PARFUMS de MARLY - Nisean

پارفومز د مارلی نیسان

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32679
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32679
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 320
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    25
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    4
  • رسمی
    23
تعداد رای های ثبت شده : 120
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Nisean از رزینهای عود مانند، چوب درخت سرو و نعناع هندی ساخته می شود. ترکیبی روحنواز با مواد چرمی احساس برانگیز که با مواد دودی و شیری بهبود یافته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه لابدانیوم، زعفران
اسانس میانی روایح گلی
اسانس پایه نعناع هندی ، روایح چوبی
نمره کاربران
Nisean-پارفومز د مارلی نیسان
رایحه
8.1
34 رای
ماندگاری
8.4
34 رای
پخش بو
8
34 رای
طراحی شیشه
8.5
34 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (35 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
نیسان از مارلی.
یه عطر گلی_ صمغی_ چوبی
اپنینگ این کار یه رایحه گلی داره که بیشتر ترکیب نت های زعفران و لابدانوم به مشام میاد. نت های مرکباتی هم ذکرشدن که چندان متوجه شون نمیشم.
تو میدل نت اما روایح گلی کمرنگتر میشن وروایح چوبی_صمغی( لابدانوم و کاج) غالب میشن وکمی هم پچولی رو میشه حس کرد وکار تو این مرحله شباهت زیادی به جان واراتوس دارک لبل و بعضی کارای کلاسیک صمغی_ کاجی مثل کارای پولو پیدا میکنه.
نکته جالب اینه که با وجودی که تو نت ها چرم وجود نداره اما کار تو این مرحله حس چرمی داره و تو کاتالوگ کار هم به این مساله اشاره شده.
درای داون این کار هم برا من جالبه و باز هم با وجودی که نت های دودی وجود نداره کار کمی تم دودی میگیره که به نظرم تاثیر ترکیب نت های کندر و فلفل هست.
کار خوبیه و تا حدی تم کلاسیک داره و برای من خیلی خاطره انگیزه. پرفورمنس خیلی خوبی داره و مناسب فصل سرد و سن ۳۵ به بالاست به نظرم.
21 دی 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Neurostyle امین آقاجری

امیر جان درود
میخوام بدونم بین این کار و لیتون کدومو ترجیح میدی؟
31 شهریور 1399 پاسخ تشکر
درود حامد جان
لیتون عطری خوشبو خوش بازخورد و همه پسندیه . نمیشه در زمره کار نیش قرارش داد و خیلی چیز پیچیده ای واسه گفتن نداره خوشبوی دوست داشتنی بهترین توصیفه واسش( کما که یاداور خاطرات بد هست) . اما نیسان عطری هست تاریک پیچیده و حرف داره واسه گفتن . راجب رده سنی نیسان زیر 30 اینا زیاد شاید جالب در نیاد ولی لیتون همه رده ای میتونن بپوشن. راجب پرفورمنسشون توی هوای سرد خیلی خوب جواب میدن. در کل من نیسان رو علارغم پیچیدگیش ترجیح میدم.
از این برند کالان رو هم تست داشته باش اونم خیلی خوبه
01 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Haddock سولدوزلو

این عطر پخش و موندگاری بالایی داره و بوی یه کم چوبی یه کم دودی البته چوبش از نوع کاج هست فک کنم اونم صمغ کاج و دودش از نوع دود سیگار و تنباکو. انچنانی شیرین نیست ولی مثل بقیه دمارلی ها یه ته مزه البالویی یا بهتر بگیم بالزامیکی داره یه کم برای ادمای حساس نا معموله. تا حدی میشه گفت کلاسیکه و اشتراکاتی با مرسدس پرایوت درش میبینم.
نمیشه گفت کار خلاقانه ایه و در برابر سلاطین دود ودم حرف تازه ای نداره ولی برای طرفداران خط بو میتونه جذاب باشه
13 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی حامد
دوست عزیز فضای این کار دودی نیستا!! ببشتر یه کار گلی با زعفران و پچولی فراوان هست که تم ریز روایح چوبیم حس میشه داخلش. رد بوی بسیار خوبی داره .
14 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سورنا مقدم حامد
به امیر
اقا شامه ما اماتوره و در برابر شامه بزرگان نوک تعظیم فرود میاره.
نتیجه تست این کار رو لباس متفاوت با پوست بود و یه بوی گلی که نمیدونم چیه و یه چیزی قاطی بوی البالو پچولی اوایل به مشام میاد. ولی بعد از اون بویی شبیه صمغ کاج غالب میشه و نهایتا یه حالتی شبیه دودی به خودش میگیره. البته خود شما هم به بوی دود تو نت ها اشاره کردید
14 مرداد 1399 پاسخ تشکر
درود دوست عزیز
شامه ماهم مثل بقیه اماتور هستش . بله فارغ از دود نیست ولی اینکه یک کار دودی تلقی بشه و با کارهای اسموکی مقایسه بشه نه چون بیس کار گلی هست. سافرون لابدینیوم و رز رو من بیشتر حس کردم همراه با پچولی و زعفران که بوی تندیه خاصی به عطر در لحظات اغازین اسپری داده بود.
14 مرداد 1399 پاسخ تشکر
امیر جان از ظواهر امر پیداس که به مارلی و کاراش دل باختی
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بهی Amir Mohammad
درود حامد جان
مارلی همینطور که در جریانی بسیار برای منطقه ما خوشاینده و پر بازخورد. کاری مثل نیسان ازش واقعا حرف ها برای گفتن داره و پیشنهاد میکنم حتما تستش کنی در بلند مدت. واقعا با کیفیته و خاص. نباید به دید ساده نگاه کرد بهش. پگاسوسم که اون نت بادومیش هوش از سرم میبره. کالان هم از این برند بسیار جذاب بود. البته این دو سه تا کار از این برند به نظرم واقعا خاص هستند. کارای دیگه اش مثل لیتون و گلووی همه پسندن و خوش بازخورد ولی این سه تا لقب نیش برازنده تره براشون.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مظهر آهنگری سوشیانت
امیر جان پگاسوس رو داشتم عااااالی بود و به قول شما پرفورمنس خوب و شیشه های جذابیم داره مارلی ولی بنظر خودم عطرای حال حاضرم سرترن و همینارو یه سال دیگه بتونم تموم کنم هنر کردم.در کل سلیقه ی عطریتو خیلی میپسندم نزدیکه به خودم و البته ادب و متانت شما در همراهی و راهنماییه دوستان البته اگر محکوم به تبلیغ نشی. موفق باشی همیشه.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سوشیانت Amir Mohammad
اره حامد جان پگاسوس واقعا محشره... صد البته کارهای قویتریم هست برای یه عطر باز. ولی برای بیشتر مردم که دنبال پرفورمنس و بازخوردن مارلی یکی از بهترین گزینه ها هست. هرچند نیسان و کالانش هم واقعا تستش برای یه عطر باز واجبه چون حرف داره برای گفتن.
خداروشکر جو خوبی در این سایت وجود داره و به لطف شما و دیگر دوستان عزیز روز به روز بر اطلاعاتمون اضافه میشه . دوستانم گاهی حرفی میزنن قطعا بدون منظور بوده .
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
در واقع برای رویو نوشتن در باره بوی این عطر باید از روز اول وروزهای بعد حرف زد.روز اول گلی و زعفرانی و روز های دگر کاج ودود..روز اول خط بویی که ازتون میمونه تصویر یه مرد شرقی و گلدوست رو به جا میذاره و روز دوم مردی اهل دود..
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
نزیان و بوی دود؟ نگید که خنده‌داره. بوی شرقی داره و اصن جالب نیست مگر سنین بالابا تیپ و سبک قدیمی.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی Amir Mohammad
روز دوم خود خود سیگاره
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
البته احتمالا ترکیب نت های صمغ کاج فلفل همچین برداشتی ایجاد میکنه در شامه اماتور ما ولی احوالاتی که در روز اول و روز دوم بر ماگذشت چنین بود. باز بزنم ببینم دیگه چی داره
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمدجواد رنجبر
"Nisean is a tribute to incense resins, cedarwood and patchouli. A luscious combination with sensual leather accords heightened by smoked and milky hints that provide nuance." - a note from the brand.

همونطور که در معرفی این عطر در سایت مارلی و همینطور فراگرانتیکا اشاره شده، تم دودی( smoked) از پایه های اصلی این عطر هست
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد محمد معین سرافرازی
معمولا وقتی ما تو نت های اولیه یه عطر چیزی میبینیم که خوشمون نمیاد دیگه به بقیه ش دقت نمیکنیم.خوب متاسفانه تو ایران مردی که رایحه گلی بزنه یه کم چپ چپ بهش نگاه میشه و این عطر اوایلش گلیه ولی نه از ایگلای گوگول مگولی. باید بهش فرصت داد
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
به سپهر
احسنت
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
درود بر دوستان. همونطور که اشاره شد این کار تم اصلیش گلی هست ولی اثراتی از روایح چوبی و دودی دیده میشه ولی اونقدر بیس گل و زعفران شدید هست که به چشم نمیاد و کلا نمیشه اسمشو گذاشت کاره دودی ولی خب نمیشه وجودشو انکار کرد. از دوستانی که این کارو دارن تقاضا دارم کمی بیشتر زمان بدن به این شاهکار تا متوجه حرفای این عطر بشن.
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد

نیسان از مارلی... امضای همیشگی مارلی رو داره و بوی خیلی خاصی داره. تیره تاریک مرموز. ترکیب زعفران و پچولی توش چیز فوق العاده ای بود. اصلا بوی زعفران اونجور که فکر میکردم نبود(شاید از زعفران یچی تو مایه 1888 زرجوف انتظار داشتم که خداروشکر اونجور بولد نبود) و خوش ساخت تر دراومده بود. در مورد پخش و ماندگاریش نمیتونم فعلا نظری بدم چون توی این هوای گرم قطعا نمیتونه پرفورمنسی داشته باشه و خفه میشه عطر. ولی کلا مارلی ها تو این زمینه قابل قبولن. 9/10 در کل
05 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : نیما
باید اضافه کنم که واقعا شیفته این رایحه مرموز شدم. انگار میخواد یه حرفی رو بزنه بهت ولی نمیزنه. خودت باید بفهمی منظورشو. شاید توی اولین تست اینجور حسی رو دریافت نکنید ولی بعد از دو سه بار استفاده میفهمین مرموز بودنش رو. توی تابستان اصلا پیشنهاد نمیشه بنده بی صبرانه منتظرم زمستان شه تا تستش کنم. برای سنین کم هم پیشنهاد نمیشه اصلا چون کار نسبتا سنگینی هست. یک تم عجیبی متشکل از زعفران و ادویه و دود که با پچولی و چرم ریزی خودنمایی میکنه. رایحه و ظرافت 10/10 . در مورد پخش و ماندگاری تا زمستان نشه نمیتونم نظری بدم ولی توی تابستان که تست داشتم پخش و ماندگاری خوبی داشت ( بیشتر از پگاسوس در این فصل) . در کل به دوست داران رایحه مرموز و رایحه ای که با گذر اندکی زمان بتونن کشفش کنن پیشنهاد میشه.
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
تست کردن این کار بر هر عطر بازی واجب هست ولا غیر!!
روز بروز بیشتر حرف داره برای گفتن این رایحه...
20 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Haddock

تقریبا سه سال پیش اینو بدون تست گرفتم، اگه بخوام خلاصه توصیف کنم، یه رایحه و بوی گلی که با زعفران فراوان همراه میشه، تا حدودی حس قدیمی و کلاسیک داره، من که با اولین پاف به شدت پشیمون شدم، نمیدونم چرا با این برند ارتباط برقرار نمیکنم؟؟ شاید برای اون شیرینی ناخوشایندی که توی اکثر کارهاش هست؟؟ مثل خیلی از عطر های لاین آی من از تیری موگله،،
یه چیز دیگه ای هم که توی عطر های مارلی وجود داره اینه که نوآوری احساس نمیکنم و عطر هاش یجورایی برای من جدید نیست و احساس میکنم قبلا مشابهش رو دیدم،، در حالی که یه برند با این قیمت باید توی اکثر کارهاش پیشرو باشه، کاری که توی دیور و شنل و گرلن کم و بیش می‌بینیم، خلاصه اینکه با یه خرید و چهار پنج تا تست از این برند یجورایی پرونده شو برای همیشه بستم،
در ضمن بگم نیسان تو پخش بو یه پدیده است برا خودش، یه چیز وحشتناکیِ ولی چه فایده که یه بازخورد درست و حسابی نداشت، و از همه بدتر حال خودمو بد می‌کرد،
01 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی وفایی

از میان سه محصول شیشه مشکی مارلی:نیسیان-اوژان-لیتون که بصورت دیکانت تهیه کردم....نیسیان به سلیقه بنده بیشتر نزدیک بود و از فضای بنوعی گرم و عربی(با محوریت تنباکو وعسل و وانیل) عطرهای مارلی شاید نیسیان متفوت و اثر فاخری باشد....با اولین استفاده از نیسیان اولین بازخورد را بلافاصله کسب کردم.....
06 اسفند 1398 پاسخ تشکر

بی شک یکی از عطرهای خوب مارلی هست و از ان فضای گرم و تند و بنوعی عربی اکثر عطرهای مارلی به دور هست....یک رایحه چوبی و عودی خوب و با کیفیت...روایح کامل بالانس هستند و هیچ رایحه ای اصطلاحا هارش نیست و از مصرفش حس خوبی دست میده.شباهتهایی هم با عطر DURO ناسوماتو داره.....تنها نکته قیمت کلی محصولات مارلی هست که کمی در خریدش تردید ایجاد میکنه!!!
30 بهمن 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : mohsen رضا همایون‌فر
اتفاقا منم مشابه‌ترین عطری که به ذهنم اومد دورو بود.
21 آبان 1400 پاسخ تشکر

درود به همه عزیزان
متاسفانه این عطر و ازم دزدیدنش و واقعا ناراحتم برای مدارکم اینقدر ناراحت نشدم فقط چند پاف استفاده کرده بودم خیلی حیف
06 دی 1398 پاسخ تشکر

دکانت عطر نیسان و هرود مارلی دیور ساواژ فارنهایت هوم اینستنس لویچه گابانا بولگاری و چندین عطر دیگه رو تهیه کردم بعد از تست همه اینها مارلی نیسان به نظرم یه سرو گردن از همه اینها بالاتر بود بوی فوق العاده زیبایی داره اگه به جز نیسان هر کدوم ازین برندهای مطرح شیشه اصلیش میخریدم احتمالا از خریدم پشیمون میشدم ولی نیسان واقعا منو شیفته خودش کرد همونی بود که دنبالش بودم واسه همین قبل خرید سعی کردم سمپل و دکانت تقریبا اکثر برندهای معروف تهیه کنم و بعد اقدام به خرید عطر اصلی کنم البته ناگفته نمونه نارسیسو رودریگز مردانه ادوتویلت هم بوی فوق العاده ای داره از اونم خوشم اومد به دوستان هم پیشنهاد میکنم چشم بسته فقط از روی نظر دیگران یا اسم برند با این قیمت فضایی عطرها اقدام به خرید نکنین حتما قبلش دکانت یا سمپل اصلی عطرها رو بخرید تا خدای نکرده اگه عطری باب میلتون نبود ضرر نکنید
21 آبان 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Perfumeesss

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
من واقعا در عجبم که چجوری نمره داده میشه به این عطر که ب ۶ و ۷ میرسه پخش بو و ماندگاری این عطر. حتی اگه مبنا اینترلود باشه. واقعا قصد کمک به بقیه هست یا صرفا همینجوری یه نظری دادن؟ این عطر رو تو ماشین اگه ۴تا پاف بزنید آزار دهندست برای اطرافیان. اونوقت ۶ و ۷ ؟ مبنای بعضی دوستان چیه بگن ما هم معیار عوض کنیم؟
21 دی 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سورنا مقدم mohsen

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟