لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

PARFUMS de MARLY - Nisean

پارفومز د مارلی نیسان

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32679
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    26
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    5
  • رسمی
    27
تعداد رای های ثبت شده : 149
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Nisean از رزینهای عود مانند، چوب درخت سرو و نعناع هندی ساخته می شود. ترکیبی روحنواز با مواد چرمی احساس برانگیز که با مواد دودی و شیری بهبود یافته است.

محصولات برند مارلی بدلیل لعاب نازک روی شیشه امکان دارد در حین حمل و نقل روی شیشه و زیر شیشه زدگی ایجاد شود و دور محل اسپری بدلیل سنگینی درب ادکلن دچار زدگی و یا کمی خیس باشد این موارد از ایرادات رایج این برند است

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه لابدانیوم، زعفران
اسانس میانی روایح گلی
اسانس پایه نعناع هندی ، روایح چوبی
نمره کاربران
Nisean-پارفومز د مارلی نیسان
رایحه
8.3
44 رای
ماندگاری
8.4
44 رای
پخش بو
8
44 رای
طراحی شیشه
8.4
44 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (37 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام خدمت همه اساتید ممنون میشم اگه راهنمایی کنید منو
این عطر و امروز تست کردم کاری به رایحه اش ندارم که بینظیره
اصلم هست بچشم برای سال ۲۰۱۶
ولی اصلا متعجب کرد منو ۱ ساعت نمیمونه !!! من شاگیا و دارلی رو هم دارم با این که تو نظرات و سایتهای مختلف و غیره ماندگاری اونا کمتره نسبت به مارلی نیسان ولی خیلی بیشتر رو لباس و پوست و همه چی میمونن
نمی‌دونم من شامم دریافت نمیکنه پر میشه یا این راحیه رو نمی‌فهمه سیر میشه
یا عطر خراب شده یا چی من تاحالا عطرام خراب نشدن
این عطرم تو مغازه بوده جای خنک دور از نور خورشید
حتی شاگیا و دارلی من دو سه سال از این قبل تر تولید شدن کاملا خوب عمل میکنن
یا شاید مدل این عطر اینطوریه که نباید بو کنی جایی که اسپری شده و باید بذاری خودش خودش و نشون بده یا چی نمی‌دونم واقعا گیج شدم
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سانیار حسن کبیری
درود دوست عزیز
این عطر حداقل دو روز ماندگاری داره و عطر من تولید 2019 هست
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی دانیال رادمنش
سلام آقای میر عبدالهی

عطر نیسین پخش وماندگاری بالایی داره بطوریکه با یک بار اسپری برای تمام روز کافی است و راحت به عنوان عطر روزانه میتونید استفاده کنید ،
در مورد پخش و ماندگاری عطرتون ، نظر خانواده و یا دوستان و آشنایان رو هم بپرسید.
راه دیگری که میتونید از سلامت عطرتون مطمئن بشید اینه که این عطر رو در یک فروشگاه معتبر تست کنید و با عطر خودتون مقایسه کنید.

[EDITED] 1401/08/15 20:42
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : علی رشوند سعید ون ورنبرگ
خیلی ممنون دوست عزیز
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز خیلی ممنون از این که فقط گذاشتین خوندین و پاسخ دادین سپاسگزارم
والا از کیش خریدم احتمال خیلی زیاد عطر رو پر کردن
نمی‌دونم با والف اصلی میشه عطر و پر کرد یا نه
شیشه و همه چی اصلیه ولی خب ۱ ساعتم بوش نمیمونه و احتمال میدم مایع داخلش فیک باشه
یه چیز جالب دیگه
دو عطر مارلی شاگیا و دارلی هم هر دو یه بو رو میدادن که بیشتر من و به شک انداخت
متاسفانه واقعا دیگه تشخیص عطر اصل سخت شده
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه
درود دوست گرامی
پس قیمت خریداری شده را هم درج بفرمایین کیش بزرگترین مرکز فروش عطرهای فیک در ایران با قیمتهای بالاست سمت قشم هم هستند ولی اونا نمیتونن مثل کیش بفروشن و قیمتهاشون ارزونتره من خیالتونو راحت کنم که صد درصد فیک بهتون دادن
دوستان عزیز یک نکته را در مورد عطرفروشهای اون سمت داشته باشید
کیش پره از عطرهای برند با جعبه های سفیده تستری که به عنوان اصلی فروخته میشن و یا عطرهایی که به دروغ جعبشونو توی بار از دست دادن وبه هر دلیلی جعبه ندارن شیشه این عطرها و بعضا بچ کدهایی که دارن غیر قابل تشخیصن حتی بچ کدها را در سایت تست کنید تأیید میشن ولی ممکنه تاریخ ها خیلی قدیمی و یا حتی بیشتر از ده سال باشن پس عطرهای جعبه تستری و انباکس نخرید
توی فروشگاهی نزدیک منزل خودم یه اقاس ده ساله داره میگه کشتی غرق شده اینا جعبه هاشون از بین رفته اصلا سابقه حادثه دریایی نداشتیم ما بعدش حالا یه کشتی غرق شده اندازه دویست تا بویینگ۷۴۷ عطر تو این جزیره ریخته😂
مورد بعدی یهو از برند مارلی که در جنوب بسیار پرفروشه از عطری مثل کارلایل ۵۰۰ تا جعبه تستری گذاشتند تستر توسط شرکت فروخته نمیشه بلکه روی تعدادی از عطر که بصورت عمده خریداری میشه یه دونه میزارن حالا حساب کنید یه مغازه از کجا یهو ۵۰۰ تا کارلایل داره؟
دوست گرامی مارلیها دربهای سنگین و فونت مشخصی دارن مدلهای فیک این درب را ندارند داشته باشن هم در کنار درب اصلی که بگزارین تفاوتهاشون مشخصه عکس عطرتون را توی عطرگرام ارسال کنید میشه کمکتون کرد
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : علی موسوی علی
در مورد خرید عطر به یاد داشته باشید قیمت های پایین عطرهای گرانقیمت تنها شگرد وسوسه کننده فروشگاهای نامعتبر و فیک فروش هست که نتیجه اش رو شما خودتون دیدید.
تنها راه خرید عطر اورجینال و اصل ، خرید از سایت ها و فروشگاههای معتبر هست.

[EDITED] 1401/08/17 11:18
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : آرمان رضا یگانه
دوست عزیز جناب عبدالهی سلام
من در اینستا گرام ام فیلمی دارم که دوست عزیزم جناب موسوی برایم فرستاد .
این فیلم در ایران پر شده و دو نفر ضمن انجام ( پر کردن شیشه ی اصلی از عطر فیک ) توضیح میدهند .
دستگاهی هست مکانیکی که شبیه یک لوله ی دراز است .
سر افشانه را بر میدارند و شیشه را زیر دستگاه فیکس میکنند و اهرم دستگاه را پایین میکشند .
فرقی ندارد چه شیشه ای باشد . تمام شیشه ها . کلا .
سپس از محل مخصوص دستگاه که محل تزریق باشد که سرنگی بزرگ دارد مایع را به راحتی و به سرعت تزریق میکنند . مایع از بالای شیشه سر میخورد و درون شیشه میریزد .
کل پروسه ۳۰ ثانیه هم طول نمیکشد !
سپس میگویند : تمام شد ! از زیر دستگاه در می آورند ، سر افشانه را میگذارند و افشان میکنند .
و تمام
شما خبر ندارید !
چند سال پیش حکم جهادی صادر شد برای جمع آوری ی شیشه خالی ها !
همه دنبال شیشه میگشتند ، از پاکبانان تا بازیافتیان و مابقی !
میخریدند آنها را به قیمت خوب !
با کارتن یک قیمت بدون کارتن یک قیمت !
برندهای خوب یک قیمت ، سطح پایین ها یک قیمت !
هیچ کس هم خبر نداشت چه خبر است و چه میخواهد بشود !
و سپس : آرام آرام تزریق شدند به بازار که هنوز هم این پروسه در حال انجام است و بسیااار پر سود !
اولین بار که اشاره ای کردم برخی مخالف بودند !!
حتی برخی از بزرگان !
دوستان عزیزم مواظب باشید !
فقط همین قدر بگویم :)
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : عباس بهرامی عرفان يعقوب زاده
سلام به همه ی دوستان و بخصوص کامبیز جان سخی
آخ آخ عجب بل بشویی شده این بازار عطر ، به خدا من هر وقت میخوام عطری جدید بخرم حتی از خ وزرای تهران دست و پام میلرزه. تا عطر رو باز کنم و تست کنم و یک ساعت بگذره زنده میشم و میمیرم از بس که عطر تقلبی زیاد شده. این داستان تقلبی شدن عطرها در برندهای معروف شایعتر مثل دیور ، شنل ، تام فورد و آمواج . مارلی رو زیاد خبر ندارم ولی یحتمل این هم چون اقبال عموم زیادی داره به همین درد دچار شده. یکبار سال ۹۵ آمواجی اپیک مردانه رو خریدم از یک سایت در میدان انقلاب به قیمت ۶۰۰ که جعبه و سلفون خیلی عالی داشت خود شیشه هم خیلی خوب بود و متأسفانه فیک بود. یه بار هم از یک کانال تلگرام معروف واندر عود رو خریدم ۲۷۰ سال ۹۵ که همه چیزش خوب بود و فیک متأسفانه. حالا بعضی از فیکها هستند که اصلآ سلفون هم ندارند که دیگه واویلا..‌.یعنی داد میزنه من فیکم. یه بار اوایل عطربازیم زمستان ۹۴ noir de noir تام فورد رو خریدم ۵۰ تومن ۱۰۰ میل که ارجینال ۱۲۰۰۰۰۰ تومن بود. الان هم از طرف یک دوست سمپل فروش در رشت شنیدم که بخاطر تحریمات دیگه عطرها لیبل شرکت ندارند. باز قبلا لیبل شرکت رو می‌دیدیم دلمون قرص میشد الان که دیگه هیچ. من فکر کنم تا جایی که ممکنه نباید سمت کارهای ارزان ، هایپ و معروف عموم رفت و خیلی با وسواس خرید از فروشگاه هایی که به هیچ وجه حاضر به تخریب اعتبار خودشون نیستند...یا حق
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : لیلیان سعید ون ورنبرگ
بله حسن جان کبیری
سلامهای زیاد
به همین دلیل است که ده سال است که من ، خودم شخصا عطر نخریده ام مگر این عطرهایی که خودم اسم فیکساتور معطر بر آنها گذاشته ام و نه عطر :)
آنهم یا برای استفاده در ساخت یا به جهت تحقیق .
من میتوانم با پانزده میل اسانس خوب و ۷۵ میل بادی اسپلش هماهنگ و ۱۰ میل ترکیبات دیگر عطری بسازم بسیار بهتر از بسیاری از عطرهای بازار !!
همین هفته پیش ظرف ده دقیقه برای دوستی ساختم ( آونتوس ) و امروز آمد برد و وقتی تست کرد میگفت باور نمیکنم . پخش اش طوری ست که با دو اسپری تمام منزل را پر کرد .
از ظهر تا حالا ده بار زنگ زده است و میگوید این معجزه است :)) من دیگر عطر نمیخرم ، برایم از همین بساز ! من هم گفتم خیر ! من هم دیگر عطر نمیسازم :))
گفتم عزیزم . فکر کرده ای عطرهای بازار چیست ؟؟
اما عطرهایی که خودم میسازم چیزی دیگر است از کیفیت .
خواستم به او بگویم هوشیار باش ! عطر به همین سادگی ساخته میشود لیک عطر خوب و با کیفیت چیزی دیگر است و اختلاف قیمت ازین بابت است .
همین است که خودم میسازم تا خیالم آسوده باشد .
تحریم نه تنها عطر بلکه بسیاری از صنایع دیگر را دستخوش تغییر اساسی کرده است !
بل بشو گفتی ؟؟ حال کجایش را دیده ای ؟؟
بسیاری همین الان مشغول استفاده از فیک ها هستند و خود خبر ندارند زیرا رایحه ی عطر اصلی را نمیشناسند یا اگر آن عطر همان رایحه را بدهد از نظر قدرت متفاوت است !
۹۰ درصد فروشندگان عطر خودشان خبر ندارند که عطرهای فیک هم لابلای عطرهایشان هست !
زیرا تجربه ی لازم را ندارند !
عطر اصیل فروشی بسیااار تجربه ، شناخت واسطه های امین و کاربلد ، دقت و کارشناسی میطلبد .
نمیخواهم دوستان ام را بد دل کنم فقط میگویم مواظبت بسیار کنید !
همین است که به دوستان ام مثل معین میگویم کار شما ارزشمند است از هر جهت .
هم به جهت کمک به دوستداران و هم اینکه عطرهایی معرفی میکنید که حداقل فیک نیستند .
خلاصه که مدتهاست با خبر ام که اوضاع عطر در اینجا بقول درست تو بل بشو است :))
لیک کمک میکنیم به هم تا گول نخوریم !
حرف ها و تجارب هم را گوش کنیم و بجای اینکه روبروی هم باشیم ، کنار هم باشیم تا متقلبین به خواسته ی خود نرسند !
ارادتهای بسیار خدمت همه ی دوستان ام
با لبخند :)
17 آبان 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
سلام جناب سخی عزیز
اجازه میخوام منم تجربه خودمو بگم .
بادی اسپلشی داشتم که افشانه اش خراب شده بود. برای راحتی کار مایع بادی اسپلش را در بطری تازه خالی شده‌‌ی الکل سرریز کردم.
چشمتان روز بعد نبیند تعویض شیشه بادی اسپلش همانا و فاسد شدن مایع آن همانا.
در صورتی که مایع الکلی در شیشه دوم نبود و فقط قطرات مختصر به جا مانده باعث شدن بادی اسپلش کیفیت خودشو از دست بده
برای همین فکر نکنم اضافه کردن عطرها به هم دیگه یا اسانس به بادی اسپلش و... کار معقولی باشه و اصلا جواب بده؟
17 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Amirhossein کامبیز سخی
آرمان عزیزم سلام جوان
بله :))
قلق دارد !
همین الان به افتخار خودت یکی درست میکنم و عکسش را تقدیم ات میکنم در عطرگرام !
پخش و ماندگاری ی بسیار خوب اش به تضمین من !
فکر کرده ای این عطرهای زیر یک میلیون بازار از چه ساخته شده اند ؟؟ :))
عزیز منی جوان
17 آبان 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
سلام دوست عزیز کاملا درسته خیلی ممنون
کاملا درست می‌فرمایید عطرای فیک بدون جعبه با جعبه های کپی هرچی که فیک باشه رو با قیمت اصلی میفروشند
کلی تحقیق کردم
عطرای های کپی و میخرن ۷۰۰ ۸۰۰ میفروشن ۵ ۶ بی انصافا
ولی مال من دیگه خیلی جالب بود شیشه اصلی بود والف اصلی بود جای آچار نداشت هیچی هیچی
ولی خب پر شده بود فک کنم با قیمت ۵ ملیون و ۵۰۰
پس دادم به زور و دعوا و ... پول مالیات و کم کردن و بعد ۵ روز وجه و پس دادن
دوستان اصلا از کیش به جز ر.ژا و عطر بار.ن و خا.ه عطر و اینا از هیچ جای دیگه هیچ عطری نخرید
فیکای عجیب غریبی میبینید که تاحالا ندید و اصلا قابل تشخیص نیستن
19 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : نازی جاوید Mehran
کاملا درست می‌فرمایید
19 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehran رضا یگانه
خیلی ممنون بابت وقتی که برای مطالعه و پاسخ دادن به کامنت بنده گذاشتین
کاملا فرمایشات شما صحیحه
کاش میتونستم منم اون فیلم و ببینم
اصلا نمیدونین تو کیش چه کلاه برداری دارن میکنن فقط عطر نیست محصولات آرایشی و لباس و همه چی
19 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehran رضا یگانه
آقا ما می‌خوایم یه دونه سفارش بدیم از عطرای شما 😂♥️
19 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه Perfumex
چشم سعی میکنم در عطرگرام آپلود کنم
19 آبان 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه Perfumex
سلام آقا کامبیز گل گلاب،چند وقتی هست نظرات شمارو دنبال میکنم و لذت میبرم و چقدر هم کسب تجربه کردم و به دردم خورده،چندباری اسانس گرفتم برای رقیق کردن ولی هربار ی مشکلی پیش اومد،اگر امکان داره منت سر بنده بذار این تجربه ی گرانبهای خودتو در اختیار عاشقان عطر بذار که خدا هزار برابرشو بهت برمیگردونه مخصوصا تو این روزگاری که...
همراه بادی اسپلش انجام دادم دوغی و دوفاز شد،اگر امکان داره برای ساخت شیشه ی صدمیل ی توضیحی بفرمایید ممنون میشم،خدا روح پدر بزرگوارتون و برادرتون رو هم شاد کنه.
06 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Perfumex پيمان
امیر نظری عزیز جوان رعنا سلام
سپاسگزارم بابت اینهمه لطف و دعای زیبا .
بله ! آب و روغن .
مرا به یاد پنبه و آتش انداخت که میگویند مثال دوستی و پول است !
دوستی و پول مثل پنبه و آتش است مثل آب و روغن ! هیچ جوره با هم آشتی نمیکنند !
و اینجاست که قدر و قیمت تجربه هویدا میشود . دانش و تجربه را همیشه میتوان آموخت ، اکتسابی ست . لیک یک چیز که ازین دو مهمتر است را نمیتوان آموخت . اکتسابی نیست . باید در ژن آدمی نهفته باشد . و آن هوش ِ بکارگیری ی آن دو است همزمان با هم !
بسیارند کسانی که یکی از آن دو و یا حتی در بهترین حالت هر دو را دارند لیک قدرت و هوش استفاده از یک یا هر دو را ندارند !
بزرگترین کتابخانه را دارند و همه را مطالعه کرده اند لیک نمیتوانند مشکل کوچکی از زندگی ی خود یا دیگری را حل کنند !
بگذریم از آنها که کتابخانه را از منظر دکوراسیون میبینند . سعدی برای هر دو دسته مثال درازگوشی را میزند که بار کتاب بر پشت دارد !
و اما انگشت شماری هم در انتهای راه دانش و از آن مهمتر ، تجربه ( کنکاش در سرنوشت ها ) ، مسلط بر فلسفه میشوند و درب صدف باز میکنند و دُر را در دست میگیرند و هرآنکه آن دُر دید از پس ِ پرده ی مستور ِ اسرار و روزگار ، جدا میشود از گله !
عده ای مطرود مینامندش و دسته ای وی را نائل به مقام تسلیم و رضا میدانند ! قسمی نیز ایشان را دراویش میخوانند .
و طبق قانون دنیا آنکه از گله جدا شود از تن جدا میشود !
یافتگان ! به مقصد رسیدگان ! به مقصود رسیدگان !
دیدن ، دیده ای ورای چشم میخواهد .
چندانکه بوییدن ورای حس شامه است !
آیا تا کنون رویا را بوئیده ای ؟
عشق چه بویی دارد ؟؟
رایحه ی چشمان خیس مشتاق از تلاءلوی عشق چگونه است ؟ این بو را چگونه توصیف میتوان کردن ؟!
خدا چه بویی میدهد ؟
عطری که بر تن خدا نشسته است به آرامش ، کدام است ؟
یا عطریکه بر تن فرشتگان است هنگامی که میرقصند برای او با لبخند ؟
چقدر دوریم ما ازین روایح اکنون !
که هوا مملو است از روایح تن های شیاطین اکنون .
باید گذر کرد . باید حذر کرد . باید سفر کرد .
بگذریم !
این درس که گفتم بر جوانان به مراتب مهمتر است از عطر ، پس ابتدا این گفتم که اولاست .
و اما جوان رعنا ، آب و روغن را باید با هم آشتی داد با تاسیس پلی که همانا مهر است .
این پل همان پیر خیرخواه این معجون است که نامش را فیکساتور گذاشته اند در دنیای روایح :)
پیر به هر کدام یک بار میدهد تا جذاب شوند بر هم و سپس همچون آهنربا همدیگر را در آغوش گیرند !
مثل زن و مرد که همچون آب و روغن اند و پس از معجزه ی حل شدن در هم ، معجزه ای می آفرینند به واسطه که بوی خوش میدهد :)
آری ! معجزه هماره بوی خوش میپراکند !
پس هر عطر یک معجزه است که دیدنش ورای چشم است و بوییدنش فرای بینی !
از همین است که حس شامه را " بینی " نامیده اند به صحت !
بو را باید هم بویید و هم دید و دیدن اش بارها اولاتر است بر بوییدنش پس آن را بینی نامیدند .
و این را همه کس نمیفهمد مگر دیده ی درون و چشم سوم و حس ششم داشته باشد !
رازها به همراهی ی کلمات آمدند به میهمانی ، من هم به رقص انگشت بر کیبورد ترجمان کردم ، انشاله که این رقص دیدنی باشد بر دوستان عزیزم :)

پی نوشت : امیر نظری عزیز ، کمی صبور باش تا به اینستاگرام بازگردم ، سپس به تفسیر برایت خواهم گفت که چه باید کرد تا انشاله عطر خود بسازی و از آن لذت ببری .
البته اگر دوران زندان ام کماکان بطول بیانجامد :)
بادی اسپلش خوب نیست برای ساخت عطر مگر به میزان ده درصد برای افزایش پخش که در همه ی عطرها هست البته با کمی تفاوت .
ترکیب و ساخت عطر قلق دارد و ساخت یک عطر خوب و پربازخورد به فاکتورهای زیادی نیاز دارد که انشاله اگر عمری بود به شما خواهم گفت .
موفق و یابنده باشید انشاله
06 دی 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
سلام جناب سخی بزرگوار ارادت،خیلی مخلصیم ممنون که لطف کردی و منت سر بنده گذاشتی و وقت گرانبهای خودتو صرف حقیر کردی بسیار ممنونم،تک تک جملات شما پر از تجربه و دانش است و ای کاش میشد و میتونستم روزی یکساعت باشما همکلام باشم تا راه و رسم زندگی و ذره ای تجربه از شما کسب کنم،انشالله همیشه سالم و سلامت باشی و سایه ات بالاسر خانواده محترم و عطرهای عزیزت 😜 باشد آقا کامبیز بزرگ سینه سوخته،خیلی ارادت دارم جناب سخی بزرگوار
07 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Maary
سلام جناب سخی
اگر مقدور هست اینیستاگرامتون رو چک بفرمایید
08 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور کامبیز سخی
سلام جناب اقای کامبیز سخی.امیدوارم خوب باشین و ایام به کامتون باشه.مدتیه عضو این سایت شدم و نظرات رو میخونم.داشتم فرمایشات شما رو میخوندم و لذت میبردم.بخشی از بحث شما با دوستان بزگوارمون به پیرامون مقوله فاسد شدن و از دست رفتن خواصیت عطر ها در معرض هوا و اکسیژن محول شد که خیلی برام جالب بود و یه سری سوالات و ابهامات برای من پیش اومد.من از کودکی شیفته ی دنیای عطر بودم اما به تازگی سعی دارم بخشی از درامدم رو هر چند ناچیز صرف جمع اوری یسری عطر برای داشتن یه کلکسیون ریز و در حد خودم داشته باشم.طبیعتا با این قیمت ها خرید تعداد زیادی عطر اورجینال برای افراد با درامد های بالا هم کار دشواریه چه برسه به من.بنابراین مجبورم سوای عطر هایی که نسخه کامل رو خریداری کردم.ما بقی رو یا سمپل اورجینالشو تهیه کنم یا دکانت اورجینال از جایی که اعتماد کردم بهش.سوالی خدمتتون دارم.
یه شخص ممکنه ادکلنی داشته باشه ک تنها مواقع بسیار خاص و کمی از اون عطر استفاده کنه. و با توجه به حجم عرف عطر ها(فرضا ۱۰۰میل) طبیعیه که سالها(شاید حتی بیش از۱۰سال)طول بکشه تا اون عطر تموم بشه.
ایا چنین امکانی هست که بتونیم عطر هامون رو مدت زمان طولانی ای نگهداریم بدون اینکه فاسد بشن؟؟؟
من همیشه عطر هامو داخل کمد بدور از نور نگهداری میکنم
ایا امکان نگهداری طولانی عطری خارج شیشه خودش(دکانت شده) وجود داره؟
پیشاپیش تشکر از شما بابت وقتی که صرف خوندن این مطلب میفرمایین🌺
15 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی کامبیز سخی
خوش آمدید به جمع ما که از معدود جمع های معطر ایران است .
سلام جناب علی محمد علیان .
در بین اقسام هنر ، هنرهایی هستند که هم جسم دارند هم جان !
مثل کتاب ( ادبیات و فلسفه ) که بالاترین ِ ایشان است به زعم من ، مثل موسیقی مثل نقاشی و سینما و مثل عطر .
قبلا هم گفته ام ، هنر یعنی هُ + نر ، یعنی مرد ( اینجا جنسیت ملاک نیست که نر ، آدمی معنی میشود ) خوب . هنر یعنی آدم خوب . و آدمی را جسم باشد و جان که صفت خوب برای هر دو موصوف است پس هر دو باید لایق صفت خوب باشند .
این هنرها جسمی فیزیکی دارند ( که قابل به تجمع اند ) و از آن مهمتر ، جان دارند که مفسر است و تفسیر میشود .
و زمان حاضر بدترین هنگام است برای جمع آوری ی عطور که از هیچ بابت شایسته نیست !
پیشنهاد میکنم تنها به تحقیق بگذرانید که هر خزانی را بهاری در پی است انشاله !
و اما بله ، امکان نگهداری ی عطرها برای مدت طولانی فراهم است که عطر همان کنسروی ست که محتویاتی ضد فساد دارد از باب حضور الکل .
شخصا عطرهایی دارم که عمرشان از نیم قرن متجاوز است و دودی که از کنده ی ایشان متصاعد است اسباب توجه ِ هر خاص و عام است !
اما شرایط نگهداری مهم است که خود واقف اید بر چند و چون آن .
و بله ، عطر را در شیشه ی دکانت که تمیز باشد و کوچک باشد ( که کاملا پر شود و حتی المقدور عاری از حجم هوایی زیاد باشد ) دستریز کنید ترجیحا بدور از مجاورت هوا و در محل خنک و تاریک که تلورانس دما ندارد نگهداری کنید . بهترین مکان جعبه ای کوچک است که در کمد اطاق محل سکونت باشد .
نکته ی بسیار مهم و فوت کوزه گری ی این کار :
دکانت گیری باید بلافاصله پس از شروع استفاده ی عطر باشد و نه زمانی که حجم عطر در شیشه ی خودش به نیم یا کمتر رسیده باشد !
یعنی اول دکانت بگیرید و بعد از آن از باقیمانده ی عطرتان استفاده کنید !
این مهمترین فوت کوزه گری را هدیه کردم به شما و همه ی دوستان عزیزم که یادگیری اش برای خودم مدتها زمان برد و عطرها خراب کردم تا آموختم و کسی به من یاد نداد !
این ، ریزترین اما مهمترین تجربه است در دکانت گیری برای مدت طولانی !
و همین نکته ی ریز است که دکانت گیری را موفق یا ناموفق میکند !
انشاله که مفید باشد بر دوستان عزیزم که همگی از معطریون ایران اند .
با ارادت
16 دی 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
وقت بخیر جناب سخی عزیز ......در صورتی که امکانش باشه میتونید بیشتر توضیح بدین ؟؟ من اکثر مواقع خیلی از عطرهام رو همراهم محل کار و جایی که میرم نمیبرم معمولا چندین مرتبه دکانت گیری میکنم ۳.۴ میل همراهم میبرم .ایا به مرور زمان تو کیفیت خود عطر تاثیر گذار هست؟؟؟؟؟
16 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : بابک alireza  xx
سلام جناب جوانشیر
خیر . دکانت گیری مطلقا در کیفیت عطر شما که در شیشه ی اصلی هست تاثیر ندارد .
حتی در دکانت شما هم که در شیشه ی کوچکتر دستریز میشود بجهت استفاده ی روزانه تاثیر ندارد . چرا ؟
چون شما دکانت میگیرید و ظرف چند روز استفاده میکنید .
نکته ی ریزی که من عرض کردم برای دکانت گیری ای است که برای مدت طولانی و جهت بایگانی ی رایحه و یا استفاده در سالهای بعدی انجام میشود که بهترین حالت این نوع دکانت گیری ( برای مدت زمان طولانی ) حالتی ست که از عطری نو که تا کنون استفاده نشده و هوا وارد شیشه اش نشده باشد .
یعنی اول دکانت بگیرید در شیشه ای به اندازه ی دلخواه طوری که کاملا پر شود و سپس از باقیمانده ی عطر در شیشه ی اصلی استفاده کنید . سالها طول کشید تا به تجربه این را آموختم .
امیدوارم پاسخ را به نحوی شایسته عرض کرده باشم .
با احترام
17 دی 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
کلامتون بسیار دلنشین و مملو از احساسات قشنگ.بسیار لذت بردم از خواندنش.
بله کاملا درست میفرمایین.عطر از کودکی برای من چیزی بوده که وقتی کنارش هستم نیاز به حضور شخص دیگه ای برای احساس خوب نداشتم.خودم ب تنهایی غرق این دنیا در خلوت شخصی خودم ارامش ناب این هنر رو لمس میکنم.
متاسفانه بله!فرمایش دومتونم بجاعه.زمان زمانه بدی شده و گذر زندگی سخت!اما بشخصه معتقدم.سرمایه بی بازگشت زندگی زمان و عمره که قابل جبران نیست پس بقول شما تو این خزان هم سعی میکنم اهسته هم شده پیش برم ولی ایست نکنم.تجربیاتم قطعا شبی رو بدون خوندن و کسب مطلبی ب صبح نمیرسونم.

واما راجب نگهداری عطر و الکل که اگه اشتباه نکنم تو دنیای عطر فیکساتور نامیده میشه.
اما قسمت ترسناک در واقع اکسیژنی است که بعد از هر بار استفاده از عطر بجای محطویات شیشه جایگزین عطر میشه و واکنش پذیر ترین عنصر جهان است.
کاش راهی بود تا بجای هوا چیز دیگری جایگزین عطر خارج شده از شیشه میشد.
باعث افتخاره داشتن چنین عطوری با این قدمت و خوشا ب حالتون بابت داشتن و تبریک بابت نگهداری شایستتون از این گنجینه..و باز هم اینجا بحث هوا مطرحه.
ایا نگهداریتون‌ طوری بوده که تو این مدت بعد از استفاده از این عطور(و طبیعتا کم شدن تدریجی حجم عطر و زیاد شدن حجم هوا) عطر رو به شیشه کوچکتری که جا برای هوا کم باشه انتقال دادین؟؟
نکته ای که فرمودین بسیار حرفه ای,دقیق و علمی‌ میباشد. حتما برای همیشه مد نظر قرار خواهم داد. سپاس از به اشتراک گذاشتن این تجربه گران سنگ و ارزشمند با من و سایر دوستان🌺
درپایان و جمع بندی فرمایشات شما.ایا برای نگهداری طولانی مدت عطر, بهترین راه نگهداری در شیشه اصلی مییاشد(ولو با اینکه میدانیم با هر بار استفاده مابقی عطر در معرض هوای بیشتری قرار میگیرد)یا بهتر است بعد از شروع استفاده از عطر بخشی را که قرار است طولانی نگهداری شود را در شیشه های کوچیتر بصورت پر دستریز کنیم و سپس مابقی عطر را استفاده کنیم؟
ارادت از ماست بزرگوار🌼
سپاس فراوان
17 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Zizo آلالیتا
ممنون دوست عزیز ..با سپاس از عنایتتان
17 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کامبیز سخی بابک
سلام
فکر کنم بهداشت هم با این قضیه مشکلی نداشته باشه
وگرنه تا الان طبق شکایت ها یه حرکتی انجام میشد
حالا نمیدونم کَسی به صنف آرایشی بهداشتی شکایتی برده
یا نه، فقط یه بار قدیم برادرم یه ادکلن خریده بود، آورد دید
پخش و ماندگاری نداره، رفت به فروشنده گفت این ادکلن
تقلبی طرف قبول نمیکرد، تا اینکه برادرم بهش گفت
میرم صنف شکایت میکنم، طرف ترسید و پول ادکلن پس
داده بود
15 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
من واقعا در عجبم که چجوری نمره داده میشه به این عطر که ب ۶ و ۷ میرسه پخش بو و ماندگاری این عطر. حتی اگه مبنا اینترلود باشه. واقعا قصد کمک به بقیه هست یا صرفا همینجوری یه نظری دادن؟ این عطر رو تو ماشین اگه ۴تا پاف بزنید آزار دهندست برای اطرافیان. اونوقت ۶ و ۷ ؟ مبنای بعضی دوستان چیه بگن ما هم معیار عوض کنیم؟
21 دی 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سورنا مقدم mohsen

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
مارلی یه جادوگر تمام عیاره. کاراش سحرانگیزه.نیسان اگر چه قدرت و پخش لیتون رو نداره ولی به همون اندازه دوست داشتنی و دلچسبه.
03 مرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Ramtin M marjanmohamadi

خیلی خوب و همه پسنده..شیک و با وقار..
کلاسیکی که با فلورال کردن نت آغازیش داره مدرنیته رو به رخ می کشه..
بازی با زعفران و بیس شدن رایحش کلی کار رو به یه حالت نوستالژی ساز تبدیل کرده...
یه جورایی میشه گفت برادره کوچک تر و سر به راه تره دیگنیفاید از برند house of sillage ..
25 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی 30YA30

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام و این بار نیسان....
یکی از بهترینای دنیای عطر و باز هم برند دو اسب شاید بشه گفت نیسان با تمام لیاقتی که داشته اصلا محبوبیت خوبی به دست نیاورده هم در سایتهای خودمون و هم در سایت فرگرنتیکا چندان اقبالی بهش نشده ولی در نگاه اول کریستال با کیفیت سیاه رنگ و خط طلایی خودشو به رخ میکشه از اولین پاف که اسپری میشه روی لباس به شما میگه تا چه حد افسونگر و جذابه تا حالا بوی خوب شله زرد نذری را پای دیگ حین هم زدن تجربه کردید؟وقتی مادربزرگ زعفرانشو بهش اضافه میکنه بوی بسیار عالی همه جا را پر میکنه و این دقیقا نت اول نیسان هستش من فکر میکنم خالق این اثر پای دیگه نذری شله زرد به فکر رایحه این عطر افتاده بگذریم با گذر زمان نسبتا طولانی نوبت نت میانی عطر میرسه از بوی زنبق و بنفشه گرفته تا کمی بوی تند نعناع کمی فضای اسپرتتری به عطرتون میده و کاملا شما و اطرافیانتونو به تحسین وا می داره و اما اوج لذت این عطر نصف جهانمون میدانی داره به نام نقش جهان در کنار بازار بزرگ این میدان که حجره قنادا مسگرا کفاشا و قسمت اصلی بازارچه ادویه فروشاست وقتی برای خرید ادویه مراجعه کنید ادویه ها روی تخته های چوبی قدیمی قرار دارن و وقتی فروشنده ادویه هارو برای کشیدن اماده میکنه این میشه بوی نت اخر نیسان گویا این عطر به درازای تمدن ایرانی به جهان عرضه شده نیسان منو شگفت زده کرد ماندگاری این عطر بسیار بسیار بالاست و قدرت پخش بی نظیری داره شاید بعد از کارلایل بهترینه این برند باشه البته رقبایی چون آکاستر و اوژان هم هستند ولی از نظر من. بعد از کارلایل بهترین رایحه و خط بو را داره برای مثال پخش بوی این عطر هر پافش برابر با پانزده پاف وان میلیون از پاکو رابان هستش موفق و پیروز باشید شب و روز خوش
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mahyar مینا حریری
خب نظرات همه دوستان را مطالعه کردم بعد از نقد شما سعی کردم در نتها دقت کنم چیزی که بهش رسیدم دقیقا یک حس سنگین و دقیقا انگار در یک بازار قدیمی حرکت میکنی بشدت کلاسیک.و عالی من این بو را در یکی از بازارهای قدیمی یزد مشابهشو بو کرده بودم همه رفقا اینجا کلکسیون مورد نظرشونو دارن با تجربه بسیار موفق از پگاسوس و هرود و نتیجه خیره کننده گالووی تم اصلی ویترینمو پیدا کردم من هم بزودی مارلیهای دیگه را میخرم ان شاالله در نظرات صحبت از پرایوت لیبل کردید و دیور هوم اینتنس آیا در حد کارای مارلی هستند؟خواهش میکنم بدون تعصب بفرمائید و البته در صورت داشتن تجربه شب بخیر خدانگهدارگ
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
خطاب به تاریای عزیز.
خوشحالم که نظرات رو مطالعه می کنید. ااگر از جنبه ی کیفیت رایحه در نظر بگیرید به نظر من دیور از مارلی اندکی‌بالا تره ولی پرایوت لیبل به شدت با کیفیت تره. گرچه دوست خوبمون الان میاد و مخالفت میکنه :-) . از نظر پخش بو و ماندگاری اکثر مارلی ها بسیار قوی هستند. پرایوت لیبل با اونها برابری میکنه ولی دیور با ریفرموله شدنش ضعیف تر از اونها شده ولی باز هم قویه. در کل بو و رایحه هست که باید مورد پسند شما باشه. حتما تست کنید و انتخاب بفرمایید
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mahyar پارسی
درود بر هر دو دوست گلم علی و تارایا جان
خب دوست عزیزم خواهش کردند تعصب نباشه و تجربه به روی چشم خب در مورد نیسان اگه دارید صحبت میکنید که چند سطح از کارای نامبرده بالاتره ولی کلی بخوام بگم دیور هوم اینتنس تقریبا با خاک یکسان شده دیگه توان رقابت با متوسطهارو هم نداره چون ریفرموله شدنش توان این عطرو از بین برد اما در مورد رایحه در زمره بهترین روایح جهان هستش و بسیار بسیار پر فروش بوده در سطح دنیا در نقطه مقابل با احترام خاص به علی لطفی عزیز پرایوت لیبل هست که من خیلی دوست ندارم با کارای تاپ مارلی قیاسش کنم چون به خودی خود عطر خوبیه ولی پخش و ماندگاریش و نمیشه با مارلیها قیاس کرد چون من دقیقا مرتب دارم اینارو تست میکنم و بدون تعصب بخوام بگم با عرض معذرت از دوست خوبم اصلا در سطح مارلیها قرار نمیگیره خصوصا در مورد رایحه مارلی روایحش دست ساز و توسط بزرگترین عطاران جهان مانند الیویر پاشا و میشل سال آرمیتو و حمید مرآتی کاشانی و دیگر عطاران ساخته میشه پس بنابراین فرمودید صرفا تجربه منم تجربمو عرض کردم و نظر کاملا شخصی من هستش که خیر این دو عطر به همراه برنداشون کلا کاری برای مقایسه با مارلی ندارن تبریک میگم انتخابتونو امیدوارم موفق باشید و منتظر عکسهای زیبای کلکسیونتونم هستیم و البته این دومدل عطر هر دو همین در کلکسیون بنده قرار دارن و مرتبا تست شده و صرفا تجربه خالص هست عرایضم روز بخیر موفق باشید

17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mahyar Haddock
سلام دوستان
کسی هست که ادکلن شیخ و تست کرده باشه؟ایا نسبت به قیمت بالاش ارزش خرید داره؟
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
مارلی عزیز عطار پرایوت لیبل سسیل زارکین عطار خیلی بزرگیه. عطار های مارلی بزرگترین عطاران دنیا نیستند شما این افراد رو با کسایی مثل روژا داو، برتراند دوشافور، آلبورتو موریالس ، فرانسیس کورکجیان ، فردریک مال و ... مقایسه کنید.
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
ببخشید اشتباهی اینجا کامنت دادم. عطر های شیخ فقط پول ظاهر فریبنده شون رو‌ میگیرن . اصلا ارزش خرید ندارند.
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی محمد صالحی
آلبرتو موریلاس و قبول دارم بقیه هم عالین و عطاران نام برده بنده هم کمتر از اینا نیستند البته اقای موریلاس فوق العاده اند
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
دوست عزیز،
سلام.
پیشنهاد می کنم برای شناخت دقیق از پرفیوم دو مارلی به وب سایت این شرکت مراجعه کنین و روی لینک Store Locator کلیک کنین. حالا از بین کشورها، کشور فرانسه که ادعا میشه مرکز این شرکت هست رو انتخاب و سپس از میون شهرها، شهر پاریس رو انتخاب کنین. آدرسهای مورد ادعای وب سایت لیست خواهد شد. آدرس های را با ماوس انتخاب و سپس این آدرس رو در Google Map جستجو کنین. تصاویر Street View این آدرس ها در اختیار شما خواهد بود. خواهید دید که فروشگاه مرکزی مارلی در پاریس یک مغازه تخلیه شده است. بقیه آدرس ها در پاریس نیز واقعی به نظر نمی رسد.
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mohammad PerfumeAddicted
اگه به کسی بر نخوره باید بگم یک سال و نیم پیش یکی از دوستان بنده که با خیلی از عطرسازها، دلالها، فروشنده ها و بوتیکهای بزرگ آشنا هست وقتی به مارلی ایمیل زده بود یه نفر، به اسم عبدالکریم با آدرس و تلفن دبی جواب ایمیل رو داد و نهایتا از دبی یه بسته رسید که سمپل کل کارهای مارلی بود.
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : PerfumeAddicted
سلام و ضمن تبریک عید غدیر به همه شما عزیزان
بعد از شنیدن فرمایش یکی از دوستان مبنی بر پر شدن مارلی در منزل عجیبترین صحبت و از دو دوست عزیزم شنیدم مغازه تخلیه شدهههه؟؟؟؟عبدالکریم؟
دوستان عزیز من در نمایشگاه آمستردام پیشینه کامل این برند و لوح حاوی اطلاعات کامل این کمپانی را دیدم همچنین اسم تمام تولیدات جدید که در دسترس همه ما هست دوستان من حداقل دو فروشگاه بسیار بسیار بزرگ در هلند دیدن کردم و همچنین فروشگاه اصلی این برند در پاریس و عکساشو به وفور دیدم و حتما براتون پیدا میکنم ولی گذشته از همه اینا دوستان یه رقیب معرفی کنید همین نیسان بسم الله عطرهایی که معرفی کردین تا الان اکثرا کیفیت نداشتن چه برسه به اینکه رقیب باشن عکس اون مغازه تخلیه شده را حتما پیدا میکنم براتون یا علی
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Haddock 30YA30
سلام مجدد
دوستان بنده تصویر پروفایلمو عوض کردم این فروشگاه یکی از اون فروشگاه های تعطیل شده جناب عبدالکریمه که در زیر زمین خونشون مارلی تولید میکنن و در قلب اروپا به فروش میرسونن قبل از هر نظرم از این به بعد عکس یکی از فروشگاه های تخصصی مارلی در اروپا را قرار میدم دوستان بدترین عیب ما ایرانیها این هست در هر مورد میخوایم نظر بدیم من از حرف بی منطق متنفرم دوستانن عزیز من با سند صحبت کنید من فکر میکردم اینجا اساتید عطر باز هستند من مداوم عکس فروشگاه ها و اسم شهر و همه را تقدیم میکنم منو با این جناب عبدالکریمم اشنا کنید تبریک بگم بهش عطرای دست ساز خونگیش برندای بزرگ و زده ایول بهش
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری اینوکتوس
سلام خدمت بزرگواران عطر افشانی عزیز
یه پیشنهاد داشتم خدمتتون به نظرم بهتره به جای بحث در مورد اینکه یک عطر در کجا تولید میشه به بررسی کیفیت عطرها پرداخته بشه تا دوستانی مثل بنده هر چه بیشتر از تجربیات شما اساتید بهره مند بشن طبیعتا اصالت و تاریخچه یک برند موضوع مهمیه و قابل بحث ولی به نظرم کیفیت عطر در اولویته حالا تولید هر برند یا کشوری که باشه.. جسارت بنده رو ببخشید.
ضمنا دوستانی که تجربه استفاده از عطرهای این برند رو دارن خصوصا ممنون میشم برای سن 25 سال و فصل پاییز زمستان پیشنهادشون رو داشته باشم خودم تعریف carlise و niesan رو زیاد شنیدم از نظر پخش و ماندگاری ولی تست نداشتم
سپاس
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Haddock مهدی
سلام احسانه عزیز
ممنون از توجهتون اینکه تصمیم گرفتم تصاویر فروشگاهارو بزارم پروفایلم برای انتخاب راحتتره عزیزانی مثل شماست توی این چند روز مداوم صحبت درمورد قدمت و کیفیت تولید مارلی بوده چون بنده بیش از ده سال مداوما پیگیر عطر و عطر بازی بودم بگذریم شما احسانه عزیز هر عطری را باید اول تست کنید هر رایحه ای مورد پسندتون بود به برند نگاه کنید اگر مارلی بود با خیال راحت خرید کنید کارلایل در حال حاظر هیچ رقیبی از نظر من نداره خصوصا در پخش و ماندگاری نتیجه روی کاغذ بلاتر برتری بالاتره کارلایل نسبت به بلک افغان و تایید میکنه که پیش از این هر جا صحبت ماندگاری طولانی بود اسم این خوش ساخته ناسوماتو بود اگر جساراتا با قیمت بالاش مشکل ندارین بهترین انتخاب هستش در مورد نیسان هم در همین صفحه مفصلا توضیح دادم خدمتتون مطالعه بفرمایین اما پیشنهاد ویژه من عطر معتدل رو به گرمه گالووی هستش که با قیمت عالی و رایحه بی نظیر شما را راضی میکنه ضمنا عطر پاییز و زمستون خوده من پگاسوس بیرلی و هرود هستش البته کارلایل و تازه دارم میخرمش که به این جمع حتما اضافش میکنم ممنون و سپاسگزارم
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 30YA30
عجب !
Memoir
بنظرم این عطر یکی از باکیفیت ترین کارهای برند آمواژ هست و بهتره افراد تازه کار زود سمتش نیان چون ممکنه واسشون کمی سنگین باشه و زده بشن...
فضای دودی، چوبی، تلخ و معطر و بسیار خاص.
رایحه پیچیده، رسمی، شیک با وقار و آرامش دهنده.
روی پوست من حدود 20 ساعت ماندگاری داشت و براحتی حس میشد.
همونطور که همه میدونیم برند آمواژ یک برند سطح بالا و با کیفیت عمانی هست و در قلب اروپا همم نمایندگی داره و بفروش میرسه. در واقع وجود نمایندگی در کشورهای اروپایی دلیل نمیشه که بگیم این برند عمانی نیست.
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mohammad نوید ابوطالبی جهرمی
سلام به بچه های سایت عیدتون مبارک خدایی نظرات و میخونم تعجب میکنم در مورد بسته شدن فروشگاه مارلی و تماس با شخصی اماراتی منتظر توضیحات دوستان هستم و از جناب مارلی باز درخواست دارم منو روشن کنن هرچند من صحبتای جناب مارلی باز و همه را دونه به دونه خوندم جالبه عرض کنم امروز خونه یه دوستان بودم جووی پرایوت لیبل را داشت بوش که خیلی خوب بود و در فروم عطر مورد نظر خوندم شبیه شاگیاست الحق شاگیا بهتره پخش بوی این عطر خوبه ولی کمه همون شخصی که ۲۰ ساعت بعد از اسپری گالووی اسمشو ازم پرسید بعد از دو سه ساعت هیچ بویی از من حس نمیکرد حتی ازش پرسیدم و گفت بو حس نمیکنم و دوستان راجبه اون دو مورد فروشگاه مارلی و شخص اماراتی توضیح بدن شب بخیر همگی
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی perfumer
سلام خدمت تارایای گرامی عید شمام مبارک
در مورد جووی که سلیقه و نظر شخصیتونه و قابل احترام در مورد سوالتون پیرامون صحبتای دو دوست عزیزمون عارضم که در اروپا قوانین به طرز وحشتناکی با ایران فرق میکنه به عبارتی ما قانون درست و حسابی نداریم و این باعث میشه بقیه را نتونیم درک کنیم در اروپا شرکت فیات هزاران خودروی خودشو جمع اوری کرد چرا؟چون فقط یه کمی از میزان اعلامی کمپانی الودگی بیشتری داشت اونم بسیار کم در این قاره اگر جنسی مثلا ساخت کره باشه و روی اون محصول نوشته باشه ساخت ژاپن پدر اون شرکتو در میارن فیات با اون همه عظمت و اون همه مهندس و اون همه کارگر و اون همه دفتر سراسر دنیا تا مرز ورشکستگی رفت پس با شرکت عطرسازی قطعا شوخی ندارن تمام مارلیهای تولیدی روی جعبه و زیر شیشه هاشون درج شده made in france پس قانون اروپا این اجازه را نمیده جایی غیر از فرانسه تولید بشه و اگر این عطر فرانسوی نباشه و ساخت امارات یا هر جای دیگه باشه و حک شده باشه ساخت فرانسه پوست اون کمپانی و اون تولید کننده را میکنن یعنی هم 1743 مندرج روی محصولات مارلی و هم تولید فرانسه بودنشون طبق قانون بسیار محکم و منظم اروپا نمیتونه دروغ یا جعل تاریخ باشه پس اگر یک اماراتی جاعل اومده داره عطر تولید میکنه زیر نظر هیچ جا و هیچ کسم که نباشه پس به هیچ عنوان نمیتونه در قلب اروپا نمایشگاه بزنه و فروشگاه مخصوص خودش باز کنه و صدها مراکز تخصصی صرفا فروش مارلی تاسیس کنه و در هزاران فروشگاه عطر در سرتاسر جهان عطر خودشو بفروشه چون طبق قانون دزدی حساب میشه و سریعا تمام دفاترش پلمپ و همه رئسای اون دستگیر میشن و تولیداتش متوقف و البته کاملا جمع اوری میشه هرگز این کمپانی به بزرگی و اهمیت فیات نیست که با بی رحمی اونم سر یک ایراد جزیی تا نابودی کشوندنش و قدرت اعمال قانونشونو در اون حد به رخ کشیدن در اروپا ساخت فرانسه یعنی فقط فقط ساخت فرانسه دوستان گلمون بعضا هیچ آشنایی با شدت قوانین در اروپا ندارن و صحبتهای عجیبی میکنن که خودشون هم مجبور میشن از صحبتهاشون دفاع نکنن و اما جناب عبدالکریم اماراتی اصلا از ذهن دور نیستند بزرگترین مرکز پخش ادکلن در خاورمیانه و آسیای غربی کشور امارات متحده عربی هست که اتفاقا اکثر برندهای بزرگ جهان در این کشور نمایندگی دارن حتی ایرباس داره دفتر رسمی تاسیس میکنه ضمنا اکثر واردات عطر از طریق امارات انجام میشه و تقریبا همه این عطرها از راه امارات وارد ایران میشه ولی هیوندای و تویوتا هم از امارات میاد ولی اماراتی نیست در پایان از این پس به یاری خدا صرفا در مورد کیفیت عطرها نظر خواهیم داد چون فکر کنم برای خیلی از دوستان روشن شده برند مارلی یا هر برندی در هر رشته ای در اروپا نمیتونه ساخت یک کشوری باشه و لیبل کشور دیگه ای را همراه خودش داشته باشه ممنون و سپاسگزارم از پرحرفی عذر خواهی میکنم یا علی مدد
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Haddock perfumer
برند مارلی برندی ست که در کشور فرانسه تولید میشه و صاحب یا صاحبان اصلی اون شیوخ عرب هستند.
تمامی کارهاش کاملاً سنتتیک و مناسب مخاطب عام هستند.
در مورد مقایسه ی برند جووی با مارلی ،من این رو توهین به مقدسات میدونم.
خدا رو شکر که ایکاروس عزیز نیست و امیدوارم این کامنت ها رو نبینه که خیلی سر خورده میشه و احساس میکنه همه ی زحماتش بر باد رفته!
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : معین هاشمی Mohammad
به جناب حسن کبیری
خب دوستان یکی یکی از مواضع عقب نشینی کردند و مشخص شد صحبت چه کسی صحیح بوده از اماراتی و مصنوعی بودن رایحه و نداشتن فروشگاه در اروپا تا سنتتیک بودن و فرانسوی بودن و کارهای عامه پسند بنده بارها خواهش کردم تعصب و عدم شناخت و دوستان محترمم کنار بگذارن تا منه آماتور تصمیم بگیرم از رفقای من که در تهران و کیش صاحب فروشگاه عطر هستم راجع به کیفیت مارلی سوال کردم عینا حرفش این بود هر وقت حس کردی همه ادکلنای فعلی بی کیفیتن و هیچ برندی با هیچ قیمتی راضیت نمیکنه مارلی بخر بر عکس نظر شما مارلی را در ویترین عطربازای حرفه ای دیدم و اطمینان پیدا کردم اتفاقا مارلی را خاص پسندها میپسندن جووی واقعا ضعیفتر از مارلی بوداز سه مدل مارلی تست شده پایینتر بود از هر سه تاش اصلا پخش و ماندگاری و خصوصا اسانس درجه اول مارلی را نداره پخش بو فاکتور اصلیه بعد از کیفیت اسانس که جووی کمتر از نصفه مارلیه شب بخیر موفق باشید
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Haddock
به مارلی باز گرامی
سپاس فراوان از شما و محبتی که به من داشتید قلمتون عالیه من شما را نمیشناسم ولی از عمق اطلاعات و قلمتون مشخصه آدم با سواد و اهل مطالعه ای هستید بسیار بسیار قانع شدم و همه صحبتاتونو چندین بار خوندم راست میگید به این فکر نکرده بودم اروپاییها اجازه تولید جعلی و فروششو نمیدن جالب بود یکشنبه کارلایل و میخرم و نظرمو مینویسم از نظر من عطر باز حرفه ای کسی هستش که از اول نظراتش یکی بوده و دیگران وادار شدن از نظرشون عقب نشینی کنن الان از همه چی صد در صد مطمعنم هم کیفیت هم ماندگاری هم پخش هم قدمت هم اصالت کاش همین الان میشد بخرم کارلایلو شما خیلی به من کمک کردید و دلایل و توضیحات منطقیتون خیلی کمکم کرد ممنونم شب بخیر
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : perfumer 30YA30
خیلی خوبه آدم ببینه در سایتهای تخصصی افرادی هستن که با احترام به دیگران و نظر مخالف مطلب مینویسن...واقعا خوشحالم مارلی باز عزیز اینحا حضور داره و با ادب خودشون اینجا رو به مکانی صلح آمیز مبدل میکنه تا هر کس نظرشو با احترام به بقیه و به قصد تبادل اطلاعات بنویسه.درود بر شخصیتت.
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : perfumer 30YA30
درود به نوید عزیز و تارایای گرامی
مجددا عیدتون مبارک خیلی شرمنده میفرمایین دوستان نوید جان که خودشون الگوی ادب و شخصیت هستند و بارها از نظرات مفید و خوبشون استفاده کردم به حقیر خیلی لطف دارید نوید جان و متشکرم از تارایا جان خیلی ممنونم قابلتون و نداشت وظیفه بود از اینکه وقت گذاشتید افتخار دادید برلی من یک دنیا ارزشمنده امیدوارم همه شما عزیزان در کمال تندرستی زندگی کنید موفق و سرفراز باشید
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : نوید نیک
به marly baz عزیز
خواهش میکنم بزرگوار منظور عرض بنده به صورت کلی بود چون چند روزی هست دوستان روی اصالت برند مارلی حساس بودن به نطر بنده عطر خوب تولید هر کشوری که باشه قابل احترامه ... من به شخصه از کارهای این برند در مجموعه عطرهام ندارم ولی نظرات جامع شما بنده را ترغیب کرد که بیشتر با کارای مارلی آشنا بشم...از کارهای این برند پگاسوس و هرود رو تست داشتم پگاسوس فوق العاده بود ولی طبق فرمایش شما در صفحه این عطر مثل اینکه پخشش رضایت بخش نیست ...فضای مشابه پگاسوس با پخش خوب ایده آل من هست
تشکر و سپاس
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
خطاب به حسن کبیری عزیز.
آقا بسیار خوشحال شدم که دوباره چند تا کامنت از شما دیدم. اتفاقا کاش ایکاروس عزیز که سند و مرجع ما در این سایت هستند میومدند و تعدادی از دوستان جدید ما رو روشن میکردند.
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : PerfumeAddicted  S8
درود بر شما احسانه عزیز
محبت شماست نسبت به بنده شما و دوستان همگی محبت دارین
عطرهای مارلی همش باید چند باری استفاده بشن و من در مورد پگاسوس قدری عجله کردم بعد از اون سعی کردم هر عطری را ده روز صبر کنم سپس نظر بدم بازخورد من از پگاسوس بسیار بسیار عالی بوده پخشش هم بسیار عالیه و بارها شده ساعتها پس از استفاده اسمشو ازم پرسیدن و من عذر خواهی میکنم بابت نظر قبلی که قدری عجولانه بود ولی خب هرود نیسان کارلایل بسیار عالی هستند حتی بیرلی و حتی عطر خنکی مثل گالووی که معرکست در صورت تست و در صورت پسندیدن رایحه مارلی راضیتون میکنه
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Haddock
به marly baz
خواهش میکنم عزیز بزرگوارید....جالب ترین نکته در مورد پگاسوس اینه که من از بوی وانیل در عطر متنفرم تا حدی که اگر بوی تنباکو وانیل در جایی باشه من فرسنگها از اونجا فاصله میگیرم (با توجه به پخش عالیش) :) ولی پگاسوس رو پسندیدم ! فقط تنها مشکلی که با این عطر دارم حس یونی بودنشه با اینکه نیست! به نظرم کاملا میتونه برای خانمها هم مناسب باشه حتی شاید مناسب تر ! فکر میکنم به خاطر نت یاس باشه که کاملا مشهوده
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام احسانه عزیز
دقیقا با شما موافقم من از بوی وانیل و کلا از بوهای شیرین خیلی استقبال نمیکنم ولی این هنره پگاسوس هست که من مئاقع استرس و ناراحتی بهش پناه میبرم دقیقا طبق نظر شما پگاسوس با تم یاس شروع میشه و ترنج که میشه گفت تا مدت زمان زیادی استشمام میشن.که قطعا برای خانومها بیشتر استفاده میشه ولی رفته رفته از این فضا در میاد و وانیل فضا را مردونه میکنه مهندسی وانیل عالی انجام شده جوری که کسی فکر نمیکنه عطرتون کمی تم زنانه داره ولی کلا پگاسوس یک کار بسیار بسیار موفق و عالی با پخش و ماندگاری عالی هستش برای سه نفر تا الان خریدم و همه رضایت داشتند حتی یک نفر که تموم کرده تکرارش کرد نگران نباشید با یونی بودنش مشکلی پیدا نمیکنید
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
به marly baz
بیشتر از یک هفته هست بین پگاسوس و دیور هوم اینتنس(تولید جدید با نقدای منفیش) مردد هستم زنبق دیور یه طرف وانیل عجیب پگاسوس یه طرف! فعلا فقط میتونم یکیشو داشته باشم پخش برام مهمه میترسم دیور هوم اینتنس نتونه از این نظر راضیم کنه!! از اون دو راهیاس :)
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
درود بر احسانه عزیز
بین دو کار گیر کردی که من فکر میکنم هر عطرباز دیگه ای بود از خریدش پشیمون نمیشد اما در مورد پخش بو من هر دو کارو دارم و اتفاقا بوی دیور هوم اینتنس و با کمتر عطری قیاس میکنم راستش جرات نمیکنم بهت بگم بگرد دنبال نسخه 2012 هوم اینتنس چون ممکنه جای خوبی نگهداری نشده باشه و اگه اینجوری باشه عمرش تمومه ولی اگه 2012 هوم اینتنسو پیدا کنی و خوب نگهداری شده باشه تازه پخشی معادل پگاسوس داره شایدم کمی کمتر چون همه اساتید من در همین سایت بصورت کامل نظرشون بر پخش بوی خیلی خوبه محصولات مارلیه ولی من خودم هر دوتا عطرو قبول دارم دیزاینریه خوب یعنی dhi اگر پخش بو مد نظرتونه هوم اینتنس پیشنهاد من نیست چون الان تنها چیزی که ازش مونده همون رایحه دوست داشتنیه سابقه اگر فقط بین این دوتا گیر کردید پگاسوس از نظر من انتخاب خوبیه چون رایحه پگاسوس عالیه و غیر از اون خوبم پخش میشه حیفه دیور واقعا هر وقت میبینمش ناراحت میشم خیلی عطر خوبی بود
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احسان
به احسان عزیز.
هر چی خواستم جلوی خودمو بگیرم و اینجا کامنت ننویسم نشد. به هر حال درباره ی مارلی نیست . انگار یک لحظه در‌ وجود شما ظاهر شده باشم و در ذهنم جرقه ای زده شده باشه. با توجه به این سلیقه ی شما یک عطر وجود داره که هم اون زنبق دیور وار رو‌ داره و‌هم وانیلی خوشمزه و با کیفیت در کنار رایحه ی چرم جیر مانند بسیار ملایم . Parfums d'empire cuir ottoman. پاسخ شما در این عطره. بدون تستش هیچکدوم‌ رو‌ نخرید.
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احسان
به marly baz عزیز
دقیقا واقعا حیف این رایحه شاهکار هوم اینتنس که دیگه قدرت قدیم رو نداره ولی همچنان از نظر من خوشبوترین عطر به حساب میاد سپاس از راهنماییتون بزرگوار
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : perfumer
به ali lotfi عزیز
این عطری که فرمودین رو تست نداشتم ولی اگر وانیلش مشابه تنباکو وانیل نباشه در ترکیب با زنبق هوم اینتنس خیلی نزدیک به سلیقه من خواهد بو حتما تستش میکنم ممنون از توجه و راهنماییتون جناب لطفی...
ضمنا بزرگترین مزیت این سایت برای شخص بنده علاقه مند و کم تجربه نظرات پربار دوستانی مثل شما آقایان خسروی s8 م.س marly baz و باقی بزرگواران فعال و با تجربه سایت(جای ایکاروس گرامی خالی البته) هست . به شخصه عطرهایی که اخیرا به مجموعم اضافه کردم با استفاده از همین نظرات بوده و کاملا راضی کننده باز هم تشکر سایتون مستدام !
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
سلام. صفحه ی اشتباهی اومدین جناب! اینجا بحث برند پرفیوم د مارلی هست و نه آمواژ و ممواق!!
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک مشتی

درود
بَه بَه . یک کار صمغیِ پر راز. ازون دسته عطرهایی که شناختش زمان میبره و اگر از زمینه ی رایحه لذت ببری، سفرِ لذتبخشی رو برات فراهم میکنه.
با تست رویِ بلاتر در مورد این عطر نمیشه نظر داد. منتظر میشم تا دستریزش بیاد و یه مدتی باهم باشیم تا یک ریویوی کوچک از این عطر بنویسم.
با آرتیشکتِ گرامی در مورد میانه ی این عطر موافقم. من هم شباهت با دارک لبل رو احساس میکنم. کلا من این سبک بوهارو خیلی دوست دارم.
بدرود
30 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mdr Amir Mohammad

این عطر پخش و موندگاری بالایی داره و بوی یه کم چوبی یه کم دودی البته چوبش از نوع کاج هست فک کنم اونم صمغ کاج و دودش از نوع دود سیگار و تنباکو. انچنانی شیرین نیست ولی مثل بقیه دمارلی ها یه ته مزه البالویی یا بهتر بگیم بالزامیکی داره یه کم برای ادمای حساس نا معموله. تا حدی میشه گفت کلاسیکه و اشتراکاتی با مرسدس پرایوت درش میبینم.
نمیشه گفت کار خلاقانه ایه و در برابر سلاطین دود ودم حرف تازه ای نداره ولی برای طرفداران خط بو میتونه جذاب باشه
13 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی حامد
دوست عزیز فضای این کار دودی نیستا!! ببشتر یه کار گلی با زعفران و پچولی فراوان هست که تم ریز روایح چوبیم حس میشه داخلش. رد بوی بسیار خوبی داره .
14 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سورنا مقدم حامد
به امیر
اقا شامه ما اماتوره و در برابر شامه بزرگان نوک تعظیم فرود میاره.
نتیجه تست این کار رو لباس متفاوت با پوست بود و یه بوی گلی که نمیدونم چیه و یه چیزی قاطی بوی البالو پچولی اوایل به مشام میاد. ولی بعد از اون بویی شبیه صمغ کاج غالب میشه و نهایتا یه حالتی شبیه دودی به خودش میگیره. البته خود شما هم به بوی دود تو نت ها اشاره کردید
14 مرداد 1399 پاسخ تشکر
درود دوست عزیز
شامه ماهم مثل بقیه اماتور هستش . بله فارغ از دود نیست ولی اینکه یک کار دودی تلقی بشه و با کارهای اسموکی مقایسه بشه نه چون بیس کار گلی هست. سافرون لابدینیوم و رز رو من بیشتر حس کردم همراه با پچولی و زعفران که بوی تندیه خاصی به عطر در لحظات اغازین اسپری داده بود.
14 مرداد 1399 پاسخ تشکر
امیر جان از ظواهر امر پیداس که به مارلی و کاراش دل باختی
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بهی Amir Mohammad
درود حامد جان
مارلی همینطور که در جریانی بسیار برای منطقه ما خوشاینده و پر بازخورد. کاری مثل نیسان ازش واقعا حرف ها برای گفتن داره و پیشنهاد میکنم حتما تستش کنی در بلند مدت. واقعا با کیفیته و خاص. نباید به دید ساده نگاه کرد بهش. پگاسوسم که اون نت بادومیش هوش از سرم میبره. کالان هم از این برند بسیار جذاب بود. البته این دو سه تا کار از این برند به نظرم واقعا خاص هستند. کارای دیگه اش مثل لیتون و گلووی همه پسندن و خوش بازخورد ولی این سه تا لقب نیش برازنده تره براشون.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مظهر آهنگری سوشیانت
امیر جان پگاسوس رو داشتم عااااالی بود و به قول شما پرفورمنس خوب و شیشه های جذابیم داره مارلی ولی بنظر خودم عطرای حال حاضرم سرترن و همینارو یه سال دیگه بتونم تموم کنم هنر کردم.در کل سلیقه ی عطریتو خیلی میپسندم نزدیکه به خودم و البته ادب و متانت شما در همراهی و راهنماییه دوستان البته اگر محکوم به تبلیغ نشی. موفق باشی همیشه.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سوشیانت Amir Mohammad
اره حامد جان پگاسوس واقعا محشره... صد البته کارهای قویتریم هست برای یه عطر باز. ولی برای بیشتر مردم که دنبال پرفورمنس و بازخوردن مارلی یکی از بهترین گزینه ها هست. هرچند نیسان و کالانش هم واقعا تستش برای یه عطر باز واجبه چون حرف داره برای گفتن.
خداروشکر جو خوبی در این سایت وجود داره و به لطف شما و دیگر دوستان عزیز روز به روز بر اطلاعاتمون اضافه میشه . دوستانم گاهی حرفی میزنن قطعا بدون منظور بوده .
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
در واقع برای رویو نوشتن در باره بوی این عطر باید از روز اول وروزهای بعد حرف زد.روز اول گلی و زعفرانی و روز های دگر کاج ودود..روز اول خط بویی که ازتون میمونه تصویر یه مرد شرقی و گلدوست رو به جا میذاره و روز دوم مردی اهل دود..
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
نزیان و بوی دود؟ نگید که خنده‌داره. بوی شرقی داره و اصن جالب نیست مگر سنین بالابا تیپ و سبک قدیمی.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی Amir Mohammad
روز دوم خود خود سیگاره
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
البته احتمالا ترکیب نت های صمغ کاج فلفل همچین برداشتی ایجاد میکنه در شامه اماتور ما ولی احوالاتی که در روز اول و روز دوم بر ماگذشت چنین بود. باز بزنم ببینم دیگه چی داره
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمدجواد رنجبر
"Nisean is a tribute to incense resins, cedarwood and patchouli. A luscious combination with sensual leather accords heightened by smoked and milky hints that provide nuance." - a note from the brand.

همونطور که در معرفی این عطر در سایت مارلی و همینطور فراگرانتیکا اشاره شده، تم دودی( smoked) از پایه های اصلی این عطر هست
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد محمد معین سرافرازی
معمولا وقتی ما تو نت های اولیه یه عطر چیزی میبینیم که خوشمون نمیاد دیگه به بقیه ش دقت نمیکنیم.خوب متاسفانه تو ایران مردی که رایحه گلی بزنه یه کم چپ چپ بهش نگاه میشه و این عطر اوایلش گلیه ولی نه از ایگلای گوگول مگولی. باید بهش فرصت داد
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
به سپهر
احسنت
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
درود بر دوستان. همونطور که اشاره شد این کار تم اصلیش گلی هست ولی اثراتی از روایح چوبی و دودی دیده میشه ولی اونقدر بیس گل و زعفران شدید هست که به چشم نمیاد و کلا نمیشه اسمشو گذاشت کاره دودی ولی خب نمیشه وجودشو انکار کرد. از دوستانی که این کارو دارن تقاضا دارم کمی بیشتر زمان بدن به این شاهکار تا متوجه حرفای این عطر بشن.
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد

بی شک یکی از عطرهای خوب مارلی هست و از ان فضای گرم و تند و بنوعی عربی اکثر عطرهای مارلی به دور هست....یک رایحه چوبی و عودی خوب و با کیفیت...روایح کامل بالانس هستند و هیچ رایحه ای اصطلاحا هارش نیست و از مصرفش حس خوبی دست میده.شباهتهایی هم با عطر DURO ناسوماتو داره.....تنها نکته قیمت کلی محصولات مارلی هست که کمی در خریدش تردید ایجاد میکنه!!!
30 بهمن 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : mohsen رضا همایون‌فر
اتفاقا منم مشابه‌ترین عطری که به ذهنم اومد دورو بود.
21 آبان 1400 پاسخ تشکر

چند سال پیش کمد چوبی خیلی خیلی قدیمی داشتیم ک از رطوبت زیر زمین پوسیده شده بود وداخلش پر از کتاب و خرت و پرت بود وقتی درشو باز میکردی یا نزدیکش میشدی دقیقا بوی مارلی نیسان رو میداد !! بوی تاریک کلاسیک... نمیدونم درست حدس میزنم یا نه ولی من رو بیشتر یاد تام فورد عود وود میندازه که متاسفانه تمومش کردم و نمیتونم درست باهاش مقایسه اش کنم..
20 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : داریوش شهریار اسماعیل پور smaeelpoor sh

تقریبا سه سال پیش اینو بدون تست گرفتم، اگه بخوام خلاصه توصیف کنم، یه رایحه و بوی گلی که با زعفران فراوان همراه میشه، تا حدودی حس قدیمی و کلاسیک داره، من که با اولین پاف به شدت پشیمون شدم، نمیدونم چرا با این برند ارتباط برقرار نمیکنم؟؟ شاید برای اون شیرینی ناخوشایندی که توی اکثر کارهاش هست؟؟ مثل خیلی از عطر های لاین آی من از تیری موگله،،
یه چیز دیگه ای هم که توی عطر های مارلی وجود داره اینه که نوآوری احساس نمیکنم و عطر هاش یجورایی برای من جدید نیست و احساس میکنم قبلا مشابهش رو دیدم،، در حالی که یه برند با این قیمت باید توی اکثر کارهاش پیشرو باشه، کاری که توی دیور و شنل و گرلن کم و بیش می‌بینیم، خلاصه اینکه با یه خرید و چهار پنج تا تست از این برند یجورایی پرونده شو برای همیشه بستم،
در ضمن بگم نیسان تو پخش بو یه پدیده است برا خودش، یه چیز وحشتناکیِ ولی چه فایده که یه بازخورد درست و حسابی نداشت، و از همه بدتر حال خودمو بد می‌کرد،
01 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی وفایی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟