PARFUMS de MARLY - Lippizan

پارفومز د مارلی لیپیزان

مردانه
کد کالا : ATR-32678
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی چایپر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-32678
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 255
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 20
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لیپیزان الهام بخش مسابقات اسب دوانی است که در دوران پادشاه فرانسه لوییس 16 به پا می گشته .
عطری فریبنده از چوب و خاک که نت های ابتدایی آن را ترنج ، هل و نت های میانی را با مخلوطی از رز ، نعناع هندی و رایحه های پایه از برگهای سدر و چرم است و نت های بالا را هم ترنج ،لیمو ، هل ، آویشن ، ترخون و سالویا اسکلاریا است. 
نت های میانه را یاس ، رز ، زنبق ، صمغ گالبانیوم ، نعناع هندی سدر ، خس خس و نت های پایه از مخلوط وانیل ، چرم ، کهربا و مشک می باشد.

نوع عطر ادو تویلت
برند پارفومز د مارلی
عطار سایدونی لانسیسر
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی چوبی چایپر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، هل ، آویشن ، ترخون ، سالویا اسکلاریا
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، زنبق ، یاس، صمغ گالبانیوم
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، خزه درخت بلوط ، چرم
نمره کاربران
Lippizan-پارفومز د مارلی لیپیزان
رایحه
7.3
4 رای
ماندگاری
8.5
4 رای
پخش بو
8.5
4 رای
طراحی شیشه
8.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
پارفومز د مارلی لیپیزان
شیپغ نوستالژیک

لیپیزان از اون عطرایی هست که تو رو میبره به گذشته. به دهه های 50 و 60 که عطر، کالایی لاکچری تر حساب میشد و هرکسی که عطر باز بود، مرجع خوشتیپی و جذابیت هم بود!
این عطر شیپغ چوبی، شروعی شیک و خوشبو با روایح تلخ و گس مرکبات، مریم گلی و آویشن داره که فضایی تمیز و کلاسیک خلق میکنه. رایحه هل در بستر این فضا، آرامشی خاص به این کار میده. روایح مریم گلی و آویشن تا آخر کار با قدرت هستن و تقریبا با عطری خطی روبرو هستیم. جز اینکه بعد از مدتی خزۀ درخت بلوط هم به کار اضافه میشه که با همراهی سایر روایح چوبی، بر خشکی و جدیت کار اضافه میکنه. حضور کم رنگ گلهایی مثل رز، یاسمن و پچولی، زمینه ای لطیف و گلی برای این بستر ارزشمند فراهم میکنن. روایح با کیفیت متعددی مثل مشک در زمینه حس میشن اما فضای غالب همون فضای کلاسیک، تمیز و معطر شیپغ هست که تا حدی چوبی شده و در بستری از مشک و امبر، ترکیبی شکیل خلق میکنه.
پخش بوی این عطر مناسب و ماندگاری خوبی داره و بنظرم اکثریت افراد اون رو میپسندن و احساس خوبی بهش دارن چون بخوبی با روایح خوشبوی طبیعت، همخوانی داره. اما مناسب سنین پایین تر از 30 سال نیست و برای موقعیت های خاص کاربرد چندانی نداره. گرچه این عطر در اکثر مواقع و شرایط قابل استفاده هست ولی بیشتر مناسب فضاهای دوستانه با استایل کژوال بویژه در فصل بهار هست. کسانی که همچنان مشتاق تجربه خاطره عطرهای قدیمی ، مثل آرامیس هستن، میتونن این عطر جذاب رو امتحان کنن.

نمره 8.5 از 10
07 بهمن 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : saeidrostami118 محمدرضاسپهی

یه عطر فوق العاده خاص با شروع شدید هربالی - ادویه ای بسیار تلخ و تاریک و تا حدودی بیمارگونه که خیلی ها رو ممکنه فراری بده. میشه گفت یه قرابتی به بعضی کارهای آرامیس داره با تم کاملا کلاسیک منتهی روتوش شده دقیقا مثل پیرمردی که به سبک امروزی لباس پوشیده باشه. در ادامه نتها تغییر کمی میکنه و فضای تاریک و مرموز عطر کمی روشنتر میشه تو این نقطه هست که خیلیها ممکنه تازه شروع به لذت بردن ازش بکنن و من شخصا بوی شبیه به پاکت سیگار تمام برگ که گیاهی و خشک هست رو حس میکنم. در کل کار خاصیه و اصلا همه پسند نیست به خصوص در شرایطی که همه روایح حیوانی - چرمی یا امبر - پچولی دوست دارن و اونا رو خیلی با کلاس میدونن این عطر درست مثل دیدن فیلمی کلاسیک با آدمهاییه که درک درستی ازش ندارن و دائم غر میزنن این چه فیلیمیه و اصلا باهاش حال نمیکنیم ...
23 فروردین 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پدرام محمدی saeidrostami118

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
خیلی گرم نیست،مخصوصا وقتی نت اولیه اش ضعيف میشه گرمای خاصی احساس نمیشه. میشه گفت چهارفصله..از نظر رایحه با کارهای دیگه مارلی تفاوت فاحشی داره.کمی من رو یاد بوی پدرهای دهه شصت میندازه، بوهایی که تو مهمونی های رسمی قدیمی زیاد حس میشد،ولی مدرن تر و امروزی تر..با توجه به اینکه خیلی رایحه خاصی داره حتما حتما قبل از خرید تستش کنید و به تمام نت هاش دقت کنید،ولی اگر از رایحه اش خوشتون اومد تو خریدش درنگ نکنید،کیفیتش در حد بقیه کارهای مارلی هست
22 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی

اگه میخواید این عطرو با قیمت کمتری تجربه کنید یسر به سجاده مادربزرگتون بزنید شاید بتونین از این شیشه عطرای سبز رنگ کوچیک که در قرمز دارن پیدا کنید. بوییدنش تا حد خیلی زیادی شما رو با فضای این عطر آشنا میکنه.همین الان که دارم اینو مینویسم ۳ ساعتی از اسپری کردنش ب نبض دستم میگذره.الان یکم ملایم تر شده.درکل خریدشو ب کسایی پیشنهاد میکنم که دنبال یه رایحه نوستالژی هستن یا عزیزان میانسال و کهنسال
01 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟