AMOUAGE - Memoir for men

آمواج ممویر ( آمواژ )

مردانه
کد کالا : ATR-32396
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-32396
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    83
  • نمی پسندم
    15
  • - 25 سال
    5
  • + 25 سال
    50
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    5
  • رسمی
    48
تعداد رای های ثبت شده : 297
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر آمواج ممویر در سپتامبر 2010 به بازار آمد و در گروه عطرهای چرمی، چوبی و فوژه قرار می‌گیرد. کارین وینچن (عطرساز) آمیزه آمواج ممویر را با مرکزیت‌بخشی به نت ابسنت خلق کرده است. نت‌های آغازین این عطر از ریحان، نعناع و خاراگوش سرشته شده‌اند، درحالی که نت‌های میانی از اسطوخودوس، روایح دودی و گل رز شکل می‌گیرد. نت‌های پایانی هم عبارتند از چوب صندل، چوب گایاک، خزه درخت بلوط، کهربا، وانیل، تنباکو و چرم.

این عطر که مایه‌های چوبی، چرمی و فوژه دارد، از حال‌وهوای غم‌انگیز یک سفر درونی و وجودی الهام گرفته است. این عطر که روحی جذاب و فلسفی دارد، از قراردهای مرسوم سرپیچی می‌کند و به فراسوی عقل و احساس می‌رود.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار کرینه وینچون اسپهنر
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نعناع ، ریحان ، خاراگوش
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، روایح دودی
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، تنباکو ، چوب گایاک
نمره کاربران
Memoir for men-آمواج ممویر ( آمواژ )
رایحه
8.3
76 رای
ماندگاری
8
76 رای
پخش بو
7.7
76 رای
طراحی شیشه
8.9
76 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (73 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
*

قسم به آنچه به تو نور میدهد ، قسم به آنچه به تو نفس میدهد و قسم به آنچه به تو درد میدهد که این راه همان راهیست که مقصدش مشخص نیست . سرزنش نسل های پیاپی برای گزینش قدم هایی که به نور میرسند و تشویق مردمانی که در شکستگی بین تکرار ها صبوری پیشه میکنند .
شمار ثانیه هایی که موهایت را سفید میکند دو قسمت موازی را شامل است . بخش روشن که روح و جسم را مرتفع میسازد و بخش تاریک که روح را میکشد و جسم را عذاب میدهد . آدمی در لحظه تنها یک بخش را تجربه میکند اما آدم عاشق هر دو را اما لذت میبرد.

ارتباط دو بخش را پلی میسر میسازد که بواسطه باورهای فرد شکل گرفته است . انتخاب اینکه از کدام سمت حرکت را اغاز کند و به طرف دیگر قدم بردارد ، خود ، انتخابیست که تقدیر برایت فراهم ساخته است .
"موی رویاهای خود را نمیبافم و از سمت روشن و امید قدم برمیدارم و به تاریکی خواهم رسید ."


شروع سبز و پایان سیاه . توجهاتی از نعناع و امید بخشی در شروع و سایه هایی از تاریکی در ادامه و انتهای مسیر به واسطه روایح بخوری در مجاورت عنصر بنیادینی چون چرم ، باعث شد تا انتخاب من برای شکستگی تکرار ها در اغاز قرن جدید ، مموا باشد.
سلامتی و آرامش را برای تمامی دوستانم در سال جدید آرزو میکنم.

*




29 اسفند 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali میثم شفیعی
خیلی خوشحالم دوباره میبینمت امیر محمد جان
29 اسفند 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Amin mohammadi میثم معین خیاط
ارادت دارم دوست عزیز ، تندرست باشید
01 فروردین 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
مموير يا ممواغ

يك بشقاب ترخون و ريحان تازه ، كندر، چوب و دود

حقيقتا شاهكاره
از ابتدا كه بوى سبزيجات معطر رو استشمام بفرماييد تا انتها كه بوى دود باقى ميمونه اين عطر شما رو به طور سحراميزى در بحر تفكر عميق ميكنه! مثل يك قطعه موسيقى خوب يا فيلم و كتاب خوب، اما؛
البته كه شرايطش هم بايد موجود باشه

اگر كتاب كمياگر رو خوندين شخصيتش براى من مثل شخصيت جوان داستانه
اگر چنين شخصيتى دارين فارغ از سن و سال شايد اين عطر شما باشه، اما؛
اين عطر براى محل كار و مهمونى و دور همى نيست هرچند بوى خوبى داره و كسي رو ازار نميده ولى مثل اينه كه تو عروسى اپرا اجاره بشه!

قطعا و حتما اين عطر عطر تنهاييه ، توى خانه با لباس راحت يا در نهايت براى يك گشت شبانه تك نفرى مناسبه يا در محل كار وقتى تك و تنها و متفكرين!
البته همينطور كه گفتم خيلى جاهاى ديگه هم ميشه پوشيد ولى حيفه!

پخش و ماندگارى خوبى داره البته قديمياش بهتر بود.

موفق باشيد

ياحق


24 دی 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : shamim_en nazanin

سلام عرض شد خدمت تمامی دوستان،بنده بعد از چندین بار تست memoir که چند ماه طول کشید عاشقش شدم و بالاخره خریدمش و خواستم نکته ای رو خدمت شما عرض کنم.
در مورد رایحه و ریویو این عطر دوستان به اندازه کافی صحبت کردن خدا رو شکر و نیازی نیست که من حرفی بزنم هرچند کار من هم نیست ریویو کردن عطر ها.نکته ای که خواستم بگم در مورد ماندگاری و پخش بوی این کار هست که متاسفانه به نظرم خیلی کمه مخصوصا با این قیمت،اما بنده تا حدودی میدانستم که خیلی پرفورمنس خوبی نداره چون بعضی از دوستان در مورد ریفورموله شدن این کار گفته بودن مثل جناب architect ولی به خاطر علاقه ی خیلی زیاد به رایحش این عطر رو خریدم،برای همین به نظرم تمام عزیزانی که میخوان این عطر رو تهیه کنن باید چندتا عطر داشته باشن برای موقعیت های مختلف(عطر روزانه برای سر کار،قرار عاشقانه،مهمانی و مجالس و ....) و برای لذت شخصی از این عطر استفاده کنن
10 آذر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : nazanin 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام دوستان بنده یه سوالی داشتم،من بعد از چندبار استفاده از memoir دیدم هر بار ناحیه ی زیر گوش تا گلوم درد میگیره،بار اول فکر کردم به خاطر یه چیز دیگست برای همین بعد از چند روز که دوباره استفاده کردم دیدم اتفاق افتاد،یعنی حساسیت دارم بهش؟خواستم ببینم برای شما هم با عطر خاصی این اتفاق افتاده؟
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جواد وزیری سلطان عطربازهای ایران و توران
بله جناب مش قاسم عزیز بخاطر هیستامین ریلیزی که بر اثر بعضی از اسنشیال اویلها بوجود میاد و در فرد به فرد متفاوته این اتفاق میافته که موجب گشاد شدن و پرخونی عروق ناحیه مخاط و نیز در فازهای بالاتر موجب گشاد شدن عروق بدن و در نتیجه هایپو تنشن و متعاقبا احساس بیحالی و در موارد شدید تر موجب گشاد شدن عروق ریه و متعاقب آن حالت دیس پنه یا تنگی نفس هم میشود.ترجیحا عطر رو خودتان استفاده نکنید یا اگر دوست دارید عطر را در فواصل دور تر از بینی و مجاری تنفسی استفاده کنید تا بتدریج واکنشهای ایمونولوژیک رو نسبت به عطر کاهش بدید.در خیلی از موارد با تداوم استفاده به مقدار کم سیستم مست سل استبیلایزری بدن ارتقا پیدا کرده و بتدریج هیستامین ریلیز کمتر میشه و اصطلاحا بدن به اون عطر عادت میکنه
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali nazanin
سلام مش قاسم
من به ممواق حساسيت ندارم ولى با چند تا عطر اين اتفاق افتاده، اخريش راكى مانتين بود كه كهير ميزدم و قبلش با لانويت اوم هم دقيقا مشكلى مثل مشكل شما اتفاق افتاد.
البته كه از اصالتشانون هم اطمينان دارم حداقل خودم اينطور فكر ميكردم:)
يا حق

16 آذر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Masood kermani
خیلی ممنون جناب بوترابی،ناراحت پرفورمنس کمش بودم که متوجه این مسئله شدم،اول کمی نگران شدم که نکنه مشکلی پیش بیاد برای همین گفتم بدمش به کس دیگه اما الان مقداری نگرانیم کمتر شد،حداقل داشتنش توی کالکشن خوبه
خیلی ممنون از شما و dragon عزیز
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 پيمان
سلام و عرض ارادت جناب مش قاسم.
اخیرا مطالعاتی شده که نشون میده ماده دی اتیل فتالات که تو بعضی عطرا استفاده میشه ممکنه باعث به هم ریختگی های شدید هورمونی بشه.
باید بیشتر مواظب باشیم و مخصوصا مواظب عطرای فیک باشیم. تا حالا بحث در مورد حساسیت های الرژیک بود اما ظاهرا مضرات این عطرا ممکنه خیلی شدیدتر باشه.
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : کاوه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام و درود بر جناب آرشیتکت، ماده دی اتیل فتالات که ممکنه باعث سرطان هم بشه فقط در عطرهای فیک و اسانس های روغنی موجوده یا در عطرهای اورجینال هم وجود داره؟
17 آذر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پيمان سلطان عطربازهای ایران و توران
سلام جناب معین خیاط.
این تحقیق ظاهرا جدیده و فک نمیکنم فقط در مورد عطرهای فیک بوده باشه‌. اما مسلما ایفرا نتیجه این تحقیق رو در نظر میگیره و محدودیت هایی رو عطرهایی که تحت نظرش هستن اعمال میکنه ولی در مورد عطرای فیک خوب مسلما همچین نظارتی نیست و چنین مضراتی در موردشون کاملا محتمله.
17 آذر 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 صادق اف

با سلام و احترام خدمت همه رایحه دوستان و عطربازان عزیز وگرامی لطفن از اساتید محترم خواهشمندم بین این ادکلن (ممویر) و ادکلن پنهالیگون (با سر گوزنی) و نیز لاوز از اونوم اگر ممکن است یک مقایسه اجمالی بیان بفرمایید.از تعرفتان فهمیده ام که این سه ادکلن ویژه و ممتازند.
21 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

به قول یکی از دوستان یک سری روایح رو اگه چند صفحه هم دربارشون بنویسی بازم نمیتونی حق مطلب رو ادا کنی و اون حس واقعی عطرو برسونی.
ممویر دقیقا از همون عطراست. شروع کار با اُوردوز تلخی و گیاهی و شاید یکمم حیوانی است. تلخیشو قشنگ ته حلقت حس میکنی. در ادامه اون سرکشی اول عطر رام میشه و اون تِم خاص گیاهی که فکر کنم همون افسنطین باشه با بستر دودی و تاریک ظاهر میشه و تا آخر عمر عطر هم همین جوری میمونه. دوستانی که نسخه های اول این عطرو تست کردن میخوام ببینم که موندگاریش اون موقع چجوری بود، چون حس میکنم اون قدرت عطرای آمواجو نداشت شاید من دارم با اینترلود مقایسش میکنم •__•
اصلا همه پسند نیست. یه رایحه برای دل خودت تو تنهایی خودت ولی اگه بپسندیش قطعا معتادش میشی 😅
21 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali سلطان عطربازهای ایران و توران

10
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
چند روز این عطرو یکی از خارج از کشور برام آورده،
و تو این چند روز فقط به این فکر میکردم که یه عطر چجوری میتونه انقدر خوشبو باشه، فکر نمیکنم نسخه نزدیک به این عطر وجود داشته باشه، شاهکاره
26 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mehran صادق اف

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
آمواج ممویر
اسرار آمیز
دوست داشتنی
رفیق تنهایی
و چون انسانهای سر به زیر و ساکت با هر بار تماس باهاش یه مفهوم جدید بهت ارائه میده و همیشه حرفی واسه گفتن داره لذا خستت نمیکنه
11 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mehran صادق اف

دوستانی که تمکن مالی ندارند و نمیتونند بابت بوی خوش زیاد هزینه کنند و از طرفی عاشق روایح خوب هستند باید مشتری پروپاقرص آمواژ باشند .
حکایت همان ضرب المثل انگلیسی که همه شنیدن که میگه ما فقرا انقدر پول نداریم که جنس ارزون بخریم .
این برای عطر هم مصداق داره چون آمواژ سه پاف برایش کافیست و استفاده بیشترش مضر است . پس حداقل یک سال جوابگو هست با وجودیکه الان اوضاع اقتصادی بهم ریخته با جمع آوری روزانه مبلغ کمی میشود سالی یک شیشه آمواژ دلخواه خرید .
ضمنا لازم میبینم از عطرافشان تقدیر ویژه بکنم چیزی که من فهمیدم دو چیز مهمترین سیاست این شرکته :
تحویل جنس اورجینال (اصل)
پایینترین قیمت ممکن
که اولی رو اساتید مورد اعتماد بارها عنوان کردند ( بعد از آشنایی هنوز خرید عطر نداشتم )
و دومی رو شخصا تحقیق کردم بارها وبارها
خصوصا در مورد برندهای تراز اول قیمتهای عطرافشان بی نظیر است ومن سایت یا فروسگاهی که این دو را تضمین کند سراغ ندارم حداقل در شهر اصفهان که زندگی میکنم .البته کرمانشاه قیمتها بهتر از اصفهان است .
امیدوارم مدیران محترم خسته یا دلسرد نشوند .
پاینده باشید
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Mehran
امیدوارم این برند دوست داشتنی بتونه راه همیشگیش رو حفظ کنه و به مسیر قبلیش برگرده تا عطرهاش از هر نظر قابل قبول و مناسب باشه و تولیدات جدیدش مارو سوپرایز کنه در فضایی متفاوت .
در ضمن نسخه های جدید برخی کارهای امواج از پرفورمنس سابق برخوردار نیستند و این جای حسرت داره .
ممواغ از شاهکار های این برند هست که از ماندگاری بسیارخوب ولی پخش میانه(امواجیش) برخورداره و از اولم همین بود ولی اخیرا مقداری ضعیفتر شده . کانسپت عطر جوری هست که اگر پخش بولد داشت کاراکترش زیر سوال میرفت و بیشتر برای عشاق روایح و خلوتشون خلق شده تا به لذت برسند . این عطر و در درجه قویتر اونوم لاوز میتونن روح یک نیش باز رو برای مدت طولانی ای جلا بدن
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف یک آدم معمولی
متاسفانه امیر جان پارسال کریتیو دایرکتور آمواژ عوض شد و کریستوفر چانگ که اون نسل طلایی زمان اون بود جاش یه جوون اومده که فعلا نتایجش کاراش خیلی متفاوت و فاصله گرفته نسبت به قبل
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی Amir Mohammad
بله حسین جان بعد از ترک کردنش نتیجه این برند در یک سال اخیر جالب نبوده و باید ببینیم تغییراتی قراره بدن در اینده و یا این برند هم قراره مرحوم خطاب بشه در اینده
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی حسین صدقی
امیر محمد عزیزم سلام
آقا چه خبر بدی بود مورد اشاره شما و دوستمون آقا حسین !
جدن کارهای جدید امواژ کیفیت سابق رو نداره ؟
منظور تولیدات اخیر هست یا مدلهای جدید وتازه منظورتونه ؟
اگر کل تولیدات اخیر آمواژ منظور نظرتون هست که ای داد بیداد ! دلمون به کیفیت آمواژ خوش بود.
پاینده باشید
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Omid
درود جناب سخی عزیز
بله متاسفانه منظورم هر دو مورد بود . هم عطرهای جدیدش چنگی به دل نمیزنه نسبت به سابقش و هم اینکه عطرهای خوبش رو هم ریفورموله کرده . رفلکشن ، جورنی یا حتی همین ممواغ نسخه های جدیدش مثل قبل نیست . اینترلود اعظمشم هرچند درب مگنتش هم خیلی قویه ولی نسخه قدیمیش رو اگر تست بفرمایید متوجه میشین که اندکی افت کرده و این برای آینده نشونه خوبی نیست .
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف Maary
امیرمحمد عزیزم
درود
چه خبر بدی . من که نمیفهمم دلیلش چه میتونه باشه .
اقتصاد ؟ پزشکی ؟ قوانین ؟ سلائق مدیریتی ؟
میدونند که طیف گسترده ای از طرفدارهاشون انقریب هست که دلسرد بشن !
اتفاقا سری به فرگرنتیکا زدم راجب عطر جدید آمواژ بنام باندلس نظرات ذیل عطر رو که میخوندم عده ای ناراضی بودند و دقیقا فرمایش شما و دیگر دوستان رو منعکس کرده بودند جالب اینکه برخی گفته بودند درحال حاضر بجز اینترلود بقیه چنگی به دل نمیزنند در مقوله کیفیت !
این کار جدیدش که شیشه خوشرنگی هم داره ازقرار هنوز وارد نشده یا اگر شده من ندیدم .
پاینده باشید رعناهای عطرافشانی
24 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : عباس بهرامی صادق اف
امیرمحمد عزیز
یادم رفت بگم که باتوجه به موارد مذکور کار شما و دیگر اساتید همیشه حاضر در عطرافشان چه خانمها چه آقایان سخت تر از قبل هم شده چون علاوه بر توضیح روایح و شناخت سلائق جهت معرفی میبایست برای هنرجویان وسواسی ای مثل من توضیحات سال ساخت بهتر رو هم در دست داشته باشید و اینکه هر عطر درچه سالی ریفورموله شده . راستش الان که دارم خودم میگم فیوضم پرید ! اینهمه عطر هر کدوم اینهمه اطلاعات !
کامپیوتر لازمه ! سیاست و پول که بیاد توی هر هنر از نظیفی و اصالت خارجش میکنه . حیف .
فدای همتون
24 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : عباس بهرامی صادق اف
درود کامبیزجان
حقیقت موارد خیلی زیادی دخیل هستش تو این مسئله . اصل ماجرا برای قوانینی هست که وجود داره برای سلامتی و گاها حفظ حریم شخصی افراد که تنظیم شده و چند سال یکبار اپدیت میشه و موظفن تا انجام بدن . اما گاها این بهانه ای شده تا موارد بیزینسی و پول بیاد وسط . جوری که دیگه اون احترام به مصرف کننده و ذوقشون در درجه اهمیتی پایینتری قرار میگیره و مسائل دیگه مثل فروش و روی کار اومدن بولد میشه .
اندی تاور 02 عطری که خیلی ها دیوانه وار عاشقشن و هنوزم هستند پس از اینکه به اوج خودش رسید ریفورموله کرد و همون رو در نسخه ای اکستریت شده با قیمتی بالاتر و تفاوت های اندک بیرون داد .
امواج هم روی اکثر کارهاش داره ضعیف تر عمل میکنه . وقتی من جورنی رو تست کردم با سمپلش که قدیمی بود خیلی خیلی از پخش بوش راضی بودم و قصد داشتم در اینده تهیه کنم عطر رو بواسطه دلرباییش اما وقتی نظر چند دوستمون رو دیدم که از پخش بوش شکایت داشتند چندین بار توسط دست ریز نسخه جدید تست کردم و متوجه شدم تغییر زیادی در پخش بو داشته . ممواغ هم به همین نحو هست و حتی اینترلود هم همینجور . ولی چون اینترلود از اولم غول بود در پخش بو هنوزم راضی کننده هست خیلی .
یا نیسان مارلی نسخه های اولیه بسیار قوی عمل میکنه و نسخه های جدید خیلی کم و از نظرات هم کاملا مشهود هست .
کاری که همگی باید بکنیم بدون اطلاع اصلا خرید نکنیم . حتی اگر با اون عطر زندگی کرده باشیم . و اینم بگم که خیلی از نظرات چه در سایت های داخلی چه خارجی کاملا اشتباه هستند . خیلی ها درست تست نمیکنند . در هوا و زمان درست تست نمیشه . خیلی ها روی بلاتر تست میکنن و حتی راجب پرفورمنسش نظر هم میدن ! همچنین نسخه های تست شده متفاوت هست . نتیجه تست روی لباس و پوست متفاوت هست .توقع شامه ها هم همینطور . عود سیو د کینگ رو میزنیم نیم ساعت بعد شامه پر میشه فکر میکنیم پرفورمنس نداره و بوش رفت . ولی کافیه چند ساعت برگردین به محلی که بودین و رد بوی عطرتون هنوز هست . البته که شرکت واگذار شد و ریفورموله شد و ...
ما سعی میکنیم مرتب اپدیت باشیم در حد توان تست و تهیه کنیم و باقی موارد از افراد مطمئن پرس و جو کنیم تا همگی اگاه تر جلو بریم . در این شرایط اقتصادی ممکنه برای اکثریتمون مدت ها زمان طول بکشه تا هزینه خرید یک عطر دلخواه جور بشه . اگه بخریم و همونی که میخوایم نباشه واقعا حس بدی هست و جبران نشدنی .
متاسفانه وقتی بحث پول وسط باشه خیلی از جاها همه چیز رو زیر پا میذارن . چه شرکت های خیلی بزرگ خارجی باشه چه داخلی . موقعی که میبینم یه فروشگاهی که اسم نمیبرم تاکید میکنه که عود وود ریفورموله نشده و توباکو عود هم همینطور صرفا برای فروختنش بسیار ناراحت میشم که چرا افراد باید به دروغ متوسل بشن و راه درست رو طی نکنند .
خداروشکر عطرافشان بسیار صادقانه عمل میکنند و انشالله اگر امکانش باشه تا قسمتی در سایت اضافه کنند که هم خودشون هم یک سری کاربران به ریفورموله شدن اشاره کنند ( هم خودشون میتونند ذکر کنند هم اینکه نظرسنجی راجب ریفورموله شدن گذاشته بشه کنار هر عطر مثل باقی موارد ) خیلی میتونن به خریداران کمک بکنند ولی همگی باید این رو بپذیریم که عطرهای قدیمی تکرار نمیشن و بخاطر همینه که اگرم باشند قیمتشون فضاییه . و سعی کنیم با شارژ کردنشون و حتی نگاه انداختن به برندهای دیگه نیازمون رو تامین کنیم .
یا حق
24 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو Omid
امیر محمد عزیز
مثل همیشه کامل و مکفی و درست. متشکرم .
درکلیه موارد خصوصا مشاوره قبل از خرید کاملا موافقم .
حضورت مستدام انشاله
24 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Amir Mohammad
با تشکر از شما جناب سخی شما هم اصفهان هستید؟
اگر اصفهان هستید خوشبختم همشهری هستیم ارادتمندم
22 آذر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف هلیوس
شاهرخ عزیز سلام
بله . مفتخرم که بیش از بیست سال است در اصفهان که یکی از بهترین های ایران است ساکن ام هر چند کرمانشاهی ام . به واسطه ی شغل ( ساخت سد ، پرده ی آب بند سد ، گودبرداری های عظیم ، انکرینگ و نیلینگ و...) تقریبا تمامی ی مراکز استان ها هرچند کوتاه زندگی کرده ام . از هر کدام خاطراتی دارم و همه را دوست دارم که همه جا خوش بوده ام و مورد مهر هموطنان ام .
تهران که جای خود دارد . پارکینگ طبقاتی ی شهرک غرب و پروژه ی عظیم پارس در خ معلم روبروی اداره ی جغرافیا و نقاط دیگر اش .
و در این شهرها بیشتر بوده ام :
اهواز ، شیراز ، تبریز ، ایلام ، سنندج ، کرمان ، بهبهان ، ایذه ، مسجد سلیمان و چالوس ( سیاه بیشه ) و...
دوستان بسیاری ازین شهرها دارم و نیز : کرج ، گرگان ، مشهد ، ارومیه ، همدان ، خرم آباد ، زاهدان ، اردبیل ، اهر ، اقلید و آباده ، و بسیاری دیگر مفتخر دوستی
اما !
ایرانیان آنقدر گرفتار روزمرگی و نان شب خود شده اند که سال به سال اگر فرصت به پیامی تبریک به مناسبات شوند غنیمت است ! صحبت و دیدار که بماند .
خیلی اوضاع مراودات مان خوب بود که کرونا نیز مضاف شد !
خدا میداند مادرم را ماه به ماه نمیبینم !
اوضاع ما ایرانیان تا به این اندازه خراب شده ست
خدایمان رحم کند . فرهنگمان متغیر شد ! حیف .
بستگان که مسافرت خارجه بسیار میکردند خصوص در ورزش میگفتند :
در صف ورود فرودگاه می آمدند و میپرسیدند :
شما ایرانیانید ؟؟
جایگاه شما متفاوت است ! در کنار دیگران نایستید !
بفرمایید در جایگاه ویژه ی مردمان کهن در تمدن
البته چرخ قانون تواتر دارد ، فعلا در فرودیم تا انشاله دوباره بر فراز .
آرزوی بهترین ها برای مادرمان ایران و فرزندان پر افتخارش
23 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : عباس بهرامی رئیس بلایند بایرهای ضرری
استاد سخی سلام کاش زمانی که در گرگان تشریف داشتین قدم رنجه میکردین به کلبه درویشی ما تا در خدمت حضرتعالی باشیم
چه سالی در گرگان تشریف داشتین؟
23 آذر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف کامبیز سخی
جناب نیک عزیز سلام
و سپاسگذارم دوست عزیزم
عرض میشه شهرهایی که بار دوم نام بردم محل کارم نبوده اند . یا مسافرتی کوتاه داشته ام یا در شرکت ، دوستانی از اهالی ی آنجا داشته ام .
در گرگان که از زیباترین و بهترین شهرهای ایران است با مردمانی نیکو مرام ، دوست مهندس همکاری داشتم که الان دفتر چاپ و اوزالید دارد آنجا .
پسر عمه ی هدیه تهرانی است و یکی از مردان نیک .
سال ۷۷ شرف حضور داشتم در گرگان زیبا . کوتاه مدت .
تشکر دوباره از لطفتان
23 آذر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : عباس بهرامی صادق اف
کامبیز بزرگوار سلاو عرض ادب
بله با حرف هایتان موافقم گرفتاری ادما زیاد هست و شب و روز پی دوندگی

سپاسگزارم بابت صحبت های گرانقدر تو
25 آذر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف کامبیز سخی
درود بر شما جناب سخی خیلی اتفاقی این مطلب شما رو در مورد اینکه اهل کجا هستین خوندم...خیلی جالب بود سرگذشت کاملا شبیه به هم داریم.......زادگاه کرمانشاه....بعد از اینهمه ایرانگردی و گیلان گردی به واسطه شغل پدر ...تحصیل دانشگاه در زاهدان و شغل در تهران و بوشهر و اصفهان....و اصفهان هم که دیگه پاگیر شدیم تا الان.....و اینکه اهل عطر و نوستالژی......!!!!احتمالا دهه پنجاهی هم باشید......!!هرجا هستین شاد باشین
14 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف ایرن

چقدر اختلاف نظرها راجب وجودیت چرم در بیس کار یافت میشه . یکی از دوستانم بهم گفت چرمی ترین کار امواج ممواغ هست در کنار جورنی . با تعجب بهش نگاه کردم. اندکی زمان دادم . از دوستانمم پرسیدم و اکثرا با من اتفاق نظر داشتند . ولی وقتی بخوای توجه کنی به چرمش ، خیلی خوب خودشو نشون میده .
طبق فرگرنتیکا این کار یک کار چرمی هست . طبق پروفومو وودی اسپایسی هست و طبق سایت خود امواج یک کار چوبی - چرمی هست . شاید خیلی بخاطر بخوری و تاریک بودن کار اون چرم حس نشه برای خیلیا اگر توجهی نشه و پیشنهاد میکنم به عشاق این کار ، مقداری رو چرم عطر توجه کنند و بهتر بود در سایت در زیر گروه چرمی و چوبی قرار میگرفت
24 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف مهدی رشیدی

هر موقع تصمیم میگیرم 7 8 مدل کارهای امواج رو تست و مقایسه کنم تا به ممویر میرسم ناخودآگاه مقداری صبر میکنم. این تاریکی فقط و فقط برای لذت شخصی عالی عمل میکنه .دل کندن از اون رایحه در تنهایی سخته. به تعبیری اگر میشد روزی با عطر یک سری از درمان ها رو انجام داد توسط بوییدن این کار برای افراد درونگرا با دوز بالا تجویز میشد .
20 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : صادق اف سولدوزلو
درود بر امیرِ گل
کاملا موافقم.
این عطر برای من مثل قهوه عمل میکنه . زمانی که چندین روز گذشته و هر چند روز یکبار با یک عطر سرکردم، برای اینکه به عطری مانوس و آشنا پناه ببرم ، میرم سراغ این شاهکار و فقط هم تو خونه باهاش حال میکنم. در واقع از هیاهو فرار میکنم و به این عطر پناه میبرم.
زنده باد ممویر
20 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سولدوزلو مهدی رشیدی
درود پارسی جان
بسیار بین شامه و ذهنتون مچینگ خوبی برقراره . پیشنهاد میکنم رومانزا و راشن تی از ماسک رو هم اگر تست نکردین تست کنین . البته اصلا به این ربطی ندارن منتهی بحث همون مدل بوییدن و موقعیت هست.
21 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود بر امیر بزرگ
حتما .اون دو عطر در لیست تستِ من قرار گرفتند.
21 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
دوستان با اینکه مقداری دیر شده اما گفتم بیام و به مناسبت زادروز استاد هوشنگ ابتهاج پیشنهادی بدم،برید و آهنگ ارغوان از جناب علیرضا قربانی رو گوش کنید،شعرش از استاد هوشنگ ابتهاجه و البته قبلش ممویر رو اسپری کنید.
شاد و سلامت باشید
06 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مجید سلطانی رابین هود
درود بر مش قاسمِ گل
با اینکه هنوز کارهایی که گفتی انجام ندادم اما پیشاپیش از بذل هنریِ شما و حظی که قرارِ ببریم از شما سپاسگزارم.
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کاوه Amir Mohammad
قربان شما جناب پارسی عزیز
اول اینکه عید رو به همگی عزیزان تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد سلامت باشین در کنار خانواده و اینکه واقعا باعث خوش حالی و افتخاره که با دوستانی مثل شما و اقا امیر محمد و تعداد خیلی زیادی از دوستان آشنا شدم،انشالله سعادت داشته باشم که شما و بقیه دوستان رو از نزدیک زیارت کنم،امیدوارم بعد از کرونا عوامل عزیز عطر افشان یه دورهمی یا نمایشگاهی هرسال برگذار کنن مثل کاری که خارج از کشور انجام میدن که هم عطر های کم یاب رو بشه تست کرد و هم بزرگوار هایی مثل شما رو از نزدیک دید
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جاویدان پارسی
خواهش میکنم. مفتخر هستیم. من هم امیدوارم هرچه زودتر دور هم جمع بشیم.
امیدوارم همیشه شاداب و سلامت باشید
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جاویدان کاوه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟