AMOUAGE - Memoir for men

آمواج ممویر ( آمواژ )

مردانه
کد کالا : ATR-32396
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-32396
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    83
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    5
  • + 25 سال
    50
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    5
  • رسمی
    48
تعداد رای های ثبت شده : 298
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر آمواج ممویر در سپتامبر 2010 به بازار آمد و در گروه عطرهای چرمی، چوبی و فوژه قرار می‌گیرد. کارین وینچن (عطرساز) آمیزه آمواج ممویر را با مرکزیت‌بخشی به نت ابسنت خلق کرده است. نت‌های آغازین این عطر از ریحان، نعناع و خاراگوش سرشته شده‌اند، درحالی که نت‌های میانی از اسطوخودوس، روایح دودی و گل رز شکل می‌گیرد. نت‌های پایانی هم عبارتند از چوب صندل، چوب گایاک، خزه درخت بلوط، کهربا، وانیل، تنباکو و چرم.

این عطر که مایه‌های چوبی، چرمی و فوژه دارد، از حال‌وهوای غم‌انگیز یک سفر درونی و وجودی الهام گرفته است. این عطر که روحی جذاب و فلسفی دارد، از قراردهای مرسوم سرپیچی می‌کند و به فراسوی عقل و احساس می‌رود.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار کرینه وینچون اسپهنر
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نعناع ، ریحان ، خاراگوش
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، روایح دودی
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، تنباکو ، چوب گایاک
نمره کاربران
Memoir for men-آمواج ممویر ( آمواژ )
رایحه
8.3
76 رای
ماندگاری
8
76 رای
پخش بو
7.7
76 رای
طراحی شیشه
8.9
76 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (73 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام
سام عزیز میشه نظرتون رو درباره این ادکلن بگید در هر ایتم
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر

عطر های Amouage رو نمیشه ساده قضاوت کرد. یا از جنس بازخورد و ماندگاری به سراغشون رفت و از دریچه ی اشتباه و Niche نمای تام فورد و کرید به این خانه نگاه کرد. در کیفیت, طراحی, عمق و منظور Amouage در کلاسی متفاوت می ایسته . برای کسی که به عطر کمی جدی تر نگاه میکنه , همین خصوصیت عطر های این خانه کافیه تا بیشتر از دیگران دوستش داشته باشه.. فارغ از چگونگی ,, موفقیت یا عدم موفقیت طراحی نسبت به کانسپت ها و موضوع ها.. عطر های Amouage ,,من فکر میکنم هر کدام , کاملا ارزش پولی که باباتشون پرداخته میشه رو دارند.
Memoir
در زبان فرانسه به مفهوم خاطره هست . بر عکس کرید یا تام فورد ,, مفهوم عطرهای Amouage در همینجا خلاصه نمیشه .
Memoir در منظور, یک عطر عمیق با ریشه های فلسفی هست که در معرفی این خانه " رازهای عمیق از طبیعت ِ موجودی به نام انسان رو فاش و به تصویر میکشه". Memoir در منظور ازاشعار ِ شاعر فلسفی و معروف فرانسوی Charles Baudelaire و مجموعه ی معروف او به نام Les Fleurs du mal الهام میگیره . ایستادگی در برابر مدرنیته و باور های ضد قهرمان این جریان ,, اعتقاد و باور به طبیعت انسان و گذشته .. غریبگی با نقش هایی که امپراتور ها برای انسان ها در جوامع مدرن مینویسند و طبقه بندی های نوشته شده ,, چگونگی نگاه به انسان در طول القابی که در زندگی مدرن به انسان داده شد,, کارگر..قمار باز,, کور,, گدا,,, تن فروش .. و و ...
برای قضاوت طراحی چنین کانسپتی در Memoir ,, اساتید فن ,, در کشور ما استاد ایکاروس عزیز,, باید به او بپردازند. چرا که هر نوت در یک وزن و مفهوم باید در طراحی و بیان قضاوت بشه . که این قضاوت در کامیونیتی های سطحی و مارکت , طبیعتا اتفاق نمیفته و برای همین عطر در "سطح",, قضاوت و کاملا فهمیده نمیشه , که نگاه و نظر من هم مشخصا به سادگی و در سطح اتفاق افتاده و وارد جزییات طراحی نمیشه..
این عطر Amouage در سلیقه ی من جزو ۵ عطر برتر این خانه قرار داره. عطر با حسرت و خصوصیاتی تاریک از اندوه ِ امروز ,,به گذشته ای کلاسیک و Fougere نگاه میکنه. یا از آغاز عطر ,, هرچقدر که میگذره,,, او از دیروزِ روشن و ناب و سبز ,, بوی جنگل .........., به تاریکیه امروز میرسه. در بیانیه ی عطر گویا دو تصویر در کنار هم قرار دارند و به هم طعنه میزنند. پاریس در قبل از ۱۸۰۰میلادی ..سپس شهری در میان دود و incense .
در مجموع Memoir تجربه ای متفاوت از پرداخت fougere هست .عطری تاریک اما هرگز دچار افسردگی نیست . یک عطر مردانه ی پر بازخورد ,, رسمی,, و جدی با پخش و ماندگاری بسیار خوب.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : شاپلوفسکی کبیر Rezvani
بسیار بسیار عالی توصیف کردین ممنونم از شما . واقعا این کار یکی از بهترین های امواج هست من راستش اون تاریکی که دوستمون (سلطان عطربازا)در بالا بهش اشاره کردن رو خیلی حس نمی کنم درعوض اونرو بیشتر fougere می بینم با یک سبزی و شادابی متفاوت و نا متعارف ولی بسیار جذاب و خاص
07 آذر 1396 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با عرض سلام خدمت ایکاروس گرامی
ایکاروس جان چند وقت پیش با مساعدت و راهنمایهای ارزنده شما اپیک رو خریدم و بگفته اقا حسن کبیری عزیز هر وقت استفاده میکنم حالم رو خوب میکنه چند روز پیش ممویر رو تست کردم و از سام عزیز هم کمک خواستم که ایشون نظرشون رو مطرح کردند ولی دو چیز برام جالب بود یکی اینکه از بعد بویای مبتدی من فرقی رو احساس نکردم به جز حالت دودی و پخش و ماندگاری پایین تر نظرتون رو میفرمائید
صمیمانه ممنون
06 شهریور 1395 پاسخ تشکر

با سلام خدمت شما
من یک پرفیوم مردانه میخواهم که پخشش به شدت زیاد باشد(بیشتر از حد)
قیمت و برند هم مهم نیست هیچ بوی خاصی هم مد نظرم نیست
راهنمایی کنید چه پرفیومی این مشخصات رو داره؟؟
خواهش میکنم!
29 شهریور 1395 پاسخ تشکر
سلام محمد جان.بين مطالبي كه از اساتيدخوندم با توجه به اينكه بو برات مهم نيست و فقط پخش وحشتناك ميخواي آمواژ اينترلود فكر كنم گزينه خيلي خوبي باشه
31 شهریور 1395 پاسخ تشکر

با سلام خدمت شما
من یک پرفیوم مردانه میخواهم که پخشش به شدت زیاد باشد(بیشتر از حد)
قیمت و برند هم مهم نیست هیچ بوی خاصی هم مد نظرم نیست
راهنمایی کنید چه پرفیومی این مشخصات رو داره؟؟
خواهش میکنم!
29 شهریور 1395 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام خدمت سام بزرگوار
سام عزیز بهترین عطر فردریک مال رو از لحاظ کیفیت و خوشبوی و پخش و دوام برای فصل پیش رو چه میدانید؟
میخوام عالی باشه و تست کنم
ممنون
26 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود Mohammad hossein zarei عزیز,

یک نکته بد نیست بگم محمد حسین جان , Frederic Malle ها , عطر هایی نیستند که در اولین برخورد و لحظه , بشه قضاوتشون کرد.. با نوعی معاشرت و بیانی ساده مثل کرید ها یا تام فورد ها روبرو نیستیم.. تیپ نیستند و شخصیت هستند. به همین دلیل در جلب رضایت "همه" تلاش نمیکنند. متفکر هستند و کانسپت ها و طراحی های درست دارند.معمولا scent ها در رابطه با منظور, چند توئیست و بیانی خصوصی دارند که باید در زمان و زندگی با اونها قضاوت بشند . این رو عرض کردم که در فروشگاه به قضاوت چه خوب یا بد نرسید , سنت استریپ یا تست عطر روی پوست رو در طول یکروز و با زمان قضاوت کنید.
Noir Epices و French Lover و L'Eau d'Hiver رو حتما تست کنید.
27 مهر 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali شاپلوفسکی کبیر
درود Mohammad hossein zarei عزیز,

هر سه مناسبند , محمد عزیز .
من خلاصه , برداشتم رو نسبت به این سه مینویسم, که شاید در خرید کمک کنه و بهتر تصمیم بگیرید.

L’Eau d’Hiver یکی از شاهکار های Ellena ست .کانسپت و موضوع بنام آب زمستانیست که در جریان و عبور از نوت های دیگه ,رنگ آمیزی میشه. در توصیف اون میتونم بگم , تصور کنید, از ابتدای هرم این عطر, یک قطره آب شفاف , چکیده و شره میکنه , در عبور از زنبق و heliotrope و مشک منظره ای بشدت حساس و ملموس رو میسازه.به مرور به گرمی و شیرینی با اضافه شدن عسل به زمستان میرسه .. عطری بشدت حساس و درست هست برای هر چهار فصل. اما با توجه به جنس عطر , بیشتر پرسونال و پرفورمنس آنچنان دور نمیره.
French Loverدر انتخاب نوت ها به چندین نقطه ی مختلف دنیا سر زده.کانسپت, عاشق فرانسویست که میتونه این حس رو به هر جغرافیا و ملیتی داشته باشه. فرنچ لاور عشق ورزیدن ِ بی مرز رو در یک فرنچ لاور به تصویر میکشه . متفاوت از نامش , رومانتیک نیست,واساسا نیامده که در یک قرار ملاقات جلب توجه کنه ! "اونطور که دوست داره جلب توجه میکنه "! عطری پیچیده , "با اراده" و سنشوال هست که بلده این حس رو تا مرز اکستریم ایجاد کنه, خصوصا در بیانی مردانه . جنسی سبز, خاکی داره . اما همزمان پودری صمغی ست. و تکیه به کلید سنشوال و مشک میزنه. طراحی, بی نظیر و پرفورمنس خوب.
Noir Epices
به اسپایس های تاریک پرداخته. به ژانر عطر های اسپایسی که برسیم , Noir Epices عطر درستی هست.پرداختی ریچ, و جذاب به اسپایس و رز . که در لایه ی اول رز و شمعدانی و پرتقال ,و در یک پیچش , بدنه ی اصلی عطر و اسپایس آغاز میشه. پرفورمنس متناسب با عطری اسپایسی و خوب هست.
شاد باشید .
30 مهر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عماد

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام مجدد خدمت جناب سام عزیز
و تشکر از پاسختون
سام عزیز از بین این سه لاینی که فرمودید فقط noir epices رو پیدا کردم که اون هم عزیز فروشنده فرمودند قابل تست نیست!!!
میتونید این سه رو تحلیل کنید
در اخر بنده سنم 28 و تیپم رسمی و موقر هستش و ادکلن مورد علاقه ام امواج اپیک و ام7 میباشد
صمیمانه از لطفت ممنونم
29 مهر 1395 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه

سام عزیز منتظر پاسختون هستم
30 مهر 1395 پاسخ تشکر

به نظر من این کار بیشتر گیاهی و خیلی سنگین
برای 30سال به بالاست،بوی عجیبی داره خاص

27 تیر 1396 پاسخ تشکر

این عطر به تمامی کاراکتر ی رو داره که من دوست دارم.کاراکتر مردی میانسال ،جدی ،متفکر ،خسته ،تلخ ،تنها و بی حوصله.اهل مبارزه و درگیری و مقاومت.از زندگی کردن خسته ست ولی امیدش رو از دست نمیده.
با وجود وضع مالی و رفاهی خوب باز هم تنهاست.میخواهد درد دل کنه و حرف بزنه ولی هر بار ترجیح میده سکوت کنه.
این عطر برادر دو قلوی Epic از همین برند آمواج هست.
بی اندازه دوستش دارم.
10/10
17 مرداد 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رابین هود Ahmad Rafiqi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟