LALIQUE - Encre Noire A L'Extreme

لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم)

مردانه
کد کالا : ATR-32022
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-32022
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    62
  • نمی پسندم
    28
  • - 25 سال
    7
  • + 25 سال
    72
  • + 45 سال
    13
  • روزانه
    33
  • رسمی
    51
تعداد رای های ثبت شده : 439
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جایگزین لالیک مشکی؟ زمان مشخص خواهد کرد.

لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی معروف را باید یکی از نام آشناترین ادکلن های یک دهه اخیر دنیای عطر و ادکلن است. اکنون شرکت لالیک جایگزینی برای آن معرفی کرده است. انکر نویر ال اکستریم محصولی است که باید بار سنگین این عنوان را به دوش بکشد. جانشین بودن برای کاری با آن موفقیت کم نظیر امری دشوار است و زمان تعیین خواهد کرد که آیا انکر نویر ال اکستریم در این راه موفق خواهد بود یا خیر.
 

«انکر نویر ال اکستریم» با آکورد خاصی که از رایحه‌ نیرومند سرو و خس‌خس دارد، چیزی از جنس نیروی هوس‌انگیز مردانه را در خودش بازآفرینی کرده است. پس با عطری چوبی و غلیظ رویارو هستیم که پخش بوی فراموش‌ناشدنی و منحصربه‌فردی دارد.

«انکر نویر ال اکستریم» قدرت‌های نهفته در ادیشن اصلی را به بهترین و دورترین سرحدات ممکنش می‌رساند؛‌ پس با عطری نیرومندتر، غنی‌تر و حتی هوس‌انگیزتر از ادیشن اصلی رویارو هستیم که غلظت چوبی نابش، سویه‌های جدید و کشف‌ناشده‌ای از سرشت مردانه و خاص عطر «انکر نویر» را آشکار می‌سازد. ادیشن «ال اکستریم» عطری‌ست ظریف و پیچیده، بی‌همتا و اغواگر. می‌توان گفت که «انکر نویر ال اکستریم» با حرکتی هوشمندانه میان جنبه‌های روشن و تاریک عصاره‌های ناب، تعریف تازه‌ای از مردانگی را خلق کرده است.

این مخلوق جدید کمپانی لالیک، برجستگی خاصی در نت‌های میانی‌اش دارد چراکه از دو نوع رایحه استثنایی خس‌خس در این نت‌ها استفاده کرده است. رایحه تر و تازه ترنج هم با سرشت چوبی و آروماتیک رایحه سرو و لطافت رایحه لامی در نت‌های اولیه آمیخته شده است. پس نت‌های میانی «انکر نویر ال اکستریم» این سرشت چوبی ناب را غلیظ‌تر می‌سازند. البته به همه اینها باید رایحه خاص زنبق را هم اضافه کرد که به آکورد خس‌خس گره خورده است.

انکر نویر ال اکستریم محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی لالیک را هم اکنون می توانید از سایت عطرافشان تهیه نمایید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لالیک
عطار ناتالی لارسن
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه ترنج ، سرو ، لامی
اسانس میانی خس خس ، ریشه زنبق، روایح دودی
اسانس پایه لوبان ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Encre Noire A L'Extreme-لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم)
رایحه
8
172 رای
ماندگاری
6.9
183 رای
پخش بو
6.5
182 رای
طراحی شیشه
7.8
172 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
عطرگرام
نظرات کاربران (121 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام‌ امروز این ادکلن دستم‌رسید قبلش اینجا اومده بودم‌خیلی ها میگن ماندگاری نداره پخش نداره رایحه خوبی نداره و...
در مورد لالیک مشکی هم همینو میگفتن‌دوستان
ولی برخلافش هم پخش و ماندگاری در حد قیمتش خیلی خیلی خوب هست
اما در مورد رایحه
از سال ۹۷ هست من دارم از دیور ساواژ edt استفاده میکنم
و هیچ چیز دیگری نزده بودم
وقتی اولین پاف رو زدم از این لالیک اکستریم شگفت زده شدم چقدر بوی گرمی داشت و چقدر بوی اکسپنسیو و گرونی داشت از نظر رایحه با مشام‌من خیلی شبیه به بلک افغانو تضعیف شده اومد
با روح لالیک‌مشکی یعنی کاملا بوی لالیک مشکی تو همون لحظه اول میاد و کم کم جاشو خالی تر میکنه اما در طول روز همچنان بازم هم حس میشه اما به هر حال بسیار ادکلن یونیکی هست من تحریک شدم لالیک اسپرت رو هم تست کنم
17 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Arad felegari zero
درود آقای زمانی
مشکل بعضی دوستان با این نوع کارها،
قطعا استفاده از عطرهای متفاوت و قدرتمند تر،
چون به فرض یکی بیاد دو ماه پشت سر هم
آمواج اینترلود استفاده کنه،بعدش لالیک
مورد استفاده قرار بده،معلومه براش عطر
ضعیفی باشه

موفق باشید
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : علیرضا ملک مهریار
بله دوست عزیز دقیقا همینجوره
ممنونم از نظرتون
16 دی 1402 پاسخ تشکر

4
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر و نسخه عادی از قوی ترین عطراییه که من تست کردم(بچ ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳) و تعجب میکنم خیلیا از عملکردش مینالن.
این سری کلا ساختارش مولکولیه به علاوه درصد کوچیکی از نوتهای کاج، مشکی، چوبی و وتیور که کلا ۲۰ درصد هم نمیشه، سایر نوت ها ایزو ای سوپر هست با هدیون و امبروفیکس که تقریبا کل عطرو میسازن.
برای تست موندگاری و عملکرد اینجور عطرایی که رسما مولکولین و شامه رو خسته و فلج میکنن باید چند بار بار عطرو روی لباستون اسپری کنید و لباسو تو کمد در دار قرار بدید و هر یک ساعت یکبار به لباس سر بزنید، اینجوری میفهمید عملکرد این عطر نه تنها ضعیف نیست بلکه بسیار بالاست و تا روز ها از لباس پخش بو دریافت خواهید کرد و حتما در کمد رو بعد تست ببندید، و یا میتونید عطرو روی دیگران تست کنید، این عطر روی پدرم سه روز کامل پخش بو دو متری داشت با تنها سه اسپری که من شخصا باورم نمیشد که این همون عطر منه که با ۲۰ تا اسپری هم متوجهش نمیشدم، همچنین موندگاری این عطر حدود یک ماه روی لباسه، فقط لباس باید ازتون دور باشه یا بیرون از اتاقتون باشه تا کربو نشید. خلاصه بگم اینجور عطرا بیشتر برای بقیست تا خودتون.
30 اسفند 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : شایان یاوری Sadeq
عرض درود جناب الهی.
این عطر یکی از عطرهای مورد علاقه‌ی بنده است و تجربه‌ی تقریبا مشابهی دارم. یادمه یه بار که این عطر رو زده بودم به لباسم خودم اصلا متوجه بوش نبودم اما اطرافیانم بهش اشاره می‌کردن. حالا با توجه به گفته‌ی شما یه سوالی دارم ازتون؛ به‌نظرتون وقتی مواد به‌کاررفته‌ توی این عطر باعث کربویی و خسته‌شدن شامه می‌شن، آیا استفاده‌ی مداوم از این عطر باعث مشکل و آسیب به سیستم بویایی نمی‌شه؟
02 شهریور 1404 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Ehsan صادق زندی
سلام آقا صادق عزیز، راستش من دکنر نیستم اما راجب کربویی و ضرر عطر ها مطالبی رو خوندم که شاید بدردتون بخوره، اول اینکه در کل بعضی از مولکول ها برای شامه بعضی از ما به دلایلی قابل درک نیست، ممکنه بخاطر سایز مولکولی بزرگ تر از حد معمول باشه که برخی از شامه ها تو تشخیصشون مشکل دارن( مثل نوت های چوبی) یا ممکنه اون ماده و مولکول ساخته دست بشر تو آزمایشگاه باشه و چون ما کنار اون مولکول و ماده رشد نکردیم و تکامل پیدا نکردیم، اون ماده برای ما جدید و آشناست و شامه و مغز ما توان درکش رو نداره یا ممکنه انسان اصلا برای درک اون رایحه ساخته نشده باشه (مثل مولکول های مشک حیوانات که خیلیا به راحتی حسشون نمیکنن اما حیوانات به شدت بسیار قوی تر از ما حسشون میکنن چون در اصل اون مشک برای حیواناته نه انسان). اما برخی اوقات ما رایحه رو حس میکنیم و کاملا به اون ماده کر بو نیستیم اما بعد مدتی بهش کر بو میشیم که این حس بیشتر با پوشیدن عطرها یا روایحی که پخش بوی قوی دارن بهمون دست میده، دلیلش هم اینه که مغز وقتی تشخیص میده رایحه عطر خطری برای ما نداره، بعد یه مدتی توانایی حس کردنشو از شامه ما میگیره چون ممکنه روایح دیگه ای اطرافمون باشه و با وجود رایحه قوی عطر حسشون نکنیم و همین برای ما خطر ساز بشه ( مثل رایحه دود که وجود آتیش رو خبر میده و اگه رایحه عطر قوی باشه اونوقت آتش رو حس نمیکنیم یا خیلی از روایح دیگه مثل رایحه گاز که باعث خفگی میشه رو با وجود عطر حس نکنیم و بمیریم یا رایحه خون و جسد فاسد شده در طبیعت که نشون دهنده وجود حیوون درنده در اطرافمونه رو با وجود عطر حس نکنیم و ...). پس معمولا شامه عطرایی که پخش بوی بالایی دارن و بسیار قوی هستن ( معمولا دوز مولکولی بالایی دارن) رو بعد مدتی دیگه حس نمیکنه پس کر بویی مکانیسم دفاعی بدن ماست و بعید میدونم به این خاطر خطری مارو تهدید کنه، اما خب اگه از دکتر متخصص بپرسید جواب بهتری میگیرید.
اما جدا از کربویی و راجب سلامتی هم معروفه که اکثرموادی که تو تمام عطرا به کار میره سلامتی رو تهدید میکنه (مواد مصنوعی که از تبدیل مواد نفتی و شیمیایی گرفته میشه) و تو همه عطرای بازار چه استاندارد و چه غیر استاندارد تو دوز بسیار بالا(متوسط بین نود درصد فرمول عطر ها) وجود داره و ایفرا هم اینو میدونه اما بخاطر لابی با شرکت های تولید روغن مثل رابرتت و جیودان و ای اف اف و غیره(که تولید کننده روغن هستند و تمام شرکت های عطر سازی مثل امواج و مارلی یا زرجف یا جورجیو ارمانی یا دیور یا شرکت های آرایشی و بهداشتی و ....از روغناشون استفاده میکنن) این مواد رو ممنوع نمیکنه اما هر از چند وقت یه باری ایفرا با شرکتی که مثلا فلان مولکول مشک مصنوعی رو تولید میکنه(مثلا رابرتت) پشت پرده به دلایلی به مشکل مالی میخوره و ایفرا اون ماده به خصوص روکه مثلا رابرتت 90 درصد تولید بازار دستشه و ایفرا از سال ها پیش میدونسته برای تولید مثل خطر داره رو یهویی ممنوع میکنه، یا اینکه مشخص میشه فلان ماده باعث نقص عضو و عقیم شدن موش های آزمایشگاهی شده و خبرش گسترده میشه و ایفرا مجبور میشه تا فلان ماده رو ممنوع کنه در حالی که اگه این گند کاری عمومی نمیشد، هیچوقت اون ماده ممنوع نمیشد. موضوع ممنوع شدن مواد از قدیم بوده و در آینده هم خواهد بود، مثلا برخی از مواد استفاده ازشون به دلایلی ممنوع میشد مثل نیترو ماسک های مصنوعی یا چند وقت پیش لیلیال ممنوع شد بخاطر اسیب های متعددش برای بدن و تولید مثل (در صورتی که ایفرا سال ها این موضوع رو میدونست اما بخاطر پول خفه خون میگرفت تا اینکه عمومی گندش در اومد) و ظاهرا قراره یه آکورد مشک مصنوعی معروف (galaxolide) که تو تمام عطرای مردونه فوق العاده معروف استفاده میشه هم بخاطر آسیب به دستگاه تولید مثل سال بعد ممنوع بشه که به دلایل پشت پرده ای بعید بدونم این اتفاق بیوفته، خیلی از نوت های دیگه یا نگه دارنده ها هم ‌که تو تمام عطرا استفاده میشن برای دستگاه تولید مثل و هورمونی در بلند مدت ضرر دارند و جالبه که حتی ایفرا این قضیه رو به دلایل حقوقی کتمان نمیکنه و اگه بطری های اسانس شرکت های معروف که همگی "استاندارد" و مورد تایید ایفراست ( ifra 51 compliant )رو بینید، لیست زیادی از خطرات برای سلامتی و تنفس و تولید مثل ذکر میشه (مثل سیگار و نوشته هایی که باید روی پاکت نوشته بشه) که بخاطر لابی شرکت های تولید روغن مطرح با ایفرا، هیچوقت شاهد حدف این مواد شیمیایی و آسیب زنده اما درامد زا برای ایفرا و کمپانی های مطرح روغن سازی در بلند مدت تو صنعت عطر نخواهیم بود. در کل سه راه برای این مشکل وجود داره، اول اینکه کلا از روغن های طبیعی استفاده کنیم، راه حل دوم اینه که از عطرای صد در صد طبیعی استفاده کنیم که خب بخاطر نداشتن پخش بو و نداشتن صرفه اقتصادی، این اتفاق متاسفانه هیچوقت رخ نمیده و راه حل سوم اینه که بیخیال این موضوع بشیم چون زندگی به اندازه کافی بهمون نگرانی میده پس نگرانی و دغدغه فکری جدیدی برا خودمون نتراشیم و زندگیمونو بکنیم چه بسا نگرانی و استرس تو طولانی مدت از عطرای مصنوعی برای بدن ضررش بیشترباشه( مشکل خواب، قند و فشار و سرطان و غیره که از استرس و افسردگی و نگرانی مزمن حاصل میشه...) و بعدا باید با صد تا قرص و دکتر سلامتی از دست رفته رو جبران کنیم تازه اگه بشه جبرانش کرد پس بنظرم بهتره اصلا بهش فکر نکنیم.
03 شهریور 1404 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : m_b marjanmohamadi
درود جناب الهی گرامی
ممنونم از راهنمایی های مفیدی که باهامون به اشتراک گذاشتین
البته یک نکته ای وجود داره که برخی انسان ها حتی به بعضی از مواد طبیعی هم آلرژی دارن پس اون گزینه استفاده صد در صدی از مواد طبیعی هم برای همه کارگشا نیست

با بند آخر صحبتاتون کاملا موافقم
واقعا تو این روزگار پر از مشکلات تنش زا، دیگه ظرفیت زیادی برای استرس های جدید وجود نداره
واقعا نباید سخت گرفت، همین که در مصرف هر چیزی تعادل رعایت بشه کافیه

سلامت و روبراه باشید
03 شهریور 1404 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 هاشم پور
خیلی خیلی ممنونم از پاسخ کاملتون و وقتی که گذاشتید آقای الهی 🙏 همیشه با خوندن نظراتتون مطالب زیادی یاد می‌گیرم.
03 شهریور 1404 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سورنا مقدم مهریار
سلام علی جان، به نکته خوبی اشاره کردید اما شخصا حساسیت به هر ماده طبیعی برای "درصد کمی از افراد" رو با امکان تغییرات هورمونی و آسیب به عملکرد تولید مثل و امکان صدمه به جنین رو برای "همه افراد" تو یه سطح نمیبینم، اولی حاصل واکنش طبیعی بدن برخی افراد هست و نه صرفا به عطر، ممکنه به هر چیزی باشه(خودم به چند مورد طبیعی از جمله عطر حساسیت دارم) اما دومی حاصل جاه طلبی و تجاری سازی و کاهش ارزش تولید در ازای سود بیشتر و ارجحیت قرار دادن جیب شرکت های تجاری به سلامت مردم تو سطح عمومیه. به هر حال ممنونم از اشاره این نکته، امیدوارم همیشه سلامت باشید.

[EDITED] 1404/06/04 15:41
04 شهریور 1404 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : marjanmohamadi Bizi
سلام مجدد، خوشحالم مطالبی که نوشتم هر چند ناقص، براتون مفید بوده، امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید اقا صادق عزیز.
04 شهریور 1404 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Sadeq Telecaster
درود بر شما صادق عزیز
خب باتوجه به صحبت‌های شما، و دو ریپلای که خوندم،یه نکته کوچک دیگه ای هم هست که بذارید اون رو هم مطرح کنم؛

صادق جان، همون لحظه‌ای که گفتی خودت بو رو نمی‌گرفتی ولی اطرافیانت می‌گفتن، دقیقاً نقطه‌ی طلایی بحثه...
اینجا با یه پدیده روبه‌روییم به اسم خستگی شامه که بر میگرده به بوی سنگین و خطی نویر استریم که سریع تر از روایح سبک رخ می‌ده؛این فرآیند‌ های تاریک و مرکب هستن مثل وتیور و دودِ انکر نویر،که به‌سرعت مغزو سیراب می‌کن؛ واسه همین بود که دیگه خودت رایحشو حس نمیکردی، اما اطرافیانت چرا...
این خستگی باعث آسیب دائمی نمیشه، فقط نشونه‌ی غلظت بالاست و بسته‌شدن گیرنده‌های بینی برای استراحت، دقیقا مثل ریکاوری عضله بعد از تمرین...

بنابراین اگه فاصله‌گذاری رعایت‌شه،نویر استریم نه خراب کننده شامه میشه، نه سقف لذت رو می‌شکونه؛ برعکس،یه جور باشگاه تمرینه برای بینی؛ که یاد می‌ده فیلتر کنه، انتخاب کنه،و قوی‌تر بشه...
و در پایان،شما درست اشاره کردید، و همین تفاوت نگاهتون، بحث رو از بو گرفتن می‌بره به شناختن...
دَم شما گرم صادق عزیز
13 شهریور 1404 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : therezvani ونوس

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
لالیک انکر نویر اکستریم.
یه کار چوبی صمغی با کیفیت.
نت های اصلی این کار سرو وصمغ المی وتیور و صندل هستن که البته برخلاف هرم بویایی رایحه سرو چندان غالب نیست.
صمغ المی رایحه ای گندم وغله مانند داره و صندل هم اینجا یه بویی شبیه خونه های قدیمی داره.
وتیور هم وجه خاکی کار رو تشکیل میده و در مجموع یه رایحه ای شبیه یه انبار غله قدیمی به مشام میاد.
نت های زنبق و برگاموت هم ذکر شدن که زنبق وجه پودری کار رو تشکیل میده و برگاموت هم کمی حس ترش به کار میده.
شباهت هایی به کارای کام دس گارسونز از جمله واندرعود و واندروود داره.
رایحه کیفیتی در حد کارای نیش داره اما متاسفانه پرفورمنس تو نسخه های جدید بسیار ضعیف شده.
30 آبان 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : پارسانیا یک آدم معمولی
ممنون دوست عزیز
این کارهایی که معرفی کردین میشه به عنوان جایگزین اکستریم استفاده کرد چون شناختی ندارم؟
اکستریم واقعا پرفورمنسش ضعیف شده بعد یک ساعت اصلا پخش بو نداره
12 آذر 1399 پاسخ تشکر
سلام بر جناب صدقی.
نه متاسفانه کارای کام دس گارسونز هم پرفورمنس خوبی ندارن اما اگه این سبک کارا صمغی چوبی رو میپسندید یه کار از گریتی هست به نام افسوس که کاملا مشابه این نیست اماتو این سبکه و خیلی قویتر از اینه و پرفورمنس خیلی خوبی هم داره و دستریزش هم قابل تهیه ست.
12 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی حسین صدقی
سپاس
تو یه سایت خوندم شنل سیکومور شباهت زیادی داره با پرفورمنس بالا ولی اصلا اینجا نتونستم پیدا کنم
13 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
شنل سایکومور شباهت داره اما اگه پیدا بشه فک کنم چیزی حدود ده برابر لالیک قیمتشه
13 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی حسین صدقی
استاد پخش بو و ماندگاریش در چه حد و چن ساعته
04 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
سلام دوست عزیز. ماندگاری مدل های جدید در حد نهایتا دوساعت و پخش نیم ساعت هست.
04 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی Sajadtb

7
رایحه
6
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
با توجه به دیزاینری بودن و قیمتهای پایین عطرهای این برند کیفیت و تنوع روایح کاملا قابل قبوله. لالیک عطرهای خوشبویی میسازه. حقیقتش من تا حالا کار بد از این برند ندیدم. هر عطر مردانه ای که از این برند تست کردم خنده رو لبهام آورده. این عطر نسبت به نسخه اصلی تفاوتهایی داشته و اون هم اساسی. رایحه به قدری تغییر کرده که شما فقط در عمر پایانی و نفس های آخر بوی نسخه اصلی رو حس میکنید. در واقع نسبت به نسخه اصلی دودی تر و صمغی تر شده. مقدار فراوانی از صمغ المی و بنزویین که یک بوی شدید بالسِمیکی در عطر ایجاد کرده. در واقع دود یا همون بخور خوشبو از حرارت دادن و سوختن همین صمغ ها ایجاد میشه. حالا یا از ترکیب چند نوع صمغ یا فقط یک نوع یا حتی با ترکیبی از مواد دیگر چون ادویه جات، گیاهان، گلها و....
در این عطر هم رایحه آروماتیک سرو کوهی و بوی خاکی چوبی وتیور حس میشه اما نه به وضوح و شفافیت نسخه اصلی چون در مقابل اون رایحه بالسِمیکی و بخوری کم میاره. مثل نسخه اصلی بویی کاملا مردانه و رسمی داره. من رایحه این کار رو بیشتر پسندیدم. اما خب پرفورمنس عطر منو راضی نکرد.خب مسلماً با توجه به نام این عطر شما باید انتظار پرفورمنس قویتری از این عطر نسبت به نسخه اصلی داشته باشید اما در واقع اینطور نیست. پرفورمنس در حد همون نسخه اصلیه. کلا عطرهای لالیک از لحاظ پخش و ماندگاری افتضاحه. حتی با پانزده پاف هم جوابگو نیست. کمتر از یک ساعت پخش بو و اون هم نزدیک به خودتون. من زمانیکه ارزون بود بلایند بای کردم. الآن که قیمتشو دیدم واقعا با این قیمت ارزش خرید نداره. نمیدونم این تورم و افزایش قیمت تا کی ادامه داره. مثلا یه روز میای قیمت این عطر رو چک میکنی میبینی قیمتش شده 50 میلیون تومان.البته بعید نیست. یادمه بچه بودم اون موقع نون مثلا دونه ای 10 تومن بود یه بنده خدایی گفت یه روز میاد نون سنگگ میشه دونه ای 2000 تومان ما کلی بهش خندیدیم. گفتیم چه خبره مگه میشه همچین چیزی. الآن از دو هزار تومن هم گذشته و ما همچنان به مقاومت خود ادامه میدهیم. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
03 شهریور 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : کامبیز حق طلب عماد
درود
بالا رفتن قیمت ها با توجه به نرخ ارز که ارزش عطر هم باید به نسبت بقیه عطرها سنجید نه با قیمت های قبل
در مورد موندگاری اتفاقا ضعیف که نیست متوسط به بالا هست بالای شیش ساعت و پخش بو اون تو ساعت اول قابل قبول....
بنظرم این تفاوت نظرات در مورد پرفورمنس به شیمی پوست افراد و تفاوت های چربی سطح پوست با این روش نمیشه دقیق نظر داد
03 شهریور 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آیدا Mahdi chavoshi
دقیقا، هم این نسخه هم اسپرت با نسخه اصلی متفاوتن ولی درای داون اکستریم و اسپرت تا ۸۰ درصد همپوشانی داره، فرقشون اینه که توی اسپرت شیرینیِ خنک رز بولده بعلاوه اینکه نت سرو محسوس تر و واضح تره و توی اکستریم درای داون صمغی و گرمه و یه نمه وتیور قوی تره و باعث میشه عطر رسمی تر باشه ولی بیس واقعا یکیه و کاملا مشخصه از یه لاینن. اگر نسخه اسپرت رو کسی بپسنده، نسخه پاییز زمستان عطر مورد علاقش همین اکستریمه…
چیزی که تجربه ی من بود، اینه که آقایون تو نظرسنجی رایحه معمولا بین اسپورت و اکستریم، اکستریم رو بهتر ارزیابی میکنن و خانم ها تقریبا اکثرشون رایحه اسپرت رو جالب تر میدونن.
البته این تجربه من و اطرافیانی که ازشون نظر خواستم بود :)
درمورد پرفورمنس، درسته قوی نیستن ولی بنظرم افتضاح هم ارزیابی نمیشن… من اسپرت رو دارم و ماندگاریش که بنسبت خنکی و لایتیش خیلی راضی کننده است، سیلاژش هم کاملا در حد گرفتن بازخورد مثبته با تعداد پاف ها معمولی . اکستریم که بماند.
04 شهریور 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : پارسانیا آیدا
درود بر شما
چی بگم. شاید روی پوست من خوب جواب نمیده. اما من نظرم فقط در مورد اکستریم بود هنوز نظری در مورد نسخه اسپرت ننوشتم.هر چند در کل از پرفورمنس عطرهای این برند راضی نیستم اما اتفاقا در مورد نسخه اسپرت با شما موافق و هم نظرم. من هم رایحه اسپرت رو بیشتر از دو نسخه دیگر میپسندم و به نظرم برای من نسبت به اکستریم از لحاظ پرفورمنس کمی قویتر عمل کرد. به زودی یک ریویو هم در مورد رایحه و پرفورمنس نسخه اسپرت مینویسم.
04 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کامبیز حق طلب Alireza Asadi xx
اکستریم اگه اصل ارجینالشو بگیری تا یه هفته بوش میمونه و تا دو روز پخش بو داره.اکستریم یه چیزه دیگه ست
18 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : اسحاق فرهنگ معین هاشمی

خوشبختانه تونستم بچ کد 2016 رو گیر بیارم(دست دوم) و امروز تستش کردم.
عجب کیفیتی.
واقعا بغض کردم از این که چرا همچین عطرهای شاهکاری رو با ریفرموله اینجوری نابود می کنن.
19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور آرش
بنده بچ اوایل ۲۰۱۵ را دارم خداییش رنگش هم نسبت به تولیدات سری جدید خیلی پررنگتره
19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان آرش

8
رایحه
7
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
لالیک انکر نویر الکستریم

این فلنکر انکر نویر تولید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ش احتمالا آخرین بازمانده‌های نسخه مادرن که ارزش خرید دارن از نظر پرفورمنس

قطعا بهتر از من میدونید که شباهت زیادی به نسخه مادر داره اما تفاوت‌هاش چیا هستن :
اول اینکه یه تم بوزی _ صمغی به کار اضافه شده که کارو یه جسور‌تر کرده
دوم انکه در حال حاضر پرفورمنسش از انکر نویر بهتره و ازین منظر ارزش خرید داره

بصورت خیلی ساده برای کسایی که تجربه بوییدن این عطرو نداشتن بگم که ؛ وقتی اسپری میکنین این عطرو ،ترکیب بویی شبیه به صمغ درخت کاج و روایح مشروبی( ویسکی) رو به همراه یه تم عمیق دارک متوجه میشین
این صمغ کاج که گفتم ابدا باعث نشه فک کنین بوی پیش پا افتاده و مسخره‌ایه ( خودم هم اولین بار که بوییدمش برام جالب نیومد ولی به مرور و تست عطرهای دیگه قدر این عزیز رو دونستم)
کاملا برعکس ،یه بوی مردونه ،جسور و بخاطر تم دارک و عمیق در کنارش ، با وقار هم هست

مجموعه‌ی این نوت‌ها کنار هم یه ترکیب عمیق و شیک رو میسازه که در حال حاضر ،خیلی توی جامعه بولد نیست و در صورت استفاده خاص میتونه باشه

به سن بالای ۲۵ میخوره ،یه آقای با وقار و مرموز

رایحه‌س این عطر با وجود مشروبی بودنش ،فوق‌العاده شفافه
با این قیمت و پرفورمنس به نسبت خوب ( با ۷ الی ۱۰ پاف پخش دو ساعته‌ی خوب و بعدش تا ۴ ساعت وقتی از کنار افراد رد شین متوجه بوش میشن ، ماندگاریشم تا ۸ ساعت رو لباسه) ارزش خرید واقعا داره

امیدوارم به کارتون بیاد
12 فروردین 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عرفان حاجی احمدی محسن جمالیان

سلام.
قبلا دوستان راجع به اکستریم سوالای زیادی پرسیدن اما از اونجایی که یقین داشتم که به مجموعه عطر افشان اضافه میشه صبر کردم که وقتی اومد راجع بهش حرف بزنم.
همین اول تکلیف رو روشن کنم که اگه میخواین بدونین چقد با انک نواغ اصلی فرق کرده باید بگم تقریبا خیلی. و آیا واژه اکستریم(به معنای حد منتها و غایی) لایق این عطر هستش باید بگم نه. از نظرم خود انک نواغ یه منتها بود در سبک خودش و نیازی به اکستریم نداشت. اما این به معنای اینه که نخریمش؟
ببینین از نظر من عنوان انک نواغ برای این عطر غلط بود. این تقریبا ربطی به انک نواغ نداره. انک نواغ وودی بود و این بالزامیک و دودیه بیشتر. به تبع دارا بودن وتیور و سرو حتما احساس مشابهت با نواغ بهتون دست میده اما بعد از چند بار استفاده متوجه میشین با عطر دیگه ای سر و کار دارین. یه عطر دودی عالی که از چوب ترمه درونش خبری نیست و بجاش چوب صندل اضافه شده . این کار کاملا گیراست. شروعش با سرو خشک و رایحه موم ماننده. موم شیرین نیست رایحه ش. نوشته لیمو اینجا. اما بهتون قول میدم از طراوت لیمو خبری نیست . من ده بار تست کردم اما لیمویی به اون معنا حس نکردم . بعد از پنج تا ده دقیقه بوی لالیک قبلی رو حس میکنین. همین مرحله بود که کاملا سورپرایز شدم. بوی زنگا هیاتی وتیور رو میداد. یکی از گرون ترین عطرهای وتیوری دنیا. با سی درصد اختلاف حدودا بوی اونو میداد. اما به فاصله یک ربع تا نیم ساعت دود از راه میرسه و دقیقا انگار وتیور رو بخور میدن جلوتون. شما مثل کودکی که اسباب بازیش افتاده داخل آتیش نمیدونین که آیا دستتونو بسوزین و اسباب بازی رو بر دارین یا دلتونو بسوزونین و بی خیالش بشین. من پیشنهاد میکنم دلتونو بسوزونین. چون مرحله بعدش و دودی که به کار اضافه میشه خیلی جذابش میکنه. و بعد یه مقدار خیلی خیلی کم پچولی من احساس کردم که با بوی صندل چفت شده بود و یبار اینو حس میکردی یبار اونو.
قبلا به یکی از بچه های اینجا گفتم نگیرش چون سلیقه شو حدس میزدم. اما تستش کنید حتما. با دقتم تستش کنید.
ماندگاریش نسبت به نواغ فرق نکرده اما پخشش بیشتر شده. دوسش خواهید داشت اگه بخور و چوب و تلخی اذیت نکننده میخواین.
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Jamal nazemi Ehsan
ممنون
18 اسفند 1394 پاسخ تشکر

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود به دوستان عزیزم
توی تست اولیه روی دستم چیزی از رایحه متوجه نشدم بنابراین یه روز فول ور کردم و زدم بیرون اونجا بود که عطر خودشو نشون داد و بنظرم عطر ضعیفی در زمینه پخش و ماندگاری نیست هر چند قوی هم نیست
رایحه ش به شدت دلمو برد و توی رویارویی با این سبک بوها این اولین عطری بود که تست کردم و واقعا برام جالب بود و قطعا فول باتلشو تهیه خواهم کرد
14 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : رضا Golnoosh

بچکد : FoF24
دوستان من به تازگی این عطر رو گرفتم. بچ کد سال 2024
بخاطر این که خیلیا از ماندگاری و پخش این عطر راضی نبودن دودل بودم. ولی بنظر بنده کاملا رایحه که واقعا عالیه، پخش بو و ماندگاریشم انصافا خوبه البته اینم بگم چون پوست حساسی دارم من کلا عطرهامو روی پوست اسپری نمیکنم. ولی 4 پاف از این عطر رو به لباسم زدم قشنگ تا 2 روز ماندگاریه خوب داشت و پخش بو هم تا 5 ساعت تست گرفتم قابل قبول بود. یعنی وارد اتاق که میشدم کاملا متوجه رایحه عطر میشدم.
02 فروردین 1404 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Ehsan مهدی گ
دقیقا همینطوره. پخش بو و ماندگاری با ۵ پاف روی لباس بسیار بسیار خوبه.
یه موردم هست در مورد این عطر؛
این عطر بدون شک یکی از بهترین عطرهای مردانه هستش. اگر برندهایی مثل ژیوانشی یا دیور یا ... این عطرو تولید میکردن قیمت های بالایی روش میذاشتن.
بنده ناچیز که کسی نیستم😂😅ولی اگر بخوام سه تا عطر برای همیشه نگر دارم، یکیش همینهههه
02 فروردین 1404 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Sepehr s مهدی گ
بله باهاتون موافقم یه رایحه خیلی مردانه و جذاب و دوسداشتنی که از بو کردنش سیر نمیشی من رایحشو خیلی پسندیدم.بار اول که تستش کردم گفتم ایکاش 2 یا 3تا باتل از این عطر میگرفتم میذاشتم زاپاس ولی اولویت های دیگر زندگی اجازه این کارو به بنده نداد 🥲این کار اگه جزو کارای تام فورد یا دیور و...بود زیر 12 میلیون نبود
02 فروردین 1404 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Ehsan رضا

بنظر من .هر عطر بازی ،واقعا دل در گرو روایح داره باید ! این عطرها ک بقول فرمایشتون از سنگ بناهای روایح بطور تخصصی سبک خاصی از روایح ک بعدها توسعه و تکامل داده شدن باشه مثل همین لالیک ک فرمایش کردین،یا مثلا هوبیگانت فوژه رویال، بنتلی اینتنس.دولچه گابانا پورهوم،دراکار نوار،و... کارهای ک سبک جدیدی از روایح رو معرفی کردند رو در مجموعش داشته باشه.
29 تیر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامیار فخر Farshid

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟