LALIQUE - Encre Noire A L'Extreme

لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم)

مردانه
کد کالا : ATR-32022
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32022
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 50
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,610,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    47
  • نمی پسندم
    21
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    50
  • + 45 سال
    11
  • روزانه
    22
  • رسمی
    39
تعداد رای های ثبت شده : 311
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جایگزین لالیک مشکی؟ زمان مشخص خواهد کرد.

لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی معروف را باید یکی از نام آشناترین ادکلن های یک دهه اخیر دنیای عطر و ادکلن است. اکنون شرکت لالیک جایگزینی برای آن معرفی کرده است. انکر نویر ال اکستریم محصولی است که باید بار سنگین این عنوان را به دوش بکشد. جانشین بودن برای کاری با آن موفقیت کم نظیر امری دشوار است و زمان تعیین خواهد کرد که آیا انکر نویر ال اکستریم در این راه موفق خواهد بود یا خیر.
 

«انکر نویر ال اکستریم» با آکورد خاصی که از رایحه‌ نیرومند سرو و خس‌خس دارد، چیزی از جنس نیروی هوس‌انگیز مردانه را در خودش بازآفرینی کرده است. پس با عطری چوبی و غلیظ رویارو هستیم که پخش بوی فراموش‌ناشدنی و منحصربه‌فردی دارد.

«انکر نویر ال اکستریم» قدرت‌های نهفته در ادیشن اصلی را به بهترین و دورترین سرحدات ممکنش می‌رساند؛‌ پس با عطری نیرومندتر، غنی‌تر و حتی هوس‌انگیزتر از ادیشن اصلی رویارو هستیم که غلظت چوبی نابش، سویه‌های جدید و کشف‌ناشده‌ای از سرشت مردانه و خاص عطر «انکر نویر» را آشکار می‌سازد. ادیشن «ال اکستریم» عطری‌ست ظریف و پیچیده، بی‌همتا و اغواگر. می‌توان گفت که «انکر نویر ال اکستریم» با حرکتی هوشمندانه میان جنبه‌های روشن و تاریک عصاره‌های ناب، تعریف تازه‌ای از مردانگی را خلق کرده است.

این مخلوق جدید کمپانی لالیک، برجستگی خاصی در نت‌های میانی‌اش دارد چراکه از دو نوع رایحه استثنایی خس‌خس در این نت‌ها استفاده کرده است. رایحه تر و تازه ترنج هم با سرشت چوبی و آروماتیک رایحه سرو و لطافت رایحه لامی در نت‌های اولیه آمیخته شده است. پس نت‌های میانی «انکر نویر ال اکستریم» این سرشت چوبی ناب را غلیظ‌تر می‌سازند. البته به همه اینها باید رایحه خاص زنبق را هم اضافه کرد که به آکورد خس‌خس گره خورده است.

انکر نویر ال اکستریم محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی لالیک را هم اکنون می توانید از سایت عطرافشان تهیه نمایید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لالیک
عطار ناتالی لارسن
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه ترنج ، سرو ، لامی
اسانس میانی خس خس ، ریشه زنبق، روایح دودی
اسانس پایه لوبان ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Encre Noire A L'Extreme-لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم)
رایحه
7.8
108 رای
ماندگاری
7
119 رای
پخش بو
6.5
118 رای
طراحی شیشه
7.8
108 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
عطرگرام
نظرات کاربران (93 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
همون لالیک اولیه + یه تم گیاهی
پخش و موندگاریش نسبت به قبلی کمتره
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
وقتی تستش کردم یاد لالیک نسخه اول افتادم که حدودا 10 سال پیش برای اولین بار توی بازار اومد با همون قدرت و پخش و رایحه قوی
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر

من سالها پیش لالیک قدیمی رو قبل از ریفرموله داشتم. بوی خوبی داشت و پخش بدی نداشت. این لالیک جدید کیفیت خوبی داره. مدتی هست که دارمش. از کیفیتش راضی هستم. در واقع همون لالیک مشکی قدیمه به علاوه حدود بیست درصد قدرت بیشتر.
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر

سلام دوستان
کار خوبیه
کمی گرم تر و ماندگارتر به نسبت لالیک مشکی
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر
سلام. جناب گله داری ارادت.
یه پیشنهادی دارم. بعد از چند روز که استفاده نپای نکردین ازش و شامه تون بهش حساس شد دوباره، درفضای بسته اتاق اسپری کنین و یکساهت به(عد برگردین. این بو همان بوییه تا آخر عمر عطر ، روی بدنتون قراره از شما پروجکت بشه.نه اون بوی ابتدایی. یقینا بعد از بکساعت خواهید دید که با انک نواغ سابق رودر رو نیستید. بویی که دیگران بعد از یکی دو ساعت از جانب شما استشمام میکنن تا چهل درصد با انک نواغ فرق داره. نتیجش رو بگید. ممنون . ارادت مند
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر

سلام.
قبلا دوستان راجع به اکستریم سوالای زیادی پرسیدن اما از اونجایی که یقین داشتم که به مجموعه عطر افشان اضافه میشه صبر کردم که وقتی اومد راجع بهش حرف بزنم.
همین اول تکلیف رو روشن کنم که اگه میخواین بدونین چقد با انک نواغ اصلی فرق کرده باید بگم تقریبا خیلی. و آیا واژه اکستریم(به معنای حد منتها و غایی) لایق این عطر هستش باید بگم نه. از نظرم خود انک نواغ یه منتها بود در سبک خودش و نیازی به اکستریم نداشت. اما این به معنای اینه که نخریمش؟
ببینین از نظر من عنوان انک نواغ برای این عطر غلط بود. این تقریبا ربطی به انک نواغ نداره. انک نواغ وودی بود و این بالزامیک و دودیه بیشتر. به تبع دارا بودن وتیور و سرو حتما احساس مشابهت با نواغ بهتون دست میده اما بعد از چند بار استفاده متوجه میشین با عطر دیگه ای سر و کار دارین. یه عطر دودی عالی که از چوب ترمه درونش خبری نیست و بجاش چوب صندل اضافه شده . این کار کاملا گیراست. شروعش با سرو خشک و رایحه موم ماننده. موم شیرین نیست رایحه ش. نوشته لیمو اینجا. اما بهتون قول میدم از طراوت لیمو خبری نیست . من ده بار تست کردم اما لیمویی به اون معنا حس نکردم . بعد از پنج تا ده دقیقه بوی لالیک قبلی رو حس میکنین. همین مرحله بود که کاملا سورپرایز شدم. بوی زنگا هیاتی وتیور رو میداد. یکی از گرون ترین عطرهای وتیوری دنیا. با سی درصد اختلاف حدودا بوی اونو میداد. اما به فاصله یک ربع تا نیم ساعت دود از راه میرسه و دقیقا انگار وتیور رو بخور میدن جلوتون. شما مثل کودکی که اسباب بازیش افتاده داخل آتیش نمیدونین که آیا دستتونو بسوزین و اسباب بازی رو بر دارین یا دلتونو بسوزونین و بی خیالش بشین. من پیشنهاد میکنم دلتونو بسوزونین. چون مرحله بعدش و دودی که به کار اضافه میشه خیلی جذابش میکنه. و بعد یه مقدار خیلی خیلی کم پچولی من احساس کردم که با بوی صندل چفت شده بود و یبار اینو حس میکردی یبار اونو.
قبلا به یکی از بچه های اینجا گفتم نگیرش چون سلیقه شو حدس میزدم. اما تستش کنید حتما. با دقتم تستش کنید.
ماندگاریش نسبت به نواغ فرق نکرده اما پخشش بیشتر شده. دوسش خواهید داشت اگه بخور و چوب و تلخی اذیت نکننده میخواین.
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا Jo
ممنون
18 اسفند 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
دوستان بین این کار و راکی مونتن کدومو پیشنهاد میدین؟
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر
وود راکی ارزش یکبار تجربه را داره...انکرنویرال اکستریم یه تازه وارده ...من منتظر نظر دوستان و صاحبنظرانی همچون سید ساحا و S 8 عزیز هستم
18 اسفند 1394 پاسخ تشکر

سلام ایکاروس عزیز
ممنون از پیشنهاد و توصیف قشنگت،با شصت یا نهایتاً 70 درصد تشابه موافقم ،تست کرده بودم قبلا ،قلب رایحه کمی اسپایسی تر شده و کمی من رو برای استفاده در هوای گرم مردد کرد!! در هر صورت کار گیرا و قابلی هست ،پیشنهاد میشه دوستان دیگر حتما تست کنند و نظر بدن ! من خوشم اومد
19 اسفند 1394 پاسخ تشکر

کسی از دوستان اگر از همینجا خرید کرده لطفا نظرش رو بذاره که ما هم استفاده کنیم
22 اسفند 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
7
ماندگاری
0
پخش بو
0
طراحی شیشه
سلام
یك لحظه هم درنگ نكنید تو خریدش كه فوق العادس
سفارشم امروز رسید دستم ممنون از عطر افشان.
26 اسفند 1394 پاسخ تشکر

چند مرحله این عطرو تست کردم. عطر خوبیه ولی بنظرم تفاوت های زیادی با نسخه اصلی و اسپرت داره که باعث میشه اون دوتارو ترجیح بدم و بی خیال خرید این بشم. تاپ نوت و بیس نوت جذابی داشت واسم اما وسطای کار اون حس پلاستیک سوخته که ازش میگرفتم یکم اذیتم میکرد(قطعا خیلی ها این حس رو نخواهند داشت).
پخش متوسطی هم داشت. در کل واسه دوستداران روایح تلخ گزینه خوبی هست البته بشرط تست قبلی.
27 اسفند 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟