LALIQUE - Encre Noire

لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)

مردانه
کد کالا : ATR-30103
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2006
کد کالا : ATR-30103
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,060,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    124
  • نمی پسندم
    68
  • - 25 سال
    11
  • + 25 سال
    90
  • + 45 سال
    18
  • روزانه
    56
  • رسمی
    46
تعداد رای های ثبت شده : 597
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این محصول مردانه در سال 2006 روانه بازار شد. طراحی شیشه ساده اما زیباست، یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی خوب. طراحی شیشه از طراحی جوهردان مشهور سال 1913 شرکت لالیک الهام گرفته است.

نام این محصول Encre Noire به معنای جوهر سیاه است و از طراحی ظاهرش نیز چنین برداشتی می‌شود. این محصول همانند توسط Nathalie Lorson ساخته شده و در اندازه‌های 50 و 100 میل در شیشه معمولی و 60 میل در شیشه کریستالی تولید شده است.

بوی چوبی در این کار کاملا مشهود است و برای کسانی که روایح تلخ را دوست دارند مناسب است.

«انکر نویر» عطری است که برای ستایش از چوب‌های خوش‌بو خلق شده است. نت‌های اولیه چوبی و طراوت‌بخش این عطر به‌صورت کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده‌اند. نت‌های میانی هیجان‌انگیز هم به‌واسطه ترکیب سحرآمیزی از رایحه‌های خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس هائیتی خلق شده‌اند و پس از آمیختگی با رایحه‌های گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک در نت‌های پایه، این عطر را به سطح والایی از اثربخشی رسانده‌اند.

عطرافشان انکر نویر را به شما عزیزان توصیه می‌کند.

توجه: این محصول به تازگی ملایم‌تر شده و از ماندگاری آن کاسته شده است.

 

نوع عطر ادو تویلت
برند لالیک
عطار ناتالی لارسن
طبع گرم
سال عرضه 2006
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه سرو
اسانس میانی خس خس
اسانس پایه مشک ، چوب کشمیر
نمره کاربران
Encre Noire-لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)
رایحه
7.9
152 رای
ماندگاری
7
284 رای
پخش بو
7
285 رای
طراحی شیشه
7.3
152 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
عطرگرام
نظرات کاربران (651 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه مثل همیشه عالیه اما همونطور که دوستان گفتن ری-فرمول شده و توی نسخه‌های جدیدش پخش بوی کمتری داره، البته بازم توی محیط‌های کوچیک و تعداد کم احساس میشه ولی تو جمعیت زیاد خیر.
08 تیر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علی رشوند

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام .. میخواستم موضوعی را مطرح کنم که چندین ماه است ذهنم را مشغول کرده ... آیا مگر غیر از این است که رایحه لالیک مشکی یکی از بیادماندنی ترین رایحه ها در دنیا است . پس چرا رایحه امتیاز ۷ به لالیک دادیم و آنطرف عطری گرانتر که ۱۰ درصد لالیک هم شناخته شده نیست امتیاز ۹ میگیرد . آیا این امتیاز بیشتر صرفا بخاطر قیمت بیشتر نیست؟ آیا لالیک لیاقت امتیاز ۱۰ را ندارد ؟ چرا هیچ رایخه ای امتیاز ۱۰ ندادیم ؟ بنظر بنده این رایحه ها ۱۰ میگیرند . ۱.بلو شنل۲.اونتوس.۳.بولگاری پورهوم۴.ساواش۵.لالیک۶.تق هرمس۷.وان میلیون ......
واقعا عطر هایی که برایمان خاطره ساز شده اند اگر نمره ۱۰ نگیرند بی انصافی نیست؟ با تشکر .. البته اینها نظر خودم بود . نمره بنده در عطربازی ۵ از ۱۰ هستش ... باز هم عذرخواهی میکنم
24 خرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا عطردوست جواد وزیری
عزیز نظر جمعی و مشهور بودن به هیچ وجه به معنای بهتر بودن نیست چیز های عالی هیچ وقت همگانی نیستند قیمت هم هیچ ملاک نیست روایحی که اکثرا مشهور هستند اغلب به دست چهره های تبلیغاتی مشهور شدند روایحه ای مثل ساواج بخاطر برند دیور و جانی دپ بشدت فروش بالایی رو تجربه کرد اما بنظر خیلی از صاحب نظران و دوستان متخصص در این زمینه چیزی خاصی نداشت و فقط یه رایحه خوشبو و معمولی بود
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : محسن حسین صدقی
آقای داود پقه
سلام
امتیازها آنچنان مهم و قابل اتکا نیستند .
به همین دلیل که خود شما ابتدای نظر نمره ی ۱۰ دادید و در انتهای نظر نمره ی ۵ !
میبینید ؟ ۵ نمره اختلاف بسیار است !
اما توضیح و پرسش تان درست است .
عطرهایی که نام برده اید همه پیشرو بوده اند در زمان خود . اولین بوده اند . و لایق نمره ی ۱۰ هستند . لیک با گذشت زمان ، همه گیر شدن ، آمدن مشابهین ، برطرف کردن نواقص در فلنکرهای بعد ، ساخته شدن یک رایحه ی جدید و همه گیر دیگر ، تغییر سلائق و چندین دلایل دیگر امتیازها تغییر خواهند کرد .
امتیاز به سلیقه ی شخصی وابسته است حتی برای حرفه ای ترین ِ عطربازها .
لالیک یک رایحه ی پیشرو بود . ایضا آونتوس یا بلک افغان یا دیگر عطرهایی که شما نام بردید .
اقبال عمومی و زیاد به یک رایحه نشان دهنده ی توفیق آن رایحه است .
از آقای گوالتیری در اصفهان پرسیده شد :
شما از این همه مشابه که از بلک افغان ساخته شدند ناراحت نشدید ؟
پاسخ داد : ناراحت ؟؟ خوشحال هم هستم ! این نشان میدهد که رایحه ی بلک افغان رایحه ای موفق و پیشرو بوده در زمان خود .
ایضا ساواژ یک رایحه ی پیشرو و موفق بود و نتیجه ی سالها تحقیق و تلاش در بازخورد هر دو گروه ( زنان و مردان ) بوده است .
هیچ رایحه ( عطر ) ای بدون دلیل یا اتفاقی ، همه گیر نمیشود . تحقیقات و زحمت بسیار میبرد .

ضمنا ما امتیازی تحت عنوان امتیاز عطربازی یا امتیاز غیر عطربازی نداریم !
هر کس به سلیقه ی شخصی ی خود امتیازی به عطری میدهد .
و موردی دیگر این است که قیمت با کیفیت همیشه ارتباطی مستقیم ندارند .
قیمت تمام شده ی یک محصول نموداری ست که به بسیار عوامل و شرایط مختلف وابسته است که کیفیت تنها یکی از المانهای آن است .
موفق باشید انشاله
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : صادق اف فاطمه فیضی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان . مبخواستم از دوستان سوالی بپرسم . آیا لالیک مشکی های تولید جدید در کشوری بغیر از فرانسه تولید میشود . و آیا لالیک مشکی ۲۰۱۳ کیفیت به مراتب بهتری از جدیدا دارند؟ با تشکر.
24 خرداد 1401 پاسخ تشکر

سلام به دوستان عطر افشانی
اگه کسی نسخه قدیم این کار (یعنی ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۳ ) رو داشته بی زحمت فرقش رو بگه.
07 خرداد 1401 پاسخ تشکر
علیرضای عزیز سلام
من سه نسخه ی ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ را تجربه کرده ام .
که نسخ ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ را تمام کردم و فقط نسخه ی ۲۰۰۹ را پلوم دارم .
مابقی را هر ساله تست کرده ام .
مطلع ام که تا سال ۲۰۱۰ تغییری نداشته اند و سپس تا سال ۲۰۱۲ فرقی جزئی و قابل اغماض در غلظت و رایحه و مجددا از آن سال با یک شیب نیمه تند تا سال ۲۰۲۰ افت غلظت صورت گرفته که این افت بر رایحه و پرفورمنس تاثیرگزار بوده است .
غلظت در برخی نت های خاص ، علاوه بر قدرت سبب تغییر رایحه نیز میشود .
و اما یک نکته ی جالب عرض کنم درین خصوص :
ما در عطربازی آیتم بسیار مهمی داریم که برایش نام یا تعریفی نداریم . یعنی کمتر به آن پرداخته ایم و آن عمق است !
ما همیشه عمق را با ماندگاری یا اشتباه میگیریم یا چون با عمق بصورت یک شاخصه روبرو نشده ایم نام آن را به نوعی ماندگاری گذاشته ایم .
خدا کند موفق شوم منظورم را به درستی منتقل کنم !
عمق با غلظت رابطه ی مستقیم دارد .
فرض کنید کنار دهانه ی چاهی ایستاده اید که بجای آب عطر درون چاه است . رایحه ی عطر را از کنار دهانه ی چاه میبویید .
حال فرض کنید یک لیوان از آن عطر را با خود ببرید و چند کیلومتر دورتر ، روی زمین بریزید . باز رایحه ی همان عطر به مشام شما میرسد .
اما یک فرق مهم دارند !
وقتی دومی را میبویید گویی میدانید این رایحه سطحی ست و در حال خشک شدن است ! گویی میدانید قدرتی پشت اش نیست ! گویی میدانید از منبعی تغذیه نمیشود .
گویی میدانید بزودی میمیرد !
در حالیکه وقتی رایحه ی اولی را میبویید حسی به شما میگوید این رایحه تمام نمیشود ! ادامه دارد . منبعی قوی و پر ، پشت آن است که او را تغذیه میکند ، نخواهد مرد !
این میشود عمق .
اما چون ما هیچگاه یا کمتر از عمق میگوییم این حس را هم نوعی دیگر از ماندگاری ، در ذهن خود نامگذاری کرده ایم .
دیده اید برخی عطرها عمیق اند ؟!
احساس میکنیم تمام نمیشوند . یک جورهایی هم دور اند و هم نزدیک !
این با ماندگاری متفاوت است . همه ی عطرهای ماندگار عمیق نیستند !
عمق ، به جنس رایحه و غلظت آن بستگی دارد .
باید هر دو را داشته باشد که لازم و ملزوم یکدگر اند .
اما هر کدام میتوانند جداگانه در عطرهای دیگر باشند و اتفاقا آن عطر ماندگار هم باشد اما عمیق نیست !
عطرهای عمیق همانهایی هستند که شما از بوییدنشان حس تاریکی مه آلود ، خنکای عمیق چاه و به نوعی نوآر میگیرید و مینامید . همانها که غارهای تنهایی ی مردان را تعریف میکنند ! همانها که دوست دارید در تنهایی و در تاریکی ی شبها و سکوت ، ببویید و تفکر کنید !
ببویید و تصور کنید !
قدیمی های این عطر ازین جنس بود و بیهوده نبود که رکورد دار شد !
اکنون رایحه همان است ، همه چیز همان است لیکن لذت همان نیست چون عمق همان نیست !
هرچند این را همه درک نمیکنند مگر ما عطربازان .
خریداران از عمق چیزی نمیدانند و تنها رایحه ای که با آن خوشبو میشوند برایشان اهمیت دارد .
کاش موفق بوده باشم در انتقال این مفهوم زیرا این مفهوم از نظر عطربازان خبره بسیار حائز اهمیت است و اصلا دنبال همین لذت میگردند در عطربازی .
و البته که این حس برای همه ی ما عطربازان اهمیتی خاص دارد .
دوستان جوان ام تمرین کنید ازین باب و کشف کنید و سپس لذت این مفهوم را کسب کنید انشاله .
و انشاله خود نیز عمیق باشیم همراه با معطریتمان
07 خرداد 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : Rassa 1991 مجید سلطانی
سلام به جناب سخی معطّر
ممنونم از توضیحات زیباتون.
فکر میکنم شما کامل ترین مطلب رو فرمودید.
توی سایت های دیگه مطالب مختلف و بعضا ضد و نقیض شنیدم ولی حقّ مطلب اینجا ادا شد.
تشکر فراوان🌹
08 خرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدپارسا امیری کامبیز سخی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام به همه عطرافشانی ها .. دوستان اگر کسی لالیک ۲۰۱۳ خریده و استفاده کرده میشه نظرشو بگه .. تشکر از همه
26 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علیرضا ر

این مدل لالیک به تاریخ پیوست
متاسفانه خیلی از عطرها دوچاره ریفرموله شدن
قبلا پخش بو بالایی داشت اما جدیداش اصلا پخش بو نداره
09 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مرتضی عباس لوی علیرضا ر

درود
عزیزانی که سریال پیکی بلایندرز نگاه کردن تامی شلبی کاملا شخصی برازنده پوشیدن این عطره
یک فرد سنگین و رسمی پوش و کاریزماتیک با همون پالتو بلند مشکی و کفش های چرمش

حالا تصور کنید نیمه شب وارد جنگلی تاریک، مه آلود و سرد میشید چند تیکه چوب زیر گِل و لای و خزه های باتلاق تازه فارغ از سوختن شدن و دود غلیظی ازشون خارج میشه
این دود که حاصل آمیخته شدن همون چند تیکه چوب و خزه های دورش هست وسط جنگل به شما حس گرما و امنیت میده، بله درسته این همون رایحه لالیک مشکیه اگر وسط زمستون استفادش کنید

بقول دوستم اگر سیاهی و دارک بودن عطر بود قطعا لالیک مشکی میشد

به شخصه از این رایحه برای دل خودم استفاده میکنم چون برام ارامش بخشه، ماندگاری خوبی داره اما پخش بوش برام راضی کننده نیست و شاید این مشکل منه..خدا می‌داند...!
10 اسفند 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Therezvani مرتضی عباس لوی

5
رایحه
2
ماندگاری
2
پخش بو
6
طراحی شیشه
سلام
چیزی که من از لالیک متوجه شدم این بوده که فقط بخوان چیزی درست که تلخی متوسطی داشته باشه و جذابیت خاصی ازش احساس نکردم

و نکته دوم اینه که یطورایی شبیه بوی سیگار هستش و بعضی ها از بدو ورود تون به جایی متوجه بوی سیگار میشن
04 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mahyar فاطمه فیضی

5
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام.

این عطر،یه رایحه کاملی نداره و از موادی ساخته شده که نمی تونن یک رایحه خیلی دلچسب و کاملی ارائه کنن،بلکه خودشون تو ترکیبات همراه با سایر نت ها و روایت به کار میرن که با ترکیب شدن در عطر سازی،استفاده می شن.

عطار این عطر،اومده و مواد پایه ای و اون موادی که بوی غلیظ،روغنی و چوبی رو دارن،با هم ترکیب کرده و همونطور که مشاهده می کنید،ترکیبات خیلی کمه.

یه عطر تلخ،غلیظ و خسته کننده است،واقعا نمیشه همیشه استفاده ش کرد و راضی بود،به فور،آدم رو زده می کنه و حال آدم رو خراب می کنه. اینم به خاطر همون غلیظی و سنگینی ترکیبات به کاربرده شده است.

به نظرم می تونید این عطر رو با سایر عطر ها ترکیب و استفاده کنیر،شاید تلخیش اگه با عطر های ترش و خوشبویی ترکیب بشه،بهتر بشه نتیجه گرفت ازش
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی رشوند neda

بعضی عطرا منو یاد فیلمایی میندازن که توشون شخصیت اصلی فیلم غافل از موهبتایی که تو زندگیش هست در جستجوی خوشبختی سرزمین های دور دست رو در می نورده و میچرخه و میچرخه و اونقد بالا و پایین زندگی ادمای مختلف رو میبینه تا بالاخره میفهمه با همین چیزایی که داشته هم میتونسته خوشبخت باشه و نمیدونسته.

بعضی عطرها رو ادم وقتی قدرشونو می دونه که سالها تو جمع پرمدعا و شیاد بسیاری از عطرای نیش نما بچرخه و به خاطر حرف مردم خرجشون کنه و خرجشون کنه و اخرش یه جایی بین دوراهی حرف مردم و حرف دلش به حرف دل خودش اعتماد کنه و بیخیال مد روز و حرف مردم شه.

لالیک، باربری، فارنهایت، یاتاقان،مرسدس بنز و حتی سیگار و....ادم رو یاد یساری میندازن وقتی میفرماید:
فلانی یار خوبی بود و من قدرش ندانستم...

[EDITED] 1400/11/23 16:42
23 بهمن 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : کورش اچ مجید سلطانی
واقعا ادم باید نگاه دلش کنه.حتی تو عطر خریدن...
23 بهمن 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مصطفی دادگر سید محمد باقرآبادی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟