این محصول مردانه در سال 2006 روانه بازار شد. طراحی شیشه ساده اما زیباست، یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی خوب. طراحی شیشه از طراحی جوهردان مشهور سال 1913 شرکت لالیک الهام گرفته است.
نام این محصول Encre Noire به معنای جوهر سیاه است و از طراحی ظاهرش نیز چنین برداشتی میشود. این محصول همانند توسط Nathalie Lorson ساخته شده و در اندازههای 50 و 100 میل در شیشه معمولی و 60 میل در شیشه کریستالی تولید شده است.
بوی چوبی در این کار کاملا مشهود است و برای کسانی که روایح تلخ را دوست دارند مناسب است.
«انکر نویر» عطری است که برای ستایش از چوبهای خوشبو خلق شده است. نتهای اولیه چوبی و طراوتبخش این عطر بهصورت کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شدهاند. نتهای میانی هیجانانگیز هم بهواسطه ترکیب سحرآمیزی از رایحههای خسخس، شراب بوربن و خسخس هائیتی خلق شدهاند و پس از آمیختگی با رایحههای گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک در نتهای پایه، این عطر را به سطح والایی از اثربخشی رساندهاند.
عطرافشان انکر نویر را به شما عزیزان توصیه میکند.
توجه: این محصول به تازگی ملایمتر شده و از ماندگاری آن کاسته شده است.
نوع عطر | ادو تویلت |
برند | لالیک |
عطار | ناتالی لارسن |
جوایز | بهترین عطر بدون نتهای شیرین، بهترین عطر براساس نت خسخس، بهترین عطر خوشقیمت برای مردان |
طبع | گرم |
سال عرضه | 2006 |
گروه بویایی | چوبی معطر |
کشور مبدأ | فرانسه |
مناسب برای | آقایان |
مناسب فصل | زمستان |
اسانس اولیه | سرو |
اسانس میانی | خس خس |
اسانس پایه | مشک ، چوب کشمیر |
شبِ همهی ما یکی بود
اما تاریکیهایمان فرق داشت….
حدود ١٨ سال پيش با ورود Encre noir به بازار كشور به توصيه فروشنده خريدمش و شد عطر نيمه دوم سال اونم تا چند سال متوالى و هر سال حدود ٦ تا ٧ باتل ميخريدم يا هديه ميگرفتم. خوب تكليف دوستان با من مشخص بود و لطف داشتن و هر وقت ميخواستن هديه اى بدن ميدونستن اين گزينه هميشه جواب ميده و خوشحالم ميكنه…
بماند كه علاقه عجيبى كه پارتنرم اون زمان به اين عطر نشون ميداد هم من رو بيشتر تو بند اين عطر نگه داشته بود و تقريبا شده بود برند شخصيم!!
رايحه دارك و تلخ چوبى وتيورى و با كاركتور قوى كه چون با شخصيتم منطبق بود همجوشى بوجود مياورد كه باعث شد پربازخوردترين، پرمصرف ترين، پرتكرارترين عطرم باشه…
اينقدر اسم اين عطر رو ادم پرسيدن كه بعضى وقتا اين توهم به سراغم ميومد كه من سفير مجانى اين عطر شدم و لاليك بابت اين نقشم تو فروشش بايد بهم حق بازاريابى بده😁
what an ego!!!
بعدها دو عامل اپيدمى شدن مصرف بدون انطباق با شرايط (زمان، مكان، استايل، كاركتور…) و كپى هاى بى كيفيت متعدد و متكثر اون رو از چشم خيليا انداخت
البته خود شركت هم با ريفورموله ها به اين موضوع كمك كرد.
به دليل همه گير شدن اين پديده در آن زمان شايد جوهر سياه يك سرفصل مهم هم باشد:
انطباق!
لزوم انطباق عطر با فاكتورهايى كه مخاطب جدى تر عطر به آن اهميت ميدهد نظير استايل، سن، جنسيت، كاركنور، فصل، شب و روز، محيط…
به همين دليل جوهر سياه ميتواند همزمان بر قامت مفيستوفل يا فاستوس بنشيند…
هم عطر آفيس هم آكادميك هم مراسم عزا و هم جلسات كارى
روزانه، شبانه…
فقط مشروط به رعايت استايل و كاركتور
فقط براى اينكه يادمون نره چقدر ذائقه ما ميتونه تغيير كنه: الان ديگه اين عطر من نيست. حتى نسخه هاى قديم و علاقه اى بهش ندارم!!
برقرار باشيد عزيزان