LALIQUE - Encre Noire A L'Extreme

لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم)

مردانه
کد کالا : ATR-32022
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32022
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 50
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,610,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    47
  • نمی پسندم
    21
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    50
  • + 45 سال
    11
  • روزانه
    22
  • رسمی
    39
تعداد رای های ثبت شده : 311
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جایگزین لالیک مشکی؟ زمان مشخص خواهد کرد.

لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی معروف را باید یکی از نام آشناترین ادکلن های یک دهه اخیر دنیای عطر و ادکلن است. اکنون شرکت لالیک جایگزینی برای آن معرفی کرده است. انکر نویر ال اکستریم محصولی است که باید بار سنگین این عنوان را به دوش بکشد. جانشین بودن برای کاری با آن موفقیت کم نظیر امری دشوار است و زمان تعیین خواهد کرد که آیا انکر نویر ال اکستریم در این راه موفق خواهد بود یا خیر.
 

«انکر نویر ال اکستریم» با آکورد خاصی که از رایحه‌ نیرومند سرو و خس‌خس دارد، چیزی از جنس نیروی هوس‌انگیز مردانه را در خودش بازآفرینی کرده است. پس با عطری چوبی و غلیظ رویارو هستیم که پخش بوی فراموش‌ناشدنی و منحصربه‌فردی دارد.

«انکر نویر ال اکستریم» قدرت‌های نهفته در ادیشن اصلی را به بهترین و دورترین سرحدات ممکنش می‌رساند؛‌ پس با عطری نیرومندتر، غنی‌تر و حتی هوس‌انگیزتر از ادیشن اصلی رویارو هستیم که غلظت چوبی نابش، سویه‌های جدید و کشف‌ناشده‌ای از سرشت مردانه و خاص عطر «انکر نویر» را آشکار می‌سازد. ادیشن «ال اکستریم» عطری‌ست ظریف و پیچیده، بی‌همتا و اغواگر. می‌توان گفت که «انکر نویر ال اکستریم» با حرکتی هوشمندانه میان جنبه‌های روشن و تاریک عصاره‌های ناب، تعریف تازه‌ای از مردانگی را خلق کرده است.

این مخلوق جدید کمپانی لالیک، برجستگی خاصی در نت‌های میانی‌اش دارد چراکه از دو نوع رایحه استثنایی خس‌خس در این نت‌ها استفاده کرده است. رایحه تر و تازه ترنج هم با سرشت چوبی و آروماتیک رایحه سرو و لطافت رایحه لامی در نت‌های اولیه آمیخته شده است. پس نت‌های میانی «انکر نویر ال اکستریم» این سرشت چوبی ناب را غلیظ‌تر می‌سازند. البته به همه اینها باید رایحه خاص زنبق را هم اضافه کرد که به آکورد خس‌خس گره خورده است.

انکر نویر ال اکستریم محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی لالیک را هم اکنون می توانید از سایت عطرافشان تهیه نمایید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لالیک
عطار ناتالی لارسن
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه ترنج ، سرو ، لامی
اسانس میانی خس خس ، ریشه زنبق، روایح دودی
اسانس پایه لوبان ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Encre Noire A L'Extreme-لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم)
رایحه
7.9
108 رای
ماندگاری
7
119 رای
پخش بو
6.5
118 رای
طراحی شیشه
7.8
108 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
عطرگرام
نظرات کاربران (93 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود بر همه دوستان عطر افشانی....
لالیک انکر نویر اکستریم؛ خوشبو، خاص، نیش گون، با کیفیت و شیک.
بنده تقریبا تمام نظرات اساتید محترم و بزرگوار سایت رو مطالعه کردم، نظرات پرمغز و مفید جناب شوشتری عزیز، جناب سخی خوش ذوق و قلم، جناب مسیح خوش بیان و باسواد، جناب پارسی صبور، جناب آرشیتک هنرمند، جناب افتخاریان عزیز و همه دوستان باسواد و خوش ذوق عطر افشان، و کلی از نظرات خوب و دقیق همه عزیزان استفاده کردم.
بنده از کودکی عاشق دنیای عطر و ادکلن بودم و هستم ولی 9 سال قبل در یک حادثه شوم که باعث آسیب شدید نخاعی و خانه نشینی و دوا و درمان و داروهای سنگین و.... متاسفانه آسم و حساسیت ریه باعث دوری ازین دنیای زیبا شد، خیلی خوشحالم که با عطر افشان عزیز و اعضای محترمش آشنا شدم. الان یکی از بهترین سرگرمی های بنده، گردش در این باغ پر از گل و و دیدن نظرات دوستان معطر و خوش ذوق و سلیقه ست،،، بنده هروقت بخوام از عطر استفاده کنم حد مجاز 1 پاف نیم ساعت قبل از خروج از منزل، تا عطر خشک بشه و از تندی و تیزیش کم بشه،، توصیه بنده به دوستان بزرگوارم؛ استفاده از عطرهای شناخته شده و با کیفیت و با اصالت مثل عطرهای همین برند لالیکِ،. من از عطرهای بی کیفیت و بی اصالت بعضا اماراتی استفاده میکنم سریعا ریه م آلارم میده، ببخشید طولانی شد. سلامتی همه دوستان عزیز.
02 اسفند 1400 پاسخ تشکر
50 تشکر شده توسط : آیدا Golnoosh
درود برشما. بنده از نگارشِ نزدیک، متواضع، صادق و دوستانه‌ی شما بسیار لذت بردم جانم. / جناب رشوند به‌نظرمن خواندن تعالی وُ ترقی است وَ نتیجه‌اش همواره ترفیعِ ذهن وُ خِرَد. خوشابحال شما.
دوست عزیز از اینکه اسم کوچک بنده رو در کنار نام بزرگ باقی عزیزان نوشتید شرمنده شدم. منت نگاه و توجه شماست جانم. سپاس.
براتون بهترین‌ها رو آرزو میکنم وَ امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید.
02 اسفند 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مهدی شاپور K
جناب مسیح عزیز درود بر شما و سپاس فراوان بابت پاسخ بزرگوارانه شما. اسم بزرگ شما کنار بزرگانِ اهل قلم و خوش ذوق این سایت به زیبایی میدرخشد، هر روز مشتاق تر از روز قبل منتظر خواندن نظرات زیبای شما و سایر اساتید باسوادِ این سایت می‌نشینم و از دانش شما و سایر اساتید بزرگوار درس میگیرم و در عالم روایح غوطه ور میشوم. بنده ب خاطر مشکلات تنفسی به اندازه ای که دوستان عطر باز از روایح استفاده می‌کنند، نمی‌توانم بهره ببرم و از روایح عطرها لذت ببرم ولی عطری از نوشته های شما و سایر دوستان عزیز عطر افشانی به مشام بنده حقیر می‌رسد که در هیییییچ شیشه ی عطری نیست، احسنت بر شما و سایر دوستانِ عزیز در این جمع با هر سلیقه و سبک نگارشی،
درود بر همه شما عزیزان، با آرزوی سلامتی برای شما و همه دوستانِ مؤدب و معطر در این جمع.
02 اسفند 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : مهدی آرش راشدی
ای خدا
چه ناراحت شدم از خواندن این مطلب
دوست عزیز و موءدب ما جوان رعنا علی رشوند سلام
چیه گویم جز اینکه منتظر نعمتی بزرگ باش که طبق قانون خدا هرآنکس که نعمتی بزرگ ازو دریغ شود نعمتی به مراتب بزرگتر بر او تعلق گیرد . خدا خود را بدهکار هیچ بنده نمیکند . درین شک نکن .
تا انتهای عمر نعمتی خواهی داشت که از دیگران دریغ است بواسطه ی پرداخت عظیمی که کرده ای .
و ضمنا راجع به روایح :
هر کس درین دنیا عذابی را باید تحمل کند . دنیا صبر میکند تا در جوانی بفهمد هر کس علاقمند به چه چیز است و سپس همان را دریغ میکنند تا عذاب او باشد .
یا از چه تنفر دارد تا نصیب کند !
چرا و چگونه اش بماند که طولانی ست ، به اندازه ی قسمتی از عمر من که صرف تحقیق بر آن شد .
خداراشکر که لذت از روایح به تمامی از تو دریغ نشده ست و حدودی را بر تو باقی گذاشته اند . خداراشکر .
خدا همیشه جای شکر را باقی میگذارد .
مگر نقاش نابینای ما نبود ؟
مگر آهنگساز ناشنوای ما نبود ؟
ازین دست در همه ی احساس بسیارند .
پرداخت ات را کرده ای ، منتظر پرداخت خدا باش .
روزی خواهی گفت : پرداخت من کجا و پرداخت خدایم کجا ؟!
ازین لحظه دوست تر ات دارم .
03 اسفند 1400 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : آیدا عباس بهرامی
سلام علی عزیزم:
برادر مهربان ، صبور و قوی من، اول از هر چیز براتون آرزوی سلامتی بیشتر از پیش رو میکنم و امیدوارم روز به روز بهتر و قوی تر بشید و بعد ممنونم از لطف و توجهتون و خوشحالم که تونستم ذره ایی کمک در راستای دنیای زیبا و معطر رایحه به عزیزانی همچون شما بکنم. کامیاب و خوشحال باشید دوست ارجمند من.
03 اسفند 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهدی شاپور K
جناب سخی خوش سخن و مهربان، درود بر شما. چه عطرِ خوشی از کلام زیبای شما به مشامم رسید، سپاس.
چه نعمتی ازین بالاتر که پروردگار بزرگ دوستان عزیز و بزرگواری مثل شما و سایر دوستان عزیز در این جمع، نسیب بنده کرد، شکرش واجب بر هرکه، چنین گنجی نسیبش شده باشد و ازین بابت خدا را شکر می‌گویم. در این 9 سال که 2 عصای سرد و آهنی همراه همیشگیم شده، به دو چیز همیشه دلگرم بودم، اول لطف و عنایت خدا که اگر چیزی گرفت که صاحبش خود اوست، چیزهای با ارزشی جایگزینش کرد که فراموش کردم نقصی در وجودم هست.
و دوم گرمای وجود خانواده ای همراه و صبور و همینطور دوستانی مهربان و بامحبتی مثل شما و دیگر دوستان که همیشه مهرشان شامل حالم شده.
جناب سخی عزیز بسیار سپاسگزارم بابت دعای قشنگتان.
آرزوی سلامتی دارم برای شما و سایر دوستان عزیز و بزرگوار در این جمع صمیمی، و هر روز مشتاق خواندن نوشته های زیبای شما و سایر دوستان هستم و از خواندنشان لذت میبرم. زنده باشید استاد.

03 اسفند 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : علی کهریزی مهدی
جناب شوشتری عزیز و بزرگوار؛ سلام، و سپاس از شما دوست عزیز و بامحبت بابت دعای قشنگتان، داشتن دوستانی مودب و باسواد مثل شما و تک تک دوستان حاظر در این جمع نعمت بزرگی ست که شامل حال من هم شده ازین بابت خدا را هزاران مرتبه شکر. از وقتی که با این سایت خوب آشنا شدم، خواندن نوشته های شما و سایر دوستان درمورد عطریات، و توضیح دقیق و علمی در مورد عطری خاص، جزو کارهایی شده که هر روز بر خود واجب میدانم بر مداومتش. و الحق که بسیار آموختم، هر بار با خواندنشان، روایح را استشمام میکنم نت به نت. ممنون از شما جناب شوشتری عزیز و سایر دوستان باسواد و دست به قلم در این حوزه ی معطر. سلامتی همه شما دوستان آرزوی قلبیِ منه. پاینده باشید.
03 اسفند 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مهدی شاپور K
اردت علی جان..
نظر لطف شما رو می رسونه برادر عزیزم
03 اسفند 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شاپور K میریان
ان شاء الله که بهبود پیدا کنید و با ریویو هاتون مارو مجذوب نوشته هاتون کنید اقای رشوند عزیز
04 اسفند 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شاپور K فاطمه فیضی
درود بر شما دوست گرامی،
سپاس از لطف و محبت شما.
بندهء کمترین شاگرد تنبل و بیسواد این کلاسِ درس هستم و در محضر شما و اساتید بزرگ و باسواد این جمع، می آموزم.
امیدوارم شما دوست بزرگوار و همهء دوستان عزیز و بزرگوارم در این جمع، همیشه لباسی معطّرِ به صحت و سلامتی به تن داشته باشید.
سپاس از این همه لطف و محبت شما و سایر دوستانِ مهربان در این جمعِ معطّر.
04 اسفند 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مهدی سید حسین قاضی میر سعید
علی اقا اختیار دارید به جد میگم که من میدونم که دانشم از شما و خیلی از دوستان کمتره چون من تازه اول راهم...
ان شاء الله باهم توی این دنیای زیبا قدم برداریم و پیش بریم...
فی امان الله اقای رشوند
04 اسفند 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی رشوند
چه زیبا گفتید من دقیقا اون تنفر سرم امد و...
05 اسفند 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کامبیز سخی سلطان عطربازهای ایران و توران

لالیک انکر نویر الکستریم رو میشه نسخه عبوس و تاریک تر لالیک انکر نویر نامید. انکر نویر اصلی با خودش عنصر شیک بودن رو هم داره که باعث میشه مناسب پوشیدن با کت و شلوار یا لباسهای رسمی بشه. انکر نویر اصلی یک هاله بویایی شیک اطراف خودش ایجاد میکنه که با بویی که از پوست شنیده میشه متفاوت هست.
اما در نسخه الکستریم: تنوع وتیور اینجا کمتر از انکر نویر هست اما هنوز شاخصه اصلی اش که بوی جوهر سیاه باشه رو حفظ کرده. هرچند نوتهای سرو و کمی المی/اینسنس هم قابل حس هست (فکر میکنم نسخه های چند سال پیش اینسنسی تر بودن) اما صندل پررنگ ترین نوتی هست که در کنار وتیور حس میشه (یا بهتر بگم برای من روی مخ هست، چون صندل یک جور هشدار و هشیاری با خودش داره و هر بار بوییدنش ذهنم به عنوان یک محرک درگیرش میشه و اگه عطری پوشیده ابشم که صندل داشته باشه موقع خواب حتما باید پاکش کنم چون حتی توی خواب هم رایحه اش هشیارم میکنه). صندل هرچند گاهی در کنار نوتهای دیگه میتونه یک فضای شیک ایجاد کنه مثل سانتال 33 (نمیدونم چرا با صندل مدام کلمات صندلی و صیقل هم کنارش تداعی میشه توی ذهنم) اما ترکیب صندل و وتیور ترکیب عبوس و جدی و سیاهی میشه. مثل الی ساب سانتال، درای داون اورموندو جین من، و واندروود.
در هر حال عطری هست که خود شخص استفاده کننده از تیرگی و عبوسی اش ممکنه خسته و افسرده بشه. بنابراین اگر دنبال یک عطر حال خوب کن و موود عوض کن هستید بهتره اصلا سراغ لاین انکر نویر نرید. اما برای القای حس جدی بودن، درونگرا بودن و یا متمایز بودن انتخاب مناسبی هست
از کیفیت بالا و طبیعی بودنش نمیشه ایراد گرفت. همچنین ماندگاری نسبتا خوبی داره اما پخش نسبتا ضعیف.
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : رضا نیک Amirhossein

این عطر فوق العادست و از نسخه قدیمی لالیک مشکی خیلی جذابتر شده و روح این عطر به وضوح احساس میشه...
پخش و ماندگاری خیلی قوی نیست اما رضایت بخشه و نیاز به تمدید داره. از لحاظ توصیف حس و حالش باید بگم: انگار توی بک جنگل پر از درختهای سرو قدم میزنی، مه بالای سرتو کامل گرفته و سر درختا درست پیدا نیست. یه نم نم ریز بارونی هم میزنه. یه کنده ی درخت که توی آتیش داره میسوزه و کم کم رو به خاموشیه با همون نم نم بارون... تمام این حس و حال به وضوح در این عطر لمس میشه و به تصویر کشیده میشه.
این عطر واقعاً نفس آدمو تازه میکنه بعد از اولین اسپری...
05 اسفند 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Mercedes Sepehr s

7
رایحه
8
ماندگاری
4
پخش بو
6
طراحی شیشه
سلام به دوستان عطر افشانی
انکر نوا ال اکستریم، از برند محبوب لالیک . با توجه به خاطره خوبی که از لالیک مشکی داشتم ، به سمت این عطر رفتم و ترغیب به خریدش شدم ، در ادامه تجربه شخصی خودم رو خدمتتون عرض میکنم .
بعد از اولین اسپری روی لباس ، حس گرمای عطر خودش رو نمایان میکنه و به شکل یه هاله خفیف از گرما دور فرد ظاهر میشه، هرچند پخش بو بشدت ضعیفه و کمتر از ۱ ساعت و در حد نیم متر دور فرد رو پوشش میده. رایحه بعد از گذشت حدود ۱ساعت به شکلی میشه که برای من ، نم بارون و چوب های گداخته آتیشی داخل جنگلی تاریک رو تداعی میکنه. در ادامه رایحه دلچسب دود مانندی به مشام فرد میرسه که بصورت متناوب جریان داره و با گرما ترکیب میشه. در کل حسی که بنده ازش گرفتم یه رایحه دلپذیر دودی برای روزهای بارونی و سرد بود که سعی داشت گرما رو به فرد القا کنه. بنده برای بررسی روی لباس ، بدن و روی کاغذ اسپری کردم تا عملکردش رو درک کنم. روی کاغذ بعد از ۱۲ ساعت رایحه بخوبی خودش رو نشون میداد و عطرش مشام رو نوازش میکرد. روی بدن بعد از حدود ۳ ساعت رایحه بشدت افت کرد. روی لباس حالت های مختلفی رو نشون داد. یکبار وقتی بود که بروی لباس اسپری کردم و بیرون رفتم که بعد ۴ ساعت هنوز رایحه روی لباس خودش رو بخوبی نشون میداد هرچند پخش بو بعد از ۱ساعت بشدت کم شد. جالبه وقتی بعد از چند روز سراغ اون لباس رفتم ، عطر بخوبی بمشام میرسید و ماندگاری جالبی داشت.
در مجموع بنظر بنده پخش بو کمتر از حد انتظاره ولی ماندگاری و کیفیت رایحه قابل قبول بود (البته باتوجه به مشخصات عطری که بنده استفاده کردم ، ممکنه تفاوت توی عملکرد وجود داشته باشه, تولید ۲۰۱۵ بود)
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سعید سعید مهدی

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام و درود بر شما عالیجنابان
یه نکته میخواستم در مورد پخش و ماندگاری این عطر بگم
پخش خوبی داره اما نوع و روش پخشش تفاوت داره مثلا مثه اینترلود نیست که کل محیط رو پر کنه از اون نوع نیست اما وقتی حرکت میکنی شروع به پخش میکنه یه هاله یک تا نیم متری دور شما رو میگیره که شاید خودتون حس نکنید ولی قطعا پخش بوی طولانی داره الان من فقط با یک پاف در محیط بسته تا الان چهار ساعته که بوش پخش میشه.یک باتل کاملاً اورجینال از همین عطر افشان عزیز خریدم
دوستانی که میگن پخش پایینی داره یا فیک امتحان کردن یا سمپل و دکانت.
واقعاً برام عجیب بود تفاوت واقعیت با کامنت ها
ماندگاری هم که واقعا بالاست!
بعداً در مورد رایحه هم صحبت خواهم کرد (یک ماه پس از استفاده)
21 مرداد 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Jamal nazemi ّFatemeh_Akbarpour
و اما رایحه
بوی انک نواغ اکستریم خیلی رسمی و جدیه یعنی خنده داره اگه بخوای با تیشرت یا شلوار جین آبی یا حتی کفش اسپورت و یا پیراهن و شلوار ورزشی این عطر رو تن پوش قرار بدین!
وقتی این رو میپوشی باید شخصیتت سنگین،جدی و کم حرف باشه(با دیگران هم زیاد خوش و بش نکن 😅)
رایحه با محوریت سرو و وتیور و چوبه البته تندی نعناع هندی هم حس میشه و یک بوی تیز مشروبی که شاید از صمغ لامی و لوبان باشه
لذت بخش ترین نوت های این عطر از نظر من سرو و وتیور هستن
چند بازخورد عجیب هم من ازش گرفتم که برخی عوام گفتند این بوی دارویی شیمیایی از کجا میاد برخی لیدی اند جنتلمن ها 😅 هم ابراز علاقه زیاد کردن (به عطر البته 😅)
به نظر من رایحه سرو و چوب هستند که حالت جدی به عطر دادن
برای پخش بو هم جای نگرانی نیست من با ده پاف پخش چندین متری در دو ساعت و بعد از اون نیم متری باعث شدم اتاق های همجوار هم بفهمند من عطر زدم(بدون اینکه من بپرسم خودشون گفتن)
ماندگاری روی پوست من تا 10 ساعت هم دوام میاره(تو اون ده ساعت هرکی کنارم بشینه بو رو حس میکنه) اما روی پیراهن رسمی بیشتر از چهار روز هم حس میشه.
امیدوارم این نظر صادقانه و بدون غرض! باعث کمک در خرید به دوستان شود
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی آیدا
سلام
من بین این و لالیک وایت این بلک مردد شدم،نظر شما چی؟
14 مهر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی
با سلام و درود
وایت این بلک مردم پسندتر و پخش بهتری داره اما انک نواغ اکستریم خاصه و یکم عجیب یعنی اول که اسپری میکنی بوی برگ سرو و خاک میاد بعد از چند دقیقه وتیور تلخ و بوی شیرین چوب صندل فضا رو متعادل میکنه بعد هم دود میاد و بهشون اضافه میشه و در نوت های آخر فقط شیرینی چوب صندل میماند و یکم تلخی و تندی.در مجموع خیلی مدرنه مثه یه ماشین شیک تازه که وقتی توش میشینی بوی تلخ از صندلی و داشبورد به مشامت میخوره،اما بویی نیست که روشن و روح نواز باشه بلکه تیره هست در حالیکه وایت این بلک دل رو روشن و زنده میکنه ن تاریک و غم انگیز.حال با توجه به شخصیت خودتون میتونید یکی از این دو رو برگزینید.
14 مهر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : RAS Amirhossein
درود و خسته نباشید...ببخشید من بین نسخه اکستریم و اسپرت و نسخه اصلی عطر مردد هستم که کدومشو بگیرم...میشه یه مقایسه ای از نظر رایحه و ماندگاری و پخش بو داشته باشین؟با تشکر
18 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mercedes derrick
با سلام به آقا پژمان
پیشنهاد من اول اینکه حتما هر ۳ رو یا تست یا دکانت تهیه کنید لالیک اکسترم دودی و عسلی شده نسخه اصلی هست ماندگاری و پخش با ارفاغ متوسطی داره من خودم اینو به نسخه اصلی ترجیح میدم دوم نسخه اسپرت پخش و ماندگاری راضی کننده و همچنین سبز و خنک شده اصلی هست که از نظر من واقعا عالی هست البته من تمام اینها رو دکانتشون رو داشتم مسلما باتل اصلی نتیجه بهتری برای پخش و ماندگاری هست و آخرین باری هم که دکانت نسخه اصلی رو گرفتم شبیه عطرای فیک شده بود آنقدر بی‌کیفیت فاتحشو خوندم با اجازتون
19 دی 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سميرا_ال مریم میربیک
همونطور که دوستمون دریک فرمودن نسخه اصلی اصلا ارزش خرید نداره و نسخه اکستریم هم فکر نکنم خوشتون بیاد(خیلی تلخ و دودیه)از طرفی نسخه اسپرت همه پسندتر و متعادل تر هست نسبت به اصلی و اکستریم پس بهتره همون نسخه اسپرت رو بگیرید.
از نظر پخش و ماندگاری هم نسخه اصلی پایینتره،اما نسخه اکستریم و اسپرت تقریباً کمی بهتر از نسخه اصلی هستند و من پیشنهاد میکنم در هر بار استفاده حداقل ده پاف به خودتون بزنید تا پخش و ماندگاری خوبی داشته باشید.
19 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک کامیار فخر

10
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بنده از سال 93 مشتری عطر افشان هستم. هفته پیش این عطرو تهیه کردم. با جرات میتونم بگم یکی از بهترین ادکلن هایی هست که در چند سال اخیر داشتم.
فقط برای دوستانی که در مورد پخش بو و ماندگاری تردید دارند باید بگم 7 پاف (5 پاف روی لباس و دو پاف روی بدن) اسپری کنید، تا 8 ساعت پخش بوی عالی خواهد داشت.
14 دی 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Mercedes Sepehr s
دو پاف زدم تو هوای برفی، ساعت ٦ صبح، هنوز پخش داره، ساعت ١٢:٢٠ ظهر .
25 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sepehr s سعید سعید
عالیه. عطر شیکیه با پخش بو و ماندگاری رضایت بخش.
28 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعید سعید رضا یگانه
نظرم رو مقداری باید تغییر بدم. ماندگاری و پخش بو بستگی به تعداد پاف داره. اگر ۷ یا ۸ پاف بزنید تا ۳ ساعت علاوه بر خودتون دیگران هم لذت میبرن ولی بعد از ۳ ساعت پخش بو کم میشه و تجدید میخواد. اما ماندگاریش تا همون ۸ ساعت میرسه
28 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sepehr s سعید سعید

9
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
هیچوقت یادم نمیره اولین باری که این عطر رو بو کردم. ۱۴ سالم بود و برای اولین بار یک ادکلن خریده بودم. تمام مسیر از توی کیفم در میاوردم بو میکردم و دوباره میذاشتم توی کیفم. اون موقع ۲۷۰ تومن خریده بودم و بسیار گرون بود به نظرم. انقد که حتی دلم نمیومد یه پاف بزنم روی دستم.
روز بعدش سه چهارتا پاف به لباس مدرسه ام زدم و رفتم.
دیگه رفتم که رفتم!
نمی‌دونم کسی عطرمو حس کرد یا نه. هیچوقت بازخوردی نگرفتم ازش اما خودم هر بار نفس می‌کشیدم تا اوج آسمون می‌رفتم و برمی‌گشتم.
واقعا بویی که از بهشت انتظار دارم همینه.
بوی چوب نم. بوی جنگل بعد از بارون.
کات!
ده سال بعد ۲۴ سالگی
خیلی وقت بود بوی باریک قشنگم رو حس نکرده بودم.
توی یه مهمونی بودم و تقریباً از هیچ چیز لذت نمی‌برم. فضای تاریک و بوی الکل برام خوشایند نبود.
کنار پنجره ایستاده بودم که حس کردم مردی که سال‌ها قبل عاشقش بودم کنارم ایستاده. مردی که برای اولین بار باهاش شمال رفته باشم و الان اون خاطره تداعی میشه.
برگشتم و دیدم بلههه. یکی اینجاست که بوی باریک انکر میده. چقدر دلم خواست که دوباره این عطر رو بزنم.
17 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Rezvani مهدی

ABH
8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
انک نواغ اکستریم
دارک ،سخت پوش و تلخ
یک عطر چوبی، بالزامیک و دودی
رسمی و مردانه تر از تمام کارهای لالیک
اکستریم اسم به حقی میتونه باشه
چرا که این رایحه به شدت سنگین و محکمه ولی اکستریم شده‌ی انک نواغ نیست!
در ابتدای اسپری شاید باهاش به سختی ارتباط بگیرین به دلیل وجود نت بنزوین و ترنج و لامی که یک ترکیب سنگین و خاکی رو میسازن و اصلا سیف نیست و تو ذوق خیلی از دوستان میزنه.
هرچی بیشتر میگذره رایحه جا افتاده تر و دلنشین تر میشه،
به سمت شیرینی محسوس، در کنارش همچنان تلخی وتیور رو حفظ میکنه و در نهایت چوب صندل که لطافت خاصی رو به نسبت نت اولیه میده، واقعا دلچسب، ولی اصلا سیف نه!
شاید بازخورد های خوبی ازش بگیرین ولی اینکار سیف نیست
اصلا ازش انتظار انک نواغ رو نداشته باشین که این عطر یک درصدم مثل اون سیف نیست و نخواهد بود.
ولی این عطر در نوع خودش بسیار جالب و خوش ساخته و بنظرم توی این لاین لالیک پادشاهی میکنه.
چوب سوخته لقب بهتری برای اینکار میتونه باشه تا انک نواغ،
شباهت هایی رو بین اینکار با عطر رابرت پیگه بویز نوآر حس میکنم.

در آخر پرفورمنس متوسط رو به بالا
ماندگاری ۸ ساعت رو به راحتی درصورت اصالت عطر تضمین میکنم
و پخش بوی حدود ۱ متر که در دو ساعت اول عالی عمل میکنه

به طور کلی درمورد آکورد هاش بگم
ترکیب گرم و تند و تلخ که با گذشت زمان شیرین میشه

"سیف نیست ولی بازخورد خوبی ازش میگیرین"

بلایندبای نکنین

[EDITED] 1400/09/13 21:10
12 آذر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Mercedes Therezvani

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
من از دوست داران وتیور هستم ولی نسخه ی اصلی EN رو واقعا اون زمان هم باهاش ارتباط نگرفتم که بپوشمش. از آخرین باری که نسخه ی اورجینال رو اسپری کردم شاید ۸ ۹ سال میگذره و بعد از اون دیگه سمتش نرفتم و حتی هیچوقت اسپورت و اکستریم رو هم تست نکردم.
تا این اواخر که نسخه ی اکستریم رو سفارش دادم چون شنیده بودم که بخاطر استفاده از وتیور جاوا، حالت دودی تری داره که در کنار اینسنس و صمغ های بکار رفته، حدس زدم میتونه کار جالبی باشه به نسبت نسخه ی اصلی.
واسه من بچکد ۲۰۲۲ هست.
نسخه ی قدیمی تر رو تست نداشتم اگر تغییری ایجاد شده ولی این کار شروعی چوبی دودی داره که کاملا بالانس شده اس و به هیچ وجه تیز نیست. لطافت داره. کمی میشه گفت بوی چوب سوخته میده اوایلش با یک ترکیب سبز نه چندان پر رنگ. و صد البته بوی اصلی نسخه ی اولیه رو در خودش داره ولی کمی نرم تر، کمی شیرین از نوع امبری.. به مرور بوی تراشه ی چوب میگیره که در کنار نت های دیگه قشنگ و طبیعی جلوه میکنه.
کیفیت کار خوبه در کل چه در رایحه چه در شیشه ی سنگینش.
من ازین نسخه خوشم اومد راستش.. جاش خالی بود توی کالکشن که خب اومد پیش بقیه دوستانش 😊
04 مرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : پارسا نیا علیرضا موسوی

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود. معتقدم رایحه لاین انکر نویر بسان رفیقی ست که پس از باور و اثبات رفاقتش، سالها با او می مانید و از پرتو و گرمی حضور، صفا و صمیمیتش لذت می برید. ضعف های گاه و بیگاه و تغییر در احوالاتش را بدیده اغماض می نگرید و نقاط قوت قابل توجهش را چاشنی رفاقت تان می نمایید. در این میان تلاش می کنید در روزهای پیش رو اثر این حضور را با ترفند افشانه 5 میلی در جیب بغل کت و شلوار تمیز و اتو کشیده تان ماندگارتر و پر رنگ تر بنمایید. معطر باشید.
23 شهریور 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehdi sameti

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟