PARFUMS de MARLY - Herod

پارفومز د مارلی هرود

مردانه
کد کالا : ATR-31504
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-31504
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    95
  • نمی پسندم
    46
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    61
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    15
  • رسمی
    47
تعداد رای های ثبت شده : 390
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این محصول از برند خوش نام و خوش آوازه مارلی است که نام آن « هرود » در نگاه اول همه را به سمت و سوی قرون وسطی و فلسفه یونانی می‌کشاند ولی با بوییدن این عطر در ابتدا احساسی عجیب و قابل تأملی در انسان بوجود می آید، در ادامه رایحه بسیار ملایم و دوست داشتنی وانیل و همچنین نوت دلچسب دارچین همه و همه در اندازه های کاملا مدیریت شده و کاملا دلخواه انسان طراحی شده است. 
اما اوج داستان در ادامه خط بوی این عطر به آنجا می‌رسد که رایحه عمیق توتون و بخور با رایحه اولیه وانیل ترکیبی اعجاب انگیز و در خور تحسین را به همگان ثابت میکند.
این عطر بسیار دل انگیز و کاملا مردانه با ماندگاری بسیار طولانی و پخش بوی بالا، همه معادلات را برای طرفداران دیگر برندها بر هم زده است. 
این محصول توسط برند مارلی در سال 2012 تولید و معرفی شد.
 
عطرافشان این ادکلن کم نظیر را به همه علاقه مندان به دنیای رایحه‌ها توصیه می‌کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
عطار اولیویه پسکاکس
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه دارچین ، فلفل
اسانس میانی لابدانیوم، تنباکو ، روایح دودی، گل اوسمانتوس
اسانس پایه مشک ، وانیل ، خس خس ، سدر ، گیاه ناگارموتا، ترکیب ایزو ای سوپر
نمره کاربران
Herod-پارفومز د مارلی هرود
رایحه
8.3
98 رای
ماندگاری
8.7
122 رای
پخش بو
8.1
127 رای
طراحی شیشه
8.6
98 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (260 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
پارفومز د مارلی هرود
تنباکوی تقریبا شیرین!

این عطر هم از اون دسته عطرهاست که بیش از 20 صفحه واسش کامنت گذاشته شده و این یعنی زیر ذره بین هست!
دوستان دیگه بویژه آقا علی، به خوبی روایح این عطر رو تشریح کردن.
من ذکر مکررات نکنم. فقط دو سه تا کامنت کوتاه بدم. اول اینکه گرچه محوریت این عطر، تنباکو هست، اما باز هم این تنباکو تم شیرین داره و از نوع خشک و تند نیست. در کنار شیرینی تنباکو، رایحه دارچین و شیرینی وانیل هم محسوس هست. اینم بگم خیلی رایحه منحصر به فردی نداره و برای نمونه کمی از عطر ارزان قیمت تر چوپارد عود ملکی بهتره. اما ماندگاری خیلی خوبی داره و مناسب هوای نسبتا سرد مثل پاییز هست.

نمره 7.5 از 10
03 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Ali mn

هرود عطری با محویت تنباکو ....(کومارین + وانیل + دارچین = تنباکو ).

قبلا اشاره کردم روایح تنباکویی که در عطرای مختلف میبینیم هیچکدام طبیعی یعنی از برگ تنباکو اسانس گیری نشدن و با ترکیب نت هایی مثل "کومارین، کاه ، وانیل ، عسل ، دارچین" رایحه ی تنباکو را شبیه سازی میکنند.
از "کاه یا کومارین"جهت بازسازی قسمت علوفه مانند تنباکو و از "وانیل ، دارچین یا عسل" برای بازسازی ته بوی شیرینِ تنباکو استفاده میکنند.
هرگاه دُز "کاه یا کورمارین" در این اکورد بیشتر باشه رایحۀ بازسازی شده شبیه تنباکوی سیگارت میشه، و هرگاه دُز "وانیل ، عسل یا دارچین" بیشتر باشه اکوردتنباکویی شبیه توتون های پیپ میشه.
هرود در این اکورد، دُز قسمت دوم یعنی "وانیل و دارچین" را نه تنها بالا برده بلکه با آوردن دوبارۀ وانیل و دارچین در هرم بویایی "اور دُز" کرده و همین سبب شده رایحۀ تنباکوی هرود در ابتدا تداعی کننده توتون های قلیونی باشه ، همچنین بخاطره حضور دارچین خیلیا از تنباکو ، تمِ آلبالویی میگیرند.
با اولین اسپری گرما و شیرینی تنباکوی آلبالوطور میزنه تو صورت ،در کناره تنباکو از همون ابتدا دارچین و وانیل رو داریم که مثل امپلی فایر عمل کرده و بُعد شیرین و البالویی تنباکو را برجسته میکنند(اگه روی این قسمت تمرکز کنید، ته بوی ساقه بریده شده که برای کومارین هست را میشه بیرون کشید) ،در پس زمینۀ این فضا یه تم خیلی کمرنگ چوبی به مشام میرسه که هرچه به انتها میریم محسوس تر میشه.

بیست دقیقه ای که میگذره هاله ای نازک و بخور مانند ،کمی امبر و یه نمه تندی فلفل رو حس میکنم که این قسمتش بنظرم خیلی جذابِ چون شامه را تحریک میکنه که بره از لای تراکم تنباکوی شیرین و آلبالویی اون یه کوچلو تلخی بخور و تندی فلفل را بیرون بکشه.

تقریبا همین فضارو تا حدوده یکساعت و اندی داریم و بعداز یکساعت با کمرنگ شدن تنباکو، وانیل و دارچین به مرور رایحه ای چوبی و پودری که در پس زمینه نشسته بود قدرت میگیره و بالامیاد و با تنباکوی ملایم شده همبستر و شیرینی را کنترل و شکل و شمایلی تقریبا جدی به کار میده.

هرود جز کارای پرطرفدار مارلی که ممکن بخاطره بستر شیرین و تنباکوی البالویی غالبش بعضیا پسندش نکنند و در مقابل برای خیلیا عالی و شامه نوازه.
ماندگاری خوب و پخش خوب در یکساعت اول و متوسط بعداز این تایم دارد.

بعضا از عطرای تنباکویی انتظاره رایحه ی تنباکوی سنتی، سیگارت یا اسموک سیگار دارند در حالیکه این وسط توتون های پیپ و سیگاربرگ که بعضا معطم اند نیز تنباکو هستند و از قضا بیشتر عطرای تنباکویی از این دسته و تداعی کننده توتون های پیپ و بعضا قلیون هستند که برای غربی ها خیلی خوشایند و جذابِ .
با تشکر از عطرافشان .
25 مرداد 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : sinash احمد عزیزی

امیر محمد عزیز سلام
آیا برند آمواژ کاری تنباکویی شبیه به مارلی هرود و اسپایس بمب و باربری لندن داره ؟
26 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : عباس بهرامی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام و درود کامبیز خان عزیز
مطلقا شبیه نه و قطعا جنس تنباکوی مورد استفاده متفاوت هست اما یکی از زیباترین تنباکویی هایی که تست داشتم جورنی از امواج هست . یک مسیری روح نواز و زیبا از تنباکو گرفته تا ادویه . بسیار زیباست و قابل ستایش از نظر من .
26 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 صادق اف
امیر محمد نازنین
بله بله جورنی
متاسفانه حدود چهار پنج سال پیش تست کردم اما چون فصل تستش نبود بخودم گفتم الان فایده ای نداره بعد چند میل دستریز میگیرم تست میکنم که دیگه نشد ویادم رفت . توی فروشگاهی هم که برا تست میرم همه رو داره غیر جورنی !
باید برم سراغش . متشکرم
26 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : عباس بهرامی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطری خوش ساخت و خوش رایحه با آکورد تنباکویی وانیلی و اسپایسی.بوی غالب تنباکو و وانیله که در کنار یکدیگر یک تم آلبالویی به وجود میارن. اینسنس یا بخور هم که معمولا از سوختن صمغ کندر به وجود میاد یک رایحه دودی ملایم وارد این کار میکنه.اسپایسی بودن کار هم به واسطه حضور نت فلفل سیاه هستش البته فلفل اینجا نقش پر رنگی نداره برعکس کالان که بمب فلفله. فلفل اینجا بیشتر به خاطر تند شدن و انفجاری شدن پخش بو استفاده شده. دلیل اینکه بعضی دوستان هم میفرمایند پخش این عطر به صورت انفجاریه و بعد ازمدت کوتاهی به اصطلاح پنچر میشه به خاطر همین فلفله و نمیشه اینرو به عنوان یک ایراد محسوب کرد چون در کل حدود 3 ساعت پخش بوی مفید داره. عطر بسیار پر بازخوردیه اگر از عاشقان عطرهای تنباکویی هستید به هیچ وجه اینو از دست ندید.
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Neurostyle Jamal nazemi

درود
هرود
بعید میدونم این غول تنباکویی علاقه مندان به این سبکِ بورو راضی نکنه. حتی از مخالفان سرسختِ مارلی هم در کامنتهاشون میشه فهمید که برایِ این عطر یک مقدار ملاحظه می کنند.
خیلی برام جالب بود وقتی نتهایِ معرفی شده ی این عطرُ می دیدم. تقریبا همه چیز بر بستر تنباکو.
شروعی که نزدیک هست به توباکووانیل تام فورد. میدل نتی که فضای دارویی داره و بیس این عطر که میشه گفت مستقل هست . در هر نت با کیفیت هست.
میشه گفت این عطر نقطه ثقلی هست در عطرهایِ تنباکویی که همه رو با خودش همراه کنه.
با پرفورمنسِ عالی و مجلسی.
به نظرم یونی سکس است .و خوش بازخورد.
بدرود
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : MAHMOUD Neurostyle
با سلام . این کار بسیار خوشبو و زیباست ولی یک ایراد اساسی داره نسبت به رقباش و اونم پخش بوی متوسط در کل و ضعیف نسبت به رقباش هست . اما از ماندگاری بسیار بالایی خصوصا روی پوست برخوردار هست .
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمد ح. MAHMOUD

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
مگه داریم از HEROD خوشبوتر و لاکچری تر!!! کافیه دوستانی که شک دارن تو خریدش یه سر به ویدیو های تستر های معروف دنیا تو یوتیوب بزنین. اکثرا انتخاب اول شون تو برند Parfums de Marly هرود هست. برای نمونه ببینید Demi Rawling چی میگه درباره این شاهکار دو مارلی!!! متاسفانه بعضی از دوستان اینجا فک کنم حتی تست هم نکردن این عطر رو و میان نظر میدن.
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سولدوزلو Perfume khan
دمی راولینگ یه مدله جناب احسان، دارید از چی صحبت میکنید؟ کجای عطرسازی دنیا هستن ایشون؟
کارهای مارلی به قدری پر از فیکساتوره که رایحه رو تحت تاثیر قرار داده
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : صادق بیاتی Kambiz
دمی راولینگ؟؟؟ از کی تا حالا ایشون شدن صاحب سبک و نظر؟
اگر ریویو های ایشون رو ببینین متوجه میشین که سوادی در این راه ندارند و از کلمات سطحی و بدون علم استفاده میکنند واسه تعریف از عطر . ایشون بیشتر هدفشون جلب طرفدار و گاها هم تبلیغ هست نه بررسی حرفه ای. باز جرمی چارتا جمله قشنگ تر و حرفه ای تر میگه که هرچند اونم جنبه تبلیغاتیش خیلی شدیده و نمیشه به نظراتش تکیه کرد زیاد.
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : صادق بیاتی پارسی
با سرکار خانم خاتون موافقم
خانم راولینگ و آقای جرمی و بعضی دیگر از فعالان حوزه یوتیوب در فهرستی که از عطر هاشون ارائه میدن میشه متوجه تبلیغات از بعضی از عطر‌های خاص شد.
مثلا همین خانم راولینگ که اشاره کردید معمولا در بیشتر فهرست عطرهایی که نام میبره ،عطر های خانه پرفیوم د مالی هم وجود داره تا جایی که در بعضی از فهرست هایی که ارائه میکنه به صورت یکی در میان پرفیوم د مالی رو تبلیغ میکنه.
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق بیاتی amir
دوستان عزیز قرار نیست اگر کسی عطری را تست یا تبلیغ میکنه حتما صاحب سبک باشه حتما نباید یک عطار معروف باشه مثلا توی همین سایت اقای ایکاروس یک عطار سرشناس نیستن که دنیا بشناسنشون ولی تسلط فوق العاده ای به این موضوع دارن اقای م س اقای کبیری همینطور قرار نیست هر شخصی که عطر تست میکنه حتما عطار باشه اکثر برندهای عطر مالکین برندشون یا مدلن یا خواننده یا فوتبالیست یا بازیگر خودشونم چندان کاربلد نیستن ولی برند خوبی و عطرای خوبی تولید کردند و اما در جواب خانم خاتون حتما میدونید موفقترین بازسازی توباکو وانیله تامفورد همین هرود هست که دقیقا شبیه به تام فورده پس رایحش نقصی نداره و دوم پیش از درج نظرات قابل احترامتون مطالعه بفرمایید فیکساتور در همه عطرها وجود داره هیچ عطری هم حداقل در برندهای حاضر دست ساز و نچرال نیست اکثر خانه های عطر بسمت تجاری شدن و کسب ثروت حرکت می‌کنند افت محسوس برندی مثل گرلن یا دیور و یا افت محسوس آمواج و کم فروغ بودنه اپوس10 یا بیچ هات و چندین برند دیگه نشون میده ایده عطرسازی کمی دچار تغییر شده فاکتور پخش بو اهمیت زیادی داره اما چون هرود پخش بوی بالایی داره علتش فیکساتورهای زیاد نیست تم بویایی عطرهای گرم و تنباکویی اینجوریه اگر هرود را به علت پرفورمنسش به استفاده زیاد از فیکساتور متهم کنیم پس در مورد آمواجهای اپوس 9 و 7 و اینترلود یا عطرهای کازاموراتی یا برند ناسوماتو و بلک افغانه معروف باید بگم 99 درصد فیکساتورن پس پخش بوی بالای هر عطری میتونه به چیزای دیگه هم وابسته باشه و مورد آخر عطری که فیکساتوره زیاد استفاده کنه ماندگاری پایینی خواهد داشت که اتفاقا مارلیها ماندگاری بهتری نسبت به پخششون دارن در مورد عطرهای مارلی قبلا هم گفتم
مارلی برند من نیست حداقل الان نیست اما برای مخاطب عام عطرهای بسیار خوبی تولید میکنه فیکساتورها در همه عطرها بسته به نوع عطرها و غلظتشون وجود دارن برند بودیسیا و عطرهای کمپلکس، ایمپریال و بلوسپفایر بمبهای وحشتناکی از پخش بو هستند که اتفاقا فیکساتورها توی اونا هم به میزان استاندارد استفاده شده که دلایل مشخصی برای هرکدوم دوستان ذکر کردند ایمپریاله این برند بسیار شبیه به مارلی لیتونه با پخش بوی بسیار عالی و کیفیت بسیار خوب
فراموش نکنین عطرهای زیادی توسط مارلی مورد استفاده قرار گرفتن و عطارهای بزرگی از مارلی الهام گرفتن که یک مورد و گفته بودم پرایوت لیبله دوس داشتنیه خانومه زاروکیان که فضای کاملا مشابه با شاگیا داره
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : noredin fakhri سعید رستگار
در اینکه مارلی برند خوب و با کیفیتی هست شکی نیست
اما در مورد اینکه این اشخاص( خانم راولینگ و آقای جرمی و امثال اینها) میتونن تبلیغ کنن خالی از ایراده به شرطی که نظر این اشخاص به عنوان یک نظر عادی در نظر گرفته بشه و نه به عنوان سرچشمه
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : architect Amir Mohammad
جناب پرفیوم خان،
بنده نگفتم توی هیچ عطری فیکساتور نیست،شما وقتی نظری رو میخونید ابتدا بهش توجه کنید چی گفته
و فکر نمیکنم برای دونستن مطلبی نیاز مبرم به مطالعه باشه. شاید تاثیر فیکساتور بیش از حدی که مارلی برای عطرهاش استفاده میکنه رو شما از رایحه تشخیص ندی ولی عزیزان صاحب علم هنر عطرسازی بهش اذعان دارند.
با تشکر
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : اسنودن architect
دوستان عزیز به اندازه یک هزارم درصد هم به امثال جرمی یا راولینگ در خرید و انتخاب عطر اعتماد نکنید.این ها همشون پول تبلیغاتشون رو برای کمپانی های عطر ساز می گیرند .من چندین ویدیوی متناقضض از این ها دیده ام که اول عطری رو تا عرش بالابردن و بعد از مدتی چون به احتمال زیاد پورسانت ها نرسیده اون عطر رو تا فرش پایین اورده اند .دهها سایت معتبر برای رویوی عطر ( نه فروش - اینو می نویسم که مدیر محترم مستحضر باشند و حساس نشوند) وجود دارند که تازه اون ها هم فقط آگاهی دهنده هستند و تصمیم گیر نهایی خود شما هستید .مثلا سایت کافکا سایت منصفی است.
https://kafkaesqueblog.com
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : فریده.م صادق بیاتی
هرکسی توی دنیا میتونه از هر عطری دلش میخواد تعریف تبلیغ و تست کنه و مشکلیم نداره و اتفاقا خیلیم خوب هست که مردم رو تشویق میکنه به دنیای عطر ورود کنن و تجربه های بیشتری بدست بیارند. مثلا من خودم دو سه روز پیش از همین خانم راولینگ متوجه زمان عرضه جهانی پگاسوس اکسکلوسیف شدم .
منتهی اینکه ازش به عنوان منبع معتبر یاد برده بشه کاملا اشتباه هست چون ایشون علمشو ندارند و هدفشون چیز دیگری هست. ولی وقتی از ترنزی نام برده بشه و ترنزی بیاد و از یچی تعریف کنه داستان فرق میکنه و میشه روش حساب کرد.
در مورد مارلی ها باید بگم واقعا دارن خوب عمل میکنن کیفیت پرفورمنس ظاهری زیبا بازخورد بالا و نکته مثبت دیگرش قیمت خوبش داخل ایرانه که میتونیم دسترسی داشته باشیم بهش.
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی حامد
با تشکر از کامنتهای خوب دوستان و کامنت سازنده آقای حسین سرکار خانم خاتون من شاید به اندازه سالهایی که شما از خداوند عمر گرفتین سابقه عطربازی دارم از قبل از اینکه درگاهه فروش عطرافشان برداشته بشه از نظر اساتید بزرگی درس گرفتم یک کاربری بودن بنام جناب perfumer خوب یادمه که عاشق این برند بودن متانت و ادب ایشون باعث شد برم دنبال این برند و کلا دوست داشتم در مورد کارهاش مطالعه کنم جناب ایکاروس هم نقدهای مثبتی به چندتا کاره این برند داشتن که من مجاب شدم حقیقتا تست کنم کارهاشو هر برندی سبک خودشو داره مارلی را نمیشه با روژا یا گرلن یا ماجدا یا دی پارما و این سبک برندها قیاس کرد مارلی هم سبکه ناسوماتو یا بودیسیا یا آمواج و این قبیل کارها هست حتی معتقدم مسیری که چندسال قبل شروع کرد بتازگی رقباش دارن میرن اگر مقیاس استفاده از فیکساتور برندهای اولی هستند که گفتم قطعا حق با شماست و میزان فیکساتورها وضوحا بیشتر هستند ولی در مقایسه با هم سبکهای مارلی با برندهای ذکر شده برابرن و نظره شخصیه منه همونقدر که ناسوماتو و آمواج فیکساتور دارن مارلی هم داره اتفاقا دو دوستی بنامهای حامد و آرشیتکت اگر اشتباه نکنم توی کامنتهاشون اشاره کرده بودن به درستی و میتونین مطالعه کنید کلا مارلی برند نیش به اون صورت محسوب نمیشه چیزی که در موردش میشه گفت سطح کارهاش برای مخاطب عام واقعا عالیه و قیمت های خوبی هم داره مشابه های مارلی در برندهای گرونتر هستند که واقعا ارزش خرید مارلی را بالا میبره
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Jamal nazemi مهدی
دوستان در کل فکر نمیکنید با این هزینه برای کارهای مارلی کلی کاره نیش میشه تهیه کرد... اصلا منظورم سطح پایین کارهای مارلی نیس منظورم اینه میشه با این هزینه عطرای سطح بالاتری خرید... همه چیز که بازخورد و همه پسندی نیس پس کیفیت رایحه چی میشه این وسط؟؟؟ خودم پگاسوس رو داشتم ولی احساس کردم همون یبار کافیه که داشتمش البته که خیلیم خوشبو بود... فکر کردم چرا با این هزینه واسه مارلی دی پاما نخرم کوئینتو کانتو نخرم اتکینسونز نخرم مانسرا و چندین برند دیگه که کارشون خیلی درست تره... با احترام به همه ی طرفدارای این برند خوب... ممنون
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Perfume khan
من فکر میکنم جنابamir بهترین نظرو درج کردند دوست
خوبم آقا حامد گرامی شما فقط کت و شلوار میخرید؟ شلوار جین؟ تی شرت؟ مارلی قطعا نمیتونه به اندازه دی پارما شامه یک عطر باز حرفه ای را نوازش بده(هرچند کارهای مارلی ارزش خاص خودشونو دارن) ولی توی یک مهمونی که ذات هممون دیده شدن هست دوش گرفتن با دی پارما هم نمیتونه ارضاتون کنه اونجا نیاز به عطرهایی دارین که هم کیفیت و لوکس بودنه رایحه را داشته باشن هم پرفورمنسش شما را توی مجلس شاخص کنه این هنره برندهایی مثل آمواج و مارلی هستش من بالای سیصد عدد عطر دارم و عطرهایی که رویو میکنم چه توی کانالم چه توی عطرافشان همه را دارم محاله عطری را رویو کنم که حداقل چند ماه از زندگی کردن با اون نگذشته باشه همونجور که شما لباسهای مختلفی میپوشید باید عطرهای مختلفی هم بپوشید من همیشه لالیک مشکی و وان میلیون و تق هرمس و توی ویترینم دارم که با پولشون میتونم عطرهای خیلی بهتری تهیه کنم ولی برای شغله من که اتفاقا با خانمها سر و کار داره با اون مبلغ اینا بهترین انتخابن و بهترین بازخوردهارو گرفتم تا جایی که منو با تق هرمس میشناسن اگه سبک مارلی را دوست ندارید
Histoires de parfums 1740 marques de sade
Guerlain cuir intense
Guerlain santal royal
Majdabekkali mon num est rouge
Majda bekkali tnndre est la nuit
Jovoy private lable
عطرهایی هستند با قیمتی برابر تا کمی بالاتره مارلی که پا به پای مارلیها پخش بو دارن حتما تستشون کنیدالبته همه اینا خرید سالها پیش هستند و امکان داره ریفرموله شده باشن
16 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهدی ‌آرش
خوشحالم که نظرات بسیار خوبی از همه عزیزان اینجا داریم و لذت میبریم استفاده
عرض کنم خدمت حامد خان که همونطور که پرفیوم خان گفتند و خودتم در جریانی همه چیز کیفیت عطر نیست. کامنتی که چند وقت پیش زیر عطر لانویت ادوتویلت گذاشتم مفصل راجب این قضیه بود و توصیه میکنم دوستان بخوننش. عطر حالا کیفیتشم 1000 وقتی بازخوردی واست به ارمغان نیاره خودت دلسرد میشی چه برسه بقیه. با خودت میگی من 5 میلیون هزینه کردم دوشم گرفتم ولی دو ساعت بعد کسی متوجه نبود و خب دل سردت میکنه. امواج ها که در کنار بالاترین کیفیتشون پرفورمنس خوبی دارند و عالی هستند ولی یه ایرادش همه پسند نبودنشه و بازخورد منفی زیاد داره که حالا اینو میشه ندیده گرفت چون نظر خود ادم بیشتر ارزش داره ولی بالاخره یه چارچوبی هم داره بالاخره.
مارلی ها جدای از پرفورمنس خوبشون بازخوردای خیلی خوبی میارن. قیمتشون نسبت به حجمشون بسیار به صرفه هست. کیفیت رایحه بالاست نمیدونم چرا توی کل دنیا دشمن زیاد داره این برند و میگن کیفیتش پایینه. واقعا اینطور نیست و کیفیت خوبی برخوردارن.
اگر بحث کلکسیون و تاثیر هنری و خالی از دغدغه مالی یکی باشه بله اونوقت میتونه روی کارای دیگه تمرکز کنه و حتی زیاد سمت مارلی ها هم نیاد چون بسیار عطرها داریم که اونقدر پیچیدگی و هنر دارند که هفته ها طول میکشه درکشون کرد ولی باید در نظر بگیریم اون افراد یک درصد بیشتر نمیشند.

16 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سوشیانت پارسی
امیر جان مگه چنتا برند مث دی پارما وجود داره که کیفیت رایحه بالاس ولی عملکرد متوسط؟؟ دقیقا نظرم روی مارلی هست که چرا مارلی چرا مثلا وی کانتو نه یا تیزیانا یا اتکینسونز یا لوران مازون یا برکورت و خیلی برندای خفنه دیگه که هم رایحه های متفاوت دارن هم بازخورد میارن هم عملکرد به مراتب قویتر از مارلی دارن... درست میفرمایید منم بخوام توی مجلس حاضر شم عمرا دی مارما نمیزنم برم ولی مارلی هم نمیزنم که همه بگن اااا این بو چه آشناس یا اون یکی بگه منم یه عطر دارم همین بو رو میده... خواهشا برداشت بد نشه توسط دوستداران این برند...مثال همین اتکینسونز که شما جدیدا خریدی بوی عود رو همه میشناسن ولی عود توی این عطر یچیز دیگس کلا و فرق داره با هر کار عودیه دیگه... مثال بعدی برخی کارای تیزیانا که اتفاقااااا اکستریت پرفیوم طراحی شدن با عملکرد قوی والا من باشم تیزیانا میزنم میرم مهمونی تا مارلی... فکر کنم منظورمو رسوندم.
16 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پارسی Perfume khan
آقا حامده گرامی
شما فرمودید با پول عطری مثل مارلی میشه یک عطر نیش گرفت تعریف عطر نیش و برند اصیل مشخصه برندهای مذکور شما اکثرا سطحی پایینتر از مارلی دارن برند وی کانتو 5 سال نیست اومده و اصلا خانه عطر نیست همه کارهاش کپی عطرهای دیگه هستند حتما به بخش نظرات همین سایت مراجعه کنید برند برکورت هم 10 سالیه اومده کیفیت بعضی کاراش عالین ولی اکثر کاراش مارلی را گذاشته روی کاربن و حاصل توی بسته خودش بسته بندی کرده یا به طور مثال تیزیانا ترنزی از سال 2012 مشغول فعالیته و برندی هست تجاری و عام و فاقد هرگونه ارزش و امتیاز حرفه ای برند لوران مازون از سال 2010 اگر اشتباه نکنم فعالیت میکنه اونم چیزی چنداتی ازش نصیبم نشد تستی ازش نداشتم نام آکوا دی پارما را در کنار این برندهای تازه تاسیسه اکثرا عربی آوردن یعنی شستن و جارو کردن کل آموزه های بویایی و هنری از بین برندهای مذکور فقط اتکینسون نام و نشانه کمی داره که اونم کارش تلفیق اسانسهای سنتتیک با انبوه افزودتیها با غلظتهای بالا برای افزایش پرفورنس هست در این بیس کارها اگر دنبال برندی بهتر از مارلی هستید سراغ کرید و آمواج برید که قطعا ارزش و کیفیت بسیار بسیار بالاتری از اون برندها دارن اون برندها خودشون از مارلی یا بقیه کپی میکنن و توی مجالستون اسمشون سوال بشن قطعا با جمله این بو برام آشناست مواجه میشید اینها عطرهای بازخوردن و عطرهای عطربازی نیستند مثل همون مارلی که از سال 2009 کار میکنه و اتفاقا بیس برندهای پیشنهادی شماست چیزی که مارلی داره خلاقیته هم کپی از عطرهای عالی میکنه و هم خودش سبک خودشو در عطر سازی داره آکوا دی پارما برندی 104 ساله با اثراتی ماندگار و بی بدیل و یکی از صاحب سبکهای دنیای عطر محسوب میشه معماری نوتهای دی پارما در برابر برندهای مذکور قیاس برج خلیفه و برجهای کبوتری ایرانه این برندها برندهای گلوبال نیستند برندهای منطقه ای و شرقی پسندن برندهایی که با ظاهرهای فریبنده و دروغ و دغل به مردم غالب میشن ناسوماتو با دروغ گیاهی مارلی با دروغ تاریخی و این برندها با دروغ اصالت و سلطنتی پیشنهادم به شما برای درک عمیقتر و قویتر فقط گرلنه خانه گرلن خانه بلوغ شامه مبتدی به حرفه ای هست پولتون و نه به مارلی بدید نه به برندهای ذکر شده گرلن نقطه پیشرفت شما در دنیای رایحه هاست برقرار باشید
16 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سوشیانت مهدی
پرفیوم خان عزیز درود
بنظرم قدمت یه کمپانی دلیل بر برتریش به دیگر کمپانیها نمیشه... هر خانه ی عطرسازی تازه متولد شده ای که کار با کیفیت ارائه بده قابله احترامه ولو اینکه همین امسال متولد شده باشه... در مورد کپی هم عرض کنم ماشالا مارلی هم ید طولایی در کپی کاری داره ولی با کیفیت انصافا... این برندهایی که مثال زدم آدمایی مثل پائولو ترنزی و مونتال و چندین شخصیت هنرمنده دیگه پشت کاراشونن... همین اواخر جنتیلومو و پرسیوال رو همزمان تست کردم از قضا رایحه ها شبیه هم ولی اختلاف کیفیت و شفافیت رایحه از زمین تا زیر زمین بود گرچه از پرسیوال هم بدم نیومد خداییش... کپی زدن بنظرم آنچنان مشکلی نداره اگر با کیفیت در بیاد ولی هر برندی بالاخره چند تا کارم از خودش داره دیگه... تیزیانا هم درسته تازه وارده ولی انصافا از لحاظ پرزنتیشن و کیفیت کار بنظره شخصیه بنده یه سر و گردن بالاتره حداقل چند تا کاری که ازش تست کردم فوکونرو آرتوسا و اکستازی که البته ریویوی اکستازی رو بعدا در حد سواد میذارم توو سایت... از لحاظ قیمتی هم رقابتی هستند...بهترین قاضی شامه ی خودمونه و اقبال اون برند در سطح دنیا که برندی مثل ترنزی و امثالهم جایگاهشون توی دنیا مشخصه و صد البته مارلی... زیباییه دنیای عطر همین اختلاف سلیقه هاس یکی مث من عاشق کارای عطارهای ایتالیایی میشه و برندای ایتالیایی و یکی هم مث جناب پرفیوم خان که البته تجربشون چندین برابر بنده هست علاقمنده مارلی... راستی از این برندا سوسپیرو و مندیتوروزا رو یادم رفت بگم که آملی بورژوا و آنه سوفی بهاگل پشتشونن... پرفیوم خان گرامی ممنون از نظراتت استفاده میکنم خدایی. موید باشی.
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Perfume khan
آقا ولی در کل دربنده این برند و اون برندو فلان خانه و فلان عطار نشید هرچی خوشتون اومد بخرید بزنید هرجا خواستید برید حالشو ببرین مگه انسان چند سال عمر میکنه که فرصت هر کاریم داشته باشه؟؟؟ در کل به قول معروف بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید... دو نقطهD
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمد ح. پارسی
درود حامد جان
کارهای بسیاری هستند که کیفیت رایحه بالایی دارند ولی یا پرفورمنس مشکل داره و یا بازخوردهای منفی زیادی بهمراه داره. ترنزی ها کارهایی بسیار با کیفیت و لاکچری هستند ولی اتفاقا بخاطر اکستریت پرفیوم بودنش پخش بوی خیلی غولی ندارند و در ماندگاری خوب عمل میکنن.
من دو مورد ترنزی دارم هر کدوم رو شاید ۲۰ اسپری کردم و بازهم بعد از دو ساعت عطرم حرفی واسه گفتن نداشت. حالا هرچقدرم کیفیت بالا باشه
مارلی ها اتفاقا اینجور نیستن که یه عطر دیزاینری خوشبو حساب بشن. کاری مثل پگاسوس اصلا اینجور نیست که یونیک نباشه توی یه جمع. کاری مثل کالان از این برند رو اگر به خودت بزنی قطعا توجه همه رو جلب میکنه بخاطر خاص بودنش. همینجور نیسان و کارای دیگرش و اصلا در اون سطح نیست که به چشم یه عطر دیزاینری خوشبو نگاه کنین بهش. چون این کار یک کار نیش هست و اگر فیلمای ریویوی خارجی رو دیده باشین همه ازش به عنوان عطری بسیار گران یاد کردند. پس جایگاهشم تو دنیا بالاست.
درسته که خیلی کارها هستند میزنیم خاص هستند بازخورد خوبم میارن ولی خیلی قرار نیس زیاد باشن اونجور کارها. یا پرفورمنس مشکل داره یا قیمت خیلی بالاست و یا بازخورد منفی زیاد داره. کل صحبت بنده از این رو بود که مارلی ها تقریبا تموم فاکتور هارو باهم دارند مخصوصا تو کارهای جدیدشون. حالا اینکه شاید نتونن مثل خیلی کارای نیش دیگه توجه یه عطر باز رو جلب کنن اره حرف درستیه . مسلما من خودم رد توباکو یا عود سیو کینگ رو که بو کنم توجهم خیلی شدید تر جلب میشه تا لیتون رو بو کنم. ولی بحث سر ارزندگی اون برند بود به طور کل و روی صحبتم با عزیزی بود که گفتن مارلی ها کیفیت بالایی ندارند .
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پارسی عطرباز01
حامده عزیز قبل از هر چیز درود میفرستم به شأن و ادبت که بسیار مودبانه و درخور همیشه رویو نویسی میکنید اتفاقا شخصا در این برندها برکورت و بیشتر قبول دارم و اصلا هواداره مارلی نیستم مارلی و اون برندها مثل همدیگه هستند زیبنده شمای عطرباز که از قضا به شرق قاره سبز و عطارها و برندهای اون خطه علاقمندید در کارهای ایتالیایی همون آکوا دی پارماس برند مارلی هم در دنیای عطر تازه وارده ولی بعضی کاراش از جمله شاگیا و کارلایل و اخیرا کالان و دوست دارم من سطح عطربازی و علم شمارو ورای این برندها میدونم چون کامنتاتونو خوندم و خیلی لذت بردم ان شاء الله همیشه همگی دوستان به دور از مشکلات اقتصادی این روزها باشید و هر عطری از هر برندی پسندتون شد بخرید
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حامد عطرباز01
نظرات دوستان رو خوندم و باید عرض کنم بیشتر مردم جهان که علاقه به استفاده از عطر دارن یک عطرباز حرفه ای نیستن و عامه هستن و توجهی به پیچیدگی رایحه و عمق رایحه و داستان پشت برند که 200 سال قدمت داره و نسل به نسل منتقل شده و سازنده اون مثلا برای نوت های سیتروسی از میوه های درخت باغ خودشون استفاده میکنه که ارگانیکه و در زمان خاصی از سال اونها رو میچینه از روی درخت و عصاره اونها رو میگیره و فلان و بهمان ندارن. چیزی که بهش توجه میکنن خوش بو بودن عطر و بعد ماندگاری و پخش بالا هست که برند مارلی این خصوصیات رو داره. من تمام عطرهاش رو تست نکردم ولی بین اونها که تست داشتم عطری نبوده ازش خوشم نیاد و همه هم عملکرد خوبی داشتن از لحاظ ماندگاری و پخش. قیمت اونها هم نسبت به خیلی برند های نیش بهتره و داخل ایران هم مثلا از کرید و آمواج کمتره و حجمش هم 25 میل بیشتره و 125 هست و بصرفه تر میکنه خریدش رو
خب چرا نباید سراغ این برند رفت؟
مشکل دوستان اینه یا عطرباز حرفه ای هستن یا کلکسیونر و با این ذهنیت قضاوت میکنن این برند رو و نظر تخصصی میدن برای مردمی که خیلی هاشون عامه هستن!!
برند مارلی یکی از بهترین برند ها در رایحه خوب ، بازخورد ، ماندگاری ، پخش ، حجم عطر و قیمت هست.
و چون اکثر مردم عطرباز نیستن و شامه حرفه ای هم ندارن ازش خوششون میاد.
کرید ماندگاری بالا در حد قیمتش نداره ، آمواج عملکرد عالی ولی بازخورد و همه پسندی مارلی رو نداره در بین عطرهاش و بیشتر به دل عطرباز ها میشینه و من جفتشون رو دوست دارم و بشخصه عاشق اوپوس 7 و جورنی مردانه هستم و گرین آیریش کرید فوق العادس ولی پکیج همه ی ویژگی ها رو فقط مارلی داره
ضمن اینکه مارلی اصطلاحا برند ایرانی پسندیه چون شرقیه عمده عطرهاش و مورد پسند واقع میشه توی ایران بازخورد خوبی میاره
اشخاصی هم که اسم بردید مثل جرمی و دمی راولینگ شاید عطرباز حرفه ای نباشن ولی عطر زیاد تست کردن و نظراتی که میدن شاید تخصصی نباشه ولی قابل فهم برای عموم مردم هست که گفتم حرفه ای نیستن و بخاطر همین هم هست که جرمی 1 میلیون دنبال کننده داره ولی اون افراد حرفه ای شاید 100 هزار نفر دنبالشون میکنن
عطرهایی هم که جرمی پیشنهاد میده نمیگم همش خوبه ولی میاد اونایی که بیشترین بازخوردها رو میاره و یا عملکرد بالایی داره معرفی میکنه که مناسب حال مصرف کننده عام و معمولیه پس کارشون قابل تقدیره. من یه عطرباز حرفه ای هم فالو دارم که جملات سنگین و تعاریف سنگین ارائه میده و میزنه صحرای کربلا و مثلا درباره همون میوه باغ خود طرف و.. حرف میزنه در حالی که اینا برای یه شخص که میخواد یه عطری بزنه بره مهمونی همه بوش رو بفهمن و بگن به به عجب عطری اصلا مهم نیست
ببخشید طولانی شد.
04 آبان 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Jamal nazemi حسن دانش
با سلام
معمولا عادت ندارم روی نظر دیگران نظری بدم اما حرفهای علی آقا به حدی کامل و جامع بود که دلم نیومد ازشون تشکر نکنم، بصورت کامل حرف دل من رو در مورد ادکلن بیان فرمودن
04 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mdr علی
چندی پیش صحبت از دمی راولینگ شد . الان که میخوام اینو بگم خندم گرفته. ایشون هم بالاخره عطر خودشونو بیرون دادند تازه لیمیتد ادیشن :))))))))
26 آذر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شراره Jamal nazemi

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
این کار به عنوان یه عطر تنباکویی معرفی شده ولی من متوجه نت تنباکو نمیشم اینجا.
درواقع بیشتر شبیه بوی شربت البالو هست بوش. یا مثلا قلیون میوه ای با بوی البالو.
شنیدم کار پربازخوردیه ولی فک نکنم بین هم سن و سالای من اینجوری باشه. بیشتر مناسب نوجوون ها و خانگ هاست به نظرم.
پخش و موندگاری متوسطی داره و متاسب فصل سرده بیشتر.
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سوشیانت حامد
اصلاح میکنم مناسب نوجوون ها و خانم ها.
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
دقیقا منم از اینکار حس آلبالویی شدید گرفتم حتی چندین بار تو فروشگاهای مختلف تست کردم ولی متاسفانه... قدیما گاها نظر دوستانو میخوندم راجب این کار ک میگفتن عطر خوبیه بوی تنباکوی خوبی داره و ... به شامه خودم شک میکردم چه خوبه ک بعد چند سال میبینم انگار تو این زمینه تنها نیستم
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
عطر های تنباکویی جدید همشون همینن . یا البالویی یا شکلاتی . . اکثرا هم شیرییین ...درکل تنباکویی های الان اصلا ابهت عطرای تباکویی کلاسیک رو ندارن
04 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد

ببخشید من شباهت بسار زیادی با ایو سن لورن لانویت د لهوم دریافت کردم ایا همینطوره؟
10 مهر 1399 پاسخ تشکر
اصلا هیچ ربطی به لانویت نداره دوست عزیز، این یه کار با بستر توتون و وانیل و بخوره ولی لانویت بیشتر رایحه ی هل و لوندر و زیره است که به مشام میرسه، تنها تشابهشون گروه رایحه شونه که هردوتاش چوبی ادویه ای طبقه بندی شدن.
11 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
من شباهتی بین این دو کار ندیدم . همونطور که آقای کامبیز فرمودن لانویی بر پایه هل هست و هرود بر پایه تنباکو
11 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Kambiz Amir Mohammad
احتمالا نسخه parfum لانویت رو میفرمایید . چونکه اون هم مثل هرود بوی البالو میده
05 آبان 1399 پاسخ تشکر

یه دستریز سفارش دادم و واقعا لذت بردم،از نظر رایحه شد یکی از عطر های مورد علاقه من ولی در مورد پرفورمنسش مطمئن نیستم و نظر دوستان هم متفاوته،اما واقعا ادم عذاب وجدان میگیره با این قیمتا،بعضی ها نان شب ندارن توی این اوضاع،انشالله که اوضاع درست بشه
28 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : architect علی پاک عقیده
باید راجب پرفورمنسش بگم که ماندگاری خوبی داره ( کلا این برند ماندگاریشون خوبه) ولی پخش زیاد قوی ای نداره نسبت به کارای دیگر این برند. از این برند کارهایی مثل پگاسوس کالان پخش بوی خیلی خوبی دارن
29 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد ح. حامد
خیلی ممنون اقا امیر
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
واقعا باید یه خسته نباشید گفت به شما امیرخان، که همه ی نظراتو با دقت میخونین و تا جایی ک میتونیین جوابشونو میدین، در مورد اون موضوعی که چند وقت پیش، پیش اومد راجب اینکه شما تو این مدت کم چطور اینهمه تبحر پیدا کردین، البته به اینکه تبحر دارین یا نه کاری ندارم ولی همین که با تواضع و صداقت جواب تک تک نظراتو میدین، بدون اینکه نفعی به حالتون داشته باشه، خودش بزرگواری و متانت شمارو میرسونه، چه فایده آدم کل اطلاعات جمع آوری شده درمورد یه موضوع رو از بر باشه و حتی ریویوهایی با چاشنی فلسفه بنگاره ولی همه رو از بالا نگاه کنه و به سوالاتی که ازش میشه اصلا اهمیتی قائل نشه. خوبه که آدم تواضع خودشو در تمام لحظات زندگیش حفظ کنه، چون آدما ، سفید و سیاه، بی سواد و پروفسور، فارس و کرد و ترک، اونی که از عطر فقط خوشبو بودنشو بدونه و اونی که دکترای عطرشناسی از دانشکده پاریس داره، همه و همه باهم برابرند و بالاتر دونستن خودت نسبت به بقیه فقط یه خیال واهیه . به هرحال از آشنایی باهات خوشحال شدم امیرخان.
31 شهریور 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی شهرابی mme
درود کامبیز جان
نظر لطف شماست و ممنونم ازتون
باعث افتخارمه که بین افراد با تجربه ای مثل شما و دیگر دوستان قرار دارم. خداروشکر سعی کردم تو همین مدت کم تجربه و تست های زیادی صرفا هم بخاطر علاقه داشته باشم و در اختیار دوستانم بذارم و خداروشکر سعی کردم همیشه نظرمو صادقانه ذکر کنم تا خدای نکرده باعث گمراهی کسی که نظر منو میخونه نشه. همیشه هم گفتم و بازم میگم بنده یه ادم اماتور هستم که علاقه شدیدی توی این راه داره و تست های زیادی انجام میده . دوستای با تجربه بسیار زیادی هستند ولی خب همونطور که در جریانید یا بخاطر مشغله زندگی یا مسایل دیگر فعالیتی ندارن.
چندی پیش یه دوستی میگفتن که شما چجوری اینقدر وقت میذاری و از خود عطرافشانی و من گفتم و میگم که واسه هیچ سایت خاصی کار نمیکنم و هیچ ساپورتی هم نمیشم که فعالیت کنم و در اصل فعالیتم فقط و فقط برای علاقه ای هست که توی این زمینه دارم و همینطور برای افزایش تجربه خودم هست از شما و دوستان بزرگوار دیگری که در سایت حضور دارند.
31 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Kambiz Mdr

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
امروز تولد نامزدم بود که براشون این عطر رو هدیه گرفتم، بوش محشر و بسیار خاصه
06 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Meysam.Rh حامد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟