FREDERIC MALLE - Rose & Cuir

فردریک مال رز اند کویر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43843
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : فردریک مال
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-43843
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

FREDERIC MALLE Rose & Cuir - فردریک مال رز اند کویر

که اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شده است. عطار آن ژان کلود النا می باشد و در خانواده عطری رایحه های چرمی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به شمعدانی ، فلفل ، انگور فرنگی سیاه، رز ، چرم ، خس خس ، سدر اشاره کرد.

برند فردریک مال
عطار ژان کلود النا
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه شمعدانی ، فلفل ، انگور فرنگی سیاه
اسانس میانی رز ، چرم
اسانس پایه خس خس ، سدر
نمره کاربران
Rose & Cuir-فردریک مال رز اند کویر
رایحه
6
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند فردریک مال
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با ترکیباتی که درمورد این عطر نوشته شده فک کنم یه کار خوب از عطار مشهور زان کلود النا باشه،عطاری که با ظرافت تمام محصولات خود رو به مرحله تولید میرسونه
09 اسفند 1399 پاسخ تشکر

6
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
من اکثر کارای ژان کلود النا رو دوست دارم
۲_ چرم رو دوست دارم ولی رز رو بخاطر یسری مسائل که برای ما ایرانیا،یسری مکان ها و بوهارو یادآوری میکنه،دوست ندارم
۳_ کارای فردریک مال تو کشور معمولا سخت گیر میاد و قیمت بالایی هم دارن.
این ۳تا مسئله باعث شد بجای بلایندبای کردن، از یه فروشگاه معتبر دستریز، که همه دوستان میشناسنش، یه مقدار از دستریزشو گرفتم و باید بگم رایحه از ابتدا تا انتها خطی بود، رایحه اصلا گُلی نبود و اونطور که بخوایین بخاطر اسمش، یه عطر با محوریت گل رُز تصورش کنین، نیست، این بیشتر به نظرم بوی ساقه های تازه بریده شده و سبز گل رز بود تا گلبرگ هاش،
محوریت عطر هم بیشتر حول همون ساقه های سبز گل رز، چرم سبز، و انگور فرنگی سیاه و شمعدانی (جرانیوم) میچرخید، البته اینکه گفتم رایحه خطی ، باعث نمیشه چیزی از ارزشهای این عطر کم بشه چون یه ترکیب خیره کننده رو تشکیل میداد و همونطور که در اکثر عطرهای این برند، از مواد طبیعی و باکیفیت استفاده میشه، این یکی هم مستثنی نبود، یه عطر یونیسکس که ماندگاری خیلی خوبی داره و روی پوستم بعد چهارده ساعت هم بوش قابل استشمام بود، منتها یه رایحه ی گرم و نیمه شیرین از نوع چرمی گُلی نیست بلکه یه رایحه خنک و کمی تلخ بود.
بازم یه تشکر ویژه از دست اندرکاران سایت بزرگ فروش و مشاوره عطر و ادکلن عطرافشان میکنم و همینطور دوستان عطرباز و عشاق عطر که باعث شدن یه همچین محفلی برای خودمون داشته باشیم و از اطلاعات دوستان باتجربه نهایت استفاده رو ببریم، دوستانی مثل: جناب دکتر حامد قضاوی(اگه اشتباه تایپ کردم ببخشید جناب دکتر) جناب علیرضا، جناب بوترابی، شوشتری، افتخاریان،عطردوست،امیرمحمد،ماتیو دلاوی، حکایت دوست، آرشیتکت، رشوند، مسیح زیبا کلام،و مادام های عزیز سرکار خانم فاطیما، ماری، خانم گُلی که خیلی وقته ما رو از نظراتشون محروم کردن و همینطور همه دوستان دیگه ای که متاسفانه اسمشون الان خاطرم نبود و ببخشن که قید نشدن، امیدوارم روزگارتون پُر از روایحی از امید، خوشبختی، شادی و سلامتی باشه و زندگیتون همیشه عطرافشان.
04 خرداد 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 کامبیز سخی

اگر کسی این عطر رو‌ میپسنده درود بر او... ولی خوشحال میشم‌ اینجا یه توصیفی ازش داشته باشه.
برند فردریک مال برام برند قابل احترامی هست اما این کار رو ضعیفترین کارش دیدم. یک چرم و رز ملال آور که نه رزش رز هست و نه چرمش چرم. نشستن روبروی همدیگه و هیچ حرف مشترکی باهم ندارن و خمیازه میکشن و دقیقا همین ملالت و کسالت رو به اطراف هم انتشار میدن.
۲ از ۱۰ اونم بخاطر مصرف شدن اسنشال اویل و الکل و فیکساتور.
17 آبان 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : آلالیتا Dapper
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند، دو سال پیش یکی از همکارانم عطر الفجر همین فردریک مال رو خریده بود و منم تستش کردم واقعا بوی چوبی خاصی داشت. از نظر رایحه واقعا خیلی شفاف بود انگار همون لحظه برات عصاری گیری کردن، بوش آشنا نبود یعنی اصالت داشت ولی تغییر نت های هرم بویایی خیلی آنچنان هم نبود که بگم آره یهو بعد دو دقیقه تغییر کلی کرد عطر. رایحه اش همان چوبی و کمی تند و فلفلی بود برای ۵ ساعت.
منم فکر میکنم اون عطر الفجر هم یکم خسته کننده هست چون من که از همکارم گرفتم تن‌پوش کردم، از ساعت اول تا ساعت دوم همش میگفتم کاش زودتر تبخیر بشه، یه عطر دیگه تن‌پوش کنم. اما به هر حال عطر اصیلی بود حداقل در روایح چوبی.
بهترین ها برای شما....
18 آبان 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : IRRO کامبیز سخی
سپاس از لطفتون دوست ارجمندم و عرض ادب
راستش برند فردریک مال رو هرچند برند تاپ رنجی نمیدونم اما سرتر از خیلی برندهایی ست که بردن اسمشون رو‌ مصلحت نمیدونم. کارهای خوبی رو توی این برند تست کردم، هرچند عطر من نبودن ولی منکر زیباییشون نشدم. دو عطر هم ازین خانه در مجموعه م دارم.
ولی این یکی دیگه خیلی بورینگ‌ بود، هیچ چیزی برای عرضه نداشت. دو بار تستش کردم و هر دوبار دستم رو شستم و مابقی سمپل رو روی گلهای تزئینی اسپری کردم. یک رز خیس و سبزگون و نارس که ازش رطوبت متساعد میشد و چون چرم به رطوبت عاجز است، باعث خراب شدن چرم مقابلش هم شده بود و ازین مسیر خارج هم نمیشد. این چیزی بود که من ازین عطر عایدم شد. بهرحال رایحه و سلیقه بسیار subjective هست، و درود میفرستم به طرفدارن این رایحه و هر رایحه ای که باعث خوب شدن حال دل هموطنانم شود. بازم ممنون از نظرتون. شاد باشید ومانا 💐
18 آبان 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : امیر رنجبر کامبیز سخی
فقط این رو در نظر بگیرید که عطار این عطر؛ آقای ژان کلود النا بهترین عطار دنیاست و نباید با قظاوتهای سطحی این برند و این عطر رو زیر سوال برد.
20 مهر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی نقیبی سولماز
خدمت شما گرامی عرض کنم بهتر بود بجای اینکه تعصب نام عطار رو میکشیدید و چنین استنتاج میکردید که چون عطار شخص سرشناسی است پس حتما عطرش هم عطر خوبی است و نظرات دیگران در مورد آنرا سطحی میپنداشتید، بد نبود میومدید و از محسنات خود عطر میگفتید و دفاع میکردید. اینکه کاربری عطری را تست کرده و به هیچ وجه آنرا نپسندیده، نظری سطحی است اما اینکه اگر عطاری نام سرشناسی دارد پس حتما عطرش هم عطر خوبی است نظری سطحی نیست!! اینهم از عجایب این روزگار یأجوج و مأجوج بود..
چند نکته دیگه رو هم عرض میکنم؛
اول اینکه نظرات درج شده در اینجا، نظر شخصی و برداشت سلیقه ای هر شخص از آن عطر مربوطه است و هیچ ربطی به بزرگ بودن یا کوچک بودن نام عطار آن ندارد. بسیاری عطارهای نامی و سرشناس هستند که من شخصأ بعضی از کارهاشون رو یک ثانیه هم نمیتونم تحمل کنم یا تنپوش کنم.
دوم اینکه با داشتن بهترین عطرهای چرمی دنیا توی مجموعه ام نظیر گریت بریتین، لانویت ۳، پیور دیستنس ام، فتیش، کلایو کریستین سی، و چندتایی دیگه، این عطر رو در مقابل اونها و حتی عطرهای چرمی رده پایین تر از اونها، یک عطر کاملا دست بسته و زبون بسته دیدم که هیچ حرفی برای گفتن نداشت، حالا عطارش و برندش هرکی که میخواد باشه.
سوم اینکه اگر کامنت بنده رو مجدد و با دقت بیشتری بخونید متوجه میشید که از شما نوعی خواستم که نکات مثبت خود عطرو بگید و واکاوی کنید نه عطار و برندش رو.
پاینده باشید
20 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی مهربد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟