GIVENCHY - Hot Couture EDP

جیونچی هات کوتور ادو پرفیوم

زنانه
کد کالا : ATR-42636
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2000
کد کالا : ATR-42636
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 100
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«هات کوتور» به ذات بی‌نقص و کمال‌یافته بدن زنانه تقدیم شده است. عطری هوس‌انگیز و باشکوه، خالص و شیک که برای زنان اعجاب‌انگیز، هیجان‌برانگیز و دارای جاذبه‌های جاودانه طراحی و ساخته شده است. نت‌های اولیه این عطر را روایح مرکباتی ساخته‌اند، درحالی که نت‌های میانی از مگنولیا، فلفل و خس‌خس به‌وجود آمده‌اند. نت‌های پایه هم از چوب صندل، کهربا و مشک سرچشمه می‌گیرند. آمیزه «هات کوتور» در سال 2000 و توسط دو عطرساز چیره‌دست و مشهور، یعنی آلبرتو موریلاس و ژاک کاوالیه، خلق شده و کار طراحی بطری شگفت‌انگیز این عطر را هم سرژ مانسو به انجام رسانده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیونچی
عطار ژاک کاوالیه، آلبرتو موریلاس
سال عرضه 2000
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، تمشک
اسانس میانی خس خس ، فلفل ، مگنولیا
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Hot Couture EDP-جیونچی هات کوتور ادو پرفیوم
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
7.5
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
عطرگرام
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام.
میخواستم تجربه امو از پوشیدن این عطر بعد از حدود سه ماه به اشتراک بذارم،
رایحه ی خوش بازخوردی داره، برعکس ریویویی که بر اساس سمپل نوشتم، الان بنظرم اصلا رایحه lipsticky ای نداره، بیشتر میشه گفت رایحه اش در درجه اول ادویه ای چوبی هست که بک گراندی آبدار و تمشکی داره… رایحه ای شبیه به تنباکو های میوه ای مثل بلوبری (قلیون) اما خب شیک و فرش و سبک. کمی تلخی در بطن رایحش هست اما کرکتر عطرو موجه تر کرده و کلیات عطر خاص تر شده با اون حالت تلخ بطنی اش.
کیفیت رایحه متوسط رو به بالاست. یکم به نسبت انتظار من از این برند ، الکلی و خیس بود، یعنی بفرض از جویسی کوتور بیشتر انتظار داشتم این اپروچ و رویکرد رو داشته باشه تا ژیوانشی.
نقطه ضعفش هم برای من همینه، پرفورمنس کار ضعیفه و با توجه به چهارچوب رایحش بنسبت زود از روی پوست میپره. که با توجه به الکلی بودنش انتظار میره عملکردش روی پوست ضعیف باشه. روی لباس بصورت فول وِر حدودا ۴-۵ ساعت موندگاری داره که قابل قبوله. سیاژ یا خط بو کم و پخش نسبتا کمی داره و اوج عملکردش و موقع طلایی پوشیدنش هم اوایل پاییزه.
چون باید برای راضی شدن و عملکرد کافی فول وِر بشه و حسابی اسپری بشه، زود تموم میشه بنظرم. تو همین سه ماه با اینکه من روتین نمیپوشیدمش و عطر های متنوعی لا به لاش میپوشیدم، تقریبا میشه گفت نزدیک به ۴۰-۵۰ میلش رفته.
شیشه اش آنچنان چشم نواز نیست، بد هم نیست… خیلی جلوه ی ویژه ای نداره توی باکس عملا. درب باتل یکم اذیت کنندست و توی کیف در میاد و در ثانی موقع گذاشتنش باید به سمت خاصی گذاشتش وگرنه با توجه به طراحی اش بسته نمیشه(تیزیش به یک سمته فقط) که خب برای من باگه یکم. کلا بنظر من رویکرد لاین عطر یک برند رو در تلاشی که برای کیفیت مناسب باتل عطراش میکنه میشه تا حدی ارزیابی کرد.این مورد رو با درب لاین لپتیت روب نویر گرلنم داشتم با اینکه عاشق طراحی و شکل باتلشونم.
در کل ارزش خریدش با توجه به قیمت میشه گفت So So هست. شاید اگر برمیگشتم عقب انتخاب دیگه ای میداشتم، حتی از همین برند.
23 آذر 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : Honey سعیده دهرویه

هات کوتور یه عطر میوه ای چوبی ادویه ایه...همه اینا هست به یک میزان...یعنی هیچ کدوم ارجحیت ندارند به اون یکی...فقط دقایق اول میوه ای بودنش شاخص تره...ترکیب تمشک و چوب با کمی فلفل...یه مقدار هم دودیه... انگار بوی سیگار باهاش ترکیب شده باشه...اولش کمی شیرینه که به مرور کمتر میشه...در کل عطرمتعادلیه هم از نظر میزان شیرینی هم گرما و سرما و اینکه هیچ نتی داخلش خیلی غالب نیست و بالانس شده با بقیه نتها...پخش و موندگاریش متوسطه و از نظر من برای دوست داران میدنایت رز لانکوم میتونه گزینه خوبی باشه( جنس رایحه ش متعادل تر و با کیفیت تره نسبت به میدنایت رز... به سلیقه و مشام من البته)
19 آذر 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : توت فرنگی شکیبا

•شروع: (تمشک+ اندکی فلفل+ نت های سیتروسی)= بوی تمشکیِ نسبتا تر و تازه که یکم تند و تیز و فلفلی شده، برای من یکم الکلیه و بدترین قسمت عطر برای من شروعشه.
•میانه: (تمشک+وتیور+فلفل)= حالت الکلیک و شادابش کم میشه و صدقه سر وتیور اسموکی و تلخ میشه، از اینجاهاش خیلی جذاب میشه.ترکیب فلفل و وتیور باعث میشن میدل نت ادویه ای ترین قسمت عطر باشه.
•درای داون:(تمشک+وتیور+صندل)= رژ لب رژ لب و رژ لب. بوی شیک تمشکی-کمی شیرین-اسموکی و پودری که بسیار تداعی گر بوی رژ لبه.
ماریِ عزیز نقد بسیار عالی برای این عطر گذاشتن و باهاشون موافقم که فضای این کار نزدیک به میدنایت رزه و منم هات کوتور رو ترجیح میدم چون بنظرم خاص تره و رایحش برای من بالانس تر و رام تره…فقط هات کوتور به مراتب شیرینیش کمتره و اون وایب رژ لب که اینجا خیلی واضح گرفتم، تو میدنایت تجربه نکردم.
ماندگاریش روی پوست من متوسط بوده و قاعدتا روی لباس بهتره ولی سیلاژ خیلی خوبی نداره متاسفانه البته باید بیشتر اسپری اش کنم، در کل متوسطه.
بطور خلاصه بنظرم عطر “شیک” ایه و کیفیت و کرکتر کافی برای توجیه خریدار برای پرداخت هزینه اش رو داره. تو لیست انتخابای عطر سرد امسال خودمم رفته وحقیقتا و کار رو سخت کرده :))
19 تیر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Cypress Maxxine

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟