Nishane - Hacivat

نیشان هسیوات

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40778
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چایپر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : نیشان
کشور مبدأ : ترکیه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-40778
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 255
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    31
  • نمی پسندم
    26
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    23
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    22
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 169
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «هسیوات» براساس ادای احترامی به مفاهیم ظرافت، مهربانی، ‌شایستگی و عشق به هنر طراحی و ساخته شده است. این عطر چایپر که از سایه‌بازی در فرهنگ‌های کهن الهام می‌گیرد، به شما کمک می‌کند تا رویاهایتان را زندگی کنید؛‌ عطری که سویه‌های درخشان و جاودانه را در ساختاری نشاط‌‌آور غوطه‌ور کرده است و با کیفیت بالایی از رایحه‌های آناناس و ترنج همراه با رایحه‌های چوبی ناب و اصیل استفاده می‌کند. با «هسیوات» لذت عاشقی را تجربه خواهید کرد.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند نیشان
عطار خورخه لی
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های چایپر
کشور مبدأ ترکیه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گریپ فروت ، آناناس
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، یاس
اسانس پایه خزه درخت بلوط ، روایح چوبی
نمره کاربران
Hacivat-نیشان هسیوات
رایحه
7.8
65 رای
ماندگاری
8.3
65 رای
پخش بو
7.8
65 رای
طراحی شیشه
7.6
65 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند نیشان
عطرگرام
نظرات کاربران (47 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
هاچیوات یا هاسیوات تنها عطری بود که نه تنها زیر سایه اونتوس نموند بلکه الان جایگاهی کنار اون و حتی بالاتر بدست آورده .
بنظر من رایحه شبیه اونتوس نیست اما ، شاید در اپنینگ کمی فقط اون فضا رو تداعی کنه اونم بواسطه نت آناناسی قوی اما خیلی زود رایحه خطشو جدا میکنه ، از اونجایی که خیلی قوی در فضا میپیچه هروقت که پوشیدمش بازخورد گرفتم اما هیچکس یاد اونتوس نیفتاده .
مرکبات کاملا سوار بر کار هستن و نقش اولن و درکنارش پچولی و روایح چوبی به زیبایی رایحه اضافه میکنن . رایحه خنک و جذاب اما با خصوصیات شرقی و کمی سنگین که دستخط برند نیشانس .
اگر بازخورد اولویت باشه قطعا و بی بروبرگشت هاسیوات از این ماه تا انتهای مهرماه انتخاب اوله .
21 فروردین 1403 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : امیرحسین حاجی امینی ناصر گل فر
درود امیرعلی جان
خوشحالم که دوستان خوش ذوقی مثل شما و مهربد عزیز و همچنین اساتیدی همچون استاد سخی عزیز رو در این محفل معطر دارم
سوال داشتم بنظرت بین این و هاسیوات x کدوم سرتر هستن؟
21 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
به نظرم دیگه اغراق کردی
جایگاهی بالاتر از اونتوس !!!!
21 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ناصر گل فر سالمی
درود و ارادت علی جان
لطف داری به ما رفیق جان خوشحالم کنار امثال خودت تو این جمع هستم .
هاسیوات x تم دودی و چوبیش تقویت شده و از بار مرکباتیش کمی کاسته شده ، کاملا سلیقه ایه باید ببینی کدوم سبک رو بیشتر میپسندی ، من نسخه x رو بیشتر پسند کردم .
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهربد میثم شفیعی
این موضوع کاملا سلیقه ایه دانیال جان
چون هیچ متر و اشلی برای بهتر بودن یه رایحه وجود نداره مگر بینی خودمون و سلیقمون ، برای من هاسیوات تکامل یافته و سنگین شده رایحه اونتوسه و بیشتر میسندم ، البته نسبت به لانچ های جدید اونتوس عرض میکنم ، چون لانچ های قدیمیش واقعا افسانه ای بودن و اتفاقا مثل هاسیوات تم دودی و چوبیشون قویتر بود و با اون لانچ ها اگه بخاییم چیزیو مقایسه کنیم باهات اونوقت موافقم و اغراق حساب میشه .
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهربد مرتضی ع
بله رایحه کاملا سلیقه ایه ولی مقایسه دو برند که اولی به خاطر شاهکار بودنش انقدر ازش کپی شده و دومی به واسطه کپی بودن از اون انقدر ترند شده به نظرم قیاس مع الفارقه البته اینو در نظر داشته باش که کلا برند نیشانه در ایران و ترکیه خیلی ترند شده به دلیل سود واردکنندگان و اینکه ما ها بیشتر به پخش بو اهمیت میدیم
اینم بگم که من هیچ تعصبی به اونتوس ندارم و هیچوقت جزو انتخاب های اولم نبوده که فکر کنی بخاطر این مخالف نظرتم
معطر باشی
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : SALMAN دانیال رادمنش
درود بر شما جناب نجاتی عزیز و گرامی
اگر متر و اشلی برای بهتر بودن یک رایحه وجود نداره چرا این همه هزینه برای مشابه اونتوس؟خب اسانس های گرمی و مشابه های ارزان اماراتی هم بودن
مگه ممکنه ما خط پارامتر بین روایح نداشته باشیم؟نظر شما در مورد افرادی که سواریه فیدلیتی را به سری x یا مدلهای پورشه ترجیح میدن چیه؟ایا ممکنه کسی بگه لاماری از پورشه موفقتر بوده و در توجیه بگه هیچ متر و اشلی برای بهتر بودن سواری یک خودرو وجود نداره؟
من حقیقتا با فرمایش شما یاد جمله ۲۰۶ با لندکروز یکسانه افتادم
هرچند به فرمایش و سلیقه شما تماما احترام میگزارم
اون قسمت پایانی فرمایشتون خیلی به دلم چسبید جایی که تلویحا از نظر قبلی عقب نشینی کردید و این خیلی ارزشمنده و قطعا این حرکت به نوشته های شما اعتباری دو‌چندان میده
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری آرش
با سلام
با احترام بنده با نظر شما کاملا” مخالفم، اتفاقا برند نیشانه بسیار در جهان ترند شده و از قضا با توجه به محدودیت توان مالی ما ایرانیها، در ایران نسبت به بقیه کشورها، کمتر ازش صحبت میشه.
نگاهی اجمالی به سایت های مرجعی مثل فرگرنتیکا که آحاد مردم در اون نظراتشون رو به اشتراک میزارن گواه عینی از این موضوع است.
نیشانه آنی و هاچیوات جز رنک های بالا بوده و تا همین پارسال، آنی و هاچیوات، هر دو در تاپ تن بهترین عطرهای نیش تاریخ بوده اند. بنابراین ترند تنها در ایران و ترکیه شدن، با حقیقت جهان امروز هم خوانی‌نداره. نکته دوم- فرمودید سود وارد کنندگان- این هم صحیح نیست چرا که سود بیشتر در جامعه با توان مالی کم،در فروش کالاهای ارزان تر است و اتفاقا وارده کننده در کشور ایران، باید از سود خود در کالاهای گران کم کرده تا بتونه به تیراژ فروش برسه. حضرتعالی مقایسه بفرمایید قیمت نیشانه رو در ایران با ترکیه، با فرودگاه دبی، با دبی مال و…
و در پایان من فکر میکنم که اینکه هر عطری از نت آناناس استفاده کنه و بگیم کپی اونتوس هست رو باید گذاشت کنار، هر عطری تم خودشو داره و فرق شامه اماتور و حرفه ای در اینه. که اگر این نبود تمام حرفه ای های عطرباز میباست تمام کارهای رزی دنیا رو کپی از گل محمدی عطر مشهد میدونستن، ولی اون رز کجا و این محمدی کجا.
ممنون از توجه دوستان
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
سلام دوست عزیز
من از اینکه کسی نظرش مخالف من باشه استقبال میکنم که موجب بالا رفتن اطلاعات میشه
قسمت اول فرمایشات شما حتی اگه فروشگاه های معروف دنیا رو بذاریم کنار که اصلا نیشانه به این شکل نیست فقط همین رو در نظر بگیرید و پاسخ بفرمایید که چرا در فروشگاه های معروف داخل ایران که چندین شعبه هم دارند حتی برندهای دیزاینر و پر فروشی مثل لالیک و مونت بلانکو خیلیا دیگه وجود نداره ولی برند نیشانه و آمواژ به وفور یافت میشه؟؟!!
ضمن اینکه قسمت آخر فرمایشات شما قسمت اول رو نقض میکنه اگه سایتی مثل فراگرانیتکا مرجعی برای ترند بودن برای شماست توی همون سایت به کررات افراد زیادی به کپی بودن هاجیوات از اونتوس اشاره کردند و همینطور در صفحه اونتوس در قسمت عطرهای مشابه هاجیوات رای خیلی زیادی داره همه افراد فعال دنیای عطر میدونن که هاجیوات کپی از اونتوس بوده فقط خود عطارش اعتراف نکرده شاید😂
در مورد سود واردکنندگان هم نکات زیادی هست که خارج از این محفله
و نکته دیگه اینکه فرمودین نباید هر عطری که نت آناناس داره گفت کپی از اونتوسه الان این همه عطر نت آناناس دارند و هیچ کس هم نگفته کپی از اونتوسه به عنوان مثال لجند مونت بلانک و خیلی عطرهای دیگه
شاد و معطر باشید
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : دانیال رادمنش سالمی
درود و ارادت جناب Perfumex عزیز و بزرگوار
با عرض احترام فکر کنم یه بخش صحبتمو اشتباه برداشت فرمودید ، منظور بنده از متر و اشل و سلیقمون صرفا بهتر بودن عطر از نظر زیبایی رایحه بود نه کیفیت عطر ، عطر هارو طبق خلوص متریال هاشون ، مهندسی فرمولاسیونشون و چیدمان نت هاشون میشه بسیار تفاوت قایل شد همونطور که خودتون مثال های جالب رو فرمودید .
آمواج کجا ، الرض الزعفران کجا
کلایوکریستین و جووی کجا ، لطافه و الحمبرا کجا
یا حتی لطافه و الحمبرا کجا ، اسانس های گرمی کجا
بله صددرصد تفاوت هست و عامه هم ندونن ما عطربازا قطعا ریز به ریز تفاوت هارو میدونیم .
چیزی که من همیشه به چالش میکشم و بهم بارها اثبات شده اینه که واقعا هیچ رایحه ای رو نمیشه برتر دونست و صرفا یک دسته از روایح امثال اونتوس رو میشه همه پسند تر دونست ، علاقه به یک رایحه و دوس داشتنش فقط متر و معیارش بینی و سلیقه شخصی هر فرد هست که اونم ریشه تو عوامل مختلفی مثه خاطرات اون فرد و قرارگیریش در معرض بو ها و طبعش و ..... داره .
اینکه الان در جامعه ما همه فکر میکنن بلو شنل یا مگاماره و امثالهم بهترین بو ها هستن رو من شدیدا مخالفم و اینو فقط حقه بازی مارکت و نمایش یه سری افراد سودجو میدونم که انگیزه مالی پشتش دارن وگرنه هیچ دو سلیقه ای در انتخاب یک رایحه یکسان نیست .
فکر میکنم خود شما هم موافق با این موضوع باشید .
پاراگراف آخر هم لطف و منطق شمارو میرسونه و قدردانم ، قطعا که در دنیای عطر مثل خود روایح همیشه باید منعطف و سیال باشیم و لذت ببریم (:
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : پارسا نیا سعید رضایی شوشتری
درود جناب نجاتی گرامی و ارجمند
خیلی متشکرم از توضیح بجا و دقیقتون چون بشخصه نوشته های شما را با دقت میخونم و همواره از سعه صدر در پاسخگویی و قلم قشنگتون لذت بردم در پاسخ شما کامنت گذاشتم وگرنه شاید اگر نگارنده شما نبودید من پاسخی نمیدادم
دچار سو تفاهمی شدم که از شخصی حرفه ای و عطر شناسی مثل شما انتظار نداشتم و به طور کامل سو تفاهم منو برطرف کردید
توضیحات مثل همیشه دقیق و ارزشمند و عالی بودند و خوشحالم عزیزانی مثل شما هستند که تجربیات غنی خودشونو به ما هدیه میکنن
امیدوارم همیشه در سلامتی کامل باشید و ما از بیان تجربیات گرانبهاتون بهره مند بشیم
با احترام
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مروت احمد شجاعی
درود مجدد جناب perfumex
بنده نوازی میفرمایید ، ممنون از بزرگواری و محبت شما.
باعث افتخاره برام که گوشه چشمی هم به ما دارید و قطعا کامنتتون از دلسوزی و برآمده از فضای دوستی بوده که وقت گذاشتید و اون نکته رو یادآوری فرموید .
صد البته که موافقم با واکنش هایی امثال واکنش شما که کمک میکنه صحت گردش اطلاعات در این فضا بالا بره و مخاطبی که وقت ارزشمندش رو میزاره و مطالعه میکنه تک به تک همه نظرات رو باعث میشه اطلاعات مفید تر و درست تر بهش منتقل شه و درواقع هممون در این قبال مسئولیم و برای همین ازتون ممنونم ، در درجه اول بخاطر اهمیت و لطفی که به بنده دارید و در درجه دوم بابت حس مسئولیت نسبت به درستی نشر اطلاعات در این فضا .
زنده باشید و معطر و خوشبو
24 فروردین 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مروت Perfumex

10
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام و درود خدمت عطرافشانیهای عزیز
این عطر رو من از همین عطرافشان سفارش دادم ،قبلش باید خیییلی تشکر کنم از ارسال به موقع و راهنمایی خوب مدیر این سایت وزین. من قبلا دکانت این کار رو تست کرده بودم ولی به اندازه این محصول که به دستم رسید پراکندگی و پخش بو نداشت ، واقعا لذت بردم هم از کیفیت کار ،رایحه ،قدرت پخش و ماندگاری بنظر من تو کارهای خنک حرف اول رو میزنه ،چه بسا عطرهای زیاد دیگه ام هست و با برچسب قیمتی بالاتر از این کار ولی قدرت و کیفیت این کار رو ندارن . شاید این رایحه چون شباهتی به کرید اونتوس داره خیلی هایپ شده ، ولی یه ظرافتی تو این کار هست که نمیتونم توضیح بدم (بخاطر مبتدی بودن) که اون رو از بقیه روایح مشابه متمایز میکنه 🥰
در کل خییلی راضی ام از این عطر ،ممنون از عطرافشان خوب🙏🌹
04 بهمن 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی محمد جواد گلستانی
درود جناب ملکی
میشه بفرمایید عطرتون را کی خریدید و تاریخ تولیدش یا بچ کدش چی هست؟
با سپاس
04 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی کامیار فخر
سلام جناب عطر دوست وقت بخیر
بچ کد ۲۳۰۶۰ ، امروز به دستم رسید
04 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی رضا عطردوست
سپاسگزارم بزرگوار لطف کردید
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر TIMELESS

اگر بخوام خلاصه بگم رایحه هاجیوات میتونه یک جایگزین برای فلنکر لاین اونتوس باشه
رایحه با کلاس و با کیفیته و بعد دیگه ای از رایحه اونتوس رو نشون میده
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی هاشم پور
سلام و درود
موندگاری و پخشش در تولیدات جدید افت کرده؟
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی
ببینید خود کرید اصلی هم به دلیل داشتن نت های مرکباتی دوام زیادی نداره
هاجیوات هم به همین صورت
26 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور مهریار
ممنون دوست عزیز.امروز از یک فروشگاه تستش کردم.ماندگاریش روی پوستم خوب بود ولی رایحه واسم‌تکراری و مصنوعی بود و از خریدش منصرف شدم
27 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
خواهش میکنم. نسخه ای که من بو کردم رایحه مصنوعی نداشت. توصیه میکنم توی فروشگاهای دیگه هم تست کنید
29 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور محسن اسدی

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
حاجیوات از برند ارزنده نیشانه که به خوبی تونست این برند رو در سطح جهانی مشهور کنه
اول بگم که واو!!!نمره حدود ۸ برای ماندگاری و هفت خورده ای برای پخش بوی این کار به هیچ وجه قابل قبول نیست.احتمالا دوستان زیادی فیک این کار رو تست کردن چون این کار با توجه به طبع خنک رایحه(تاکید میکنم بازم با توجه به خنک بودنش)پخش و ماندگاری غول اسایی داره که به شخصه نظیرشو تو هیچ عطر خنکی ندیدم.علاوه بر پخش بوی بالا خط بوی بی نظیری هم داره و هرجا که برید رایحه اش تا چندین دقیقه تو فضای اونجا باقی میمونه.تو اوپنینگ خیلی شبیه به کرید اونتوسه ولی در ادامه راهشو جدا میکنه وبیشترین چیزی که ازش باقی میمونه یه رایحه مرکباتی بسیار عالی و دلنشین در بستر روایح چوبیه.با توجه به اینکه کرید اونتوس در نسخه های جدید دیگه تقریبا اب خالیه و پخش و ماندگاری نداره،این کار با برچسب قیمتی حدود نصف اونتوس کیفیت اعلایی رو ارائه میکنه و ارزش خرید بسیار بیشتری نسبت به اونتوس داره

[EDITED] 1402/08/23 10:49
22 آبان 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Haddock علیرضا قربانی
آقا مهربد عزیز سلام
کاملا موافق نظر شمام، متأسفانه کارهای های کپی و فیک زیادی از این عطر و برند موفق تولید شده و خرید صرفا از فروشگاه های معتبر و سایتای خوشنام بایستی انجام بشه، پخش و ماندگاری بینظیری داره و عطر ثابت تابستونای من شده
07 اسفند 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی سالمی
۷-8ماه پیش خریدم...به مرور ماندگاریش پایینه...ارزش خریدن نداره
04 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ROSA
سلام و عرض ادب
من آمورسیلوربرچ رو بتازگی تهیه کردم داخل عطر گرامم هم تصویرش رو قرار دادم ، علیرغم اینکه عاشق رایحش هستم اما متاسفانه بعد از چند بار استفاده فهمیدم که بشدت بهش آلرژی هستم ، فقط مایل به معاوضه و فقط با هاچیوات دوس دارم تعویض کنم ، اگر مایل باشید در خدمتم .
05 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS

با سلام
این عطرو رو با این امید که شباهت زیادی به اونتوس دارد تست کردم. بنظرم فقط در اپنینگ کار شباهت به اونتوس وجود داره و چند دقیقه بعد از اسپری کاملا مسیر این عطر جدا میشه. من این حجم میوه رو نمیپسندم داخل این عطر.
چون‌فول ور نکردم عطر رو نظری درمورد پخش و ماندگاری ندارم.
پایدار باشید.
25 مهر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی هاشم پور

با سلام
من دکانتشو تهیه کردم و توی رویارویی اولم تو ذوقم خورد ولی هر چی بیشتر گذشت بیشتر خودشو و زوایای خودشو نشون داد طوری که بعد پوشیدن لباسی که ساعتها قبل بهش اسپری کرده بودم سوپرایز شدم
بازخورد زیادی ازش گرفتم ولی یه چیزی که در موردش شک دارم اینه که فک نمیکنم بشه مداوم ازش استفاده کرد و احساس کردم رایحه ش منو خسته کرد چون یکنواختی و نوعی تصنعی بودن توش احساس کردم
اما بشدت رایحه گیرایی داره و در مورد پرفورمنس من با هفت پاف عملکرد خوبی ازش دیدم و هرجا وارد میشدم همه متوجه رایحه میشدن
17 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور MAHMOUD

اصلا خوب نیست من اینو پارسال از همین سایت خریدم ۴.۷۰۰ نه موندگاری داره نه انچنان رایحه جذابی در کل بهتره از برند های مطرح خرید بشه
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور الهام

چند روز قبل صبح به همراه دوستانم به منزل دوستی دعوت بودیم جهت موضوع کاری، میزبانی با شخصیت و متمول.
درب واحد که وارد شدیم میز و آینه ای تمام چوب قرار داده شده بود که به سبک زیبایی هم پتینه شده بود و روی ان پر بود از لوازم آرایش و عطر، در نگاه اول چند شیشه ی رنگارنگ عطرهای نیشانه نظرم را جلب کرد اما عکس العملی نشان ندادم، چون در اینجور موارد بدون اجازه درب شیشه را برمیدارم و بو میکشم، مانند اینکه سحر و جادو شده باشم.(هیچ عطری از نیشانه را تا به حال تست نداشتم). دور هم نشسته بودیم و گرم صحبت بودیم، تلویزیون هم روشن بود و شبکه جم تی وی سریالی ترکی را پخش میکرد. یکی از دوستانم به میزبان گفت شبکه ای نداری که جام جهانی فوتبال زنان را پخش کنه؟؟ میزبان گفت فکر نمیکنم، توی منزل ما خودم و خانوادم عاشق سریالهای ترکی هستیم، چون هم پرمحتوا و آموزنده هستند هم سبک زندگیهاشون خیلی شیک و قشنگه.
(من 😑) (سریالهای ترکی😎🤩) (پرمحتوا و آموزنده😶)
ناخوداگاه دنبال دلیل سوم برای خودم میگشتم که دیدم صاف جلو چشمامه، عکسی خانوادگی با چشم انداز پل سلطان محمد فاتح روی دیوار.
البته هر سلیقه و سبک زندگی برای خودش محترمه، نه ما کامل هستیم نه دیگران، همه چیز نسبیه...
یادم میاد دوران راهنمایی یک روز بسیج توی پارک نزدیک خونمون وسط مردم چقدر بنده را تحقیر کرد به دلیل اینکه تک پوش خواننده بونجووی را پوشیده بودم و همانجا جلو مردم تک پوشم را جر داد به جرم تهاجم فرهنگی.
سریالهای ترکی... غذای ترکی... پوشاک ترکی... ساحل و آبتنی ترکی... عطرهای ترکی...خرید خانه و آپارتمان ترکی... مسافرت ترکی...و دست آخر پاس و شهروندی ترکی زیر پرچم ماه و ستاره....
خانواده های ما امروز محله های استانبول را بیشتر از کوچه پس کوچه های شهر خودمان میشناسند.
ترکیه امروز خود تهاجم فرهنگی است....
پس رفت ما و پیش رفت آنان
14 مرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Masood kermani رسول حسام پور

اسم درستش هاجیوات است ،ج به صورت سی انگلیسی نوشته میشه
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : complihanicated آماتور 2

7
رایحه
4
ماندگاری
3
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام و عرض ادب
دوستانی که هسیوات تهیه کردن به تازگی واقعا از پخش و ماندگاری خیلی کم شده؟؟؟بدون تست میخوام خریداری کنم بوی عامه پسند نداره؟من بوی اونتوس خیلی دوست دارم بخاطر ریفولمه شدن اونتوس سراغ این اومدم دوستان خواهشا بدون تعصب راهنمایی بفرمایید اخه یکی میگه پخش این ادکلن فوق العاده بالاست یکی میگه باید لباس به دماغم بچسبونم تا بوشو احساس کنم گیج شدم واقعیش بین ۱_هسیوات ۲_آرماف پرفیوم۳_اوراین کدوم انتخاب کنم؟ ممنونم میشم راهنمایی فرمایید🌹
31 خرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Masood kermani parisa
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند من این عطر را پارسال خریدم و پخش و ماندگاری خوبی داره اما نسبت به قیمتش، واقعا کمی شاید ناراحت کننده باشه، چراکه عطر لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد با شباهت خیلی نزدیک به کرید اونتوس، دارای پرفورمنس بهتری از نشانه هاسیوات است و برچسب قیمتی بسیار کمتر. لطفاً به این مورد از عطر لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد کمی فوکوس کنید. انشالله خریدی شایسته و راضی کننده داشته باشید.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
31 خرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : zero محمدرضا علیزاده
درود بر شما حامد خان آنطور که از کامنتا متوجه شدم دوستانی که دکانت تهیه کردن از این عطر بیشتر از پخش و ماندگاری پایین صحبت کردن بنده به عنوان شخصی که نسخه اصلیشو خرید کردم میتونم با اطمینان بهت بگم هاسیوات شاید اگه اغراق نباشه جز ده عطر برتر خنک بازار از نظر پخش و ماندگاری باشه البته تاکید میکنم فقط پخش و ماندگاری نه کیفیت رایحه ولی در کل باتوجه به برچسب قیمتی و شباهت تقریبی به اونتوس و پرفورمنس بالا و خوش بازخورد بودن خرید نسخه اصلی به شدت پیشنهاد میشه شاد باشید عزیز دل .
31 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهربد آماتور 2
با سلام و ارادت خدمت شما
به نظر بنده لطفا قبل از خرید حجم ۱ میل یا ۲ میل بخرید و تست کنید بعدش خرید کنید
هیچ عطری رو از نظرات دیگران خرید نکنید
ولی به طور کلی این کار عالیه از نظر همه چی... بعد از این:
اگه کار ارزون تر خوب هم میخواید به سراغ نسخه پارفوم کلاب د نویت برید اونم خیلی خوبه...
موفق و خوشبو باشید
31 خرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهریار Masood kermani
ممنون از نظر شما دوست عزیز حتما بررسی میکنم
01 تیر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
بابک عزیز ممنون از وقتی که گذاشتید. ادکلن شما مال چه سالی هستش؟اخیرا تهیه کردید؟
01 تیر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
مرسی متین جان به روی چشم حتما
یکی از گزینه هایی که بهش خیلی فک میکنم همین کلاب د نویت هست
01 تیر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام و عرض ادب خدمت آقا حامد عزیز
خدمت شما عرض کنم بنده ۳ روز پیش هسیوات رو از سایت محترم عطرافشان تقریبا بلایند خریدم از این جهت میگم تقریبا چون یکی از همکارانم چند وقت پیش این کارو تست کرده بود و من این کارو روی لباس ایشون بو کردم و تقریبا با بوش آشنا شدم و متوجه شدم خیلی با اونتوس تفاوت داره الانم که خودم خریدم دو بار استفاده کردم به نظرم فقط در لحظات ابتدایی شباهت کمی به اونتوس داره و بعد از اون میتونیم واقعا به عنوان یه عطر مستقل بهش نگاه کنیم کاری به کیفیت رایحه ندارم که البته به نظر من اون هم واقعا خوبه قراره مگه دیگه چیکار کنه بوی لطیف و دوست داشتنی با تغییر نت واضح
در مورد سوال اصلی شما پخش و موندگاری هم عرض کنم که خیالتون راحت خیلی خوب عمل میکنه پخش حدود ۶ ، ۷ ساعت کاملا محسوس ماندگاری هم هنوز روی لباسی که روز اول تست کردم به راحتی قابل تشخیصه
فقط باز هم تاکیید کنم اگر به امید شباهت با اونتوس قصد خرید دارید حتما تست کنید چون به نظر من بجز دقایق ابتدایی که شباهت کمی دارن کلا هسیوات یه عطر دیگس شاید تولیدات قدیم خیلی شباهت داشتن و الان فرق کرده البته این میتونه خودش یه امتیاز باشه با توجه به اینکه اونتوس و کپیاش همه گیر شدن شما یه عطر متفاوت رو استفاده کنی بوی بسیار خوب و همه پسندی داره
امیدوارم نظرم بتونه در خرید شما مفید باشه با تشکر
01 تیر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : آماتور 2 IRRO
خب بالاخره دل زدم به دریا و این ادکلن بدون تست خریداری کردم میتونم بگم این ادکلن فوق العاده بوی شیک و باکلاسی داره عامه پسنده خیلی خوشبوعه عاشقش شدم فقط حیف حیف همچین ادکلنی اصلا پخش بو نداره ریفورموله شدید شده بطوری که باید لباس بچسبونم به دماغ بوش احساس کنم اگه این ادکلن پخش بالایی داشت قطعا ادکلن امضای من میشد بعضی دوستان گفته بودن پخش بسیار بالایی داره واسه منی که جدیدا تهیه کردم اصلا اینجوری نیست از همین عطرافشانم ادکلن تهیه کردم و اصله ولی حیف که اصلا پخش و ماندگاری نداره
04 تیر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : آماتور 2 حسن شایان
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از اینکه این عطر برای شما از نظر پرفورمنس راضی کننده نبود واقعا ناراحت شدم. ای کاش به همون موردی که برای عطر لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد برای شما مطرح کرده بودم، بیشتر تمرکز داشتین تا متوجه ضرر اقتصادی نشین. علاوه بر این، یه عطر دیگه هم هست که اونم خیلی شبیه کرید اونتوس هست و اون بروج اسپریتوس است که رایحه ی کلی مشابه اونتوس هست اما کمی تفاوت داره که حالت شفافیت یا زنده بودن رو در روایح این عطر من حس میکنم. در نظر من سه تا عطر تقریبا اقتصادی که کلون کرید اونتوس هستند شامل: لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد، جی پارلیس اونوس و بروج اسپریتوس که لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد حداکثر ۲ میلیون تومان و جی پارلیس اونوس حداکثر ۱.۵ میلیون تومان و بروج اسپریتوس حداکثر ۳ میلیون تومان قیمت دارند. بروج اسپریتوس دارای شیشه ی زیبایی هست و از نظر رایحه واقعا یه سرو گردن بالاتر از مابقی هست و خوب قیمتش هم بالاتر هست. انشالله خریدهای آتی براتون شایسته تر باشند و راضی کننده تر.
بهترین ها برای شما و همه ی بزرگواران.....
05 تیر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin امیر محمدی
دوست عزیز بهش زمان بده واسه منم دقیقا همین مورد پیش اومد ولی بعد چند ماه استفاده الان از پرفورمنسش کاملا راضیم پخش و موندگاری عالی شده
05 تیر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 آماتور 2
درود
دوسا عزیز اسم عطر رو در این کامنت درست نوشتید؟ عطر اونوس جی پارلیس رو میگم؟
عطر مشابه آونتوس،عطر adventure جی پارلیس هست که ادونچر نوشتن تو بعضی از آگهی های فروش،راستش عطر با اسم اونوس رو سرچ کردم،موردی یافت نشد.
همین اونوس درست هست یا اینکه اشتباه تایپی بود؟باتشکر
05 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سولماز بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند بله اسم عطر را درست نوشتم البته برند این عطر هم متعلق به لورینتال فراگرانسس پاریس هست که قبلا با جی پارلیس یکی بود اما جدیداً جدا شدند.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
05 تیر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin امیر علوانی
تلفظ درست حاجیوات هست ! حرف سی در زبان ترکی ج تلفظ میشه ! با احترام 🙏🏻♥️
20 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : آماتور 2 پینار قره گوزلو
درود
به نظر می رسه وقتی خود صاحب برند، لاتین می نویسه و دیدگاه بین المللی داره باید به همون نحو هم خوانده بشه و تلفظ ترکی جایگاهی نداشته باشه.🌹
20 تیر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام و عرض ادب
منم از یه جای مطمئن دکانتشو گرفتم بوش خوبه ولی ماندگاری و پخش ضعیفه
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالمی
البته که سرکار خانم بنی احمدی،مشکل دوستان پخش و موندگاری این عطر بود نه تلفظ صحیحش،
درمورد پخش و موندگاری هاچیوات هم باید بگم پایین بودنش،ربطی به دکانت کردن و آکبند خریدنش نداره، اتفاقا خود بنده اولین خرید دکانتم از فروشگاه دکانت مشهور اصفهانی(درواقع مشهورترین و پرطرفدارترین فروشگاه دستریز اورجینال در کشور) همین عطر نیشانه هاچیوات بود که حدود سه سال پیش با پیشنهاد جناب شیرانی عزیز بود و اتفاقا باوجود اینکه دکانت بود ولی پخش و موندگاریش معرکه بود، یه مدت بعد هم جعبه بازشو از ایشون خریدم که پرفورمنسش فرقی با دکانتش نداشت، ولی حدود یک سال پیش یکی از دوستان که جعبه باز این عطرو از همون فروشگاه خریده بود، میگفت پخش و موندگاریش خیلی کم شده و دلیلش ریفورموله بوده یا گذشتن خر نیشانه از پل، نمیدونم، چون همه سر و صداها و دلیل اصلی اسم در کردن این برند، بیشتر همین پرفورمنس فوق العاده اش بود و غلظت اکستریت د پرفیومش، وگرنه توی همین صفحه رو هم کامنتای قدیمی تر دوستان رو بخونین، میبینین که عطربازای حرفه ای، اصلا کیفیت رایحه عطرای این برند رو قبول نداشتن و به نظرشون استفاده بیش از حد فیکساتور، باعث شده رایحه ،کیفیت آنچنانی نداشته باشه ، حالا اینکه نیشانه چرا اومده دلیل عمده شهرت خودشو (همون پرفورمنس بالا) از بین برده، رو واقعا نمیتونم درک کنم، البته برند جدید یونیک لاکچری که از دیار همون نیشانه سر برآورده، یجورایی با همون فرمون نیشانه کار خودشو شروع کرد، عطرایی با پخش و موندگاری بالا، منتها با روایح نه چندان خلاقانه و بی کیفیت،
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Amirhossein علیرضا
کامبیز جان اسم و آدرس فروشگاه دستریز کجاهست
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
سلام میلادجان، ارادت، راستش به خاطر قوانین سایت، آوردن اسم فروشگاه دیگه ای تو کامنتا(چون تبلیغ محسوب میشه) از نظر اخلاقی درست نیست،هرچند از اونجایی که فروشگاه مذکور فقط تو کار فروش دکانت هست نه آکبند، احتمالا بخاطر همین مدیریت عطرافشان تا حد زیادی انعطاف نشون دادن و میدن تو این مورد، با این اوصاف بازم اسم فروشگاه رو مینویسم، فروشگاه دستریز اورجینال ت_ی_ا_م_ت_و.
04 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی رشوند سالمی
.

[EDITED] 1402/05/05 14:53
04 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Kambiz سالمی
و البته کلاب د نویت اینتنس لیمیتد ادیشن ( پرفیوم )
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی
سلام خدمت شما
بنده چند وقتی هست این ادکلن دارم.در کلکسیونم حدود ۴۰ برند ادکلن در انواع رایحه هست ولی نمیدونم چرا انقدر رایحه و ماندگاری این ادکلن من جذب خودش کرده.بله در رایحه اول مشابه اونتوس هست ولی در پایان مسیر عوض و چوبی بسیار جذاب میشه.الان که این مطلب مینویسم حدود ۶ ساعت از اسپری این ادکلن روی لباس بیرونم گذشته ولی با اینکه پیراهن بیرونم را عوض کردم ولی زیر پیراهنم بوی این ادکلن چنان بخودش گرفته که انگار یک حاله از ادکلن محیط اطرافم احاطه کرده و واقعا لذت بخش و آرامش دهنده هست.بنده آرماف کلاب دنایت هم دارم ولی رایحه پایه نیشان برای من جذاب تر هست.ماندگاری بسیار خوبی هم داره.
موفق باشید
31 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Perfumex nazanin
پخش ماندگاری Black Bold Loriental Fragrances Paris خوبی داره ؟!
26 دی 1402 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟