Nishane - Kredo

نیشان کریدو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-70015
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : نیشان
کشور مبدأ : ترکیه
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-70015
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 300
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
15,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Nishane Kredo - نیشان کریدو

به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به هل ، فلفل صورتی ، گل اوسمانتوس ، چوب صندل سفید ، جیر ، عود اشاره کرد.

برند نیشان
عطار ژان لوئیز سوزاک
کشور مبدأ ترکیه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هل ، فلفل صورتی
اسانس میانی گل اوسمانتوس
اسانس پایه چوب صندل سفید ، جیر ، عود
نمره کاربران
Kredo-نیشان کریدو
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند نیشان
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام به دوستان عزیزم:
به نظر من برند Nishane در آغاز کارش عطر های موفق و مستقل تری رو روانه بازار می کرد و کلا عملکرد بهتری رو از خودش به نمایش گذاشته بود ولی اخیرا یجورایی بازاری کار شده و فکر کنم صرفا به دنبال فروش بالاتر هست.
Kredo هم کاری تقریبا همسان و همسو با oud wood تام فورد است که یکمی رایحه غلیظ تر ، چرمی و تاحدودی پودری و معطر شده.
شاسی اصلی رایحه همان پلتفرم oud wood شهیر هست و تقریبا بالای 90 درصد رایحه با تمام جزییات بازطراحی شده با این تفاوت که به میدل نت عطر آکوردی پودری و معطر از نت های اسپایسی اضافه شده و ته مزه شیرینی را نیز میشه در این مرحله از رایحه عطر استشمام کرد.
نت پایانی نیز نسبت به oud wood که عودی و چوبی هست، در Kredo سعی شده کمی پردازش رایحه چرمی و دارک تر باشد که رگه هایی ضعیف از نت های انیمالیک نیز در این درای داون قابل حس خواهد بود.
Kredo را اگر نخواهیم یک کپی محض ازoud wood تامفورد به حساب بیاریم، میتونیم از اون به عنوان یک بازطراحی ناموفق و تقریبا بی روح از oud wood یاد کنیم. شاید در Kredo سعی شده کمی قدرت ماندگاری و پخش رو نسبت به oud wood شهیر افزایش بدهند ولی قطعا زیبایی و ظرافت ، کلاس و پرستیژ و کیفیت کارهای تامفورد اصلا قابل قیاس با این برند نخواهد بود.
سالم و پایدار باشید
20 خرداد 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی محسن ملکی
با سلام و درود خدمت سعیدخان عزیز که بی شک جزو باتجربه ترین و قدیمی ترین عطربازایی محسوب میشه که تو این محفل دارن فعالیت میکنن و اطلاعات و آگاهی خودشون رو بدون هیچ منتی به دوستان کم تجربه ای مثل من و دیگر دوستان تازه وارد به اشتراک میذارن، راستش با این حرفتون که فرمودین نیشانه در اوایل کارش عطرای مستقل تر و موفق تری رو روانه بازار کرد، کاملا موافق نیستم، چون از همون اول هم نیشانه بیشتر بخاطر اینکه عطراش پخش و موندگاری زیادی داشتن، اسمش سر زبونا افتاد، نه بخاطر کیفیت رایحه و مستقل بودن کاراکتر عطراش!! اگه بخوام مثال بزنم، هاچیوات که یجورایی موفق ترین و پرفروش‌ترین عطر نیشانه تا همین الان هم هست، درواقع کپی کرید اونتوس افسانه ای بود،(حالا درسته که کپی بودنش، مثل عطرای اماراتی نیست که از اول تا آخرش اونتوس رو تداعی کنه، ولی خوب هم دوستان ایرانی و هم خارجی، هاچیوات رو یه عطر مشابه اونتوس میدونن که باوجود اینکه در درای داون مسیرشو از اونتوس جدا میکنه و راه خودشو میره،ولی به هرحال سازنده اش برای اینکه بتونه ذره ای از موفقیت اونتوس رو کسب کنه، اومده از نت آناناس (که یجورایی پایه و اساس اونتوس محسوب میشه) استفاده کرده، حالا شاید این وسط یسریا استفاده از لفظ کپی و مشابه رو برای هاچیوات بی انصافی تلقی میکنن، ولی قطعا سازنده اش از عطر کرید اونتوس الهام گرفته تا بتونه حداقل ذره ای از موفقیت اونتوس رو برای عطری که ساخته کسب کنه، عطرای دیگه ی نیشانه هم که در همون اوایل اومدن تو بازار، هیچکدوم چنگی به دل نمیزدن، از آنی که به عنوان بهترین عطر وانیلی ازش اسم میبردن، تا هاندرد سایلنت ویز و بی612 و فن یور فلیمز و غیره، هیچکدوم نتونستن موفقیت هاچیوات رو کسب کنن، دلیلش هم این بود که هاچیوات اومد اولین سنگ بناشو تو یه مکان آشنا و پر رفت و آمد بنا نهاد، جایی در نزدیکی بنای معروف کرید اونتوس، و الحق که یکی از دلایل محبوبیتش هم همین بود، درمورد عطرای جدید نیشانه نمیتونم به قطع نظر بدم، چون به جز ترو و کردو از لاین کپسول زمان، هیچکدوم از عطرهای جدیدشو تست نداشتم و حتی فلسفه ی لاین ایکس رو که از پنج تا از عطرای قدیمش تولید کرده رو نمیدونم، اینکه هاچیوات با هاچیوات ایکس، یا ولونگ چا با ولونگ چا ایکس چه تفاوتی از نظر رایحه و حتی پرفورمنس دارن رو نمیدونم، قطعا منتظر میمونم تا دوستان حرفه ای چون شما و دیگر دوستان، بعد از تست پنج عطر لاین ایکس، نظرشونو راجبشون کامنت کنن، به امید روزای بهتر🤍🕊
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی
🥴🤒
05 مهر 1402 پاسخ تشکر

به نظرم یک ورژن عودی تر و چرمی(جیر) از oud wood
من خیلی خوشم نیومد،فضای تاریک تر و تلخ تری داره نسبت به oud wood

اگه دنبال کاری هستین که جایگزین oud wood بخرین،عطرthameen carved oud رو امتحان کنین.
28 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : احسان رضا عطردوست

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟