Nishane - Shem

نیشان شم

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44266
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : نیشان
کشور مبدأ : ترکیه
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44266
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Nishane Shem - نیشان شم عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است .

نیشان شم در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد طبع آن گرم است.

عطری که توسط عطرساز برجسته لوکاس سوزاک خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر اقاقیای برزیلی ، رز ، هل ، کهربا، گل اوسمانتوس ، گیاه ناگارموتا، خس خس ، چرم ، لامی می باشد.

برند نیشان
عطار لوکاس سوزاک
طبع گرم
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ترکیه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه اقاقیای برزیلی ، رز ، هل
اسانس میانی کهربا، گل اوسمانتوس ، گیاه ناگارموتا
اسانس پایه خس خس ، چرم ، لامی
نمره کاربران
Shem-نیشان شم
رایحه
8.3
3 رای
ماندگاری
9.7
3 رای
پخش بو
9.3
3 رای
طراحی شیشه
10
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند نیشان
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
لذت ِ شرقی بودن
.
.
شما میتوانید دو ریویوی مختلف در مورد این عطر بنویسید که بر ضد یکدیگر باشند و هر دو درست باشند.
عطر را از فروشگاهی در تهران خریدم‌. از این برند امبرکالابریا بسیار بِلِند یکدست و ماهرانه ای دارد‌ و کاملا به هوشتان می آورد و پیشنهادش میکنم. Ani را نمیپسندم و fan your flame یکی از شهوانی ترین کارهای بویایی عالم است که برای پوشیدنش نیاز به کمی تهور و حسارت در انتخاب پوشش دارید. افریکا مطبوع من است که پیشنهادش نمیدهم. هفت کار از این خانه در خانه ی من بود تا رسیدم به این.
شِم. تست گرفتم و روی مچ زدم و بو کردم و جدی اش نگرفتم. چون فکر میکردم از سینمای ترکیه صد سال باید طول بکشد بیلگه جیلان درآید و این سناریوی ابتدای کار احتمالا به سخیف ترین شکل ممکن تمام شود.در پاساژ شلوغ آن روز راه رفتم و قهوه خوردم و خرید کردم و مکرر مشغول انکار شِم بودم. خاصه که جعبه اش را دیده بودم و میدانستم این زرق و برق برای بالا بردن فاکتور خرید است‌.
به پارکینگ رفتم که پاساژ را ترک کنم و نشد. هر کاری کردم نشد. برگشتم و خریدم. فلورال اورینتال ، با جلال و جبروت هبوط کرد و مرا در صندلی ماشین فرو برد و مرا حل کرد در کالبد زمین و هوا و آسمان . مجموعه ای از کارمندان وظیفه شناسی که وظیبه شان را میشناسند ، نتهای بیشماری بودند که لحظه ای دست از تقلا بر نمیداشتند. یکی از پر ریسک ترین چینش های تاریخ فلورال اورینتال در شِم است‌ . سالهاست این دسته از عطرها در مارکت نمیفروشند. فلورال ماسکولین هایی که هر روز بیشتر گم میشوند‌. اما اتمسفر کار از خود بدنه ی عطر قویتر است و تنه ی عطر را مخفی نگه میدارد و عطرباز سختگیر را منصرف میکند. اتمسفری که رزین و ژرانیوم-رز و اوسمانتوس و کمی هلی است و وایبی کلاسیک-زنانه و تمیز و حتی مختصرا صابونی-لوسیونی دارد . اما زیر این اتمسفر امبر و خس خس چرم میسازند. چرم نرم مایل به جیر ، قابل یادآوری و راحت طلب. عطر شاد است ، وایب مثبت و کاملا تجمل پرستی دارد.
رز لحن ِ رقیقی دارد ، تمایل به ژرانیوم و هل و اوسمانتوس دارد اما شدیدا بیدار است. براق و شاداب و پر انرژی ست.
حتما استایل کژوال-کلاسیک را میپسندد و یقینا بعنوان عطر شبانه با پالتو و کراوات همراهی شکوهمندی دارد. .با یک دبل برست مشکی و پیراهن سفید و کراوات قرمز و عینک زرشکی کاملا هماهنگ میشود و هوش از سر و سیمای عابران میدزدد. و با یک کت یاسی و پیراهن یقه باز سفید و دستبند طلا و جواهرات مردانه هم جور در می آید.
غرض اینکه عطر پیراهن و شلوار نیست. عطر جین و تی شرت نیست‌ . عطر کاپشن و سویشرت هم نیست . اصلا بلد نیست بدون اکسسوری و تشریفات حرف بزند و لکنت دارد.
در هوای سرد هوش از کله ی عابران و خودتان میبرد. این بخش دومش ، تاییدی بر ماهرانگی عطار است‌. عطر مکرر شامه را تازه میکند. مکررا و مکررا شامه را پیدا میکند .
پخش بوی کار خوب و ماندگاری نیز بالاست‌.
وایب های این کار را قبلا استشمام کرده اید ولی عین رایحه را در عطرهایی که مردها میتوانند بپوشند کمتر.

این قیمت؟ بالاست.
با این قیمت میشود تجربیات بیشماری رقم زد.
امتیاز کلی : ۵.۵ از ۱۰
اگر تمایل به فلورال دارید و بدتان نمی آید سری به صد سال پیش عطرسازی بیندازید ، پیشنهاد و وصیتی از گذشتگان است.
من دوستش دارم. اما با رقبای هم قیمتش عقب تر می ایستد.
11 خرداد 1402 پاسخ تشکر
81 تشکر شده توسط : ناصر گل فر منوچهر
سلام و خداقوت. بسیار خوشحالم که مجددا ریویوهای شما رو میخونم.امیدوارم مداوم از نبوغ و تبحر شما بهره ببریم😊🖐🙏🙏🙏
12 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامیار فخر nazanin
کسی رو دستت نمیاد هیچوقت ایکاروس بزرگ
12 خرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی محسن جمالیان
قیمت 24 میلیون تومان برای 50 میل....فکر نکنم روزی اینقدر پول اضافه داشته باشم که این عطر رو بخرم ولی از دوستان تهران نشین خواهش دارم این عطر رو در فروشگاه های وزرا تست کنند و بگن که آیا رایحه ی رز واضح و بولد هست که اگر باشه کلآ بیخیالش بشم...بخصوص سولماز عزیز و سعید رضایی شوشتری...بینهایت سپاسگزارم...
20 خرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : عاطفه نظری derrick
سلام جناب كبيرى اول عرض كنم كه من طرفدار عطرهاى رزى و رز محور هستم، پس از نظر منه رز دوست! رايحه رز در اين عطر واضحه اما محوريت ندارد
من شخصا خيلى ميپندمش اما بعيد ميدونم باب طبع سليقه جمعى باشه!
اگر از كنار عطرفروشى هاى محلى و سنتيه كشورهاى عربى عبور كرده باشيد فضايى شبيه به اين عطر رو براتون تداعى ميكنه! تاكييد ميكنم شبيه نه اين كه يكى باشه
ماندگارى و پخش خيلى عاليه
به هيچ وجه و اصلا نديده خريدش رو توصيه نميكنم
موفق باشيد
يا حق
20 خرداد 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : میثم شفیعی Mehran
آقای حسن کبیری عزیز ممنون که منو لایق دونستید برای تست عطر .به روی چشم .البته من اصلا در تفکیک نتها وارد نیستم و اتفاقا بر خلاف شما عاشق رز هستم .اگه امکان تستش در فروشگاه ها بود حتما اطلاع میدم به زودی .البته آقای شوشتری و دیگر عزیزان خیلییی واردتر هستن و من خجالت میکشم در محضر شما و آقای شوشتری و ...اظهار نظر کنم .ممنون از شما
21 خرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : کامیار فخر حامد.ج
آقای حسن کبیری عزیز سلام و عرض احترام .اول اینکه عذر میخوام با تاخیر تست این عطر رو انجام دادم .رایحه ی رز توو این عطر که من عاشق رز هستم اصلا واضح نبود ووجودش رو احساس نکردم.به نظرم بوی سقز و له شده ی برگای سوزنی کاج میده و غباری و دودی هست .به نظرم اصلا یونیسکس نیست و بیشتر مردونه .عطر شیک و خیلی با کلاسی هست اما به نظرم رایحه ش بارها به مشامم رسیده .عطر خنکیه و ماندگاریش رو بلاتر بیشتر از پخشش هست .اگه دستور بفرمایید براتون رو بلاتر دوباره تست کنم و بذارم توو نایلکس و آکبند کنم و خدمتتون اگه مدیریت محترم عطر افشان اجازه بدن به ادرستون بفرستم .فروشنده گفتن که گرون ترین عطره نیشانه هست چون اسانسهای عالی و گرونبهایی داخلش استفاده شده.قراره یه تخفیف خوب هم چند روز دیگه این برند بخوره.از نظر رایحه عالیه اما قیمت به نظرم خیلییی زیاده چون رایحه ش آنچنان خاص نیست .البته آقای ایکاروس و سایر عزیزان استادن و من در حدی نیستم که نظر بدم چون اصلا تفکیک نت بلد نیستم اما بوی کاج و صمغ و سقز و خاک و دود و خیلی کم شیرین از این عطر گرفتم .
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : حامد.ج Perfumex
آقای حسن کبیری عزیز سلامی دوباره عطر نفس هم تست کردم که آقای فروشنده گفت هم نفس و هم شم جزو گرونترین عطرای نیشان هستن به نظرم نفس رایحه ش خیلی خاص تر و سنگین تر و خیلی شیکتر از شم هست .بوی عودی و تلخ و کمتر شنیده شده .گفتنش شاید درست نباشه اما بوی ثروت میده خیلی با وقار و با ابهت و جسور .بیشتر دوست دارم همچین بویی آقایون بدن .کمی هم ترسناک یعنی از اون عطرهایی که کسی جرات جسارت به شخص استفاده کننده رو نمیده .نفس رو بیشتر از شم پسندیدم .به نظرم خیلیییی مردونه و اصلا یونیسکس هم نیست .ارزش خرید داره چون خیلی خاصه اگه قیمتش برای کسی مطرح نباشه .من که عاشق رایحه ش شدم .عالیییی هستش .هم پخش هم موندگاری .اما خیلییی رسمیه و راحت پوش نیست و منم عاشق این روایح راحت نپوش هستم .خیلی مرموز و عالییییی.البته حتما تست بشه .من از اعماق وجودم پسندیدم .
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : حامد.ج کامیار فخر
سولماز خانم گل سلام
بینهایت ممنونم از قبول زحمت تست این عطر و گزارش و من فدای لطف و صفاتون که اصلاً راضی به زحمت دوباره و ارسال نیستم. گزارش شما خیلی عالی و خوب بود و من تقریباً همه چیز دستگیرم شد. رایحه ی برگهای کاج ، غبار و دود خیلی برام وسوسه انگیز هستند . خبر تخفیف هم خیلی خوشحال کننده ست ولی متأسفانه قیمتها به قدری فضایی هستند که با تخفیف هم سخت میشه اقدام به خرید کرد.
ولی باز نور امید میدرخشد و خدا بزرگ است و من هیچگاه ناامید و مآیوس نمیشم.
باز از شما سولماز جان ، بینهایت ممنون و قدردان هستم...یاحق
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh سولماز
سلام مجدد سولماز جان
به به ...چی از این بهتر....خیلی ممنون از توصیه تون...راستش من دو کار از این برند رو قبلاً تست کرده ام یکی فن یور فلیمز و دیگری فیل آفریقایی. فن یور فلیمز موجود هست ولی فیل آفریقایی نه . عجیب اینکه بیشتر کارهای این برند موجوده ولی فیل آفریقایی نه. فن یور فلیمز عطری بوزی تنباکویی و فیل آفریقایی چرمی حیوانی . هر دو عالی بودند . کلا این برند خیلی خوبه ولی مواظب باید بود فیکش هم زیاده فکر کنم چون مبدا و سازنده ی برند ترکیه هست. یعنی راحت تر میشه فیک رو ساخت حالا چرا نمیدونم.
باز از شما بینهایت ممنونم سولماز عزیز با این توصیف تون از این عطر نفس ، خیلی برام تاثیر گذار بود اگر دوست داشتید در صفحه ی خودش هم نظرتون رو بذارید ، صفحه ش خالیه....باز ممنون و سپاسگزارم...یاحق
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh احسان شکیب نژاد
سلام و عرض ادب .خواهش میکنم آقای حسن کبیری عزیز انجام وظیفه بود .متاسفانه برای خیلیا خرید عطر و چیزای دیگه دشوار شده .امیدوارم این اوضاع رکود کارت بانکیامون درست بشه . ممنون از شما .
11 مرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : حامد.ج کامیار فخر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟