مرتب سازی بر اساس :

برند ممو پاریس در سال 2007 و به وسیله‌ي کلارا مولوی و شوهرش جان پایه‌گذاری شد. آن‌ها عطر را همچون سفری می‌بینند که هویتش را بر مبنای مقصدهایی اسرارآمیز و مواد اولیه‌ی قوی شکل می‌دهد. این تمایل برای سفر به مکان‌های دوردست و تجربه‌ی رویارویی با آن‌ها، بازتاب کاملی از {شخصیت} این زوج بنیان‌گذار، یعنی زن شاعر پاریسی-کاتالانی و مرد ورزش‌دوست و جهانگرد ایرلندی است.

ممو با {ارائه‌ی} چهار مجموعه، نقشه‌ی نوعی جهان حسی لبریز از احساسات را از نو طرح‌ریزی می‌کند، جهانی که با رایحه‌ها، مواد تشکیل‌دهنده و احساسات دوباره مورد توجه قرار گرفته است. شعار برند ممو از این قرار است: «سفر همان مقصد است». 

مجموعه‌ی «لِ ایشاپیز» - مجموعه‌ای از شش لنگرگاه که از پاریس شیک و بوهمین تا قلب برمه به پیش می‌رود.

مجموعه‌ی «کیوق نومد» از طریق شش مقصد نمادین، از آفریقا تا ایتالیا در جستجوی کشف رایحه‌ی چرمی است.

مجموعه‌ی «گقن وگبوند» بوی دانه‌های طبیعی مانند کنجد را که هنوز در دنیای عطرسازی نامتدوال است در هوا پراکنده می‌کند.

و مجموعه‌ی «آرت لند» ادای احترامی به سرزمین‌های اسرارآمیزی است که با دستان هنرمند بشر تغییر شکل یافته‌اند.


متخصصان و طراحان :

الیونر مسنت , صوفی لابه , کرینه وینچون اسپهنر



تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.