بهترین ادکلن های مردانه گرم و شیرین از دید مشتریان

بهترین ادکلن های مردانه گرم و شیرین از دید مشتریان

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :بهترین ادکلن های مردانه گرم و شیرین10 ادکلن مردانه گرم و شیرین1. پارفومز د مارلی هرود2. پارفومز د مارلی پگاسوس3. ویکتور اند رولف اسپایس بمب4. تیری موگلر ای من پیور هاوانه5. والنتینو یومو6. باربری لندن مردانه7. تیری موگلر ای من8. پاکورابان بلک ایکس اس مردانه9. دولچه گابانا د وان مردانه ادو پرفیوم10. مانسرا رد توباکو

 

بهترین ادکلن های مردانه گرم و شیرین

انواع عطر و ادکلن‌های گرم و شیرین که گاهی با نام عطرهای زمستانی هم از آنها یاد می‌شود، دارای نت‌هایی گرم، بعضی اوقات تند و البته سنگین مانند سدر، مشک، چرم و تنباکو هستند. معمولا نت‌های ابتدایی این عطرها که گاهی از روایح سبک‌تر مانند ترنج یا میوه‌های ترش شکل گرفته‌اند، تنها 5 تا 15 دقیقه قبل از ادغام شدن در نت‌های میانی یا پایه به مشام می‌رسند. نت‌های میانی این عطر و ادکلن‌ها هم قبل از ادغام با نت پایه حدود 20 تا 60 دقیقه شامه‌نوازی می‌کنند. معمولا از رایحه گل‌های مختلف، ادویه‌ها یا روایح چوبی در نت‌های میانی انواع ادکلن های مردانه شیرین و گرم استفاده می‌شود. در نت پایه این عطر و ادکلن‌ها هم معمولا از روایحی بسیار ماندگار کمک گرفته می‌شود. معمولا ماندگاری و پخش بوی بالای انواع عطرهای گرم و شیرین به ترکیب روایح نت‌های پایه بستگی دارد. این روایح در نت پایانی می‌توانند عطر شما را به یک عطر لوکس، شگفت‌انگیز و شامه‌نواز تبدیل کنند. حالا اگر می‌خواهید یک عطر مردانه با رایحه گرم و شیرین خریداری کنید و نمی‌دانید که کدام‌یک از عطر و ادکلن‌ها می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد، می‌توانید با خواندن این مقاله راحت‌تر و بهتر تصمیم بگیرید.

10 ادکلن مردانه گرم و شیرین

1. پارفومز د مارلی هرود

پارفومز د مارلی هرود

اگر به‌دنبال خرید ادکلن مردانه با بوی گرم و شیرین هستید و می‌خواهید یک عطر پرطرفدار و همه‌پسند داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما پارفومز د مارلی هرود را تست کنید. این عطر گرم فرانسوی در سال 2012 به بازار معرفی شد و با آمیزه‌ای از روایح چوبی و ادویه‌ای مورد استقبال آقایان جوان، رمانتیک، جسور و با اعتمادبه‌نفس بالا قرار گرفت. اگر می‌خواهید بعد از قرار عاشقانه‌تان خط بوی شگفت‌انگیزی از خود بر جای بگذارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در استفاده از این ادکلن مردانه گرم و شیرین تردید نداشته باشید. در نت آغازین این عطر ملایم و دلنشین، رایحه دارچین و فلفل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. رایحه لابدانیوم در کنار تنباکو، گل اوسمانتوس و روایح دودی در نت میانی این عطر جلوه‌گری می‌کنند. در نت پایانی هم می‌توانید از ترکیب دلپذیر مشک، وانیل، خس‌خس، سدر، گیاه ناگارموتا و ترکیب ایزو ای ‌سوپر لذت ببرید.

2. پارفومز د مارلی پگاسوس

پارفومز د مارلی پگاسوس

اگر جوانی با روحیات پرشور و سرزنده هستید و دلتان می‌خواهد که بازخورد اجتماعی فوق‌العاده‌ای از عطر و ادکلن‌های خود در روزهای سرد سال بگیرید، پارفومز د مارلی پگاسوس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این عطر شیرین، ماندگار و در عین حال ملایم و دل‌انگیز هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در مناسبت‌های رسمی برای آقایان جوان یا میانسال بسیار مناسب است. در نت آغازین این عطر گرم و شیرین مردانه از سه رایحه ترنج، گل آفتاب‌پرست و زیره سبز استفاده شده است. پگاسوس به‌عنوان یک عطر گرم فرانسوی، رایحه اسطوخودوس، یاس و بادام را در نت میانی خود جای داده است تا شما عطری شرقی و فوژه را در اختیار داشته باشید. در نت پایانی این ادکلن مردانه،‌گرم و شیرین که در سال 2011 روانه بازار شد، روایح ماندگار و با پخش بوی بالایی مانند کهربا، وانیل و چوب صندل سفید جای گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید : برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان

3. ویکتور اند رولف اسپایس بمب

ویکتور اند رولف اسپایس بمب

اگر قیمت عطر مردانه برای شما مهم است و می‌خواهید بهترین ادکلن مردانه گرم و شیرین و با قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید، ویکتور اند رولف اسپایس بمب را به شما توصیه می‌کنیم. این عطر گرم هلندی که در سال 2012 به بازار آمد، آمیزه‌ای از روایح چوبی و ادویه‌ای را در خود جای داده است. بسیاری از آقایان جوان، پرشور و اهل ریسک به استفاده روزانه از این عطر تمایل زیادی دارند، زیرا آمیزه ملایم و دلنشین این عطر نه‌تنها باعث آزار اطرافیان نمی‌شود بلکه بازخوردهای اجتماعی بسیار مثبتی را برای شما به همراه می‌آورد. روایح ترش و شیرین و متعادلی همچون ترنج، گریپ‌فروت، لامی، فلفل صورتی، دارچین، فلفل قرمز شیرین، زعفران، خس‌خس، چرم و تنباکو در این عطر گرم مردانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شما درنهایت با عطری کاملا خاص، شیک و دلفریب مواجه باشید.

4. تیری موگلر ای من پیور هاوانه

تیری موگلر ای من پیور هاوانه

این ادکلن مردانه شیرین و گرم که با نام من پور هاوان هم شناخته می‌شود، در سال 2011 توسط کمپانی فرانسوی خود و با آمیزه‌ای از روایح شرقی و وانیلی روانه بازار شد. ترکیب روایح عسل و تنباکو در نت آغازین این ادکلن فرانسوی باعث شد که تعداد زیادی از مردان جوان و خاص‌پسند به‌خوبی از آن استقبال کنند و این عطر را به عطرامضای خود تبدیل کنند. شما می‌توانید با استفاده از این ادکلن مردانه با بوی گرم و شیرین به‌خوبی به الماس درخشان هر جمعی تبدیل شوید و خاص‌پسندی خود را به رخ دیگران بکشید. در نت میانی ای من پیور هاوانه با ترکیبی از روایح وانیل، نعناع هندی و کاکائو مواجه هستیم. نت پایانی این عطر ماندگار هم با ترکیب روایح کهربا، لابدانیوم و بوته وحشی جاوی به پایان می‌رسد.

5. والنتینو یومو

والنتینو یومو

والنتینو یومو یا همان والنتینو اومو در گروه ادکلن های مردانه شیرین و گرم قرار می‌گیرد. روایح چرمی موجود در این عطر ایتالیایی که در سال 2014 به بازار معرفی شد، باعث شده‌اند که بسیاری از مردان خاص‌پسند که دنبال عطرهایی با رایحه متفاوت هستند، استقبال ویژه‌ای از آن داشته باشند. اگر می‌خواهید در روزهای سرد زمستانی واقعا یک قرار عاشقانه به‌یادماندنی داشته باشید، استفاده از این عطر می‌تواند طرف مقابلتان را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد. در این ادکلن مردانه گرم و شیرین، روایح بسیار خاصی مانند فندق، ترنج، شکلات، چرم، قهوه و سدر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شما درنهایت با یک رایحه لوکس، شیک و بسیار خاص مواجه باشید.

بیشتر بخوانید : 10 عطر ادکلن گرم و تلخ مردانه جذاب 10 عطر ادکلن گرم و تلخ مردانه جذاب

6. باربری لندن مردانه

باربری لندن مردانه

اگر طرفدار عطرهای انگلیسی هستید و می‌خواهید یک عطر ادویه‌ای، گرم و بسیار فریبنده را برای روزهای سرد سال داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید عطر و ادکلن مورد نظرتان حتما باربری لندن مردانه را تست کنید. این عطر گرم مردانه که محصول سال 2006 از کمپانی باربری انگلستان است، می‌تواند نمادی برای مردان شیک‌پوش، با اعتمادبه‌نفس بالا و روحیه مدیریتی باشد. پیچیدگی روایح موجود در این ادکلن مردانه گرم و شیرین باعث شده است که شما عطری کاملا مرموز و اغواگر در اختیار داشته باشید. در نت آغازین این عطر که از دید بسیاری از مشتریان، بهترین ادکلن مردانه گرم و شیرین محسوب می‌شود، روایحی همچون ترنج، اسطوخودوس و دارچین خودنمایی می‌کنند. رایحه گل ابریشم و چرم در نت میانی وقار و کلاس خاصی به این عطر مردانه بخشیده است. در نت پایانی هم روایح دلفریبی همچون خزه درخت بلوط، تنباکو، چوب گایاک و اپوپوناکس شامه‌نوازی می‌کنند.

7. تیری موگلر ای من

تیری موگلر ای من

اگر طرفدار ادکلن های مردانه شیرین و گرم هستید و می‌خواهید یک عطر بسیار خاص را به‌عنوان عطرامضای خود در روزهای سرد سال انتخاب کنید، تیری موگلر ای من می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این عطر فرانسوی، شرقی و چوبی در سال 1996 به بازار آمد و سریعا مورد توجه آقایان جوان و نوجوان قرار گرفت. پس از تماس اولین افشانه‌های این ادکلن مردانه گرم و شیرین با پوستتان، حس خوش حضور در جنگل‌های باران‌زده شمالی و گرمای آتش برافروخته با هیزم را تجربه خواهید کرد. در نت آغازین این عطر دلنشین و ماندگار، رایحه ترنج به‌زیبایی با رایحه اسطوخودوس، نعناع، گشنیز، میوه‌های مختلف و ترکیبات سبز ترکیب شده است. در نت میانی هم روایح بسیار خاص و منحصربه‌فردی مانند گل برف، عسل، یاس، کارامل، سدر، شیر و نعناع هندی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در نت پایه این عطر گرم و شیرین مردانه هم روایحی همچون دانه تونکا، لوبان، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و قهوه جلوه‌گری می‌کنند.

8. پاکورابان بلک ایکس اس مردانه

پاکورابان بلک ایکس اس مردانه

امکان ندارد که شما به‌دنبال بهترین ادکلن مردانه گرم و شیرین باشید و نام بلک ایکس اس به گوشتان نخورده باشد. این عطر اسپانیایی که در سال 2005 به بازار معرفی شد، با آمیزه‌ای از روایح شرقی و چوبی و قیمتی بسیار مناسب سریعا مورد توجه مردان جوان و نوجوان برای استفاده روزانه یا مناسبت‌های دوستانه قرار گرفت. نت‌های متعادل، شیرین و ملایم موجود در این ادکلن مردانه گرم و شیرین باعث شده‌اند که شما بدون نگرانی از آزار دیگران، از این عطر دلنشین در هر موقعیتی استفاده کنید. رایحه لیموترش و سالویا در نت آغازین، رایحه هل، دارچین، پرالین و بلسان کلمبیایی در نت میانی و روایح کهربا، اقاقیای برزیلی و نعناع هندی در نت پایانی این عطر دلفریب، آمیزه‌ای شیک، خاص و ماندگاری را خلق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید : 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین

9. دولچه گابانا د وان مردانه ادو پرفیوم

دولچه گابانا د وان مردانه ادو پرفیوم

از دید بسیاری از مردان خاص‌پسند و شیک‌پوش، دولچه گابانا د وان مردانه در گروه بهترین ادکلن های مردانه شیرین و گرم قرار می‌گیرد. این عطر شیک ایتالیایی در سال 2005 با آمیزه‌ای از روایح چوبی و ادویه‌ای به بازار آمد و به عطرامضای بسیاری از مردان درونگرا با روحیه مرموز تبدیل شد. شما می‌توانید از این عطر شیک هم به‌صورت روزانه و هم برای مهمانی‌ها و مناسبت‌های رسمی در پاییز و زمستان استفاده کنید. در این ادکلن مردانه گرم و شیرین ایتالیایی با ترکیب روایح رویایی و شگفت‌انگیزی همچون ریحان، گریپ‌فروت، گشنیز، هل، زنجبیل، شکوفه پرتقال، کهربا، سدر و تنباکو مواجه هستیم.

10. مانسرا رد توباکو

مانسرا رد توباکو

رد توباکو ، یک ادکلن مردانه گرم و شیرین فرانسوی دیگر که در سال 2017 به بازار آمد و تقریبا مورد استقبال تمامی آقایان در تمامی گروه‌های سنی قرار گرفت. روایح شیرین و دلنشین موجود در این عطر باعث شده‌اند که آقایان به استفاده از آن در مهمانی‌های رسمی یا فضاهای آزاد تمایل بیشتری داشته باشند. قرار گرفتن رایحه زعفران، سیب و چرم در این عطر گرم فرانسوی، کلاس و وقار خاصی به آن بخشیده و باعث شده است که آمیزه این عطر واقعا لوکس و خاص باشد. از دیگر روایح موجود در این ادکلن مردانه با بوی گرم و شیرین می‌توان به این موارد اشاره کرد: دارچین، جوز، روایح دودی، هلو، گلابی، نعناع هندی، یاس، مشک، کهربا، وانیل، خس‌خس، چوب صندل سفید، تنباکو و چوب گایاک.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟