10 عطر ادکلن گرم و تلخ مردانه جذاب

10 عطر ادکلن گرم و تلخ مردانه جذاب

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 ماه پیش
اشتراک گذاری :

10 عطر ادکلن گرم و تلخ مردانه

اگر جزو آن گروه از مردانی هستید که به‌دنبال روایح کاملا خاص و مردانه می‌گردید و دوست دارید که کلاس و وقار خاصی با استفاده از یک عطر منحصربه‌فرد به استایل خود بدهید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما انواع عطر و ادکلن‌های تلخ مردانه را هم امتحان کنید. این عطرها روایحی کاملا مرموز، رویایی، شیک و خاطره‌انگیز دارند و می‌توانند شخصیت منحصربه‌فردی از شما در ذهن طرف مقابلتان به تصویر بکشند. در میان انواع ادکلن های گرم و تلخ مردانه، مواردی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، جزو پرطرفدارترین عطرها در سراسر جهان هستند.

بهترین ادکلن مردانه گرم و تلخ کدام است؟

1. اورتو پاریسی کوئوم (کویوم)

اورتو پاریسی کوئوم (کویوم)

در میان انواع ادکلن گرم و تلخ مردانه، عطر ایتالیایی اورتو پاریسی کوئوم طرفداران زیادی در بین تمامی آقایان و در تمامی گروه‌های سنی دارد. این عطر مردانه تلخ و گرم با آمیزه‌ای از روایح چرمی، هم برای استفاده روزانه مناسب است و هم برای استفاده در مراسم‌ها و مهمانی‌های خاص. روایح شیرین، دودی و چرمی نهفته در این ادکلن تلخ مردانه و گرم باعث شده‌اند که این عطر به عطری سرشار از آرامش، تبدیل شود و خاطره بسیار دل‌انگیزی از حضور شما در هر جمعی بر جای بگذارد. در این عطر ایتالیایی، روایح خطی و دلنشینی همچون نارنگی ماندارین، وانیل، نعناع هندی، سدر، بنفشه، چرم، لابدانیوم، فلفل، عنبر، بوته وحشی جاوی، روغن کرچک، روایح حیوانی و روایح دودی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا شما درنهایت یک عطر ماندگار و با پخش بوی قابل قبول داشته باشید.

2. لالیک انکر نویر

لالیک انکر نویر

لالیک انکر نویر که با نام لالیک مشکی در میان طرفداران عطر و ادکلن شناخته می‌شود، عطری کاملا کلاسیک و با قیمت مناسب است که می‌تواند گزینه خوبی برای مردان جدی و مرموز باشد. این ادکلن گرم مردانه و تلخ در سال 2006 توسط کمپانی فرانسوی خود و با آمیزه‌ای از روایح چوبی و معطر روانه بازار شد و به‌دلیل قیمت مناسب و آمیزه‌ همه‌پسندی که داشت، سریعا مورد استقبال مردان جوان، جسور و با اعتمادبه‌نفس بالا قرار گرفت. یکی دو سال بیشتر از عرضه این ادکلن تلخ و گرم مردانه به بازار نگذشته بود که تعداد زیادی از مردان جوان که روحیه مدیریتی داشتند، آن را به عطرامضای خود تبدیل کردند. از نت آغازین این ادکلن مردانه با بوی تلخ و گرم، رایحه خوش سرو به مشام می‌رسد. در نت میانی، رایحه خس‌خس خودنمایی می‌کند و ماندگاری این عطر هم مدیون ترکیب روایح مشک و چوب کشمیر در نت پایانی است.

بیشتر بخوانید : 10 ادکلن تلخ و شیرین مردانه 10 ادکلن تلخ و شیرین مردانهاسم و مارک 8 عطر ادکلن تلخ مردانه + معرفی معروف ترین ها اسم و مارک 8 عطر ادکلن تلخ مردانه + معرفی معروف ترین ها

3. اورتو پاریسی ترونی

اورتو پاریسی ترونی

ترونی یک عطر پرطرفدار دیگر از برند ایتالیایی اورتو پاریسی است که در سال 2017 به‌عنوان یک ادکلن مردانه با رایحه گرم و تلخ به بازار عرضه شد. این عطر ایتالیایی با آمیزه‌ای از روایح شرقی و چوبی به عطرامضای بسیاری از مردان جوان و شیک‌پوش برای مناسبت‌های کاملا رسمی و مهمانی‌های خاص تبدیل شد. رنگ آمیزه این عطر ایتالیایی، قرمز آتشین است و بسیاری از منتقدان جدی جهان عطر و ادکلن بر این باورند که عطرساز آن قصد داشته است تا نمادی از گرمای دلچسب جنوب ایتالیا را خلق کند. در این عطر گرم و تلخ مردانه، روایح دلفریبی همچون تمشک، کهربا، سدر، چوب گایاک، خزه درخت بلوط، مشک، نعناع هندی، دانه تونکا و وانیل جلوه‌گری می‌کنند.

4. آمواج اینترلود مردانه

آمواج اینترلود مردانه

اگر می‌خواهید یکی از بهترین ادکلن های گرم و تلخ مردانه و با ماندگاری بالا را در اختیار داشته باشید، خرید ادکلن مردانه آمواج اینترلود را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر عمانی در سال 2012 با آمیزه‌ای از روایح شرقی و چوبی به بازار آمد و به‌دلیل پخش بو و ماندگاری فوق‌العاده بالایی که داشت، مورد استقبال مردانی با استایل‌های شیک و کلاسیک قرار گرفت. مهمانی‌های فضای باز، شب‌های سرد سال و مناسبت‌های کاملا رسمی، بهترین زمان برای درخشش این ادکلن گرم و تلخ مردانه محسوب می‌شوند. در نت آغازین آمواج اینترلود، تعادل شگفت‌انگیزی بین روایح ترنج، فلفل و پونه کوهی برقرار شده است. در نت میانی این ادکلن با بوی گرم و تلخ هم رایحه کهربا، لابدانیوم و اپوپوناکس در کنار روایح دودی خودنمایی می‌کند. نت پایه این عطر اصل هم از ترکیب رایحه نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم و عود تشکیل شده است.

5. آرامیس دوین

آرامیس دوین

اگر می‌خواهید یک ادکلن با رایحه گرم و تلخ داشته باشید و دلتان می‌خواهد که عطر انتخابی شما قیمت بسیار مناسبی داشته باشد، می‌توانید آرامیس دوین را تست کنید. این عطر گرم آمریکایی با آمیزه‌ای از روایح چایپر در سال 1977 به بازار معرفی شد و تقریبا مورد استقبال تمامی آقایان بالای 25 سال قرار گرفت. آرامیس دوین می‌تواند نمادی از مردان خوش‌پوش، باوقار و خوش‌اخلاق باشد که حضورشان آرامش زیادی به هر جمعی می‌بخشد. در نت آغازین این ادکلن گرم و تلخ مردانه، رایحه ترنج به‌طرز بسیار دل‌انگیزی در کنار رایحه پرتقال، لیموترش، اسطوخودوس، آلدهید، گیاه درمنه و صمغ گالبانیوم قرار گرفته است. از نت میانی هم رایحه خوش میخک صدپر، یاس، درخت کاج، دارچین و زیره به مشام می‌رسد. بعد از گذشت 30 تا 40 دقیقه هم نت پایه این عطر شگفت‌انگیز با ترکیب روایح مشک، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر، چرم و لابدانیوم آزاد می‌شود.

بیشتر بخوانید : معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذ معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذ

6. اینیشیو پارفومز پرایوز عود فور گریتنس

اینیشیو پارفومز پرایوز عود فور گریتنس

اگر طرفدار انواع عطر و ادکلن‌های فرانسوی هستید و می‌خواهید بهترین ادکلن گرم و تلخ مردانه از دید بسیاری از افراد را در اختیار داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌سادگی از کنار این ادکلن رویایی نگذرید. عود فور گریتنس با آمیزه‌ای روایح چوبی و ادویه‌ای در سال 2018 به بازار آمد و شدیدا مورد توجه مردان جوان و مرموز که به‌راحتی احساسات خود را بروز نمی‌دهند، قرار گرفت. این عطر که عطری کاملا جادویی، آرامش‌بخش و شامه‌نواز است، می‌تواند به‌عنوان یک ادکلن گرم و تلخ مردانه و اغواگر، گزینه بسیار مناسبی برای قرارهای عاشقانه شما در روزهای سرد پاییزی و زمستانی باشد. روایح شیک و بسیار خاصی همچون اسطوخودوس، جوز و زعفران، شیرینی دل‌انگیزی به نت آغازین این ادکلن گرم و تلخ مردانه بخشیده‌اند. رایحه عود در نت میانی و رایحه مشک کنار نعناع هندی در نت پایانی این عطر باعث افزایش ماندگاری و پخش بوی بی‌نظیر آن شده است.

7. بنتلی ابسولوت

بنتلی ابسولوت

اگر بخواهیم بهترین ادکلن های تلخ و گرم مردانه را معرفی کنیم، نمی‌توانیم به‌سادگی از کنار نام بنتلی ابسولوت به‌عنوان یک ادکلن گرم و تلخ مردانه بگذریم. این عطر انگلیسی در سال 2014 با آمیزه‌ای از روایح شرقی و چوبی به بازار آمد و به‌دلیل قیمت بسیار مناسبش مورد توجه تمامی آقایان در گروه‌های سنی مختلف قرار گرفت. اگر اهل استایل‌های کاملا کلاسیک و رسمی هستید، می‌توانید روی این عطر انگلیسی برای استفاده در مهمانی‌های کاملا رسمی حساب کنید. در این ادکلن مردانه، روایحی همچون زنجبیل، فلفل صورتی، چوب صندل سفید، پاپیروس، صمغ کندر، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر و عود جلوه‌گری می‌کنند.

8. آزارو پور هوم

آزارو پور هوم

یکی دیگر از بهترین ادکلن های گرم و تلخ مردانه که می‌تواند گزینه مناسبی برای مهمانی‌های رسمی در شب‌های سرد زمستانی باشد، آزارو پور هوم است. این عطر به‌دلیل قیمت مناسبی که دارد، از سال 1978 که توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد، به عطرامضای بسیاری از مردان جوان یا میانسال تبدیل شد. آمیزه آرام‌بخش و نوستالژی نهفته در این ادکلن گرم و تلخ مردانه باعث شده است که بسیاری از مردان کلاسیک‌پوش و رمانتیک توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. تنوع روایح موجود در این عطر مردانه تلخ و گرم باعث شده است که آزارو پور هوم در گروه عطرهای معطر فوژه جای بگیرد و نظر سخت‌پسندترین مردان را هم به خود جلب کند. روایح متنوعی همچون ترنج، لیموترش، اسطوخودوس، سالویا، ریحان، زنبق، زیره، رازیانه، نعناع هندی، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، هل، دانه سرو کوهی، دانه تونکا، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و چرم در این عطر فرانسوی شامه‌نوازی می‌کنند.

9. جووی پاریس پرایوت لیبل

جوووی پاریس پرایوت لیبل

اگر به‌دنبال بهترین ادکلن مردانه گرم و تلخ هستید و به عطرهای فرانسوی با آمیزه‌ای از روایح شرقی و چوبی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید عطر مردانه مورد نظرتان حتما پرایوت لیبل را تست کنید. این عطر گرم فرانسوی که در سال 2011 به بازار معرفی شد، با ترکیبی از روایح بسیار ظریف اما قدرتمند مورد توجه مردانی با اعتمادبه‌نفس بالا و شخصیت‌های خودساخته قرار گرفت. بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن بر این باورند که این ادکلن گرم و تلخ مردانه برای مدیران جسور طراحی شده است. در نت آغازین این عطر مردانه، روایحی همچون خس‌خس، چرم و پاپیروس در رازآلودترین حالت ممکن در کنار همدیگر جای گرفته‌اند. در نت میانی، رایحه نعناع هندی در کنار چوب صندل سفید آرامش خاصی به این عطر می‌بخشد. بیشترین وقار و کلاس این ادکلن تلخ و گرم مردانه هم مدیون رایحه خوش لابدانیوم در نت پایه است.

10. اورلن دریک مردانه

اورلن دریک مردانه

گران یا ارزان بودن یک عطر نمی‌تواند نشان‌دهنده محبوبیت، ماندگاری یا حتی پخش بوی قابل توجه آن باشد. به‌عنوان مثال، اورلن دریک به‌عنوان یک عطر گرم فرانسوی و با قیمت بسیار مناسب، عطری کاملا ماندگار، همه‌پسند و با پخش بوی مناسب است. این عطر با آمیزه‌ای از روایح معطر و فوژه در سال 1978 به بازار آمد و مورد استقبال مردان میانسال و اهل پوشش‌های کلاسیک قرار گرفت. روایح دلنشین و آرامش‌بخشی که در این ادکلن گرم و تلخ مردانه در کنار همدیگر چیده شده‌اند، آن را به عطری مناسب برای پدران مهربان و خنده‌رو تبدیل کرده است. در این عطر فرانسوی، روایحی همچون اسطوخودوس، رزماری، آویشن، ترخون، نعناع هندی، سدر، شمعدانی، یاس، درخت کاج، زیره، جوز، فلفل، دانه تونکا، مشک و لابدانیوم در کنار روایح دودی جلوه‌گری می‌کنند.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، بهترین ادکلن تلخ و گرم مردانه برای شما هستند؟

هر کدام از عطرها یا برندهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

یک عطر مردانه تلخ و گرم چه ویژگی‌هایی دارد؟

به‌طور کلی تمامی عطرهای تلخ مردانه دارای روایحی برگرفته از چوب‌ها، عود، عنبر و روایح دودی هستند. از طرف دیگر، عطرهای گرم هم دارای روایح گل‌فام یا مشک‌اندود هستند. بنابراین یک عطر گرم و تلخ مردانه، عطری نسبتا سنگین و رسمی است که می‌توان در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های کاملا رسمی از آن استفاده کرد.

بهترین ادکلن مردانه گرم و تلخ کدام است؟

هرچند که ممکن است نام بهترین ادکلن برای هر فردی با توجه به سلیقه شخصی او متفاوت باشد، اما از نظر بسیاری از منتقدان حرفه‌ای عطر و ادکلن، ادکلن های گرم و تلخ مردانه که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، در گروه بهترین عطر و ادکلن های گرم و تلخ مردانه قرار می‌گیرند: تام فورد عود وود، بلو شنل، دیور ساوج الکسیر، تق هرمس، لالیک مشکی، اورتو پاریسی کوئوم، آمواج اینترلود مردانه، بلک افغان و لاگوست اسنشیال.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟