فهرست خوشبوترین عطر ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا

فهرست خوشبوترین عطر ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 12 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :8 عطر زنانه با ماندگاری بالا1. باربری هر2. فردریک مال پورتریت آف لیدی3. تیری موگلر آنجل نووا4. تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم5. پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف6. هرمس الکسیر دس مرویلس ادو پرفیوم7. ایو سن لورن لیبر اینتنس زنانه8. تام فورد ولوت ارکید

 

8 عطر زنانه با ماندگاری بالا

همه ما دوست داریم که همیشه بهترین، خاص‌ترین و خوشبوترین عطر و ادکلن‌ها را در اختیار داشته باشیم تا با استفاده از عطر منحصر به فردمان، خط بوی لطیف، ماندگار و دل‌فریبی از خود برجای بگذاریم. بسیاری از افراد ادعا می‌کنند که وقتی اطرافیان آنها اسم عطرشان را می‌پرسند، اعتماد به نفس‌شان دوچندان می‌شود! به همین دلیل هم در ادامه این مطلب به معرفی خوشبوترین ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا می‌پردازیم تا انتخاب را برایتان ساده‌تر کنیم.

1. باربری هر

باربری هر

اگر یک عطر زنانه با ماندگاری بالا می‌خواهید که برای استفاده روزانه در هر شرایطی مناسب باشد و بازخورد اجتماعی خوبی را برای شما به همراه بیاورد، باربری هِر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رایحه این ادکلن خوشبو زنانه با قیمت مناسب، کمی آدامسی و آبنباتی است و شیرینی ملایمی که در آن وجود دارد هم می‌تواند طراوت و شادابی خاصی به این ادکلن زنانه خوب با ماندگاری بالا بدهد. در نت آغازین این ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب، روایحی همچون بلوبری، توت سیاه، توت فرنگی، تمشک و گیلاس در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. جای گرفتن رایحه بنفشه در کنار رایحه یاس در نت میانی این عطر زنانه باعث شده است که باربری هِر به عطری لطیف و ظریف تبدیل شود. روایحی همچون مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و روایح چوبی در خوشبوترین عطر زنانه‌ ای که پیش رویتان است، جلوه‌گری می‌کنند. این عطر گل‌فام و میوه‌ای در سال 2018 توسط کمپانی انگلیسی خود روانه بازار شد و بسیار مورد توجه دختران جوان و نوجوان قرار گرفت.

2. فردریک مال پورتریت آف لیدی

فردریک مال پورتریت آف لیدی

یک عطر فرانسوی، شرقی و گل‌فام به نام فردریک مال پورتریت آف لیدی که در سال 2010 و به‌عنوان یک عطر لوکس و لاکچری وارد بازار شد و سریعا مورد توجه خانم‌های شیک‌پوش و خاص‌پسند قرار گرفت تا آنها با پوشیدن این عطر به نگین درخشان هر مجلسی تبدیل شوند. برند فردریک مال که بهترین برند عطر زنانه با ماندگاری بالا هم محسوب می‌شود، خوشبو ترین و ماندگار ترین عطر زنانه خود را با ترکیب روایح منحصربه‌فرد و ماندگاری همچون رز، دارچین، ادویه گل میخک، انگور فرنگی سیاه، تمشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید، لوبان، مشک، کهربا و روایح دودی روانه بازار کرد تا شما از خط بوی بی‌نظیر این عطر زنانه با ماندگاری بالا شگفت‌زده شوید. بسیاری از صاحب‌نظران در حوزه عطر و ادکلن، فردریک مال پورتریت آف لیدی را بهترین ادکلن زنانه با پخش بوی بالا می‌دانند.

3. تیری موگلر آنجل نووا

تیری موگلر آنجل نووا

این عطر زنانه با ماندگاری بالا در سال 2020 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. آنجل نووا به‌عنوان یک عطر شرقی گل‌فام، لقب خوشبوترین ادکلن زنانه 2020 را به خود اختصاص داد و در فاصله زمانی کوتاهی به عطرامضای تعداد زیادی از خانم‌های جوان برای استفاده روزانه قرار گرفت. سرزندگی، شادابی و لطافت خاص نهفته در تک‌تک روایح این عطر باعث شده است که دختران جوان، جسور و شاداب که همیشه به‌دنبال روایح تمیز و فانتزی هستند، از این خوشبوترین عطر زنانه دنیا استقبال کنند. نت آغازین این عطر با ترکیب ترش و جذابی مانند سرخالو و تمشک شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه شیرین و دلنشین رز، ترشی نت ابتدایی را تعدیل می‌کند. در نت پایانی هم روایحی جادویی مانند لوبان و چوب آکیگالا در کنار هم قرار می‌گیرند تا درنهایت شما خرید ادکلن زنانه خوشبو و شیکی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی 8 عطر زنانه ملایم و ماندگار و بسیار خوشبو معرفی 8 عطر زنانه ملایم و ماندگار و بسیار خوشبومعرفی 26 ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب معرفی 26 ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب

4. تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم

تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم

آنجل ادو پرفیوم که با نام تیری موگلر ستاره‌ای هم معروف است، در سال 1992 به‌عنوان یک عطر زنانه گرم، شرقی و وانیلی روانه بازار شد. تیری موگلر ستاره‌ای، یکی از خوشبوترین ادکلن های زنانه با قیمت مناسب در بازار تهران است که استفاده از آن برای مهمانی‌های کاملا رسمی، قرارهای کاری خاص یا قرارهای عاشقانه در شب‌های زمستانی پیشنهاد می‌شود. خانم‌های جوان و میانسال که می‌خواهند وقار و کلاس خاصی به استایل کلاسیک خود ببخشند، این عطر را به‌عنوان خوشبوترین عطر زنانه دنیا روی میز آرایش خود دارند. ترنج، دانه‌های قرمز و آناناس در نت ابتدایی این عطر خودنمایی می‌کنند. رایحه زیره و جوز در نت میانی، شیرینی این عطر را به رخ می‌کشند و جای گرفتن رایحه دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و پرالین در نت پایه نیز تعادل روایح را به‌طرز شگفت‌انگیزی برقرار می‌کند. خط بوی بسیار ماندگاری که از این عطر زنانه با ماندگاری بالا باقی می‌ماند، باعث شده است که بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش آن را به‌عنوان اولین انتخاب خود برای مهمانی‌های شبانه در فضای باز در نظر بگیرند.

5. پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف

اگر می‌خواهید خوشبوترین و ماندگارترین ادکلن زنانه دنیا را داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که برای یک‌بار هم که شده دلینا اکسکلوسیف را تست کنید. روایح شرقی، گرم و ماندگار این عطر فرانسوی که در سال 2018 به بازار عرضه شد، نظر بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش، لوکس‌پسند و اهل روایح خاص را به خود جلب کرد. در نت ابتدایی این بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا، رایحه ترنج در کنار سرخالو و گلابی خودنمایی می‌کند. جادوی رایحه رز در کنار عود و روایح دودی در نت میانی هوش از سر شما می‌برد و درنهایت قرار گرفتن رایحه ماندگار کهربا در کنار وانیل و روایح چوبی در نت پایانی باعث می‌شود که شما خوشبوترین ادکلن زنانه سال را داشته باشید.

6. هرمس الکسیر دس مرویلس ادو پرفیوم

هرمس الکسیر دس مرویلس ادو پرفیوم

هرمس همیشه بهترین مارک عطر زنانه با ماندگاری بالا در میان برندهای مختلف عطر و ادکلن زنانه بوده است. این کمپانی فرانسوی در سال 2006، عطر گرم و شرقی فوژه‌ای با نام الکسیر دس مرویلس را روانه بازار کرد تا بتواند رایحه‌ای شگفت‌انگیز، جادویی، جذاب و ماندگار را در اختیار خانم‌های خاص‌پسند قرار دهد. استفاده از این عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا شدیدا باعث افزایش اعتمادبه‌نفس شما می‌شود و نظر اطرافیان را به‌سوی شما جلب می‌کند. تقریبا کمتر کسی پیدا می‌شود که بعد از استفاده از این عطر،‌ نام ادکلن شما را نپرسد. تنوع روایح موجود در این عطر زنانه با ماندگاری بالا باعث شده است که سخت‌پسندترین افراد هم استقبال خوبی از آن داشته باشند. رایحه دانه تونکا در کنار کهربا، پرتقال، وانیل، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، درخت بلوط، ‌صمغ گیاهی، روایح دودی، کارامل و بلسان پرویی به‌خوبی در این عطر دل‌انگیز شامه‌نوازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید : چکار کنم ادکلن رو بدنم خوشبو باشه؟ چکار کنم ادکلن رو بدنم خوشبو باشه؟

7. ایو سن لورن لیبر اینتنس زنانه

ایو سن لورن لیبر اینتنس زنانه

اگر می‌خواهید به‌عنوان یک خانم جوان و اهل استایل‌های کلاسیک، خوشبوترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا را برای مهمانی‌های شبانه، قرارهای خاص کاری یا مهمانی‌های لوکس در اختیار داشته باشید، لیبر اینتنس را به شما توصیه می‌کنیم. این عطر فرانسوی با رایحه شرقی فوژه در سال 2020 به بازار آمد و نمادی از وقار، متانت و غرور زنانه شد. شیرینی دلچسب و فریبنده این عطر، آن را به یکی از جذاب‌ترین عطرهای زنانه برای مردان تبدیل کرده است. در نت آغازین این عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا، روایح ترنج، نارنگی ماندارین و اسطوخودوس به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار همدیگر نشسته‌اند. اوج اقتدار این عطر در نت میانی و با قرارگیری رایحه یاس در کنار ارکیده، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال نمایان می‌شود. ماندگاری شگفت‌انگیز لیبر اینتنس هم در نت پایه و با کنار همدیگر قرار گرفتن رایحه دانه تونکا، وانیل، خس‌خس و عنبر شکل می‌گیرد.

8. تام فورد ولوت ارکید

تام فورد ولوت ارکید

ولوت ارکید به‌عنوان یکی از شیک‌ترین عطرهای گرم زنانه شرقی و گل‌فام، محصول سال 2014 از کمپانی آمریکایی تام فورد است. اگر می‌خواهید بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا و روایح شرقی را تجربه کنید یا به روایح شیرینی همچون عسل و وانیل علاقه دارید، حتما ولوت ارکید را تست کنید. روایح متنوع، شیرین و گل‌فامی که در این عطر زنانه با ماندگاری بالا وجود دارند، آن را به خوشبو ترین عطر زنانه برای بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند تبدیل کرده است. روایح دلربا، جذاب و ماندگاری همچون ترنج، نارنگی ماندارین، عسل، رز، سنبل،‌ نرگس، شکوفه پرتقال، گل آفتاب‌پرست، ارکیده، مگنولیا، وانیل، چوب صندل سفید، ‌صمغ درختچه مُر، لابدانیوم، جیر و بلسان پرویی در این عطر ادکلن دل‌انگیز خودنمایی می‌کنند.

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده، کدامیک بهترین ادکلن زنانه با پخش بو بالا است؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

خوشبوترین عطر زنانه 2021 کدام است؟

درمیان خوشبوترین ادکلن های زنانه جهان در سال 2021 نام عطرهای لوکس و شیکی همچون کوکو مادرمازل شنل، ایو سن لورن بلک اوپیوم، لانکوم لا ویه است بله، دیور جادور، تیری موگلر آلین و ورساچه برایت کریستال به چشم می‌خورد.

چند ادکلن خوشبو زنانه با قیمت مناسب کدامند؟

اگر به دنبال ادکلن زنانه خوشبو و ارزان قیمت یا ادکلن خوشبو با قیمت مناسب هستید، بهتر است بدانید که از نظر خیلی از طرفداران عطر ادکلن زنانه، عطر جنیفر لوپز استیل، خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب است. اکلن‌های زنانه دیگری مانند لالیک لامور، دیوید یورمن فرگرنس، دیوید یورمن فرش ایسنس و لالیک لی پارفوم هم یک عطر خوب زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب محسوب می‌شوند.  

بهترین برند عطر زنانه با ماندگاری بالا کدام است؟

اگر اسم عطر زنانه با ماندگاری بالا را سرچ کنید، قطعا عطر و ادکلن‌های خوشبویی از برندهایی مانند ورساچه، شنل، ایو سن لورن، تام فورد، تیری موگلر، هرمس، باربری، دیور و پارفومز د مارلی به چشم‌تان خواهد خورد. خرید ادکلن زنانه از این برندها، تضمینی برای خاص‌پسند بودن شما خواهد بود!


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟