چکار کنم ادکلن رو بدنم خوشبو باشه؟

چکار کنم ادکلن رو بدنم خوشبو باشه؟

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :چگونه ادکلن بزنیم؟پوست‌تان تمیز باشدقبل از افشاندن عطر، پوست‌تان را چرب کنیدادکلن را روی لباس هم اسپری کنیدعطر را در هوا اسپری نکنیدعطر و ادکلن را روی پوست‌تان نمالید

 

چگونه ادکلن بزنیم تا ماندگاری رایحه آن را روی بدن یا لباس خود، بالا ببریم؟ این یکی از رایج‌ترین سوالات بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن است! خیلی از افراد دوست دارند بدانند که آیا راهی برای افزایش ماندگاری رایحه عطر یا خوشبو ماندن آن روی پوست وجود دارد یا خیر! در ادامه این مقاله، راهکارهایی در این زمینه به شما ارائه می‌دهیم.

چگونه ادکلن بزنیم؟

پوست‌تان تمیز باشد

اولین پاسخ به این سوال که چگونه ادکلن بزنیم؟ این است که قبل از هر چیزی برای افزایش ماندگاری رایحه عطر و ادکلن یا خوشبو ماندن آن در طولانی‌مدت، باید پوست‌تان تمیز باشد. اگر می‌خواهید به مهمانی خاصی بروید یا قرار کاری و عاشقانه بسیار خاصی دارید، حتما قبل از افشاندن عطر و ادکلن روی پوست‌تان، استحمام کنید! بعد از حمام، از مرطوب‌کننده‌ها یا لوسیون‌های معطر استفاده نکنید تا رایحه عطر شما تحت تاثیر رایحه لوازم بهداشتی‌تان قرار نگیرد. بعد از اینکه از تمیز بودن پوست خود مطمئن شدید، می‌توانید عطر و ادکلن مورد نظر را به طور مستقیم روی پوست‌تان اسپری کنید.

قبل از افشاندن عطر، پوست‌تان را چرب کنید

عطر و ادکلن روی چربی، ماندگاری بالاتر و رایحه خوش‌تری دارند. بنابراین قبل از افشاندن عطر و ادکلن روی پوست خود،‌ قسمت‌های نبض‌دار پوست مانند مچ دست، پشت گوش و گردن را با کمی کرم نرم‌کننده بر پایه چربی یا لوسیون چرب بدون بو، چرب کنید و سپس عطر و ادکلن را به طور مستقیم روی کرم یا لوسیون، اسپری کنید. با این کار، ادکلن روی بدن شما خوشبوتر می‌ماند.

ادکلن را روی لباس هم اسپری کنید

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه ادکلن بزنیم تا ماندگاری آن را بالاتر ببریم، باید علاوه بر پوست، عطر و ادکلن را روی لباس‌تان هم اسپری کنید. این کار باعث می‌شود تا ذرات عطر و ادکلن در تار و پود لباس شما رخنه کنند و برای ساعت‌های طولانی‌تری، با رایحه خوش خود، شامه‌نوازی کنند.

عطر را در هوا اسپری نکنید

خیلی از افراد عادت دارند که عطر را روی هوا اسپری کنند و از میان آن عبور کنند! این کار تاثیر چندانی در خوشبو شدن شما ندارد و فقط حجم بالایی از عطر و ادکلن شما را به هدر می‌دهد! به جای این کار می‌توانید بعد از اینکه کاملا آماده شدید، یک پاف از عطر و ادکلن را روی موهای خود اسپری کنید. سپس چشم‌ها را ببندید و یک پاف هم روی صورت‌تان اسپری کنید. اجازه بدهید تا 30 ثانیه عطر شما خشک بشود و بعد از آن،‌ چشم‌ها را باز کنید. با این کار می‌‌توانید برای ساعت‌های بیشتری معطر بمانید و در برخورد اول، بسیار خوشبو و شیک به نظر برسید! اگر قرار عاشقانه دارید، حتما یک پاف از عطرتان را هم در کف دست‌ها اسپری کنید تا تاثیر شگفت‌انگیزی روی فرد مقابل خود بگذارید.

بیشتر بخوانید : نحوۀ عطر زدن + 2 ترفند کوچک نحوۀ عطر زدن + 2 ترفند کوچک

عطر و ادکلن را روی پوست‌تان نمالید

یکی دیگر از پاسخ‌های مهم به این سوال که چگونه ادکلن بزنیم؟ این است که بعد از اسپری کردن عطر و ادکلن روی قسمت‌های نبض‌دار بدن، آن را روی پوست‌تان نمالید. مثلا مچ دست‌ها را به هم نمالید زیرا این کار باعث شکسته شدن ترکیب موجود در عطر و کاهش مدت زمان ماندگاری آن روی پوست می‌شود. بهتر است اجازه بدهید تا عطر و ادکلن به طور طبیعی روی پوست شما خشک بشود.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید عطر: چه عطری مناسب چه فصلی است؟ راهنمای خرید عطر: چه عطری مناسب چه فصلی است؟


بهترین ادکلن مردانه با خط بوی بالا کدام است؟

معمولا آقایانی که می‌خواهند عطر و ادکلن روی بدن آنها خوشبوتر باشد، همیشه به دنبال خرید عطر و ادکلن مردانه با خط بوی بالا هستند. شاید در میان عطرها و برندهای مختلف، انتخاب و خرید عطر اصل مردانه از بین گزینه‌های زیر بتواند رضایت شما را جلب کند:

ایو سن لورن لانویت دی الهوم ال اینتنس، گرلن لِ اینستنت او اکستریم، پاکورابان وان میلیون ابسولوتلی گلد، تام فورد توباکو عود،‌ دولچه اند گابانا د وان، جوپ هوم،‌ دیور هوم،‌ پارفومز د مارلی پگاسوس و آمواج اینترلود.

بهترین ادکلن زنانه اصل با ماندگاری و پخش بوی بالا چیست؟

خانم‌هایی که می‌خواهند همیشه خوشبو به نظر برسند، باید خرید ادکلن اورجینال زنانه از میان انواع عطر و ادکلن با ماندگاری و پخش بوی بالا را داشته باشند. اگر می‌خواهید خرید اینترنتی عطر زنانه با ماندگاری و پخش بوی بالا را داشته باشید، این عطرها و برندها را در نظر بگیرید:

ورساچه کریستال نویر، شنل کوکو مادمازل، ویکتور اند رولف فلاور بمب، دیزل لاوردوز، کارولینا هررا گودگرل ولوت فتال، ایوسن لورن سینما، ‌تیری موگلر الین،‌ لانکوم لاویسته بله اینتنس و دیور هیپنوتیک پویزن.

چطور کیفیت عطر و ادکلن را حفظ کنیم؟

بعد از خرید عطر و ادکلن اینترنتی یا حضوری و اطمینان از اصل بودن عطرتان، سعی کنید تا آن را در جای خشک و خنک و به دور از تابش نور آفتاب نگه دارید. همین راهکار ساده کمک می‌کند تا کیفیت عطر شما برای مدت بسیار طولانی‌تری مانند روز اول خود حفظ بشود.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟