معرفی 8 عطر زنانه ملایم و ماندگار و بسیار خوشبو

معرفی 8 عطر زنانه ملایم و ماندگار و بسیار خوشبو

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :8 عطر زنانه ملایم و ماندگارلانکوم ایدولکلوهه لاوکلوهه لاو استوریگرلن مون ادو پرفیومنارسیس رودریگز پودریجیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیومدیور جادور ادو پرفیوممیس دیور بلومینگ بوگت

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که همیشه از یک عطر ملایم که لطافت زنانه خاصی را با خود به یدک بکشد، استفاده کنند. حالا اگر این عطر و ادکلن دارای خط بوی مطلوب و بازخورد اجتماعی مناسبی هم باشد، می‌تواند تکمیل‌کننده استایل یک خانم شیک‌پوش باشد. اگر شما هم جزو طرفداران انواع عطر و ادکلن ملایم، لطیف و باکلاس هستید و می‌خواهید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید، خواندن ادامه این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

8 عطر زنانه ملایم و ماندگار

لانکوم ایدول

لانکوم ایدول

لانکوم ایدول یک عطر زنانه فرانسوی و بسیار شیک است که در سال 2019 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی چایپر گلی قرار گرفت. اگر می‌خواهید یک عطر زنانه ملایم و ماندگار و البته کم‌ریسک داشته باشید، می‌توانید روی لانکوم ایدول حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر ملایم زنانه می‌تواند هم برای مناسبت‌های رسمی و هم برای استفاده روزانه، مناسب باشد. این ادکلن زنانه تقریبا بازخورد مناسبی در میان تمامی گروه‌های سنی دارد و به طور کلی اگر به عطرهای گل‌فام علاقه دارید، حتما لانکوم ایدول را تجربه کنید. نت آغازین این ادکلن زنانه با ترکیب خنک و ملایم گلابی و ترنج شروع می‌شود. نت میانی از ترکیب رز و یاسمن تشکیل می‌شود تا تعادل دلچسبی بین گرمی نت میانی و خنکی نت آغازین ایجاد شود. در نت پایانی هم رایحه مشک سفید در کنار وانیل نشسته است تا بتواند ماندگاری این عطر را افزایش بدهد.

کلوهه لاو

کلوهه لاو

کلوهه لاو در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. این عطر زنانه ملایم و ماندگار ، طبع معتدلی دارد و در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای می‌گیرد؛ از این رو می‌توان این ادکلن زنانه را در روزهای خنک بهاری و پاییزی استفاده کرد. کلوهه لاو یک عطر پودری و بسیار باکلاس برای خانم‌های جوانی است که می‌خواهند یک عطر روزانه شیک روی میز آرایش خود داشته باشند و خط بوی لطیف و ملایمی از خود بر جای بگذارند. کلوهه لاو، یادآور تمامی روایح ملایم، تمیز و باوقار است و به همین دلیل هم در سال‌های اخیر به عطر امضای بسیاری از خانم‌های جوان تبدیل شده است. نت آغازین این عطر، ترکیبی از شکوفه پرتقال و فلفل صورتی را در خود جای داده است. در نت میانی، رایحه زنبق و سنبل در کنار گل آفتاب‌پرست، گل سوسن و گل ویستریا خودنمایی می‌کنند. نت پایانی هم با ترکیب مشک، برنج و روایح پودری، به زیبایی می‌درخشد تا شما با عطری کاملا خاص و وسوسه‌کننده مواجه باشید.

کلوهه لاو استوری

کلوهه لاو استوری

یک عطر زنانه ملایم و ماندگار دیگر از برند فرانسوی کلوهه، با نام «لاو استوری»! لاو استوری، عطری مناسب برای خانم‌های جوان و با روحیه آرام و مهربان است. عطری گل‌فام که لطافت روح زنانه را به تصویر می‌کشد و با خنکای دلچسب خود، وقاری زنانه‌ و رویایی به شما می‌بخشد. این عطر در سال 2014 به بازار آمد و به سرعت مورد استقبال خانم‌های جوان قرار گرفت. لاو استوری، گزینه مناسبی برای استفاده روزانه است و تقریبا هیچ بازخورد منفی‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. تنوع روایح موجود در این عطر زنانه خنک باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند، توجه ویژه‌ای به آن نشان بدهند. در لاو استوری، ترکیب روایح متنوع، جذاب و دل‌انگیزی همچون ترنج، لیمو ترش، بهارنارنج، گریپ‌فروت، گلابی، رز، شکوفه پرتقال، انگور فرنگی سیاه، هلو، گل استفانوتیس، مشک، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر، شامه‌نوازی می‌کنند.

گرلن مون ادو پرفیوم

گرلن مون ادو پرفیوم

اگر در دهه سوم یا چهارم زندگی‌تان هستید و می‌خواهید وقار و کلاس خاصی به استایل رسمی یا کلاسیک خود بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما گرلن مون ادو پرفیوم را امتحان کنید. یک عطر شیک،‌ خاص و باکلاس برای خانم‌های علاقمند به روایح شرقی چوبی که می‌خواهند پوشش متفاوت و البته چشم‌گیری داشته باشند! این عطر زنانه ملایم و ماندگار در سال 2017 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. گرلن مون ادو پرفیوم می‌تواند هم در مناسبت‌های رسمی و هم برای استفاده روزانه، درخشش یک الماس را داشته باشد و روایحی کاملا سحرآمیز به شما عرضه کند. نت ابتدایی این عطر زنانه از ترکیب رایحه ترنج و اسطوخودوس تشکیل شده است. در نت میانی، روایح شیرین‌تری مانند یاس و زنبق در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. نت پاپانی هم از ترکیب رایحه دانه تونکا، وانیل و چوب صندل سفید تشکیل شده است تا شما نتوانید به راحتی از کنار این ادکلن زنانه بگذرید.

نارسیس رودریگز پودری

نارسیس رودریگز پودری

نارسیس رودریگز پودری، یک عطر زنانه آمریکایی است که در سال 2016 به بازار آمد. این عطر معتدل و چهارفصل در گروه بویایی چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود جای می‌گیرد و می‌تواند بازخوردهای اجتماعی خوبی برای شما به همراه داشته باشد. اگر به روایح پودری مانند رایحه لوازم آرایش علاقه دارید، می‌توانید از این عطر لذت ببرید. خانم‌های جوان و میان‌سال، همگی استقبال خوبی از این عطر لطیف و دلربا داشته‌اند. این عطر زنانه ملایم و ماندگار برای استفاده روزانه یا استفاده در مناسبت‌های رسمی، بسیار مناسب است و کلاس ویژه‌ای به استایل شما می‌بخشد. نت آغازین این عطر و ادکلن زنانه با ترکیب رایحه یاس و شکوفه پرتقال در کنار رز، شروع می‌شود. نت میانی، فقط رایحه ماندگار مشک را در خود جای داده است. در نت پایانی هم روایح چوبی و دل‌نشینی مانند دانه تونکا، نعناع هندی، خس‌خس و سدر در کنار هم جای گرفته‌اند تا درنهایت، شما با عطری نسبتا ماندگار که پخش بوی قابل قبولی هم داشته باشد، مواجه باشید.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم

 

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم که به سی ادو پارفوم هم شهرت دارد، عطری ایتالیایی و محصول سال 2013 است. این عطر چایپر میوه‌ای برای خانم‌های بالای 25 سال و مناسبت‌های رسمی، کاملا مناسب است و می‌تواند باعث درخشش شما در مهمانی‌های شبانه یا قرارهای خاص عاشقانه بشود. اگر می‌خواهید اوج جادو و لطافت زنانه این ادکلن را تجربه کنید و بازخورد اجتماعی بسیار خوبی از آن بگیرید، حتما اجازه بدهید که حداقل 30 تا 45 دقیقه روی پوست یا لباس‌تان بماند تا بتواند الماس درخشان رایحه خود را نمایان کند. در نت آغازین این عطر زنانه ملایم و ماندگار، رایحه برگ و جوانه انگور خودنمایی می‌کنند. در نت میانی، رایحه لطیف و شیرین رز در کنار فریزیا نشسته است. نت پایانی هم از ترکیب رایحه وانیل، نعناع هندی، آمبروکسان و روایح چوبی تشکیل شده است تا کلاس و خاص بودن این ادکلن زنانه را حفظ کند.

دیور جادور ادو پرفیوم

دیور جادور ادو پرفیوم

دیور جادور یا ژادور یک عطر زنانه بسیار شیک، رسمی و معتدل است که در سال 1999 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. ژادور در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای قرار می‌گیرد و عطری کاملا لطیف و لاکچری برای خانم‌های خاص‌پسندی است که اهل استایل‌های کلاسیک و آرایش‌های مجلسی هستند. این عطر زنانه ملایم و ماندگار می‌تواند شما را به نگین درخشان مهمانی‌های شبانه تبدیل کند و حسن سلیقه‌تان در انتخاب عطرهای شیک و در عین حال لطیف را به رخ دیگران بکشد. از طرف دیگر، پخش بو و ماندگار قابل توجه این ادکلن اصل زنانه باعث شده است که استقبال خوبی از این عطر نسبتا پودری به عمل بیاید. روایح متنوع، معتدل و ملایمی همچون ترنج، نارنگی ماندارین، مگنولیا، هلو، خربزه، گلابی،‌ رز، فریزیا، بنفشه، یاس، گل برف، گل مریم، ارکیده، آلو، مشک، وانیل، سدر و توت سیاه به خوبی در این عطر رویایی، شامه‌نوازی می‌کنند.

میس دیور بلومینگ بوگت

میس دیور بلومینگ بوگت

این عطر که با نام میس دیور بلومینگ بوکه هم شناخته می‌شود، عطری خنک از کمپانی فرانسوی دیور و محصول سال 2014 است. روایح گل‌فام موجود در این عطر زنانه ملایم و ماندگار باعث شده است تا بلومینگ بوکه به عطری شیک، لطیف و سبک برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان تبدیل شود. رایحه بسیار دل‌نشین و بهاری این ادکلن زنانه از ترکیباتی مانند نارنگی ماندارین،‌ رز، گل صد تومانی، هلو،‌ زردآلو و مشک نشات می‌گیرد و رازآلودگی خاصی به این عطر رویایی می‌بخشد. وقتی اولین افشانه این عطر را روی پوست یا لباس خود اسپری می‌کنید، حس شگفت‌انگیزی همچون حس حضور در یک باغ گل بهاری باران‌زده در ذهن شما تداعی می‌شود. خلاصه اینکه اگر می‌خواهید لطیف‌ترین عطر زنانه برای استفاده مداوم و روزانه را داشته باشید، ‌بدون اینکه کوچک‌ترین حس سردردی به سراغ‌تان بیاید، حتما میس دیور بلومینگ بوگت را امتحان کنید.

به نظر شما کدام عطر زنانه می‌تواند عطری ملایم و ماندگار برای تمام فصل‌های سال باشد؟

هر کدام از انواع عطر و ادکلن زنانه و معتدل می‌توانند برای خانم‌هایی با سلیقه‌های متفاوت، مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک عطر زنانه ملایم و ماندگار چیست؟

هنگام خرید آنلاین عطر زنانه ملایم به این نکته توجه داشته باشید که معمولا روایح گل‌فام و میوه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در این عطر و ادکلن‌ها دارند. بیشتر انواع عطر و ادکلن زنانه ملایم و خوشبو، دارای روایح پودری و لطیف هستند. آن گروه از عطرهایی که روایح چوبی یا مشک‌اندود را هم در خود جای داده‌اند، برای مناسبت‌های رسمی بیشتر توصیه می‌شوند. این در حالی است که عطرهای خنک‌تر و میوه‌ای، برای استفاده روزانه مناسب‌تر خواهند بود.

کدام برند، خوشبوترین عطر زنانه ملایم و ماندگار را دارد؟

پاسخ به این سوال، کاملا به سلیقه شخصی شما برمی‌گردد. اما بهتر است هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه ملایم بدانید که در بین برندهای مختلف،‌ برندهایی مانند لانکوم، جیورجیو آرمانی، نارسیس رودریگز، دیور و کلوهه، انواع عطر و ادکلن با استقبال عمومی بهتری را در بازار عطر و ادکلن زنانه دارند

در انتخاب و خرید عطر زنانه ملایم و ماندگار به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید در فضای بسته از این عطرها استفاده کنید، سعی کنید ادکلن‌های خنک و میوه‌ای را در برنامه خرید عطر زنانه داشته باشید. اگر هم می‌خواهید در مهمانی‌های شبانه یا فضای باز از عطرهای ملایم زنانه استفاده کنید، عطرهایی با نت‌های چوبی و مشک‌اندود را انتخاب کنید. قبل از خرید عطر از یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ، حتما قیمت عطر اصل را بررسی کنید تا بتوانید محصول اورجینال را خریداری کنید. استفاده از محصولات اصل، کلاس ویژه‌ای به استایل شما، ‌مخصوصا در مناسبت‌های رسمی، می‌بخشند.


 

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟