معرفی 26 ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب
5/1

معرفی 26 ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی انواع ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسبمابوسین الکسیر پور الهماریا کری فوراوراجمل رایندراپساجمل ساکریفایس فور هرلیلا حاتمی تهران پور فم زنانهماین پور فم زنانههورس بال پنیجسوس دل پوزو هالووین زنانهیوهان بی (جوهان بی) سنشوالگس بای مارسیانو زنانهمیس فرانک اولیویر (فرانک الیور میس زنانه)آنتونیو باندراس هر گلدن سکرتآرماف کلاب دی نایت زنانه (کلاب د نویت)آرماند باسی این رد پرفیومآنتونیو باندراس کویین آف سداکشنبریتنی اسپیرز بیلیوبریتنی اسپیرز مید نایت فانتزیکریس آدامز اکتیو وومنامپر چیفونامپر کوبیسم زنانهفرانک اولیویر نیچرلالیک آمیتیسجنیفر لوپز استیلامپر فسیو (فاسیو) اسنسایو د سیستل اینسیدنسایو د سیستل سندرلینگ

 

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند که همیشه در خانه، محل کار، مهمانی و گردش‌های دوستانه، مرتب و خوشبو باشند. این روزها قیمت تمامی عطرهای وارداتی تحت تاثیر افزایش قیمت ارز قرار گرفته است و شاید خیلی‌‌ها نتوانند عطرهای گران‌قیمت را برای استفاده روزانه در برنامه خرید خود بگنجانند. از این رو در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی 26 ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب می‌پردازیم. 

معرفی انواع ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب

مابوسین الکسیر پور اله

مابوسین الکسیر پور اله
مابوسین الکسیر پور اله، یک عطر زنانه خوشبو از برند فرانسوی مابوسین است که در سال 2015 رونمایی شد. این ادکلن زنانه گرم و شیرین برای استفاده در مناسبت‌های رسمی بسیار مناسب است و وقار و کلاس خاصی به استایل شما می‌بخشد. خانم‌های جوان یا در ابتدای میانسالی که اهل استایل‌های رسمی و کلاسیک هستند و مي‌خواهند همیشه یک ادکلن خوشبو زنانه قیمت مناسب روی میز آرایش خود داشته باشند، می‌توانند روی این عطر شرقی وانیلی حساب باز کنند. روایحی همچون پرتقال، انگور فرنگی سیاهع فلفل صورتی، رز، زنبق، یاس، وانیل، پرالین و عود در این عطر زنانه با ماندگاری بالا، شامه‌نوازی می‌کنند. 

 

ماریا کری فوراور

ماریا کری فوراور
اگر به دنبال یک ادکلن خوشبو زنانه برای تابستان هستید، حتما ماریا کری فوراور، محصول سال 2009 از کمپانی آمریکایی ماریا کری را امتحان کنید. این عطر زنانه خنک و تابستانی، روایح گل‌فام و لطیفی را در خود جای داده است و می‌تواند نظر خانم‌هایی که به رایحه دلنشین گل‌ها علاقه دارند و می‌خواهند یک عطر زنانه تمام عیار را به صورت روزانه استفاده کنند، جلب کند. ترکیب رایحه لاله مردابی، بهارنارنج، سیب، گاردنیای یاسمنی، گل برف، گل مریم، مشک، نعناع هندی و چوب صندل سفید، این عطر را به عطری مناسب برای خانم‌هایی با روحیه آرام و ملایم، تبدیل کرده است. 

بیشتر بخوانید : بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم

اجمل رایندراپس

اجمل رایندراپس
اجمل رایندراپس یا ریندراپس، یک ادکلن خوشبو زنانه خنک و مناسب برای استفاده روزانه در فصل تابستان است. خانم‌های جوان، شیک‌پسند و شاغلی که می‌خواهند همیشه یک عطر خوشبوی زنانه با قیمت مناسب در کشو کار خود داشته باشند، می‌توانند به خوبی روی این عطر اماراتی که در سال 2006 به بازار آمد، حساب باز کنند. رایحه میوه‌ها در کنار روایح چوبی و گل‌فام و کمی عنبر، به زیبایی هر چه تمام‌تر در اجمل رایندراپس، خودنمایی می‌کنند. 

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

اجمل ساکریفایس فور هر

اجمل ساکریفایس فور هر
اجمل ساکریفایس ، یک عطر خوشبوی زنانه با قیمت مناسب دیگر از برند اماراتی اجمل که در سال 2007 به بازار عطرهای گرم زنانه معرفی شد و در گروه بویایی رایحه‌های گل‌فام، جای گرفت! اگر جزو طرفداران عطرهای یاسی برای مناسبت‌های رسمی هستید، در خرید این ادکلن خوشبو زنانه شک نکنید. در این ادکلن زنانه خوشبو رایحه یاس و آب در کنار وانیل، شکوفه پرتقال، مشک و عنبر چیده شده‌اند تا شما بتوانید از آن در شب‌های سرد پاییزی و زمستانی استفاده کنید و از پخش بو و ماندگاری قابل قبولش، لذت ببرید. 

بیشتر بخوانید : 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی

 

لیلا حاتمی تهران پور فم زنانه

لیلا حاتمی تهران پور فم زنانه
عطر لیلا حاتمی تهران پور فم زنانه در گروه عطرهای معتدل و با رایحه شرقی گل‌فام جای می‌گیرد و می‌تواند گزینه خوبی برای خانم‌های جوان به منظور استفاده روزانه یا استفاده در مناسبت‌های نیمه رسمی و قرارهای خاص کاری باشد. این ادکلن خوشبوی زنانه رایحه گریپ‌فروت، فلفل، هلو، بنفشه، یاس، شکلات، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط و کارامل را در خود جای داده است. اگر روحیه آرام و لطیفی دارید و عاشق روایح وانیلی و شکلاتی هستید، این عطر می‌تواند گزینه خوبی برای تکمیل استایل شما باشد.

ماین پور فم زنانه

ماین پور فم زنانه
ماین پور فم زنانه، محصول کمپانی فرانسوی مارک جوزف و یک عطر خوشبو زنانه مرکباتی است. اگر به رایحه عطر کوکو مادمازل علاقه دارید، قطعا از این ادکلن خوب زنانه با قیمت مناسب هم لذت می‌برید! این ادکلن خوشبو زنانه برای خانم‌های جوان و استفاده روزانه، به خصوص در محل کار، بسیار مناسب است. رایحه‌هایی همچون ترنج، شکوفه پرتقال، نارنگی، رز، یاس، مشک، وانیل و نعناع هندی، جزو روایح تشکیل‌دهنده این عطر زنانه هستند. 

هورس بال پنی

هورس بال پنی
هورس بال پنی در سال 2015 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. این ادکلن خوشبو زنانه در گروه عطرهای معتدل و با رایحه شرقی گل‌فام جای می‌گیرد. استفاده روزانه از این عطر زنانه با قیمت مناسب توسط خانم‌های جوان می‌تواند حس شادابی و سرزندگی خاصی به آنها بدهد. روایح ترش و شیرین لذت‌بخشی مانند ترنج، لیموترش، گریپ‌فروت، رز، یاس، گل یلانگ، گل صد تومانی، وانیل، نعناع هندی و خس‌خس در هورس بال پنی، در کنار یکدیگر چیده شده‌اند. 

جسوس دل پوزو هالووین زنانه

جسوس دل پوزو هالووین زنانه
جسوس یا جیزز دل پوزو هالووین، یک ادکلن خوشبو زنانه خنک و اسپانیایی است که در سال 1997 به بازار آمد. این ادکلن زنانه با قیمت مناسب می‌تواند نظر تمامی خانم‌های جوان و پرشور را به خود جلب کند و حس نشاط و در عین حال،‌ اعتماد به نفس خوبی به آنها بدهد. شاید شما در دقایق ابتدایی افشاندن این عطر زنانه روی پوست یا لباس‌تان، رایحه تند و تیزی را استشمام کنید اما بعد از گذشت زمان کوتاهی، از رایحه گل‌فام و باوقار آن لذت خواهید برد. روایحی همچون آب دریا، بنفشه، برگ موز، برگ درخت نارنج، فلفل، مگنولیا، گل برف، وانیل، چوب صندل سفید، صمغ درختچه مر و روایح دودی، در این ادکلن زنانه شامه‌نوازی می‌کنند. 

یوهان بی (جوهان بی) سنشوال

یوهان بی (جوهان بی) سنشوال
یوهان بی سنشوال، یک عطر گل‌فام و میوه‌ای فرانسوی است که می‌تواند جسارت، زیبایی، سرزندگی و شیطنت‌های یک دختر جوان یا نوجوان را به تصویر بکشد. این عطر خوشبو زنانه برای استفاده روزانه به شدت توصیه می‌شود و می‌تواند بازخورد اجتماعی خوبی برای خانم‌های جوان در پی داشته باشد. روایح لطیف و دل‌فریبی مانند سیب، نارنگی، انگور فرنگی سیاه، شلیل، فریزیا، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل برف، مگنولیا، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل سفید، در این عطر زنانه دل‌انگیز، خودنمایی می‌کنند.

گس بای مارسیانو زنانه

گس بای مارسیانو زنانه
اگر به دنبال خرید ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا هستید، حتما گزینه‌ای به نام گس بای مارسیانو را در نظر داشته باشید. این عطر گرم آمریکایی در سال 2007 به بازار آمد و در گروه بویایی گل‌فام میوه‌ای قرار گرفت. بازخوردهای بسیار خوب این عطر قیمت مناسب زنانه باعث شد تا خیلی از خانم‌های میانسال، ‌تمایل شدیدی برای استفاده از آن به صورت روزانه یا در مهمانی‌ها پیدا کنند. این عطر شیک و باوقار زنانه که می‌تواند با پخش بو و ماندگاری قابل توجه خود،‌ نظر اطرافیان را به شما جلب کند، روایحی همچون گریپ‌فروت، هل، کارامبولا، بلو کاراسائو، یاس، گل صد تومانی، پیچ امین‌الدوله، مشک، وانیل و روایح چوبی را در خود جای داده است.

میس فرانک اولیویر (فرانک الیور میس زنانه)

میس فرانک اولیویر
میس فرانک اولیویر یک عطر زنانه قیمت مناسب فرانسوی و خنک است که در سال 2014 به بازار معرفی شد. رایحه سرزنده، سبک و جسورانه گل‌فام و میوه‌ای این ادکلن خوشبو زنانه باعث شده است که بسیاری از دختران پرشور و نوجوان، استقبال خوبی از آن بکنند. این عطر لطیف و ملایم تابستانی زنانه، روایح خنک و شادابی مانند لیمو ترش، انگور فرنگی سیاه، گلابی، آناناس، سیب، یاس، گل برف، گل صد تومانی، یاس بنفش، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر را در خود جای داده است تا اولین اسپری آن، ذهن شما را به یک باغ بزرگ میوه بهاری که تازه آبیاری شده است، ببرد!

آنتونیو باندراس هر گلدن سکرت

آنتونیو باندراس هر گلدن سکرت
این عطر خوشبوی زنانه با قیمت مناسب در سال 2013 توسط کمپانی آمریکایی خود به بازار معرفی شد و در گروه بویایی شرقی گل‌فام جای گرفت. اگر به دنبال عطرهای معتدلی هستید که رایحه ملایمی دارند و می‌توان در تمام موقعیت‌ها از آنها استفاده کرد، آنتونیو باندراس هر گلدن سکرت می‌تواند گزینه قابل قبولی برای شما باشد. ترش و شیرینی ملایمی که از این عطر به مشام می‌رسد، حاصل ترکیب روایحی همچون ترنج، نارنگی ماندارین، سیب، هلو، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال، انگور فرنگی سیاه، دانه تونکا، مشک، وانیل، نعناع هندی و سدر است. 

آرماف کلاب دی نایت زنانه (کلاب د نویت)

آرماف کلاب دی نایت زنانه (کلاب د نویت)
ارماف کلاب د نویت زنانه ، این عطر زنانه خوشبو و ماندگار در سال 2014 توسط کمپانی آرماف روانه بازار شد و طبع معتدل و رایحه گل‌فام و میوه‌ای خود،‌ طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان و در ابتدای میانسالی دارد. این عطر می‌تواند برای استفاده روزانه،‌ قرارهای کاری، مهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی بسیار مناسب باشد و متانت خاصی به استایل شما ببخشد. رایحه ترنج، پرتقال، گریپ‌فروت،‌ هلو، سرخالو،‌رز، شمعدانی، یاس، مشک، وانیل، نعناع هندی و خس‌خس به خوبی در این عطر در کنار یکدیگر نشسته‌اند تا ترشی و شیرینی ملایم به نت نهایی این ادکلن خوشبو زنانه ببخشند. 

آرماند باسی این رد پرفیوم

آرماند باسی این رد پرفیوم
اگر یک خانم جوان یا نوجوان پر از شیطنت و خوش‌خنده هستید و می‌خواهید یک ادکلن زنانه خوشبو با قیمت مناسب داشته باشید که حس شادابی، سرزندگی و نشاط شما را به دیگران منتقل کند، باید برای یک بار هم که شده، آرماند باسی این رد پرفیوم را تجربه کنید. این عطر اسپانیایی و گرم در سال 2003 با رایحه‌های گل‌فام خود روانه بازار شد و مورد استقبال دختران جوان برای استفاده روزانه قرار گرفت. ترنج، نارنگی ماندارین، هل، زنجبیل، رز، ‌یاس، گل برف، برگ بنفشه، مشک و روایح دودی به خوبی و زیبایی هرچه تمام‌تر در این عطر خوشبوی زنانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن

آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن
آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن، یک ادکلن خوشبو زنانه برای تابستان است که طبع خنکی دارد و در گروه بویایی گل‌فام و آبزی جای می‌گیرد. این ادکلن زنانه خوب با قیمت مناسب برای خانم‌های جوانی که می‌خواهند عطر ملایم و لطیفی برای استفاده روزانه یا قرارهای کاری و دوستانه داشته باشند، بسیار مناسب است و می‌تواند حُسن سلیقه آنها در انتخاب عطر یک خنک و شیک، را به رخ بکشد. روایح دل‌فریب و شامه‌نوازی همچون گریپ‌فروت، تمشک، آب، زنبق،‌ یاس، گل صد تومانی، فلفل صورتی، کهربا، سدر و جیر در این عطر دلربا جای دارند. 

بریتنی اسپیرز بیلیو

بریتنی اسپیرز بیلیو
بیلیو، یک ادکلن خوشبو زنانه خنک از برند آمریکایی بریتنی اسپیرز است که در سال 2007 رونمایی شد و در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای گرفت. این عطر برای دختران نوجوان و خانم‌های جوانی که می‌خواهند همیشه یک عطر لطیف و حریری روی میز آرایش خود داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی است. رایحه این عطر زنانه خنک و ملایم مي‌تواند یادآور عطر خوش یک بشقاب میوه خنک در یک عصر گرم تابستانی باشد! رایحه گواوا و شکوفه لیمو ترش به زیبایی در کنار رایحه نارنگی ماندارین، پیج امین‌الدوله، کهربا، نعناع هندی و پرالین در این عطر نشسته‌اند تا شما را سرمست از شور جوانی و شادابی کنند. 

بریتنی اسپیرز مید نایت فانتزی

بریتنی اسپیرز مید نایت فانتزی
مید نایت فانتزی، یک عطر خوشبو زنانه دیگر از برند آمریکایی بریتنی اسپیرز است که در سال 2006 رونمایی شد. این ادکلن، یکی از بهترین ادکلن های زنانه قیمت مناسب برای دختران نوجوانی است که عاشق روایح تافی‌مانند و عطر آلبالو هستند. این ادکلن خوشبو زنانه، طبیعیت گرمی دارد و می‌تواند در روزهای سرد سال، به خوبی شامه‌نوازی کند. روایح دخترانه، شیطنت‌آمیز و جسورانه‌های همچون آلو، آلبالو، فریزیا، زنبق، ارکیده، مشک، کهربا و وانیل، ‌از این عطر دلنشین به مشام می‌رسند. 

بیشتر بخوانید : 10 عطر دخترانه خوشبو مناسب خانم‌های جوان! 10 عطر دخترانه خوشبو مناسب خانم‌های جوان!

کریس آدامز اکتیو وومن

کریس آدامز اکتیو وومن
کریس آدامز اکتیو وومن، یک ادکلن خوب زنانه با قیمت مناسب برای خانم‌های جوان یا میانسال است که می‌توانند هم به صورت روزانه و هم در مناسبت‌های رسمی از آن استفاده کنند. این عطر فرانسوی در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای می‌گیرد و بنابراین می‌تواند برای استفاده در مهمانی‌های شبانه هم گزینه قابل قبولی باشد. قرار گرفتن رایحه ترنج، پرتقال و گریپ‌فروت در کنار رایحه رز، یاس، دانه تونکا، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و رایحه میوه‌ها، تعادل خوبی از نظر ترشی و شیرینی در این ادکلن خوشبو زنانه ایجاد کرده است. 

امپر چیفون

امپر چیفون
اگر رایحه عطرهای اماراتی را دوست دارید و می‌خواهید یک ادکلن زنانه با قیمت مناسب و بوی تمیز و یکدست روی میز آرایش خود داشته باشید، امپر چیفون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا برای تمام گروه‌های سنی مناسب است و می‌تواند هم به صورت روزانه و هم در مهمانی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، ‌رز،‌ چوب صندل سفید، یاس، پونه کوهی، مشک و وانیل، جزو روایح تشکیل‌دهنده این عطر دل‌انگیز بهاری و تابستانی هستند. 

امپر کوبیسم زنانه

امپر کوبیسم زنانه
امپر کوبیسم زنانه، ‌یک عطر خوشبو زنانه اماراتی دیگر با قیمت مناسب است که رایحه‌ای گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود دارد. این ادکلن خوشبوی زنانه برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان و خوش‌پوش که می‌خواهند در محیط‌های کاری یا تحصیلی، همیشه مرتب و معطر باشند، بسیار مناسب است. رایحه نارنگی ماندارین و آلو، طراوات خاصی به نت ابتدایی این عطر زنانه بخشیده است. رایحه رز،‌ فریزیا، چوب صندل سفید، لوبان، مشک و وانیل، دلبری جسورانه‌ای در نت میانی می‌کنند و رایحه مشک و وانیل در کنار لوبان، شیکی قابل قبولی به امپر کوبیسم می‌بخشند. 

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم

فرانک اولیویر نیچر

فرانک اولیویر نیچر
اگر یک دختر جوان و پر جنب و جوش هستید و می‌خواهید بهترین ادکلن زنانه با قیمت مناسب را برای فصل تابستان داشته باشید، بهتر است که عطر فرانسوی فرانک اولیویر نیچر را امتحان کنید. این عطر گل‌فام و میوه‌ای که در سال 2008 به بازار آمد، شیرینی معتدل و دلچسبی دارد که می‌تواند هم شما و هم اطرافیان‌تان را سرمست از شادابی و نشاط کند. روایحی همچون ترنج، ‌سرخالو، لیمو ترش، هلو، گل جعفری، سیب، یاس، گل برف، دارچین، یاس بنفش، مشک، سدر و چوب صندل سفید، جزو روایح تشکیل‌دهنده این ادکلن خوشبو زنانه هستند. 

لالیک آمیتیس

لالیک آمیتیس
لالیک آمیتیس جزو عطرهای قیمت مناسب زنانه است که در سال 2007 توسط کمپانی فرانسوی خود رونمایی شد. این ادکلن خوشبو زنانه گل‌فام و میوه‌ای، طبیعت معتدلی دارد و می‌تواند در بهار و پاییز، به خوبی بدرخشد یا در مهمانی‌های دوستانه مورد استفاده قرار بگیرد و با رایحه ملایم و معتدل خود، حس آرامش خوبی به شما و اطرافیان‌تان بدهد. رایحه‌های میوه‌ای مانند انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاتوت و توت‌فرنگی در کنار رایحه‌های گل‌فام مانند رز، گل یلانگ و گل صدتومانی، به خوبی با رایحه فلفل، مشک، وانیل و روایح چوبی در این عطر زنانه، همنشین شده‌اند. 

جنیفر لوپز استیل

جنیفر لوپز استیل
هنگام معرفی عطر زنانه با قیمت مناسب هرگز نمی‌توان از اسم جنیفر لوپز استیل، به سادگی گذشت. یک ادکلن زنانه خوشبو با روایح گل‌فام و طبع خنک که در سال 2003 به بازار آمد و به سرعت مورد استقبال خانم‌های جوان و خوش‌پوش که اهل استایل‌های ساده اما شیک هستند، قرار گرفت. این عطر خوشبوی زنانه به دلیل پخش بو و قیمت مناسب خود در سال‌های اخیر، همیشه در گروه عطرهای پرفروش زنانه قرار داشته است. روایحی همچون سیب، فلفل، نارنگی ماندارین، چای، برنج، رز، فریزیا، گل برف، شکوفه پرتقال، پیچ امین‌الدوله، مشک، کهربا، زنبق، چوب صندل سفید و فلفل، رایحه‌ای تمیز و رویایی برای این ادکلن زنانه ایجاد کرده‌اند. 

امپر فسیو (فاسیو) اسنس

امپر فسیو (فاسیو) اسنس

امپر فاسیو یک عطر گل‌فام و میوه‌ای شیرین است که می‌تواند برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوانی که می‌خواهند یک عطر زنانه خوشبو و ماندگار داشته باشند، بسیار مناسب باشد. این ادکلن خوشبو زنانه و اماراتی، جزو ادکلن‌هایی است که باید برای رسیدن به رایحه اصلی و لطیف آن، کمی صبوری به خرج بدهید. یعنی اگر در دقایق ابتدایی، شیرینی آن دل‌تان را زد، صبور باشید و اجازه بدهید تا ترکیب نت‌ها بعد از چند دقیقه، کار خودشان را بکنند و یک رایحه دلپذیر، پیش روی شما بگذارند! روایح تشکیل‌دهنده این ادکلن زنانه شامل رایحه سیب، گریپ‌فروت، انبه، قند، توت‌فرنگی وحشی، فریزیا، گل برف، شکوفه لیموترش سبز، دانه تونکا،‌ مشک، کهربا و وانیل می‌شوند. 

ایو د سیستل اینسیدنس

ایو د سیستل اینسیدنس
اینسیدنس، یک عطر فرانسوی از کمپانی ایو د سیستل است که به شدت در میان دختران جوان و نوجوان طرفدار دارد! رایحه گل‌فام،‌ میوه‌ای، ترش و شیرین و شیطنت‌آمیز این ادکلن خوشبو زنانه باعث شده است که بسیاری از خانم‌های جوان آن را به عطر امضای خود برای استفاده روزانه تبدیل کنند و از شیرینی ملایم و لطیف آن در طول روز لذت ببرند. رایحه ترنج و نارنگی ماندارین به خوبی در کنار گلابی، زنبق، یاس، مشک، کهربا و سدر نشسته است تا شما با یک عطر ظریف، کاملا زنانه و البته ماندگار، مواجه باشید.  

ایو د سیستل سندرلینگ

یک شاهکار دلنشین و با قیمت مناسب دیگر از برند ایو د سیستل، ‌با نام «سندرلینگ»! سندرلینگ با رایحه چایپر گلی خود، نماد یک خانم جوان با آرایش ملایم و ظاهری آراسته است که همیشه با انتخاب‌های متناسب با موقعیت، حُسن سلیقه خود را به رخ دیگران می‌کشد. این عطر خوشبو زنانه روایحی مانند ترنج، ترکیبات سبز، گل جعفری، رز، یاس، رز بنفش، مشک، وانیل و روایح چوبی را در خود جای داده است. 

به نظر شما کدام ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب می‌تواند بهترین عطر زنانه برای شما باشد؟

هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده، می‌توانند گزینه خوب و در دسترسی برای شما باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید. 

آیا یک ادکلن خوب زنانه با قیمت مناسب، لزوما تقلبی است؟

خیر! اگر شما خرید ادکلن زنانه مردانه با قیمت مناسب را از یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اصل داشته باشید،‌ قطعا محصول اورجینال را دریافت خواهید کرد. دلیل پایین بودن قیمت این محصولات، می‌تواند ترکیبات ارزان‌تر به کار رفته در آنها باشد و قیمت مناسب‌شان،‌ لزوما به معنای تقلبی بودن‌شان نخواهد بود. 

تفاوت یک عطر خوب با قیمت مناسب با عطرهای گران‌قیمت چیست؟

عطرهایی با قیمت مناسب، ترکیبات و ساختار متفاوتی با عطرهای گران‌قیمت یا لاکچری دارند. از این رو، شما می‌توانید روی یک ادکلن خوشبوی زنانه با قیمت مناسب، حساب ویژه‌ای برای استفاده روزانه باز کنید اما به دلیل تفاوت ساختاری و ترکیبی این ادکلن‌ها با ادکلن‌های گران‌قیمت، شاید نتوان روی ماندگاری بسیار بالای آنها حساب کرد. البته خیلی از این عطر و ادکلن ها پخش بوی قابل قبولی دارند. 

بهترین ادکلن های زنانه قیمت مناسب از چه برندی هستند؟

بیشترین عطرهای قیمت مناسب زنانه از این برندها هستند:
اجمل، لالیک، آرماف، جنیفر لوپز، امپر، آنتونیو باندراس، ایو د سیستل و بریتنی اسپیرز.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟