پیشنهاد بهترین عطر زنانه خنک معروف با ماندگاری بالا

پیشنهاد بهترین عطر زنانه خنک معروف با ماندگاری بالا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :بهترین عطر زنانه خنکورساچه اروس زنانه ادو پرفیومگوچی بلومآمواج بیچ هات وومنزرجوف گرلن بالوآمواج هانر زنانه (آمواژ آنر)هرمس او دس مرویلس بلوهرمس وویاژ پرفیوم (وویاج دی هرمس پارفوم)

 

یک لحظه چشم‌های خود را ببندید و تصور کنید که زیر سایه درخت هلو در یک باغ میوه بهاری نشسته‌اید و رایحه یاس، چای سبز و شکوفه لیمو ترش هم در فضا پیچیده است. در همین لحظه، باغبان دارد دیوارهای کاه‌گلی باغ را آب‌پاشی می‌کند و رایحه کاه‌گلِ نم‌زده هم در فضا پخش مي‌شود! تصور بیشتر ما از یک عطر خنک و ماندگار، ترکیب رویایی چنین روایحی است. روایحی شامه‌نواز و دل‌نشین که می‌توانند ما را ساعت‌ها محو خود کنند! اگر شما هم دوست دارید که بهترین عطرهای خنک زنانه را برای استفاده در روزهای گرم سال بشناسید، خواندن ادامه این مطلب می‌تواند برای‌تان جالب باشد.

بهترین عطر زنانه خنک

ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم

ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم

ورساچه اروس یک عطر زنانه خنک ایتالیایی و محبوب در سراسر جهان است که در سال 2014 به بازار آمد. خیلی از خانم‌های طرفدار برند ورساچه، این ادکلن سرد و خنک را به عنوان بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا به دیگران معرفی می‌کنند. اروس، عطری ظریف و لطیف است که بوییدن آن در اولین لحظه، حس خوشایند برخورد با خانمی خجالتی، مهربان و زیبا که گونه‌هایی گلگون و لبخندی ملیح گوشه لب‌هایش دارد را به شما می‌دهد. این ادکلن زنانه در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای می‌گیرد و به شدت می‌تواند بازخورد اجتماعی خوبی برای شما به همراه داشته باشد. تقریبا امکان ندارد که شما این عطر دلربای زنانه را استفاده کنید و کسی نام عطرتان را نپرسد! نت ابتدایی این ادکلن معروف زنانه خنک از ترکیب روایحی همچون ترنج، لیمو ترش و انار تشکیل شده است. در نت میانی، رایحه یاس و گل صدتومانی به زیبایی در کنار رایحه شکوفه لیموترش نشسته‌اند. در نت پایانی هم روایح ماندگاری مانند مشک، چوب صندل سفید و آمبروکسان در کنار روایح دودی خودنمایی می‌کنند تا شما در نهایت، با یک عطر زنانه خنک ، رویایی و وسوسه‌انگیز، مواجه باشید.

بیشتر بخوانید : معرفی 8 عطر زنانه ملایم و ماندگار و بسیار خوشبو معرفی 8 عطر زنانه ملایم و ماندگار و بسیار خوشبو

گوچی بلوم

گوچی بلوم

گوچی بلوم یک عطر زنانه رایحه خنک است که در سال 2017 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار عرضه شد. اگر به روایح گل‌فام علاقه دارید و دوست دارید تا حس خوش حضور در یک مغازه بزرگ گل‌فروشی که گل‌های خود را به تازگی غبارپاشی کرده است را تجربه کنید، در خرید این عطر زنانه خنک شک نکنید! خانم‌های جوانی که به دنبال عطر زنانه خنک و ماندگار هستند، می‌توانند روی گوچی بلوم، هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در مهمانی‌های دوستانه یا دورهمی‌های خودمانی، حساب ویژه‌ای باز کنند. رایحه گل‌فام، لطیف و بسیار ظریف این ادکلن زنانه باعث ایجاد حس رضایت در شما و اطرافیان‌تان می‌شود و اگر به اندازه از این عطر دل‌نشین استفاده کنید، هرگز از نت‌های گل‌فام آن خسته نخواهید شد. در این ادکلن زنانه معروف خنک از روایحی همچون ریشه زنبق، یاس، گل مریم، پیچ امین‌الدوله و نیلوفر رنگون استفاده شده است.

بیشتر بخوانید : با اسم و برند عطرهای معروف دنیا آشنا شوید + تصاویر با اسم و برند عطرهای معروف دنیا آشنا شوید + تصاویر

آمواج بیچ هات وومن

آمواج بیچ هات وومن

آمواج بیچ هات وومن، یکی از بهترین عطرهای خنک زنانه و عطری بسیار خاص برای خانم‌های خاص‌پسند و با سلیقه متفاوت است که می‌خواهند با انتخاب‌های لوکس و منحصر به فرد خود در هر جمعی بدرخشند! این ادکلن خنک زنانه و عمانی در سال 2018 عرضه شد و در گروه بویایی چوبی آبزی قرار گرفت. تنها 4 رایحه بسیار خاص اما بسیار دل‌نشین در این عطر زنانه سرد خودنمایی می‌کنند: شمعدانی، نعناع هندی، آمبروکسان و چوب خیس سواحل! بنابراین، اگر می‌خواهید خاص‌ترین و بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا را داشته باشید، بهتر است که قبل از هر تصمیمی، حتما آمواج بیچ هات وومن را امتحان کنید. این ادکلن سرد و خنک زنانه می‌تواند مورد توجه تمامی گروه‌های سنی برای استفاده روزانه قرار بگیرد.

زرجوف گرلن بالو

زرجوف گرلن بالو

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه با رایحه خنک و ماندگار برای مناسبت‌های رسمی و قرارها و مهمانی‌های خاص هستید، در انتخاب زرجوف گرلن بالو شک نکنید! این عطر زنانه خنک و ایتالیایی در سال 2013 به بازار معرفی شد و در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای شیرین جای گرفت. شیرینی ملایم و خنکی دلچسب این عطر خوشبو زنانه خنک باعث شده است که بسیاری از خانم‌های جوان یا در ابتدای میانسالی، آن را به عطر امضای خود بدل کنند. ترکیب کهربا، وانیل، یاس، گاردنیای یاسمنی، پیچ امین‌الدوله و کارامل، ترکیبی شیک و کاملا خانومانه به این ادکلن خوشبو زنانه خنک بخشیده‌ است.

آمواج هانر زنانه (آمواژ آنر)

آمواج هانر زنانه (آمواژ آنر)

یک عطر زنانه خنک دیگر از برند عمانی آمواج که در سال 2011 عرضه شد و در گروه بویایی شرقی گل‌فام جای گرفت. این عطر رایحه خنک زنانه برای خانم‌های جوان یا میانسال که می‌خواهند حسن سلیقه خود در انتخاب یک عطر شیک و باکلاس را به رخ دیگران بکشند، بسیار مناسب است. اگر طرفدار عطرهای گل‌فام و روایح خاص شرقی باشید، حتما به این عطر علاقمند خواهید شد. رایحه گشنیز در کنار فلفل و جیر، یک رایحه خاص و مرموز برای نت ابتدایی این عطر به وجود می‌آورد. در نت میانی، رایحه میخک صد پر به خوبی در کنار یاس، گاردنیای یاسمنی، گل برف و گل مریم می‌نشیند تا کاملا رضایت طرفداران عطرهای گل‌فام را به خود جلب کند. در نت پایانی امواج هانر زنانه هم ترکیب کهربا، خس‌خس، چرم و اوپوپوناکس در کنار روایح دودی، ترکیب بسیار خاص و لوکسی برای یکی از ادکلن های سرد و خنک زنانه و معروف جهان، ایجاد می‌کند.

هرمس او دس مرویلس بلو

هرمس او دس مرویلس بلو

هرمس او دس مرویلس بلو،‌ یک عطر زنانه خنک و فرانسوی است که در سال 2016 به بازار آمد و به دلیل رایحه معطر آبزی خود، مورد توجه بسیاری از خانم‌ها در روزهای گرم سال قرار گرفت. این عطر خنک زنانه برای خانم‌های جوان که اهل روایح شلوغ و پیچیده نیستند، بسیار مناسب است و می‌تواند گزینه جذابی برای استفاده روزانه باشد. معمولا خانم‌های خاص‌پسند که رایحه عطرهای آبزی مردانه را بیشتر می‌پسندند، تمایل زیادی به این ادکلن زنانه معروف خنک نشان می‌دهند. مرویلس بلو، طراوت و نشاط منحصر به فرد خود را مدیون ترکیب روایحی همچون آب دریا، نعناع هندی و روایح چوبی است. ترکیب روایح چوبی با رایحه آب دریا، حس خوش قدم زدن در باغ سرسبزی که به تازگی آبیاری شده است را به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید : 10 مورد از عطر و ادکلن های معروف فرانسوی را بشناسید! 10 مورد از عطر و ادکلن های معروف فرانسوی را بشناسید!

هرمس وویاژ پرفیوم (وویاج دی هرمس پارفوم)

هرمس وویاژ پرفیوم (وویاج دی هرمس پارفوم)

وویاژ پرفیوم، یک عطر زنانه خنک دیگر از برند فرانسوی هرمس است که در سال 2012 به بازار معرفی شد و در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای گرفت. این عطر زنانه می‌تواند گزینه شیکی برای خانم‌های جوانی باشد که می‌خواهند عطری همه‌پسند و دل‌فریب را برای مهمانی‌ها و مناسبت‌های رسمی تا نیمه‌رسمی استفاده کنند. تقریبا کسی از این ادکلن خنک زنانه با قیمت مناسب ، بازخورد بدی نمی‌گیرد و بوییدن آن، حس سرزندگی و طراوت خاصی را برای بیشتر افراد به دنبال خواهد داشت. نت ابتدایی این ادکلن زنانه با ترکیب رایحه لیموترش، هل و ادویه‌های معطر آغاز می‌شود تا شیطنت ظریفی برای آن ایجاد کند. در نت میانی، ترکیب روایحی همچون رز، ترکیبات سبز، چای و روایح گل‌فام، خودنمایی می‌کنند تا لطافت این عطر زنانه را دوچندان کنند. در نت پایانی هم رایحه مشک و کهربا در کنار روایح دودی قرار گرفته‌اند تا ماندگاری این عطر شیک را بالاتر ببرند. 

به نظر شما خرید عطر زنانه خوشبو و ماندگار از کدامیک از برندهای معرفی‌شده، بهتر است؟

هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده، می‌توانند گزینه قابل توجه و شیکی برای خانم‌های خاص‌پسند در فصل تابستان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

هنگام خرید عطر و ادکلن اینترنتی زنانه، خنک و ماندگار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

معمولا عطرهای خنک، ماندگاری بالایی ندارند و باتوجه به قیمت عطر در این روزها، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که خرید عطر و ادکلن ماندگار را در برنامه خود داشته باشند. از این رو، اگر نمی‌توانید به صورت حضوری برای مشاوره و خرید ادکلن زنانه خنک با ماندگاری بالا به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید، باید یک نکته را قبل از خرید ادکلن ماندگار و خنک، در نظر بگیرید. معمولا بیشتر ادکلن‌های ماندگار دارای ترکیباتی همچون مشک، کهربا، روایح چوبی، یاس یا وانیل هستند. انواع عطر زنانه خنک که تنها ترکیبات سبز، آبزی، میوه‌ای یا گیاهی را در خود جای داده‌اند، معمولا ماندگاری کمتری خواهند داشت.

کدام برندها، عطرهای خنک زنانه با ماندگاری بالا دارند؟

اگر به دنبال خرید عطرهای خنک زنانه با ماندگاری بالا هستید، حتما عطرهای برندهایی مانند آمواج، گوچی، ورساچه، هرمس، دیویدوف، زرجوف و  لالیک را تست کنید.

چطور ماندگاری و پخش بوی عطر را بالاتر ببریم؟

بعد از خرید ادکلن زنانه خوشبو و خنک باید با راه‌های افزایش ماندگاری و پخش بوی آن هم آشنا بشوید. مثلا حتما عطر و ادکلن را روی پوست تمیز و خشک بزنید. اگر پوست‌تان بیش از اندازه خشک است، ابتدا آن را با یک کرم بدون عطر، کمی مرطوب یا چرب کنید و سپس عطر بزنید. حتما کمی عطر به موهای خود هم بزنید. در آخرین مرحله آرایش، ‌چشم‌ها را ببندید و یک پاف عطر را از دور، به طرف صورت‌تان اسپری کنید و بعد از 20 ثانیه، چشم‌ها را باز کنید. کمی از عطر را روی لباس خود هم اسپری کنید. اگر قرار است در ملاقات کاری، دوستانه یا عاشقانه، با طرف مقابل‌تان دست بدهید، سعی کنید مقداری از عطر را هم روی کف دست‌تان اسپری کنید. با همین چند کار ساده، می‌توانید پخش بو و ماندگاری عطر و ادکلن خودتان را افزایش بدهید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟