10 مورد از عطر و ادکلن های معروف فرانسوی را بشناسید!

10 مورد از عطر و ادکلن های معروف فرانسوی را بشناسید!

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :5 عطر معروف زنانه فرانسوی1. میس دیور ادو پرفیوم2. شنل چنس ادو پرفیوم3. ایو سن لورن بلک اوپیوم4. شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم5. هرمس الکسیر دس مرویلس ادو پرفیوم5 نمونه از ادکلن های معروف مردانه فرانسوی1. ژان پل گوتیر (گوتیه) له میل2. دیور ساوج3. کرید اونتوس مردانه4. گرلن لهوم آیدیل5. تق هرمس پرفیوم

 

انواع عطر و ادکلن های معروف فرانسوی همواره مورد توجه بسیاری از طرفداران عطرها بوده‌اند و ما همیشه عطرهای فرانسوی را در لیست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطر و ادکلن‌های سال می‌بینیم. اگر شما هم جزو طرفداران انواع عطر ادکلن معروف فرانسوی هستید و می‌خواهید انتخاب مناسبی در میان دنیای متنوع این محصولات داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله می‌تواند راهنمای خوبی برای‌تان باشد.

5 عطر معروف زنانه فرانسوی

1. میس دیور ادو پرفیوم

میس دیور ادو پرفیوم

کریستین دیور میس دیور پرفیوم، یک عطر خوشبوی زنانه فرانسوی و محصول سال 2012 است. این عطر دلربا با رایحه چایپر گلی و طبع معتدل، برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان، بسیار مناسب است و روایح دل‌نشین موجود در آن، باعث شده است که برخی از خانم‌ها به استفاده از این عطر زنانه در مناسبت‌های رسمی و خاص هم تمایل زیادی نشان بدهند. رایحه شیک و آرام نت آغازین این عطر ادکلن معروف فرانسوی از پرتقال گرفته شده است. در نت میانی، رایحه رز و یاس به‌خوبی در کنار یکدیگر شامه‌نوازی می‌کنند تا لطافت زنانه این عطر را به رخ بکشند. در نت پایانی هم روایح ماندگاری همچون مشک و نعناع هندی در کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا خط بوی مطلوبی از این عطر بر جای بگذارند. اگر می‌خواهید در یک قرار عاشقانه بهاری حاضر بشوید و وقار و ظرافت زنانه خود را به رخ بکشید، در انتخاب میس دیور، تردید نکنید.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور

 

2. شنل چنس ادو پرفیوم

شنل چنس ادو پرفیوم

شنل چنس یکی از عطرهای معروف فرانسوی زنانه است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و برای سال‌های طولانی، در لیست پرفروش‌ترین عطر و ادکلن های زنانه قرار داشته است. شنل چنس، نماد یک خانم جوان و زیبا، خوش‌پوش و خوش‌استایل، آرام و مهربان و البته کاملا متین است که همه دوست دارند در تمام مهمانی‌ها از هم‌صحبتی با او لذت ببرند. این ادکلن زنانه لوکس می‌تواند هم در مناسبت‌های رسمی و هم به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرد و وقار و کلاس خاصی به استایل شما ببخشد. در این عطر شیک و معتدل، روایحی همچون مشک، وانیل، نعناع هندی، یاس و فلفل صورتی، به زیبایی خودنمایی می‌کنند تا هیچ‌کدام از خانم‌های طرفدار عطرهای چایپر گلی، نتوانند دست رد به سینه آن بزنند. ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر ادکلن معروف فرانسوی باعث می‌شود تا شما بازخوردهای اجتماعی بسیار خوبی از آن بگیرید.

3. ایو سن لورن بلک اوپیوم

ایو سن لورن بلک اوپیوم

ایو سن لورن بلک اوپیوم که با نام اوپیوم مشکی هم شهرت دارد، یک ادکلن زنانه اصل فرانسه است که در سال 2014 به بازار آمد و در گروه عطرهای گرم زنانه با رایحه شرقی وانیلی جای گرفت. این عطر برای خانم‌های جوان یا در ابتدای میانسالی که می‌خواهند در مناسبت‌های خاص و رسمی یا مهمانی‌های شبانه به خوبی بدرخشند، بسیار مناسب است. عطری شیک با روایح گرم و دل‌نشین که می‌تواند شما را به شمع مجلس در مهمانی‌های پاییزی و زمستانی بدل کند! در نت ابتدایی ایو سن لورن بلک اوپیوم، از رایحه شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و گلابی در کنار یکدیگر استفاده شده است. در نت میانی، روایح یاس، شیرین بیان و قهوه به زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار یکدیگر نشسته‌اند تا ماندگاری و خاص بودن این عطر را دو چندان کنند. در نت پایانی هم رایحه وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا این عطر ادکلن معروف فرانسوی زنانه را به یک ادکلن کاملا باکلاس و رسمی برای مناسبت‌های خاص تبدیل کنند.

4. شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

اگر به دنبال یک ادکلن فرانسوی قیمت مناسب و بسیار شیک و ماندگار برای مناسبت‌های رسمی هستید یا می‌خواهید یکی از عطرهای معروف زنانه فرانسوی را به عطر امضای خود تبدیل کنید، شکی در انتخاب ادکلن شنل کوکو مادمازل، نداشته باشید! این عطر معروف زنانه فرانسوی که برای سال‌های طولانی در صدر لیست پرفروش‌ترین عطرهای زنانه قرار داشت، در سال 2001 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی گل‌فام قرار گرفت. باوجود روایح گل‌فام و وانیلیِ موجود در کوکو مادمازل، بازهم نمی‌توان در هیچ شرایطی از این عطر ادکلن معروف فرانسوی شیک و دل‌فریب، دل‌زده شد و فقط می‌توان در تمام روزهای سال از رایحه جادویی و رویایی آن لذت برد. نت آغازین این ادکلن زنانه از ترکیب روایح ترنج،‌ پرتقال و گریپ‌فروت تشکیل شده است. در نت میانی، ترکیب رایحه سرخالو، رز و یاس، ترکیب بسیار فریبنده‌ای را تشکیل داده‌اند. در نت پایانی هم رایحه مشک و وانیل، به خوبی در کنار نعناع هندی و خس‌خس خودنمایی می‌کنند تا شما با یک عطر تمام عیار زنانه، لطیف و باوقار مواجه باشید. 

5. هرمس الکسیر دس مرویلس ادو پرفیوم

هرمس الکسیر دس مرویلس ادو پرفیوم

اگر به دنبال یک عطر ادکلن معروف فرانسوی شیک برای قرارهای رسمی و مهمانی‌های مجلل هستید، می‌توانید هرمس الکسیر دس مرویلس را امتحان کنید. این عطر خوشبوی زنانه فرانسوی و گرم، در سال 2006 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی فوژه جای گرفت. خانم‌های جوان یا خانم‌های در ابتدای میانسالی که اهل استایل‌های شیک و کلاسیک با کت‌های کمرباریک چرم و چکمه‌های بلند هستند، می‌توانند با کمک این ادکلن زنانه اغواکننده، وقار و کلاس خاص‌تری در شب‌ها و روزهای سرد سال به استایل خود ببخشند. تنوع روایح لوکس موجود در این عطر باعث شده است تا حتی خانم‌های سخت‌پسند در بازار عطر و ادکلن هم، اقبال خوبی نسبت به این عطر رویایی نشان بدهند. روایحی همچون دانه تونکا، کهربا، پرتقال، وانیل، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، درخت بلوط، صمغ گیاهی، روایح دودی، کارامل و بلسان پرویی، رقص شگفت‌انگیزی از خود در این عطر به نمایش می‌گذارند!

5 نمونه از ادکلن های معروف مردانه فرانسوی

1. ژان پل گوتیر (گوتیه) له میل

ژان پل گوتیر (گوتیه) له میل

در میان ادکلن های معروف مردانه فرانسوی ، همیشه ردی از ژان پل گوتیه له میل،‌ دیده می‌شود. این عطر ادکلن معروف فرانسوی که در سال 1995 به بازار آمد، در گروه بویایی شرقی فوژه جای می‌گیرد و می‌تواند برای آقایان طرفدار نت‌های وانیلی، بسیار دلپذیر باشد. هرچند که این عطر بیشتر برای استفاده روزانه، مورد توجه قرار گرفته است، اما بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند که رایحه کمی شیرین و وانیلی آن را در مهمانی‌ها تجربه کنند و شیرینی دلنشین آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. روایح متنوع چوبی، ادویه‌ای و وانیلی موجود در ادکلن مردانه باعث شده است که هم آقایان جوان و هم آقایان میانسال، توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. در نت آغازین ژان پل گوتیه له میل، روایح ترنج، اسطوخودوس، نعناع، هل و گیاه درمنه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در نت میانی، رایحه دارچین در کنار زیره و شکوفه پرتقال، خودنمایی می‌کند و در نت پایانی هم رایحه دانه تونکا در کنار کهربا، وانیل، سدر و چوب صندل سفید خودنمایی می‌کند تا عطری نسبتا کلاسیک را پیش روی شما بگذارد.

2. دیور ساوج

دیور ساوج

دیور ساوج یا همان کریستین دیور ساواج، یکی از بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی است که در سال 2015 به بازار معرفی شد. این عطر ادکلن معروف فرانسوی ، طبع معتدلی دارد و در گروه بویایی مرکباتی معطر جای می‌گیرد. بنابراین آقایان جوان و پرشوری که کمی جسارت و شیطنت پسرانه در شخصیت آنها وجود دارد، می‌توانند به خوبی با این ادکلن مردانه ارتباط برقرار کنند و آن را به عطر امضای خود برای استفاده روزانه تبدیل کنند. در نت ابتدایی این عطر، دو رایحه جذاب و وسوسه‌کننده همچون ترنج و فلفل در کنار هم قرار گرفته‌اند. در نت میانی، تنوع روایح کمی بالاتر می‌رود و ما با روایحی مانند نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامي، فلفل صورتی و فلفل سیچوان مواجه می‌شویم. نت پایانی هم با ترکیب روایح سدر، لابدانیوم و آمبروکسان به پایان می‌رسد تا در نهایت، شیکی خاصی به این عطر بخشیده بشود.

3. کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس مردانه

اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه فرانسه هستید، در انتخاب و خرید کرید اونتوس تردید نکنید! یک عطر خنک و چایپر میوه‌ای که نماد اصالت، شیک‌پوشی و سرزندگی است. این عطر مردانه از سال 2010 که بازار عرضه شد، تاکنون همیشه جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع عطر ادکلن معروف فرانسوی بوده است و آقایان خاص‌پسند که به دنبال روایح لوکس و لاکچری هستند، استقبال ویژه‌ای از آن کرده‌اند. کرید اونتوس در نت آغازین خود رایحه ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس را جای داده است تا با اولین افشانه آن، خنکای حضور در یک باغ بزرگ میوه را حس کنید. در نت میانی،‌ ترکیب رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان، تعادل شگفت‌انگیزی بین روایح ایجاد کرده است. در نت پایانی هم رایحه مشک و وانیل در کنار خزه درخت بلوط و عنبر، خودنمایی می‌کنند تا شیکی این ادکلن مردانه اصل فرانسه را تکمیل کنند.

4. گرلن لهوم آیدیل

گرلن لهوم آیدیل

گرلن لهوم آیدیل که با نام گرلین ال هوم آیدیل هم شهرت دارد، یک عطر ادکلن معروف فرانسوی مردانه و گرم است که در سال 2014 به بازار ارائه شد. این عطر چوبی معطر برای استفاده در مناسبت‌های رسمی یا قرارهای خاص عاشقانه توسط آقایان خوش‌پوش، پیشنهاد می‌شود. گرلن لهوم آیدیل می‌تواند نماد مردی بااقتدار و در عین حال، مهربان و عاشق باشد که شما می‌توانید در کنار او، احساس امنیت و آرامش کنید! در نت آغازین این ادکلن مردانه از روایح دل‌انگیزی مانند رزماری، شکوفه پرتقال، مرکبات و نارنج استفاده شده است. نت میانی با رایحه دانه تونکا و بادام، تلخی و شیرینی متعادل و دل‌فریبی را در ذهن‌تان تداعی می‌کند. نت پایانی هم با ترکیب روایح خس‌خس، سدر و چرم به پایان می‌رسد تا شما با یک عطر تماما مردانه و خاص، مواجه باشید.

5. تق هرمس پرفیوم

تق هرمس پرفیوم

تق هرمس پرفیوم، یکی دیگر از بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی و محصول سال 2009 است. این عطر مردانه معتدل در گروه بویایی چوبی چایپر قرار دارد و می‌تواند به راحتی به عطر امضای شما، هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در مراسم و مناسبت‌های رسمی بدل شود. تق هرمس، عطری ساده و در عین حال همه‌پسند است که تقریبا نمی‌‌تواند بازخورد اجتماعی منفی‌ای برای شما به همراه داشته باشد. این عطر ادکلن معروف فرانسوی برای استفاده در غروب‌های زیبای بهاری یا پاییزی بسیار مناسب است و می‌تواند تاثیر مثبتی روی اطرافیان شما بگذارد. پرتقال و گریپ‌فروت، روایح نت ابتدایی این عطر را تشکیل می‌دهند. 2 رایحه مرکباتی دل‌نشین که حس آرامش و رضایت‌خاطر مطلوبی را به شما القا می‌کنند. در نت پایه این ادکلن مردانه هم از رایحه لوبان در کنار خزه درخت بلوط و روایح چوبی استفاده شده است تا شما با افشاندن آن روی پوست یا لباس خود، حس خوش قدم زدن در جنگل‌های باران‌زده شمالی را داشته باشید.

بیشتر بخوانید : برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی

 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟