پرفروش ترین عطرهای خنک و ملایم زنانه + نقد و بررسی کامل

پرفروش ترین عطرهای خنک و ملایم زنانه + نقد و بررسی کامل

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :8 مدل پرفروش از عطرهای خنک و ملایم زنانه1. الیزابت آردن گرین تی2. دولچه گابانا لایت بلو زنانه3. بریتنی اسپیرز بیلیو4. آنتونیو باندراس بلو سداکشن زنانه5. جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ6. والنتینو دونا رز ورد7. کنزو لئو پار زنانه8. دیویدف کول واتر زنانه

 

عطرهای خنک و ملایم زنانه همیشه رویایی جادویی را در ذهن ما پرورش می‌دهند؛ رویای حضور خانوادگی در باغ‌های میوه تابستانی در یک عصر خنک و شیرین! بسیاری از این ادکلن های خنک و ملایم زنانه،‌ لطافت و وقار خاصی دارند که فقط مخصوص یک بانوی آرام و صبور است. یک عطر خنک و ملایم زنانه، می‌تواند عطر امضای شما برای استفاده روزانه در تمام فصل‌های سال باشد. اگر شما هم قصد خرید عطر زنانه را دارید، بد نیست که قبل از تصمیم نهایی، نگاهی به این مقاله هم بیندازید.

8 مدل پرفروش از عطرهای خنک و ملایم زنانه

1. الیزابت آردن گرین تی

الیزابت آردن گرین تی

الیزابت آردن گرین تی یا الیزابت آردن چای سبز، یک عطر خنک و ملایم زنانه برای استفاده روزانه در تمام روزهای سال است. اگر می‌خواهید یک ادکلن ملایم خنک داشته باشید که برای ساعت‌های طولانی بدون سردرد از آن استفاده کنید و تحسین دیگران را برانگیزید، قطعا این عطر زنانه خنک و ملایم می‌تواند انتخاب برازنده‌ای برای شما باشد. گرین تی در سال 1999 توسط کمپانی آمریکایی خود روانه بازار شد و در گروه عطرهای مرکباتی معطر جای گرفت. شما می‌توانید رایجه کاملا سبز و ترش این عطر زنانه را از عمق جان حس کنید و بی‌نهایت از آن لذت ببرید. الیزابت آردن چای سبز می‌تواند برای خانم‌های جوان یا نوجوان که روحیه لطیف و ملایمی دارند و سرشار از شور جوانی هستند، بسیار مناسب باشد. این عطر در نت‌های مختلف خود از روایح لطیف و روح‌نوازی همچون مرکبات، جیر، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، میخک صدپر، یاس، رازیانه، چای و تخم کرفس استفاده کرده است. استفاده از آمیزه درخت لیمو ترش، روح تازگی و طراوات را در این ادکلن زنانه زنده کرده است.

2. دولچه گابانا لایت بلو زنانه

دولچه گابانا لایت بلو زنانه

باطراوت، شامه‌نواز، لطیف و کاملا زنانه! شاید بتوان دولچه گابانا لایت بلو زنانه را در همین چند کلمه خلاصه کرد. این عطر خنک و ملایم زنانه و ایتالیایی، در سال 2001 روانه بازار شد و با رایحه خنک و ترش خود به‌سرعت طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان و حتی میانسال پیدا کرد. اگر طرفدار ادکلن های خنک و ملایم زنانه در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای هستید و می‌خواهید شور و شادابی دلچسبی را در گرم‌ترین روزهای سال تجربه کنید، انتخاب این ادکلن زنانه اصل می‌تواند شما را به وجد بیاورد. این ادکلن ملایم خنک می‌تواند بدون ایجاد کوچک‌ترین حسی از تکرار یا سردرد، تبدیل به عطر امضای شما در میان عطرهای روزانه بشود! در نت آغازین لایت بلو زنانه از رایحه لیمو ترش در کنار سیب، سدر و گل استکانی استفاده شده است. در نت میانی، رایحه رز و یاس به‌خوبی در کنار چوب خیزران نشسته‌اند و نت پایانی با ترکیب روایح مشک، کهربا و چوب صندل سفید به پایان می‌رسد تا شما وقار و لطافت زنانه را به‌طور یکجا با بوییدن این عطر، حس کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم

3. بریتنی اسپیرز بیلیو

بریتنی اسپیرز بیلیو

بیلیو، یک عطر زنانه گل‌فام و میوه‌ای، محصول سال 2007 کمپانی آمریکایی بریتنی اسپیرز است. این عطر خنک و ملایم زنانه می‌تواند به‌عنوان عطری شیک و نسبتا شیرین در روزهای گرم سال مورد استفاده قرار بگیرد. خانم‌های جوان و جسور که می‌خواهند تنوع و طراوت را به میز آرایش خود برگردانند، می‌توانند روی این ادکلن خنک و ملایم زنانه، حساب ویژه‌ای باز کنند! در نت آغازین این ادکلن زنانه، روایح شیک و دل‌انگیزی مانند نارنگی ماندارین و گواوا، شامه‌نوازی می‌کنند. رایحه پیچ امین‌الدوله و شکوفه لیمو ترش به‌خوبی در نت میانی کنار هم نشسته‌اند و در نت پایانی هم عطر کهربا در کنار نعناع هندی و پرالین، خودنمایی می‌کند تا شما بتوانید با این عطر زنانه و دلربا، به‌خوبی حسن سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید!

4. آنتونیو باندراس بلو سداکشن زنانه

آنتونیو باندراس بلو سداکشن زنانه

آنتونیو باندراس بلو سداکشن زنانه یک عطر خنک و ملایم زنانه است که در سال 2008 توسط کمپانی آمریکایی خود به بازار عرضه شد. در میان ادکلن های خنک و ملایم زنانه، این عطر می‌تواند با رایحه گل‌فام و آبزی خود، گزینه بسیار مناسبی برای مهمانی‌های شبانه تابستانی باشد تا شما را به شمع مجلس تبدیل کند! معمولا خانم‌های میانسال و باوقار که روایح شیک و کلاسیک را بیشتر می‌پسندند، روی خوشی به این ادکلن زنانه نشان می‌دهند. در نت آغازین بلو سداکشن از روایح ترش و شیرینی مانند ترنج، برگ بنفشه، خربزه و گلابی استفاده شده است تا این عطر، شروع بسیار شیکی داشته باشد. در نت میانی، رایحه رز در کنار یاس، گاردنیای یاسمنی، گل برف و گل صدتومانی، شامه‌نوازی می‌کند. نت پایانی هم از ترکیب روایح دل‌نشینی مانند لوبان، مشک، نعناع هندی و تمشک تشکیل شده است تا شما در نهایت با یک عطر ماندگار و دل‌انگیز مواجه باشید.

بیشتر بخوانید : 5 عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد بسیار خوشبو و معطر زنانه 5 عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد بسیار خوشبو و معطر زنانه

5. جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ

جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ

بلو دراپ جزو پرطرفدارترین ادکلن های خنک و ملایم زنانه است که در سال 2012 توسط کمپانی اسپانیایی خود به بازار عطرهای تابستانی زنانه معرفی شد. این عطر خنک و ملایم زنانه در گروه بویایی گل‌فام قرار می‌گیرد و لطافتی کاملا زنانه دارد. هالووین آبی، حس خوش خوردن خوراکی‌های ترش و شیرین در باغ میوه‌های تابستانی را به شما القا می‌کند و می‌تواند گزینه بسیار جذابی برای خانم‌های جوان و نوجوان و سرشار از جسارت و شادابی باشد. رایحه مرکبات ترش در کنار سیب و اسطوخودوس، آمیزه پرشوری را برای نت آغازین این عطر زنانه خنک و ملایم ایجاد کرده است. در نت میانی، رقص رایحه بنفشه به‌ همراه یاس و گل سفید، شوق دویدن در سبزه‌زارهای نم‌زده را در وجود ما زنده می‌کند. در نت پایانی هم رایحه مشک و کهربا در میان دارچین و ادویه‌های معطر خودنمایی می‌کنند تا این ادکلن زنانه،‌ به عطر امضای بسیاری از خانم‌های خاص‌پسند تبدیل شود.

6. والنتینو دونا رز ورد

والنتینو دونا رز ورد

رز ورد، عطری ابریشمی، دل‌فریب و ماندگار در میان انواع عطرهای خنک و ملایم زنانه است. این عطر ایتالیایی در سال 2018 به بازار آمد و در گروه بویایی گل‌فام و گیاهی جای گرفت. این ادکلن ملایم خنک انتخاب بسیار برازنده‌ای برای خانم‌های جوان است و می‌تواند حسی مانند حس حضور در جنگل‌های مرطوب شمالی را به شما بدهد. اگر به عطرهای سبز و گل‌فام علاقه دارید و می‌خواهید عطر مناسبی برای استفاده روزانه در تابستان داشته باشید، حتما والنتینو دونا رز ورد را امتحان کنید. در نت ابتدایی این عطر خنک و ملایم زنانه از رایحه ترنج، برگ درخت نارنج و زنجبیل استفاده شده است. در نت میانی، روایحی مانند رز، مگنولیا و گل اوسمانتوس در کنار هم قرار گرفته‌اند. نت پایانی هم از ترکیب ادویه گل میخک، چای میت و چوب آکیگالا تشکیل شده است تا شما در نهایت با عطری خاص و محبوب مواجه باشید.

7. کنزو لئو پار زنانه

کنزو لئو پار زنانه

عطرهای کنزو همیشه جزو عطرهای پرطرفدار در سراسر جهان بوده‌اند. کنزو لئو پار، یک عطر خنک و ملایم زنانه است که در گروه بویایی گل‌فام و آبزی قرار می‌گیرد. این عطر ایتالیایی در سال 1996 به بازار آمد و اگر بخواهیم معرفی عطر خنک و ملایم زنانه را داشته باشیم،‌ نمی‌توانیم این ادکلن شیک و تابستانی را نادیده بگیریم. رایحه  صمیمی، شفاف و دل‌زنده این ادکلن خنک و ملایم زنانه باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های جوان، آن را برای استفاده روزانه در تابستان در نظر بگیرند. تنوع روایح موجود در لئو پار باعث می‌شود تا خانم‌های سخت‌پسند و اهل تنوع، نتوانند به‌سادگی از کنار آن بگذرند. روایحی همچون نعناع، فلفل صورتی، شکوفه نارنگی ماندارین، یاس بنفش، رز، بنفشه، فلفل، هلو، نیلوفر آبی، گل آماریلیس، مشک، وانیل و سدر در کنار رایحه بسیار خاص و دل‌فریب نی در این ادکلن ملایم خنک، رخ‌نمایی می‌کنند.

8. دیویدف کول واتر زنانه

دیویدف کول واتر زنانه

کول واتر: یک عطر خنک و ملایم زنانه و نوستالژیک! این عطر سوئیسی در سال 1996 به بازار آمد و حدود 25 سال می‌شود که همواره در گروه ادکلن های خنک و ملایم زنانه جا دارد. عطر زنانه کول واتر در گروه بویایی گل‌فام و آبزی قرار می‌گیرد و از این رو، می‌تواند برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان در روزهای گرم سال، بسیار مناسب باشد. در یک کلام اینکه اگر بخواهیم معرفی عطر خنک و ملایم زنانه با قیمت بسیار مناسبی را برای شما داشته باشیم، همین کول واتر می‌تواند معرفی مناسبی باشد. تنوع روایح موجود در این ادکلن زنانه باعث شده است تا خانم‌های سخت‌پسند بتوانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند. در عطر کول واتر، روایحی همچون رایحه گل‌های لطیف، مرکبات، زالزالک، به، مشک، وانیل، خس‌خس، چوب صندل سفید، هلو، توت سیاه و تمشک، شامه‌نوازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم

به نظر شما کدام عطر خنک و ملایم زنانه می‌تواند بهترین ادکلن زنانه برای روزهای گرم سال باشد؟

هر کدام از این عطرهای خنک و ملایم زنانه که معرفی ‌شدند، می‌توانند به عنوان عطری دلنشین و باطراوت برای خانم‌های سخت‌پسندی که روحیه‌ای کاملا زنانه دارند، گزینه مناسبی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن خنک و ملایم زنانه چیست؟

اگر می‌خواهید در میان ادکلن های خنک و ملایم زنانه،‌ گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید، باید به‌دنبال محصولاتی باشید که روایح سبز، مرکباتی یا آبزی را در خود جای داده‌اند. معمولا این عطرها یا ادکلن‌ها، در کنار ترشی و خنکی دلپذیرشان، چند رایحه گل‌فام را هم در دل خود جای داده‌اند و لطافتی زنانه را در رایحه نهایی به یدک می‌کشند. البته به خاطر داشته باشید که معمولا یک عطر خنک و ملایم زنانه، ماندگاری و پخش بوی چندان بالایی ندارد و شما باید کمی دست و دل‌بازانه از آنها استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک ادکلن زنانه اصل خریداری کنید تا از پخش بو و ماندگاری آن خیال‌تان راحت باشد، یادتان نرود که حتما یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن زنانه معتبر را برای این خرید در نظر بگیرید.

بهترین عطرهای خنک و ملایم زنانه از چه برندی هستند؟

معمولا بیشتر برندهای معتبر، ادکلن های خنک و ملایم زنانه هم تولید می‌کنند اما در میان تمام برندها، عطرهای خنک و ملایم زنانه از برندهایی مانند دیویدف، دولچه گابانا، جنیفر لوپز، ورساچه، کنزو، بریتنی اسپیرز و الیزابت آردن، عطرهای همه‌پسندتری در بازار هستند.

در خرید اینترنتی عطر زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

بعد از این‌که یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اورجینال را پیدا کردید، حتما درباره تمامی روایح تشکیل‌دهنده و طبع عطر به‌خوبی مطالعه کنید و سپس قیمت عطر زنانه مورد نظرتان را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید. پس از اطمینان از انتخاب فروشگاه و عطر مناسب، می‌توانید خرید آنلاین عطر اورجینال را داشته باشید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟