5 عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد بسیار خوشبو و معطر زنانه

5 عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد بسیار خوشبو و معطر زنانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی ادکلن‌های تلخ و خنک زنانههوگو بوس وومنایسه میاکه لئو د ایسه زنانهجنیفر لوپز دسئو زنانهکالوین کلین تروث زنانه

 

معرفی ادکلن‌های تلخ و خنک زنانه

انواع عطر و ادکلن تلخ همیشه جزو پرطرفدارترین‌ها در دنیای شگفت‌انگیز و رویایی عطر و ادکلن بوده‌اند. در دهه‌های اخیر، تمایل خانم‌ها به استفاده از انواع عطر و ادکلن تلخ بیشتر شده است. برخی از خانم‌ها دوست دارند که در روزهای گرم سال هم از رایحه دل‌انگیز ادکلن‌های تلخ لذت ببرند اما گمان می‌کنند که این محصولات، همگی گرم و مناسب فصل‌های پاییز و زمستان هستند. اگر شما هم جزو طرفداران انواع ادکلن خنک و تلخ زنانه هستید، بهتر است بدانید که برخی از برندها در چند سال گذشته، اقدام به تولید ادکلن های تلخ و خنک زنانه کرده‌اند تا بتوانند به خوبی نیاز شما را برآورده کنند. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی 5 عطر تلخ و خنک زنانه که در گروه بهترین ادکلن های تلخ و خنک زنانه قرار دارند، می‌پردازیم.

هوگو بوس وومن

هوگو بوس وومن

هوگو بوس وومن یا همان بوس زنانه یک عطر تلخ و خنک زنانه و مناسب برای فصل تابستان است. این ادکلن زنانه سرد و تلخ، 21 سال پیش توسط کمپانی آلمانی خود به بازار عطرهای خنک زنانه معرفی شد. بوس زنانه از سوی برخی از خانم‌های جوان، شیک‌پوش و شاداب، به عنوان بهترین عطر زنانه خنک و تلخ معرفی می‌شود. این عطر دلربا در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد و می‌تواند عطری مناسب برای استفاده روزانه یا استفاده در مراسم و مناسبت‌های دوستانه باشد. در نت ابتدایی این عطر شامه‌نواز از روایحی ملایم و لطیف مانند نارنگی ماندارین و انبه استفاده شده است. در نت میانی، روایحی کاملا زنانه و شیک همچون فریزیا و برگ بنفشه در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. نت پایانی هم از ترکیب روایح شیکی مانند سدر و چوب صندل سفید تشکیل شده است تا هوگوبوس، یک عطر زنانه سرد و تلخ را برای شب‌ها و روزهای گرم تابستانی پیش روی شما بگذارد.

ایسه میاکه لئو د ایسه زنانه

ایسه میاکه لئو د ایسه زنانه

ایسی میاکه یا ایسه میاکه، یک کمپانی عطرسازی پرطرفدار در ژاپن است که عطر خنک و تلخ زنانه خود با نام «د ایسه زنانه» را در سال 1992 روانه بازار کرد. این ادکلن زنانه تلخ و خنک در گروه بویایی گل‌فام و آبزی قرار می‌گیرد و می‌تواند گزینه بسیار برازنده‌ای برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان و جسور در فصل تابستان باشد. تنها نکته‌ای که باید درباره این عطر تلخ و خنک زنانه در نظر داشته باشید، این است که باید زمان مناسبی برای رسیدن عطر به رایحه مطلوبش در نظر بگیرید تا این عطر ژاپنی بتواند پس از رها کردن روایح گل‌فام، رایحه‌های دل‌انگیز دیگرش را آزاد و شما را شگفت‌زده کند. در نت ابتدایی این ادکلن زنانه خنک و تلخ از روایح لاله مردابی، رز، فریزیا، گل پنجه مریم، خربزه و ترکیب کالون استفاده شده است. در نت میانی، روایحی مانند میخک صدپر، گل برف، گل صد تومانی و گل سوسن در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. در نت پایانی هم ترکیبات دل‌انگیزی مانند رایحه مشک، کهربا، سدر، چوب صندل سفید، گل مریم، گل اوسمانتوس و روایح چوبی در کنار یکدیگر چیده شده‌اند. همین تنوع روایح در این عطر زنانه با رایحه تلخ و خنک باعث شده است تا خانم‌های سخت‌پسند و البته خاص‌پسند، نظر ویژه‌ای به آن داشته باشند.

بیشتر بخوانید : بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم

جنیفر لوپز دسئو زنانه

جنیفر لوپز دسئو زنانه

کمپانی آمریکایی جنیفر لوپز، همیشه عطرهای موفق و پرطرفداری در بازار عطرهای زنانه داشته است. این کمپانی در سال 2008 و با معرفی عطر زنانه دسئو به بازار، مدعی ارائه بهترین ادکلن تلخ و خنک زنانه شد و به سرعت هم توانست انتظار بسیاری از مخاطبان خاص‌پسند و شیک‌پوش خود را با کمک این عطر اغواکننده، برآورده کند. دسئو زنانه در گروه عطرهای گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک عطر تلخ و خنک زنانه، گزینه مناسبی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های تابستانی باشد. تنوع روایح موجود در این ادکلن تلخ و خنک زنانه باعث می‌شود که شما بلافاصله پس از افشاندن آن روی پوست یا لباس‌تان، حس خوش قدم زدن در باغ‌های گل و میوه تابستانی و نوشیدن یک لیوان چای ذغالی در کنار رودخانه‌ای خنک را تجربه کنید. طرفداران ادکلن‌های زنانه خنک و تلخ که رایحه‌ای جنگلی و گیاهی دارند، می‌توانند این عطر را به عنوان عطر امضای خود در روزهای گرم سال در نظر بگیرند. در عطر دسئوی زنانه، روایحی همچون ترنج، فریزیا، یوزو، چوب خیزران، گل ابریشم، شمعدانی، یاس، شکوفه پرتقال، مشک، کهربا، نعنا هندی، خزه درخت بلوط، سدر و چوب صندل سفید، خودنمایی می‌کنند.

کالوین کلین تروث زنانه

کالوین کلین تروث زنانه

کالوین کلین تروث زنانه یا همان سی کی تروت در گروه بهترین ادکلن‌های تلخ و خنک زنانه از برند کالوین کلین جای می‌گیرد. این عطر خنک در سال 2000 توسط کمپانی آمریکایی خود به بازار عطرهای تابستانی زنانه معرفی شد. این عطر تلخ و خنک زنانه با رایحه شرقی و چوبی خود می‌تواند هم به صورت روزانه و هم در مناسبت‌های رسمی توسط خانم‌های جوان یا میانسال و خوش‌پوش مورد استفاده قرار بگیرد. سی کی تروت به عنوان یک ادکلن زنانه با بوی تلخ و خنک، ماندگاری قابل قبولی هم دارد. از این رو می‌تواند به گزینه مطلوبی برای مهمانی‌های شبانه تابستانی تبدیل شود. در نت ابتدایی این عطر زنانه تلخ و خنک از روایح دل‌نشینی مانند ترنج، لیمو ترش، نعنا هندی، خس‌خس، شبدر و چوب خیزرانِ دوست‌داشتنی، استفاده شده است. در نت میانی آن، ترکیب رایحه‌هایی رویایی مانند گل ابریشم، چوب صندل سفید، توت سیاه، گل صد تومانی، گل سوسن و شکوفه درخت ابریشم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در نت پایانی هم روایح ماندگار، کلاسیک و نوستالژیکی همچون مشک، کهربا و وانیل در کنار هم چیده شده‌اند تا شما با عطری کاملا لطیف و باکلاس زنانه مواجه باشید.

به نظر شما کدام عطر تلخ و خنک زنانه می‌تواند بهترین عطر زنانه تابستانی باشد؟

هر کدام از ادکلن های تلخ و خنک زنانه می‌توانند برای خانم‌های شیک‌پوش، خاص‌پسند و شاداب، گزینه مناسبی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن خنک و تلخ زنانه چیست؟

ادکلن های تلخ و خنک زنانه، جزو محصولات پرفروش در لیست خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه هستند. این محصولات، معمولا روایحی مانند روایح چوبی، دودی، قهوه، نعنا، میخک، گل صد پر، دارچین، ادویه‌های تند، ریشه درختان و رایحه گیاهان مختلف را در خود جای داده‌اند. معمولا یک عطر تلخ و خنک زنانه، گزینه مناسبی برای استفاده در مهمانی‌های رسمی تا نیمه‌رسمی به حساب می‌آید و شما می‌توانید با کمک آن، وقار و خوش‌پوشی خود را به رخ دیگران بکشید.

بهترین برند ادکلن تلخ و خنک زنانه کدام است؟

در میان برندهای مختلف، برندهایی مانند کالوین کلین، لالیک، کلینیک، جنیفر لوپز، هوگوبوس و ایسی میاکه ژاپنی، توانسته‌اند عطرهایی همه‌پسند، تلخ و خنک را برای روزهای گرم سال، روانه بازار کنند.

در خرید آنلاین ادکلن زنانه تلخ و خنک به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل را در برنامه خود داشته باشید، حتما حواس‌تان باشد که برای داشتن یک عطر زنانه تلخ و خنک، عطرهای تلخی را انتخاب کنید که در کنار رایحه تلخ، یکی دو رایحه آبزی یا سبز را هم داشته باشند. این نوع از عطرها یا ادکلن‌ها، در کنار تلخی مطلوب خود، خنکای مناسبی هم برای روزهای گرم سال دارند. با این حساب، هنگام خرید عطر اینترنتی زنانه، حتما ابتدا به یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن زنانه مراجعه کنید و سپس تمامی جزئیات عطر یا ادکلن مورد نظرتان را بخوانید و در نهایت، تصمیم خریدتان را با مشاهده بخش نظرات کاربران، نهایی کنید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (1 نظر)
کلوین کلین اصلا ماندگاری و پخش لو نداره اصلا
24 مرداد 1401 پاسخ تشکر

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟