VALENTINO - Valentino Donna Rosa Verde

والنتینو دونا رز ورد

زنانه
کد کالا : ATR-38919
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی گیاهی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : والنتینو
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-38919
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 220
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    7
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 34
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ولنتینو دونا رزا ورد عطری درخشان که آفتاب تابناک ایتالیا را در خود جای می‌دهد. نتیجه‌ی برخورد مواد اولیه‌ی اعلا با رایحه‌ها‌ی گلی و پرنشاط عصاره‌ی رز و گل برف که با خنکی درخشان لیمو و آکورد چای سبز تقویت شده است.
این عطر بزرگداشت درونی شوق و شادی زندگی است.
والنتینو دونا رز ورد یکی از عطرهای کالکشن والنتینو دونا محسوب می‌شود. این عطر شامل رایحه تازه و سرزنده ترنج، و آکوردهای چاشنی‌دار زنجبیل و چای ماته، همراه با رایحه تازه رز سبز و شکوفه گل مگنولیا است. عطری بانشاط، تند، سبز و نیروبخش و برای فصل بهار بی‌نظیر است.

نوع عطر ادو تویلت
برند والنتینو
عطار سونی کونستنت
طبع خنک
سال عرضه 2018
گروه بویایی گلی گیاهی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، برگ درخت نارنج، زنجبیل
اسانس میانی رز ، مگنولیا ، گل اوسمانتوس
اسانس پایه ادویه گل میخک ، چای میت، چوب آکیگالا
نمره کاربران
Valentino Donna Rosa Verde-والنتینو دونا رز ورد
رایحه
8.4
9 رای
ماندگاری
6.8
9 رای
پخش بو
6.6
9 رای
طراحی شیشه
8.3
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند والنتینو
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عزیزان این عطر واقعا بوی زن شیسیدو رو داره ؟ من واقعا از بوی شیسیدو بیزارم آیا اونو تداعی میکنه؟ و اینکه بین این کار و میس دیور بلومینگ بوکه کدوم رو پیشنهاد می کنید؟
09 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
شروعی دلبرانه از برگاموت و برگ نارنج که طعمی ترش،سبز،کمی تلخ و بسیار تر و تازه داره.
رز روی این موج سوار میشه و سعی می کنه تِم کار رو حفظ کنه.یعنی رز هم در فرمی ترش،تازه و آبدار عرضه میشه و بسیار زیبا کنار هم نشسته اند.
خنکی و طراوت چای رو هم لا به لا کار حس می کنید و توی این نقطه شبیه به بعضی از عطر های چای محور میشه مثل الیزابت آردن ها و ... میشه .
بعد از مدتی رایحه تِم ماسکی میگیره که فضا رو از اون ترشی خارج می کنه و حس و حال تمیزی به کار میده.

بیشتر زنانه است اما مطلق نیست.
پخش و ماندگاری متوسطی هم داره.
مناسب بهار و تابستان.
دوست داشتنیه

مخلص
04 آذر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مهریار zero

9
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
دونا رزا ورده (بانوی رز سبز)، دقیقا مانند و برازنده ی اسمش هست. بهترین توصیف را از این عطر خانم ماری عزیز کردند. گل رزی که با برگ و ساقه و قسمت های سبزش در دست فشرده می شود. به عنوان کسی که اصلا طرفدار نت رز تو عطر نیست و اگر در لیست نتهای یک عطر ، رز را ببینه از تو خریدش شک میکنه، عاشق بوی گل رز تو این عطر شدم. اصلا بوی گلاب نمیده. دقیقا بوی گل رز تازه تو گل فروشی رو میده. بسیار مناسب قرارهای رومانتیک در شب های بهار و تابستان.
از بین نت های عطر شامه من بعد از رز، اسمانتوس و زنحبیل رو حس میکنه که مقدار مناسبی تندی به عطر میدهند و از یکنواختی خارج اش میکنند. به همین دلیل هم به نظرم بیشتر عطر مناسب شب هست تا روز.
متاسفانه و صد حیف اصلا پخش و ماندگاری نداره و نیازمند تجدید کردن هست.
04 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : شکیبا کامیار فخر

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
"Valentino Donna Rosa Verde" by:
" Valentino"

با درود خدمت عزیزان و دست اندرکاران سایت معطر عطر افشان.
همانطوری که از نام این عطر پیداست رزا ورده (به معنی صورتی ِ سبز) و دونا(به معنی بانو) عطریست: زنانه بر پایه ی گل رز و شاید بهتر که بگیم عطری بر پایه ی نت غنچه رز و نتهای سبز که تلفیقیست از رز و چای و ادویجات، نتهای گلی و سبز که نتیجه کلی رایحه ای شده لطیف از :جوانه گل رز و نتهای سبز با طراوت و شفاف، که در کنار رز و مگنولیا و از طرفی مرکبات و زنجبیل موجود در بستر عطر رایحه ایی همچون علف های تازه بریده شده را نیز بهمراه دارد.
این آکورد سبز با نت زنجبیل لایه بندی شده که بلافاصله پس از اسپری خودنمایی میکند در عرض گذشت چند دقیقه این موج سبز با طراوت، کمی خنک می‌شود و چای و نتهای گلی وارد میشوند، Mate نُتیست در این عطر که رایحه ی واقعی خود را ندارد و جهت تقویت جنبه های گیاهی یا کاهش رنگ رایحه ی گلها استفاده می‌شود، و در اين عطر علاوه بر کنترل رایحه ی رز رایحه ای از چای مات، شدید، تلخ و ترد ایجاد میکند، همچنين آکیگالاوود نُتیست سنتزی جهت ایجاد رایحه ی پچولی، با کمی فلفل و آگاروود در این عطر استفاده شده است، رز در این عطر در کنار ماگنولیا رایحه ای ایجاد کرده که با رایحه ی اصلی رز که گلاب گونه است و با آن آشناییم فاصله دارد و باهمراهی چای و نتهای سبز بسیار لطیف و دوست داشتنیست.
یکی از اشکالات این عطر دوام پایین آن در هوای خیلی گرم است و دوامی حدود 4 الی 5 ساعت روی پوست بصورت مشخص دارد و پس از آن در نزدیکی پوست قابل تشخیص است و ناچار باید پس از این مدت آنرا تمديد کرد، هر چند با توجه به اینکه عطری مناسب فصول گرم است این ماندگاری میتواند قابل چشم پوشی باشد.
عطریست که با توجه به رایحه درصد ریسک آن در بلاندبای پایین است و براحتی میتوان آنرا بلاند بای کرد چون رایحه ای ملایم و همه پسند دارد، گزینه ی مناسبی برای بهار و تابستان و اوایل پاییز میتواند باشد و بهیچ عنوان موجب آزار اطرافیان نمیشود.
مکمل مناسبی برای استایل کژوال یا استایل تابستانی مثل پوشش های آزاد(ساحلی) است که چنانچه بروی لباس اسپری شود زمان بیشتری و پخش وسیع تری، را پوشش میدهد. شخصاً رایحه ی این عطر را برای استفاده ی بانوان میپسندم امّا.....
اگر با کمی ارفاق و اغماض به جنسیت مورد نظر برند، به آن بصورت یونیسکس نگاه کنیم برای آقایان علاقمند به روایح گلی و با استایل نیمه رسمی با رنگ روشن نیز میتواند قابل ست کردن باشد.
با تشکر از همراهی عزیزان و سایت معتبر و جامع عطر افشان
روزگار بکام
مانا باشید🥀🥀
08 تیر 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : شکیبا محسن جمالیان

Slr
9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر رو به پیشنهاد فاطیمای عزیز تست کردم و باید بگم رایحش فوق العاده است واسه این فصل. یه بوی رز مهربون و لطیف و خنک داره و جزو عطراییه که قطعا حالتونو خوب میکنه
ممنون فاطیمای عزیزم
07 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : شکیبا آرامیس

اصلا شباهتی به ولنتینو دونا نداره. یه رایحه ی گیاهی ادویه ای داره. در نهایت نت چای غالبه با کمی تو پس زمینه رز. عطری نیست که بشه بهش گفت شیرین. خنک و ترش و کمی تلخ.
ملیح و ملایمه. مناسب بهار و تابستون. خوبه واقعا. از اون کلیشه های عطر زنونه فاصله داره. ولی من زیاد نمیپسندمش. چون با نت چای، اونمهم انقدر برجسته، میانه ای ندارم. حس میکنم بهم استرس میده!

پخش و ماندگاریش با توجه به طبع خنک و رایحه ی ملایمش خوبه. عطریه که حضورش حس میشه. قایم باشک بازی درنمیاره.
19 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : melika آلالیتا

با اهدای سلام.
من سمپلشو تست کردم. تو این عطر فقط دو تا بو حس میشه بوی گل رز و چای. اولش یه بوی رز تلخ و خنک داره بعد تبدیل میشه به بوی گرم چای. این دو تا بو جدا جدا خیلی قشنگن اما متأسفانه تو این عطر خوب با هم ترکیب نشدن. دقیقاً مثل خورشتی که جا نیفتاده و مخلفاتش یه طرفه و آبش یه طرف. اگه روایحش خوب با هم ترکیب می شدن می تونست یکی از بهترین عطرای خنک تابستونی باشه.
19 شهریور 1399 پاسخ تشکر
با اهدای سلام مجدد.
من از صمیم قلب از کسایی که نظر سر سری و عجله ای قبلی منو در مورد این ادکلن خوندن عذر خواهی می کنم.
وقتی مجدداً بوش کردم باید بگم فوق العاده اس.
یه بوی خنک و ترکیبی از بوی رز و چای که البته به نظرم بوی رزش غالبه و شیرینیه خیلی کمی داره.
انگار تو یه صبح بهاری تو یه باغ سرسبز راه میری.
بوی رزش اصلاً تأکید می کنم اصلاً بوی گلاب و حرم نمیده و واقعی ترین بوی رزی هست که تا الان تو عطرا به مشامم خورده.
ماندگاری و پخش بوش هم به نسبت خنک بودنش خیلی بالاس.
08 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : نسيم عطائيان 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

من این عطرو برای تولدم کادو گرفتم پاییز سال قبل ، عمدا هم گفته بودم حتما خنک باشه تابستون استفاده کنم ، البته اون موقع قیمتش انقدر عجیب و غریب نشده بودم. حالا نمیدونم دوستان دیگه نظرشون چیه ولی برای من فوق العاده بود از اون عطراست که اگه حالت خوب نبود درشو برداری و فقط بوش کنی حالتو کلی جا میاره و در مورد پخش بوشم خب متاسفانه خاصیت همه عطرای خنکه که ماندگاری و پخش بوی ضعیف تری داشته باشن ، انگار تو این دنیا همه چی رو نمیشه باهم داشت
28 تیر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Hediye Deadhead
سلام
اکسنتو از برند سوسپیرو رو تست بفرمایید تا هم از یه رایحه ی بینظیر لذت ببرید و هم پخش و ماندگاری عالیه یه عطره خنک.
28 تیر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهشاد صولتی پارسی

خانم ارامیس خیلی خوب تشریح کرده اند این عطرو.خیلی فرش و باطراوته.بوی رزش خیلی طبیعی و ترو تازه س.بویی که از فشار دادن گلبرگای رز استشمام میشه از رطوبتی که توی دست ایجاد میکنه.با بوی برگ و ساقه ش مخلوطه.بوی برگ چای هم به خوبی ازش حس میشه به همراه بوی زنجبیل تازه.اون‌بویی که از رنده کردن یا بریدن تکه ای زنجبیل تازه به بینی میخوره.
شبیه عطر گرین تی از الیزابت اردنه تقریبا ولی با کیفیت تر.یه مقدار هم که می مونه و زنجبیلش کمرنگ میشه فضاش به عطر زِن شیسیدو نزدیک میشه و تو اون حال و هواست ولی با پخش و موندگاری بهتر از اون.در کل عطر خوبیه برای بهار و تابستون و مود خودتونو تغییر میده حتی اگه دیگران خیلی قوی حسش نکنند.پخش و موندگاریش هم متوسطه
13 تیر 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : شکیبا آرامیس

رایحه ترش و کمی شیرین و لطیف ، مثل نوشیدن یک چای کم رنگ بین گلهای خیس رز صورتی به همراه رایحه نرم و ترش ترنج . خیلی با طراوت و تر و تازه و خنکه از اون عطرهاست که توی ظهرهای گرم تابستون حالتون و خوب میکنه
28 خرداد 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شکیبا ناشکـــیبا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟