ایو سن لورن لیبر کالکتور ادیشن ادو پرفیوم (Dress Me Wild) ⁓ معرفی عطر

ایو سن لورن لیبر کالکتور ادیشن ادو پرفیوم (Dress Me Wild) ⁓ معرفی عطر

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :سورپرایز جدید کمپانی ایو سن لورنطراحی ظاهری بطری عطر رایحه عطر لیبر کالتور ادیشنایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم کالکتور ادیشن به چه صورت عرضه شده است؟

 

سورپرایز جدید کمپانی ایو سن لورن

کمپانی ایو سن لورن برای طرفداران یکی از مجموعه‌های عطر بسیار محبوب و مشهورش، یعنی عطر ادو پرفیوم لیبر، سورپرایز جذابی را در نظر گرفته است: ایو سن لورن لیبر کالکتور ادیشن یا Dress Me Wild.

طراحی ظاهری بطری عطر

بطری این عطر جدید که الگویی به شکل پوست پلنگ دارد، این احساس را به شما می‌دهد که انگار تکه‌ای از بدن یک پلنگ را در دست گرفته‌اید. لوگوی پلنگی برند ایو سن لورن هم با سه حرف درهم‌تنیده YSL بر روی جعبه این عطر نقش بسته است. بطری این عطر هم آن‌قدر خارق‌العاده و خیره‌کننده طراحی شده است که قطعا توجه همگان را به طراحی نوآورانه‌اش جلب خواهد کرد.

رایحه عطر لیبر کالتور ادیشن

لیبر کالتور ادیشن، یک آمیزه فوژه را به شما هدیه می‌دهد که با رایحه‌های گل‌فام در نت‌های میانی واقعا هوس‌انگیزتر و شورانگیزتر می‌شود.

عطر لیبر کالتور ادیشن

 

قرار است که ادیشن درس می وایلد عطر ایو سن لورن لیبر، همزمان با کالکشن لوازم آرایشی Dress Me Wild (این بار هم همراه با الگوی پوست پلنگ) برای جشن آغاز سال میلادی 2021 روانه بازار شود.

بیشتر بخوانید : ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنت ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنتایو سن لورن بلک اوپیوم استورم ایلوژن ایو سن لورن بلک اوپیوم استورم ایلوژن ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر  ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر

 

این ادیشن خنک، گل‌فام و هوس‌برانگیز با رایحه‌های اسطوخودوس، نارنگی ماندارین و بهارنارنج در نت‌های اولیه شکل می‌گیرد. رایحه‌های شکوفه پرتقال و گل‌های یاسمن نیز نت‌های میانی را می‌سازند و در نت‌های پایه هم وانیل، تونکا و مشک سفید شما را مسحور خواهند کرد.

بطری عطر لیبر کالتور ادیشن

طراحی عطر لیبر کالتور ادیشن

ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم کالکتور ادیشن به چه صورت عرضه شده است؟

جدیدترین لیمیتد ادیشن (ادیشن محدود) «ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم کالکتور ادیشن» که با هشتگ #dressmewild معرفی شده است، در قالب ادو پرفیوم و فقط در اندازه 50 میلی‌لیتری و با قیمت 92.95 یورو از اواخر ماه آگوست 2020 عرضه خواهد شد.


نویسنده: ساندرا رایشویچ پتروویچ

ترجمه: ندا احمدلو اختصاصی برای عطرافشان

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟