گرلن ل اینیشیال

گرلن ل اینیشیال

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی عطر گرلن ل اینیشیالرایحه عطر


مجموعه گرلن ل اینیشیال
 

معرفی عطر گرلن ل اینیشیال

مجموعه گرلن ل پاریزین متشکل از نسخه‌های عطر انحصاری دوباره عرضه‌شده است که به میراث گرلن مزون تعلق دارد. «یک گنجینه عطری واقعی، خالص تا آخرین جزییات.» 

نسخه جدید این خط – گرلن ل اینیشیال – در بهار 2020 به بازار می‌آید و «بازگشت» نسخه مدرن تازه‌تر شکل کلاسیک شالیمار از برند گرلن سال 1952 است – شالیمار پارفوم اینیشیال 2011. سازنده این ترکیب تیری واسر است.

مدل تبلیغاتی گرلن ل اینیشیال

بیشتر بخوانید : گرلن له هیور بلانچ گرلن له هیور بلانچگرلن لهوم آیدیل اکستریم گرلن لهوم آیدیل اکستریمگرلن فول اروم (2020) ⁓ معرفی عطر گرلن فول اروم (2020) ⁓ معرفی عطر

رایحه عطر

گرلن ل اینیشیال نشانگر «هیجان کشف آدرنالین برای اولین بار و آمادگی پریدن به سوی ناشناخته‌ها و غوطه‌خوردن در رازی جدید است.» قلب این عطر شامل ترکیب رز ترکی و زنبق دالماسی در دوزهای زیاد می‌شود. پایه خوشمزه و لطیف این عطر شامل وانیل، کارامل، بادام و تونکا می‌شود که در ابری از مشک سفید پوشیده شده است.

ل اینیشیال عطری است که شالیمار را بدون شهوانیت افراطی‌اش آشکار می‌کند اما روح و امضای فراموش‌نشدنی آن را حفظ می‌کند. به افتخار این یادبود عطری، تیری واسر نسخه جدیدی گرد آورده است: «حفظ این کیمیا که موجب خواستنی‌شدن آن می‌شود، ضروری بود. لازم بود بدون انکار، روشنگری شود و بدون خیانت، منتقل گردد. تصور آینده با گرامیداشت گذشته.»

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟