STEPHANE HUMBERT LUCAS 777 - Soleil de Jeddah

استفان هامبرت لوکاس 777 سولیل د جداه

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36825
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-36825
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 415
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
20,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    18
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    11
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 75
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اگر می‌خواهید روح «سولیل د جداه» را لمس کنید، به این عبارت دقت کنید: «نور شدیدی که از خورشید ظهرگاهی می‌تابد». این عطر روشن و خاکی‌ـ‌زمینی را استفان هومبرت لوکاس خلق کرده است. نت‌های آغازینش را لیموترش و اوسمانتوس ساخته‌اند تا تعادل مناسبی را در مقابل سرشت گرم کهربا و روایح چرمی در نت‌های پایه به‌وجود آورده‌اند. عصاره زنبق فلورانسی هم آرومای پیچیده و چندلایه‌ای را به نت‌های میانی این عطر بخشیده است. 
«سولیل د جداه» همچون ردی اسرارآمیز و خورشیدی از عطری نمایان می‌شود که انگار همین چند لحظه پیش از فضای پیرامونتان عبور کرده است؛ با جذابیت و ظرافتی دسترس‌ناپذیر اما آتشین و سوزان. رایحه چرم و گیاهان ریشه‌ای با کیفیتی ناب درون کهربا و گل‌های شرقی ذوب شده‌اند و سپس درون میوه‌های مرکباتی غوطه خورده‌اند. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند استفان هامبرت لوکاس 777
عطار استفان هومبرت لوکاس
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، بابونه ، گل اوسمانتوس
اسانس میانی زنبق ، عنبر
اسانس پایه وانیل ، زنبق ، چرم
نمره کاربران
Soleil de Jeddah-استفان هامبرت لوکاس 777 سولیل د جداه
رایحه
8.3
22 رای
ماندگاری
9.1
22 رای
پخش بو
8.8
22 رای
طراحی شیشه
9.1
22 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (29 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام و روز خوش به دوستان خوبم:
Soleil de Jeddah :
خنکایی با طراوت و غنی از اسمانتوس
تابش آفتاب گرم جده بر پوشینه ایی از طلای 24 عیار.
سیلی محکم لیمو و بابونه به صورت زنبق هایی که در عمق یک شکاف پودری قرار گرفته اند .
چرمی صاف و صیقل خورده با حجم زیادی از عنبر در طبیعی ترین حالت خودش.
Soleil de Jeddah رو میشه در چند سطر بالا خیلی خلاصه تشریح کرد ولی واقعیت چیز دیگری هست که استفان هامبرت بارها آن مسئله رو اذعان داشته. علاقه شدید او به روایح شرقی و فول اورینتال اکثر کارهاش رو بسیار قوی و هارش کرده. سبک طراحی شرقی معمولا با بکار گیری نت ها در اوج غنا و غلظت و در بالاترین وضوح هست که باعث به وجود آمدن عطر هایی پیچیده و سنگین خواهد شد. بنابراین در بررسی کارهای هامبرت همیشه این موضوع رو پس ذهنتون داشته باشید دوستان عزیز.
طبع کار خنک هست ولی انتظار یک عطر سیتروسی یا آکواتیک ژیگول رو ازش نداشته باشید. بسیار سنگین و رنگین و لوکس و گرانبها طراحی شده این کار و حس اشرافیت و غنای مالی اعراب رو خواسته به نمایش بزاره. شاید تو مقاطعی براتون سبک طراحی شرقی - عربی رو تداعی کنه ولی قطعا اگر بهش فرصت بدین حرف های زیادی رو برای گفتن داره.
عطری هست که شامتون رو به چالش میکشه. چه دوستش داشته باشید چه اینکه خیلی باهاش ارتباط نگیرین ، اما حضور خودش رو براحتی به مخاطب القا میکنه.
نسخه ایی که من از این کار دارم 50 میل و تولید قدیم هست که واقعا دوام و پخش بو و علی الخصوص خط بویی شگفت انگیزی داره ولی گویا در تولیدات جدی یکمی نرمال تر شده شدت و قدرت این عطر.
امیدوارم کاربردی باشه براتون این مطلب عزیزان.
ایامتون پر از شادی و آرامش باشه.

14 تیر 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی nazanin


Soleil de jeddah Stephane Humbert Lucas
Ballistic missile test a success

سوال: آقای ایکاروس سلام.. من مدت زیادی از اونتوس استفاده میکردم. ولی همونطور که میدونید دیگه این رایحه خز شده و اینا. یه عطر میخوام با همون اثر و خوشبویی و پخش بوی خیلی زیاد که از جنس مخالف هم بازخورد بگیرم و کیفیتشم خیلی خوب باشه.. قیمتشم مهم نیست.. .
این سوال رو خیلی از من میپرسن. یه لیست طویلی میشه نوشت و برای یه مدتی این پرونده رو مسکوت کرد. ولی با این کار همینجا عطر رو برای فرد مقابل خلاصه کردی توی یه لیست و ارتباطش رو قطع کردی. یکی از صدها پیشنهادی که به این سوال بدیم همین عطر هست.

سولیل دو جیدا /خورشید جده/
جزو معدود کارهای استفان هامبر لوکاس هست که روشنه. سولیل روایت طلوع تا غروب آفتاب یک روز بهاری در جده ست به روایت نت هاش. سولیل چرمی نیمه تاریک ، مخملی ، کمی دودی که از برچ و ایزوبوتینل و بنزوئین ساخته شده و چوبی و خاکی و پودری و نیمه حیوانی میشه که این چرم از پس تلالو طلوعی میاد که نت های سیتروسی تیز و با نمک و جویسی و سبزینه فرش و با طراوت و بالزامیک و معطری میسازنش که ظرافتی از عطر چای رو در خودشون بهمراه دارن.
کار خیلی خیلی خوشبو و درخشنده ای در زمینه ی کیفیت و رایحه و بازخورد. یک چهارم مایع عطر رو پرفیوم غنی و درجه یک تشکیل میده که در نوع خودش کم نظیر محسوب میشه. با پراکنش بویی شایع کننده و بمب گونه که وارد هر محیطی بشید اونجا رو از آن خودش میکنه. اینکه بخواین برای پنجاه میل از اون حدود دویست و بیست یورو هزینه کنید کاملا به خودتون بستگی داره.
6.5 از 10
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Rezvani سوشیانت
ایکاروس عزیز درود بر شما. سپاس از حضور درخشانتان
یکی از فروشندگان قیمت حیرت انگیزی رو بابت 50 میل این عطر پیشنهاد کرد که وقتی علت قیمت پایین (حدود 600 تومان) رو جویا شدم در پاسخ راجع به تهیه ی این عطر (و بعضی محصولات دیگرشان) از پرنت کمپانی ها و راه های متفاوت! واردات گفتند. اگر امکان توضیح نبود در کل بفرمایید چنین قیمتی برای این عطر متصور است؟
سپاس
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سوراکی ssh
اتفاقا چند شب پیش رفتم به فروشگاهی تو وزرا و این عطرو رو دستم تست کردم، فروشنده 50 میلشو 1180 بدون تخفیف قیمت داد (یعنی اینکه موقع خرید یه تخفیفی میده) حالا اصلا فرض کنیم یک میلیون تومن.
همون شب تو کانال تلگرامی سایتی که بهش اعتماد دارم و بارها ازشون خرید کردم دیدم که این محصول 550 برای پنجاه و 760 برای صد میل قیمت گزاری شده! اختلاف قیمت واقعا زیاده و راستش این موضوع در مورد برخی برندها داره اتفاق میفته، خیلی از محصولات زرجف و آمواژ با قیمت‌هایی بین 550 الی یک میلیون فروش میرن. منم هنوز جواب قانع کننده ای برای این اختلاف قیمت 100درصدی پیدا نکردم.
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : afshin ariaei معین هاشمی
ریما عزیز
قیمتی که محصولات روژا داو در اختیار فروشندگان قرار میگیره حدود سی تا سی و پنج درصد قیمت فروشش هست. این حاشیه ی سود بالا در اکثر برندهای اصطلاحا لاکچری جهان وجود داره. برندهای لاکچری یا نیش که میخوان در میان این چند ده هزار عطر به یک فروش و اسمی برسن بایستی با ایجاد یک حاشیه سود فراوان ، فروشگاهها رو ترغیب به تهیه محصولاتشون کنن. بعضی برندها که اینقدر اسم دراوردن یکی از دلایل اصلیش همین حاشیه سود بالاشون هست. حالا یکسری دوستان که به این قیمت های خرید پایین دسترسی دارن اونها رو به قیمتی پایین تر از قیمت جهانی میفروشن.
اما یک سناریوی دوم این وسط هست. تمام کلایو کریستن های تستر بازار ایران تقلبی هست. یک مجموعه های اند پرفیومری مثل کلایو کریستن هرگز تستر نمیسازه از عطرش بفرسته اینور اونور اونم با اون بدنه احمقانه. . حتی گفتنشم خنده داره. مثلا پورشه بیادش یه ماکت روی جلد پیکان سوار کنه بفرسته کجا؟ ابوطبی و قطر و کویت؟؟؟ اکثریت به اتفاق کریدهای بازار که من دیدم تستر تقلبی هستن. (حالا باز از فردا نوچه های اینا میان به ما بد و بیراه میگن و داستان میسازن. نمونه ش در بین اکثر رویونویس های ایرانی که برای تست عطر خودشونو به هر دری میکوبن فراوان هست). در باره کاری مثل بلک افغانو هم همینطوره. در مورد این برند ولی نمیدونم. برخوردی نداشتم. اما هرگونه تغییر در وضعیت ظاهری بدنه نسبت به نسخه اصل کاملا جعلیه. این کاهش قیمت نسبت به مارکت اصلی برای این تیپ برندها چیز عجیبی نیست اما باز هم میگم به سبقه اون فروشنده توجه کنید و حتما یک جای دیگه نسخه ی اصلی رو تست کنید. عموما در دومین بازار عطر فیک جهان (ایران) هرگز در این حد ریسک نمیکنم.
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : آرش م. Mehran
ریمای عزیز سلام
خوب میدونم کی به شما این قیمت رو داده.پارسال از ش اپیک آمواج رو به قیمت 600تومن خریدم و فیک بود و هنوز داغش بر دلم مونده.
قیمت این محصول یک میلیون هست و گیریم ده درصد تخفيف داشته باشه ،میشه 900 تومن اصلأ Off بخوره 20% میشه 800 تومت ولی 600 تومن خیلی معنا داره.........خخخخخخخخخخ
من فقط میگم کلاه برداری و شارلاتانی و دزدی........
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالار كلوچه سعید رضایی شوشتری
ممنون از این پاسخ راه‎گشا ایکاروس عزیز

م.س: بله بنده هم از یکی از فروشندگان وزرا که اطمینان کامل بهشون دارم سوال کردم یک تومن قیمت دادند که نهایتا 950 هم پایین آمدند (برای 50میل)

حسن کبیری: متاسفانه حاصل تجربه ی جمعی ما از خرید های اینترنتی نهایتا ناکامی است. خصوصا در مورد خرید عطر... ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربه‎تان
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : azi سوراکی
جناب کبیری
از اونجایی که شما تجربه بالایی دارین و تعارفی با کسی ندارین لطفا از این قبیل راهنمایی ها بیشتر انجام بدین،به یه نوعی بدون نقض قوانین سایت ما رو در جریان بذارید که ما هم در دام این کلاهبرداران و شیادان نیفتیم،سپاس
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ریما azi
م. س عزیز سلام
با احترام، خواستم خدمت شما عارض بشم بنده هم از همین سایت خرید میکنم که این عطر رو در حجم های 100 میل و 50 موجود داره. اگر تهران تشریف دارید بنده حاضر هستم عطر خودم رو که از ایشون خریداری کردم بیارم و شما حتی دستریز بردارید و با نمونه ای که در وزرا تست داشتید قیاس کنید. ایشون قطعا مشخصات سفارش من رو دارند و می تونید با من هماهنگ کنید. شما فرمودید که بارها از ایشون خرید داشتید و با تجربه ای که دارید قطعا اطمینان داشتید از اصالت کالای خریداری شده.. .
جناب کبیری اذعان داشتند از ایشون عطر اپیک فیک خریداری کردن و ایشون رو شارلاتان و دزد و... خطاب میکنن. با تمام احترامی که برای جناب کبیری قایل هستم و امیدوارم از صحبت بنده ناراحت نشن، اما اگر تنها یک درصد ذهنیت و برداشت ایشون درست نباشه، تهمتی ناروا به حساب خواهد آمد.
من هم اگر بدون حصول اطمینان از گفته جناب کبیری، چنین قضاوت و برداشتی داشته باشم، به همان اندازه اشتباه کرده ام.
م. س عزیز بنده هم تقریبا هر چند روز یکبار به فروشگاه های عطر سر میزنم. در خصوص کارهای نیشی که از ایشون گرفتم اختلافی در خصوص رایحه و کیفیت و اصالت با نمونه آن در فروشگاه های وزرا و... ندیدم.
دوستان عزیز و همراهان همیشگی، کمی توجه داشته باشیم صحبت های ما و قضاوت های ما و نوع ادبیاتی که به کار می‌بریم، خط فکری به دیگران خواهد داد و ممکنه نا خواسته مسبب ایحاد ذهنیتی نادرست در دیگران باشیم که پیامد مناسبی به همراه نداشته باشه و به دنبال آن تخریب شخصیتی. خواهش میکنم کیفیت کامت هارو افزایش بدیم. پر حرفی بنده کمترین رو ببخشید. بهترین هارو برای شما آرزومندم.
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سامان.ج امین جلالی
Mahdi گرامی،
در مورد اعتبار اون فروشگاه من با شما موافقم بیش از ده عطر نیش ازشون خریدم و هیچوقت مشکلی تو محصول ارسالی وجود نداشته، ضمن اینکه قیمتهای بسیار مناسب و دلیوری سریعی هم دارن. من حس کردم جناب کبیری از فروشگاه دیگه ای حرف میزنن (راستش نرفتم بگردم ببینم کجا این عطرو 600 قیمت زده)
من قبلا هم از یه فروشگاه اینجا دفاع کردم که متهم به فیک فروشی شده بود و گرچه سرویسش بخوبی سایت مورد بحثمون نبود ولی میدونستم تهمت نارواییه. چون شدیدا اعتقاد دارم از کار صادقانه و درست باید دفاع کرد.
دغدغه شما قابل درکه ولی هنوزم فکر میکنم فروشگاه مدنظر آقای کبیری جای دیگه ای بوده، بهرحال اگه ایشون کامنت ما رو دیدن امیدوارم خودشون موضوع رو بیشتر روشن کنند.
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سامان.ج مهدی
با سلام خدمت دوستان عزیز
الان دو تا سایت اینترنتی دارن این عطر رو با قیمتی که دوستان فرمودن بفروش می رسونن, من اکثر خریدهامو از یکی از این سایتها که بعضا توی آپارات هم ویدئو میزاره خرید میکنم و تمامی عطرهایی که تا امروز از این سایت خریدم اصل بوده
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
سلام به همه ی دوستان عزیز
راستش من دوست ندارم نشانی دقیق بدم.هم مخالف قوانین سایته و هم نمیخوام اون سایت خیلی بدنام بشه.
مهم ترین مسئله برای خرید من ،اعتماد هست که اگر فقط یک بار خدشه دار بشه بطور کامل اون فروشنده رو تحریم میکنم.
فقط میگم این سایت آدرسش وزراء نیست.من حتی یک فروشنده ی تلگرامی رو که ایکاروس عزیز بم معرفی کرد با یک خرید فیک بطور کامل از تلگرام پاکش کردم.خود ایکاروس عزیز هم گفت که دیگه بش اعتماد نداره.
این فروشنده البته نشانی نداره.خلاصه من اگه فروشنده ای فقط یک بار جنس فیک بم بفروشه کلأ دیگه ازش خرید نمیکنم حتی اگر برادرم باشه.
این دو فروشنده به من دو بار و یک بار جنس فیک فروختند و من دیگه محاله ازشون خرید کنم!
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی salamati

از بین عطرهایی که از این برند تست داشتم(حدود ۷ تا) بهترین عطر همین خورشید جده س عطری به شدت یونیک تمیز و خوش بازخورد با پرفورمنس فوق العاده
گلی عنبری
28 اسفند 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : MAHMOUD Perfumex

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
استفان هامبرت لوکاس سولیل ده جده.
یه عطر میوه ای_ گلی_ خاکی ترش و شاید چرمی.
رایحه اصلی این کار ترکیب نت های گلی( بابونه و اسمانتوس) با لیمو هست که کمی روایح خیس و خاکی هم همراهیش میکنه.
این رایحه بسیار دلنشینه و برای من یاداور بوته خیس گوجه فرنگی هست.
عنبر رو متوجه ش نمیشم اما یه رایحه شور و کمی انیمالیک تو بک گراند به مشام میاد.چرم رو هم چندان متوجه ش نمیشم اما کار شباهت کمی به هرمنسنس کویر دانژه داره که ممکنه به خاطر نت کل زنبق باشه و اگه اون کار نوعی خاصی از پرداخت چرم رو داره ممکنه این کار رو هم بشه تو اون دسته قرارداد.
کاراکتر خاصی داره و فضای خاصی رو تداعی میکنه که ممکنه خیلی ها باهاش انس نگیرن. ازبین کارایی که من دیدم شباهت کمی به لافولی میلرهریس و وگاباند انچانتد فورست داره.
پخش و موندگاری کار بسیار بالاست.یونی هست و بیشتر مناسب فصل گرمه.
البته به شخصه حاضر نیستم چنین قیمتی برای این سبک رایحه بپردازم.
08 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : الدورادو mr.ar

5
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
5
طراحی شیشه
توی دنیا سلیقه های بسیار زیادی وجود داره و به همین دلیل هست که طیف زیادی از پوشاک و عطر و موسیقی و ... تولید میشه و خب قرار نیست که ما همه ی اون ها رو بپسندیم.این عطر هم با تمام کیفیت و ابداعی که توش داره اما من نیستمش.به جز شروع(چند دقیقه ابتدایی)که فضای مرکباتی و ترشی حضور داره و کار رو بالانس و زیبا کرده و آخر عمر عطر که تقریبا 12 ساعت بعدش هست این وسط هر اتفاقی که می افته رو دوستش نداشتم.
فضای کلی عطر شیرین،پودری و چرمی هست و این وسط وایب دارو مانندی هم گاهی حس میشه.کار بسیار با کیفیت و از نظر پرفورمنس غول هست اما به نظرم اون شفافیتی که من توی عطر ها جستجو می کنم رو توی این عطر پیدا نکردم و در نهایت برای من دوست داشتنی نیست.
عطر بنظر بنده خنک نیست و معتدل به حساب میاد.بیشترین مشابهی که براش وجود داره نودیفلوروم از ناسوماتو هست اما من این کار رو به اون ترجیح میدم و بنظرم سولیل خیلی بهتره.
پخش و ماندگاری بسیار خوبی داره.یونی سکس هست ولی شاید برای آقایان جالب تر باشه و خب 30 سال به بالا.
قیمت بسیار بالایی داره و قبل از خرید حتما تستش کنید.

مخلص
26 مرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : الهام سعیده دهرویه

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سولیل د جده.
کار بالانس و سیفی هست. نوت چرم در این عطر خاص هست و چندان در عطرهای چرمی رایج نیست. نزدیکترین عطر چرمی که با این رایحه که میشناسم، رابرت پیگوئت بندیت هست. نوت پررنگ زنبق در این عطر تم خاکستری/خاکی داره، و حدس میزنم زنبق ناصریه باشه )Nazareth( . همون زنبقی که در iris nazarena هم هست.
امبر گریس هم در ابتدای عطر تا حدودی قابل تشخیص هست.
در کل با یک عطر چرمی زنبقی لوکس طرف هستیم که عاشقان زنبق-از نوع خاکستری اش- احتمالا میپسندن.
اما شباهت زیادش در درای داون به بندیت رابرت پیگوئت و اون تم صابونی بندیت، باعث میشه که برای من یک کار ایده آل نباشه.
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : AhmadReza.T یک آدم معمولی

به نظر من این عطر مناسب افراد مسن (مثلا 60 سال به بالا) ، ترجیحا سنتی و مذهبی و سرمایه دار هست. کسی که عقیده اش اینکه که عطر باید متین و سنگین باشه، و در عین حال لوکس و با کیفیت و غیر بدیهی. بوش به خوبی آدم رو یاد پارچه های اعلا و سوغاتهایی میندازه که قدیما حاجی ها از مکه میاوردن. این عطر ترکیب ثروت و مذهب و سنت گراییه.
26 مرداد 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه nazanin

دوستانی که این کار رو دوست دارن ولی نمیخوان اینقد هزینه کنن از برند کریشن مدل خشاب ادیشن رو دریابن با قیمت یک بیستم و پرفورمنس عالی
16 خرداد 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : حمید یک آدم معمولی
جناب معین سرافرازی عزیز (ارشیتکت)این که جنابعالی بتازگی برای هر عطری جایگزینی بعضا تا یک بیستم قیمت پیشنهاد میکنید قطعا و بدون شک قادر نیست جای رایحه اصلی را برای دوستاران عطر پر کند و ممکن است دوستان در انتخابهایشان دچار مشکل شوند.
13 تیر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پرنیان بابک
درود بر جناب ارش.
در باره اینکه این روایح نمیتونن جای رایحه اصلی رو پر کنن بحث مفصل شده. اونایی که من معرفی کردم از نظر من شباهت خیلی بالایی دارن و باکیفیت هستن و تو اروپا و امریکا به فروش میرن. اما اینکه چطور دوستان در انتخاب دچار مشکل میشن رو متوجه نمیشم مسلما کسی که بخواد بخره میتونه هر دوکار رو تست کنه و با توجه به بودجه تصمیم بگیره.
به عنوان مثال یکی که به سیلور مونتاین علاقه داره اگه دوست داشته باشه و بتونه هزینه کنه خوب اصلشو میخره ۸ تومن. نتونه مفیستو میخره ۴ تومن. نتونه یا نخواد هزینه کنه فرانک اولیویر سان جاوا میخره ۴۰۰ تومن. نخواد کریشن میخره ۱۵۰.و نخواد الرهاب سیلور میخره ۳۰ تومن.انتخاب باخودشه.
البته منظورتون از ( ارشیتکت) رو متوجه نشدم اگه منظورتون اینه که من اقای ارشیتکت هستم خیر بنده معین سرافرازی هستم.
13 تیر 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمد ح. جواد وزیری

با سلام 13رفروردین مبارک
امروز استفان هامبرت آفتاب جده رو که از سایت محترم عطر افشان خریده بودم تست کردم.اولین عطری که به ذهنم متصور شد.پاشا کارتیه بود .نمیدونم چرا ولی با پخش بسیار زیاد.خلاصه رفتم سرکارم داروخانه و پرسنل داروخانه همه از بوی عطر کیف کرده بودن و از پشت ماسک هم واکنش مثبت نشون میدادن.عطر لایقیه.دوستش دارم.ولی بیشتر دوست دارم روی پوست بزنمش تا روی لباس
13 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : نازی جاوید Shaghayegh

من ادكلنهاي ديگر اين برند رو تست نكردم ولي اينو با توجه به تعاريف دوستان سمپلشو گير اوردم. به هيچ عنوان نپسنديدم، از نظر بنده بويي كاملا مصنوعي وغيرشامه نواز داره. نميتونم بگم با كيفيته يا بي كيفيته چون در اون حد تخصص ندارم. ولي به هيچ عنوان حس خوبي ندارم بهش. تو ادكلنهاي شبيه اونتوس حتي به نظرم ريو اويتوس بهتره. با توجه به سمپلهايي كه در اين يكي دوسال از ادكلنهاي گرون قيمت تهيه كردم واقعا خيلي از ادكلنهاي كم قيمتتر ازبرندهاي ديور و گرلن و بوچرون و... رو ترجيح ميدم. فكر ميكنم خيلي از اين ادكلنهاي مثلا برند جووي يا رانسه(اليزه رو تست كردم)، اگر قيمت بالايي نداشتن بيشتر دوستان در مدح وثناي اونها كمتر چيزي ميگفتن يا شايد هم از بي كيفيتي اونها تعريف ميكردن. مگه غير از اينه كه آدم بايد از يه عطر حس خوبي بهش دست بده، قرار نيست كه بگيم چون خيلي گرونه وپيچيده و احيانا عناصر كميابي توش بكار رفته پس حتما عطر خوبيه. واقعا تو عطرهاي گرون قيمت از نظر من برند كريد عالي كار ميكنه وحداقل هفت يا هشت تا كار فوق العاده داره كه بوي لاكچري داره.
18 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Shahrokh ارژنگ بوترابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟