XERJOFF - XJ 1861 Renaissance

زرجوف ایکس ای 1861 رنیسنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36464
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36464
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 320
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    49
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    21
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    21
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 155
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

قبلاً 1861 نامیده می‌شد و اکنون به‌طور رسمی 1861 رنیسنس نام دارد. 
شرکت «زرجوف پرفیومز» صد و پنجاهمین سالگرد اتحاد ایتالیا را با عرضه عطر «ایکس‌جی 1861» گرامی داشت. نت‌های مرکبات تازه سفری بویایی را با لیموسبز، نارنگی و ترنج آغاز می‌کنند که بیانگر منطقه آفتابی کالابریا در جنوب ایتالیاست. نت‌های میانی سبز تازه از زنبق دره و نعناع دارویی، نسیم تازه‌ی همیشگی «ساردینیا» را به‌غنیمت می‌برد و به سمت پایه‌ای از سدر، کهربا و مشک روانه می‌گردد، که کل ترکیب را با گرمایی که تنها در ییلاقات زیبای ایتالیا حس می‌شود به پایان می‌برد. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
طبع خنک
سال عرضه 2011
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، برگ درخت نارنج، نارنگی
اسانس میانی رز ، نعناع ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، سدر
نمره کاربران
XJ 1861 Renaissance-زرجوف ایکس ای 1861 رنیسنس
رایحه
8.5
46 رای
ماندگاری
7.9
46 رای
پخش بو
7.4
46 رای
طراحی شیشه
9.2
46 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (34 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دیروز فرصتی پیش اومد که تستش کنم رو مچ دستم.
اولین چیزی که به محض بو کردنش به ذهنم تداعی شد کلمه "پرنفوذ" ی بود که ایکاروس عزیز به درستی در توصیف این رایحه به کار برده بود. من عطر مرکباتی کم بو نکردم، اما این واقعا مغز دار و پرنفوذ و ریچ بود. از کارهای مرکباتی خیلی خوشم نمی آد. اما این کار اصلا عطر چیپی نیست. به شدت با کلاس و خوشبو. بوی اصلیش که باقی میمونه بوی نعنا و ترکیبی از ترنج یا نارنج مشهوده توش. نفوذ عطر ناشی از نعناعه به نظرم. ولی ی عزیزی تو کامنت هعا گفته بود این کار سینتتیکه. تعحب میکنم. با نیت ایشون چند بار عمیق بو کردم و جز طبیعت و ترنج و نعنای خالص چیزی استشمام نکردم. نمیگم هیچ چیز مصنوعی ای نداره. اما بالانس کار بسیار زیباست. قطعا برای بهار و تابستون میخوام بگیرمش. از بابت پخش و ماندگاریش کمی نگران هستم، ولی در درجه اول مهم حس خوبیه که خودم میگیرم ازش.راستی دوستان پخش و ماندگاریش چقدر نگران کننده است؟
01 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : In The Dark پارسی
سلام. در حد یک عطر که بوی موهیتو! میده پرفورمنس ش قابل قبول هست ولی بعد دو سه ساعت من بوش رو به سختی حس میکنم. حالا نمیدونم برای nose factory هست و دیگران بو رو حس میکنن یا مشکل از پوست خشک من ه. اگر حداکثر بعد از سه چهار ساعت respray کنید نباید مشکلی داشته باشید
01 خرداد 1399 پاسخ تشکر
ممنون آقای بنی هاشم. از اطرافیان بازخوردی در این خصوص نگرفتین؟ حقیقتش من دیشب که تست کردم رو مچم و طبیعتا مقداری هم به کتم خورد. الان که دارم مینویسم این رو بوش هست رو لباسم وقتی بینیم رو میچسبونم به لباس. همچنین برخی دوستان هم در این صفحه بازخوردهای مثبتی در مورد پخش و ماندگاریش دادند.
02 خرداد 1399 پاسخ تشکر
از اون لحاظ اصلا جای نگرانی نداره ماندگاری خیلی زیادی (لااقل روی پوست من) نداره ولی پخش بو و خط بو فوق العاده ای تا دو ساعت داره. شاید به دلیل کمی ساده و خطی بودن بازخوردهای سطحی ازش نگیرید ولی از دید ۹۹٪ افراد عطری بسیار شیک، با کیفیت و متفاوت هست. به نظرم با خیال راحت بخریدش!
02 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حمید Reza Faraji
سلام . فقط در تایید حرف های آقای بنی هاشم و اینکه اگر مایل به خرید این کار هستید و می خواید مطمئن بشید برای خریدنش این رو اضافه کنم که قطعا عطرهایی با قیمت کمتر از این عطر هستند که هم بازخورد بیشتر و هم ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارند. نمی تونم بگم با این قیمت ها ارزش خربدش چقدر هست و فقط می تونم بگم که اگر کسی می خواد برای خودش انقدر هزینه کنه قطعا انتخاب خیلی خوبی هست. بازخورد خوب که من زیاد گرفتم ازش بدون هیچ بازخورد منفی . اگر توی بعضی سایتها بعضی ها نمره کمی بهش دادن سطح توقعشون نسبت به هزینه هست که احساس می کنند هر چقدر هزینه بیشتری کنند به همون نسبت باید شاهد پخش و ماندگاری بیشتری باشند فارغ از کیفیت رایحه و لذتی که خود شخص ازش می بره. در نهایت هیچ کسی از خرید این عطر پشیمان نخواهد شد اگر کیفیت رایحه رو در اولویت خرید خودش قرار میده ضمن اینکه به هیچ عنوان پراکندگی و ماندگاریش کسی رو نا امید نخواهد کرد.
02 خرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : hadi امير موسوي
آقایان فرجی و بنی هاشم بسیار ممنون بابت راهنمایی تون. من اول دنبال حض نفس خودم هستم که اول حال خودمو جا بیاره. به فرموده شما اگه دنبال پخش بو و ماندگاری باشم که اصلا سیلور سنت یا کورش میگیرم همه اطرافیان رو هم باهاش زخمی میکنم :)))). به خریدش مطمئن شدم. خودم قطعا ازش لذت خواهم برد، هر چند دوست داشتم ی روز کامل بوشو حس میکردم خودم. ممنونم
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : hadi Reza Faraji
از برند زرجوف نيو و فيرو هم مركباتي هستند كه به لحاظ رايحه نيو و رنسانس نمره بالاتري به نسبت فيرو ميگيرند ولي پخش و ماندگاري فيرو عاليه و به عنوان يك عطر خنك و مركباتي حتي ميشه گفت پخش و ماندگاري غول آسا دارد .نيو هم به نسبت رنسانس پخش و ماندگاري بهتري دارد .
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : hadi حمید
با سپاس. فیرو قطعا رایحه شیک و زیبای رنسانس رو نداره. هر چند به قول شما پخش بوی خیلی خوبی هم داره.
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
سلام
اقای فرجی شما فرمودید که کارهای دیگری وجود دارن که با وجود قیمت کمتر هم بازخورد بیشتری دارند و هم پخش بو و ماندگاری بیشتر منظورتون عطر هایی با طبع خنک بوده؟ میشه چند تا از این عطر ها رومعرفی کنید؟
05 خرداد 1399 پاسخ تشکر
سلام آقای موسوی

L'Eau Bleue d'Issey Pour
invictus
Mont Blanc Individuel
Armaf Tres Nuit
Antonio Banderas Cocktail Seduction in Black
Armani Code Sport
Acqua di Gio Profumo Special Blend
Armani Acqua Di Gio Absolu
توی عطرهای Zara و Antonio Banderas و Armaf و Armani عطرهایی هستند که شما حتی بهتر از این عطر بازخورد بگیرید این همه عطر بو می کنیم و می خریم و مطالعه و ..... در نهایت یک عطر انتخاب می‌کنیم یا با تست یا بلایند بای. انتظار بازخورد داریم آیا اطرافیان ما به اندازه ما عطر بو کردن ؟ می دونن فرق بین طبع ها و طبیعی بودن و شفافیت و .... . پس چرا باید بازخورد بگیریم از اطرافیان؟ شاید اصلا رایحه عطر ما علیرغم اینکه خیلی مطبوع هست اصلا براشون مهم نباشه. شما ممکنه از عطرهای چیپ بازخوردی بگیرید که از هیچ عطر نیش و گرونی اون بازخورد رو نگیرید. پوشش و محیط و سطح توجه و علاقه و دانش اطرافیان شما به عطر حتی بیشتر از عطری که شما استفاده می کنید برای بازخورد گیری موثر هست. من این همه عطر خریدم و در نهایت اونهایی که دوست داشتم رو نگه داشتم فارق از پخش و ماندگاری و بازخورد شون. و چند سال هست که فقط تست می کنم و از بین چندتاشون یکی رو انتخاب می کنم. تجربه من تا اینجا میگه که بیش از ۸۰٪ از عطرهایی که تست کردم و خریدم که پخش بوی زیادی داشتن بازخوردشون پایین بوده. و اون ۲۰٪ یا کیفیتشون پایین بوده یا هزینه بالایی رو باید براشون انجام داد. مثل ناکسوس و جنتیلومو از همین زرجف که هر کدوم در فصل خودشون واقعا در پخش و ماندگاری عالی عمل می کنند. امیدوارم عطری رو انتخاب کنید که در ابتدا خودتون بیشترین لذت رو ببرید.

05 خرداد 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علی شهرابی Kambiz

دوستان تو سایتهای مختلف 2 مدل سرجف رنسانس هست یکی مثل همین نمونه عطرافشان و اون یکی شیشه بلندتر و مات هست فرقی با هم دارن یا صرفا طراحی شیشه عوض شده؟
01 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
دوست عزیز فقط طراحی شیشه عوض شده در این دو شیشه که می فرمایید و من هیچ جایی متنی یا حرفی مبنی بر ریفرموله شدن در این دو شیشه نه خوندم نه شنیدم. اما هیچ اطلاعی از شیشه جدید که مشابه شیشه نسخه دوم این عطر هستش و شیشه اون سفید شده ندارم.
01 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حکایت دوست علی شهرابی
امبر روس عزیز سلام حضورتون عرض کنم من از کارهای بوکلت فقط توباکوی ان را تهیه کردم.چون توباکو وانیل تام فورد را مدت ها قبل داشتم و یکی از دوستان این را معرفی کرد که رایحه بهتری نسبت به قیمت از توباکووانیل دارد. تاکید عرض می کنم نسبت به قیمت.لذا اون رو تهیه کردم.به طور خلاصه رایحه شفاف و سبک است.از همه مهمتر و بسیار مهمتر اینکه شیرینی کمتری نسبت به توباکو وانیل دارد که به نظر من یک مزیت است. بوی ان بعد از گذشت حدود یک ربع بهتر هم می شود. پخش ان نسبت به توباکو وانیل به طور واضح کمتر است.در یک جمله اگر بزرگواری توباکو وانیل تام فورد را دوست دارد (توباکوی شیرین) و قیمت ان برایش بسیار بالا است توباکوی فرانک بوکلت جایگزین خوبی با یک چهارم قیمت می تواند باشد.هر چند من شخصا از کارهای تنباکویی انواع تلخ را خیلی بیشتر می پسندم .مثل journey از امواج.
06 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حکایت دوست Ambre russe

این عطر در نوع خودش یکی از شفاف ترین و بهترین رایحه های سیتروسی رو دارد.شاید یک دلیل که این عطر رو در جایگاه بالاتری نسبت به عطر های سیتروسی هم طراز خودش قرار می دهد کاندنس (متراکم) بودن رایحه سیتروسی است.جالبه حدود دوسال قبل اون رو ۶۸۰ خریدم تقریبا یک پنجم الان!!!!!!!!!!!!!
01 فروردین 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حسین .ب hadi
سلام اقای دکتر
من وانیل فرانک بوکلت رو تست کردم و واقعا دوسش داشتم.
میخوام کارهای ارزنده فرانک بوکلت رو بخرم.
لطف میکنید اونهایی رو که دارید یا تست کردید یه ریویوی یک خطی واسشون بنویسید و ارزشگذاری کنید؟
ممنون میشم
06 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD

سلام
چقدر نظرات مختلف در مورد این محصول هست.
"در همین چند تا کامنت"
"شیشه قدیم و جدید"
اگر ماندگاری و پخش بو داره که نمیتونیم منکرش بشیم
اگر هم نداره که بالاجبار نمیشه تحمیل کرد.
شاید ماندگاری و پخش بو در مورد افراد (با توجه به پوست و شرایط محیطی) کمی متفاوت باشه ولی دیگه "کن فیکون" نمیشه.
به نظر میرسه دوستان کمی زود در مورد عطری که تست کردن و یا خریدن تصمیم میگیرن و متعاقبا نظرشونو تایپ میکنن.
البته نیت این عزیزان خیر هستش و بنده دستشونو میبوسم ولی متاسفانه گاهی اوقات نظرات غیر واقع باعث میشه آدرس اشتباه به افراد داده بشه.
از سایت محترم عطرافشان تقاضا دارم تمهیداتی بچینه تا هر عزیزی که بعد از مدتی متوجه رای نادرست خودش در مورد محصولی شد بتونه کامنت مربوطه رو حذف کنه.
قطعا سایت محترم عطرافشان و اعضای بزرگوار این سایت در بالا بردن دانش عطر در ایران نقش به سزا و برجسته ای دارن.
از همه شما عزیزان تشکر میکنم
سال نو (سال ۱۳۹۹) را هم پیشاپیش به همه دوستان تبریک میگم و امیدوارم این سال و همه سال برای شما و خانواده محترمتون مملو از خوشی و خرمی باشه.
به امید خدا
28 اسفند 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بهزاد  ر ‌آرش
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
این موضوع نیاز به بررسی دارد ، چشم
سلام دوست عزیز این اختلاف به دلیل سطح توقع از پخش و ماندگاری بدون توجه به طبع عطر هستش وگرنه کسی از نظری که داده فکر نکنم‌ پشیمون بشه مگر اینکه سطح توقعش مطابق با طبع عطرها در نظر بگیره. وقتی به طور مثال این عطر رو با کانسنتر د اورنج از هرمس مقایسه می‌کنم به طور قطع برتری با رنسانس خواهد بود. اما آیا با عطرهای با طبع گرم‌ قابل قیاس نیست. قصد جسارت به بقیه نظرات رو ندارم. اما خود من سعی می‌کنم حتی‌ مدت زمان پخش بو رو هم معیار امتیازم قرار بدم. و اینکه توی همه سایتها حتی فراگانتیکا و پارفومو هم با امکانات بیشتر سایت هاشون این اختلاف نظرها هست. بعضی ها از روی علاقه به برند و بعضی ها هم از روی دوست نداشتن اون برند نظرات کورکورانه مثبت و منفی میدن. نمونش در همین سایت روی برند دمارلی اتفاق افتاده.
29 اسفند 1398 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حکایت دوست م. س.
سلام علی آقای شهرابی عزیز
خدمتت عرض کنم که تا حدودی با نظرت موافقم و منکر این نمیشم که بعضی از نظرات – نه صرفاً در خصوص این عطر - واقعا کلیشه ای و متاثر از نظر جمعی در سایت ها و فضاهای مجازی غیر مجازیه ...
اما بنظر من با داشتن یه بیس ساده از اطلاعات در خصوص برخی از پارامترهای تعیین کننده از قبیل طبع عطر ، جنس رایجه ، برند و اینچنین مواردی ... ، نهایتا باید جمع بندی کنی و برداشتت رو از خوندن کامنت ها به نتیجه برسونی که تازه همه این کارا شاید ده درصد از شناختت نسبت به اون عطر باشه و حتما حتما برای خرید موفق باید و باید " وووووو " باید اون عطر رو حتما تست کنی !
نمیخوام کلامم به درازا بکشه ... اما بعنوان مثال میخوام عرض کنم ، شما از یه عطر خنک و مرکباتی نمیتونی انتظار پخش بو و ماندگاری بالا داشته باشی مخصوصا اگه طبیعی کار شده باشه و سنتتیک نباشه ، در حالیکه شاید خیلی ها در کامنت هاشون حتی بدون تست و بنا به هر دلیلی الکی ازش تعریف کرده باشن ( طبع عطر و جنس رایحه )

یا از یه برند مث آتلیه کلون که به لطافت و ظرافت رایحه عطراش ش تاکید داره هیچوقت انتظار پخش بویی در حد کارای مارلی نباید داشته باشی ( برند )

ناگفته نمونه که برخی از دوستان هم واقعا نظرات کلیشه ای در ذیل عطرها قرار میدن که واقعا مشخصه که اون عطرو رو هیچوقت از نزدیک هم ندیدند چه برسه که تست ش کرده باشن
همین مدتی پیش آقایی در عطرافشان تقریبا ذیل همه عطرها کامنت میگذاشت که " عطر فلان از برند فلان عطریست .... (نت های عطر که تو سایت بود رو نگاه میکرد و مینوشت )...... و آخرش هم میگفت پخش و ماندگاری فلانی داره "
خب مشخصه که به یه همچین کامنتی هیچوقت نباید استناد کنی .
اگه امکان ارزش گذاری به کامنت ها در سایت خوب عطرافشان فراهم بشه ( مث سایت پارفومو) ، یقینا بعد از یه مدت خیلی راحت با یک نگاه به لیست کامنت های ذیل هر عطر ، میشه به اونایی که در سنوات قبل کمک بیشتری به خواننده کردن رو با یک نگاه از بقیه جدا کرد و نتیجه گیری رو هدفمندتر کرد .
از مدیر محترم عطرافشان تقاضا دارم امکان اجرای این پیشنهاد رو بررسی بفرمایند .
29 اسفند 1398 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ‌آرش amir
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
موضوع بررسی می گردد، در صورت امکان ویژگی اضافه می شود.
پیرو نظر سایر دوستان، تجربه شخصی من میگه معمولا وقتی در مورد ماندگاری و بخصوص پخش بوی عطر اختلاف نظر وجود داره، حق با گروهی که از پرفورمنس کار ناراضی هستن نیست! اغلب اوقات این دوستان یا انتظار بیجایی در این مورد دارن یا معیارشون برای قضاوت غلط هست.
در مورد این عطر خاص هم مسلما برای کسی که بودجه اش رو داشته باشه توی ژانر خودش از بهترین کارهاست. در کل برند زرجوف از نظر کیفیت عطرهاش جای بحث نداره و همین کار و عطر دیگه ای به اسم فیرو جزو بهترین سیتروسیهایی هستن که تو ایران قابل تهیه اند. پرفورمنس کار هم خوبه، گرچه مثلا به پای عطرهای خنک کورکجیان نمیرسه ولی شخصا کیفیت رایحه کارهای زرجف رو به کورکجیان ترجیح میدم.
01 فروردین 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : mohammadreza mohammadi ‌آرش

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
سیتروسی ، آروماتیک ، کمی فلاوری. دقیقا همون چیزی که از توی سایتهای مختلف ذکر شده و پیچیدگی نداره. از عطرهای ۲۰۰۱ دیور هایر تا دیور هوم اسپرت ۲۰۱۲ که ریفرموله شدنش کم تاثیر نذاشته در شفافیت رایحش تا عطر ۲۰۱۹ و آکواتیک مگامار که واقعا بی جهت بهش نمره بالا ندادن رو تست کردم . مگامار خیلی خوبه و بازخورد و پخش و ماندگاریش رو در هیچ عطری که بشه بهار و تابستون استفاده کرد ندیدم. اما شفافیت رایحه در رنسانس رو هیچ کدوم نداشتن. پخش و ماندگاریش برای یک عطر سیتروسی کم‌ نظیره. پکیجینگ بی نقص. مرکبات و نعناع و در نهایت کهربا که بی نظیر چیدمان شده توی این عطر. ارزشش رو داشت که به این نتیجه برسم که برای من بهترین عطریه که می تونم در بهار و تابستون بپوشمش. فکر کنم کم کم دارم روی این برند تعصب پیدا می کنم.
19 آذر 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حکایت دوست مهدی ارجمندی

Rain
شما قطعا بايد سطح توقعتون از عطرهاي خنك رو پايين بياريد نمونه هايي كه نوشتين للبو نيو رنسانس و...از بهترين هاي خنك هستن ولي در مقايسه با كارهاي گرم و زمستوني حرفي واسه گفتن ندارن . نشر و ماندگاري كارهاي خنك رو با همون سبك عطرها مقايسه كنيد نه با عطرهاي زمستانه . اينجوري حتما يه انتخاب خواهيد داشت و اينكه هميشه بازخورد نگرفتن دليل بر نداشتن پخش مناسب نيست كسي اسم عطر شمارو سوال ميكنه كه از رايحه عطر شما خوشش بياد در نهايت اگر واقعا هيچ كار تابستونه اي راضيتون نكرد از عطرهاي چهار فصل يكي رو انتخاب كنيد .
07 مرداد 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هلیوس معین هاشمی

من که این عطر رو داشتم خیلی راضی بودم
پخشش خیلی خوب بود
ماندگاریش در عجبم که چرا دیگر دوستان ناراضی هستن
ماندگاری این عطر به راحتی تا۲۰روز روی لباس بود حتی به لباس های دیگه هم سرایت میکرد اغراق نمیکنم چیزی که به سر خودم اومده رو بیان میکنم
منتهی دیگه گیرم نمیاد هرچی پرس و جو میکنم
یه نکته جالب این عطر داشت،این بود که علیرغم اینکه ماندگاریش تا۲۰روز میرسید ولی وقتی دمای بدن بالا میرفت بوی روی لباس پخش میشد به محیط اطراف خیلی خوب بود
حیف و صد حیف که دیر کشفش کردم و شیشه قدیمیش گیرم نمیاد.
07 مرداد 1397 پاسخ تشکر

اقاي كبيري زودتر ميگفتيد منم پولمو هدر نميدادم. بدترين عطر عمرم بود از نظر پخش و ماندگاري، كمتر از حتي كلون هاي معمولي،. رايحه عاليه ولي وقتي انقدر ضعيفه ،ديگه نميشه ازش لذت برد .، بخواي نخواي يه عطربهترين رايحه و كيفيت رو هم داشته باشه وقتي ماندگاري و پخش انقدر كم باشه بيفايدس ،لذت بخش نيست،
07 مرداد 1397 پاسخ تشکر

دوستانی که این عطرو خریدن یا اطلاع دارن ممنون میشم بگن که شیشه 100 میل این عطر چطوریه ؟ چون یه سری دیدم شیشش کشیده هست شبیه بیضی و یکی دیگه اینجوری نیست و شبیه همین عکس عطرافشانه.
و اینکه ریفرموله نشده و مثل قبل دوام و پخش بو داره ؟
30 تیر 1397 پاسخ تشکر
طراحي شيشه بخاطر شكستگي هاي مكرر درب مصرف كننده ها تغيير كرده و بيضي شكل شده ، در مورد ريفرموله شدنش اطلاعي ندارم عطر خوش ساختي هست اما بنسبت عطر هاي خنك اين نمره پخش و ماندگاري رو گرفته پخش متوسطي داره .
30 تیر 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : م. س. rain
مرسی
پس عطر خنک شبیه همین که پخش بالایی هم داشته باشه چی پیشنهاد میدین؟
30 تیر 1397 پاسخ تشکر
اقای کبیری ممنون میشم راهنمایی کنین. چون قیمتش بالاست و ریسکه واسم توان مالی این ریسک اگه اشتباه از اب در بیاد رو ندارم.
میخوام بدونم زرجف رنسانس شیشه جدید با همون کیفیت قبل هست یا فرق کرده ؟
06 مرداد 1397 پاسخ تشکر
rain عزیز سلام
من از شیشه ی جدید و ریفورموله شدن این عطر خبر ندارم.
عطری رو که من داشتم شبیه همین عکس بود.
رایحه ی تک و کم نظیر در ژانر عطرهای سیتروسی و تابستانی با پخش و ماندگاری متوسط.
من بلایند تهیه کردم و پشیمونم کرد چون واقعأ Overpriced هست با این پخش و ماندگاری کم.
در سایت فرگرنتیکا زده پخش عالی که کاملاً گول زننده ست.
Fiero از همین برند زرجوف پخش و ماندگاری عالی داره ولی رایحه ش به تکی و خاص بوذن رنسانس نیست.
06 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : rain
متاسفانه من چندساله دنبال عطر خنک با پخش بوی عالی و رایحه خوب هستم ولی همچنان بعد از اینکه چندین دستریز عطر خنک معروف مثل همین عطر و اکواویوا و اکواسکسیتوس و برگموت للابو و ... تهیه کردم ولی هنوز چیزی پیدا نکردم. البته اینا همشون رایحه خیلی خوبی دارن ولی پخششون بالا نیست و من چون توان مالی بالای انچنان ندارم اونم تو این اوضاع سخته اینارو تهیه کنم. ای کاش راهنمایی کنین چه عطری با رایحه شبیه به برگموت للابو و رنسانس یا نیو با پخش بو بالا خوبه؟
07 مرداد 1397 پاسخ تشکر
شما انتظارتون از پخش بو بسیار بسیار بالاست وگرنه اکواویوا از پروفومو علیرغم خنک بودنش جای بحث نداره از نظر پخش بو و ماندگاری، من معتقدم این عطرو نمیشه در فضای بسته زد.شاید سمپل خوبی نداشتید!
09 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : rain
اکواسکسیتوس و اکواویوا رو از نظر رایحه دوست نداشتم. اکوا ویوا خیلی بو لیمو غالب حس کردم ولی پخش و ماندگار اوکی بود چون غلظت بالایی هم داره.
رایحه رنسانس به شدت به دلم نشست ولی نسبت به هزینش چوت پخش و ماندگاریش بالا نیست یه جورایی ادم منصرف میشه
10 مرداد 1397 پاسخ تشکر

خريدمش ولي متاسفانه پخش و ماندگاري بسيار كم و در حد پوست،. با ٧،٨،١٠ اسپري حتي خودمم بوشو حس نميكنم، جالبه خيلي از دوستان انقدر تعريفشو ميكردن!!
21 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هومن
جدا از استفاده شخصی، review هایی که دیدم و خوندم نشون دهنده موندگاری و پخش بو خیلی خوب این عطر بوده. عطرتون بطری جدید هست یا قدیمی؟
23 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
مطمین هستین اصل خریدین؟؟؟
شاید باورتون نشه ولی ین عطر رو پوست من که تقریبا خشکه بیشتر از ۷۲ ساعت موندگاری داره حتی بعد شستن محل اسپری و جالب تر از اون خیلیا بوشو هم حس میکنن رو پوستم.
عطری از زرجوف رو رو لباسم زدم الان ۱۰ روزه بوش میاد و یه بارم شستم لباسمو ولی همچنان بوش میاد و اطرافیانمم حسش میکنن
23 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : azi
ده روز ؟؟ یه بارم شسته شده؟؟؟
یا خِداااا
23 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Zar
بله ۱۰ روز!!!باورش برا خودمم سخته
البته اونی که من میگم این عطر نبود!
عطر ست پک زرجوف بود که ۳۵۰۰ قیمتشه
بوش حتی از رو پلیوری که میپوشیدم هم میاد.تا وقتی نشسته بودم در کمد رو که باز میکردم بوش اتاق رو پر میکرد
24 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز من سمپل این عطر رو دارم صبح ساعت 7 که حدود 4 پاف روی لباسم اسپری می کنم و سرکار میرم تا کمی از ظهر گذشته رایحه اش کاملا" محسوس است ولی تا ساعت 5 بعد از ظهر در آفتاب خوزستان باید بینی ات روی به محل اسپری شده بچسبانی تا بتوانی عطر رو حس کنی. روی پوست ماندگاری کمتری دارد.
24 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
والا بسته بندي و شيشه اش تر تميز بود نميدونم شايدم فيك باشه!!!
24 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
عطر را بدونه اینکه به خودت زده باشی روی یک نفر دیگه مثل برادر یا خواهر یا پدر ، مادر یا یکی از دوستان اسپری کن البته خودت نبایدن در آن بازه زمانی از آن عطر به خودت زده باشی بعد پخش بو و ماندگاری اش رو بررسی کن در ضمن به یک لباس که ازش استفاده نمی کنی چند پاف اسپری کن و در کمد لباسها قرار بده و بررسی کن چند روز ماندگاری داره قطعا" به نتیجه خوبی خواهی رسید. پیروز باشید
25 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Sharare ‌آرش
شما شیشه جدیدش رو دارین یا شیشه قدیم؟
چون شنیدم شیشه جدیدش کمی فرق کرده ولی هنوز مطمعن نیستم ازش و واقعا مشتاقم بدونم
05 مرداد 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟