XERJOFF - XJ 1861 Renaissance

زرجوف ایکس ای 1861 رنیسنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36464
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36464
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 320
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    49
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    21
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    21
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 155
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

قبلاً 1861 نامیده می‌شد و اکنون به‌طور رسمی 1861 رنیسنس نام دارد. 
شرکت «زرجوف پرفیومز» صد و پنجاهمین سالگرد اتحاد ایتالیا را با عرضه عطر «ایکس‌جی 1861» گرامی داشت. نت‌های مرکبات تازه سفری بویایی را با لیموسبز، نارنگی و ترنج آغاز می‌کنند که بیانگر منطقه آفتابی کالابریا در جنوب ایتالیاست. نت‌های میانی سبز تازه از زنبق دره و نعناع دارویی، نسیم تازه‌ی همیشگی «ساردینیا» را به‌غنیمت می‌برد و به سمت پایه‌ای از سدر، کهربا و مشک روانه می‌گردد، که کل ترکیب را با گرمایی که تنها در ییلاقات زیبای ایتالیا حس می‌شود به پایان می‌برد. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
طبع خنک
سال عرضه 2011
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، برگ درخت نارنج، نارنگی
اسانس میانی رز ، نعناع ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، سدر
نمره کاربران
XJ 1861 Renaissance-زرجوف ایکس ای 1861 رنیسنس
رایحه
8.5
46 رای
ماندگاری
7.9
46 رای
پخش بو
7.4
46 رای
طراحی شیشه
9.2
46 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (34 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه

1861 Renaissance Xerjoff
.
.
از کارای سیتروسی (مرکباتی) چشمتون دنبال کدومه؟ فیه رو از زرجاف؟ من میگم با خیال راحت از گزینه هاتون حذفش کنید! نیو از زرجاف؟ کار خیلی خوبی محسوب میشه. منتها شاید با ماهیت وودی مرکبات در این عطر دیر کنار بیاید و استاندارد متصور شما برای روایح مرکباتی این نباشه. 1872 از کلایو کریستن ؟ من میگم یکی از چندتا عطری هست که از استاندارهای ساختن عطرهای مرکباتی فراتر رفته. اما با دیدن فاکتور قیمتش احساس جالبی نخواهید داشت. از مرکبات به کاراکتر رسیدن کار بسیار دشواریه. مرکبات به خودی خود عطرهایی عمیق، با کاراکتر و ویژگی ساز نیستن. شما نمیتونید در حالیکه توی دادگاه از موکل تون دفاع میکنید بوی پرتقال بدین. یا نمیتونید در یک مراسم خواستگاری لیمو شیرین باشید. نمیتونید با بوی پرتقال خونی انتظار داشته باشید بیمارتون بپذیره شما میخواید عملش کنید. باور کنید هنه ی اینها در ذهن دیگران بازسازی میشه و به شناختی که از شما به دست میاره ضمیمه میشه. مرکبات، مناسب جایی که قرار هست از شما حرف شنوی داشته باشن نیست.
اما معدود عطرهایی هستن که رایحه ی مرکبات رو ریچ و پر نفوذ ساختن. یکی از بهتریناشون همین کار هست.
برگاموتی که بهمراه برگ درخت خودش اسکلتی وودی-مشکی-امبری خوش ساختی رو مخفی میکنن. دیگران از این تیپ روایح جا میخورن. چون عادت کردن بوی مرکبات رو با بوی شیشه پاک کن اشتباه بگیرن و وقتی با این کامپزیشن و انشا مواجه میشن از خود بی خود میشن. کار خوبیه. زستی-مرکباتی و نیمه تلخ و جان سخت با پخش و ماندگاری بالا .
6 از 10
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : علی شريف رنجبر
ایکاروس عزیزم باز هم سلام
این هم دومین بلایند بای اخیرم که با خوندن رویوت از این کار انجام دادم و درست به هدف زدم.
قبلاً چند کار از این برند تست کردم مثل Nio , Fiero و More than words
این برند حقیقتاً لوکس و اشرافیه و فکر نکنم کار متوسط یا بد داشته باشه ولی این کار سیتروسی که تو به دوستدارانت توصیه کردی ،منم مثل خودت بهتر ،زیباتر و از لحاظ رایحه قویتر دیدم.
باز هم دوست دارم بگم: ای مرد بزرگ ،فراموش شدنی نیستی و میراثت در این سایت سالهای سال میماند و عاشقان تشنه ی رایحه و عطر را سیراب خواهد کرد.
02 مهر 1396 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Mehran محمد جواد رضوانی
سلام .استاد چند وقتیه عطرافشان و علی الخصوص نظرات شما رو دنبال میکنم .تازه عضو شدم و متوجه شدم حضور ندارین .امیدوارم کامنت منو ببینین و درخواست اینکه خواهشا برگردین ..
خارج از آگاهیتون شما خیلی خوب فضاها رو توصیف میکنین.... ..
30 مهر 1397 پاسخ تشکر


عینکی خاکستری براش چشمانی گریزان از روشنایی ، وزش نفس هایی سنگین بر زندگی خاک خورده ، پیراهنی سفید بر تن ، آهسته قدم زنان به سوی فصل جدیدی از زندگی . ظهر رسیدم به قبرستان . رسم هرساله من در روز تولدم . از اسمان اتش میبارید . تنم داغ شده بود و تنها چیزی که میتوانست روحم را ارضا کند استشمام رایحه ای زندگی بخش بود . رایحه ای از جنس امید ، برای بهتر زیستن و رسیدن به همه نرسیده ها .
رنسانس دوست داشتنی ... دکانتش را از جیبم دراوردم و چندین اسپری به خودم زدم . هیچ رایحه ای امروز ظهر ، در اوج گرما هنگامی که اب از بدن به مانند گریه ابر بهاری میچکید ، نمیتوانست مرا چنین سرحال کند و مرا اماده پذیرش انچه کند که مرا نوشته اند برایش در این فصل جدید .
دوست داشتنی و بی ادعاست . برخلاف ظاهر ساده اش فرمول پیچیده ای در ذهن شما ایجاد میکند که معتادش شوید . جوری که ترک کردنش برای کسی که خو گرفته باشد هرگز شدنی نیست .
آرزوی بهترین ها برای دوستان گلم
18 مرداد 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Rezvani Sharare

** سرجف رنسانس **

یکی از ویژگی های ذهن جسور انسان این هستش که یک سری نماد ها و شخصیت هارو خیلی برجسته میکنه در خودش و ناخودآگاه به محض برخورد با اون چیز ، حس و حال خوبی به ما داده میشه .
یکی از اون چیزها ، نماد یک شخصیتی هست که بسیار شیک و شاداب در لباس و کت شلواری سفید و لبخند بر لب به زندگی کردن ادامه میده و برای هر روز زندگیش برنامه ای پر از امید داره . اگر اهل فیلم و سینما باشید یه چیزی تو مایه های گتسبی بزرگ رو میتونم برای این نوع شخصیت مثال بزنم . مردی که حتی وقتی به کاراکترش نگاه میکنیم ، حس و حالی خوب ازش میگیریم و به راحتی قبولش میکنیم .

چنین شخصیت و استایلی اگر قرار باشه در هوایی نسبتا گرم ، جذابیت و زیبایی خودش رو دو چندان کنه و از عطری استفاده کنه ( از اونجایی که سعی در بهترین انتخاب رو داره ) فکر میکنم چنین عطری انتخاب او باشه . " رنسانس " .
رایحه ای از جنس امیدواری ، شیک بودن ، تمیزبودن . رایحه ای که در ابتدا شاید برای خیلی افراد ساده به نظر برسه ولی وقتی اندکی زمان بهش بدن متوجه میشن که هرگز چنین نیست و با رایحه ساده ای روبرو نیستن .

در مورد خود رایحه بخوایم صحبت کنیم ، شروعی چندوجهی از نعناع تازه ، پوست لیمو به صورت بولدتر در کنار سایر عناصر در بستری از امبر و مشک که خب خیلی حساب شده و دقیق عرض ادب میکنند . رایحه رز در میانه کار واقعا زیبایی لطیفی به کار میده و هرچی میگذره پچولی کم کم بیشتر خودش رو نشون میده .
یکی دیگه از ویژگی های جالب این عطر ، تفاوت رایحه روی پوست و لباس هست . روی پوست بستر کار بخاطر حرارت بدن بولدتر نشون داده میشن و مشک و امبر بیشتر خودشون رو نشون میدن ولی روی لباس شیک تر و خوش بازخورد تر خودش رو نشون میده .

پرفورمنس رو به بالایی داره این کار . یک نکته خیلی مهم راجب پرفورمنس عطرها میخواستم بگم که خب همینجا مینویسم . دقت کنیم که گاهی وقتی یک صورت رو میبینیم ، همه چیز بسیار خوبه و زیبا . اما گاهی یک خال روی صورت قشنگی و زیبایی اون رو دو برابر میکنه . گاهی باید به یک سری مطالب راجب پرفورمنس به عنوان همون خال نگاه کنیم که زیبایی رو دوچندان میکنه . مثلا چنین شخصیت مرفه و زیبایی که در ابتدا بیان کردم هرگز نمیتونه عربده کش و بولد باشه . مهربونه و شیکه . قرار نیست خیلی با حرکت های خاصی اعلام حضور کنه و زیباییش توی ساده بودن و شیک بودن ظاهرش در کنار تمیزیش هست ولی وقتی واردش میشی زیبایی اصلیش رو حس میکنی . پس قرار نیس داد بزنه و اگر چنین بود ، این یک نقطه ضعف برای عطر حساب میشد . این مثال برای عطرهای دیگری هم برقرار هست . مثلا اگر عطر دیپلماتیک از جووی رو بررسی کنید داستان به همین نحو هست و یا اگر عطر ایر از انجلا رو بررسی کنید باز هم به همین نتیجه میرسید . پس توجه داشته باشیم که گاهی از عمد یک سری موارد کنترل میشه تا زیبایی دو چندان بشه .

بازخوردهای خیلی خوبی هم داره این عطر و تنها فاکتورش ، یافتن چنین شخصیتی هست که البته مرفه هست و مشکل مالی نداره و بدون توجه به قیمت عطر میتونه چنین عطری رو تهیه کنه . به نظرم میتونه یونی سکس هم باشه و مشکل خاصی نداره ولی متمایل به مردونه هست به نظرم . در کل عطر بسیار زیبایی هست و نباید به سادگی و تمیز بودنش نگاه سرسری ای داشت و باید باهاش به صحبت نشست و حرف زد تا از زیبایی درونیش با خبر شد . 9.5/10
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : علی شريف رنجبر
مرسی امیر جان از ریویوی جذابت
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : همان In The Dark
درود سعیدجان ، ارادت دارم قربان
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف سعید رضایی شوشتری
امیدوارم هر چه زودتر کرونا با واکسیناسیون از بین بره و دوباره بتونیم بدون ماسک با خیال راحت وارد فروشگاه ها بشیم و عطرهای زیبا رو تست کنیم. متاسفانه این ماسک مانع لذت بردن از بو خوش عطرها میشه
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sharare صادق اف
مثل همیشه زیبا نوشتی آقا امیرمحمد عزیز
سمپلش تا چند روز دیگه به دستم میرسه. ممنونم ازت و از علی آقای گل که خیلی زحمت کشید تا بتونم سمپل چندتا عطر تاپ تهیه کنم
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : In The Dark Amir Mohammad
ارادت دارم مهدی جان ، انشالله بتونی از بینشون انتخابای خیلی خوبی رو داشته باشی
آره علی جان ، متاسفانه بخاطر شرایط ماسک و اینا و تغییرات شامه حتی لذت پوشیدنش کمتر شده در بیرون و بیشتر در داخل خونه خودتون لذت ببرید
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی In The Dark
سلام عطری با بوی مشابه این اما با قیمت پایینتر می شناسید؟
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود دوست عزیز ، حقیقت با چنین کاراکتر و شخصیتی که گفتم من ندیدم . عموما عطرهای خنک خیلی چیز خاصی ندارن و چنین عطرهای روح داری زیاد نیستند
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی In The Dark
خواهش میکنم، کاری نکردم مهدی جان وظیفه بود؛ امیدوارم مقبول واقع شن چون دیگه خیالتون بابت اکثر گزینه ها از لحاظ کاراکتر و کیفیت و ... راحته و راحت عطری که خوشتون اومد رو میخرید
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی Amir Mohammad
قربانت امیر جون اینقدر از ریویت لذت بردم که از دیروز تا حالا فقط دارم رنسانس رو میپوشم هرجایی که میرم .فکر کنم 10 - 15 میل از دیروز تا امروز صبح استفاده کردم (:
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف Amir Mohammad
سلام تشکر علی جان فرصتی باشه بتونم جبران کنم و امیدوارم هیچکدوم برام مثل تجربه اوپوس ۸ نباشن : )
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف In The Dark
ارادت دارم سعیدجان ، واقعا که خیلی عطر لذت بخش و دوست داشتنی ای هست . سعید جان یه کار نسبتا خنک دیگه میخوام پیشنهاد کنم تستش کنید حتما اگه تست نکردین و واقعا عطر به اون پر محتوایی و با کیفیتی تو اون زمره عطرها ندیدم . عطر aer از برند انجلا .
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرش پارسی
امیر جون خیلی ممنونم برادر از پیشنهادت و اینکه با توجه به مقررات و ملاحضات سایت کجا میشه تستش کرد و یا سمپلش رو تهیه کرد راهنماییم کن برادر عزیز
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
مخلصم سعید جان ، حتما
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
سلام ببخشید چطور میشه سمپل این عطرها رو تهیه کرد ؟
19 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جاویدان مهدی ارجمندی
سلام
دوستان عزیز آقا امیرمحمد و علی آقا (in the dark) میتونن راهنماییتون کنن.
از سایت تی...تو که مطمئن هم هست میتونید خرید کنید. گوگل سرچ بفرمائید سایتش مشخصه
19 تیر 1400 پاسخ تشکر
برخی سایتا از همین عطرافشان تاسایتای معتبر دیگه سمپل دارند منتهی بخش سمپل بیشترش کارای دیزاینری ،کارایی هم که سمپلش نبود میتونبد دستریز تهیه کنید، گوگل سرچ کنید خرید سمپل و دستریز عطر .سایت عطرافشان ، ت . و_ پ . ش اینا سمپل ودستریزای زیادی دارند، پ .ش سمپلهای نیش خوبی داره .
19 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر amir
سلام آقا علی منظور شما همین عطره یا در کل کار های نیش رو میگین؟چندتا سایت هست که دستریز میفروشن که من خودم تا حالا فقط از یک سایت دستریز ها رو خریدم،متاسفانه به خاطر قوانین سایت نمیشه کامل اسم برد اما اسم سایت تیا...و
در حال حاظر دستریز این کار رو ندارن اما کارای دیگه از زرجوف دارن و شما می تونین که این کار رو سفارش بدین بیارن،من تا حالا تعداد زیادی عطر سفارش دادم که به دستریز ها اضافه کردن،امیدوارم که کمک کرده باشم.
یا علی
19 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط :  علی شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
سلام علی جان
جالبه این عطر امضای شماست اما برعکس نظراتتون در مورد خیلی از عطرها در مورد این عطر نظری ندادید؟
07 تیر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰

10
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
سرجوف - رنسانس
‏«! Miami Vice»

بنظرم اکثر عطرهای تابستونی، تواناییِ خلقِ کاراکتر رو ندارن و این موضوع دلایلِ متنوعی داره که یکیش عادی و دم دستی بودنِ اکثر نوت هایی هست که درشون استفاده میشه؛ دلیل دیگه هم اینه که ترکیب و میکس شدنِ نوت ها معمولا به ۲ نتیجه ختم میشه : اگه کیفیتشون خوب باشه بوی لیموناد میگیره اگه خوب نباشه بوی شیشه پاک کن! :))
اما اگه فکر میکنید رنسانس هم به همون سمت میره ... سخت و عمیقا اشتباه میکنید!

رنسانس در واقع، ترکیبِ متراکمی از نعنا، لیمو، سایر مرکبات و نوتِ petitgrain در بسترِ چوبی-مُشکی هست ...
لیمو در رنسانس اندکی ترش، کاملا تازه و همراه با بوی تلخ و تند پوستش هست، نعنا درینجا اصلا حالتِ منتول مانند و آدامس نعنایی طور نداره بلکه کاملا حس و حال خرد کردن نعنا تازه شسته شده رو میده و نوت petitgrain که در واقع همون شاخ و برگ له شده مرکبات هست یه حالت سبز و خاص بهش میده که کمتر حسش کردیم ...!
در رنسانس نوت ها به صورتِ عامدانه میکس نمیشن و درعوض کنار هم قرار میگیرن و یک حالت متراکم ایجاد میکنن؛ یعنی شما نعنا رو حس میکنید به صورت جدا، کنارش لیمو رو حس میکنید به صورت جدا و ...، اینجور نیس که نوت ها با هم ترکیب شن و نعنا و لیمو بوی لیموناد بده! بلکه تک تک نوت ها یه حالتِ شارپ و لبه دار دارن که با اینکه با همدیگه در هم نشینی مسالمت آمیزی هستن اما با هم ترکیب نمیشن که آکوردهایِ کلیشه ای تشکیل بدن ...

ترکیبِ کیفیت خارق العاده نوت ها و به دور از کلیشه بودنِ رنسانس، بهش کاراکترِ خاصی داده که کافیه چشاتونو ببندید تا خودتون رو با تیپ مرد های سریال Miami Vice متصور شید با پیراهنی لیمویی، کت شلواری سفید رنگ با خطِ اتو و عینک آفتابی، شیشه های فراری رو میبرید بالا و حرکت میکنید!

عطرهای درخورِ زیادی تست کردم ولی عطر های کمی بودن که بشه به عنوان معیارِ مقایسه مطرحشون کرد؛ رنسانس واقعا معیارِ خوبی واسه پی بردن به اینکه یه عطر تابستونی خوب چجوری باید باشه هست و تستش بر همگان واجبه!

روزتون خوش
27 فروردین 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi Sharare
سلام دوست گرامی
ببخشید دوستان میگن این کار شیرینه ولی من نت شیرینی تو این کار ندیدم میشه بفرمایید کدوم نت شیرینش کرده؟
10 مرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف سالار كلوچه

سلام به همه عزیزان عطر افشانی:
و اما رینسانس دوست داشتنی من، به اعتقاد من یه رایحه بسیار بسیار شفاف و تمیز و جذاب و طبیعی سیتروسی که هیچ عطر بازی با هر نوع سلیقه بویایی نمیتونه از این عطر خوشش نیاد. یه طراحی شیک و مدرن از روایح مرکباتی که اصلا و به هیچ عنوان نمیشه اون رو تکراری و عرف بازار روایح مرکباتی به شمار بیاریم. من معمولا عطر های خنک و مرکباتی رو برای استفاده در فصول گرم صرفا برای امور روزمره و در محیط کار استفاده میکنم تا اطرافیانم هم لذت ببرند و هم از رایحه یه عطر نیش و سنگین اذیت نشن، ولی این کار و بیچ هات من و بیچ هات وومن رو که دارای یه شخصیت و کتگوری جداگانه تو این نوع هستند، خیلی راحت میتونین ازشون برای موقعیت های رسمی و جدی برای جذب و جلب نظر اطرافیان استفاده کنید..اوه اوه ببخشید خیلی زیاد شد.. اینم بگم و رفع زحمت کنم : این رایحه به قدری مدرن و هوشمندانه طراحی شده که من فکر میکنم تو ژانر خودش حداقل تا 20 سال دیگم قدیمی و دمده نمیشه در کل من که خیلی عاشقشم
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Rezvani 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
زرجوف رنسانس،یه کار کاملا سبز و مرکباتی که با فوران لیمو و نعنا شروع میشه و ممکنه برای شامتون بویی شبیه به موهیتو داشته باشه.رایحه خیلی شفاف و با کیفیته ولی به هیچ وجه ارزش تگ قیمتیش رو نداره.
تو سبک کارهای مرکباتی قطعا بولگاری تایگار چندین لول از این کار بالاتره

[EDITED] 1402/08/13 09:44
12 آبان 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : دنی Mehran

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام و درود
در ابتدای کار و در اولین اسپری بوی مرکباتی خیلی قشنگی داره برای من حس این رو داره که پوست پرتقال و لیمو رو همزمان با هم بریدم یه حس تازگی هم کنارش هست اما متاسفانه بعد گذشت شاید یک ربع بیست دقیقه وقتی به قسمت میانی کار میرسیم تغییر بویی میده که خیلی برام خوشایند نیست بوی دارو حس میکنم ازش انگار توی داروخونه هستم و متاسفانه این اشتباه خود من هست که هنگام خرید این کار هیجان زده شدم و عجله کردم چون رایحه ی ابتدایی خیلی منو غرق خودش کرد و فکرشم نمی‌کردم بعد گذشتن مدتی ازش این حجم از تغییر رایحه رو شاهدش باشم ،حالا امیدوار هستم که توی تابستون نتیجه بهتری بگیرم و به این شکل خودم رو امیدوار میکنم در مورد پخش بو میتونم بگم پخش بوی خوبی داره و راضی کننده هست ماندگاری هم در حد سه ساعت چهار ساعت میشه روش حساب کرد که با توجه به خنک بودن کار ماندگاری و پخش بوی خوبی داره
23 بهمن 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محمد عباسی فاطمه فیضی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری مرکباتی به همراه روایح آروماتیک و سبز و گلی. عطر مناسبی هستش برای فصل بهار و تابستان. با استایل کژوال و به صورت روزمره مرتونید ازش استفاده کنید🌹
07 اسفند 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : دنی امیر علوانی

این عطر رو من به تازگی خریدم. 1861 رنسانس به همراه nio جزو بهترین عطرهای تابستانی سرجوف (تلفظ درست همین سرجوف هست) به حساب میان با این تفاوت که در nio جنبه مرکباتی عطر محسوس تر ه و در رنسانس بوی نعنا. پکیجینگ عالی (مخصوصا در nio) ، کیفیت خیلی بالا عطر (به شکل ی که احساس میکنید وارد یک سردخونه شدید و در یک جعبه مرکبات رو باز کردید!) ، تولید خیلی کم و قیمت نسبتا بالا همه چیزهایی هستند که از یک عطر نیش انتظار میره. ماندگاری عطر هم با توجه به خنک و مرکباتی بودن ش فوق العاده ست

بالاترین نمره ای که به یک عطر دادم رو از من میگیره 9/10

پ.ن 1: 1861 سال تاسیس پادشاهی ایتالیا هست و این عطر در 250 مین سالگرد اتحاد ایتالیا تولید شده
پ.ن 2 : 1861 دو لاین دیگه هم داره که رنسانس شاید بهترین شون باشه
پ.ن 3 : اینکه Xerjoff nio هنوز صفحه خودش تو این سایت رو نداره یکم عجیب ه!
پ.ن 4 : همزمان تغ هرمس و 1861 رو به عنوان دو عطر مرکباتی تست کردم. کیفیت رایحه شون قابل مقایسه نیست
23 دی 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mohammad Mahdi Sarhadi باران عشق
این عطر رو من با توصیف ایکاروس عزیز بعنوان بهترین کار تابستانی برند زرجف بلایند بای کردم و خیلی هم راضی ام.
Nio از این برند هم عالیه و چیزی از رنسانس کم نداره ولی نمونه ی Nio رو تا حدود زیادی میشه در کارهای دیگه هم پیدا کرد ولی رنسانس رو نه!
رنسانس رایحه ی خیلی خاص و متفاوتی در ژانر کارهای سیتروسی داره.
دوستانی که عاشق هرمس تغ هستند این دو کار زرجف رو تست کنند تا کار های تغ هرمس رو یا ببخشند یا بفروشند.
من که هم نسخه ی تویلت و هم پرفوم تغ رو بخشیدم!
23 دی 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mohammad Mahdi Sarhadi Reza Faraji

دوتا عطر که سیتروس رو به تعادل خوبی رسوندن یکیش همینه یکیشم دیور هوم کلون. هردو هم واقعا نوت های شفافی دارن. ولی خب پرفورمنس هوم کلون متاسفانه پایینه
17 مرداد 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالار كلوچه صادق اف

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟