JOVOY PARIS - Private Label

جوووی پاریس پرایوت لیبل

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36420
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جوووی پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36420
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 330
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    112
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    50
  • + 45 سال
    14
  • روزانه
    4
  • رسمی
    60
تعداد رای های ثبت شده : 344
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رد این عطر ایده‌آل و شرقی و مدرن واقعا زیبایی‌های ظریف را با نیرومندی ناب آمیخته می‌کند. «پرایوت لیبل» که سرشتی دودی و چرمی دارد، از عطرهای امضادار و قابل شناسایی است که به‌طور خاص برای شخصیت‌های قوی طراحی و ساخته شده است؛‌ برای مردان و زنان مستحکمی که تحت هر شرایطی به توانایی‌های خودشان اطمینان دارند؛‌ کسانی که شورمندانه عظمت زندگی را درمی‌يابند و برای زیستن و بودن به دیگران محتاج نیستند؛ ‌کسانی که با اعتمادبه‌نفسی تزلزل‌ناپذیر پای انتخاب‌های خودشان می‌ایستند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جوووی پاریس
عطار سسیل زاروکیان
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه خس خس ، چرم ، پاپیروس
اسانس میانی نعناع هندی ، چوب صندل سفید
اسانس پایه لابدانیوم
نمره کاربران
Private Label-جوووی پاریس پرایوت لیبل
رایحه
8.6
100 رای
ماندگاری
8.9
100 رای
پخش بو
8.6
100 رای
طراحی شیشه
8.5
100 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جوووی پاریس
عطرگرام
نظرات کاربران (124 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
یکی از کارایی که شبیه پرایوت لبل معرفی شده بود لارنت پیر پرایوت هست که تصمیم گرفتم بررسیش کنم.

یه برند ایرانی که سعی میکنه شبیه خارجیا باشه. اما این کافی نیست.
تو اولین اسپری رایحه شباهت هایی به پرایوت لبل داره‌. اما به طرز عجیبی بوی تریاک سوخته میده.
بچه که بودیم معمولا جمعه هامیرفتیم روستای مادربزرگم. روستای خیلی زیبا و خوش اب و هوایی بود با معماری سنگی کهن و خیلی زیبا و عجیب.
اما این روستا یه ویژگی عجیب داشت و اون اینکه تقریبا تمام مردای بالای ۳۰ سالش معتاد به تریاک بودن که اخیرا ماری جوانا جاشو گرفته از جمله شوهر خاله ما که هیچوقت این اتش منقل تو خونه ش خاموش نمیشد.
این عطر لارنت پیر دقیقا منو میبره به اون لحظه که این فامیلمون بعد از یه پک طولانی و نفس گیر سوخته تریاک رو جدا میکرد و تازه شو میذاشت.
و انگار که بهم میگه: ان لحظه هزار بار تقدیم تو باد.‌.

البته بعد از حدود یک ساعت کار شباهت بیشتری به پرایوت لبل پیدا میکنه ولی دیگه دیر شده و اون پرفورپنس اصلی رو از دست داده.

[EDITED] 1401/12/09 17:48
09 اسفند 1401 پاسخ تشکر
44 تشکر شده توسط : مهریار Ma3ooud

به دوری محو از خاطر نگردد قد رعنایش،، فراموشی ندارد مصرعِ موزونِ بالایش...! بعد از مدت‌ها. دوباره برخورد با سازه‌ای از جنس سوم! تلاشی مصرانه برای به‌یادآوردنِ تمامِ آن‌چه از یاد بردی. پچولیِ اسیدگونِ کهنه و کپک‌زده که بر جانِ کبره بسته‌ی وتیور می‌چکد و تا مغزِ استخوان‌ش را می‌سوزاند. آن‌طرف‌تر انفجارِ دوردستِ کافوری و گذری خدشه‌دار از چرم و اتمسفری دودگرفته تیره در اطرافِ مفهومِ رزین و تابوتِ چوبی که جسمِ نیمه‌جانِ اثر را به سمتِ مغاکی خاک گرفته و محزون می‌برد. جانداری مرثیه‌گون و دل‌آشوب که بعدتر برروی سنگ مزارش نوشتند پرایوت لیبل! در صفحه‌ای از دفترچه‌ی بی‌سروته‌ام برای این عطر نوشته‌ام نگاه بی‌تفاوتِ یک رهگذر به گورستانِ از یادرفته‌ها! یعنی چه؟ چرا؟ امروز حتی نمی‌دانم چه احوالی بود که باعث پیدایشِ این کلمات شد. چه شیرین است از یادبردن. به‌راستی که فراموشی تنها درمان و چاره‌ی ما در این قرنِ بوگندوست. از مردم صدرنگ سیه‌پوشی به،، وز خلقِ فرومایه فراموشی به،، از صحبت ناتمامِ بی‌خاصیتان،، کنجی و فراغتی و خاموشی به... خلاصه یادباد روزهایی که پرایوت لیبل سرخیِ یاقوتِ آسمان ما بود. کسی پرسید امروز آسمانِ تو چه‌رنگی‌ست؟ آبی جانم. اما طیفی مشکوک ازآن. توگویی وهم است...!
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
43 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد هاشم پور
اومدم برای پرایوت لیبل چند خط بنویسم واقعا خیلی اتفاقی این نوشته مسیح رو دیدم. برای بار اول. قسم به تمام اجداد منقرض شده م و یه لحظه این جوری بودم که
What the f did you just read?
بعد همین جوری که داشتم می رسیدم به ته کوچه مسیح دنده عقب گرفتم، برگشتم اول کوچه و این چند خط رو باز خوندم. باور نکردنی بود.

پرایوت لیبل برای من عطر پرویزه. پرویز، بابام، وقتی من دو سالم بود خودکشی کرد.سال شصت و یک اینا با یه دختر هندی از فرانسه برگشت ایران گفت این زنشه. کمتر از یه سال زنش گذاشت رفت. پرویز از اون جایی که بچه های ممد علی خان (بخوانید mamd) دیر عقل رس میشن یا اصلا نمیشن چند سال بعد باز عاشق شد و این بار عاشق مادر من. مادره هم گذاشت رفت سوئد بعد یه سال و اندی و بعدنام دو تا دختر سوئدی قد بلند دورگه رو دنیا آورد که بشوره ببره ایران رو پایین. پرویز این یکی ضربه رو نتونست هضم کنه و به قول کامبیز عزیزم «بس که دیوانه بود مرد».

پرایوت لیبل یه عطر مسکیولین ویتوری، پچولی، چرمی و اسموکی طوره. درای داون اش بسیار جذابتر از اون شروع پر فراز و نشیب و کر و کثیفشه. پرایوت لیبل خیلی خیلی دارک و جذابه ولی باید بهش فرصت داد. یعنی بخوای تو همون اپنینگ قضاوتش کنی میشی همون زن هندی پرویز و مادر من. فرصت دادن باعث میشه لذت ببری ازش. بی نهایت. من به پرویز فرصت دادم. من زیبایی و دارک بودن پرویز رو در کتابهایی که اون خونده و در موسیقی پرویز دیدم. من پرویز و پرایوت لیبل رو زندگی کردم.
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
43 تشکر شده توسط : پارسا نیا هاشم پور
قمار عاشقان بردی ندارد، از نداران پرس
کس از دور فلک دستی نَبُرد از بدبیاران پرس
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور Rezvani
One day you'd think misfortune would get tired, but then time is your misfortune Father said.
The sound and fury by William Faulkner
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور آماتور 2

پرایوت لیبل عطری خاص و برای من بشدت دوست داشتنی ست.
خانوم زاروکیان از پرفیومرهای مورده علاقه ام هستند( البته بعداز ایزابل دوین)، چندتا از کارای این پرفیومر رو تست کردم و بلا استثنا از همشون لذت بردم ، یه عمق خاصی تو کاراش هست که به سادگی کشف نمیشه و همین جذابش کرده .

زاروکیان وتیور و پچولی را محور اصلی پرایوت لیبل قرار داده و سعی کرده بیشتر زوایای خاکی و کافوری پچولی و رگه های تاریک ، چوبی و دودی وتیور را به تصویر بکشه ، برای این فضاسازی از وتیور بوربن که تمی تلخ ، چوبی و دودی دارد استفاده کرده ،
همچنین بکارگیری از زوایای خاکی ، چرک و کافوری پچولی ...
پچولی در پرایوت لیبل طی یک فرایند تقطیری در خلأ زیاد و دمای کم تقطیر شده و روغنش حاوی مقادیر زیاد نورپچولنول و آلفاگوآئین هست که روی بُعد خاکی و کافوری پچولی تاکید دارد ( اونایی که به بوی کافور اشاره کرده بودن در واقع اشتباه نکردن و برعکس باید به شامه ریزبین شان تبریک گفت ، درسته که بیس کافوری غالب نیست و کاملا با وتیور و چرم پوشیده شده ولی بازم اون زیرمیرا بصورت تک بعدی رگه هایی کمرنگ ازش حس میشه).

بررسی کوتاه👇👇👇
بمحض اسپری رایحه ی تاریک ، هارش و خراشیدۀِ وتیور و پچولی باز میشه و شروع پرایوت لیبل رو رقم میزنه ،
شروعی چوبی ، خاکی ، کمی کثیف ، کافوری ، دودی و دارک که با لمس چرم اوردوز کرده و فضارو بشدت تیره و تار میکنه .
چرمی خشن ، تلخ و تارگون که ملغمه ی قان ، لابدانوم و ایلان اون رو فضاسازی و با وتیور و پچولی همراه کرده .
در پس زمینه عطر یه حس تمیز و خشک شامه را قلقلک میده ، این بیس وقتی میاد کناره چرم فضای جالبی رو بوجود میاره که برای من تا حدودی شبیه کاغذ کاهی ...

در ادامه تمی اروماتیک بعلاوه رگه هایی چوبی شبیه سدروس و صندل با وتیور همراه شده و لبه های خشک و چوبی اش را پررنگ میکنه .
جنس وتیور در پرایوت لیبل ، وتیور بوربنِ که در لالیک مشکی هم استفاده شده ، این نقطه اشتراک یه کوچلو لالیک انکرنویر و اکستریم رو تداعی میکنه .

در بطن و لای اون تلخی چگال ، رگه هایی شیرین و رزینی رو میشه حس کرد ، شیرینی کمرنگی که از لابدانوم و بنزوئین تزریق شده و یه حس بسیار خاص و شامه نواز به عطر داده .

بعداز یکساعت پچولی ، چرم و وتیور را همچنان داریم ، با این تفاوت که وتیور و چرم قدرت گرفتن و حسی چوبی ، نیمه دودی ، نیمه خاکی و خشک رو القا میکنند .

پخش و ماندگاری نمره متوسط به بالا میگیره ، عطری مردانه و فرمال که بیشتر برای سی سال به بالا مناسبِ .
پرایوت لیبل عطر خاص و قابل احترامی ست ، اما سعی کنید تحت تاثیره نظرات و فیدبک های مثبت بدون تست قبلی خرید نکنید چون رایحه اش کاملا فیفتی فیفتیِ و سلیقه های متفاوت رو حتما در نظر بگیرید.
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : شاپلوفسکی کبیر m.sheykhzade

سلام ،عطر پرایوت لیبل را خریده بودم وقرار بود برام بفرستند با پست ،شب پیش خودم گفتم ببینم چی خریدم و از آنجایی که سایت عطرافشان میدونستم قوی عمل میکنه وارد شدم و شروع کردم به خواندن نظرات ،یکی دو تا تعریف و توصیف ناگهان رسیدم به بازخوردهای عجیب که نمیخوام تکرار کنم بوی چی و چی میده ،ولی در این بین عزیزی که بوی میت را پیش کشیده بود مرا سر جایم خشکاند،کاش میشد حالم را شرح دهم ،واقعا احساس کردم از درون تهی شدم ،گذشت ،یه روز اداره کار میکردم بسته رسید ،اولا دلم میخواست هیچوقت نرسه ،ولی خب بسته را انداختم کمدم اون پایین جایی که آت و آشغال میریزم،ظهر برداشتم گذاشتم رو صندلی عقب ماشین و اومدم خونه.خدای من شاهد دستم نمیرفت بسته رو باز کنم یه جورایی میترسیدم مخم و خورده بود اون جریان میت ،شب شد و بسته همانطوری مونده بود ،بعد شام بسته رو باز کردم با ترس و دلهره عجیب ،چون یکی از بزرگان فرموده بودند تو سرما تست کنید ،رفتم بالکن ،یکم به شیشه کج و مووجش نگاه کردم ،دلم میخواست بدو بیراه بگم و اونم متوجه بشه .سرتون و درد نیارم ،پدر مرحومم تازه فوت کرده بودننو مراسم یک ماهی میشد که تمام شده بود،باورم کنید بقدری دستام میلرزید که مونده بودم ت سرما چیکار کنم ،فکر کردم به خودم و لباسام نزنم یه تیکه دستمال کاغذی برداشتم دوتا پاف زدم به دستمال و یکم بوش اومد و برگشتم اتاق دستمال و گذاشتم جلوی کامپیوتر و نشستم ،یه سیگار روشن کردم ،بوش میومد با ترس و تردید آرام بوییدمش ، پس کجا بود اون بوهای عجیبو ناجور ،من یک ساعت یه ربع به نه زمستان همانند شروع دایی جان ناپلیون ،عاشق شدم ،دیوانه شدم ،مست شدم از خود رهیدم ،خدای من چه حس زیبایی چه عطرو بوی قوی و مردانه و پرصلابتی ،نیمه گمشده خود را یافته بودم ،پیش دوستان عهد میبندم تا زنده ام فراموشت نکنم پرایوت ،تا هستم تا نفس میکشم تو همراهم خواهی بود ،دوست عزیز و پنهان پیداشده من ، با تشکر
26 دی 1400 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : میلاد یزدانی پارسا نیا
درود
دنیای عطر اکثر مواقع همینه، عالی واسه من ممکنه برای شخص دیگه ایی احساس انزجار کنه.
یک جمله هستش که ممکنه کلیشه ایی به نظر بیاد لیکن واقعا تکرار شدنش خالی از لطف نیست اینکه بدون تست عطری نخرید.
حالا عطرهایی هستند که خرید بدون تست، خطر پسندیده نشدن کمتری دارند مثل بلو دچنل وسایر عطوری که اصطلاحا عامه پسند هستند.با خرید این عطر یک شاهکار رو به خانه بردید با خط بوی قوی و مردانه.
موفق باشید.
26 دی 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : آماتور 2 صادق اف
سلام جناب شهرام خردمند
نوشته های ما شاگردان کم سواد خواندی ، پس آنگاه ریویو اساتید این فن نخواندی که سراسر تایید و اکرام این شاه عطر هست ؟؟
26 دی 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : عباس بهرامی نازی جاوید
سلام قربان.دمتون گرم ۵ ملیون تومن عطر رو انداختین جای آشغالا. مرحمت مي كردين به بقيه. موفق باشين
26 دی 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : آرمان Kambiz
شاه نت این عطر به نظر من شیره درخت توسه که بازیرکی مخفی شده و البته تو بعضی از سایتا اخیرا ذکر شده.
درخت توس ظاهری شبیه سپیدار و مخصوصا سپیدار تبریزی داره اما بر خلاف اونا که برگای پنجه ای دارن برگاش لوزی شکله و کمی پهن تر میشه.
تنه سفید و نقره ای رنگ داره و مقداری که رشد میکنه ترک های افقی روی پوستش ظاهر میشه و شیره ش بیرون میاد.
این شیره وقتی خشک میشه رایحه ای بسیار شبیه به پرایوت لبل داره ! و البته زیاد که میمونه یه تم باربیکیو مانند شبیه کارایی مثل ترور اند مگنفیسنس و نائومی بویس د ایریس میگیره.
26 دی 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali Hani
سلام بلی دوست بزرگوارم خواندم و از قضا نوشته پرمغز شمارا چندین بار ،ولی اون کلمه و توصیف دوستمان رفته بود تو مغزم ،وگرنه با راهنمایی های اساتیدی مثل جنابعالی اون قیمت و پرداخت کردم
30 دی 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 علی رشوند
سلام ،کسایی که در بو و شناخت نت های آن استادند ،نظرشان بر اینه که بله یک بو و رازی مخفی بجز آن چیزهایی که رسما اعلام شده وجود داره برای عطرهای بزرگ که محرمانه نگر میدارند،
30 دی 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایرن mehrdad
سلام و عرض ادب .
دوست عزیزمون جناب سرافرازی بخوبی قان رو تشخیص دادند .
چرم در این عطر اکوردیست متشکل از دوز پایینی از قان و صمغ ایلان که ته بویی تارگون به پس زمینه عطر دادن ، اما اون بوی خاص که یه فضای هارش ، زمخت و خاکی بوجود آورده 👈 از نوع پچولی هست که در اینکار استفاده شده ، خانوم زاروکیان در سیلورعود امواج هم از این نوع پچولی استفاده کرده ، پچولی در پرایوت لیبل طی فرایند تقطیری در خلأ زیاد و دمای کم تقطیر شده و روغنش حاوی مقادیر زیادی از نورپچولنول و آلفاگوآئین هست ، آلفاگوائین ، نورپچلنول در واقع روی بُعد خاکی و کافوری پچولی تاکید دارند این بُعد از پچولی روی موجی از بنزوئین سوار شده و به وتیور میرسه و امیخته میشن ، این آمیختگی برگِ آس پرایوت لیبل رو تشکیل میده که فضایی دارک ، خراشیده و هارش ، خاکی ، نیمه کافوری با ته مایه ی تارگون و خشن از چرم را به نمایش میزاره .
30 دی 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
دوست عزیز جناب شهرام خردمند
سلام
ابتدا خدارا شکر که این عطر متفاوت مورد توجه و پسند شما بوده ست .
و دیگر اینکه این طبیعی ست کاملا .
شما بهترین و خوش رایحه ترین عطر جهان را تصور کنید
سپس نظرات را مرور بفرمایید :
با سلیقه ی عده ای هماهنگ نیست
عده ای از عطر توقع دیگری دارند
عده ای روایحی خاص را ، فقط عطر میدانند
عده ای بدون تست نظر میدهند
عده ای بر اساس نظر دیگران ثبت نظر میکنند
عده ای با آن عطر مخالف نیستند ، با طرفداران اش اما چرا
عده ای تست گذرا کرده اند و نه زندگی با آن
عده ای بر اساس نظر دیگران و پس از تست ، تنها دنبال آن رایحه ی موصوف خاص گشته اند و یافته اند و گفته اند
عده ای ذات مخالف دارند فرق ندارد چه باشد ، مخالف اند
عده ای نمیخواهند عطری همه گیر شود پس عیوب احتمالی را پررنگ جلوه میدهند
عده ای ابراز فضل میکنند به ادراک تفاوتها
عده ای رای قطعی میدهند حال اینکه هیچ رای ای درین جهان قطعیت ندارد .
و این داستان ادامه دارد
هیچ عطری بد نیست که در جای خود بهترین است
برخی زیبایی میبینند و برخی زشتی و این دو صفت در تمامی ی موجودات و مخلوقات و اشیاء موجودند .
شما از دامداری که عمر خود مصروف دام کرده بپرسید بهترین رایحه چیست ، میگوید رایحه ی آغل !
و درست میگوید !
و در جهان عطرها :
مهم این است : برای هر شخصی عطری ( رایحه ای ) متصور است که با شیمی و فیزیک و زندگی ی او سازگارترین است .
شما او را یافته اید و این نعمتی بزرگ است و هدیه ای بی بدیل برای شما .
برای شما شادی می آفریند و این مهم است .
حال من بگویم که آن بدترین عطر است ! اشتباه از من است و در لذت شما توفیری ندارد و نباید داشته باشد .
خوشحالم که رایحه ی خود یافته اید و مبارک باشد بر شما .
و البته این از شانس خوب شما بوده ورنه خرید بدون تست همیشه خوشحال کننده و موفق نیست .
و فراموش نکنید که این عطر متفاوت است و تفاوت ایجاد میکند خصوص با پوشش هماهنگ خود .
عطرها همچون کتاب اند . استادی در آنها زندگی میکند که به شما درس زندگی میدهد و مجبور میکند که گوش کنید و به عمل درآورید .
لذتشان این است از دید من . می آموزند که چطور بنگریم پیرامون خود را !
موفق باشید و شاد ، دوست خوش شانس ما .
30 دی 1400 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : پارسا نیا عباس بهرامی
درود
به شما دوست عزیز من الان نظر شمارو خوندم
ارائه نظر و حس و حال نسبت به یک رایحه کار بسیار قشنگیه
دنیای عطر دنیای کاملا سلیقه ای هست گاهی قشنگ ترین رایحه ها برای بعضی بدترین رایحه هارو دارند، گاهی رایحه های عجیب غریب که همه پسند نیستند برای عده ای زیبا ترین رایحه هارو رو دارند.

اینکه بدون هیچ پرده و تعارفی نظرمون رو ارائه بدیم فوق العادس و هچ خورده ای نمیشه بهش گرفت.

منتها در توصیف هامون دقت کنیم، کلماتی که نسبت به یک رایحه بکار می‌بریم گاهی دید انسانو نسبت به اون رایحه دگرگون میکنه.

خاطره ها، کلمات، زمان در کنار رایحه تو انتخاب یک عطر تاثیر بسزایی دارند.

اینکه حرف از میت و غسالخانه بزنید ناخوداگاه رو اون رایحه برچسب وحشتناکی چسبوندید.

دنبال تست این کار بودم که با دیدن اون کلمات دیگه میلی به تست ندارم، کاش نمیخوندم....!

از خوندن نظرات مثبت منفی نسبت به رایحه ها تو این سایت لذت میبرم و همه نظرات حتی نظرات منفی نسبت به کارای مورد علاقم رو تحسین میکنم، منتها بدترین نظری که خوندم همون غسالخانه و میت بود.....

ارادت"
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی کامبیز
سلام بر پدر ژپتو عزیز بخاطر حرف بعضی از دوستان که گفتن بله بوی میت و غسالخانه میده و اینجور حرف ها شاید دل سردت کنه اینجور القاب فقط ساخته ذهن بعضی از دوستان هست اصلا همچنین چیزی نیست جدی میگم با یک رایحه لاکچری طرفی باور کن ...
یکبار امتحانش کن ضرر نمیکنی درسته این جور روایح همه پسند نیستند یا عاشقش میشی یا میزاریش کنار ولی یک بار امتحان کردنش ضرر نداره 🙌 سمپل این کار در سایت عطرافشان موجوده یک شاهکار به تمام معناست شک نکن ....
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی دکتر فرشاد
من با نظر شما موافقم.
مگه از این عطر بهتر هم هست. شاهکار سیسیل زاروکیان ، هرقدر توصیفش کنی باز ناشناخته س. پرقدرت، رایحه مردانه شیک و لاکچری، ماندگار. این کار هرگز از دل ها نمیره. و بعنوان شاهکار ازش یاد میشه.
حالا در این بین شاید یکی خوشش نیاد یا با سلیقه ش مطابق نیست، مهم نیست ، چیزی از این عطر کم نمیشه.
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Dragon MAHMOUD
درود بر محمود عزیز
حتما تست خواهم کرد، سپاس از راهنمایی زیبات "
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD
پدر ژپتو ! شاید منو بی عقل بخوانید ولی من هرگز از غسالخانه بوی بدی نگرفتم:) معمولا بوی سدر میاد که خیلی هم بوی خوبیه. حالا اینکه شاید این رایحه با مردن و از دست دادن د ر افراد شرطی شده احتمال اینکه افرادی حال بدی پیدا کنند رو بالا میبره.‌اما اینکه بگیم غسالخونه بوی بد داره ابدااا. اتفاقا به خاطر همین کلمه دوستان من پرایوت لیبل رو تهیه خواهم کرد چون گاهی بوی شبیه این دلم میخواد.
21 اسفند 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : آماتور 2 alireza .xx
درود بر شما خانوم فیضی
جدا از بوی که تو غسالخانه استشمام میشه اینجور مکان ها حس و حال خوبی به آدم نمیدن، درسته عاقبت همه به آنجا ختم می‌شود اما در کل مکانی نیست که به ادم حس قشنگی بده بیشتر از اینکه بوش تو ذهنم تصور کنم، بحث روانیه اسمش اذیتم کرد. ارادت "
21 اسفند 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آلالیتا سعید رضایی شوشتری

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیزم.
زاروکیان دوست داشتنی،مگه میشه این بشر کار بد داشته باشه؟
گل سر سبد شاهکارهایی که زاروکیان تا به امروز طراحی کرده چیزی نیست جز همین پرایوت لیبل.
زاروکیان یه امضای خاصی تو کاراش داره که عطراشو به شدت عمیق و نافذ میکنه،چیزی که در تانگو،رویال توباکو و… هم شاهدش بودیم.
پرایوت لیبل به غایت تلخه،اونقدری که هیچ نرمشی داخلش احساس نمیکنید.کیفیت و شفافیت نت ها نیازی به توضیح من نداره،جلوی شما یکی از بهترین کارهای تاریخ عطرسازی گرفته.
خیلی به کاربرد این عطر فکر کردم.پرایوت لیبل عطر قرارهای دونفره یا دیدار با دوستان و اشنایان نیست.
پرایوت لیبل برای روزهای تنهاییه،روزهای که حوصله هیچ کسو ندارید و دلتون نمیخواد کسی دور و اطرافتون باشه،برای روزهاییه که دوست ندارید به هیچکس نرمش نشون بدید و نیازه که قاطعیت خودتونو به رخ بکشید.
به عقیده من پرایوت لیبل یک آلفای به تمام معناست.
برای سن بالای ۳۵ ۴۰ سال به همراه استایل رسمی تیره به شدت جذاب و نافذه ولی به هرحال چندان خوش بازخورد نیست(به خصوص از سمت بانوان) و همونطور که گفتم دور و وریاتون رو فراری میده:)
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
08 اسفند 1402 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : سجاد ترسا امیر علوانی

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
پدرم که زنده بود همیشه کت و شلواراشو میداد می‌بردم خشکشویی همونجا می ایستادم تا اطو بشه و میاوردم.. شبهای سرد زمستان وقتی صاحب خشکشویی کت و شلوار داغ را که تازه از زیر پرس درامده بود را میزاشت لای روزنامه و مینداخت روی دستم تا میرسیدم خونه بوی کت شلوار اطو شده و روزنامه عطری را میساخت که هنوز که هنوزه از خاطرم نمیره... برای من پرایوت لیبل اون خاطره را میسازه
06 تیر 1402 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد مهریار
درود بر شما محمود جان
چه خاطره ی دلچسب و رئالی بود، روح پدر بزرگوارتان شاد و در آرامش مطلق🖤
06 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حکایت دوست 🄼🄾🄽🄰
روح پدر بزرگوارتون شاد باشه دوست عزیز
06 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حکایت دوست امید

سلام خدمت همه دوستان:
به نظر من نزدیک ترین کار از لحاظ رایحه و تا حدودی پرفومنس کار با اختلاف عطر privet از برند laurent perier هست.
دوستانی که از رایحه پرایوت لیبل جووی لذت می برند حتما این کار رو تست کنند. با قیمتی حدود 2 میلیون تومان میتونین لذت ببرید از این رایحه.
البته باید عرض کنم privet از برند laurent perier یک کپی محض نیست و حرف هایی برای خودش داره و دارای شخصیت و هویت مستقلی هست.
22 اسفند 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : منوچهر m.sheykhzade
سلام چرا این عطری که فرمودید نامش در هیچ سایت خارجی نیست؟
29 مرداد 1401 پاسخ تشکر
سلام سروش جان:
علت نبود مشخصات و نام این عطر در وب های خارجی رو نمیدونم حقیقتا،ولی در ایران و ترکیه من شخصا این برند و کارهاش رو دیدم و تست کردم.
میتونید برای تستشون یه سری به گالری شق...یق 2 در خیابان وزرا بزنید.
30 مرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سید حسین قاضی میر سعید جواد وزیری

پرایوت لیبل جووی

سال قبل که به دیدن اورارا کررا رفته بودم سسیل زاروکیان رو دیده بودم . خانمی با قد بلند و رویاهای بلند تر ، تند گو و وسواسی و کم حوصله در عین حال لجوج و سراسیمه. این خصوصیات هرآنچه هست که اتمسفر پرایوت لبل رو هم میسازه . پرایوت لبل عطری هارش ، باصدای بلند، با لهجه ای خشن و دورگه حاصل از پچولی لاتین و منحصر بفرد جووی هست که در اتمسفر خودش هوای متراکم و غلیظ و سیاه و سم گونه ی وتیور بوربن رو داره. عطری کاملا عاصی و در عین حال خود رای و با دانش و عاقل منتها سختگیر و لجوج و پرچانه. این ساختمان بندی حاصل تاکید فیکساتیو ها بر دو نت بیشتر از سایرین هست وتیور بوربن و پچولی لاتین. عطر سخت پوشی هست و برای اخذ بازخورد عمومی نباید سراغش برید. با اینحال میتونه امضای شخثی برای کسی باشه که وجهه ای سخت گیر ، خود رای و غیرقابل نفوذ داره. روی دیگر این عطر با نت هایی مشابه اما آرام و صلح جو ، اینسیدنت دیپلماتیک محصول 2017 جووی هست که اونجا عطری مبادی آداب و خوش بیان داریم.
6 از 10 نمره ی من به ساختار عطر هست که میتونست بدون ادای سخت گیر بودن عطری قوی و محکم باشه و برای این منظور به وتیور خودش اینقدر تاکید نکنه به گونه ای که وایبی پترو و روغنی از دلش بیرون بیاد.
صمنا پرایوت لبل عطری هست با پخش بوی بالا و ماندگاری متوسط تا خوب.
صحبت ها پیرامون این عطر زیاد هست و به مرور شاید چند نوبت دیگه راجع به ابعاد دیگه ش صحبت کردیم .
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : Mehran complihanicated
جناب ایکاروس محترم و عزیز
سلام
با احترام من هم بسیار خوشحالم از حضور دوباره شما. بسیار آموختم از شما و ارادت دارم خدمتتان. من از شما پیشنهاداتی خواستم و موردهایی فرمودید و من پس از تست اونها تعدادی رو تهیه کردم. دارم مجموعه ای از عطرهای خوب رو جمع آوری میکنم. چون بسیار علاقه مند به عطر هستم. عطرهایی که در حال حاضر دارم و ازشون لذت میبرم اینها هستن.
Cuir Ottoman, aqua di Parma leather, 1740,l'art the Guerre, Psychedelique, private label, Mona di orio Vanille, oud santal, fill en aigulles, vetiver geranium, irish nazarena, gray vetiver, rudis
خیلی خوشحال میشم اگر پیشنهادات خوبی برای من داشته باشید. که برم به سمت تست اونها. برندهایی هستند مانند:
orto Parisi, Ramon bejar, Annic goutal, Robert Piguet, Suspiro, imaginary authors, memo, Alyson,
و خیلی برندهای دیگه که وجود دارن. الان نمی دونم سراغ کدام برند و عطرها برم که بهتر باشه و در اولویت هستن.
اگر امکانش هست لطفا من رو راهنمایی بفرمایید.
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
با اینهمه رویو ذکر پیثنهاد فکر میکنم نقض تلاش های همه ست چرا پیشنهادها داخل همین رویوهاست. با اینحال برندهای پایین رو بین شون گزینه های خوبی پیدا میکنید (هرچند کار بد هم زیاد دارن).
James heeley
Masque
LM Parfum
Naomi goodsir
Majda bekkali
Ateliere des ors

مواردی که خودتون فرمودید بجز روبرت پیگه و تا حدی هم آنیک گوتال برندهای خوبی نمیدونم. شاید از آیریش لدر از برند ممو یا حتی مارفا از این برند هم بدتون نیاد و لی عموما برندهای درجه سه و چهار نیش هستن از نظر من.
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Jo فاطمه فیضی
جناب ایکاروس
صحبت از Imaginary Authors شد و به نظر میرسه شما زیاد طرفدار این برند نیستین، کلا در مورد برندهایی مثل این یا olfactive studio که سعی دارن ریشه های عطر سازی شون رو از هنرهای دیگه استخراج کنن چی فکر میکنین؟ اصلا ایده پشت این برندها قابلیت اجرا داره یا فقط یه حرکت تبلیغی و متظاهرانه است؟ در عمل چی؟ موفق شدن که ایده هاشون رو به درستی اجرا کنن؟ ممنون میشم یه توضیحی بدین.
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
م.س سلام.
صحبت راجع به imaginaires liquid بود نه imaginary Authors.. من منتقد اولی و از علاقمندان به دومی هستم.
در مورد سوالی که بعدش اومد. جوابس نیاز به این داره که ابتدا تحلیل کنیم آیا عطر که یک امکان انتزاعی هست ابتدائا هنر است یا خیر . و سپس آیا پتانسیل ایجاد ایده رو داره یا خیر. با یک خانم دانش اموخته در رشته طراحی صحنه یک پرفورمنس سعی داشتیم اجرا کنیم که در کنار ماکت طراحی داخلی ار بخشی از منزل یک رایحه هم استشمام بشه. نتیجه خیلی خوب بود منتها عطر به تنهایی نمیتونه با همه ی مخاطبین ارتباط واضحی ایجاد کنه . مثلا برای نشان دادن فضای درونی یک آشپزخانه ممکنه بخوای عطرهای اسپایسی و گورماند رو نشان بدی ولی ممکنه قبل از این که مخاطبت از مسیر بوی ادویه جات به آشپزخانه پی ببره بخاطر تندی اونها پس رانده بشه حال آنکه آشپزخانه محیط دافعی نیست. در همین برند الفکتیو استودیو که گفتی تنها لومیغ بلونش تونسته بود بواسطه بادیان اون بک گراند ساحل نمکی براق رو کمی بازی کنه. در باقی برندها fathom v از beaufort خیلی پیشرو هست و خیلی ظرافت و دیت در جزئیات داره. عطرسازی در ابتدای راهش هست به نظرم و پیشرفت های خوبی داره میشه که ظرف چند دهه آتی عطرها جای بیشتر و بهتری توی زندگی باز میکنند.
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : شاپلوفسکی کبیر مهدی بهلولی
جناب ایکاروس عزیز
سلام
از پاسخ شما بسیار ممنونم. من بسیار به نظرات همه دوستان و رویوهای ارزشمند شما و مابقی دوستان اهمیت میدم و براش احترام قائل هستم چراکه زمان و هزینه بابتش سپری و پرداخت شده. و شایان ذکر هست که یادداشت برمی دارم و در note گوشی خودم، همراهم هست و هربار عطری تست میکنم که در رویوهای جنابعالی و دوستان عزیز دیگر بوده، پس از بررسی خودم فورا به یادداشت ها رجوع میکنم و بیشتر درک خودم از آون عطر رو پرورش میدم. خیلی خیلی احترام قائل هستم برای این زمان ها و نوشته هایی که توسط تمامی دوستان به یادگار می مونه. این مطالب رو عرض کردم که سو تفاهم نباشه اگر من پیشنهادی خواستم، بی توجه بوده باشم به یادداشت ها و رویوهای شما و دوستان. بسیار هم سپاسگزار هستم از همه.
بنده خیلی دنبال اصطلاحات بیان شده مانند فوژه، اورینتال، آروماتیک و... بودم و همچنین رفرنس های این موارد. که بسیاری رو از یادداشت های شما و دوستان در سایت آموختم و هنوز هم می آموزم.
بیشتر دوست داشتم برندهای با کیفیت و درجه یک رو بشناسم و کارهای خوبش رو تست کنم تا مرجعی برای من باشن. تا از لحاظ زیبایی و کیفیت برندهای درجه یک لذت ببرم. برای مثال چندین کار آمبری تست کردم و بهترین اونها برای من ambre star از xerjoff بود. از برند Lm perfume عطر patchouli boheme رو تست کردم و زیاد جذبش نشدم. شاید زمستان بهتر جواب بده. خیلی انیمالیک بود اگر اشتباه نکنم و خاص. از Majda سه کار تست کردم که دوست داشتم و کیفیت خوبی داشتن. Mon num est و fusion sacree که بیشتر دوست داشتم و tendre est. از naomi goodsir عطرهای cuir velours رو تست کردم که دوست نداشتم و آون وضوح چرم رو برای من نداشت. ولی عطر irish cendre از این برند رو بسیار دوست داشتم. برند Atelier des ors رو یکبار دیدم ولی تست نکردم. دوست داشتم عطرهای خوبش رو بدونم. از برند پوردیستنس من m رو بیشتر دوست داشتم. از دیفرنت کمپانی oud for love, از Masque من Russian tea رو بدم نیومد ازش در اولین تست. دوست دارم بیشتر تست کنم این عطر رو. ببخشید طولانی شد صحبت های من. فقط عرض بنده این بود برندهای تاپ الان و کارهای ارزشمند شون رو بشناسم که وقت بگذارم روی بررسی اونها. از شما و همه دوستان عزیز بسیار متشکرم.
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
باعرض سلام و احترام خدمت جناب ایکاروس عزیز بنده چندماهی است که در این سایت عضو هستم و در این مدت افتخار مصاحبت با شما رو نداشتم ولی بیشتر کامنتهای جنابعالی و چندی دیگر از دوستان رو مطالعه کرد. میتوانم عرض کنم این کامنتها برای من در حد یک کتاب راهنمای عطر شناسی بود. خواستم تا بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام کنم. امیدوارم لطف داشتن راهنمای های بیشتر رو از ما دریغ نفرمایید.
14 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی ‌آرش

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
نهایت جدیت و جسارت رو من در پرایوت لیبل یافتم نفوذ بی حد و حصر، عصبی و بسیار دیکتاتور، همراه وسواس کوچکترین لطافت و مهربانی در این عطر شاهد نبودم،

شارپ، نافذ، وایلد، تلخ، دلهره آور، پر رمز و راز، عمیق، شباهت هایی با دورو احساس کردم که دورو نیز از این فضا مستثنی نیست همینقدر نافذ و با جدیت، این عطر برای یک فرد معمولی، خوش مشرب، بدون شک جز بازخورد منفی به همراه نخواهد داشت، کاراکتر بسیار مخصوصی رو لازم هست، زیر سی سال به این عطر فکر نکنند، برای فردی مغرور، پوششی کاملا تیره، بسیار سخت در ارتباط گرفتن، جدیت تمام، بدون لبخند، همراه نظم و وسواس امضای بی همتایی هست،

نسخه ی جدید رو تست داشتم پرفورمنس عالی بود و بیشتر از این برای چنین رایحه ی سخت و بدون انعطافی تاثیر معکوس خواهد داشت.

[EDITED] 1401/06/23 22:14
23 شهریور 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali هاشم پور

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود

درک عطر های هنری سفری ست که همراه شدن با آن نیازمند درک والایی ست و زمان زیادی میبرد ولیکن سفری ست که در اندک فیلم و یا موسیقی می‌توان آن را تجربه کرد ؛؛

درک پرایویت لیبل آیینه روحی، صیقل خورده می‌خواهد،
دلی سوخته و روحی پخته میخواهد، همان است که به هنگام سوختن باید آن را بویید تا همراه تو بسوزد ؛؛

همچون آتش زبانه می‌کشد و شلاقی بر روح توست، باید در هنگام سوختن آن را نوشید تا سوختن تسریع یابد و پایان پذیرد ؛؛

آنچه که ما فکر می‌کنیم، فاصله زیادی با آنچه که هست دارد قرار نیست ما گل سرخ را معنا گذاری کنیم، لازم نکرده، آن ها خود معنای محض اند، آن کس که (بی من) می‌نگرد و می‌شنود درک می‌کند، می‌فهمد، و در نهایت در میابد !

گل سرخ مجنون عشق است و از فرط عشق به خود میپیچد همچون کهکشانی عظیم :)

فکر نکنید، تصور نکنید، خیال نپردازید، بگذارید خود سخن بگوید، بشنوید، کمی بشنوید ؛؛

آینه‌ت دانی چرا غماز نیست
زآن که زنگار از رخش ممتاز نیست ؛
21 آذر 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali رضا عطردوست
چقدر لذت بردم از متن زیباتون ، چه توصیف زیبا و درستی احسنت به شما.
دقیقا همین حس رو با پرایوت لیبل داشتم ، وقتی از بین ده ها عطر پیداش کردم انگار گمشدمو پیدا کردم ، مستقیم پلی زد با عمیق ترین بخش های وجودم ، مثل خودم انگار از دل رنج ها مصایب زیادی بیرون اومده اما محکم ایستاده.
بر خلاف تصورم بازخورد زیادی بهم نمیده ، انگار خیلی ها این رایحه رو درک نمیکنن ، اما برای خودم به قامت بزرگی کیهان پیچش و مفهوم و زیبایی داره ، انگار تمام اونایی که این عطر رو میپسندن از مسیر و پیخ و خم های مشابه زندگی رو طی کردن تا تونستن به درک این رایحه و نقطه برسن ، عطری که بازتاب مفهوم هاس نه روایح .
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : سورنا مقدم محمد جواد گلستانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟