JOVOY PARIS - Psychedelique

جوووی پاریس سایکدلیک

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36419
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جوووی پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36419
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 315
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
15,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    75
  • نمی پسندم
    18
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    28
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    7
  • رسمی
    26
تعداد رای های ثبت شده : 233
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«سایکدلیک» از صلح و عشق ابدی حکایت می‌کند. این عطر احیاشده ادای احترام به دوران طلایی دهه 1970 میلادی است؛‌ دورانی که رایحه نعناع هندی را به رایحه‌ای افسانه‌ای و محبوب تبدیل کرد. دورانی که در همه جشن‌ها و جشنواره‌ها، از وایت تا وودستاک، سرشاری شگفت‌انگیز و اسرارآمیز رایحه نعناع هندی در پس‌زمینه کنسرت‌های راک و در میان نسل جوان و سرکش آن روزگار به مشام می‌رسید. اما در دوران ما هم رایحه نعناع هندی با قدرتی رقابت‌ناپذیر جلوه‌گری می‌کند؛‌ شیک‌تر از همیشه و کاملا محبوب و بی‌رقیب. عطر «سایکدلیک» به‌خاطر استفاده خاصش از رایحه نعناع هندی در شاخه عطرهای کلاسیک قرار می‌گیرد و صلابت و شکوه خاصی دارد. «سایکدلیک» عطری نوستالژیک است که درعین‌حال هرگز این‌چنین مدرن نبوده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جوووی پاریس
عطار ژاک فلوری
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مرکبات
اسانس میانی کهربا، رز ، نعناع هندی ، شمعدانی ، لابدانیوم
اسانس پایه مشک ، وانیل
نمره کاربران
Psychedelique-جوووی پاریس سایکدلیک
رایحه
8.4
78 رای
ماندگاری
8.9
78 رای
پخش بو
8.6
78 رای
طراحی شیشه
8.4
78 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جوووی پاریس
عطرگرام
نظرات کاربران (87 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
این عطر بود یا محشر عظمی؟
تزلزل،شهوت،برونگرا،موقر،احساسی،خاکی،ارد و پودر خاک قهوه ای مانند،
یعنی هر چی بگم بازم کم گفتم ازین رایحه و این عطر چقدر شیک بود چقدر لاکچری چقدر خاص و با صلابت و با وقار واقعا بینظیر بود یه فضای کاملا ملایم منظور اینجا از ملایمت نه یک ملایمت ظریف بلکه یک فضای ملایم و گسترده که حس سنگینی داره روحتون و جلا میده یک رایحه خاکی پودری و اردی خشک و شیرین ادم خوشش میاد اصلا ناخوداگاه 😂 هی هرچی میخواد دست برداره نمیتونه ازش😂 بیسکوییتی انگار اون بیسکوییت و از نخود و ارد برنج درست کرده باشند اگه میگم بیسکوییت نباید کسی ناراحت بشه و بگه یه عطر عادی و مثل بقیه عطرای شیرین دیگه هست مرکبات به درستی حس نمیشن فقط فکر کنم در این عطر بخاطر این که یادی از اون ها باشه استفاده شده رایحه ای که حس میشه پچولی و وانیل و لابدانیوم که در کنار رز و شمعدانی یه فضای شر و اهریمنی اغوا گریو ایجاد میکنه همچین انگار هیپنوتیزم میشین که بله همینه که میگن سایکدلیک واقعا یه فضای روحانی معنوی ایجاد میکنه و کاملا اذهانات رو تحت تاثیر قرار میده و باید ثابت بمونید و به رایحه گوش و دل بسپارید هرچی ادم میخاد از تو فکرش در بیاد نمیتونه هی بیشتر دلتون میخاد رایحشو حس کنید واقعا عطار عالی ابتکار عمل کرده و استحقاق نام سایکدلیک رو داره به شدت پیشنهاد میشه از لحاظ پرفورمنس عالیه
نمره ای که از لحاظ پخش بو میگیره 7/5 از 10 حد اکثر 8 از 10 🤞
رد بویی عالی تر از رایحه 9 از 10👍
ماندگاری واقعا عالی 9 از 10👍
رایحه 10 از 10👍
و بازم تاکید میکنم به شدت توصیه و پیشنهاد میشه بازخورد حتمی در پی داره چه باشد چه نباشد اکثر باز خورد ها مثبت هستن برای قرار دو نفره عالیه تو مهمونیا اگه میخواید بدرخشید مثل یک ستاره متفاوت و متمایز سایکدلیک یا حق.
28 بهمن 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری جواد وزیری

Psychedelic sixties. God knows that whatever that means it certainly meant far more than drugs though drugs still work as a pretty good handle to the phenomenon.
برگرفته از کتاب one flew over the cuckoo's nest

مسیح در انجیل متی ۵:۳۹ به پیروانش میگه
Do not resist evil
شیطان؟ شیطان باید رسوخ کنه در تک تک ریسپتورهای تو. شیطان؟ پچولی. بد مست و نعره زنان. سیترس رو در همون ابتدا خفه می‌کنه. بر بستری خاکی، با امبر و لابدانیوم آمیزشی تنتریک داره و هر از چندگاهی رایحه ای خفیف از رز.
پچولی کانفورمیست نیست در اکوسیستم ژووا پغی. مجبور نیست بره تراپی. مجبور نیست کدهای اجتماعی رو درونی کنه. مجبور نیست لبخند پلاستیکی بزنه. مثل بقیه پچولی ها در باقی اکوسیستمهای کپیتالیستی موفق تهی.مجبور نیست با یه مشت لی لی پوتی در مورد منطق صحبت کنه. منطق؟
Contra principia negantem non est disputandum
پچولی آزاده. آزاده به وانیل لبخند بزنه و وانیل رو خلع سلاح کنه و شیرینی وانیل رو در آغوش بکشه. و این tableau vivant از دنیایی که پچولی هاش آزادن، آدم رو بدجوری حسرتی می‌کنه.
Do not resist evil
25 بهمن 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali آماتور 2
درود بر بانو پرنیان عزیز و محترم
توصیف بسیار شیوا و روح انگیز شما قابل تحسین بود . لذت بردم . خوش بو باشید 🌹
28 بهمن 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک پرنیان
سلام رضای عزیز. خیلی به من لطف داری و خوشحالم واقعا که لذت بردی. زنده باشی و معطر
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : TIMELESS  Someone Out There Saba

10
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام و عرض ادب خدمت دوستان محترم و عالی قدر خواستم ببینم این عطرم مثل عطرای دیگه که واقعا از تست و استنتاج حاصل از رایحه اونها مایوس شدم از لحاظ پرفورمنس ماندگاری و پخش بو به مراتب در درجه خوبی قرار میگیره یا اینم مثل همونا ریفورموله شده و ادم و پشیمون میکنه؟
22 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه بابک

10
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
منی که از جووی پاریس پرایوت لیبل یه تنفر خاص و شدیدی دارم میشه گفت این عطر هم مثل همونه یا که نه سفارشش بدم؟دوستان گرامی و کار کشته جواب مارو اگر زحمت نمیشه بدید سپاس
19 دی 1401 پاسخ تشکر
در لاین جووی ، عطر اینسیدنت دیپلماتیک بیشترین شباهت رو به پرایوت لیبل داره.
اما عطر سایکدلیک بنظرم هیچ شباهتی به عطر پرایوت لیبل نداره.
در جووی سایکدلیک از ابتدا تا انتها ، پچولی حکمرانی میکنه و میشه گفت سایکدلیک یکی از بهترین عطرهای پچولی محورِ.
پچولی در ساعات اول با در آغوش گرفتن رُز ، فضای شهوانی ایجاد میکنه و با گذر زمان وانیل به زیبایی هرچه تمام تر ملحق میشه و عطر سایکدلیک رو بیسکوئیتی و خوشمزه میکنه.
زمانی که برای اولین بار عطر سایکدلیک رو تست کردم بشدت تو ذوقم خورد و علت این همه تعریف و تمجید رو متوجه نشدم. چند روز بعد دوباره اومدم سراغ سمپلش و تستش کردم و به حدی خوشایند و خوشمزه در نظرم جلوه کرد که میخواستم سمپلشو درسته قورت بدم.
ولی با این همه سلیقه ها متفاوته و قبل خرید حتما تست کنید.سمپل اورجینالش تو یکی دو سایت موجوده.
19 دی 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : جواد وزیری 🄼🄾🄽🄰
سلام مهدی جان:
این دو عطر یعنی پرایوت و سایکدلیک در دو ژانر و سبک مختلف طراحی شدند. هیچ شباهتی از لحاظ رایحه به هم ندارند ولی حتما سایکدلیک رو تست کن و بعد راجع بهش تصمیم بگیر. در ضمن کارهای جووی خصوصا لانچ های قدیمی تر رو باید یکمی براشون حوصله به خرج بدی و وقت بگذاری برای تحلیل و درکشون . چون ممکنه با اولین تست جذبشون نشی ولی به مرور تحت تاثیر رایحشون قرار خواهی گرفت.
19 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : ع میرزایی جواد وزیری
تشکر فراوان از توضیح و تفسیرتون
19 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mohi.perf بابک
درود جناب شوشتری بزرگوار

میخواستم بدونم نسخه های جدید این کار از لحاظ پخش بو و ماندگاری و خط بو در چه سطحی هستن و چقدر تغییر کردن و چه نمره ای بهشون میدین؟!و بدلیل موجود نبودن این کار در عطر افشان فروشگاه قابل اطمینان که این کار رو موجود داشته باشه کجا رو پیشنهاد میدین؟!
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محسن جمالیان
سلام شاهو جان:
پخش بو و ماندگاری عطر شاید تا حدود 10 درصد نسبت به تولیدات قدیم افت کرده باشه ولی کماکان عطر پرقدرتی است.
پرفومنس کار هنوز هم بالاست . تغییراتی به خصوص در اوپنینگ کار ایجاد شده و از شدت و هجوم دز پچولی کاسته شده و آکورد کهربایی و نیمه سیتروسی قدرت بیشتری رو در اوپنینگ تولیدات جدید از خودشون بروز خواهند داد.
راستش راجع به تهیه باتل اگر میتونید با مجموعه عطر افشان تماس بگیرید و موجودی رو دوباره چک کنید شاید بتونند براتون فراهم کنند ولی اگر موفق نشدی، میتونید به گالری زنجیره ایی شقا..ق 1 و 2 در خیابان وزرا یک سری بزنید و سایت لیل...م رو هم چک بفرمایید.
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Perfumex محسن
آقا ی دنیا ممنون
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان سعید رضایی شوشتری

4
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
در ابتدا با یک تلخی بسیار بسیار زیاد که همراه با تیزی شدید هست و درضمن حالت گیاهی رو هم القامیکنه و مخصوص نعناع هندی هست؛ شروع میشه. این تلخی بسیار شدید بعد از ده دقیقه فروکش میکنه و متعادل تر میشه. در این حالت بنظر میاد که حالت خیسی به بوی قبلی افزوده میشه. یعنی یک طوری هست که انگار دارین ریشه یک گیاه رو که نیم ساعت قبل بهش آب دادید و بعدش کندینش رودارید بو میکنید

این عطر شباهتهایی با عطر پاردون از برند ناسوماتو داره. به این صورت که هر دو عطر در نت میانی شون بوی نعناع هندی رو میدهند؛‌ ولی نت میانی در این عطر بوی نعناع هندی با تلخی نسبتا زیادی همراه هست؛ ولی در عطر پاردون از برند ناسوماتو؛ بوی نعناع هندی همراه با شیرینی مختصری به مشام میرسه

اسم این عطربه فارسی ؛روان گردان میشه؛. روان گردان هم یعنی دقیقا از یک حالت روحی به حالت دیگه تغییر پیدا کردن. در این عطر هم در ابتدا با تلخی بسیار زیاد روبرو هستید ولی بعد به شیرینی مختصری میرسد که شاید یک علت برای نام گذاری این عطر به روان گردان این باشه

من به شخصه با تست عطرهای زیاد؛ عطری به تلخی این عطر در نتهای ابتدایی تا حالا نبویده بودم
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Perfumex ماتیو دلارو

9
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
رازیست پنهان ، همزیستی من و این مخلوق روانگردان
من چند سالی هست این دوست داشتنی رو همیشه در کنارم داشتم و خواهم داشت ولی باور کنید هنوز که هنوزه نمیتونم براش ریویوی دقیق و اصولی بنویسم و دلیلش هم اغواگری و چند وجهی بودن این عطر هزار چهره هست.
من تو شرایط مختلفی توی این سال ها این عطر رو پوشیدم و اگر اغراق نباشه هر دفعه حسی جدید و تازه از رایحه این عطر دریافت کردم. بعد از تغییراتی اندک در نت آغازین که از سال 2017 در این عطر رخ داد و حجم و گزش پچولی اولیه کاهش پیدا کرد ، رایحه کار کمی گورماند و خوشمزه شد و نت وانیل و رز به کار گرفته شده یکمی کار رو متعادل تر کرد. این تغییر رایحه نه تنها باعث دلزدگی عاشقان این عطر نشد، بلکه به اعتقاد من شدت لذت و اغواگری کار رو بیشتر هم کرد.
((روانگردان)) الحق نامی شایسته و دقیق برای این عطر از خانه JOVOY هست. در نسخ اولیه و نمونه های اولین سال لانچ شدن این کار، طراحی، شدت ، قدرت و شفافیت نت پچولی به گونه ایی بود که مخاطب رو دچار جنون آنی میکرد. خیلی ها واقعا از این رایحه لذت نمی بردند ولی این عطر به گونه ایی طراحی شده که نا خودآگاه توجه و کنجکاوی سلول های مغز مخاطب رو به خودش جلب میکنه. رایحه ایی اعتیاد آور و
در آخر پیشنهاد میکنم دوستانی که هنوز این عطر رو تست نکردید به سراغش برید و کمی کیف کنید.
13 شهریور 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی سانیار

سلام
بعد از تست چندباره سمپل، برداشت من شروع طوفانی این عطر که از همون اول پچولی سکان دار روایح هست به همراه نت های گلی که فضایی شبیه برگ بو رو میسازن و بعد از چند دقیقه شیرینی وانیل و گرمای کهربا همراهشون میشن، سایکدلیک اصلا شوخی نداره و گرما و شیرینی رایحه که پس زمینه شکلاتی داره محکم رو مغزم میکوبه، ازون طرف فرمان میاد که حجم بیشتری از رایحه رو بکش بالا، بعد از ۳ ساعت پیکار ذهن و مغز من با این عطر ذهنی خسته و مغزی منگ حاصل شد، قطعا استفاده از کانابیس کاری مذموم و ناپسند هست ولی ادما وقتی یانگ اند فولیش هستند ممکنه اشتباه هم بکنن. خستگی ذهنی بعد از این عطر خیلی شبیه خستگی ناشی بعد از باز کردن پنجره جهان متعالی هست. پرفرمنس کار قوی هست حتی با ۲ پاف ولی اینکه کجا باید استفاده بشه و چه وقتی برای من خیلی مشخص نیست. برای دو سال من یه دکانت ۱۰ میل کفایت میکنه اونم واسه یاداوری احوال قدیم.
30 خرداد 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Mehran ارژنگ بوترابی
پرایوت لیبل چه تشابهی با این عطر داره دوست گرامی؟
19 دی 1401 پاسخ تشکر

از همين اول بگم من اينقدر سواد عطر شناسي ندارم ك بخوام اين كار رو نقد بكنم. همين امروز سمپلش از عطرافشان دستم رسيد. خداوكيلي بوي زيارتگاه هاي خودمونو ميده. ب هيچ عنوان بلاندباي نكنيد كه بدون تست پشيماني ب بار مياره.
04 دی 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : TIMELESS Mehran

5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام خدمت عطرافشانی های عزیز
میشه گفت بخاطر کرونا دو سه سالی هست سعادت نشد برم زیارت حضرت رضا در مشهد، تا اینکه سمپل این عطر به دستم رسید، من رو برد به مشهد، البته نه خود حرم بلکه بازار رضا در مجاورت حرم( دوستانی که مشهد رفتن می‌دونن)، به مدت یک ربع شما رو توی اون بازار نگه میداره ولی بعدش یک فضای شادتر و سبک تر بهتون القا می‌کنه و حال دلتون خوب میشه. میشه گفت نسبت به دنیای عطرهای نیش فضای روشنتری داره!
همین و دیگر هیچ ...
زندگیتون عطر آلود و موزیک فام
03 آبان 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : TIMELESS Mehran
با سلام
اگه دوست داری با استعمال یه عطر بیشتر از ۱۵ دقیقه در مجاورت حرم بمونی حتما نویر پتچولی از برند هیستور د پرفیوم رو تست کن
03 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مرتضی حسین نژاد امیر ابراهیمی
ممنون، واقعیتش با این سبک رایحه به شدت مشکل دارم و به صورت کلی نتونستم با این کار ارتباط برقرار کنم!
ترجیح میدم بجای ۵ میلیون تومن ۵۰ هزار تومان بدم و عطر مشهد بخرم
03 آبان 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ Mehran
سعید آقای رضانژاد؛
پیشتر فرمودین:
-فضای شاد و سبک بهتون القا می‌کنه و حال دلتون خوب میشه
و الان میفرمایین:
-واقعیتش با این سبک رایحه به شدت مشکل دارم


به هر حال ممنون که تجاربتون در اختیار دیگران قرار میدید
10 آذر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمدامین صفری

دروود بر دوستان و اساتید.
کسی ریمینیسنس پچولی که کاری مشابه و نزدیک سایکودلیک هست رو تست داشته؟
24 مهر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
سلام
رمینسنس رو اخیرا تست کردم. یک کار با پچولی خیلی بولد هست که پچولی اینجا حالت گرم پودری داره و حالت شیرینی نخودی/بیسکوئیتی. در پس زمینه هم یک بوی مشکی/جیری حس میشه که بیشتر اون رو یونیسکس میکنه.
انتظار شباهت خیلی زیاد با سایکدلیک نداشته باشید.
24 مهر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : azimi کاوه
سلام جناب مهدی.
بله رمینیسنس پچولی به نوعی جد کبیر عطرهای پچولی امبری محسوب میشه.بیش از ۵۰ سال قدمت داره.بسیار کار با کیفیتیه و سایکدلیک بهش شبیهه. البته اون شروع سیتروسی رزی سایکدلیک رو نداره و در عوض به خاطر وجود نت های صندل و تولوبالزام کمی چوبی و پودری تر از جووی هست.
24 مهر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سید رضا عابدینی سعید ون ورنبرگ

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟