ARMAF - Club de Nuit Intense for men

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-35747
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آرماف
کشور مبدأ :
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-35747
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 90
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    48
  • نمی پسندم
    42
  • - 25 سال
    9
  • + 25 سال
    56
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    53
  • رسمی
    14
تعداد رای های ثبت شده : 342
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطرافشان آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه ساخت کشور فرانسه را بفروش می رساند . تولید این ادکلن تا سال ۲۰۱۸ ساخت فرانسه است . این ادکلن یکی از نزدیک ترین رایحه ها را به کرید اونتوس دارد 

کلاب د نویت اینتنس مردانه عطری‌ست با لایه‌های پیچیده و نت‌های برجسته مرکباتی، چوبی و ادویه‌ای. این عطر جذاب با نت‌های طراوت‌بخش لیموترش، ترنج، آناناس، سیب و انگور فرنگی سیاه شروع می‌شود، درحالی که نت‌های میانی به‌واسطه عناصر نابی همچون چوب درخت قان،‌ رز و یاس شخصیت متمایزی یافته‌اند. آکورد پایانی هم از عنبر، مشک، وانیل و نعناع هندی سرچشمه می‌گیرد.

نوع عطر ادو تویلت
برند آرماف
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی ادویه ای
مناسب برای آقایان
مناسب فصل تابستان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس
اسانس میانی رز ، یاس، چوب درخت قان
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، عنبر
نمره کاربران
Club de Nuit Intense for men-آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه
رایحه
8.5
243 رای
ماندگاری
8.3
244 رای
پخش بو
8.2
244 رای
طراحی شیشه
8
244 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آرماف
اخبار برند آرماف
عطرگرام
نظرات کاربران (186 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
من این عطر رو با توصیه و بازخورد مثبت دوستان تهیه کردم . و در مجموع از خرید خودم راضیم و از دوستانی که توصیه کرده بودنش ممنونم.
در مورد شباهت به اونتوس میتونم بگم شباهت قابل قبولی داره اما‌ در مقام مقایسه‌ مثلا با عطر هیروئیک ۱۷۹۵ قابل قیاس نیست در نزدیکی رایحه.
اما همچنان بسیار خوشاینده .
شروع رایحه مرکباتی و بسیار دلنوازه و تقریبا با فاصله کوتاهی رایحه گرفته و دودی مانند خوشایندی بهش اضافه میشه و مدتی بعد با کم رنگ تر شدن رایحه مرکباتی بوی آناناسی و میوه ای پر رنگ میشه و تا انتها ادامه پیدا میکنه .
دوستان بسیار خوب خط بوی این عطر رو توصیف کردن . سنگین با ردی قدرتمند . طوری که من ساعت شش صبح تنها یک پاف از این عطر به ناحیه پوست گردنم زدم و حدود دو ساعت بعد تو محل کارم همکارم سرش رو از پنجره رو به راهروی اتاقم به داخل آورد و گفت بوی عطر جدیدت از پنجره میاد بیرون و میشه با دنبال کردنش پیدات کرد.
موندگاری خوبی داره اما این که دوستان میگن با شست و شو هم نمیره نیست . حدود شش ساعت پخش بوش رو نسبتا حفظ میکنه با شیبی ملایم رو به انحطاط.
رایحه بسیار خوب و پر بازخوردی داره. و به نظرم برای بلایند بای کردن ایده آله . رایحه قدرتمندش دمایی متوسط و ایده آل رو تداعی میکنه. با بو‌کردنش میتونید باغ های میوه و هوای معتدل فروردینی و اردیبهشتی رو مجسم کنید.

در خصوص بحث دوستان در مورد این که هیچ کپی مثل عطر اصل نمیشه و نباید تن به عطر های غیر اصیل و خلاق و ... داد، من کمترین میخواستم مطلبی‌ رو عرض کنم . ما نباید اجازه بدیم هیچ چیز مانع لذت بردنمون از نعمت هایی بشه که فرصتش در زندگی کوتاهموم بهمون ارزانی شده .
اگه سرنوشت و تقدیر مانع این شده که نتونیم لذیذ ترین غذاها رو در بهترین رستوران ها بچشیم، از لذت تحقیق و پخت غذای مطبوع خانگی نمیگذریم.
اگه امکان شنیدن اجرای زنده موسیقی هنرمندان مورد علاقمون رو در کنسرت هاشون نداریم خودمون رو از لذت بردن موسیقی ضبط شده ایشان با هدفون و اسپیکر و ... محروم نمیکنیم.
اگه لذت دیدن فیلم های سینمایی رو سینماهای آی مکس رو نمیچشیم خودمون رو از دیدن نسخه بلوری این فیلم ها در تلوزیون خانه محروم نمیکنیم.
به نظرم این داستان برای روایح شامه نواز هم به همین منواله . کاش میشد بهترین ها رو داشت و استفاده کرد تا خوش ترین روایح رو برای اطرافیان و خودمون به ارمغان بیاریم . اگر امکانش نیست خودمون رو از این لذت محروم نکنیم . به قدر وسع باید بکوشیم و از روایحی که در دسترس و توانمون هست لذت ببریم .

[EDITED] 1401/10/23 22:06
22 دی 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : حسن جواد کیا
سلام و ممنون از درج تجربه‌تون از عطر. به نظرم با توجه به این‌که تشریح روایح امری بسیار مشکل است و با در نظر گرفتن این واقعیت که برداشت هر کسی از یک عطر می‌تواند با توجه به محیط زندگی، خاطرات گذشته، ژنتیک، تجربه عطربازی و خیلی موارد دیگر، متفاوت باشد ذکر این‌گونه تجارب کارسازتر و راهگشا خواهد بود. در مورد قسمت دوم نوشته‌تون که بسیار عالی بود کاملا با شما موافقم.
23 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Sajjad 🄼🄾🄽🄰
درور دویست عزیز ممکنه بفرمایید کدوم نسخه این عطر رو تهیه کردین؟
12 فروردین 1402 پاسخ تشکر
نسخه 150 میل پرفیوم
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جواد کیا فاطمه فیضی

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
آرماف کلاب د نویی اینتنس من

کپی از عطری که حدود ۱۳ سالی میشه همه میخوان ازش کپی کنن یا الهام بگیرن. کلاب د نویی تلاش برای خلق رایحه جدیدی نیست و صرفا کپیه. کیفیت رایحه با اونتوس قابل مقایسه نیست اونتوس رایحه طبیعی داره اما کلاب مصنوعیه. اونتوس تغییر نت داره کلاب خطیه. بازخورد از همین مصنوعی جذاب بسیار زیاده و پرفورمنس هم برخلاف نظرات در بچکد های جدید خوبه. با توجه به قیمت زیاد اونتوس و پرفورمنس ضعیفی که الان داره خرید کلاب منطقیه

در آخر به شوخی میخوام این سوال از عزیزان بپرسم از اونتوس خسته نشدید؟ 😅

سلامت و خوشبو باشید

[EDITED] 1402/11/25 23:19
25 بهمن 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : دنی احمد شجاعی

5
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
با احترام به همه ی هواداران کلاب د نویت اما از نظر من بولد شدن چنین عطرهایی برای عطربازهای ایرانی بسیار مسئله غم انگیزی میتونه باشه که ببینی با ۴ میلیون تومان که گاها کل حقوق دریافتی یک ماه بعضی هاست میتونن فقط یه کپی درجه سه یا چهار از کرید اونتوس رو تهیه کنند.
برای عزیزانی که با توجه به تعریف ها قصد خرید این عطر رو دارن یا سن کمی دارن و میخوان عطری بخرن که ازش بازخورد بگیرن باید بگم که لطفا و حتما قبل از خرید تستش کنید و بلاند بای نکنید.
چیزی که من تجربه کردم در این سالها یه بوی مرکباتی یه خطی که بیشتر از خود مرکبات بوی گازمانند پوست مرکبات رو داره ( بوی همون قطرات توی مثلا پوست لیمو یا نارنگی که همیشه هم میپره تو چشم آدم )
بسیار تند و تیز و خشن و بی روح
انگار که توسط چند ربات توی سیستم ماشینی صنعتی ساخته شده و جلوه ای از طبیعت در اون گنجانده نشده
اگر قرار است انقدر پول بدین خب پولو ادو تویلت ( پولو سبز )
تق ارمس ها
ورساچه اروس
آکوا دیجیوها ( نسخه ی ۷۵ میلشون )
باربری لاندن
جیونچی جنتلمن و و و ... عطرهای دیگه که از نظر طبع و رایحه با کلاب د نویت متفاوتن اما از نظر قیمتی پایین ترن رو هم تست کنید
به شما قول میدم نسبت به این غول نخراشیده و نتراشیده اماراتی عطرترن
17 دی 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط :  حسینی وحید رضایی
اقا پدرام سلام و عرض ادب
خیلی عالی، زیبا و درحد وصفش کردی.
لذت بردم.
22 بهمن 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پدرام محمدی رضا یگانه

درود
چند باری توی تیر ماه نسخه جدید پیور پارفوم رو تست کردم .
مهمترین نکته ای که خریدار باید بدونه این هست که این عطر اصلا عطرِ گرمای تابستون نیست ،
مثل خیلی از کارای خنک و حال خوب کن نیست .
یه سنگینی و کمی تیزی خاصی داره که پوشیدن کار رو در تابستون و مخصوصا فضای باز خیلی سخت میکنه .

نکته بعدی که مثبت هست ، موندگاری عطر به شدت بالاست و پخش بوی خوبی در دوساعت اول داره .

تصمیم نهایی :
اگه دوست دارین هنوز رایحه هایی *نزدیک* به اونتوس استفاده کنید ، و بیشتر زیر کولر ماشین هستین و نیم نگاه بیشتری به بهار دارین واسه استفادش ، گزینه بدی نیست ،
هرچند من سمت این دسته روایح نمیرم چون اسانس فروشا اعتبار این عطرو نابود کردن و شده شهره ی بدنامِ شهر .
شخصا اگر روزی از این اتمسفر عبور کردیم که گویا نزدیک هستیم به این دوران ، و هوس این تایپ عطر رو داشتم ، سراغ بچکد های اول مون بلان اکسپلورر میرم ، که با 50 میل کمتر حوالی قیمت همین عطر هست قیمتش و بنظرم فرش تر ، بالانس تر و جذاب تره و بهترین الهام گرفته شده از اونتوس هست از نظر من ، هرچند که پرفورمنس متوسطی داره ولی فدای سرش .
ساخته Olivier Pescheux که به تازگی دنیا رو ترک کرد .

ممنونم ازش بابت ساخت لاین مون بلان لجند .
Diptyque Tempo
Eau Capitale
مارلی هرود
اروس فلیم
وان ملیون
و ...
01 مرداد 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : حکایت دوست فرهاد ح

سلام دوستان.بعد از استفاده سه باتل ۲۰۱۶و۲۰۱۸و ۲۰۲۱ خدمتتون عارضم که نسخه پارفوم ۱۵۰میل یک سر و گردن بالاتر از نسخ قبلی بود،رایحه رام تر و شیک تر شده،ماندگاری بسیار عالی پخش هم بسیار خوب،کیفیت خود باتل هم بهتر شده،نسخه های قبل کیفیت ساخت شیشه پایین بود اما در نسخه پارفوم کیفیت بهتر شده.بنظر به صرفه و معقول میاد خریدش با توجه به حجمش و تکمیل تر شدن رایحه.برای استفاده روزانه مناسبه و کارتونو راه میندازه.همینطورم که مستحضرید همه پسنده و همه دوسش دارن. سالار کلوچه عزیز اگر کامنت من رو میبینی بلایندش کن سلطان بلایند بای ما😁
13 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : وحید فضلی پدرام محمدی
درود
صانعي جان اين ديگه بلايند نيست. بارها استشمام شده 🙂
ب عنوان كادو با كمال ميل قبول ميكنم 😂
14 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سانیار Perfumex

دوستان به شدت ورژن عطر خالص ( Pure Perfum) کلاب دو‌ نویی آرماف رو توصیه میکنم. همین ورژن ۱۵۰ میل که عطرافشان موجود داره. به نظرم دقیقا بوی اونتوس ۲۰۱۰ رو میده، به شامه ی من و چنان که در خاطرم هست عینا همون بو بی هیچ تغییری. فوق العاده ماندگاری بالایی داره (حداقل ۱۲ ساعت) و خط بوی خوب. تنها نکته اینه که اگر زیاد اسپری کنید ممکنه سردرد بده. خیلی کم باید اسپری کرد.
21 دی 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : X مجید سلطانی
درود و احترام
قصد خرید نسخه لیمیتد ادیشن این عطر رو داشتم خواستم بدونم پرفورمنس نسخه معمولی بهتره یا لیمیتد ادیشن و کدوم نسخه بهتره؟
03 اسفند 1402 پاسخ تشکر
نسخه پارفوم عادی رو من خریدم. ۱۵۰ میل. پرفورمنس و همه چی عالی هست. لیمیتد ادیشن هم شنیدم همینطور هست. ادوتویلتها ولی خب پرفورمنسشون ضعیفتر هست.
05 اسفند 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالار كلوچه ایرن
کیفیت نت ها واضح و خوبه ؟چند پاف پیشنهاد میکنید و تونستین دسترسی داشتین با لمینتد ادیشن یه مقایسه بذارید
05 اسفند 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک
راستش کادو دادم و دیگه هم دسترسی بهش ندارم. لیمیتد ادیشن فکر میکنم همون پارفوم هست در جعبه لوکستر. ولی به نظرم سخت نگیرید و همون نسخه پارفوم رو بخرید. دقیقا برابر بود با نسخه اونتوس ای که من از حدود ۲۰۱۶ به یاد دارم.
06 اسفند 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک آرش
سلام.
عطر خالص (پیور پارفوم) رو از آرماف من تا به حال ندیدم. این مدلی که هست مدل پارفومه.
من خودم دنبال پارفوم اویل ها نمیرم و پیشنهاد هم نمیدم. البته یک سری پارفوم اویل ها هستن که با اسپری ها مخصوص به فروش میرسن ولی هزینه ی خیلی بالایی دارن. چند مدلی که دیدم در رنج چهار الی پنج هزار یورو بودن برای صد میل ولی خیلی خوب بودن.
ولی در مورد صحبت شما: به کل وقتی ما سراغ هر چیزی بریم و در هر رنج قیمتی که خرید کنیم دیگه نمیایم در رنج پایین تر خریدی انجام بدیم چرا که رنج بالایی رو زیر سوال میبریم. مثالی از این حرفم در طلا و بدل هست و افرادی که طلا میخرن دیگه سراغ بدل نمیرن، نه برای اینکه بدل ها زشتن بلکه اگر بدل بندازن این احساس رو پیدا میکنن که فردایی که طلا بندازن همه فکر میکنن بدل هست.
برای همین اگر قرار نبود پولش رو بدم قطعا بین این دو کار کرید رو انتخاب میکردم. ولی مجانی چیزی به کسی نمیدن و و وقتی قیمت پاش رو به معامله باز کنه اونتوس حرفی برای گفتن نداره.
من مدل EDT رو تست کردم و پارفوم رو خریدم. تا وقتی EDT تنها انتخاب بود اونتوس هنوز جایگاهش رو به عنوان یک عطر خیلی زیبا نگه داشته بود ولی با توجه به نسخه پارفوم معادله جا به جا شده.
به نظرم اونتوس الهام بخش ترین عطر تاریخ بوده و هست، ولی هر چیزی زمان طلایی داره و بعد از اون باید قیمتش کاهش پیدا میکرد. و در مورد کپی کاری این رو بگم که ما همه در اول زندگی کپی کار هستیم و رفتارهای خودمون رو از پدر و مادر کپی میکنیم بعد به مدرسه میریم و سواد رو کپی میکنیم. نمونه بارزش هم نوشتن هست. فردی رو دیدین که کلمات رو به شکلی متفاوت بنویسه؟ بعد که به سنین بالاتر میرسیم از خیلی چیزها الهام میگیریم و در کنار کپی کردن دست به نو آوری های کوچکی میزنم.
06 اسفند 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی
منظور من همون نسخه پارفوم بوده در کامنت اولم. اینکه پارفوم‌ فرانسه رو عطر خالص ترجمه کنیم اونقدرها هم غلط نیست. (دقیق نیست ولی غلط هم نیست.) چرا که به نسبت دوتای دیگه خالص تره و اصولا مرزهای بین اینها اونقدرها هم واضح و تعیین شده و دقیق نیستن. پیور پارفوم که اصولا کلمه ای مال چند سال اخیر به نظرم میرسه هست، و در نتیجه آبکی شدن عطرها ایجاد شده. چه پاراگراف غرایی نوشتید در مذمت یک کلمه ی من.
07 اسفند 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالار كلوچه آرش
درود و احترام.عطری که شما تهیه کردید برای چه سالی هست؟
10 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
در کامنت قبلیم (آذر 98) نسخه 2019 رو با 2017 که از قبل داشتم مقایسه کردم و امروزم میخوام نسخه 2021 رو به این مقایسه اضافه کنم.
نسخه 2021 مثل 2017 ساخت فرانسه نوشته شده زیر محصول که با جعبه هایی که تو یوتیوب هم ازش میشه دید همخونی کاملی داشت که بازم از عطرافشان واسه ارسال محصول اورجینال تشکر می کنم. (هرچند که همچین عطرهایی اصولا نباید کپی داشته باشند ولی دارند :| )

در مقایسه با 2019 بوی مرکباتی اولیه معتدل تر شده و مدت نُت اولیه هم کمتر که به سلیقه من نزدیک ترهست این مورد و زیاد از بوی لیمویی و طولانی نت اولیه 2019 خوشم نمی اومد.
تم دودی بیشتر شده و کیفیت روایح به نظرم بهبود داشته (نسبت به 2019)

پخش بود و ماندگاری یک سر و گردن بهتر از 2019 شده و این موضوع شدیدا حس شد تو اولین استفاده. من نسخه های فرد این عطر رو تهیه کردم و بین 2017 - 2019 - 2021 (با لحاظ کردن فاکتور قیمت) شدیدا نسخه 2021 رو پیشنهاد می کنم.
17 آبان 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : حسن قلعه جوقی ایمان اسدی
بعد از حدود یکماه استفاده از نسخه 2021 میشه در جهت تکمیل قیاس 2019 و 2021 این نکته رو اضافه کرد:
ماندگاری 2019 حدود 2 الی 3 ساعت - 2021 حدود 5 الی 6 ساعت و این یعنی 2019 رو حداقل 2 تا 3 بار در روز باید تمدید کنی ( بخوانید : روزی 2 تا 3 بار برای نیم ساعتی بوی تند لیمو بدی -_- )

در مورد بحث شباهت به اونتوس به این نکته توجه کنید که بین بچ های مختلف خود اونتوس تفاوت جزئی وجود داره چه برسه به کلاب د نویی ! در این حد روش حساب باز کنید که اگه از اونتوس خوشتون میاد احتمال زیاد کلاب د نویی هم مورد پسندتون واقع میشه.
چون مخاطب شما یا اونتوس رو قبلا تست کرده که متوجه تفاوتش میشه یا اصلا شناختی نسبت بهش نداره که در این حالت هم میزان نزدیکی روایح اهمیتی نداره عملا!
14 آذر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سيامک ضمیری حسن قلعه جوقی
سلام
من نسخه 2021 را از عطر افشان خریدم با اینکه بچ کد هم داشت ماندگاری در حد نیم ساعت است، البته اون نیم ساعت هم فقط خودت متوجه میشوی هیچ کس دیگه متوجه عطرت نمیشود
28 آذر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حسن قلعه جوقی جابر اقارحیمی
سلام و احترام؛
من هم 3 نسخه 2021 با بچ کدهای متفاوت رو از عطر افشان تهیه کردم و هیچکدام مشکل ماندگاری ندارند. برای تست بهتر به نظرم روی لباس تست کنید ( 2 تا 3 پاف) و اون رو گوشه ای از اتاق قرار بدید.
مطمئنا هر از چندگاهی متوجه رایحه اش می شوید و در نهایت هم بعد از 6 ساعت خط بوی قوی ای رو از لباس دریافت می کنید. معمولا مشکل ماندگاری نیم ساعته به پرشدن شامه(عادت به بو) بر می گرده که حاصل نزدیکی طولانی مدت به منشاء رایحه است.
28 آذر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آروین غفاری ایمان اسدی
نسخه سیلاژش کپی مفیستو اینم کپی اونتوس باشه عالیه
03 دی 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : amir neda
با سلام و احترام
مطلب شما در مورد شامه صحیح است، اما تا حالا یک نفر هم متوجه این عطر در محل کار یا جای دیگر نشده و حتی همسرم که در مورد عطر های تازه خریداری شده ام نظر می دهد هنوز حتی متوجه این عطر نشده است، با توجه به اصل بودن و داشتن بچ کد معلوم هست که مدل 2021 اصل ان از نیمه دوم به بعد کیفیتش اینقدر پایین امده است، تعجبی هم ندارد خیلی معروف شده از مواد با قیمت ارزان و بی کیفیت استفاده می کند
15 دی 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : جابر اقارحیمی Farbod ajori
EDT - EDP - Pure Parfum

با اضافه شدن دو مدل EDP و پیور پارفوم به محصولات عطر افشان وقتشه نظر کامل تری (نسبت به توضیح یک خطی در عطرگرام) بنویسم، شاید موقع خرید مفید باشه برای دوستان.

نسخه EDP ورژن 2020 : اُوپنینگ!!!
شروع این نسخه بسیــــــــــــــار آرام تر/نرم تر از نسخه EDT است. اصلا اون شروع هارش و سوپر لیمویی رو نداره . با این وجود در ادامه روح کلی کار حفظ شده و مید نُت کار شباهت90% با نسخه EDT داره و میشه گفت ورژن کمی میوه ای تر (آناناس از EDT است . تجربه من از استفاده از این نسخه با پخش بوی قوی 2.5 تا 3.5 ساعت و ماندگاری 7 تا 9 ساعت (بسته به شرایط) همراه بود.


نسخه EDP ورژن 2022 : بازگشت به تنظیمات کارخانه!!!
مجددا شروع این نسخه کمی هارش و لیمویی به نظر میاد ولی همچنان بسیار کمتر از EDT . حالت میوه ای تر در این نسخه همچنان حس میشه اما پخش بو 2.5 ساعت و ماندگاری 5 تا 7 ساعت!


نسخه پیور پارفوم ورژن 2022: خودشه، ولی خودش نیست!
شروع این نسخه به نسخه EDP 2020 نزدیکه و اگر با هارش بودن شروع EDT مشکل دارید، حتما این مدل رو هم مد نظر بگیرید. بیس نُت این نسخه یه حالتی داره که هم به نظر تفاوتی با نسخه های دیگه نداره و فقط یکم جنس رایحه اش غلیظ تر / عمیق تر به نظر میاد و هم همون غلظت باعث میشه رایحه رو نسبت به EDT ، گرم تر حس کنم و در عین حال خط بوی باقی مونده کمتر تم دودی داره. اما در کل این موارد اونقدری نیست که اگه رایحه EDT رو دوست داشته باشی پارفوم رو نپسندی. پخش بوی بسیار آهسته و در عین حال سنگین و ماندگاری داره . منظورم از ماندگاری پخش بو اینه که مثلا اگر شما پس از چند دقیقه از اتاقی خارج بشی یه رد بوی غلیظ و آروم همچنان در محیط می مونه چیزی که من با ورژن EDT و EDP تجربه نکردم. ورژنی که من تست کردم 3 تا 4 ساعت پخش بوی قابل قبول و 10 تا 12 ساعت ماندگاری داره.


بریم سر اصل مطلب، کدام یک انتخاب بهتری است؟

پخش بوی بیشتر ، تم دودی تر ، شروع هارش لیمویی = EDT

ماندگاری کمی بهتر ، تم میوه ای تر ، شروع نرم تر = EDP

ماندگاری بسیار قوی تر ، رایحه غلیظ و گرم تر ، شروع نرم تر = Pure Parfum

با کلاب دنویی حال نمی کنم ، بوی خطیش آزارم میده ، کیفیت کم رایحه اش روحم رو زخم می کنه = هیچکدام!


**************************************
عطرافشان عزیز:
کاش برای هر نسخه صفحه محصول جداگانه ای در نظر گرفته می شد(مثل سایر محصولات) چون در حال حاضر با لحاظ شدن امتیازات هر سه مدل در یک محصول دیگر نمی توان از آن برای قیاس هیچکدام از نسخه ها استفاده کرد.
22 آبان 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سانیار رضا یگانه
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
ممنون از شما بررسی می کنیم

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
کلاب د نویت اینتنس ( ادوتویلت ) ۲۰۲۲
همتون بهتر از من راجع به این عطر میدونید ،خیلی کوتاه برای دوستانی که تجربه بویاییش رو نداشتن بگم ؛

۱_ یه عطر سیتروسی هست که بخاطر جنس رایحه و ترکیبات نوت اولیه‌ش ( لیمو بشکل بارز ) خوب خودشو نشون میده و پرفورمنس مناسبی داره توی ۲ ساعت ابتدایی
۲_ طبع عطر نسبتا خنکه ،ولی کاملا چهار فصله و توی هر آب و هوایی خودشو خوب نشون میده ،،خصوصا توی آب و هوای شرجی
۳_ متاسفانه از هر ۱۰ جوون که عطر می‌زنن ( فیک و گرمی ) ،۴ نفر قطعا این بو رو میدن ( بقیه‌شون هم ساواج و اینوکتوس میزنن !!!).
پس بوش خیلی هایپه و شاید به نوعی چیپ بیاد چون همه جا هست

اما مجموعه‌ی کارو بصورت جمع بندی بگم ،،
نسخه ۲۰۲۲ ادوتویلت ارزش خرید داره ،،
چون واقعا خوش ساخته ،،
شخصیت یه جوون زیر ۳۰ سال شیطونو داره ،،
پرفورمنس خوبی داره( ۵ پافش ۲ الی ۲ و نیم ساعت خوب جوابگوئه)
و قیمتش هم که عالیه

تصمیم گیری با شماست ...

پاینده باشید
14 فروردین 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : ع میرزایی احسان

درود به تمام عزیزان.
من مدل پارفوم این عطر رو تهیه کردم. در ابتدا، مقایسه ای بگم بین این و اونتوس.
اونتوس عطری هست که در ابتدا یک پخش زیادی داره و یک خط بوی کاملا قوی داره، بعد از یک ساعت این پخش بو از بین میره و دیگه چیز زیادی از عطر باقی نمیمونه. قبلا هم گفته بودم که بهترین موقع برای استفاده از اونتوس موقع پیاده شدن از ماشین هست.
نقطه مقابل این عطر هست که از همون اول پخش بوی کمی داره و لیفت نداره. در عوض ساعت ها اسکین سنت به سمت متوسط باقی میمونه.
ولی فقط اینجوری نیست که یکی بوش زیاده با ماندگاری کم ولی اون یک بوش کمه با ماندگاری زیاد. بلکه اونتوس یک فرم سبکی داره، انگار لطیف هست بوش مثل پر سبکه ولی این عطر سنگینه و عمیق. مثل تفاوت بوی سیب هست و بوی نارگیل. اونتوس یک عطر خنک تری هست ولی این یک مقدار چوبیه.
از نظر بوی عطر شباهت های خیلی زیادی دارن ولی یکی نیستن. اونتوس یک عطر ملایم هست و لطیف با کلی مواد طبیعی در حالی که این یک عطر تند و تیزی هست با مواد سنتتیک. ترشه، تنده و سنگینه. شاید شباهت داشته باشه ولی با مواد دیگه ای ساخته شده. یک فرم کریستالی داره که این فرم کریستالی باعث میشه ماندگار باشه ولی در عین حال بوش رو خشن میکنه.
بو رو نمیشه با صحبت انتقال داد ولی این شاید بهترین تشبیه میشه: اونتوس هیچ بوی قابل لمسی نداره، همه ی بوها در کنار هم به صورت ملایم قرار گرفتن. ولی این عطر بوها از هم قابل تشخص هستن. هیچ لطافتی در کار وجود نداره. مثل اینه که یک لحظه داری لیمو بو میکنی و لحظه بعدی پچولی.
ولی این عطر شباهت زیادی به اونتوس 10 داره. اون هم یک عطر خشنی هست با ماندگاری بیشتر نسبت به اونتوس. و بوی پچولی بیشتر توش قابل تشخیصه.
من همیشه در مورد قیمت مواد اولیه صحبت کردم و شاید یکی از مهمترین معیارهام نسبت به ارزش خرید یک عطر نوع و مقدار مواد اولیه ای هست که در عطر ازشون استفاده شده. این مثال بارز این صحبت هست: اگر مواد اولیه ارزون بود این دو عطر رو با یک نوع مواد اولیه تولید میکردن. ولی مواد اولیه میتونن خیلی گرون باشن. روغن بعضی گل ها بالای 1000 دلار برای لیتر هست و همون هم هر سال بوش عوض میشه چرا که به میزان بارش، نور خورشید و غیره بوی اون گل عوض میشه. به همین علت توی این عطر از مواد اولیه ارزونی استفاده شده که دیگه اون حس خوب رو نداره.
ولی خوب این دو عطر فاصله قیمتی و استفاده ای فراوانی دارن. خودش که یک پنجم قیمت اونتوسه و در طرف مقابل هم 150 میل هست و هم اینکه ماندگاری بیشتری داره و مقدار مصرف کمتر (اسپری کریدها نسبت به عطرهای دیگه خیلی مصرف میکنه). سر جمع هزینه ی استفاده از اونتوس 30 بار بیشتر هست. ولی این عطر اصلا کرید اونتوس نیست و اون بوی لاکچری رو نداره. مثل تفاوت ساعت رولکس و کاسیو هست. فرق قیمتی فراوان، هزینه ی نگهداری زیاد و حتی دقت در کارکرد، ولی در نهایت رولکس چند صد قطعه رو در کنار هم با این نظم قرار داده که سالها حرکت کنن با کمترین خطا. در حالی که کاسیو چند قطعه متحرک بیشتر نداره.
ولی اگر بخوام بر اساس قیمت بگم رقیب چندانی برای این عطر نمیشناسم. با این پول نهایتا میشه آزارو، بنتلی، مرسدس یا ورساچه خرید که اونها هم در این طیف بو ماندگاری خیلی کمی دارن.
پخش بو: متوسط رو به کم هست.
ماندگاری: نسبت به نوع بو خیلی زیاد. بعد از 6 ساعت همچنان پخش بو داره.
بلایند بای؟ اگر فکر میکنین اونتوسه نه. ولی برای یک عطر همه پسند خوبه.
ارزش نسبت به قیمت: بالا هست
نظر شخصی: اینکه بخواین یک عطر بخرین و بزنین تا خوش بو بشین هیچ جای خطایی در این عطر نیست مگر از بوی اسیدیش خوشتون نیاد ولی من نه این عطر رو میخرم و نه اونتوس رو. عطری مثل مرسدس بنز اینتنسه حس خوب بیشتری داره تا این عطر. اونتوس هم ارزش این همه پول رو نداره. این لاین عطر هم مثل لاین ساویج و YSL Y انقدر زیاد شده که دیگه چیز خاصی توش نمونده. 10 نفر عطر بزنن هر 10 نفرشون یک بویی شبیه به این بوها دارن.
وقتی تمام فاکتورها در کنار هم باشن کاری مثل اگویست و اگویست پلاتینیوم شنل هم مثل اونتوس لاکچری هستن و هم اینکه از مواد خیلی باکیفیتی استفاده میکنن و در نهایت قیمت مناسبی دارن. خود کرید اونتوس هم از یکی از کارهای شنل الهام گرفت که اگر اشتباه نکنم همین کار اگویستش بود.
من به شخصه دوست دارم اگر ماده ای قرار هست توی یک عطر استفاده بشه از همون ماده استفاده بشه نه اینکه با آکوردهایی بخوان اون ماده رو تداعی کنن. بهترین عطرهایی که من میشناسم و از این قانون پیروی میکنن عطرهای آمواژ، زرجوف و شیخ هستن و در دیزاینری ها شنل.
31 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Mercedes محسن ملکی

10
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام به عنوان کسی که اصلا اونتوس اورجینال رو تا حالا تست نکرده میگم(می‌خوام با شامه ای غیرآماتور با عطرهای حرفه ای روبرو بشم)چهار نسخه کلاب د نایت رو تست کردم که نسخه های ۲۰۲۲ادوتویلت ۱۵۰میل پرفیوم ۲۰۰میل ادوپرفیوم و ادوتویلت۲۰۱۹ بودن خب همه تقریبا این کارو میشناسن و نیازی نمی بینم رایحه رو تشریح کنم و صرفا یه قیاس بین این چهار نسخه ست بنظرم به لحاظ پرفورمنس نسخه ادتویلت ۲۰۲۲ و ادوپرفیوم ۲۰۰میل تقریبا توی یه سطح بودن
و ۲۰۱۹ و پرفیوم هم تقریبا توی یه سطح
ولی به لحاظ رایحه بنظرم نسخه ۲۰۱۹ یکمی بهتر عمل کرد البته برای شامه من
توی نسخه های جدید اون شروع سیتروسی مخصوصا نت لیمو رام تر شده و تندی و تیزی ۲۰۱۹ رو ندارن
پرفیوم رو میشه بخاطر تعدیل رایحه ای که نسبت به ادتویلت داره تقریبا عطری چهارفصل نامید
این رو هم بگم همه ی این چهارتا نسخه نیاز به ۶ پاف اسپری به بالا رو دارن و نباید با ۲پاف انتظار بازخورد داشت
نسخه ادتویلت و ادوپرفیوم یه ساعت پخش مفید و ماندگاری دو ساعت
و نسخه پرفیوم و ۲۰۱۹ یک ساعت و نیم پخش مفید و ماندگاری ۳ساعته
البته هر چهارتا نسخه تا ۲۴ساعت رایحه در محل اسپری حس میشه اگه از نزدیک بو کنید
امیدوارم مفید بوده باشه شاد و خوشبو باشید
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مجید بزمی امیرحسین الله وردی
کاملا درست و دقیق گفتی.....
منم نسخه 2019 رو دارم و با 10 تا پاف اسپری در بهترین حالت یکساعت و نیم پخش داره اونم نه تو شعاع زیادی نهایتا تا نیم متر ، نسخه 2017 رو که قبلا داشتم خیلی راضی کننده تر بود و پخشش تا 3 ساعت ادامه دار بود در شعاع بیشتر
کلا آرماف تو کلاب دی نایت بعد از نسخه های 2017 به بعد نتونست انتظاراتو بویژه تو پرفورمنس برطرف کنه و برای من بعد از اتمام این باتلم خریدش منطقی نیست ، چون فرضا 3/300 بخام پول نسخه پارفوم رو بدم با سیاژ مشابه 2019 خب یکم بیشتر هزینه میکنم و کار خوش ساخت و قوی مثل دلچی گالابانا لایت بلو اینتنس رو میگیرم با پرفورمنس قوی تر و رایحه یونیک تر.
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهربد Saleh heydari
باسلام،شما همه را که تست کردید لطفا لیمیتد ادیشن پرفیوم راهم تست کنید چیزی از ۲۰۱۷ کم نداره،یه‌سر و گردن از ۱۵۰ میل بالاتره،هم از نظر پخش هم از نظر ماندگاری
12 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محسن جمالیان دنی
سلام و عرض ادب، شما نسخه ادوتیلت این عطر رو تحیه کردید، یک سوال داشتم خدمتون ممنون میشم جواب بدید این عطر نسبت به نسخه ادوپرفیوم رایحه سنتتیک تر و مصنوعی تری داره؟ و اگه جواب مثبت بخاطر این مصنوعی بودن رایحه ریاکشن منفی دریافت نکردید از این عطر؟
و یک سوال دیگه هم داشتم دی ان ای این عطر میشه گفت خاص هست؟ یا نه مثل این بو رو میتونید تو عطر های ارزون تر هم ببینید و یه جورای نمیشه اسم خاص بودن بهش داد
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
درود مهدی جان
خیر من تفاوتی ازین لحاظ ندیدم
و در مورد ریاکشن منفی باید بگم جز یه مورد که اونم بدلیل اینکه بعد فول ور کردن وارد خونه ای شدم من ریاکشن بد دیگه ای دریافت نکردم و بالعکس کاملا مثبت بود
در مورد سوال آخرت اینکه میشه گفت خاص یا نه
باید بگم برای شامه من و اطرافیانم عطری خاص محسوب میشه و فک نمیکنم توی لول قیمتی خودش این کیفیت بو رو پیدا کنید هر چند پرفورمنسش ضعیف باشه
واقعا به لحاظ رایحه خاصه حداقل برای منی که اونتوس رو تست نکردم
هرچند رایحه های اونتوسی طور خیلی زیاد و تکراری شده اما این عطر رایحه بالانس و دلنشینی داره
بنظرم در نهایت باید شامه شما تصمیم گیرنده باشه نه اکت ها و کنش های مثبت و منفی
17 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟