ARMAF - Club de Nuit Intense for men

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-35747
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آرماف
کشور مبدأ :
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-35747
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 80
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    51
  • نمی پسندم
    42
  • - 25 سال
    9
  • + 25 سال
    56
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    53
  • رسمی
    14
تعداد رای های ثبت شده : 345
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطرافشان آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه ساخت کشور فرانسه را بفروش می رساند . تولید این ادکلن تا سال ۲۰۱۸ ساخت فرانسه است . این ادکلن یکی از نزدیک ترین رایحه ها را به کرید اونتوس دارد 

کلاب د نویت اینتنس مردانه عطری‌ست با لایه‌های پیچیده و نت‌های برجسته مرکباتی، چوبی و ادویه‌ای. این عطر جذاب با نت‌های طراوت‌بخش لیموترش، ترنج، آناناس، سیب و انگور فرنگی سیاه شروع می‌شود، درحالی که نت‌های میانی به‌واسطه عناصر نابی همچون چوب درخت قان،‌ رز و یاس شخصیت متمایزی یافته‌اند. آکورد پایانی هم از عنبر، مشک، وانیل و نعناع هندی سرچشمه می‌گیرد.

نوع عطر ادو تویلت
برند آرماف
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی ادویه ای
مناسب برای آقایان
مناسب فصل تابستان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس
اسانس میانی رز ، یاس، چوب درخت قان
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، عنبر
نمره کاربران
Club de Nuit Intense for men-آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه
رایحه
8.5
245 رای
ماندگاری
8.3
246 رای
پخش بو
8.2
246 رای
طراحی شیشه
8
246 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آرماف
اخبار برند آرماف
عطرگرام
نظرات کاربران (187 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
میگن یکی از نسخه های مشابه کرید اونتوس مردونه هست که از نظر کیفیت و ماندگاری پخش قابل قبول تر از سایر کپی ها این کاره.
خوشحال میشم نظر باقی دوستان رو هم بدونم.
22 خرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سارا تیاری علیرضا
سلام بنده درحال حاضر از این ادکلن استفاده میکنم .به نظر من از بین سایر کپی های کرید اونتوس ، کیفیت خیلی خوب ، شباهت بسیار خوب، ماندگاری و پخش خیلی خوبی هم دارد با تشکر.
23 خرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن مقدم ملودی

کلاب د نویت از نظر رایحه شباهت زیادی به اونتوس داره از نظر کیفیت پخش و ماندگاری هم به نظرم در رده متوسط قرار داره قیمت این محصول هم حدود 120 تا 140 تومان هست.
24 خرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سارا تیاری ملودی

سلام.خسته نباشید..از کجا بدونیم این ادکلن اصل هستش و فیک نبست؟منظورم اینه مثل بیشتر ادکلنا ایا سریالی رو شیشه و جعبه ش هستش؟
27 تیر 1396 پاسخ تشکر

6
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
یک کپی نسبتا خوب از اونتوس با پرفورمنس مناسب.
من اصلا طرفدار برندهای کپی کار نیستم اما باید قبول کرد که آرماف تو دو تا از کارهاش خیلی خوب کار کرده
Club de Nuit Intense و Tres Nuit اولی رایحه اونتوس و دومی گرین آیریش توید رو شبیه سازی میکنه.
اگه واقعا میخواین کار کپی تهیه کنین آرماف خیلی از ریو بهتره، حداقل برندیه که تو فرگرنتیکا کارهاش ثبت شده و تو بقیه کشور ها هم فروش میره. هر دو محصول مهمش قیمت خوبی دارن، club de nuit زیر 150 و tres nuit زیر صد تومن هستن.
نکته آخر هم اینکه شاید از خیلی ها بشنوین که این کارها به خوبی اصلشون هستن و اصلا دلیلی نداره تا مثلا tres nuit هست کسی گرین آیریش توید بخره! این افراد یا عطر اصلی رو بو نکردن یا از فاصله و روی تن کس دیگه ای بو کردن، کیفیت سینتتیک این کپی‌ها در مقایسه موازی با کارهای اصلی غیر قابل انکاره. کپی خریدن به خودی خود اشکالی نداره ولی آدم باید یادش باشه که هرچی پول بده آش میخوره.
21 مرداد 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط پارسی
بنده با نظر شما کاملا موافقم. در بین کلون های فراوان اونتوس این مورد از همه بهتره. برند آرماف کلن کار های کپیش زیاد هست. درباره ی تفاوت های این عطر با اونتوس باید بگم که در اوپنینگ شباهت زیادی با هم ندارند. آرماف بوی تند و تیز تری داره و یکم رایحه ی لیمویی داره به جای آناناسی. ولی توی درای داون جایی که نت ها شبیه اونتوس میشن. برای دوستان باید گفت این عطر برای کسی که اونتوس رو دوست داره خوبه ولی جایگزین اون نیست.
05 شهریور 1396 پاسخ تشکر
جناب م. س.
با سلام
من Club de nuit رو هفته پیش خریدم 100 تومن ، اصل هستش و بازخوردهای زیادی هم ازش گرفتم ، البته اونجایی که من خرید می کنم قیمتاش خیلی خوبه اما 140 که سایت های اینترنتی می دن هم یکم بی انصافیه
11 شهریور 1396 پاسخ تشکر

J J
6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
6
طراحی شیشه
خیلی بزرگش کردن اصلا اون چیزی که میخونه ادم ازش تعریف میکنن نیست .
کاملا معمولی و حتی کمی هم سر درد آور بنظر من کیفیت ماین بهتره فقط پخش بوش یکم کمتره که البته پخش و ماندگاری اینم چندان تعریفی نداره.
03 شهریور 1396 پاسخ تشکر

درود به همه دوستان
من هیچ وقت اونتوس نداشتم، اما نسخه اصلیش رو تست کردم واقعا شاهکاره و چیزی که ناراحتم میکنه اینه که حتی اسمارت کالکشن 15 میل با قیمت خیلی ناچیز هم کپی اونتوس رو زده
قطعا هیچ کدوم از کپی ها ارزش کار اصلی رو ندارن و جایگذین اون نمیشن
بین کپی هاش فقط ماین و اسمارت رو داشتم اما کار آرماف رو هم تست کردم و واقعا بهتر از هر کپیه دیگه ای همین آرماف بود
من که قطعا بخاطر کپی های بسیار زیاد، دیگه هیچ کدوم رو نمیخرم اما کسی اگه دنبال یه کار مشابه با کیفیته این کارشو راه میندازه حسابی
05 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سارا تیاری

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
در این حد بگم که کسی نمی تونه به این عطر ایراد بگیره حتی سخت گیرترین ها !!!
من این عطر رو چند هفته قبل برای همسرم هدیه گرفتم ، از نظر پخش بو و ماندگاری عاالیه ، فقط برای خرید مراقب نمونه های فیک و تقلبی این عطر باشید ، بازار پر شده از نمونه های تقلبی و فیک این عطر
این عطر محشره ، دقیقا بوی کرید اونتوس رو میده ، من هر کجا که استفاده کردم ازم در مورد اسم عطرم سوال کردن ، در خریدش شک نکنید
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مینا حاتمی سارا تیاری
سلام دوست من
اولأ این عطر مردونست، احتمالأ زنونش رو گرفتید.
دومأ این عطر اماراتی هست و قیمتش حدود 100 تومنه، اگه اینم فیک داشته باشه که دیگه واویلا!
سومأ همچین هم این عطر زیاد تو بازار نیست، دیروز 4 تا مغازه در وزرا هیچ کدوم نداشتن ازش!
چهارمأ فردا میرم بلایند بایش میکنم چون بنا به صحبت دوستان بهترین کپی کرید هست و قیمتش هم خوبه.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد رضا جلالی کهنوج سید سجاد امیری نسب
پویاجان منتظر فیدبکت هستیم در مورد این ادکلن ... با تشکر
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد رضا جلالی کهنوج
پویای عزیز،
متاسفانه فیک این کار هست و تا جایی که من شنیدم کیفیت خیلی افتضاحیم داره. البته شما که خودت اینکاره ای، ولی سایر دوستان حتما از جای مطمئن خرید کنن.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد رضا جلالی کهنوج پویا
م. س. عزیز
حضور شما اینجا بسیار ارزشمند هستش، به خصوص با غیبت صغری و شاید کبرای ایکاروس عزیز و مغرورمون.
همیشه از شما یاد میگیرم.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
نظر لطفته پویای گرامی،
کاش ایکاروس هم کامنتهای دوستدارانشو ببینه و برگرده. جای کامنتهای پربار و زیباش واقعا خالیه.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر

دوستان بنده به عنوان کسی که عاشق رایحه ی اونتوس هستم، بارها مشاهده کردم که روی محصولاتی مشابه اونتوس خیلی صحبت شد، بنابر این آنها را یک به یک تست کردم. مثل اویتوس ریو، میکالف رویال وینتج و آرماف دکلاب. (اولا بگویم تقریبا از سال جدید اونتوس را که به آن بسیار علاقه دارم دیگر استفاده نمیکنم، زیرا بسیار در مترو و جاهای دیگر مشابه آن به مشامم خورده)
دلیلم برای تست این بود که حالا چیز مشابهی اگر وجود دارد با قیمت کمتر چرا که نه؟ آنرا استفاده میکنم. اما واقعا دوستان در مورد تک تک اینهایی که نام بردم خیلی اغراق کرده اند دوستان هیچ کدام چیز مناسبی نیست. واقعا نمیدانم بعضی ها این همه هیاهو چرا درست میکنند درمورد این عطرهای بی ارزش.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
اونتوس چیزی است که وقتی باز می کنی تو را می برد به جنگلی پر از رایحه های تازه و پر از میوه مثل تصاویری که از جنگل های هند یا آمازون با آن توکاهای رنگارنگ میبینم، اما رویال وینتج که واقعا بد است و احتمالن اگر بعد از یک مهمانی آشغالهایتان انباشته شده باشد و مقداری هم از تفاله چای در آن آشغال مانده باشد وقتی داری آن آشغال را میبری خالی کنی یک لحظه ممکن است آن بو به مشام بخورد دقیقا رویال وینتج همان شکلی است. بوی آشغال مانده میوه ها را میدهد درحالیکه اونتوس واقعا بوی تازگی و طراوت دارد در ابتدای باز شدن. محصول ریو نیز بسیار تیز و سردرد آور است و همینطور آرماف دکلاب که خطی و شیرین و بی روح است و مثل ماکتی از اونتوس می باشد.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
امیر گرامی،
در مورد اینکه هیچ مشابهی خود اونتوس نمیشه حق با شماست. هنوز هم که هنوزه وقتی بوی اونتوس رو استشمام میکنم از کیفیت و زیبایی رایحه اش متحیر میشم. درسته که یه مقدار بخاطر کپیهای زیاد بوش خز شده ولی صفت کینگ برازنده اشه. بخصوص توی تست موازی فرق اونتوس با کپیهای بی شمارش کاملا مشخصه.
اما برخی کپی ها کارهای بدی از آب در نیومدن و برای عامه مردم یادآور جادوی اونتوسن، همین کلاب د نویت رو من از سر کنجکاوی خریده بودم، توی خونه بود و استفاده خاصی برام نداشت تا اینکه شوهر خواهرم اومد خونه ام و به محض استشمام بوش گفت اونتوس! بعدشم با کلی اصرار شیشه عطرو از من خرید.
من و شما به جهت تست کارهای مختلف شامه مون بوهای ضعیف و بی کیفیت رو زود پس میزنه، ولی بیشتر مردم اینطور نیستن. هایپ شدن کلاب د نویت دقیقا نشونه همینه که بیشتر افراد به این عطر نمره قبولی میدن.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Kaveh Ali lotfi
در واقع قصد من از این مبحث فقط مشخص کردن این نکته است که چرا اینقدر هیاهو؟؟!!
در مورد کپی های بی ارزشی که می خواهند تقلید کنند.
البته این را واقعا باید اذعان کنم که در روند همین بررسی هایم یک چیز بسیار ارزشمند هم یافتم https://www.atrafshan.ir/view/6753/Orion
در واقع در حدو اندازه ی اونتوس من با رایحه ی اوریون تیزیانا ترنزی حال کردم. چیزی که حتی کمی که میگذرد راه خودش را میرود و واقعا به نظر من استایل دارد برای خودش و حرف جدیدی میزند. آن تم خامه مانند نوت های میانی اش واقعا مشام آدم را پر می کند. اگر از من پیشنهادی باشد همین اوریون است که لینکش رو هم در بالا کپی کردم.
کاش میتونستم بهتون آدرس بدهم که تمام این کپی ها را تست کنید پول بابت این بی ارزش ها ندهید اما قوانین اینجا اجازه نمی دهد.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Kaveh Ali lotfi
با تشکر از امیر و م.س عزیز.
با اجازه از دوستام امروز یک عطر جدید رو تست کردم که با توجه به نتهاش توقع تشابه اندکی با اونتوس رو ازش داشتم. کاری نسبتا با کیفیت از برند v canto به اسم arsenico. در لحظه ی اول شباهتی با اونتوس داره (بیشتر به خاطر نت آناناس ولی بعدا تبدیل با یه رایحه ی کاملا متفاوت با فضایی دودی تر و چوبی تر. دوستان دقت کنند که این کار یک کپی از اونتوس نیست بلکه یک کار نیش متفاوت در اون فضاست.
09 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی امیر
آقای لطفی یه جورایی منظور منم بیان کرد. حتی عطرهای کپی رو باید در درجه اول مستقل قضاوت کرد. کلاب د نویت با توجه به قیمتش عطر خوبیه، پرفورمنس خوبی هم داره. حالا بخاطر شباهتش به اونتوس هایپ شده. درسته که در مقابل اصل جنس عددی نیست ولی بازم تو رده خودش ارزش خرید خوبی داره. اگه یه بنده خدایی بخاطر علاقه اش به اونتوس و محدودیت بودجه اش این کارو مصرف کنه چه اشکالی داره؟! طرف در درجه اول یه عطر خوب و متناسب با بودجه اش خریده و اصل مطلب همینه.
حتی اگه هیاهوی اطراف کپیهای اونتوس بی دلیل باشن بازم ارزش اون عطرهای کپی زیر سوال نمیرن، چون ممکنه به خودی خود عطرهای خوبی باشن. بخصوص که خیلی از اونها ممکنه در اصل کپی نبوده باشن و شباهتشون به اونتوس اتفاقی باشه.
09 شهریور 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی Kaveh

تنها عطری که زدم و چند نفر تو خیابون ازم از اسمش سوال کردند این عطر بوده ! با اینکه خودم چیزی حس نکردم ! مشکلی که این عطر داره اینه که مدیریت مصرف نمی تونید کنید چون مایع داخلش پیدا نیست و ممکنه یک مرتبه بیایین عطر بزنین ببینین تموم شده !! به نسبت قیمتش عطر خوبیه و عطر avenger محصول ژاک ساف که هم قلمی داره و هم صد میل ( قلمی تو داروخانه ها هم موجوده ) بوش به این عطر نزدیکه .
09 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سارا تیاری محمد رضا جلالی کهنوج

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام دوستان
خواهشأ در نمره دادن به این عطر اغراق نکنیم.
فکر نمیکنید برای یک عطر اماراتیه 90 تومانی نمرات 9.8 زیاد باشه؟ البته فروشنده روی دستم زد و حتی بعد از استحمام وقتی بینیمو چسبوندم ته بوش می اومد.
بنده همین دیروز 4 شیشه عطر شرکتی و اصل خریدم.
اسپایس بامب به قیمت 225، وان میلیون ابسولوتلی گلد به قیمت 240، جوپ اوم به قیمت 98 و همین عطر به قیمت 90.
به زودی برای همشون بررسی مینویسم.
10 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر م. س.
سلام عزیزم
مهم اماراتی یا فرانسوی یا سوییسی بودن عطر نیست
مهم ماندگاری و پخش بوی یک ادکلن هست که خوشبختانه روز به روز امتیاز این عطر داره بالاتر میره و بازار رو قبضه میکنه
در ضمن قیمت خیلی خوبی گرفتی
۹۰ تومن از کجا؟!
ندیده بودم جایی زیر ۱۴۰ بدن !!!
10 شهریور 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی Kaveh
حسین جان سلام
آخه 9.8 میشه جزو تاپ تن دنیا!!
من همه ی عطرامو از پاساژ ش ت و م در بازار بزرگ میگیرم.
عطر فروشیهای آنلاین و خیلی فروشگاه ها هم از اینجا میگیرند.
این دو پاساژ هم عمده و هم خورده فروشند.
10 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : امیر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟