CLIVE CHRISTIAN - No 1 15th Year Anniversary Women

کلایو کریستین شماره 1 15 ایر آنیورساری وومن

زنانه
کد کالا : ATR-35148
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : کلایو کریستین
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35148
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
توضیحات

کلایو کریستین در سال 1999 می‌خواست کالکشن عطرهای لوکسش را با یک ادیشن خیره‌کننده و خاص افتتاح کند که به‌سادگی بتواند به بهترین عطر جهان تبدیل شود. کلایو کریستین به عطرسازانی که با آنها همکاری می‌کرد، دستور داده بود که از نظر هزینه‌های مالی هیچ ملاحظه‌ای نداشته باشند و فقط دنبال کمیاب‌ترین و نفیس‌ترین مواد اولیه بگردند تا درنهایت عطری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را خلق کنند که بهترین عطر در میان بهترین‌ها باشد. پس این‌که این عطر به گران‌قیمت‌ترین محصول در جهان عطرسازی تبدیل شده، به‌سادگی به این ویژگی برمی‌گردد که هنگام خلق بهترین‌ها هرگز نباید به هزینه‌های مالی فکر کرد. نتیجه نهایی خلق عطرهایی درجه‌یک است که همانند کیفیت‌شان شماره 1 نام دارند و همان‌طور که کلایو کریستین همیشه اعلام کرده است، عطرهای قلب او هستند.

عطر شماره 1 که حاصل اشتیاق برای خلق عطری خاص بدون توجه به هزینه و بدون هیچ محدودیتی است، به گران‌قیمت‌ترین عطر جهان تبدیل شده؛ عطری که لحظه‌ای خاص را در تاریخ عطرسازی بریتانیایی رقم زده و در سال 2003 نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

از آنجایی که 15 سالگی می‌تواند عدد مناسبی برای یک سالگرد جذاب و خاص باشد، کلایو کریستین هم می‌خواهد به عاشقان این عطر زیبا و خاص یک ادیشن بسیار ویژه را تقدیم کند که هم نوعی ادای احترام به عطر شماره 1 است و هم 15 سالگی این عطر را جشن می‌گیرد. بطری‌های خلاقانه و نوآورانه کلایو کریستین شماره 1، مناسبت‌های ویژه را به رویدادهایی خاص‌تر تبدیل می‌کنند و این روند به یکی از سنت‌های برند کلایو کریستین تبدیل شده است. دوستداران عطرهای کلایو کریستین حتما عطرهای ادیشن محدود شماره 1 امپریال مجستی را در سال 2005 به یاد دارند که 10 بطری از آنها تولید شده بود. بطری‌های کریستالی و دست‌ساز این عطرها توسط باکارات طراحی شده‌اند و تاج‌های نمادین کلایو کریستین هم جلوه‌ای خاص‌تر به آنها بخشیده، درحالی که هر کدام از آنها با یک الماس پنج‌قیراطی کامل می‌شوند. سپس به مناسبت جشن سلطنتی ملکه بریتانیا در سال 2013، ‌500 بطری طلا از این عطرها ساخته شدند که تاج طلایی زیبایی داشتند تا به ملکه الیزابت دوم ادای احترام کرده باشند. قبل از این رویداد خاص،‌ بطری‌های سال 2006 کلایو کریستین را باید در نظر گرفت که طراحی اصلی و زیبای بطری‌های کریستالی شماره 1 را داشتند، درحالی که تاج طلایی این برند هم بر قسمت بالایی این بطری‌ها می‌درخشید. اینها صرفا نمونه‌ای از انبوه طراحی‌های خلاقانه‌ای هستند که همگی با الهام از این عطر خاص و شگفت‌انگیز خلق شده‌اند.

جزئیات خاص و تاج طلایی شاخص و زیبا، از نشانه‌های محصولات خاص کلایو کریستین است. ادیشن‌های جشن 15 سالگی شماره 1، ‌آمیزه‌هایی پیچیده‌تر، ‌غنی‌تر و غلیظ‌تر را عرضه می‌کنند. ادیشن ظریف و آرامش‌بخش زنانه دارای آمیزه‌ای گل‌فام و شرقی است، درحالی که ادیشن خاص مردانه آمیزه‌ای چوبی و شرقی دارد. هر دوی این عطرها با استفاده از بهترین ترکیبات با بهترین غلظت‌ها طراحی شده‌اند و ناب‌ترین عصاره‌ها نیز توانسته‌اند ژرفا و کیفیت شگفت‌انگیزتری را در آنها پدید آورند.

بطری‌های این محصولات خاص و گران‌بها 50 میلی‌لیتری هستند و فقط 1000 بطری از آنها تولید شده است ــ‌ 500 بطری از ادیشن زنانه و 500 بطری از ادیشن مردانه. هر کدام از این عطرها به‌صورت جداگانه شماره‌گذاری شده‌اند و وقتی به فروش برسند، دیگر مانند آنها تولید نخواهد شد. پس از قبل از این‌که این عطرهای خاص برای همیشه از جهان عطرها ناپدید شوند، حتما یکی از آنها را به چنگ بگیرید!

برند کلایو کریستین
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، هل ، فلفل قرمز شیرین ، آلو ، هلو ، آناناس ، زردآلو
اسانس میانی رز ، زنبق ، میخک صدپر ، یاس، گل یلانگ ، ارکیده
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
No 1 15th Year Anniversary Women-کلایو کریستین شماره 1 15 ایر آنیورساری وومن
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟