CLIVE CHRISTIAN - Jump Up And Kiss Me Hedonistic (2021)

کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک 2021

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-54045
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کلایو کریستین
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-54045
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 450
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
22,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 31
توضیحات

CLIVE CHRISTIAN Jump Up And Kiss Me Hedonistic (2021) - کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک 2021 عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است .

کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک 2021 در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته جولی پلوچت خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، بهار نارنج، گریپ فروت ، سالویا اسکلاریا، برگ بنفشه ، چای میت، آلبالو ، ریشه زنبق، یاس، تنباکو ، پاپیروس ، دانه تونکا ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، لابدانیوم، چوب کشمیر می باشد.

برند کلایو کریستین
عطار جولی پلوچت
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، بهار نارنج، گریپ فروت ، سالویا اسکلاریا، برگ بنفشه ، چای میت، آلبالو
اسانس میانی ریشه زنبق، یاس، تنباکو ، پاپیروس
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، لابدانیوم، چوب کشمیر
نمره کاربران
Jump Up And Kiss Me Hedonistic (2021)-کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک 2021
رایحه
9.2
14 رای
ماندگاری
8.6
14 رای
پخش بو
8.5
14 رای
طراحی شیشه
9.4
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
من که عاشق بوش هستم
ماندگارش قابله قبوله ولی پخش بوش ب نظرم خیلی کمه
14 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
بهترین عطری که دارم با اختلاف
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی محسن جمالیان

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام و احترام
دکانت این‌کار چند روز پیش به دست من رسید(از پیج e***** که اولین بار بود خرید میکردم و با فرض اصالت دکانت)

دو بار اسپرسی کردم (شب) آلبالو با قدرت بیشتر و بعدش تنباکو رو میتونم با شامه غیرحرفه ایم حس کنم.یک‌نت دیگه هم هست در ابتدا که نمیدونم چیه و یک حس مرموز داره احتمالا چای باشه یکم خاکی طور شاید.طبعش هم بنظرم مناسب پاییز زمستان و هوا خنکه!
یک‌مشکلی که راجع به عطرهایی که خیلی تبلیغات دور و ورشون هست وجود داره اینه که به شدت انتظار رو بالا میبرن از کار و ادم موقع تست انتظار یک‌کار فضایی رو داره!.مثلا در خصوص الکساندریا دو هم تبلیغات گسترده دور اون باعث شد انتظارم خیلی بالا بره و وقتی بوش کردم یکم شوک بشم و بدم بیاد ولی وقتی مدتی ازش گذشت نظرم راجع بهش عوض شد (نه اینکه عاشقش بشم ولی با توجه به موندگاری وحشتناکش و عودش که آزار دهنده نیست ازش استفاده میکنم به صوت ترکیبی با عطر دیگه از زارا که نت تمشک داره😅 که ترکیب من‌در آوردیه خوبی شده)
در خصوص هدونیستیک حقیقتا تبلیغات دورش مثل اینکه بهترین عطری هست نه تا حال بو کردید و حتی اسم عطر باعث شد انتظار بیشتری داشته باشم ولی خوب واقعا رایحه قابل قبولی داره که مشابهش رو تست نداشتم قبلا و حتی میتونه عطر امضا باشه اماددر حد تبلیغات دورش نیست بنظرم.

اما ایا هدونیتسیک جامپ اند کیس می جمله ای که روی شیشه نوشته رو عملی کنه؟فکر نمیکنم در اون حد😅ولی بازخورد منفی نداره و مثلا در مقایسه با الکساندریا دو به نظرم عامه پسند تره
پرفورمننس کار :به نظرم شروع پر قدرت و پخش خوبی داره ( با ۵ پاف) ولی موندگاری؟خیر موندگاری بمبی نداره.موندگاری متوسط.

در کل با این برچسب خرید و به ویژه اینکه ۵۰ میلش این قیمته یک‌مقدار ادم رو مردد میکنه.البته بنظرم بایدچند بار دیگه تستش کنم😊
20 دی 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : علی محمدعلیان جواد وزیری

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه


عرض ادب و احترام.
از همون لحظه اول که این کار رو اسپری کردم متوجه شدم که با یه کار بسیار شلوغ طرفم که تفکیک نت هارو بسیار سخت میکنه.در لابه لای این طوفان میتونم رایحه مرکبات،کمی گل یاس و البته آلبالویی رو تشخیص بدم که بسیار زیباست و کمی حس ترش بودن داره.البته در ادامه گل یاس خودش رو از این بهبوهه کنار میکشه و در سایه کمرنگ شدن نتهای اولیه قدرت بیشتری پیدا میکنه و ترکیب بسیار زیبایی رو با تنباکو،چوب صندل و وانیل میسازه.همونطور که گفتم تعداد نتهای سازنده بسیار زیاده و تشخیص یه سریاشون واقعا کار من نیست.برای مثال نمیتونم بوی زنبق و چرم رو در این کار تشخیص بدم و اگر هم وجود داشته باشند در سایه قدرت نتهای دیگر در پشت‌پرده گمن.
اسم این کار کاملا برازندشه چرا که جامپ اند کیس می عطر نزدیکی و قرار های دو نفرست و به هیچ وجه نمیتونه برای استفاده روزانه و همینطور رسمی مناسب باشه.
در کل عطرهای کلایو کریستین از کیفیت،شفافیت و همین طور پخش و ماندگاری بسیار مناسبی برخوردارند ولی خرید عطرهای این برند با این هزینه های گزاف صرفا میتونه از جنبه لوکس بودن و ارضای روحی موجه باشه.اگر با هزینه مشکل ندارید میتونید کارهای این برند رو تهیه کنید و از این حس بی نظیر لذت ببرید اما اگر منطقی به قضیه نگاه کنید و بیشتر از اسم برند برای مایع داخل شیشه ارزش قائل باشید میتونید به جای یک عطر صد میل از این برند،دو الی سه کار بسیار فاخر از برندهایی مثل زرجوف،تامفورد،امواژ و … تهیه کنید که قطعا این خرید منطقی ارزش بسیار والاتری رو خواهد داشت.
با ارزوی اوقات خوش و معطر برای دوستان عزیزم
20 دی 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : شاپور اتش Haddock

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام و احترام : تازه به دستم رسیده و تست کردم برای من مخاطب عام در عطر که آنچنان قدرت تفکیک بعد از کرونا ندارم و فقط عاشق رایحه های خاص هستم به شدت خوشبو و تا حدود زیادی خاص است و به نظرم هر چند قیمتش مقداری بالا است اما به جای خرید چند عطر معمولی خرید این عطر توصیه میشود و برای خاص پسندان به شدت توصیه می گردد.بعد از چندین بار استفاده سعی خواهم کرد بیشتر خدمت عزیزان توضیح بدهم.
08 دی 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی دنی
درود
من‌هم سفارش دادم و احتمالا تا آخر هفته به دستم‌میرسه.
طبعش گرمه با معتدل؟
08 دی 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی بابک
درود جناب اسدی واقعا به خاطر انتخاب فوق العاده تون به شما تبریک میگم .هر چقدر زمان میگذرد این کار بیشتر خود نمایی میکند.
به نظرم معتدل بگیم بهتر است .اما در این شبها هم عجیب دلبری میکند.
09 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی فاطمه فیضی

هدونیستیک -کلایو کریستین
Jump up and buy me --

■ در یک جمله:
- با اختلاف ، از مدرنترین روایح فعلی دنیای عطر و در عین حال هر سلبریتی یا مدلی ست که برایش بشود غش رفت.. یک شادمانی لوکس ، به شدت آزاد، سرخوش و بی خبر از اخبار و خاورمیانه و جهان و پیچیدگی هایش‌ ..

■ شادمانی؟
از شادمانی نوشتن کار دشواریست. یک جایی شادمان زیستن حتی انکار ِ "دیدن و فهمیدن" است. ولی این شادمانی ِ بی خاطره است‌ . اولین باری که تستش کردید یاد این جمله ی من خواهید افتاد. شاد زیستن ، بی خاطره. انگار جهان شما را در آن لحظه بی هیچ خبر و قصد آزاری میان یکی از همان بارو و سرسراهای لوکس رها کرده است که واژه ی "نمایش ِ خوشبختی " را یک امتیاز بالا ببرد. بی خاطره. با تقدیری که بر پیشانی اش نوشته : زندگی بی رنج و بی درد. تا به انتها. همان فانتزی ِ پر حرارتی که چشم های کودک را می بیندد و خود را صاحب بالاترین مبلغی میداند که صفرهایش را بلد است بشمارد و در همان رویاها سراغ خریدن گرانترین ها میرود‌. همان استوری های پ اینستاگرامی که برای ثانیه ای از داخل اتاقت یقه ات را میگیرد و میبرد در اتاق سفیدی با آبرنگ های فراوان و از تو میپرسد : اگر ثروت ایلان ماسک را داشتی چه کارهایی میکردی..

■ رایحه را بگو:
اکورد-گورمند-امبری که از جنس وانیلی-مشکی-فرویتی و کمی رزینی-فلاوری . اتمسفر فرویتی-پودری و فرویتی-پاستیلی .. المان های تینیجری ِ مدرن در دل المان های جوان و لوکس .. وسط پر خرج ترین لابی برجی که دیده اید پیاده تان میکند با این حس که به تمامی از آن شماست.

■ کیفیت عطر :
به شدت درست. پرفورمنس خود تکرار ، شیوا ، بدون خستگی شامه ، بدون تراکم و رها و آزاد.

■ رقیبش در این استایل :
استارلایت -زرجف.
استارلایت ماندگاری و پخش بوی هدونیستیک را ندارد. اما او هم رها و آزاد و شادمان و بی خاطره است. همچنین کوپل امبر استار-استار ماسک. با یک لایرینگ بر پوست ۱ به ۲ (امبر استار به استار ماسک) آنهم عطر ِ جهان فانتزی ست.


■ این رقم خرید :
- حس آمیزی ، القا ی حس بر فرد و مخاطب ، پرفورمنس ایده آل ، همخوانی اسم و هدف و رایحه. کم تکرار است .

■ ریفرموله؟
خیر. هم سال قبل آن را خریده ام هم امسال. برخلاف کلایو کریستین ایکس و بعضی دیگر از کارهای این برند چوب ریفرموله به تنش نخورده است.

■ امتیازت به کار:
- ۶ از ۱۰

■ آنهمه تعریف و ۶ از ۱۰:
موضوع رقم خرید نیست. موضوع چیزیست که من به آن گروگان گرفتن ِ احساسات مخاطب میدانمش. چینش ِ به شدت سنسوال و اغواگر نت ها کنار یکدیگر دست مخاطب را میلرزاند که این بد نیست‌ . اما مشکل من نداشتن چهره و کاراکتر در عطر است. آکورد فرویتی-پودری عطر را صاحب چهره و کاراکتر نمیکند. باتل صرفا حاوی یک رایحه است که به شدت زیاد قولی که روی باتل نوشته شده است را بلد است پیاده کند.. اما کاراکتر نمیپذیرد ، چهره ندارد و فقط زیباست. بگویم زیبای بی مغز ناراحت میشوید ؟ ناراحت نشوید . زیبایی، بیش از عقل ، افیون دارد و این خاصیت آن است. .. افیون زیبایی.. زیبایی چهره و مو و اندام ، چیزی که یکی دارد دارد و یکی ندارد و برای او زودتر ، ولع نزدیک شدن وجود دارد.. یکی از آن دور بلند میگوید: آقا زیبایی درون مهم تر است. زبر لب میگویم : ولی آن کسی که اکنون داخل است و پذیرفته شد نه تو بودی و نه من.
میگویم : بر منکرش، من هم مانند خودت طرفدار مغزم .. حتی اگر ادایش را در بیاورم. یکی از دور بلند داد میزند : طرفداران عقل ، کچل های شکم گنده یا لاغرهای پر آبله هستند. نیستند؟ میگویم : حق شاید با تو باشد. و بعد داخل دفترم جلوی هدونیستیک مینویسم : کسی که زیباست میتواند دیکتاتور باشد ؟ منتظر چطور ؟

■ چرا از عطری که به قول تو مغز و چهره و خاطره ندارد دو باتل گرفته ای ؟
- کارکرد عطر همواره دیالوگ گویی نیست. ما گوشه نشینان کوزه شکسته و خیامِ غرق در صورت فلکی معبود نیستیم که مکررا LAVS بزنیم. کاش بودم. همواره نمیتوانیم باشیم. من اموخته ام بپذیرم که ضعف هایی در من است . کِی؟ وقتی که لکه ی نابهنگام ِ ایجاد شده بر پیراهن را با شال پوشاندم‌ . بله همین یک تصویر از من کافیست که بدانم اساسم بر پوشاندن ضعف است. هدونیستیک شال روی لکه است. آدمیزاد ، پوشش خویشتن است. ولو اگر نداند.

■ بین این کار و فا*ین فبیولس و الکساندریا ۲ و انجلز شر و انیگما روژا و اونتوس و توسکان لدر و ...... ؟
- اکنون که این را میخوانید احتمالا برخی تان اینگونه لیستی دارید که ریال بر ریال گذاشته اید که یکی را تصاحب کنید . این چرخه بی انتهاست عزیز جان‌ . تا ابد در اسامی برندها و محصولات جدیدشان پیچ و تاب خواهی داشت. اگر با خریدن این کار قرار است تا ماهها فرصت خرید عطری را نداشنه باشی ، پیشنهاد میکنم این کار را نکنی‌. عطر برای بی وقفه لذت بردن و اسپری کردن و مصرف است. نه پنهان کردنش در کمد و با وسواس و اکراه اسپری کردن. بیرون از اینها انتخاب های بیشماری وجود دارد که بتوانی به قامت مصرف کننده در بیایی . به این معنا که واقعا عطر را مصرف کنی. که واقعا هر زمان تمایل داشتی انگشت بر افشانه فشار دهی .. فکر نمیکنم در نهایت اختلاف رایحه ی یک عطر آنقدر از دایره ی سلیقه و طبع شخصی و مقبولیت "بینابین" خارج شود که وارد دایره ی "اعجاز" و "رب النوع" شود.
01 آبان 1402 پاسخ تشکر
88 تشکر شده توسط : Sepehr s سالار كلوچه
وقتی به دوستانم میگویم که مدتی است یکی از مشغولیت‌های جدی‌ام خواندن کامنتها درباره عطور ( عطرها! ) است، در چشمانشان میخوانم که چقدر لوس ، چقدر فانتزی ، مرفه بیدرد ...
وقتی میگویم از این راه ، مجرای جدیدی برای دیدن دنیا و آدمها و رفتار و امیال ادمها برایم باز شده ، باز هم در چشمانشان میخوانم چقد لوس ، چقدر ....‌
وقتی میگویم در کامنت‌های چند تن از عاشقان عطور ( باز هم عطرها ! ) میتوانم شرح و بیان احساسات و درونیاتی را بیابم که یا نمی‌شناختم‌شان یا اگر هم می‌شناختم ، نمی‌توانستم شرحشان بدهم‌، بلد نبودم چطور به کلمات تبدیلشان کنم ، راهی برای ابرازشان نداشتم .. باز هم در چشمانشان میخوانم چه ....
چقدر محرومند از ایکاروس و امثال ایکاروس .
ممنون که هستی ایکاروس عزیز.
02 آبان 1402 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : احمد شجاعی 🄼🄾🄽🄰
سلام جناب ایکاروس بزرگوار، امیدوارم سوالمو ببینید. این عطر با توجه به تاریخ پخشش که سال ۲۰۲۱ عه و همه گیر شدنش حداقل توی وطن ما، توی سال ۲۰۲۳ ایا واقعا لایق این همه گیری هست یا این موقعیت رو مدیون تبلیغات و رسانست و رایحه ای به اندازه معروفیتش جذاب نداره؟؟؟
05 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سميرا_ال

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
اگه بگن همه عطراتو میگیریم فقط یه دونه میتونی برداری هدونستیک رو برمیدارم انقدر که این همه چی تمامه بنظرم گروه بویایی وسیعی رو در بر میگیره تا مدتها میتونه عطر امضا باشه و ازش سیر نشید توی نت اولیه بعد از اولین پاف خنکا و فراحی مرکبات و چند دقیقه بعدش رایحه آلبالو دماغتون رو فرِش میکنه توی روایح میانی بصورت خیلی جذاب تغییر ماهیت میده و به سمت گرما و شیرینی میره ولی نه اونقدر که متوجهش بشید ودر نهایت خانوم جولی هنر عطاریشو به رخ میکشه توی نت نهایی با یه عطر گرم و شیرین قدرتمند ولی بسیار جذاب که اصلا آزار دهنده نیست مواجه میشید رایحه وانیل بقدر زیبا لای روایح جاگذاری شده که اصلا اذیت کننده نیست ولی باز هم بخاطر نت های میانی و پایانی بهتره توی پاییز و فصول سرد استفاده بشه واقعا برازنده اسمش "بپر بغلم و ماچم کن" هست! ماندگاری تقریبا یک شبانه روز و پخش بو ۶ ساعت شیرین👌
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : سالار كلوچه مهدی رشیدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟