PARFUMS de MARLY - Layton

پارفومز د مارلی لیتون

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34848
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34848
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 285
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    76
  • نمی پسندم
    38
  • - 25 سال
    12
  • + 25 سال
    56
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    25
  • رسمی
    41
تعداد رای های ثبت شده : 369
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این رایحه گلهای شرقی شهوت انگیز به همراه یک نشان تند و قوی بویایی و توسط وانیل و چوبهای قیمتی بهبود می یابد. با افزودن قهوه کاراملی، بوی خوش آن افزایش می یابد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
عطار حمید مراتی کاشانی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، سیب ، اسطوخودوس
اسانس میانی بنفشه ، شمعدانی ، یاس
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، هل ، فلفل ، چوب گایاک
نمره کاربران
Layton-پارفومز د مارلی لیتون
رایحه
8.5
127 رای
ماندگاری
8.4
127 رای
پخش بو
8
127 رای
طراحی شیشه
8.2
127 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (70 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام
میخوام از بوی خوب این عطر بی نظیر بگم ک یه بوی خاص داره ک حتی مشابه اونو نمیتونید پیدا کنید من اصلیشو خریدم ک پخش و ماندگاری بی نظیری داره به جرات میتونم بگم با عطر اینترلود از برند آمواج برابری میکنه،فکر نکنم کسی بتونه از این عطر خوب ایراد بگیره امکان نداره این عطرو بپوشی و ازت نپرسن اسم عطرت چیه،اما باز با این حال بلایند بای نکنید و قبلش حتما تست کنید یا سمپلش رو تهیه کنید،اگه دنبال کار خوشبو و همه پسند هستید این کارو پیشنهاد میدم چون واقعا دیگه نمیدونم چجوری بگم ک چقدر خوبه این عطر باتشکر
23 مرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Moji z Jamal nazemi

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
امروز برام چنتایی دکانت از گرجستان رسید و برای اینکه روایح و مشامم قاطی نشه سه تارو امروز تست کردم که با شما خوبان درمیان گذاشتم بازخوردمو...
الان لیتون و تست کردم روی پوستم نیاز به کمک دارم! بشدت شبیه یکی از روایح زرجوف هست ولی یادم نیست کدومه درحالی که اونم تازه تست کردم اگر کسی میدونه راهنمایی کنه ممنونش میشم و اما لیتون اولین استشمام برای من بوی خوش وانیل و بعد بنفشه بود.. از این برند پگاسوس و گالووی هم دارم که گالووی و هنوز تست نکردم ولی پگاسوس هم به نوبه خودش حرفی برای گفتن داره... اما لیتون به نظرم تیشرت شلوار جینی نیست بازخورد خوبش برای استایل رسمیه و خوبه هرکی یه شیشه ازش داشته باشه 😍مثل هوا تو هر خونه ای واجبه
12 مرداد 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محمد ح. صادق اف

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
بعد از دیدن امتیاز کاربران به آمواج اینترلود، دیگه از هیچ امتیازی تعجب نخواهم کرد ، از جمله مارلی لیتون.
03 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : M.KH محسن عامریان

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
کارلایل و لیتون بین کارهایی که از مارلی تست کردم به نظرم بهترین هستن.بی نظیرن.از بوییدنشون سیر نمیشم.نمیشه مقابلشون مقاومت کرد.
03 مرداد 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Moji z صادق اف

درود
بعد از چند بار تست از سمپل این عطر بنظرم خیلی رایحه معمولی و متوسط و چیز خاصی واسه گفتن نداره
حتی بعضیا گفتن پر بازخورد ترین عطر مارلیه ازین نظر هم متوسط رو به پایین
01 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امین آقاجری مهدی رشیدی

دلیل هایپ شدنشو درک نمیکنم. به قول اقای بهشتی شیک نیست
برای من نت ها خیلی شفاف نبود
چقد سخته با مارلی ارتباط برقرار کردن
18 اسفند 1399 پاسخ تشکر
شما شیک رو چی معنا میکنید؟؟! این تاپ کارهای مارلیه، سلیقه ها متفاوتند این کار بسیار حرفه ای و پر محتواست و به نظر من جز تاریخی هاست.... شما نمیتونید در مقابل لایتون مقاومت کنید دلیل این سرسختی رو نمیفهمم
03 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx

سلام‌ دوستان
سوالی داشتم
ایا لیتون ماندگاری و پخش بو مثل امواج اینترلود هست؟
اگر نه کدوم یک از مارلی ها پخش بو و ماندگاری خوبی داره؟
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
خیر ، اینترلود در پرفورمنس رقیبای کمی داره.
کالان ، نیسان ( قبل از ریفورموله ) ، پگاسوس و کارهای مشکی رنگ بدلیل پیچیدگی و تم ادویه ایشون پرفورمنس خوبی دارند ولی از ریفورموله مطمئن بشین قبلش.
کالان محصول جدید مارلی هست یک رایحه جذاب و جدید با پرفورمنس خوبی رو ارائه داده.
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مجید پور امامعلی پارسی
بنظرم دقیقا برابری میکنه با امواج اینترلود پخش و ماندگاریش معرکه س
23 مرداد 1400 پاسخ تشکر

درود
مارلی لیتون
طلوعِ صبحِ آفتابیِ کویر.
اشتباه نکنیم ، این عطر عربی نیست. این عطرِ کویرِ ایرانِ.
صبح چشم باز می کنیم. رویِ ایوانی قدیمی با نرده هایِ چوبی. چند متر جلوتر ، اون پایین ، دیواری خشتی و کوتاه مرز حیاط و بیرون رو مشخص می کنه.و یکم بالاتر از اون ، صحنه ای وسیع از دشتی طلایی رنگ.پهنه ی گسترده ی دشت و تلالو زرینِ نورِ خورشید بر پیکره ی آن.
این حسی است که من فقط از تاپ نتِ این عطر پیدا میکنم.
و چند دقیقه بعد میگم ، حیف که این رایحه ی زیبا جاشو با میدل نت و بیس نتِ معمولیِ این عطر عوض میکنه.البته اصلِ رایحه هم بد نیست و شاید بر اساس سلیقه ی دیگران بهتر هم باشد اما برایِ شخص من تاپ نت تداعی گرِ رایحه ای طبیعی تر و زیباست . من در میدل و بیس نت با رایحه ای تونکا گونه روبرو میشم که البته تونکا در آیتم هایِ ذکرشده در عطر نیست. شاید تاثیر پچولی بر آیتمهایِ دیگه ی باشه. میکسِ پچولی.وانیل.هل . بنفشه باشه.که رایحه ی یونی سکسِ بیس نت رو بوجود آورده.
این عطر برخلافِ شروعِ پرقدرتش در ادامه کم زور میشه . شاید اون شروعِ قوی توقعِ ما رو بالا برده باشه .در هر صورت برایِ یک عطرِ گرم و شیرین این پرفورمنس ضعیفِ و از مارلی که عطرهایِ خنکش هم عملکردِ پرقدرتی دارند یه مقدار بعید بود.
این عطر برای من سرگذشت جالبی داشته.وقتی که پارسال یک دکانت از این عطر تهیه کردم، پیشِ خودم گفتم ، این عطرِ یا سرکه شیره. یا قندآب. دو پاف ازونُ به دو طرفِ کتم زدم و در هوایِ سردِ اسپندماه بیرون رفتم.تا زمانی که برگشتم چندین بازخوردِ مثبت گرفتم که برام غیرمنتظره بود.
عملکردِ این عطر در فضایِ باز یا نیمه باز تا یکی دو ساعت عالیه و بعد فروکش میکنه. البته ماندگاری رویِ لباس طولانیِ اما رویِ پوستِ من کوتاه مدت.
حالا بعد از گذشتِ حدود ۹ ماه وقتی دوباره ازش استفاده میکنم روایتش برام متفاوت شده ‌. تاپ نتش رو خیلی دوست دارم و در ادامه هم بدم نمیاد‌ .
یک پسرِ ایرانی عطری روایتگر از قلبِ کویریِ ایران ساخته که خودِ عطر به زبانِ عطر گونه ی خودش داره خودشُ معرفی میکنه. شاید این عطرِ یک شیرینیِ سنتیِ یزد یا کاشان باشد.

به نظرِ من اگر یک عطر بتونه تداعی گرِ یک بویِ خوشِ طبیعی باشه اوجِ هنرِ سازنده ی اونُ نشون میده. مثلا من خیلی سالِ که دوست دارم عطری بویِ سنبل طیب بده که با کمالِ میل اونُ به عنوان عطرِ امضا انتخاب کنم با اینکه تا حالا قائل به عطر امضا نبودم . یا عطری که بتونه بیدمشک رو به نمایش بکشه. و ...
از اطاله ی کلام پوزش میخام.
بدرود
20 آبان 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی amin
سلام
پارسی عزیز،
بسیار عالی و حرفه ای
خیلی دوست دارم در مورد نسخه اکسکلوسیف این عطر هم شما و یا سایر اساتید نظرتونو مکتوب بفرمایید.
ممنونم
20 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود بر علی آقایِ گل
متاسفانه اکسکلوسیفِ این عطرُ تا حالا تست نکردم. سعی میکنم سمپلشُ گیر بیارم بعد خدمتتون انجام وظیفه میکنم.
سالم باشی
21 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : غلامی علی شهرابی
سلام آقای شهرابی من بعد از اینکه جدیدا لیتون رو تست کردم. حرفم رو با توجه به نسخه جدید لیتون پس می گیرم .نسخه اکسکلوسیف هم پخش هم ماندگاریش بهتر هست و از نظر من بهترین کار دمارلی هست. من پارسال از همین سایت عطر افشان تهیه کردم.
21 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی
ممنون دوستان خوبم
رضا فرجی عزیز،
من واقعا نمیدونم چرا این خانه های عطرسازی،عطراشونو بعد از یه مدت که استقبال میشه خراب میکنن.
بعید میدونم همش به خاطر ریفرموله باشه.
شاید میخوان محصول مشابهشو خوب بفروشن.
(مثلا همین لیتون اکسکلوسیف)
اسم ما ایرانیها بد دررفته اونوقت.
لیتون در ملل دیگه پا به پای هرود طرفدار داره.
مرجع ملل دیگه رو سایت فراگرانتیکا در نظر گرفتم.
حالا اینکه چقدر بشه به این آمارها استناد کرد نمیدونم.
21 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Shaghayegh Reza Faraji
درود علی جان
نکته بسیار خوبی فرمودین و این بسیار باعث دلسردی میشه یک عطر همه چیز تموم پرفورمنسی که باید رو جدیدا نداره و همین ارزش خرید رو کم میکنه. بنده به فرمایشاتون اینارو اضافه کنم که تمام عطرها باید مرتبا ریفورموله بشن و این در اصل چیز بدی نیست و برای سلامتی خودمون و اطرافیانمونه . قبول دارم برای ما ممکنه ناخوشایند باشه بالاخره هزینه سنگین حداقلش پرفورمنس خوب توقع داریم ازش و وقتی نباشه میخوره تو ذوقمون. امواج هم روی چندین کارش اینکارو که انجام داد به وضوح پرفورمنس تغییر کرد که بسیار برای من حسرت رو باقی گذاشت. مارلی هم روی نیسان چنین وضعیتی اعمال کرده و پرفورمنس بالاشو به وضوح کاهش داده در نسخه های جدید. ولی لیتون رو من یک ماه پیش تقریبا یه تست داشتم پرفورمنس تغییر خیلی خاصی احساس نکردم. چیزی که در مورد این برند داخل کشورمون هست خیلی خیلی سخت شده نسخه اورجینال یک عطر مخصوصا این برند رو تهیه کردن! هزاران نسخه فیک با قیمت اصلی داره به فروش میره و تشخیص اصالتش واقعا کار اسونی نیست. شیشه اصلی با دستگاه پر میشه پلمب میشه سلفون کشیدنم کار سختی نیست . حالا نسخه های تسترش که به فروش میره بماند به کنار. نسخه های اماراتی و ترکی کار هم بماند که مثل نقل و نبات ریخته ! همین میشه که بسیار زیاد پیش میاد ما حتی از یه مغازه معتبر تست میکنیم میبینیم کالا فیک هست. یا ظرافت ویژه رو نداره یا پرفورمنس رو ازش نمیگیریم و ...
اینم بگم مغازه هایی هستند که نسخه های فیک اون کار رو برای تست مشتری داخل مغازه میذارن و بدلیل قیمت بالا نمیان تستر اصلی رو بذارن و مشتری از تستر فیک تست میکنه و اون موارد پیش میاد خدمتش. به صفحه نظرات مارلی کالان مراجعه کنید و کامنت منو بخونین .
اما راجب اون سیاستی که فرمودین اره ممکنه بعضی از برندها اینکارو بکنند ولی برندهای معروف و پرفروشی مثل مارلی امواج کرید شنل دیور یک سری از کارهاش تا ابد مشتری دو اتیشه خودش رو داره و نمیاد خرابش کنه .مثلا کرید رو اکثرا با اونتوس میشناسن امواج رو با اینترلود و ... منی که مثلا مشتریه اینترلود همیشه هستم ببینم خراب کرده ممکنه سمت برند نرم چون تو ذوق میزنه. امار سایت ها چه داخلی چه خارجی به چندین دلیل نمیشه زیاد اعتماد کرد بهش . اول اینکه بسیاری بدون تست رای میدن . بسیاری از قصد نمره پایین میدن . مثلا بارها داخل همین سایت راجب برند مارلی بحث هایی شده و هیچوقتم ب نتیجه نرسیده . پس طبیعیه یک سری امتیاز های کم داده بشه به کارها . یک چیز مهم دیگه تاثیر پوست انسان های متفاوته موقع تست. خشکی و رطوبت پوست بسیار مهمه. و یک سری هم روی لباس تست میکنن که نتیجه با پوست متفاوت به عمل میاد
بازهم میگم خرید عطر با قیمت بالا اونم توی شرایط الان که توی اینستا یه سرچ بزنین هزاران پیج میتونین پیدا کنین محصول شمارو همون شکل همون بو گاها همون پرفورمنس با قیمت یک دهم میفروشن . شرایط اونجایی سخت میشه که اون عطر اصلی خطی باشه یا پرفورمنس متوسطی داشته باشه . اونجاست که نمیشه بهونه دستشون داد.
تجربه ای که من بدست اوردم اینه اول از همه ساختار عطر نت ها رو بررسی کنین . بسیاری از عطرها تاپ نوت هستند و این حتی ریفورموله بشن هم نسبت به بقیه یک قدم جلوتر هستند و راضیتون میکنن. از جای معتبر و امتحان پس داده همیشه خرید کنین. و اینکه از عطر گرون قیمتی که قصد خرید دارین از یک جای معتبر یا یک دوست و فرد معتبر چند میل دست ریز از اون کار تهیه کنین با همون بچ کد جدیدش تا موقع خرید هیچ چیز نتونه شما رو ناراحت کنه.
21 آبان 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی جمشیدآرام
خواهش می کنم دوست عزیز و اینکه سایت پارفومو هم هست که مقایسه کنید. البته استنادتون بیشتر باید نظرات باشه تا نمرات نهایی و با در نظر گرفتن نظرات در بعضی عطرها میشه به جمع بندی رسید. هنوز هم عطرهای با پرفورمنس بالا هست . من بر خلاف نظر بعضی از دوستان لیتون و هرود و نیسان رو به جرات میگم که پرفورمنسشون پایین اومده. و بقیه کارهای مارلی رو از نظر پرفورمنس جدیدا بو نکردم و نمی‌تونم نظری بدم. و در نهایت اگر از دی ان ای عطرهای دمارلی لذت می برید فعلا فقط لیتون اکسکلوسیف رو میشه بهش اعتماد کرد از نظر من و البته کالان هم تستش خالی از لطف نیست
21 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
درود بر همه ی دوستان
تو چند ماه اخیر از کارهایِ مارلی که تست داشتم ، همگی تقریبا خوب بودند. اما کالان و کوهویان پرفورمنسشون عالی بود.
22 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حامد علی شهرابی

با احترام به طرفداران مارلی
به شخصه خیلی سعی کردم که از برند مارلی خوشم بیاد ولی متاسفانه هیچ وقت نشد .
عطر نیش گران قیمت ؟
یه امضای خاصی تو اکثر رایحه هاش هست که منو فقط یاد عطرهای دیزانری میندازه
البته عطر سلیقه ای هست و این نظر شخصی من بود
19 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شاهین رستمی مجید سلطانی
درود دوست عزیز.
کالان و نیسان رو هم تست بفرمایین
19 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Dr.perfume

برند مارلی رو همیشه دوست داشتم و هر عطری ازش تست کردم خوشم اومده کلا بنظرم عطر ایرانی پسندیه چه از لحاظ رایحه و چه از لحاظ عملکرد عطر یعنی همون ماندگاری و پخش. قیمتش هم به نسبت کیفیت و عملکرد و حجم بالاتر از معمول ( 125 میلی ) و نیش بودن برند خیلی خوبه. سلطان روایح شرقی
و اما لیتون : برای من در ابتدا با بوی آلبالو مانند شروع میشه و وانیل و سیب و هل اون رو تکمیل میکنن و سیبش برای من مشخص نبود و بیشتر شیرینی داشت با همون آلبالویی ، بعد از مدتی بوی لوندر استشمام میشه و یکم عطر رو سبک تر و شاداب تر میکنه اما در ادامه با رفتن لوندر دوباره شاهد عطری شیرین و وانیلی هستیم تا انتها.
از بوی وانیلی که در انتها از خودش به جا میزاره خیلی خوشم میاد و وانیل خوبی داره. یه عطر چهار فصل ( بجز روز های تابستان ) هست که بشخصه بخاطر وانیل و طبع گرمش برای شب های بهار خیلی به دلم نشست شب هایی که نه گرمه نه سرد. پاییز بنظرم بهترین فصل استفاده از اونه چون اونقدر قوی نیست برای زمستون
برای زمستون نسخه اکسکلوسیف این عطر عالیه
27 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟