BVLGARI - Tygar

بولگاری تایگار

مردانه
کد کالا : ATR-34350
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : بولگاری
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34350
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    98
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    55
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    44
  • رسمی
    13
تعداد رای های ثبت شده : 306
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

تایگر ــ‌ سنگ چشم‌ببری هندی. این سنگ را چشم‌ببری نامیده‌اند چون همه چیز را می‌بیند؛‌ سنگی که انرژی درخشش طلایی‌ـ‌قهوه‌ای خاصش را از ارتعاشات زمین و خورشید می‌گیرد. این سنگ روشن، همچون نام این عطر، از ببر (این گربه‌سان باشکوه) الهام می‌گیرد و همچنین شجاعت آتشین،‌ قدرت عمل و قدرت ذهنی شیواجی (جنگجوی بزرگ هندی) را به بیان درمی‌آورد. آکورد کهربایی‌ـ‌مرکباتی تایگار که تضادی شگفت‌انگیز و حالتی انفجاری دارد، از نت آبشاری و درخشان گریپ‌فروت در کنار نت‌های غلیظ چوبی و آمبروکسان خلق شده است، آن هم براساس ترکیب‌سازی طبیعی و غلیظی از نت گران‌بهای عنبر. آمیزه تایگار را هم ژاک کاوالیه (از اساتید مشهور عطرسازی) خلق کرده است.

برند بولگاری
عطار ژاک کاوالیه
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، روایح چوبی، آمبروکسان
نمره کاربران
Tygar-بولگاری تایگار
رایحه
9.3
109 رای
ماندگاری
8.2
109 رای
پخش بو
7.9
109 رای
طراحی شیشه
8.9
109 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بولگاری
اخبار برند بولگاری
عطرگرام
نظرات کاربران (79 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اولین بار که نوت های این عطرو خوندم با خودم گفتم چه عطر ساده ای.ولی وقتی اولین پاف به مشامم خورد انگار توی فضا بودم.

بوی پوست لیمو همراه با چوب درخت سرو تازه که پوستش رو کندی و زیرش یه مقدار شکر آب کردی.

یه تلخی خیلی جذاب که با شیرینی خیلی کم بالانس شده
ته بویی از چوب سوخته هم متوجه شدم..فکر میکنم پربازخورد ترین عطری باشه که دیدم با اینکه هنوز پیش کسی نرفتم بازخورد بگیرم.به نوت هاش توجه نکنید و حتما تست کنید.یه عطر فوق العاده همه پسند با یه بوی کاملا جدید...حسی که کربد اونتوس تازه اومده بود و رایحه اشنایی نداشت
12 مهر 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : کیومرث مهریار

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
واقعا بی نظیره ، فوق العاده ، هر وقت این عطر رو استفاده کردم کنار دستی هام بهم بازخورد فوق العاده مثبتی دادند حتی خانم ها ! این عطر تکرار نمیشه دوستان ، یعنی غیر قابل تکرار کردن هست ، حتما اورجینالش رو تست کنید ، داشتن یه دونه از اینا می ارزه به داشتن یه الکسیر ، یه بلو شنل و یه مارلی با همدیگه ! بدون شک !
13 دی 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علیرضا محمدعرفانی

10
رایحه
7
ماندگاری
2
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوی بهشت میده
هرچند یکی بهم گفت بوی گلاب میده ..
ولی من بوشو خیلی دوست دارم ..از اون بوهایی که با هر نفس لذت میبرم از استشمامش..
تنها نکته منفیش نمیدونم من چنباری تست کردم اصلا از پخش بوش راضی نبودم ..انگار فقط زیر دماغ خودمه..
تنها عطریه که فقط فقط واسه دل خودم میزنم ..حالمو خوب میکنه ..شاید واسه یه قرار دونفره و فاصله بیست سانتی خیلی جذاب و ارامش بخش باشه..
05 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : complihanicated سعیده
سلام دوست عزیز مطمئنی اورجینال هست ادکلن شما،چون من امروز داخل رختکن استخر دقیقا ۶ نفر گفتند ادکلنتتون خیلی خوش بو،
20 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
مهم اینه که خودت از عطرت خوشت بیاد. عطر میزنیم که لباسمون بوی خوبی داشته باشه. قرار نیست مثل اسپری خوشبوکننده بوش پخش بشه.
05 مرداد 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علیرضا خورشیدی آرش اچ ۱۰

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
دوستان این عطر واقعا شاهکاره و بی نظیره ، واقعا یک سر و گردن از همه عطرها بالاتره ، یکسری ها میگن این عطر اشرافی هست و به هر کسی نمیاد ولی این حرف اصلا درست نیست اشرافی هست ولی به همه میاد ، جالبه بدونید 3 ، 4 روز اول داغون بودم و خیلی اعصابم خرد بود که چرا 21 میلیون تومان بابت این عطر پول دادم ( قیمت فعلیش 60 میلیون تومانه ! ) ، ولی الان با اطمینان بهتون میگم برید چشم بسته بخریدش ، من تا حالا نشده اینو بزنم و ازش بازخورد مثبتی نگیرم ، تا ابد بولگاری تایگر
11 آذر 1404 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : کیومرث یاس

برای افرادی مثل من که به بیماری عاشق عطر گرم بودن مبتلا هستن هیچوقت عطرهای خنک حتی با این کیفیت و قیمت راضی کننده نیستن. 😩 من این عطر رو قبلا از شیشه (باتل) یه دوست بو کردم و رایحه قشنگ و شفافی داشت و الان برای تابستون از یه مشابه اماراتی به اسم اثر گرفتم ولی دقیقا یادم نیست که بگم درصد تشابه چند درصدیه! به نظرم با وجود تشابه با ال ایمنسیت ولی ال ایمنسیت (گویا تلفظ درستش له مون سته هست) خیلی بهتره.
10 فروردین 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Arian Xa کاید امیر
از پرفورمنس و کیفیت اثر راضی هستی
10 فروردین 1405 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی موسوی
روی پوست فعلا تست کردم به نظرم پرفورمنسش معمولیه ولی رایحه‌ش شفاف و خوبه. حالا باید روی لباس هم تست کنم. ولی فکر کنم در این مورد فردی که اصولا روایح خنک رو می‌پسنده بهتر و دقیقتر بتونه جواب بده تا من.
10 فروردین 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Mohammad B علی موسوی

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
واقعا محشره هیچ ایرادی نمیشه از رایحه اش گرفت حداقل
09 خرداد 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Telecaster ارژنگ بوترابی

خب بعد از تقریبا دو هفته استفاده از این عطر، اومدم نظرمو بنویسم. عطری بسیار خوشبو و جذاب که بازخورد خوبی داره. در اون حدی خنک نیست که تو دمای بالای ۳۰ مناسب باشه. پخش خوبی داره و ماندگاریش هم تا چند روز روی لباس من حس میشه. اما بعد از حدود ۲-۳ ساعت تبدیل به یک رایحه‌ی خوشبو ولی در عین حال تکراری از امبروکسان میشه. امبروکسانی که درش استفاده شده تا به حال زیاد تکرار شده و تا همینجا این عطر خوبه و از این نقطه به بعد هیچ چیز خاصی نیست.
23 اسفند 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سورنا مقدم یاس

سلام و ارادت خدمت همه ي دوستان

بنده اين عطر رو تهيه كردم و فقط ٤ پاف ازش زدم
از رايحه كه تا صبح بگم باز اوصيف نميشه
امبروكسان و چوب مسسسستتتتتتت كنندس

يكبار فقط يكبار ازين عطر لوكس،همه چي تموم،و پر بازخورد و خفن و لاكچري استفاده كنين ديگ نميتونيد ازش دل بكنيد

خُداي بازخورد مثبت و شيك و جذاب بودن و تو دل برو ترين رايحه ي دنيا😍🙏🏽🌹
13 اسفند 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Shaghayegh نیلا ی

تراثی آبی افنان و اثر سمام دو جایگزین اقتصادی این عطر هستند، ماندگاری اثر بیشتر هست ولی من تراثی آبی رو بیشتر میپسندم
02 آبان 1404 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی حمید
درود دوست گرامی از نظر شباهت رایحه اثر نزدیکه یا تراثی منم از قدرت و کیفیت اثر صمام شنیدم
11 آذر 1404 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی احمد
سلام و ارادت.اقا از تراثی ابی راضی هستید؟؟؟؟ چقد ماندگاری و پخش بو داره؟؟؟ هر سری چند پاف میزنید؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
16 دی 1404 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی Telecaster
اثرحرف نداره ازهرنظرولی اونایی که کم میخان هزینه کنن unپاریس کرنرهم عالیه
01 اسفند 1404 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی Telecaster
درود دوست گرامی از نظر قدرت پخش و موندگاری چطور ایا ابکی نیست ؟پرفورمنس خوبی داره؟
01 اسفند 1404 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان
دومین عطر از اینکار رو خریدم. بوش تسخیر کنندست. نشاط اور و قوی و احساس حاص بودن میده و خیلی کم میبینین کسانی که بشناسه اینکارو
فقط فقط ناراحتیم سر ماندگاری خیلی پایینه این کاره با توجه به کیفیت و زرق و برق و آمبولانژ این کار ،ضعف پخش و‌ ماندگاریش متعجبم میکنه
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Perfumex فاطمه فیضی
عرض ادب خدمت شما.
دوست عزیز فکر کنم شما این جیگر بلا رو ،توی این هوای سرد استفاده کردید که از ماندگاریش شکایت دارید، اجازه بدید هوا گرم بشه،مثلا اواخر تیرماه،بعد این عزیز دل رو بپوشید، اون وقت ببینید چه غوغایی می کنه، انگاری همون لحظه یک لیمو ترش تازه رو از وسط قاچ کردید و دارید میچکونید توی فالوده تا نوش جان کنید،تمیزترین و شفاف ترین نت لیمو ترش رو دارن ایشون.
من همیشه فکر میکردم توی کارهای خنک،هیچ کاری مثل مگاماره و دولچه لایت بلو،نمی تونه هوش از سرم ببره،تا اینکه با این عزیز جنت مکان خلد آشیان، آشنا شدم.
لیمو ترش این کار واقعا خوردنیه،ولی فقط توی هوای گرم تابستان
20 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی احمدرَجا شجاع کناری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟