Thierry Mugler - Angel Muse

تیری موگلر آنجل میوز

زنانه
کد کالا : ATR-34229
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیری موگلر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34229
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 130
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,450,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    13
تعداد رای های ثبت شده : 96
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

در آوریل 2016 تیری موگلر جدیدترین ترکیب خوشمزه معروف، آنجل، را با نام آنجل میوز “ خوشمزه ای برای آینده” معرفی کرد. از 1992 که آنجل نخستین عطر خوشمزه را ارئه کرد این نسخه جدیدی است که به عنوان نخستین رایحه علف وتیور خوشمزه برای خانم ها ارائه شده است.
« رایحه جدید، شیشه جدید، کدهای جدید: موجی از شوک که گلکسی آنجل را تکان می‌دهد. آنجل میوز ادو پرفوم جدیدی که حس دوست داشتن را القا می‌کند.
آنجل میوز اینجاست تا سبک نوع عطر خوشمزه را احیا کند. ترکیبات آن درخشان بوده و زیاد بوی شیرینی ندارد. این عطر به تدریج بوی خوراکی را برای شبیه سازی «اشتهای بویایی»ما القا می‌کند. کوئنتین بیچ این ترکیب را ابداع کرد که حاوی ترکیبات شیرین کرم فندق همراه با چوب و کارکتر مردانه وتیور  است که این شیرینی کرمی را متعادل می‌کند. 
کریستف لاتالید، مدیر خلاق عطرهای موگلر می‌گوید:«برای مقایسه می‌توان گفت ادو پرفیوم انجل ستاره و انجل میوز مدارهای اطراف این ستاره هستند و گویی پیرامون کهکشان حرکت می‌کنند.» 
طرح شیشه این عطر را همانند « شیشه کیهانی» می‌دانند زیرا از حلقه فلزی بیضوی شکل و نقره ای با شیشه ساده کهربایی در وسط آن درست شده است که سطح کره مریخ را تداعی می‌کند. 
چهره روی این عطر جوجیا می جاگر است که جا پای مادرش جری هال گذاشته که چهره اش بر روی سطح آنجل لاین قرار دارد و عکاس این شرکت سالو ساندسبو است. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تیری موگلر
عطار کوئنتین بیش
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه گریپ فروت ، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، فندق ، خامه، کاکائو فندقی
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس
نمره کاربران
Angel Muse-تیری موگلر آنجل میوز
رایحه
8.3
29 رای
ماندگاری
8.8
29 رای
پخش بو
8.6
29 رای
طراحی شیشه
8.5
29 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیری موگلر
اخبار برند تیری موگلر
عطرگرام
نظرات کاربران (26 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام . آنجل میوز رو همراه چند عطر دیگه از عطرافشان خریدم و تازه به دستم رسیدن. آنجل میوز یک عطر ملایم و شیرینه. داخلش در نتهای میانی بوی بخور هم حس میشه . برای من یادآور عطری مثل منیفیستو هست. خامه و فندق بوی ملایمی ایجاد کرده و خواستنی و مهربونش کرده .شیرینیش کنترل شده است که من بوی بخوری و تلخی همزمان هم میگیرم ازش و باعث شده عطر مناسبی برای بیشتر سلیقه ها باشه .اگر نتهاش رو نگاه نمیکردم فکر میکردم حتما وانیل داره . قطعا برای استفاده روزمره و داخل خانه بسیار کاربرد داره. خیلی دوسش داشتم . تلخی بلایند بای هفته پیش از دلم رفت با خریدهای امروزم. ممنونم از عطرافشان و دوستانی که ریویو نوشته بودند .
05 اسفند 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : هاشم پور ماری
ببخشید شما بارکد عطراون رو زدین تو بارکد خوان ، عطرتون رو نسون داد؟
13 مرداد 1401 پاسخ تشکر
سرکار خانم فیضی در صورتی که هنوز این دارید و تمامش نکردید در هوای بارانی پوشیدنش خالی از لطف نیست حتما تست بفرمایید
03 آبان 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : عاطفه نظری هاشم پور
سلام آقای جوانشیر گرامی. پارسال اسفند ماه خریدمش و فرصت چندانی برای استفاده اش نبود . ممنون که یادآوری فرمودید الان کاملا فصل استفاده اش رسیده .
03 آبان 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور MAHMOUD
سلام خانم فیضی عزیز. شما در توضیحاتتون گفتین این عطر مناسب استفاده در منزل هست. منظورتون اینه که رایحه اش معمولی یا قدیمیه؟ و اگه اینطوره امکانش هست یه عطر شیک با رایحه جدید (واقعا جدید، نه از اونایی که وقتی بو می کنی میگی من اینو قبل استشمام کردم) معرفی کنید. یه رایحه شیرین ملایم که به قول دوستان بوی آب‌نبات یا کیک وانیلی و...... خوردنی ها رو به طور مشخص نداشته باشه و بهتر که ترکیبی با فلورال باشه. قیمت هم تا سه و نیم اوکی هست.
03 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام ع میرزایی گرامی
من نوشتم آنجل میوز میتونه مورد استفاده روزانه و توی خونه قرار بگیره منظورم بالانس بودن رایحه از نظر بنده بود. اتفاقا این عطر خیلی خاص هست و رایحه منحصر به فردی داره فکر کنم خوشتون بیاد ولی کاملا خاص پسنده مراقب باشید اگر حساس هستید بدون تست نخرید. در نظراتتون خوندم که عطرهای خاص می‌پسندید و روایح تکراری رو دوست ندارید. اگر بخوام درباره سوالتون نظر بگم همون منیفیستو که خیلی هم می‌پسندید میتونه بهترین انتخاب باشه. اما اگر می‌خواهید رایحه متفاوتی در این رنج قیمت تجربه کنید بهتون نارسیسو رودریگز ها رو پیشنهاد میکنم. هم مدل رژ و هم مدل نارسیسو فور هر که صورتی رنگه . اگر قیمت رو کمی بالاتر ببرید نارسیسو فور هر ابسولو که زرشکی رنگه رو تست بفرمایید مشک و روایح گلی در این عطر بی نظیره یعنی اولین پیشنهادم بهتون در قیمت‌های بیشتر همینه. از لاین ژوق های هرمس هم حتما تست بفرمایید احتمال مورد پسند واقع شدنشون هست . از بین همه اینها نارسیسو ابسولو انتخاب اول خودم هست در صورتیکه تست فرمودید حتما نظرتون رو به اشتراک بذارید تا در صورت نیاز عطرهای بیشتری رو معرفی کنم از دوستان دیگر هم کمک بگیریم .
04 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور Dragon
درود ممنون از راهنماییتون. سعی می کنم در اولین فرصت کارهایی رو که فرمودید تست کنم و نظرمو بگم
05 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی
ع میرزایی عزیز جیونچی لسکرت و فلنکرهاش و هر عطر در دسترس از هرمس و گرلن و تام فورد رو تست بفرمایید. با توجه به اینکه نارسیسو فور هر و آنجل میوز رو نپسندیدید حتما باید از برندها و عطرهای قوی‌تر تست کنید. صد البته که قیمتشون سه الی چهار برابر بیشتره ولی خب گویا طبع شما با عطرهای متوسط سازگار نیست:) اما اولین تست لسکرت رو تست کنید احتمال میدم مورد قبولتون واقع بشه.
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور Dragon
درود و سپاس از اینکه وقت میذارین و به دوستان کم تجربه تون کمک می کنین تا بتونن عطرهای مورد علاقه شون رو پیدا کنن🙏
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور Hani
بزرگوارید . امیدوارم بتونید عطر دلخواهتون رو پیدا کنید.
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور مهدی مددی
عزیزم گفتین برای استفاده روزانه فقط کاربرد داره؟ من میخواستم دگانتشو تهیه کنم و تست کنم چون عطری هست که زیاد سروصدا کرده کنجکاو شدم. من فکر میکردم واسه قرار عاشقانه عطر مناسبیه. پس بنظرتون عطرش مناسب دیت نیست؟
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی
سلام، ببخشید من نظرمو میگم با اجازتون
از نظر من که این عطر امضای پاییز و زمستان من هست و خیلی دوسش دارم، این عطر برای قرار عاشقانه زیاد مناسب نیست چون بوش سنگین و شیرینه با یه تلخی ملایم به خاطر پچولی.
من فکر میکنم عطر های گلی و وانیلی و ملایم برای قرار های عاشقانه مناسب تر و شیک تر هستن.
اما دکانتشو حتما تهیه کنید چون بسیار خاص و خوش بو هستش.
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mehran ع میرزایی
عزیز دلم خیلی ممنونم از راهنماییت. با توجه به نتهایی که توش هست حتما عطر خاص و خوشبویی هست 🥰 میشه لطفا چندتا نمونه از عطرایی که مناسب دیت هستن توی سبک بویی که گفتی رو بهم معرفی میکنی؟ بازهم ازت ممنونم
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
ماری جان من چون رایحه خوشمزه و ترکیب پچولی با هر چیزی رو خیلی دوست دارم گفتم توی خونه . رایحه اش بعد از فول ور و چهار پنج ساعت از اسپری اولیه به شدت تحریک کننده است و خیلی هم در اثر پچولی با کلاس و جذاب میشه . البته من اولش پچولی رو زیاد حس نمیکردم ولی وقتی روی لباسها می مونه فرداش کاملا واضحه . تست دکانت خالی از لطف نیست . تستش کنید ولی بهش فرصت بدید تا به دل و جان بشینه. فقط در تست اول فقط ۱ پاف بزنید و یک روز چند بار همون رو تستش کنید و اصلا بیشتر از ۱ پاف نزنید .اگه خواستید نتیجه تست رو بنویسید . ایام به کام
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : شکیبا مهربد
ممنونم عزیزم از پیشنهادت. منم اتفاقا پچولی رو خیلی دوست دارم 😊 وقتی با نتهای میوه‌ای و گورماند تلفیق میشه واقعا جذابه
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehran بابک
خواهش میکنم عزیزم بله واقعا خوشبو ولی باید بهش زمان بدی تا نظر قطعی بدی درموردش. ممکنه مثل خودم اول دوسش نداشته باشی بعد کم کم بیوفتی تو دامش :))
.
.
valentino poudre
narciso rodriguez poudree
Jimmy Choo
Giorgio Armani Si
Gucci bloom
baiser volé cartier
Dior poison
Dior pure poison
dolce and gabbana the one
dolce and gabbana pour femme intense
Prada la femme
اینا در حال حاضر به ذهنم رسیدن و غالبا گلی میوه ای وانیلی شیرین و ملایم هستن و برای قرار های عاشقانه خیلی رمانتیک و شیک هستن به نظر من.
02 آبان 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehran ماری
مرسییییی عزیزم خیلی لطف کردی. چندتا از این لیست رو تست کردم باقی رو هم تست میکنم. ممنونم ازت 😍
02 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Faaezaam سالمی

خیلی ملایم و دوست داشتنیه، واسه من اصلا عطر خوراکی ای نبود. گرما و شیرینی آزاردهنده ای نداره حتی یخورده تلخی هم حس میکنم تو رایحش و بوی چوبی که ازش میگیرم نمیدونم مال کدوم نوتشه؟
یه شاین بژ/طلایی خشگل به پوستم میده که دوسش دارم ولی پوستم واکنش آلرژیک بصورت قرمزی و سوزش خفیف نشون میده به یکی از اجزائش که بعد نیم ساعت هم برطرف میشه. نمیدونم مال چیه این واکنش؟!!
26 مرداد 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور آرمان

سلام‌ و درود خدمت مدیریت محترم مجموعه عطر افشان و همه دوستان گرامی ،این عطر اولین خرید من از عطر افشان بود و متاسفم که انقدر دیر با این سایت آشنا شدم ،امروز با بوی جذاب این عطر دائم در خلسه بودم، من که عاشقش شدم ،البته به خاطر خاص بودن و متفاوت بودن با هر آنچه تا حالا استفاده کردم ...،مثل اساتید این مجموعه خیلی بلد نیستم شرح بدم و توصیف کنم و جا داره اینجا از همه عطر بازان و عطر دوستان عزیز تشکر کنم ،از خواندن تک تک نظراتتون لذت میبرم و همچنین از مدیریت این مجموعه بسیار عالی بابت بسته بندی و ...تشکر میکنم ،روزگار بر همه شما خوش و حال دلتون خوب
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : فرشاد رامتین سعیده دهرویه

6
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
5
طراحی شیشه
نسخه ملایم شده انجل
چهارمین عطر از تری موگلر بود که تست کردم و به این نتیجه رسیدم این برند کلا ببوسم بزارم کنار
همچنان تند و غلیظ بود برا من
پچولیش خیلی کمتر از انجل شده اما به محض اولین اسپری میخوره تو صورتت بوی تند پچولی
همچنان منو یاد کرم ویکس میندازه
با اینکه از خیلیا شنیده بودم رایحه گورماند و خوراکی داره برا من کاکائو فندقش تو پس زمینه بود، بوی شدید پچولی اصلا نمیزاره بوی کاکائو باز بشه🤦🏻‍♀️

ماندگاری و پخش بوی بالایی داره
عطر لطیف و ظریفی نیست اصلا و اون توقعی که من از عطر زنونه دارم و این سبک عطرها نمیتونن براورده کنن

اگه از ۲ تا پاف بیشتر بزنید احتمال مسدوم شدن اطرافیان هم زیاده😁

به نظرم اصلا بلایند بای نکنید
من دوسش ندارم
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه مریم میربیک

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
لعنتی‌ه خوشمزه ی جذاب ...

چقدررر من ازین عطر خوشم میاد یک خامه ای تلخ بی همتای یونیک که همش دلم میخاد ریه هام و ازش پر کنم و سیررر هم نمیشم...

اگر من بعنوان خانم میخاستم عطر امضا داشته باشم یکی از گزینه هام میوس آنجل.. دوم پویزن ادو پرفیوم.. سوم لیلاک لاو آموآج ...
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سالمی شهرزاد احمدی

انجل میوز ادوپرفیوم رو خیلی ها به عنوان عطر گورماند و شکلاتی و خوشمزه توصیف میکنند اما به نظر من این جنبه ازش خیلی پنهان هست. نت گریپ فروت اولیه و همچنین پچولی بسیار بسیار غلیظ و تندی از اولین لحظات اسپری کردن باهاتون همراه خواهد بود که عطر رو از حالت یه شکلات داغ لذت بخش کاملا بیرون میاره. خیلی عطر تند و سخت و پیچیده ای هست با این حجم از پچولی. اینها رو به عنوان فردی میگم که به نت پچولی اتفاقا علاقه داره. خیلی از عطرهایی که از نظر بقیه پچولی خرابشون میکنه رو من دوست دارم. (دیگه ببینید آش اینجا چقدر شوره.) البته که در لایه های آخرش تقریبا به شکلات شیرین خالص تبدیل میشه. فوق العاده عطر پربازخوردی هست اما. در حدی که هر بار پوشیدمش غریبه ای در خیابان دوان دوان دنبالم اومده تا اسم عطرم رو بپرسه! ضمنا این عطر مال سرمای برفی زمستان هست. نهایتا پاییز. در پایان اینکه به هیچ وجه این عطر رو بلایند بای نکنید. فکر میکنم اغلب این نکات درباره انجل مادر هم صدق میکنند.
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Faaezaam

جایی خواندم که کمپانی لورآل تولید چند تا از عطرهای موگلر که این عطر هم جزوشونه رو میخواد متوقف کنه. نمیدونم تا چه اندازه درسته این خبر ولی واقعا حیفه این عطر.
01 مهر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور Maxxine

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
شیک سنگین و باوقار اولش بوی شکلات فندقی میده ولی بعد از گذشت یک ساعت تازه خودشو نشون میده تصورم از شخصیت این عطر : یه خانوم بالای ۲۵ مهربون پولدار جدی که گاهی سیگار هم می‌کشه.‌‌.پخش بو و موندگاری هم که نیازی به گفتن نیست بمبههههه مثل بقیه کارای تیری موگله
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی MAHMOUD

امروز خریدمش البته صد میل شو
قبلا شنیده بودم که شبیه به عطرای یونیه اما به نظر من اصلا اینطوری نیست
البته چون جزء عطرای شیک به حساب میاد این به نظر میرسه
تندی اولش زننده ست ولی وقتی میمونه عالی میشه من ازش بازخورد خیلی خوبی گرفتم شیک و مجلسی و خانمانه ست تداعی کننده یه بانوی با کلاس و مقتدر اما با احساس
اگه بهش زمان بدین دوستش خواهید داشت
موندگاریش عالی پخششم خوبه واقعا من از خریدم واقعا راضی بودم
29 فروردین 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : راهله حسینی ستاره رضایی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
من همیشه دنبال ادکلنی بودم که پخش و ماندگاری بالایی داشته باشه. و البته که باب میلم هم باشه. الین که انقد همه تعریفشو میکنن من سمپلشو خریدم و ازش خوشم نیومد، من ادکلنایی که خیلی گلی باشن اصلا دوست ندارم. آنجل رو خیلی دوس داشتم اما به نظرم یکم سن بالا بود و بسیار بسیار سنگین. مامانم خیلی دوسش داره و ازش استفاده میکنه. تا اینکه با آنجل میوز آشنا شدم و علاوه بر شباهت بسیار زیادی که به نسخه اصلی داره، خیلی تم خوراکی و شیرینیش بیشتره و دخترونه تر هم هست. پخش بوشم در حد آنجل نیست اما زیاده. امضای پاییز و زمستون منه. و وومنیتی عزیزم که در قلب من جا داره تو هوای گرم ازش استفاده میکنم.
آنجل میوز روی کاغذ خیلی بوش شبیه کیک و شکلاته که البته اینا اجزاش هستن، فندق و خامه. اما رو پوست که تستش کردم بوش خیلی بیشتر شبیه آنجل بود و اون بوی شیرینی که یادآور فضای خوشمزه شیرینی پزیه نداشت. و البته که رایحه پچولی همچنان از اول تا آخر همراهتونه، اما نه به شدت آنجل.
اگر از اینجور بوهای شیرینی و شکلات خوشتون میاد، آنجل میوز بهترین گزینست. علاوه بر اینکه خوراکیه و شیرینه، خیلی شیک و با وقاره و اصلا ادکلن لوسی نیست.
پخش بوی خیلی خوب
ماندگاری خیلی عالی
05 بهمن 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : MAHMOUD ستاره رضایی
با سلام به نظرتون به لانکوم لانویی شباهتی داره؟
19 فروردین 1401 پاسخ تشکر
سلام.نه به نظرم شبیه نیستن.له نویی کارملی و گلیه.این بیشتر کاکائو و پچولیه
20 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ستاره رضایی آلالیتا
حیف من اصلا پچولی و تو عطرا دوست ندارم.
21 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی رشوند فاطمه فیضی
پروانه جان من اصلا رایحه پچولی واضحی و نه حتی مختصری نمیگیرم از این عطر. اگر از پچولی گریزان هستید فکر نکنم باعث آزارتون بشه. حتما تستش کنید اگر شیرین پسند هستید.
21 فروردین 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : F.E فریده.م
ممنون خانم فیضی عزیز، اتفاقا دیروز تستش کردم من تصور یه عطر گورماند داشتم ولی اینجوری نبود، فقط میتونم بگم خاص بود خیلی خاص، واقعا تا الان عطرهای موگلر خیلی منو شگفت زده کردن.
22 فروردین 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
سلام خانم پروانه،

اگر نسخه ی اصلی یعنی آنجل رو بو کرده باشین میدونید که چقدر سنگین و شکلاتی و پر از پچولیه. آنجل میوز درواقع نسخه تعدیل شده و جوان پسند شده ی آنجل هست.
به نظر من با یک‌بار تست کردن نمیتونید تصمیم بگیرید. من اولین بار که این عطرو خریداری کردم تا یک ماه احساس پشیمونی می‌کردم و زیاد بوشو دوست نداشتم. یکم باید صبور باشید و چند بار تستش کنید روی پوستتون. آنجل میوز یه عطر پاستیلی یا شکلاتی یا آبنباتی و رنگارنگ نیست اما بوی فندق و شکلات تلخ میده و البته خیلی بالغه. مناسب سنین زیر ۲۵ نیست و مطلقا نباید تو هوای گرم پوشیده بشه.
23 فروردین 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی فاطمه فیضی
سلام پروانه جان,

به نظر من عطرهایی مثل انجل و انجل میوز و شبیه اینا مناسب آب و هوای شرجی هستن. فائزه جان اگه اشتباه نکنم رشت هستن و شاید علت رضایتشون شرایط آب و هوایی باشه. برای جاهای خشک و نیمه خشک فکر کنم کمی تو مخ باشه. و زیادی تند.
خوزستان و نیمه جنوبی حاشیه خلیج فارسم به نظرم خوب جواب بده.
23 فروردین 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ع میرزایی کامبیز سخی
سلام گلی جان درسته، اگر این تندیش نبود واقعا گزینه خوبی بود برای لیست خرید، هم حجمش هم قیمتش و هم ماندگاریش نسبت به کارهای این سبک خیلی خوبه.
23 فروردین 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟