GIORGIO ARMANI - Armani Prive Rouge Malachite

جیور جیو آرمانی پرایو رژ مالاکایت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34093
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34093
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 425
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
21,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر جذاب، مجموعه عطرهای Les Terres Precieuses (سرزمین‌های ارزشمن) را به شما معرفی می‌کند؛ مجموعه‌ای که قرار است نمایانگر کشورها (مانند روسیه) و فرهنگ‌های الهام‌بخش برای کمپانی جورجیو آرمانی باشند. «رژ مالاکایت» که سرشتی گرم و نیرومند و درعین‌حال ظریف و شکننده دارد، از مخلوقات خاص آقای جورجیو آرمانی و الهام‌گرفته از فرهنگ روسیه است. رایحه گل مریم و سالویای وحشی هم به‌گونه‌ای در کنار رایحه شگفت‌آور کهربا جای گرفته‌اند که عطری شورانگیز و هوس‌انگیز را در اختیار شما بگذارند.

برند جیورجیو آرمانی
عطار پاسکال گورین (گارین)
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سالویا اسکلاریا، نرگس ، فلفل صورتی
اسانس میانی لوبان ، یاس، گل یلانگ ، نرگس ، شکوفه پرتقال ، کشمران
اسانس پایه کهربا، نرگس
نمره کاربران
Armani Prive Rouge Malachite-جیور جیو آرمانی پرایو رژ مالاکایت
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
9.5
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
10
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام و احترام به دوستان عزیزم:
Rouge Malachite از لاین Prive برند آرمانی عطریست فلورال بر پایه گل مریم که در سه پرده و آکورد رایحه گل مریم رو به مخاطب عرضه کرده.
عطری نیمه لوکس ، تمام فلورال ، جذاب و از نظر شخصی بنده کاملا زنانه است.
در آغاز باید خدمتتون عرض کنم در نت های اعلام شده در عطرافشان به اشتباه گل نرگس بارگذاری شده ولی در اصل محوریت رایحه گل مریم است.
شروع کار با حجم عظیم و شفافی از رایحه گل مریم و ادغامش با نت های تند و تیز و اسپایسی هست که با گذشت مدت زمانی اندک در حدود 5 تا 10 دقیقه رایحه ایی عجیب و اعتیاد آور که از ترکیب شکوفه پرتقال،کشمران و گل یالانگ (با حالتی چرب و غلیظ) در بستری رزینی ایجاد شده، به رایحه محوری یعنی همان گل مریم اضافه میشه. رایحه ایی شبیه به لاک الکل . رایحه ایی شبیه به اینکه در مغازه گلفروشی مشغول به رنگ کردن و یک میز چوبی با لاک الکل باشید.
آکورد جذاب و یونیکی بود برای من و خیلی ازش لذت بردم.
در درای داون و نت پایانی عطر، کماکان حضور مستمر گل مریم با اضافه شدن خراش هایی نیمه پودری و کهربایی طبعی تقریبا گرم و عمیق به خودش میگیره و تبدیل به آکوردی نیمه انیمالیک - فلورال میشه که در نوع خودش بسیار نوآورانه و بدیع بود.
سه پرده متفاوت و جالب از نمایش گل مریم در عطری فلورال و لاکچری که برای موقعیت های خاص خیلی کاربردی و جذاب عمل خواهد کرد.
پرفومنس ، طراحی و کیفیت عطر بالاست و نت ها بسیار شفاف و هنرمندانه در کنار هم قرارگرفته شدند.
Rouge Malachite از ماندگاری بالا و پخش خوبی نیز برخوردار است.
29 خرداد 1402 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : گل nazanin

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
امتدادی از جهان موازی در مسیری بی انتها..... که تا اَبَدٌیتِ احساس پایدار است....
رخشانه ای از سمٌیتِ معطر در تفکری بی مانند.... که تا آنسویِ آنسویِ تو نهفته است...
.............................
برای همه ی ما چه آقا و چه بانو، ماهیت زیبایی در سیمای انسانی قطعا متغیر است. چراکه ممکن است هر کدام از ما در تفکر خودمان، سیمایی از انسان را زیبا تلقی کنیم که این زیبایی در تفکر اونیکیِ ما، چندان زیبا به نظر نرسد. بعبارتی ممکن است تفکر آقای X برای ترسیم زیبایی از سیمای یک بانو بسیار متفاوت تر از تفکر آقای Y برای ترسیم زیبایی از سیمای یک بانو باشد و این امر اجتناب ناپذیر است چراکه شخصیت ژنتیکی و حافظه ی ژنتیکی هر انسانی برای نوع تخیل در هر تفکری منحصربه فرد است.
مثال بارزش این است که احتملا برای همه ی شما اتفاق افتاده است که مثلا در جمع دوستان خود سیمای بانوی رهگذر را دیدگان کرده اید و بلافاصله گفته اید که بچه ها نگاه کنید چه چهره ی زیبایی داره اون بانو..... در حالیکه اغلب دوستان شما در همان لحظه بلافاصله پاسخ می دهند که اون کجاش زیباست؟؟؟؟ یا پاسخ دهند که تو زیبا ندیدی تا حالا.......
این در واقع همان حافظه ی ژنتیکی انسان است که در لحظه ی کوتاه از مکان زمان قادر است، با دیدگان چهره ی یک بانو، تفکری از تخیل زیبایی را بازنویسی کند که برای حس به دل نشستنِ چهره ی اون بانوی رهگذر در لحظه ای بسیار کوتاه و گذرا، ایفای نقش کرده است. بنابراین تشخیص نوع زیبایی در سیمای هر انسانی، به احتمال زیاد از خاطره سازی در حافظه ی ژنتیکی انسان ها بازتاب می گیرد و در حداقل ممکن برای ما آشکار می کند که دستِ کم یکی از نیاکان مشترک ژنتیکیِ ما نیز این زیبایی از چهره ها را مورد پسند قرار داده است.... مهمترین فاکتوری که در این میان وجود دارد: نوع تشخیص زیبایی سیمای انسانها در کسری از لحظه های گذراست که البته مکان زمان خاص نیز می تواند در تشخیص این زیبایی یا عدم زیبایی نقش داشته باشد، برای مثال ممکن است یکی از شما چهره ی یک بانو را در یک روز آفتابی تابستانی که از روبروی شما در حال گذر است را مورد پسند قرار ندهید اما اگر همین بانو در یک روز نیمه بارانی پاییزی یا بهاری با همان حالت چهره و میزان آرایش صورت از کنار شما گذر کند، شما در لحظه ای او را زیباترین بانوی شرق خواهید دانست..... بنابراین پذیرفتن این امر که محیط بعنوان یک انتخاب طبیعی می تواند نقش بسزایی در نوع تخیل و تشخیص زیبایی سیمای انسان داشته باشد اما برجسته ترین عامل، همان حافظه ی ژنتیکی خواهد بود که استعداد نوع تخیل و تفکر برای تشخیص نوع زیبایی چهره ها را در لحظه ای از مکان زمان، نهفته است.....
این عطر با ماهیت کاملا زنانگی بودنش از روایح گلی در بستر تفکر شرقی شاید در لحظه ی بونوازی توسط بانویی که هرگز آرایش غلیظ صورت را تجربه نداشته است بعنوان یک عطر جِلف برایش تلقی شود. چراکه با بونوازی این عطر در تفکر خودش شاید متوجه این اَمر باشد که این عطر می توانست متعلق به اونیکیِ اونیکیِ من باشد..... یعنی من که همیشه بسیار ملایم آرایش صورت دارم و هرگز کاشت ناخن انجام نداده ام، بخاطر همین این عطر حتی نمی تواند متعلق به اونیکیِ من باشد، چراکه اونیکیِ من در واقع بایستی کمی غلیظ تر از الانِ من آرایش صورت داشته باشد و ترفندهای زنانگی را تجربه داشته باشد که این عطر با این غلظت بسیارش برای اونیکیِ من خیلی مناسب نخواهد بود و من بایستی آرایشی بسیار غلیظ و ترفندهای مختلف زنانگی را آشنا باشم تا بتوانم این عطر را بپوشم که میشه اونیکیِ اونیکیِ من......
بنابراین برخی عطرها چه در ماهیت زنانه و چه در ماهیت مردانه به نظر من شایستگیِ تنپوش شدن برای نسخه ی شخصیتیِ دیگه ی دیگه ی من یا تو و یا شما هستند.....
.......................
شروعی بسیار غلیظ از گل مریم در بستر رزینی که بعد از 4 دقیقه به روایح پودری از لوازم آرایشی مانند لاک ناخن حرارتی تبدیل میشه که همچنان در غلظت و چربی باقی می ماند. رایحه بسیار جذاب و قطعا زنانه است که برای برخی تفکرها از نوع روایح زنانگیِ سٌمی می باشد که با نوع غلظت آرایش صورت و پوشش کاریزماتیک در لباس که با تنپوش این عطر، سٌمیت زنانگی را ایجاد کرده است که اگر این بانوی سٌمی در حال گذر از پیاده راه باشد و یک بانوی دیگر او را دیدگان کند، با دیدن نوع پوشش و غلظت آرایش اون بانو و در لحظه ی عبور از کنار همدیگر با بونوازی این عطر از پوشاک اون بانوی سٌمی، اولین فکری که برای این بانو تداعی میشود این است که: تو که با این حجم از آرایش و لباس های شیک و جذاب بودی دیگه این عطر رو واسه چی زدی آخه؟؟؟؟؟
فلذا من فکر میکنم زنانگی سٌمی دارای ماهیت چند فاکتوری هست که شاید مهمترین و غنی ترین فاکتورش انتخاب نوع عطر زنانگی است که تاثیر بسزایی در زیست روانشناختی انسانها بخصوص آقایان دارد....
کیفیتی بسیار غلیظ و شفاف در رایحه با ماندگاری 3 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 10 ساعت روی پوست با پراکنش شارپ در ساعت اولیه تنپوش و تهاجمی در ساعات بعدی بخصوص در حال عبور از کنار عابران پیرامون.
سپاس از همراهی بزرگواران.............
04 مهر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مریم میربیک مهربد

پاییز سال گدشته با سی پشن گذشت و بسیار دوستش میداشتم. . بطور اتفاقی با این عطر آشنا شدم و خیلی از رایحه ش خوشم اومد. بعنوان خانمی که هرگز عطر یونیسکس و مردانه استفاده نمیکنه باید بگم بنظرم کاملا زنانه ست.
شیرین،جذاب،دارای کاراکتر

[EDITED] 1402/07/15 18:18
15 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مریم میربیک Mahmood.R

این یه محصول جدیده از لاین پرایو آرمانی، طراحی شیشه های این لاین بسیار زیباست و این کار با رنگ قرمزش به نظرم زیباترین شیشه رو داره.
خود عطر گلی شرقیه و توش گلهای سفید، امبر و بنزویین بسیار پررنگ هستن. ترکیب کار شباهت به اپوس 8 از آمواج داره. منتها امبر اینجا به شیرینی اون کار نیست، در واقع کلیت کار ملایم تر از اپوس هشته و احتمالا پوشیدنیتر. ماندگاری کار طبق انتظار خوبه و پخش بوش هم مناسبه.
سمپل اینکارو اشانتیون گرفتم ،بنابراین بدون اینکه شناخت قبلی داشته باشم تستش کردم، ممکنه تو تست های بعدی نظرم عوض بشه ولی در حال حاضر فکر میکنم برای شبهای پاییز و زمستون عطر خوبیه.
از این لاین چند کاری رو تست داشتم که متاسفانه تو عطرافشان صفحه ای ندارن، درسته که لاین ارزونی نیست و گویا واردکننده درست و حسابی هم نداره که کارهاش از یه منبع مطمئن در اختیار مصرف کننده قرار بگیره، ولی کیفیت روایحش قابل توجه هست و مسلما کارهاش ارزش تست رو دارن.
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی شایلین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟