راهنمای همه عطرهای جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ

راهنمای همه عطرهای جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای آکوا دی جیوآآکوا دی جیوآایر دی جیوآسان دی جیوآاسکای دی جیوآلایت دی جیوآاوشین دی جیوآترا دی جیوآ

 

اگرچه شاید مجموعه عطرهای آکوا دی جیوآ نسبت به عطرهای آرمانی سی و مای وی کمتر تبلیغ شده باشد، اما این کالکشن از عطرهای جیورجیو آرمانی قطعا انبوهی از عطرهای باطراوت و نشاط‌آور را در اختیار شما می‌گذارد. درحال حاضر علاوه بر عطر اصلی آکوا دی جیوآ، پنج ادیشن دیگر هم در این کالکشن یافت می‌شوند. در این مقاله می‌خواهم تفاوت‌های بین این عطرها را برای شما توضیح بدهم و از روایح خاص هر کدام صحبت کنم.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

آکوا دی جیوآ

2010

لیموترش، نعناع، یاس، سدر

ایر دی جیوآ

2016

سرو، نمک، گل صدتومانی، بهارنارنج

سان دی جیوآ

2016

پلومریا، گل یلانگ، وانیل

اسکای دی جیوآ

2017

گل صدتومانی، رز، سرخالو

لایت دی جیوآ

2019

یاسمن، یاس، ترنج

اوشین دی جیوآ

2020

گلابی، گل برف، یاس، نمک

ترا دی جیوآ

2021

شکوفه بادام، یاس، گلابی، چوب عنبر

عطرهای آکوا دی جیوآ

آکوا دی جیوآ

آکوا دی جیوآ

آکوا دی جیوآ در گروه عطرهای کلاسیک، خنک و باطراوت تابستانی قرار می‌گیرد. برجسته‌ترین نت‌های این عطر زنانه را روایح لیموترش و نعناع می‌سازند که دقیقا همان نت‌های نابی هستند که هرکسی در روزهای داغ تابستانی به آنها نیاز دارد.

رگه‌هایی از نت‌های یاس، گل صدتومانی و سدر هم در آمیزه آکوا دی جیوآ احساس می‌شوند اما این عطر در چارچوب کلی خود بر جلوه‌های خنک، باطراوت و سبز برگرفته از لیموترش تمرکز دارد.

اگرچه آکوا دی جیوآ در گروه عطرهای ادو پرفیوم قرار می‌گیرد، اما ساختار سبکی دارد و عملکرد آن در ساعات روز و فصل‌های بهار و تابستان به بهترین حالت خودش می‌رسد.

ایر دی جیوآ

ایر دی جیوآ

ایر دی جیوآ برای من یادآور نسیم‌های دریایی خاصی است که در کورنوال (بریتانیا) تجربه کرده‌ام.

نت اصلی ایر دی جیوآ را رایحه سرو می‌سازد که البته جلوه‌های نمکی و خزه‌آلود هم دارد، درحالی که سویه‌های شفاف، سبز و باطراوت را هم حفظ می‌کند. ایر دی جیوآ را نمی‌توان عطری دانست که بوی دریاهای استوایی را دارد، زیرا کاملا حال‌وهوای دریاهای خنک را تداعی می‌کند.

پس می‌توان گفت که ایر دی جیوآ، سرشتی باطراوت و خنک با مایه‌های طبیعی و نسبتا آروماتیک دارد. به نظرم ایر دی جیوآ کمی سنگین‌تر از آکوا دی جیوآ است و می‌تواند در ماه‌های سرد سال هم از آن استفاده کرد.

سان دی جیوآ

سان دی جیوآ

سان دی جیوآ درواقع یکی از عطرهای درخشان و نشاط‌آور این کالکشن است که من را به یاد چنین اوقاتی می‌اندازد: روزهای لذت‌بخش آفتاب گرفتن. آمیزه سان دی جیوآ با ترنج و فریزیا شروع می‌شود، درحالی که نت‌های پلومریا و گل یلانگ نیز حالتی استوایی به آن می‌بخشند تا این عطر نهایتا یادآور روزهای گرم تابستان باشد. نت‌های پایه از شیر نارگیل و وانیل شکل می‌گیرند و جلوه‌هایی کرمی و آرامش‌بخش را به این عطر می‌افزایند. سان دی جیوآ یک همراه عالی برای تعطیلات در روزهای آفتابی و خوش‌گذرانی در ساحل است. ماندگاری متوسط سان دی جیوآ نیز تجربه‌ای لذت‌بخش و ماندگار را برای شما تضمین می‌کند.

اسکای دی جیوآ

ااسکای دی جیوآ

اسکای دی جیوآ در گروه عطرهای کلاسیک با نت‌های گل صدتومانی، گل رز و سرخالو قرار می‌گیرد که به عطر آنجل نووا ادو تویلت شباهت دارد.

اسکای دی جیوآ از آن عطرهای زیبا با روحی بی‌آلایش و پاک است که به نظرم می‌تواند سبک‌ترین عطر در کالکشن جیوآ باشد. با این‌که اسکای دی جیوآ را یک عطر ادو پرفیوم معرفی کرده‌اند، اما من فکر می‌کنم که عملکرد این عطر بیشتر به ادیشن‌های ادو تویلت شباهت دارد.

اگر دنبال عطری سبک و دخترانه‌ می‌گردید که خیلی هم پرهیاهو نباشد، پیشنهاد می‌کنم که از اسکای دی جیوآ استفاده کنید. اسکای دی جیوآ برای دختران نوجوان قطعا ایده‌آل است و حتی می‌توان در مدرسه هم از آن استفاده کرد.

لایت دی جیوآ

لایت دی جیوآ

اگرچه طراحی زردرنگ بطری و بسته‌بندی و نام این عطر آشکارا نور خورشید را نشان می‌دهد، اما هیچ نت خورشیدی خاصی در آمیزه لایت دی جیوآ وجود ندارد. درواقع با یک عطر سرشار از نت گل‌های سفید با انبوهی از روایح یاس و یاسمن مواجه هستیم. لایت دی جیوآ من را به یاد عطر آرمانی مای وی و دیگر عطرهای برپایه نت گل‌های سفید می‌اندازد که در سال‌های اخیر هم بسیار محبوب شده‌اند.

من فکر می‌کنم که لایت دی جیوآ نسبت به دیگر عطرهای باطراوت این کالکشن، ساختار غلیظ‌تر و ماندگاری طولانی‌تری دارد. شما می‌توانید از عطر لایت دی جیوآ در هر زمانی از روز یا هر زمانی از سال استفاده کنید.

اوشین دی جیوآ

اوشین دی جیوآ

من شخصا فکر می‌کنم که بهتر بود نام لیک دی جیوآ را برای این عطر انتخاب می‌کردند، صرفا به این دلیل که نت‌های سبز بسیاری در آمیزه این عطر وجود دارند.

اوشین دی جیوآ سرشار از بوی علف‌های تازه چیده‌شده است که حالتی نشاط‌آور و یونی (مشترک میان مردان و زنان) به آن می‌بخشد. نت گل برف نیز جزو نت‌های اصلی اوشین دی جیوآ محسوب می‌شود که در کنار نت یاس آبی قرار می‌گیرد.

من حال‌وهوای باطراوت و سبز اوشین دی جیوآ را دوست دارم، زیرا سرشتی کاملا غیررایج دارد و گزینه‌ای عالی برای آب‌وهوای مرطوب و شرجی است.

ترا دی جیوآ

ترا دی جیوآ

ترا دی جیوآ درواقع شیرین‌ترین ادکلن زنانه در این کالکشن جذاب است. نت اصلی ترا دی جیوآ از جلوه‌های گرم شکوفه بادام شکل می‌گیرد که هم حالتی شیرین و هم حالتی کهربایی به آمیزه نهایی می‌بخشد. نت‌های چوب عنبر و یاس هم باعث شده‌اند که ترا دی جیوآ از ماندگاری و ژرفای مطلوبی برخوردار باشد.

من فکر می‌کنم که ترا دی جیوآ تنها عطر در این کالکشن به‌شمار می‌رود که به نظرم بهتر است در ساعات شب از آن استفاده کنید. البته اگر طرفدار عطرهای شیرین هستید، همچنان می‌توانید از ترا دی جیوآ در ساعات روز هم لذت ببرید.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلومراهنمای همه عطرهای پاکو رابان المپیا راهنمای همه عطرهای پاکو رابان المپیاراهنمای عطرهای لیدی میلیون راهنمای عطرهای لیدی میلیون


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/giorgio-armani-acqua-di-gioia-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟