atelier Cologne - Gold Leather

آتلیه کلن گلد لیدر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33547
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آتلیه کلن
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33547
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 120
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 77
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

92 درصد ترکیبات از منشأ طبیعی

گلد لیدر ــ جایی مابین سویه‌های مردانه و زنانه. با جاذبه‌های کاریزماتیک. قدرتمند. مرموز. غنی. این عطر رگه‌های ظریف از جلوه‌های لوکس چرمی را در فضا پخش می‌کند. عطری پیچیده که همزمان ملایم و بسیار هیجان‌انگیز است. هوس‌انگیز و طبیعی. عطری که به‌آرامی در پیوند زدن میان گذشته، حال و آینده به موفقیت دست می‌یابد.

این عطر گیاهی که گلد لیدر نام دارد،‌ مفهوم خاصی از جاودانگی را درون خود جای داده است. در میان ترکیبات کلیدی گلد لیدر با آکوردهای چرم و عود، ترنج ایتالیایی و گیاه درمنه هندی رویارو می‌شوید که در کنار همدیگر به خلق عطری اسرارآمیز و شگفت‌انگیز کمک کرده‌اند. با این عطر یونی (مشترک برای مردان و زنان) قطعا کسی به شما بی‌توجهی نخواهد کرد. پس خودتان را برای گلد لیدر آماده کنید!

برند آتلیه کلن
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آلو ، نارنج، زعفران
اسانس میانی گیاه درمنه، اوکالیپتوس
اسانس پایه سدر ، چرم ، چوب گایاک، عود
نمره کاربران
Gold Leather-آتلیه کلن گلد لیدر
رایحه
7.9
19 رای
ماندگاری
8.1
19 رای
پخش بو
7.6
19 رای
طراحی شیشه
7.9
19 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
در محل کارم یکی از خوش بازخوردترین عطرهایی است که داشتم
16 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : کامیار فخر مهربد

به نظر من این عطر و نمیشه به عنوان عطری چرمی تلقی کرد و باید جزوه عطر های بوزی و میوه ای و در آخر چرمی حساب بشه چون چرم به نظرم اینجا فقط جهت بالانس شدن ترشی کار استفاده شده وغالب نیست.
14 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور Maary

آتلیه کلون - گلد لِدِر

اولین چیز و عجیب ترین نکته برای من در مواجهه با گلد لدر، اسمش بود!!
نمیدونم چرا “Gold Leather” ؟؟
بر اساسِ رایحه بیشتر بهش میخوره “Red Leather” باشه ...!

گلد لدر (رِد لدر !) یه عطر چرمی، مشروبی هست که با وجودِ آلو و نارنج، کاملا حسِ ترش و ملس مانند پیدا کرده ...
به طور ساده تر بخوام بگم ترکیب نتِ مشروبی رام با آلو، آکوردِ شرابِ قرمز مانند ایجاد میکنه توی عطر، یعنی ترکیبی الکلی + ترش + گَس ... که یه حس و حال سبز و جنگلی هم که زیرِ سر ورم وود و اکالیپتوس هست، در سطح پایین تر همراهیش میکنه که همه اینا در بستر چرم و چوبی قرار دارن ...
در طول عمرِ عطر، با تغییر نوت آنچنانی روبرو نیستیم و این رایحه تقریبا به صورت خطی با ماندگاریِ خوب و پخش به اندازه، تا انتها همراهمون هست!

دو نکته منفی راجع بهش مطرحه که بنظرم ارزش خریدش رو پایین میاره :

۱- خطی بودن رایحه در گذر زمان ممکنه خسته کننده شه، و وقتی این خطی بودن با ترش بودنِ بالانس نشده همراه میشه، این موضوع تشدید هم میشه!

۲- یکی از دلایلی که باعث میشه واسه یه عطر، کاراکتری متصور شیم، چند وجهی بودنِ نوت ها هست که با سایرِ نوت های چند وجهی که هرکدوم یه عمقی دارن، ترکیب و بالانس میشن و در نهایت هویتِ واحدی رو تشکیل میدن ... این موضوع؛ هم نشینی نزدیکی با ویژگی های مجزای انسان که هرکدوم دارایِ چند وجه و عمق هستن و در نهایت به هویتِ واحدی ختم میشن، داره ...!
در گلد لدر نوت ها، تک بعدی و سطحی هستن و عمق و وجه های مختلفی ندارن که به تبع اون محصولِ نهایی هم دارایِ ابعاد پنهان و عمیقی نیست که بتونه هم نشینیِ نزدیکی با کاراکترِ انسان پیدا کنه ...!
لذا گلد لدر در رسیدن به کاراکتر عاجزه؛ و خودش رو در قالب تیپ و در کلماتِ «جوان» «پر انرژی» «شیک» «کژوال» خلاصه میکنه ...

عطرِ خوش بازخوردیه ... ولی به هر حال، این ازون عطراییه که بیشتر دوس دارم بقیه بزنن تا خودم، چونکه در سیاژ، جذاب تر از نزدیکه ...

روز خوش.
13 اسفند 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شکیبا Maary
درود دوست عزیز
خیلی توصیفت جالبی بود و من هم کاملا موافقم.اون رایحه چرمی وقتی در هوا ترکیب میشه با اون بوی ترش و شراب مانندووقتی با فاصله اسشمام میکنم خیلی بهتر از بویی هست که وقتی رو گردن اسپری میشه انگار رو هوا بالانس میشن نت ها.ولی شدیدا خوش بازخورد هست
13 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : In The Dark پارسی
علی جان سلام

آره دقیقا انگار نوت ها توی هوا به بالانس مورد نظر میرسن!
اولین برخورد من با گلد لدر وقتی بود که یکی از دوستام استفاده کرده بود و منم نمیدونستم چی زده ... اول یکم شاخکام تیز شد فک کردم جوبیلیشن زده و این بوی ترش ملس مانند واسه توت سیاهشه بعد دیدم که مثلِ جوبیلیشن با شیرینی بالانس نمیشه ...
بعدش که خودم تست کردم اون حس و حالی که از سیاژش گرفتم بهم دست نداد ولی اطرافیانم همین حسو نسبت بهش داشتن، مثلا یکی از بازخوردایی که به من دادن این بود «انگار توی جنگلی با میوه های وحشی قرمز و میوه های ترش مثل تمشک و آلبالو و زغال اخته و ... قدم میزنی»
در مواجهه با سیاژ اکثرا واکنشی با مضمونِ « ااا این دیگه چیه چه باحاله » نشون میدن ولی وقتی خودشون تست میکنن، ذوقشون یکم کم میشه ...
13 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ali dehghan پارسی
به نظر من این عطر و نمیشه به عنوان عطری چرمی تلقی کرد و باید جزوه عطر های بوزی و میوه ای و در آخر چرمی حساب بشه چون چرم به نظرم اینجا فقط جهت بالانس شدن ترشی کار استفاده شده وغالب نیست.
14 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
این برند بسیار درخشان هستش و کارهاش واقعا خوبن
از پخش بوی فوق‌العاده و ماندگاری طولانی این کار بسیار راضی هستم
واقعا ارزش خرید بالایی داره
22 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا حامد
دوست عزیز ماندگاریش حالا میشه روی لباس گفت تقریبا خوبه ولی پخش فوق العاده؟ چه نسخه ای استفاده میکنین شاید نسخه ای که من تست کردم دچار ریفورموله شده باشه .
22 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد
آقا اکثر کارای این برند پرفورمنس متوسط دارن طبق آمار...
22 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
حامد جان اینو یه تست بزن رایحه جذابی داره
22 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد
امیر جان جدیدا حس خوبی به این برند ندارم همینجوری... البته نا گفته نماند شدیدا جذب کارای ایتالیایی شدم.
23 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
منم حس خوبی نداشتم مخصوصا با توباکو نویت که تست کردم ولی گلد لدر به پیشنهاد یکی از دوستانم سمپل گرفتم و واقعا رایحه دوست داشتنی ای داشت . صد حیف که پخش متوسط به پایینی داره...
23 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد
Amir:
من حجم 200 میل اینو حدود 2 سال و نیم پیش گرفتم البته ممکنه نسخه های الان به قول شما ریفورموله شده باشه و باید به جرات بگم که به نظر من نمره پخش و ماندگار واقعا در حد 7.5 الی 8 هستش
23 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حامد پارسی

آتلیه کلون گلد لدر
یکی از بهترین های این برند به نظرم این کار هستش .
شروعی بسیار دوست داشتنی و جذاب و گیرا. ترکیبی دوست داشتنی از رام و زعفران که اصلا سمت و سوی روایح شرقی به خود نگرفته رو در اپنینگ شاهد هستیم. ولی این عزیز خوشبو سریعا فروکش میکنه و روایح چوبی ملایم و چرم خیلی اندک و متفاوت روی کار میان . در کل از نظر رایحه واقعا زیبا و جلب توجه کننده هستش و من دوستش داشتم.
اما پرفورمنس که میاد وسط میبینم که مثل کارای دیگر برند خوب عمل نمیکنه و ضعیفه تقریبا نسبت به قیمت. کمی شک داشتم چون دوستان در زیر به پرفورمنس بالا اشاره کرده بودند ولی برای من خیلی ضعیف بود . هم پخش هم ماندگاری . پخشش که مشخصه کمه و ماندگاری این برند روی پوست کمه در حد 4 ساعت نهایت و روی لباس کمی بهتر عمل میکنه در حد 10 ساعت شاید با چسبوندن بینی .
در کل برای کسی که به پرفورمنس اهمیتی نمیده بسیار پیشنهاد میشه
17 آذر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی کاوه
این کار با اینکه پخش زیاد قوی ای نداره ولی در بین کارهای این برند از لحاظ پرفورمنس بهتر از بقیه عمل میکنه . پخش متوسط و ملندگاری روی لباس نسبتا خوب و یک رایحه بشدت باکلاس و نو که همه این موارد دست به دست هم میدن تا به فکر این باشم تا یک روزی این کار رو به کلکسیونم اضافه کنم و پرفورمنس میانه اش رو بپذیرم .
از لحاظ بازخورد ، خدایان بازخورد هست از مرد و زن و اتفاقا برای خانم های بیزینسی هم مورد بسیار مناسبی هست و پیشنهاد میشه . همچنین برای آقایان یک گزینه بسیار مناسبی برای محیط کار و دانشگاه هست که با پخش میانه و رد بوی جذاب و وابسته به موومنت شما شخصیت شما رو تجلی میبخشه . بهش ۱۰ میدم در ژانر خودش و فکر میکنم اولین کاری باشه که پخش چندان بالایی نداره ولی نمره کامل رو از من میگیره .
در ضمن مورد بسیار مناسبی جهت پوشیدن در شب یلدا هست و با حجم ۲۰۰ میل و قیمت مناسبش گزینه به صرفه ای هست.
شب یلدای همه دوستان گل عطربازم و تیم مدیریتی عطرافشان پیشاپیش مبارک .
27 آذر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : یاس دهناد ساسان فر
درود بر امیر بزرگوار
باید حتما این کارُ تست کرد. یلدای شما و دیگر دوستان فرخ و فرخنده باد.
27 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
درود پارسی جان
بله تست کردن بسیاری از عطرها برای عزیزان عطربازی همچون شما و دیگر دوستان باید در اولویت قرار بگیره بلکه هزینه ای که برای خیلی از کارها و برند ها میشه دیگه نشه و روی کارهای با ارزش خرج بشه تا پشیمونی نداشته باشه براشون .
28 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد

با اسپری کردنش بوی آلو فوران می کنه (البته به نظر من بیشتر بوی شراااب رو تداعی می کنه تا آلو). اگه شامه ات در مقابل بوی شراااب گونه آلو و شیرینی رایحه عطر دوام بیاره و با همین چند دقیقه قضاوتش نکنی ، اون وقت این عطر بیشتر خودنمایی می کنه و حرکت آرامش رو به سمت مردانه تر شدن متوجه میشی. رایحه چرمش کمی متفاوت از چرمیه که توی حافظه بویایی من هست . پخشش خوبه ولی ماندگاریش نمره بیشتری می گیره .
22 مهر 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark

با م.س. عزیز کاملاً موافقم.این کار چرمی نیست بلکه تمامأ بوزیه.ترکیب رام و آلو که خیلی خوشمزه ش کرده.به نسبت پولی که براش پرداخت میشه کار خیلی خوبیه.شیک ،شبانه و مست کننده با اندکی تم لوکس که واقعاً جمع این موارد با این قیمت در کمتر کاری میشه پیدا کرد.
این برند بیشتر پهلو به پهلوی دیزاینر ها میزنه و من اصلاً نمیتونم این برند رو نیش حساب کنم ولی اون جور که شنیده ها حکایت میکنند در چند سال آینده این برند رسماً میره در شراکت و نظر یه برند دیزاینر که مطمئنا این کار و چند کار خوب این برند همین مقدار کیفیتی که دارند رو از دست میدهند و نابود میشوند.
اگر کسی این کار و یا دیگر کارهای خوب این برند رو تست کرده و پسندیده در خرید تعجیل کنه.
من در پست قبلی نمره ی این کار رو در ژانر چرم ۵ از ۱۰ داده بودم ولی امشب که متوجه ی اشتباه خودم و این کار رو در ژانر بوزی میدونم ۲ نمره به نمره ی قبلی اضافه میکنم و ۷ از ۱۰ بش میدم و همچنان برای مخاطب عام ۹ از ۱۰
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : In The Dark رضا
جناب کبیری عزیزم سلام. این دیزاین از روایح بوزی یکی از شمایل چرم و خاصه جیر هست. کماکان میشه او رو یک چرم تلقی کرد.
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Moslem Attar ssh
ایکاروس عزیزم سلام
خیلی ممنون از تذکر نکته ای که اشاره کردی و همین طور پاسخت راجع به راشن تی که با توصیف ضعف هاش اون رو کاری شیک و نمره ی ۶/۵ تا ۷ دادی.
ایکاروس جان
من سمپل Beaufort London Fathom V رو دارم و شیفته ش شدم.خواستم ببینم با این ذائقه، روحیه و مزاجی که ازم میشناسی میتونم Nuit de Bakelite رو بلایند بای کنم ؟
منو رو هم که میشناسی: عاشق دوره ،هنر و فرهنگ رنسانس و بیزار از تکنولوژی،فست فود و شبکه های اجتماعی و شدیداً درونگرا بطوریکه عاشق تنهایی ام.
قربانت و یا حق
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh
سلام. نه راستش جناب کبیری عزیز. ترجیح میدم آنوبیس از پاپیلون ارتیزان رو پیشنهاد بدم به شما.. یا آنسوتر بلک از کام دز گغسونز.

28 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh
ایکاروس عزیز دوباره سلام
به به دستت درد نکنه با معرفی این دو کار.چند وقتی هست که رصدشون میکنم.
همچنین دوست و برادر عزیزم تمام کارهایی رو که مخصوصاً در ژانر بالسامیک -اسموکی بم پیشنهاد دادی در دفترم یادداشت کردم.
حالا که بحث به این جا کشید که دیزاین گلد لدر ساختن چرم و جیر از روایح بوزی هست ،خواستم خواهش کنم یک مقایسه ای بین این گلد لدر و Cuir Velours از برند نااومی گودسیر انجام بدی.من این کار کویر ولورس رو دوست دارم ولی شیرینیش برام زیاده.بیشتر از گلد لدر ولی واقعاً کیفیت ساخت و نتها خیلی بهتر از گلد لدر هست.
شیرینی گلد لدر به نظرم اندازه و به جا ست ولی کویر ولورس به نظرم شیرینیش از حد به جا و اندازه خارج شده.شاید هم اشتباه میکنم.
خیلی ممنون میشم یه توضیحی بدی. فدات شم و یا حق
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

یادداشت شماره ۲ : آتلیه کلون گلد لدر

سناریو : مهمانی ای که هرگز نرفته ام !

در شروع رایحه ترکیبی از نت ها چرم و رام و آلو و یک شیرینی حس میشه که نمیدونم این شرینی از چه نت ای بدست میاد شاید از زعفران باشه ! چند دقیقه که میگذره رایحه رام کم رنگ میشه و همچنان چرم و آلو رو میشه حس کرد رفته رفته کمی شیرینی عطر بیشتر میشه تا زمانی که رایحه از بین بره. نت های چوبی رو شاید بشه در نت پایه و بصورت خیلی ضعیف احساس کرد ولی نت آلو و شیرینی موجود رایحه غالب هستن که چرم هم بصورت ضعیف حضور داره

کار شیک و جذابی هست. میتونه انتخاب خوبی برای یک مهمانی باشه اما شاید استفاده طولانی مدت ازش خسته کننده باشه . پخش و ماندگاری هر ۲ تا بالاتر از متوسط و خیلی خوب هست

اگه یک روزی این مهمونی برگزار بشه (این مهمونی یک مهمونی خاص و فرضی هست که من تصورش میکنم ) احتمالا یکی از انتخاب هام میتونه این عطر باشه !
18 آذر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : یاس رضا

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
رایحه ازنظر من کاملا خطی و شیرین، من تنها دو نت چرم و عسل (یا حالا مومِ عسل) رو تونستم بوضوح احساس کنم شاید یه کمی فلورال هم باشه ولی نه اونقدر محسوس خیلی کم البته به شامه من . البته عسل توی نت ها نیست ولی نمیدونم چرا من با بوکردن این عطر یاد کندو عسل و موم عسل و خود عسل میفتم. بوی چرم هم که کاملا خوشمزه س اینجا ، درکل بوی چرمِ خوشمزه و شیرین و عسلی توصیف منه ازین عطر.فقط شیرینی کار از نظر من یکم تو ذوق میزنه در دراز مدت که ازش استفاده میشه، یعنی اوایل من عاشق این عطر شدم طوریکه میخواستم یه شیشه 200 میل ازش بگیرم ولی بعد چند وقت استفاده شیرینی کار دلمو زد ضمن اینکه حالت زنانگی این کار خیلی زیاده با اینکه چرم توش هست ولی متاسفانه بیشتر زنونه میزنه و دیگه منصرف شدم. شاید نت زعفران یا نت آلو باشه که من به غلط فکر کردم موم عسله ولی بهر حال تداعی گر موم عسل مخلوط با چرمه واسه من. من هنوزم رایحه شو خیلی دوس دارم و برای دل خودم گه گاهی استفاده می کنم ولی خوشحالم که 200 میلشو نخریدم چون مثه بلک ارکید تام فورد که اوایل عاشقش بودم ولی بعد دلمو زد ضرر می کردمو مجبور میشدم یه جوری از دستش خلاص شم. ماندگاری و پخش بو و رد بو هم که خیلی عالی همانطور که دوستان گفتند. پاینده باشید
10 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا پارسی

این کار از اون دسته کارهاست که در شروع آدمی رو خیلی جذب خودش میکنه.ترکیب چرم و رام خیلی باب میل مخاطب عام خواهد بود و پر از بازخورد فقط برای کسی که به عطر بصورت جدی و نه تفننی نگاه می کنه این کار براش کاراکتر زنی رو داره که خیلی زیبا و جذاب هست ولی متأسفانه باهوش و عمیق نیست.
به همین دلیل خیلی زود از این کار زده خواهد شد.
نمره ای که من میدم ۵ از ۱۰
برای مخاطب عام ۹ از ۱۰
17 مرداد 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : In The Dark عماد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟