MANCERA - Saharian Wind

مانسرا ساهارین وایند

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43537
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : مانسرا
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43537
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

MANCERA Saharian Wind - مانسرا ساهارین وایند

محصول سال 2020 می باشد و در گروه بویایی رایحه های چرمی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، چرم ، فلفل صورتی ، ادویه جات معطر، اسطوخودوس ، گل برف ، سرو ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، تنباکو ، روایح چوبی اشاره کرد.

برند مانسرا
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، چرم ، فلفل صورتی ، ادویه جات معطر
اسانس میانی اسطوخودوس ، گل برف ، سرو
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، تنباکو ، روایح چوبی
نمره کاربران
Saharian Wind-مانسرا ساهارین وایند
رایحه
8.3
4 رای
ماندگاری
8
4 رای
پخش بو
7.3
4 رای
طراحی شیشه
7.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند مانسرا
اخبار برند مانسرا
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه

عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیزم.
حقیقتا کارهای زیادی از برند مانسرا تست نداشتم ولی در بین چند تا کاری که در گذشته از این برند تست داشتم،صحرین ویند بهترینشون بود و تنها کاری از این برنده که تو ارشیوم دارم.
عطرهای بسیار کمی تو این رنج قیمت سراغ دارم که چنین کیفیت اعلایی دارن و در رنج قیمت حدود ۴ تا ۵ میلیون،صحرین ویند از بهترین هاست،به حدی که اگر این کار رو یه برند معروف تر طراحی کرده بود به راحتی میتونست برچسب قیمتی ۱۰ میلیون رو براش در نظر بگیره.
باد صحرا،اسمی که بیهوده برای این کار انتخاب نشده.به محض اسپری با فوران روایح اسپایسی مانند فلفل،هل،دارچین و… رو به رو میشیم که درست به مانند افریکن لدر سعی داره حال و هوای افریقارو به تصویر بکشه.در کنار این روایح اسپایسی فضای مرکباتی و چرمی وجود داره که سنگین نیست و تو پس زمینه قرار داره. او‌پنینگ به سرعت محو میشه و رایحه به کل دچار تغییر میشه،حالا رایحه لوندر و سرو به وضوح حس میشه و اون فضای اسپایسی،چرمی و مرکباتی به فضایی سبز و چوبی تبدیل میشه که در این مرحله بسی شامه نواز و دلرباست.حضور سرو ممکنه در این مرحله غلط انداز باشه چرا که حس و حال خنکی داره ولی زمانی که عطر به درای داون میرسه با اضافه شدن تنباکو،چوب صندل،وانیلی که کمی تلخی کار رو متعادل میکنه،مشک و امبری که کمی تم انیمالیک به صحرین ویند میده به کاری متعدل و حتی رو به گرم تبدیل میشه.
به هرحال در این رنج قیمتی چنین شفافیت و تغییر نت های فوق العاده ای بسیار ستودنی و بی نظیره.
از اونجایی که این کار سه مرحله مجزا داره،به هیچ وجه نمیشه به عنوان یه عطر صرفا رسمی و یا صرفا روزانه بهش نگاه کرد و استفاده ازش در موقعیت های مختلف کاملا سلیقه ایه.
با آرزوی بهترینها برای دوستان عزیزم🌱
11 بهمن 1402 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : مروت احمد شجاعی
درود و سپاس بابت توصیفات زیبا🙏
کاریه که واقعا لیاقت قیمت بیشترو داره.. رایحه چرمی که ازش گرفتم برام متفاوت بود واقعا.. عطری خوشبو، متوازن و با ماندگاری قابل قبول
03 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Rohaam کامبیز سخی

درود بر اعضای محترم؛
صحرین ویند یا باد صحرا و کویر آفریقای شمالی. این عطرو تست نکردم و از دوستان محترم اگر کسی تست کرده لطفا توصیفش کنه. تو سایت ها و صفحات مختلف عطر مربوط به عطربازان آمریکایی و اروپایی که سر میزنم از برند مانسرا اول سدرات بویس و دوم صحرین ویند رو بهش پرداختن.کارهای بسیار پرفروشی هم هستن. البته گاها رد توبکو، اینستنت کراش و وایلد لدر رو هم میبینم اما کمتر از دو تای اولی که گفتم. سدرات بویس رو اصلا کپی اونتوس نمیدونن و براش شخصیتی کاملا مجزا قائلن و بسیار هم دوستش دارن خصوصا که پرفورمنس بالاتر از استاندارد دو هشت (دو ساعت پخش، هشت ساعت ماندگاری) داره. صحرین ویند هم فن های بسیار زیادی داره. جالبه این دو تا عطر و بعضا باقی کارهای مانسرا رو بچه پولدارهایی تو صفحاتشون میذارن که همه نوع عطر گرون قیمت و لاکشری دارن و بنابراین بخاطر قیمت مناسب نیست که سراغ مانسرا رفتن و حتما جاذبه هایی از مانسرا دیدن که بین اینهمه برند گردن کلفت و گرون قیمت، حتما دو سه تا کار از مانسرا هم دارن. بهرحال خیلی دوست دارم بدونم صحرین ویند چیه و چی میگه.
29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامبیز سخی احمد شجاعی
سلام
عطری بسیار با کیفیت و به نظر من ترکیبی از ادویه‌های مختلف که بسیار آشنا به نظر می‌رسه ولی نمی‌تونی خوب تفکیک‌شون کنی. بیشتر مناسب پاییزه ولی قابلیت استفاده در شب‌های بهار و تابستان را هم داره. من بیشتر مواقع برای لذت خودم روی بازو اسپری می‌کنم که استشمام کنم. پرفورمنس هم قابل قبوله.
از نظر بنده از سدرات بوازه (سدخا بوآ) کیفیت بهتری از نظر ساخت داره هر چند که فضای کاملا متفاوتی دارند.
یک نکته دیگه که شاید خالی از لطف نباشه این‌که یک حس معنوی خاصی به من القا می‌کنه.😊
06 اسفند 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : احمد شجاعی دنی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟