atelier Cologne - Gold Leather

آتلیه کلن گلد لیدر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33547
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آتلیه کلن
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33547
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 120
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 77
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

92 درصد ترکیبات از منشأ طبیعی

گلد لیدر ــ جایی مابین سویه‌های مردانه و زنانه. با جاذبه‌های کاریزماتیک. قدرتمند. مرموز. غنی. این عطر رگه‌های ظریف از جلوه‌های لوکس چرمی را در فضا پخش می‌کند. عطری پیچیده که همزمان ملایم و بسیار هیجان‌انگیز است. هوس‌انگیز و طبیعی. عطری که به‌آرامی در پیوند زدن میان گذشته، حال و آینده به موفقیت دست می‌یابد.

این عطر گیاهی که گلد لیدر نام دارد،‌ مفهوم خاصی از جاودانگی را درون خود جای داده است. در میان ترکیبات کلیدی گلد لیدر با آکوردهای چرم و عود، ترنج ایتالیایی و گیاه درمنه هندی رویارو می‌شوید که در کنار همدیگر به خلق عطری اسرارآمیز و شگفت‌انگیز کمک کرده‌اند. با این عطر یونی (مشترک برای مردان و زنان) قطعا کسی به شما بی‌توجهی نخواهد کرد. پس خودتان را برای گلد لیدر آماده کنید!

برند آتلیه کلن
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آلو ، نارنج، زعفران
اسانس میانی گیاه درمنه، اوکالیپتوس
اسانس پایه سدر ، چرم ، چوب گایاک، عود
نمره کاربران
Gold Leather-آتلیه کلن گلد لیدر
رایحه
7.9
19 رای
ماندگاری
8.1
19 رای
پخش بو
7.6
19 رای
طراحی شیشه
7.9
19 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
Gold Leather

«گــاهـی گمان نمی کنی ولی خوب میشود.... گــاهـی نمیشود، که نمیشود، که نمیشود».
این شعر زنده یاد قیصر امین پور می تواند وصف حال ما عطردوستان باشد. چه تلاش ها که برای یافتن عطر دلخواه مان صرف نمیکنیم و عاقبت هم آنطور که می خواهیم راضی نمی شویم. اما در این میان گاهی آن اتفاق خوشایند می افتد...
ماه گذشته عزم خرید عطر کردم اما نه «گلد لدر». در یک عطرفروشی در تهران اتفاقی دیدمش. تست کردم و خوشم آمد. با خود به خانه آوردمش. حالا بیش از پیش شیفته ی رایحه دلنشین آن شدم.

ماندگاری عالی (بیش از 12 ساعت روی لباس) و پخش بسیار خوبی دارد. (بچ کد عطر من: 2016)

به گمانم بیش از هر موقعیتی مناسبِ ضیافت های شبانه و قرارهای عاشقانه است.

هم آغوشی با معشوق را با رایحه ی این عطر تجربه کنید...! (از من گفتن بود!)

آری «گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود».


با مهر

26 مهر 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : MAHMOUD هاشم پور

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام.
گلد لدر اولین کاری بود که از برند اتلیه کولون تست کردم و باید اعتراف کنم که شدیدا شگفت زده شدم.اولین چیزی که با تست این کار به ذهنم رسید این بود:شراب الو!!!
اومدم سایر نظرات رو خوندم و دیدم بقیه دوستان هم باهام هم نظر بودن.بینهایت روایح مشروبی رو میپسندم،به خصوص زمانی که یه فضای میوه ای کنارشون باشه یه چیزی دقیقا مثل همین کار یا لاست چری.بوی عود رو هم در این کار حس میکنم ولی حقیقتا زورش به الو و فضای مشروبی نمیچربه و زیاد حس نمیشه.اصلی ترین اکورد این کار در فرگرنتیکا چرم اعلام شده.نمیدونم شرکت سازنده شوخیش گرفته یا نه ولی من بوی چرمی رو متوجه نمیشم و نت چرم بیشتر از اینکه واقعی باشه کیکه:)
در ضمن بگم که این کار کاملا یونی سکسه و بانوان عزیز هم میتونن ازش استفاده کنن.
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : یاس Mehran
سلام اقا مهربد. یعنی ممکنه بوی شربت البالو هم ازش حس بشه؟ اخه من عاشق بوی البالو و الو ام.
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامیار فخر مهربد
عرض ادب و احترام دوست خوبم.
بابت تاخیر در پاسخ عذر میخوام متاسفانه تازه پیامتون رو دیدم.بوی البالویی من از این کار نمیگیرم ولی بوی الو تا دلتون بخواد داخلش وجود داره.اگر از بوی الو خوشتون میاد میتونه انتخاب بسیار خوبی براتون باشه.راستی اگر به بوی البالو علاقه دارید بهتون خلطاط نایت رو پیشنهاد میکنم چرا که بویی شبیه به مربای البالو در این کار وجود داره که واقعا دوست داشتنیه.البته توجه داشته باشید که گلد لدر رایحه شفافتر و با کیفیت تری نسبت به خلطاط نایت داره اما پخش و ماندگاری خلطاط نایت به وضوح بالاتره.در نهایت از اونجایی که سلیقه ها متفاوته بهتون پیشنهاد میکنم حتما دکانت تهیه کنید تا بتونید خرید خوبی داشته باشید.
با ارزوی بهترینها برای شما
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : یاس Mehran
مرسی دوست عزیزم حتما تست میکنم .ممنون
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر Aram
مهربد عزیز دقیقا این عطر همونطور بود که توصیفش کردی. بوی آلو و عود.یک آلوی ترش در فضای عودی و چوبی.تاحالا دوتا عطر از آتلیه کلن تست کردم.کیفیت رایحه واقعاعالیه. بوی ترش آلو و به قول شما شراب آلو خیلی قشنگ و طبیعی هست.کاملا یونی.
29 دی 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : کامیار فخر derrick

گلد لدر یکی از بهترینهای اتلیه است.
عطری بر پایه چرمی سبک ترکیبی مشروب مانند با ته امضا همیشگی اتلیه که نتیجه کار را تمیز و خوش رایحه ارائه کرده.
گلد لدر مقداری اسپایسی عودی هم در پایان کار خودش رو نشان میدهد...
شاید قیاس نافرمی باشه ولی اگر بخوام بین کارهای گوالتیری علی الخصوص نودیفلوروم و گلد لدر انتخاب کنم،صد درصد این عطر رو انتخاب میکنم....،
اما قیمت چرا اینقدر بالاست...گرونیه عطرها داره میرسه به عطرهای فاخری مثل روژا ...جالبه...وقتی گرونی جهشی بوجود میاد اجناس گرون قیمت بدلیل نبود تقاضا قیمتشون ایستادگی میکنه ولی عطرهای هایپ دیوانه کننده بالا میره...
اگر عرض کنم عطرهایی مثل مگاماره و امثالهم کیفیت بالایی ندارن و یا برای بینیه بنده بعضی نوتهاشون اون شفافیت رو ارائه نمیدن و در عوض قیمتهای نجومیشون باعث خنده میشوند...الان دوستداران مگاماره من رو میکشن...کارهای گوالتیری متاسفانه کیفیت لازم رو نداره و میدونم الان تیرباران میشم.

عطر لون رایدر تاور به قیمت یک سوم.چون در انفجار پاف اول بوی رز میده ارزونتره!؟؟
در ایران قیمت عطرها بسیار عجیب و غریبه.
برند دولچه اند گابانا شاهکار طراحی لباس هیچ موقع نمیتونه عطرهای فاخری مثل لباسهاش بسازه..بخاطر همین عطرهاش بیشتر از پنجاه شصت یورو حدودن نیست..‌.ولی یک شلوار جین دنیم مردانه اش از چهارصد یورو تا دو هزار یورو میشه...اما وقتی دنیم رو لمس میکنید نرمیه پارچه شما رو بهت زده میکنه.اگر اهل کیفیت ونه پز دادن باشید و یکبار لباسها رو تست کنید بقیه جنسهای دیگه شوخی به نظر میرسن.معنیه ساخت ایتالیا رو متوجه میشویم...حالا شما بگو چون دولچه هست عطرش باید ده میلیون بشه،نباید خرید..

در خصوص گلد لدر به نظرم عطری برای مهمانی و مجالس با ست کت و شلوار به همراه طراوت و روایح مرکباتی نمره خوبی رو دریافت میکنه.

رایحه شاد و مجلسی
کیفیت بالا
پخش خوب
ماندگاری خوب
قیمت زیاد

.پیشنهاد میشه صد میلی خریده بشه
08 شهریور 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : هاشم پور مهربد
با سلام و عرض ادب خدمت جناب قهرمانی عزیز، با اینکه چیزی که میخوام بگم در جواب کلیت کامنت شما نیست و فقط در پاسخ به اون قسمت از کامنتتون که فرمودین: [شلوار دولچه گابانا چهارصد یورو ولی عطراش نهایت شصت یورو هم نمیشن، حالا چون اون عطر از برند مُد مطرحی مثل دولچه گابانا هست، باید قیمتش چند صد یورو باشه؟]
راستش درواقع یجورایی مفهوم الفاظی از قبیل نیش و دیزاینری و ایندی نیش و کامرشیال و غیره اینجا نمود پیدا میکنه، بخوام مثال بزنم: مونت بلانک، یکی از لوکس ترین و گرون ترین تولیدکننده های اکسسوری در دنیاست که شاید یه خودنویس مارک مونت بلانک تو بازار جهانی از چند صد یورو تا چند هزار یورو قیمت خورده باشه، ولی عطرای این برند نهایت بین سی تا شصت یورو قیمت دارن، یا برند کارتیر که سِت گردنبند و دستبند و زيورآلاتش از چند ده هزار تا چند صد هزار یورو قیمت میخوره و عطراش همه زیر صد یورون، کلا برندای دیزاینری ای که خط تولید اجناس لوکس بخصوصی دارن مثل این چندتا برندی که مثال زدم، خط تولید عطرشون یجورایی براشون حکم تبلیغات رو بازی میکنه و برای برندشون تبلیغ میکنه،اینطوری کسی که با سی یورو یه عطر لجند مونت بلانک خریده، اسم برند مونت بلانک همیشه روی میزش، جلو چشمشه و این از هر تبلیغ تلویزیونی و اینترنتی و غیره هم کارآمدتره.
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور علیرضا ر

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
برخلاف اسمش خیلی نه به " گلد" ارتباطی داره نه " لدر "
به فارسی یه همچین اسمی برازنده‌ش بود ؛
عطر "آلو_شراب" ■

رایحه‌ش از ابتدا تا انتها اینه ؛ ترکیبی از بوی آلو‌ی خشک شده ( چیزی شبیه آلبالو و این سبک‌ها ،که ترش مزه‌س ) بعلاوه‌ی بویی شراب گونه و کمی هم حالت دم‌کرده‌ی سرکه

تغییر نتی نداره به اون صورت ،فقط رمق عطر به مرور کمتر میشه
بخاطر جنس بوش یه حالت شنگول ،جذاب و گیرا داره که طرف مقابلو قطعا مشتاق میکنه بهتون که این بو از کیه و چه عطری زده ب خودش

نمی‌شه گفت عطر مرموز یا جنتلمنیه ،ولی قطعا حالتی از اغواگری رو داره.
از اول تا آخر عمر عطر کاملا رایحه‌ی شفاف و خوش ساختی داره و نت‌هاش اصلن فالش نمی‌رن !

پیشنهادم اینه آقایون استفاده‌ش کنن ،برای تحت تاثیر قرار دادن طرفشون ..
یه کم شبیه بنز پرایوته ،بخاطر نت آلو مانندی که هر دوشون دارن
ولی بنز حالتی تفته و خشک شده داره
اینطوری بگم که بنز انگار یه لواشکه ک گذاشتنش زیر آفتاب خشک شه ،ولی گلد لدر همون لواشکه که توی شراب و سرکه خیسوندنش.

پخش و موندگاریش خوب حساب میشه بنظرم اگه منصف باشیم

رایحه‌ش هایپ نیست
تو بازار الان خیلی استفاده نمیشه ،فیک فروشا نمی‌فروشن چنین عطرایی رو
از طرفی هم عطر جذب کننده‌ایه ،قیمتش هم خوبه ( میتونست کمتر باشه ولی بازم ارزشمنده )

پیشنهاد میشه به عزیزانی که میخان تحت تاثیر قرار بدن ! :)

[EDITED] 1402/06/01 13:05
01 شهریور 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : هاشم پور میثم شفیعی

عطری چرمی بوزی خیلی خوب و کاراکتر یک آدم شنگول و کم عمق . خیلی زود فروختمش چون از کاراکترش بدم میومد...
30 مهر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور Rezvani
درود بر اهالی عطرافشان
در مرور و توصیف عطرها حداقل دو جنبه وجود دارد: ۱. تحلیل و تفسیر تکنیکال یعنی بررسی نت ها و آکوردها و کیفیت ساخت عطر و...۲. تفسیر و ارزیابی زیباشناسی و ذوقی.
اولی عینی تر و واقع گرایانه تر هست (اگر اصلا درک عینی ممکن باشد) و دومی ذهنی تر (سوبژگتیو) است یعنی آغشته به روحیات شخصی و تجارب زندگی.‌ یعنی فرد رایحه عطر را با عبور از فیلتر احساس و ذهنیت خود قضاوت می‌کند.

مهم است که در خواندن نظرات درباره عطرها، بین این دو تفکیک بگذاریم. هر قدر هم ما حرفه ای و کارکشته باشیم، و بالاتر از آن حتی عطار باشیم بسیار بعید و حتی ناممکن است جنبه های روانی و فرهنگی ذهن خودمان را در پرانتز بگذاریم.
بنابراین اگر شخص سرشناس و متخصصی عطری را خوب یا بد معرفی کرد، مهم است بدانیم "سلیقه" آن فرد هم در قضاوتش دخیل بوده است.

دوست مان جناب کبیری درباره گلد لدر اظهار داشتند:
"عطری چرمی بوزیِ خیلی خوب و کاراکتر یک آدم شنگول و کم عمق . خیلی زود فروختمش چون از کاراکترش بدم میومد."
در این اظهار نظر کوتاه فقط عبارت "چرمی بوزی" عینی است و مابقی ذهنی است. " آدم شنگول و کم عمق" ربطی به واقعیت این عطر ندارد بلکه صرفا درک و تلقی ایشان از آن عطر است. همین استدلال درباره قضاوت خودم درباره این عطر صدق می‌کند که زیر همین کامنت قبلا بیان کردم.
سخن آخر: روایت ها از یک عطر خاص متعددند و متفاوت. هیچ مرجع مسلط و مقتدری نمی تواند ورای روایت ها بایستد و حکم نهایی صادر کند.

پی نوشت:
مخاطب نظرم هیچ فرد خاصی نیست. و اظهار نظر آقای کبیری فقط مدخلی شد به بحث ام.

با مهر
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : رضا عطردوست هاشم پور
این نظر آقا علیرضا بهانه ای شد که یه درخواست از مدیر محترم سایت بکنم. (اگه بقیه دوستان هم موافق باشند البته) کاش میشد به نظرات هم مثل عطرها امتیاز داد ، مثلا بین 1 تا 5. ممکنه من با بخشی از یک نظر موافق باشم بهش 3 بدم. یا کاملا باهاش موافق باشم و 5 بدم. خلاصه اینکه این نظر آقا علیرضا رو کااااملا باهاش موافقم
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضاسپهی
درود جناب ایزانلو خوبی دادا💐🙏

نه تورو خدا ، همین الان بخاطر لایک بیشتر ، بعضا جدل داریم ، حال تصور کن علاوه بر لایک ، نظرات امتیازدهی هم بشن ، قشون کشی میشه 😊 مزاح بود اما باور دارم بسمت جدل و دو دستگی خواهد رفت .
مخلص شما علیرضا اسدی🙏🙏

[EDITED] 1401/08/16 12:32
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : هاشم پور تکرود

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
اتلیه کولون گلد لدر.
یه عطر میوه ای_ بوزی_ چرمی_ عودی وگرم.
اپنینگ کار همونجوری که دوستان گفتن بیش از همه تحت تاثیر الو و روایح بوزی هست که البته شیرینی زعفران هم همراهیش میکنه.
اما چیزی که از سایر عطرای بوزی میوه ای متفاوتس میکنه بک گراند عودیش هست.
این رایحه تا یک ساعتی کاملا غالبه و تو میدل نت یه رایحه هربال_ دارویی هم به کار اضافه میشه که ظاهرا اکالیپتوس هست و البته چرم هم به صورت ضعیف حس میشه.
درای داون اما خیلی خاصه و چرم و عود در کنار کمی روایح دودی جلوه خاصی به کار میدن که مشابه شو ندیدم.
برخلاف خیلی از کارای این برند پخش و موندگاری خوبی داره و رایحه هم خیلی یونیکه. مناسب فصل سرد و البته به نظرم مردونه ست کاملا.
درمورد بازخورد بسته به مخاطب باید نظر داد.ظاهرا اینجور عطرای بوزی_ چرمی و میوه ای برای اروپایی ها یاداور مهمونی های لوکس شبانه ست و از این جهت خیلی پربازخورده اما فک نمیکنم برای ما اینجوری عمل کنه و در واقع برای مخاطب ما رایحه خیار و هندونه بیشتر یاداور مهمونی های شاده.

17 اسفند 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور محمد کرامت شعار

آتلیه کلون - گلد لِدِر

اولین چیز و عجیب ترین نکته برای من در مواجهه با گلد لدر، اسمش بود!!
نمیدونم چرا “Gold Leather” ؟؟
بر اساسِ رایحه بیشتر بهش میخوره “Red Leather” باشه ...!

گلد لدر (رِد لدر !) یه عطر چرمی، مشروبی هست که با وجودِ آلو و نارنج، کاملا حسِ ترش و ملس مانند پیدا کرده ...
به طور ساده تر بخوام بگم ترکیب نتِ مشروبی رام با آلو، آکوردِ شرابِ قرمز مانند ایجاد میکنه توی عطر، یعنی ترکیبی الکلی + ترش + گَس ... که یه حس و حال سبز و جنگلی هم که زیرِ سر ورم وود و اکالیپتوس هست، در سطح پایین تر همراهیش میکنه که همه اینا در بستر چرم و چوبی قرار دارن ...
در طول عمرِ عطر، با تغییر نوت آنچنانی روبرو نیستیم و این رایحه تقریبا به صورت خطی با ماندگاریِ خوب و پخش به اندازه، تا انتها همراهمون هست!

دو نکته منفی راجع بهش مطرحه که بنظرم ارزش خریدش رو پایین میاره :

۱- خطی بودن رایحه در گذر زمان ممکنه خسته کننده شه، و وقتی این خطی بودن با ترش بودنِ بالانس نشده همراه میشه، این موضوع تشدید هم میشه!

۲- یکی از دلایلی که باعث میشه واسه یه عطر، کاراکتری متصور شیم، چند وجهی بودنِ نوت ها هست که با سایرِ نوت های چند وجهی که هرکدوم یه عمقی دارن، ترکیب و بالانس میشن و در نهایت هویتِ واحدی رو تشکیل میدن ... این موضوع؛ هم نشینی نزدیکی با ویژگی های مجزای انسان که هرکدوم دارایِ چند وجه و عمق هستن و در نهایت به هویتِ واحدی ختم میشن، داره ...!
در گلد لدر نوت ها، تک بعدی و سطحی هستن و عمق و وجه های مختلفی ندارن که به تبع اون محصولِ نهایی هم دارایِ ابعاد پنهان و عمیقی نیست که بتونه هم نشینیِ نزدیکی با کاراکترِ انسان پیدا کنه ...!
لذا گلد لدر در رسیدن به کاراکتر عاجزه؛ و خودش رو در قالب تیپ و در کلماتِ «جوان» «پر انرژی» «شیک» «کژوال» خلاصه میکنه ...

عطرِ خوش بازخوردیه ... ولی به هر حال، این ازون عطراییه که بیشتر دوس دارم بقیه بزنن تا خودم، چونکه در سیاژ، جذاب تر از نزدیکه ...

روز خوش.
13 اسفند 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شکیبا Maary
درود دوست عزیز
خیلی توصیفت جالبی بود و من هم کاملا موافقم.اون رایحه چرمی وقتی در هوا ترکیب میشه با اون بوی ترش و شراب مانندووقتی با فاصله اسشمام میکنم خیلی بهتر از بویی هست که وقتی رو گردن اسپری میشه انگار رو هوا بالانس میشن نت ها.ولی شدیدا خوش بازخورد هست
13 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : In The Dark پارسی
علی جان سلام

آره دقیقا انگار نوت ها توی هوا به بالانس مورد نظر میرسن!
اولین برخورد من با گلد لدر وقتی بود که یکی از دوستام استفاده کرده بود و منم نمیدونستم چی زده ... اول یکم شاخکام تیز شد فک کردم جوبیلیشن زده و این بوی ترش ملس مانند واسه توت سیاهشه بعد دیدم که مثلِ جوبیلیشن با شیرینی بالانس نمیشه ...
بعدش که خودم تست کردم اون حس و حالی که از سیاژش گرفتم بهم دست نداد ولی اطرافیانم همین حسو نسبت بهش داشتن، مثلا یکی از بازخوردایی که به من دادن این بود «انگار توی جنگلی با میوه های وحشی قرمز و میوه های ترش مثل تمشک و آلبالو و زغال اخته و ... قدم میزنی»
در مواجهه با سیاژ اکثرا واکنشی با مضمونِ « ااا این دیگه چیه چه باحاله » نشون میدن ولی وقتی خودشون تست میکنن، ذوقشون یکم کم میشه ...
13 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ali dehghan پارسی
به نظر من این عطر و نمیشه به عنوان عطری چرمی تلقی کرد و باید جزوه عطر های بوزی و میوه ای و در آخر چرمی حساب بشه چون چرم به نظرم اینجا فقط جهت بالانس شدن ترشی کار استفاده شده وغالب نیست.
14 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark

در محل کارم یکی از خوش بازخوردترین عطرهایی است که داشتم
16 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : کامیار فخر مهربد

آتلیه کلون گلد لدر
یکی از بهترین های این برند به نظرم این کار هستش .
شروعی بسیار دوست داشتنی و جذاب و گیرا. ترکیبی دوست داشتنی از رام و زعفران که اصلا سمت و سوی روایح شرقی به خود نگرفته رو در اپنینگ شاهد هستیم. ولی این عزیز خوشبو سریعا فروکش میکنه و روایح چوبی ملایم و چرم خیلی اندک و متفاوت روی کار میان . در کل از نظر رایحه واقعا زیبا و جلب توجه کننده هستش و من دوستش داشتم.
اما پرفورمنس که میاد وسط میبینم که مثل کارای دیگر برند خوب عمل نمیکنه و ضعیفه تقریبا نسبت به قیمت. کمی شک داشتم چون دوستان در زیر به پرفورمنس بالا اشاره کرده بودند ولی برای من خیلی ضعیف بود . هم پخش هم ماندگاری . پخشش که مشخصه کمه و ماندگاری این برند روی پوست کمه در حد 4 ساعت نهایت و روی لباس کمی بهتر عمل میکنه در حد 10 ساعت شاید با چسبوندن بینی .
در کل برای کسی که به پرفورمنس اهمیتی نمیده بسیار پیشنهاد میشه
17 آذر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی کاوه
این کار با اینکه پخش زیاد قوی ای نداره ولی در بین کارهای این برند از لحاظ پرفورمنس بهتر از بقیه عمل میکنه . پخش متوسط و ملندگاری روی لباس نسبتا خوب و یک رایحه بشدت باکلاس و نو که همه این موارد دست به دست هم میدن تا به فکر این باشم تا یک روزی این کار رو به کلکسیونم اضافه کنم و پرفورمنس میانه اش رو بپذیرم .
از لحاظ بازخورد ، خدایان بازخورد هست از مرد و زن و اتفاقا برای خانم های بیزینسی هم مورد بسیار مناسبی هست و پیشنهاد میشه . همچنین برای آقایان یک گزینه بسیار مناسبی برای محیط کار و دانشگاه هست که با پخش میانه و رد بوی جذاب و وابسته به موومنت شما شخصیت شما رو تجلی میبخشه . بهش ۱۰ میدم در ژانر خودش و فکر میکنم اولین کاری باشه که پخش چندان بالایی نداره ولی نمره کامل رو از من میگیره .
در ضمن مورد بسیار مناسبی جهت پوشیدن در شب یلدا هست و با حجم ۲۰۰ میل و قیمت مناسبش گزینه به صرفه ای هست.
شب یلدای همه دوستان گل عطربازم و تیم مدیریتی عطرافشان پیشاپیش مبارک .
27 آذر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : یاس دهناد ساسان فر
درود بر امیر بزرگوار
باید حتما این کارُ تست کرد. یلدای شما و دیگر دوستان فرخ و فرخنده باد.
27 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
درود پارسی جان
بله تست کردن بسیاری از عطرها برای عزیزان عطربازی همچون شما و دیگر دوستان باید در اولویت قرار بگیره بلکه هزینه ای که برای خیلی از کارها و برند ها میشه دیگه نشه و روی کارهای با ارزش خرج بشه تا پشیمونی نداشته باشه براشون .
28 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد

با م.س. عزیز کاملاً موافقم.این کار چرمی نیست بلکه تمامأ بوزیه.ترکیب رام و آلو که خیلی خوشمزه ش کرده.به نسبت پولی که براش پرداخت میشه کار خیلی خوبیه.شیک ،شبانه و مست کننده با اندکی تم لوکس که واقعاً جمع این موارد با این قیمت در کمتر کاری میشه پیدا کرد.
این برند بیشتر پهلو به پهلوی دیزاینر ها میزنه و من اصلاً نمیتونم این برند رو نیش حساب کنم ولی اون جور که شنیده ها حکایت میکنند در چند سال آینده این برند رسماً میره در شراکت و نظر یه برند دیزاینر که مطمئنا این کار و چند کار خوب این برند همین مقدار کیفیتی که دارند رو از دست میدهند و نابود میشوند.
اگر کسی این کار و یا دیگر کارهای خوب این برند رو تست کرده و پسندیده در خرید تعجیل کنه.
من در پست قبلی نمره ی این کار رو در ژانر چرم ۵ از ۱۰ داده بودم ولی امشب که متوجه ی اشتباه خودم و این کار رو در ژانر بوزی میدونم ۲ نمره به نمره ی قبلی اضافه میکنم و ۷ از ۱۰ بش میدم و همچنان برای مخاطب عام ۹ از ۱۰
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : In The Dark رضا
جناب کبیری عزیزم سلام. این دیزاین از روایح بوزی یکی از شمایل چرم و خاصه جیر هست. کماکان میشه او رو یک چرم تلقی کرد.
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Moslem Attar ssh
ایکاروس عزیزم سلام
خیلی ممنون از تذکر نکته ای که اشاره کردی و همین طور پاسخت راجع به راشن تی که با توصیف ضعف هاش اون رو کاری شیک و نمره ی ۶/۵ تا ۷ دادی.
ایکاروس جان
من سمپل Beaufort London Fathom V رو دارم و شیفته ش شدم.خواستم ببینم با این ذائقه، روحیه و مزاجی که ازم میشناسی میتونم Nuit de Bakelite رو بلایند بای کنم ؟
منو رو هم که میشناسی: عاشق دوره ،هنر و فرهنگ رنسانس و بیزار از تکنولوژی،فست فود و شبکه های اجتماعی و شدیداً درونگرا بطوریکه عاشق تنهایی ام.
قربانت و یا حق
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh
سلام. نه راستش جناب کبیری عزیز. ترجیح میدم آنوبیس از پاپیلون ارتیزان رو پیشنهاد بدم به شما.. یا آنسوتر بلک از کام دز گغسونز.

28 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh
ایکاروس عزیز دوباره سلام
به به دستت درد نکنه با معرفی این دو کار.چند وقتی هست که رصدشون میکنم.
همچنین دوست و برادر عزیزم تمام کارهایی رو که مخصوصاً در ژانر بالسامیک -اسموکی بم پیشنهاد دادی در دفترم یادداشت کردم.
حالا که بحث به این جا کشید که دیزاین گلد لدر ساختن چرم و جیر از روایح بوزی هست ،خواستم خواهش کنم یک مقایسه ای بین این گلد لدر و Cuir Velours از برند نااومی گودسیر انجام بدی.من این کار کویر ولورس رو دوست دارم ولی شیرینیش برام زیاده.بیشتر از گلد لدر ولی واقعاً کیفیت ساخت و نتها خیلی بهتر از گلد لدر هست.
شیرینی گلد لدر به نظرم اندازه و به جا ست ولی کویر ولورس به نظرم شیرینیش از حد به جا و اندازه خارج شده.شاید هم اشتباه میکنم.
خیلی ممنون میشم یه توضیحی بدی. فدات شم و یا حق
28 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟