CREED - Royal Mayfair

کرید رویال می فر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32987
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32987
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 455
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
22,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 62
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی کرید با عرضه عطر رویال می‌فر می‌خواهد عطری را به شما معرفی کند که به سفارش دوک ویندزور ساخته شده است. رویال می‌فر که تقریبا 80 سال پس از اولین سفارش دوک ویندزور به این برند خلق می‌شود، یکی از باشکوه‌ترین آکوردها را دارد. می‌فر که به‌عنوان یکی از باشکوه‌ترین و شیک‌ترین محله‌های لندن شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین قطب‌های مُد در سراسر جهان نیز هست و محصولات خاص و گران‌قیمتی که در این منطقه به فروش می‌رسند، افراد بسیار ثروتمند و شیک‌پسند را به‌سوی خودشان جلب می‌کنند. عطر رویال می‌فر که همه این جلوه‌ها را درون خود دارد، در سال 2009 با نام ویندزور عرضه شده و در سال‌های 2010 و 2011 هم تعداد محدودی از آن تولید شده است. این محصول شیک و جسورانه که بعدا به رویال می‌فر تغییر نام یافت، به همه مردان خوش‌استایل و شیک‌پوش توجه دارد و به محله می‌فیر لندن تقدیم می‌شود. منطقه می‌فر، خانه اصلی بوتیک کرید در لندن است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی گلی میوه ای شیرین
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه درخت کاج ، زنجبیل ، لیمو ترش سبز
اسانس میانی رز
اسانس پایه پرتقال، سدر ، اوکالیپتوس
نمره کاربران
Royal Mayfair-کرید رویال می فر
رایحه
9.1
18 رای
ماندگاری
6.9
18 رای
پخش بو
6.6
18 رای
طراحی شیشه
8.7
18 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
عطرگرام
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
به نظر بنده با توجه به گلی بودنش کاملا زنونه هست
19 مهر 1395 پاسخ تشکر
سلام.عزیز هر عطری گلی باشه، که زنونه نمیشه مثل Ermenegildo Zegna Florentine Iris و ...
15 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بر شما دقیقاً با فرموده ی شما موافقم هر عطر گلی زنونه نیست، هر چند در کشور ما استفاده از عطرهای گلی برای آقایون جا نیوفتاده در حالی که در خیلی کشورها آقایون براحتی از عطرهای گلی استفاده میکنن مگر اینکه اون عطر تأکید بر فمنین بودن داشته باشه و اون موارد بحثشون جداست، در حالی که عطر هیستوری د پغفم توبروز3 با اینکه زنانه معرفی شده آمار آقایونی که ازش استفاده میکنن به مراتب بیشتر هست.
17 اسفند 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی رشوند Dragon
من نگفتم هر چی گلی باشه زنونه س گفتم این کار زنونس

منظور از زنونه و مردونه بودن رو هم دوستان دقت نمیکنن به معنیش
این نیست که فلان کار رو مثلا نباید مردا بزنن یا نباید زنا بزنن
منظور ازین اصطلاح اینه که رد بوی اون عطر یک زن یا مرد رو توصیف میکنه
17 شهریور 1401 پاسخ تشکر

لطفا اساتید این عطر رو تحلیل کنند
02 آذر 1395 پاسخ تشکر

لطفا اساتید این عطر رو تحلیل کنند
02 آذر 1395 پاسخ تشکر

Royal Mayfair Creed

رویال میفر از پس اسمش بر نمیاد. رویال میفر با لنزی کدر نمایی از منطقه می فر لندن (یکی از مناطق لوکس لندن) رو نشون میده. رویال میفر به سادگی دچار سالخوردگی در جوانی شده و کدورت واضحی در تصاویری که خلق میکنه مشهوده. کدورت با آنتیک بودن متفاوته. استفاده از حجمی کافوریک اما تمیز و برق گرفته تلاشی برای القای حس اصالت و قدمت هستش که اینجا شکست میخوره کاملا. تصور کنید که شما برای نشان دادن علاقه تون به تاریخ و تمدن ایران گردنبند نقره ای فروهر رو با بند چرم مشکی گردنتون بندازید و سه دکمه ی جلوی پیراهنتون رو برای نشان دادن اون باز بگذارید. خب چی بد تر از این مگه تا حالا هم دیده شده؟ ایا بهتر نیست برای ابراز علاقه تون به تاریخ ایران از نمادهای دیگه ش نظیر معماری هاش الگو بگیرید ؟ مثلا برای پوسته ی خودکارتون از بدنه ی منبت و معرق شده ای استفاده کنید یا پیپی که در دست دارید حاصل خاتم کاری باشه یا دستمالی که در جیب کت تون میگذارید الگویی از کاشی کاری های فیروزه و لاجورد و حنایی اصفهان داشته باشه . رویال میفر فکر میکنه که ایجاد کهنگی و طول عمر در یک اثر باعث اصالت اون میشه و برای این خاطر هم ترکیبی از نرولی ، مریم و یاس رو با کدورتی از کافور ، گرم و قدیمی میکنه. نه نرولی و نه مریم و نه یاس در لیست نت های این عطر نیست اما به راحتی با تفکیک و کنار گذاشتن رز و غلظت کافوری عطر میشه از هم افتراقشون داد. رویال میفر عطری فلاوری با بک گراند وایت فلورال اما اندکی غلیظ ، غیر صابونی و عرق کرده و کهنه و سنتتیک هست که اجزای طبیعی و با کیفیت و مدرن و نویی از پرتقال و کاج و سرو و اکالیپتوس و توهم رز رو روی خودش استیک میکنه و از روح کوکتل جین درش میدمه. "جین" نوشیدنی هست که در شکل الکلیش برگرفته از تقطیر دانه ی اورس یا میوه ی سروکوهی هستش. یکی از بهتدین نمونه هاش در وینزر کرید و ژو سون فه جووی اجرا شد. بهر تقدیر. رویال میفر به عمد ساختمانی کهنه با درونی پر طمطراق و روشن داره که سعی میکنه ضعف در تجملات درونیش رو با به رخ کشیدن قدمت بنای ساختمان جبران کنه. . رویال میفر تاکید بر قدمت هست ولی این مفهوم رو هم کامل نمیشناسه و تنها با کدر کردن لنز سعی میکنه تصویری قدیمی و اصیل رو بازسازی کنه.
اما.. عطر بدی نیست. حتی میتونیم بگیم خوبه. محترم و بالغ هستش و برای سنین بالای سی و پنج تا چهل سال تصویر جا افتاده و مورد قبولی رو خلق میکنه. با پوشش رسمی مکردا بازخورد میاره و پخش بوی بسیار خوبی هم داره برای یک کار فلاوری.
6-6.5 از 10
14 فروردین 1396 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Sajjad Jo

من در دوهفته گذشته این عطر را بطور مداوم استفاده کردم بوی ملایم وگلی دارد که ان را بیشتر برای خانمها مناسب می دانم،همچنین عطر دارای پخش بوی ضعیفی است و برای استفاده در مکانهای بسته مناسب است اما رایحه دلنشینی دارد با توجه به قیمت بالای ان خریدهای به مراتب بهتری می شود انجام داد
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جواد وزیری ایمان اسدی

بوی خوب و دلنشینی داره ، آرامش بخش هست
01 شهریور 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جواد وزیری معین هاشمی

اولش بوی‌ اکالیپتوس میده بعضیا شاید خوششون نیاد اما به نظرم با گذشت زمان بوش دلنشین تر میشه رز داره اما رزش مثل ستین مود رو مخ و زنونه نیست فوق العاده شیک و مردونه و با کلاس یعنی کاراکتری که تو ذهن منه که این بو رو میده به ظاهرش اهمیت میده
یکی از بلاگرا گفته بود عطری که آقایون میتونن روز عروسیشون بزنن
الان که نه ولی شاید بعد از عید عطری باشه که بخوام بخرمش
29 آذر 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : جواد وزیری Rohaam

درود بر همگی...دوستانیکه عطر دیور هوم کولوژن رو داشتن بایستی خدمتشون عرض کنم رویال میرفایر شروعی از لیمو داره که در ادامه بکمک جین و زنجبیل مدیریت میشه و در پایان یه اثر خفیف از اکالیپتوس رو احساس میکنید که برای این اشاره کردم به دیور هوم کولوژن چون در ابتدای کار تشابهی وجود داره ولی در ادامه رویال میرفایر خیلی بهتر نقش بازی میکنه و بقولی لوکس تر میشه و خیلی دلنشینتر و بدون ترید حتی کمی مردونه تر میشه..برای تابستون و پاییز بویژه شبها بسیار عالیه
03 بهمن 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : جواد وزیری ایمان اسدی

7
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
خب اول بیاین ببینیم که اسم این عطر از کجا الهام گرفته. می‌فر یکی از شیک‌ترین محله‌های لندنه (محله ای که ملکه الیزابت دوم در اون متولد شد!)که جزو مهم‌ترین قطب‌های مد جهان هم هست و محصولات لاکچری و گرون قیمتی توی این محله به فروش میرسن‌. برای همین هم این محله افراد ثروت‌مند رو به راحتی جذب خودش می‌کنه دقیقا مثل رایحه‌ی این عطر!
خودنمایی این عطر روی پوست و لباس غیر قابل توصیفه!
رایحه‌ی جادویی‌ و ملایمش به خوبی بلده که چجوری بینیت رو نوازش کنه و بهت آرامش بده و در آخر روزت رو بسازه.
ویژگی ملایم بودن و در عین حال لاکچری بودن Royal mayfair باعث میشه با خیال راحت هر جا که می‌خواین، با هر سلیقه‌ای که دارین ازش استفاده کنین و هم خودتون لذت ببرین هم اطرافیانتون.
رایحه‌ی اوکالیپتوس رو به راحتی می‌تونین تشخیص بدین اما نه در اون حدی که توی ذوق بزنه فقط در تا اون حدی که بفهمین خنکی عطر از این نت میاد.
با این‌که نت چای سبز توی عطر وجود نداره اما شما یه رگه‌های ریزی از این نت رو هم می‌تونین احساس کنین.
ترکیب نت‌های اکالیپتوس، لیمو ترش و رز یه فضای سلطنتی رو درست می‌کنن که بعد از هر بار استفاده از عطر حس پادشاهی رو دارین که آماده‌ی فتح قلب‌های مردمه! البته بیشتر برای استفاده ی روزانه یا قرار های دونفره دوستداشتنیه.
راستی
کدوم عطر برای شما عصاره‌ی احساس آرامش داره؟

12 خرداد 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمدعلی طاهری Shaghayegh

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
رویال میفیر ..
هممم ... مثل اسمش رویال , سلطنتی , با اقتدار ....
زمانی که این کار رو اسپری میکنم احساسم این هست که وارد یک قصر مجلل انگلیسی در دهه های گذشته شدم و میهمانی ای در حال برپایی است و من قدم زنان با لباسی زیبا , با بویی بی نظیر در این کاخ و قصر با شکوه در حال نظاره کردن اطراف و آدم ها هستم و همه ی اینها فقط تصورات من هستند که بعد از لذتی عمیق از بوییدن این روایح مثال زدنی در ذهن من شکل میگیره.
بدون شک رویال میفر یک رایحه ی لطیف در عین حال قدرتمند و جذاب رو ارایه میکنه .
اپنینگ کار با تندی و تلخی کاج و زنجبیل هست که دقیقا نماد لوکس بودن این عطر میتونه باشه که البته در ادامه هم رز به زیبایی این قضیه رو تکمیل میکنه .
لطافت بوی رز در میدل نت که اصلا زنانه نیست و واقعا به بهترین شکل ممکن کنترل شده واقعا رایحه ی بینظیری رو بوجود آورده و شما رو سیر نمیکنه از بوییدنش ...
در انتها هم مرکبات و اکالیپتوس ظاهر میشن و یک پایان به یاد ماندنی رو از این روایح به جا میگزارن..
رویال میفر یکی از ۱۰ عطر فوق العاده یونیک و جذاب من به شمار میاد و واقعا ازش لذت بینهایت میبرم
19 تیر 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Mr.Perfume مهدی ارجمندی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟