ISSEY MIYAKE - Pleats Please

ایسی میاکه پلیتس پلیز

زنانه
کد کالا : ATR-32456
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ایسی میاکه
کشور مبدأ : ژاپن
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-32456
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 40
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,890,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«پلیتس پلیز» از عطرهای زنانه کمپانی ایسه میاکه است که در سپتامبر 2012 روانه بازار عطرها شد. این عطر که شما را عمیقا برانگیخته می‌کند، براساس کالکشنی از محصولات گوناگون نام‌گذاری شده است که برای اولین بار در سال 1993 عرضه شدند؛ محصولاتی که با استفاده از پارچه‌های چین‌دار و رنگ‌های روشن ساخته می‌شوند و براساس حرکات بدن طراحی می‌گردند. درواقع عطر «پلیتس پلیز» با الهام‌گیری از مُدها، فرهنگ پاپ و سنت‌های ژاپنی ساخته شده است. 
«پلیتس پلیز» عطری نشاط‌آور، آمیخته با حس خوش‌بینی و سرشار از رایحه گل‌هایی است که گلبرگ‌های چین‌خورده دارند. ساختار میوه‌ای و چوبی را هم باید به خصیصه‌های نام‌برده این عطر اضافه کنیم؛ عطری که آمیزه‌اش را اورلین گیشارد خلق کرده است. رایحه گلابی آسیایی که از پیوند سیب و گلابی شکل می‌گیرد، در نت‌های اولیه این عطر می‌درخشد (که البته برجستگی بیشتر در رایحه این میوه به بوی گلابی اختصاص دارد). نت‌های میانی هم با آن آکوردهای گل‌فامی که از رایحه‌های گل صدتومانی و نخود شیرین سرچشمه می‌گیرند، نمادی از زنانگی ناب هستند. ضمن این‌که در میان همین نت‌ها، رایحه مولکول ایندول نیز طراوت و نشاط مضاعفی به آمیزه این عطر می‌بخشد. در نت‌های پایه نیز به آکوردهای غلیظی از جنس رایحه‌های نعناع هندی، سدر، عصاره وانیل و مشک می‌رسیم. 

نوع عطر ادو تویلت
برند ایسی میاکه
عطار اورلین گیشارد
طبع خنک
سال عرضه 2012
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ژاپن
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه گلابی
اسانس میانی گل صدتومانی، گل نخود ، ایندول
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر
نمره کاربران
Pleats Please-ایسی میاکه پلیتس پلیز
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایسی میاکه
اخبار برند ایسی میاکه
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
برخلاف ظاهر شیک و خاصش، چیز جدیدی برای ارائه نداره به نظرم، به شدت باهاش سردرد گرفتم، از نظر من اصلا خنک نیست و میشه گفت معتدله، بوش رو اعصابمه، خوشبختانه پخش بوی آنچنانی نداره و بقیه اذیت نمیشن باهاش! اگه دنبال یه رایحه ی خنک و تابستونی یا بهاری هستید اصلا اینو بهتون پیشنهاد نمیکنم.
04 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Perfumex سالار كلوچه

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
اولین بار که بو کردم انگار وارد عروسی های دهه 70 شدم!! دقیقا همون بو و خیلی نوستالژیک!!شاید اول کمی تو ذوق بخوره ولی کم کم تو نت های بعدی مواجه میشید باعطری گلی ،شاداب و شیرین و نه آنچنان خنک،حتی تو پاییز هم به درد میخوره.
05 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Hani Maary
بهترین و کامل ترین توصیف ممکنو انجام دادید...دقیقا اولش کاملا نوستالژی عروسیهای زمان بچگیه...به محض وارد شدن چنین بویی میخورد تو صورت همراه با بوی خیار!! همون طور که گفتید یه عطر گلی کمی شیرین و شاداب و معتدله.یه عطر خیلی کاربردی که به عنوان عطر روزانه جزء بهترینهاس تو رنج قیمتی خودش بخصوص برای خانمهای جوان...حس و حال و فضاش شبیه الی صعب له پرفیومه ولی اون حالت رسمی و عربی طور اونو نداره...لایت شده و روزانه شده اونه یه جورایی...موندگاریش خوبه و پخشش متوسط ...کلا ایسی میاکه در عطرهای خنک زنونه خوب عمل کرده و برندیه که در محدوده قیمتی خودش عطرهای باکیفیتی داره
16 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Hani mahi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟