CLIVE CHRISTIAN - Blonde Amber

کلایو کریستین بلوند امبر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-54051
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کلایو کریستین
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-54051
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 19
توضیحات

CLIVE CHRISTIAN Blonde Amber - کلایو کریستین بلوند امبر

محصول سال 2022 می باشد و در گروه بویایی رایحه های شرقی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، گریپ فروت ، هل ، زنجبیل ، فلفل صورتی ، نارنج، صمغ کندر ، رام (نوشیدنی)، چوب صندل سفید ، ریشه زنبق، یاس، گل تنباکوی سفید ، گل مریم ، زعفران ، گل اوسمانتوس ، خشکبار ، دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم اشاره کرد.

برند کلایو کریستین
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گریپ فروت ، هل ، زنجبیل ، فلفل صورتی ، نارنج، صمغ کندر ، رام (نوشیدنی)
اسانس میانی چوب صندل سفید ، ریشه زنبق، یاس، گل تنباکوی سفید ، گل مریم ، زعفران ، گل اوسمانتوس ، خشکبار
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم
نمره کاربران
Blonde Amber-کلایو کریستین بلوند امبر
رایحه
9.7
7 رای
ماندگاری
8.9
7 رای
پخش بو
8.6
7 رای
طراحی شیشه
9.6
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود

سا🍺لي كه نكو🤩ست از بلايند👑ش پيدا😎ست
27 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : ROSA Golnoosh
درود بر سلطان بلایند بای های نامنظم!😀

خریدیش بالاخره... مبارک باشه به شادی بپوشی

تجربه استفاده ازش رو هم بعدا به اشتراک بذار لطفا سپاس
27 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محسن جمالیان محمدعرفانی
خدا نگهدارت باشه😄
27 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهربد کامیار فخر
بلوند بای کردید 😍 ؟ مبارکتون باشه
27 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهربد سالمی
درود
مچكرم 🌹
فكر نكنم اوپن باكس كنم ب اين زودي ها 😢
ايليا جان نا منظم چرا ؟؟
منظم ش كردم خو 😂😂😂
هدونستيك رو عيد بلايند كردم ، بلوند م امروز.. هر دو از كلايو
اگه اين منظم نيست پس چيه 🙃🤣
27 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد کامیار فخر
هست😂😂
27 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد کامیار فخر

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام خدمت دوستان
هفته گذشته بلوند امبر از برند لوکس کلایو کریستین رو خریدم، شاهکاره این عطر، الان کنار هدونستیک که اونم از این برند سلطنتیه جزو بهترینای کالکشنمه
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
وقتی اشرافیت بخواد معنا پیدا کنه قطعا با بلوند آمبره که پا به عرصه ی وجود می ذاره
چنان رایحش پیچیدس که در تمثیلش باید بگم مثل یه مسئله ی فلسفی پر رمز و راز می مونه که کمتر کسی می تونه از پس حلش بر بیاد🌹چه با شکوهه این عطر طوری که در برابر لوکس بودنش باید سر تعظیم فرود آورد
از کلایو کریستین بلوند آمبر انتظار چنین غولی رو داشتم و فقط تعاریفشو می‌شنیدم تا اینکه این عطر به دستم رسید و غرق در هیبت و شکوهش شدم
زندگیتون پر از رایحه خوش

04 بهمن 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
اوه اوه... رفت توی لیست تست هام و شایدم خرید...
اگر بازخورد ۹ از ده گرفته که چه شود...😍
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 کامیار فخر
در صدر لیست قرار بدید
وقتی برای اولین بار تست کنید شاید با خودتون بگید این قیمت براش زیاده ولی امان از وقتی که نیم ساعت ازش بگذره...چنان بویی شیکی حس میشه که در هیچ عطری نیست
بدون دلیل نیست که عنوان لوکس ترین عطر کلایو کریستین رو بلوند آمبر ثبت کرده ...انگار که پول از رایحش می باره
روزگارتون خوش
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سجاد ترسا مهدی نقیبی
چنین پخشی اونم با یه پاف در هیچ عطری ندیدم
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : marjanmohamadi
با درود به شما دوست گرامی و احترام کامل به نظر و سلیقه شما، اما بنظر من چنین تفاسیر ماورایی از یک عطر ممکنه باعث اشتباه در خرید دیگران بشه. خود من سال گذشته این عطرو بلایند خریدم و شانسم این بود که همزمان سمپلش رو هم با خود عطر برای من ارسال کردن تا درصورت عدم پسند، عطر اصلی را باز نکنم و بتونم مرجوعش کنم. (کاری قابل تقدیر که جدیدا چندین برند معتبر انجام میدن و سمپل عطر رو هم برای شما ارسال میکنن تا اول بتونید رایحه رو تست کنید). متأسفانه جیزی که من با تست این عطر عایدم شد (سوای کیفیت و شفافیت آن) یک رایحه ژنریک قدیمی در ابتدا بود که هرچه فکر کردم به حافظه م نیومد چه عطری بود و در ادامه نیز شیرینی آن برای ذائقه من بیش از حد معمول شد که نتونستم باهاش کنار بیام و در آخر نیز باتل اصلی رو مرجوع کردم. هنوز سمپل اورجینال اینکارو دارم و سعی میکنم با تست مجدد اگر تغییری در نظرم ایجاد شد بیام و بیان کنم. هدف ازین کامنت هم اصلا به چالش کشیدن سلیقه ونظر محترم شما نبود بلکه هدف این بود که اگر اکثریت افراد هم عطری را همه چی تمام خواندند، چند درصد هم احتمال اینو بدیم که آن عطر با سلیقه و ذائقه و دریافت ژنتیک بویایی ما از آن عطر همخوانی نداشته باشد و به دل ما ننشیند. اگرچه خودم نود درصد عطرهام رو بلایند خریدم اما معتقدم برای عامه مردم و بخصوص مصرف کنندگان صرف، هیچ عطری را نباید بدون تست خرید ومن تجربه شخصی خودم رو ازین عطر بیان کردم. باز هم سپاس از شما و سایر بزرگوارانی که این متن را میخوانند.
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سجاد ترسا سالمی
بله درسته عطر کاملا سلیقه ای هست
ممکنه بهترین عطر از نظر بنده،بد ترین عطر برای یکی دیگه باشه
ولی به شخصه عاشق این عطر شدم شاید هم دیگران عاشقش بشن یا متنفر بشن...کاملا نظر شما درسته
بنده هم نظر شخصی خودم رو اعلام کردم
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی derrick
دقیقا عین حرف شما بنده حدود ۹۰ درصد عطرامو بلایند بای می کنم و خیلی کم پیش میاد شاید ۵ درصد که از عطری خوشم نیاد
...اما این مطلب که گفتم پول از رایحش می باره و یه عطر اشرافی به حساب میاد تنها نظر خودم نبود ...اما اگه این عطر تلخ یا خیلی تند بود اصلا اقدام به خریدش نمی کردم چون با عطرای تلخ نمی تونم ارتباط برقرار کنم و منظورم به صحت کلام شما بر می گرده که عطر کاملا سلیقه ای هست
روزگارتون خوش
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی marjanmohamadi

بلوند امبر - کلایو کریستین

■ رایحه چیست :
معماری ها هر کدام سبکی دارند و اصالت و تاریخچه و نشانه ها و نمادهایی.‌ تو را میبرند به بخشی از حافظه ی تاریخی ات و ناگهان وسط یک خیابان شلوغ در تهران یک معماری رستوران میتواند تو را ببرد به ۶۰۰ سال قبل در جنوب اروپا. در مورد روایح همینطور است. یک دسته میتوانند تو را جدا کنند وارد بازآفرینی خاطرات یا تصاویر کنند و همچنان روایحی دلچسب بسازند. بلوند امبر جزو این دسته نیست. بلوند امبر یک بی تاریخ ِ دلچسب است . ژنتیک دیزاینری مانند اغلب دیزاینری هایی که در بیست سال اخیر با افشای عضلات مدل ها روی بیلبورد نشستند ، و کاملا دلبرانه و پر بازخورد و س.ک. سی بودند. همان ژنتیک دیزاینری هایی که شور ِ بازخورد را در می آوردند اما اینبار پیچیده در کیفیت و زرق و برق.

■ رایحه را بگو :
عطر خامه ای ست از آکورد-امبری-فرویتی-فلاوری. خامه ای نیست اما خامه در اینجا واژه ی مناسبتریست تا " کمپلکس" . منظور این است تفکیک نت ها اینجا مصداق بویایی ندارد. آکوردها در هم تنیده شده اند . اما کاملا روان، مناسب و درست و بی نقص. کلیت کار بر سه پایه است:
امبری : بهتر است بگوییم امبری-بوزی از نوع شیرین که بر خلاف گرند سویر شیرینی از نوع خشک و تشدید یافته نیست. وانیل در اینجا روان و نرم و در عین حال نیمه پودریست اما نه پودری -صابونی . بلکه پودری-لوسیونی و نرم. که با صندل وود و نت های رزینی کمی و مختصرا کمی شیری یا میلکی ست و در کنار زعفران به یک نیم رخ بوزی ِ لوکس رسیده است که درجه یک است و بی نقص به پردازش رسیده است.
- آکورد فرویتی : فرویتی-تنباکویی-بوزی ابعاد دیگر آن است. جوان و شیطنت آمیز. سالم. خوش چهره. که بار ترشح هورمون ها را میکشد.
- فلاوری : فکر میکنم با قدری تغییرات در این اکورد شاهد کار دیگری از همین برند باشیم. فکر میکنم عمدا بوده است . آکورد سفید شهد گونه ی غیرصابونی و سنگین و چسبناک در اینجا فوق العاده اتمسفر عطر را دلپذیر ، مورد اعتماد و خواستنی میکند. معجونی از مریم و یاس مثل انگشت های ظریف داغی، شامه و صورت را نوازش میکنند اما اتمسفر این کار میتوانست یک پروه روشن تر باشد . به درستی سراغ ترکیبات مرکباتی نرفته است‌ .

■ کلیت رایحه:
امبری-بوزی-فرویتی-فلاوری

■ نسبت به کلایو کریستین هدونیستیک جامپ آپ:
- در عطرگرام یک بررسی بر ۶ کار اصلی این خانه خواهم داشتم . فکر میکنم مصرف حداقل ۵۰ میل از این کارها در بازه های مختلف لازم بود تا بشود برای این رقم قیمت رویوی بهتری داشت. آنجا خواهم گفت کاراکتر هر کدام چگونه است.

■ بازخورد :
به تعداد عطرهایی که داشته ام مربوط میشود چیزی که قرار است بگویم. این موضوع دست من را برای بررسی رفتار آدم ها باز گذاشت‌. خصوصا در جاهایی که نمیشناسندم. من میتوانم احتمالا امروز شهادت بدهم رایحه روی تفاوت رفتار آدم ها با تو فقط یک "صفت افزوده" نیست. بتنهایی یک ستون است‌.

■ مثال بزن :
واضحا دیده ام با بعضی عطرها فرد مقابل حتی انتخاب کلماتش عوض میشود. از مجموعه ی کلماتی از کتابی نانوشته و انتزاعی به اسم "چگونه با یک فرد پولدار حرف بزنیم" کلمات را انتخاب میکند . کارهای کلایو بجز چند موردشان عموما از این فیلتر میگذرند. عطر در کلایو باید رایحه ی ثروت باشد. برخلاف کارهای روژا که عطر باید اغوا گر باشد و بعد ثروتمند . در کارهای کلایو عطر اول باید ثروتمند باشد و بعد آرتیستیک یا اغوا آمیز یا .. کلایو کریستین ایکس بر خلاف چیزی که در تبلیغات اینستاگرامی در موردش گفته میشود ابدا عطر اغوا گری نیست و اتفاقا ثروتمند بسیار آرام و مودبیست‌ . هدونیستیک ثروتمند بازیگوش و شیطنت طلبیست و اما بلوند امبر ثروتمند جذاب باهوشی ست که کماکان رگه های شیطنت آمیز دارد.

■ این رقم خرید :
حقیقتا بر خلاف آنچه تصور میکنید که مردمی که اسمشان را میگذاریم غیر عطر باز ، کماکان در بویایی شان افتراق کیفیت را درک میکنند ولو کم دقت تر با آن مواجه شوند. این مسئله نسبت به دهه های قبل بهتر شده است. مسئله ی دیگر اینست که خرید عطر با رقم های بالاتر متدوال تر شده است هرچند با آن فاصله داریم که رایحه خوب و ایمن و سالم یک فرهنگ باشد. میخواهم این را بگویم ، کسی که این عطر را انتخاب و رقم آن را میپذیرد محتمل تر است در فضاهایی باشد که افراد دسترسی مالی بیشتری به روایح با کیفیت داشته باشند . (هرچند همه ی ما مثال های نقض فراوان داریم). بر این اساس نمیشود دیگر مانند قبل شان و جایگاه کیفیت را نادیده گرفت.

■ چرا دیزاینری ست ؟
اینکه دیزاینری ست چیز بدی نیست. دیزاینری معادل بد نیست. دیزاینری حتی معادل ارزان هم نیست‌. حتی من خیلی مواقع دوست میداشته ام به برخی دوستان در اینجا بگویم سلیقه شان دیزاینری ست و آن چیزی که نمیتوانند گاهی به زبان بیاورند کلید واژه اش دیزاینری است. دیزاینری با کیفیت اما. روایحی که از فیلترهای سخت بویایی و ادراکی-انتزاعی نگذرند و روان و سلیس منظورشان را بیان کنند و بتوانند توقعاتی که از واژه ی خوشبو دارند را بر آورده سازند و از عطرشان تعریف شود. بلوند امبر میتواند دوستانی از میان کارهای آرمانی ، وان میلیون و گوچی داشته باشد . اغوا ترین هایشان. یکی با فاکتور قیمت مشکلی ندارد خب بهترینش را میگیرد. ولی میزان بازخوردها قرار است از یکجایی به بعد بیشتر نرود‌. قرار است در نهایت ولو با پوششی از پر بازخوردترین عطرهای دنیا به شما بگویند بسیار عطر خاطره برانگیز خوب و حال خوب کنی داشتی. همین‌. و مسئله ی دیگر اینست : هنر عطار در بلند کردن نت ها . مثل فیلمی که میگویید همه چیزش خوب بود . نه اینکه بگویید صدابرداری اش میتوانست بهتر باشد. یا قاب ها میتوانستند زیباتر باشند. کلایو فیلمی که میسازد را با کمترین نقص میسازد . اینکه محتوایش مانند لینچ و آرنوفسکی و فون تریه و گاسپار نوئه و ویم وندرز و لانتیموس نیست به این معنا نیست فیلمش محتوا ندارد. اینکه محل اجرایش را در تالاری گران قیمت برگزار میکند بحث دیگریست که نه قرار است محتوای فیلم را بهتر کند و نه داستان فیلم را تغییر دهد.


■ آیا جزو ده کار پر بازخوردیست که داشته ام؟
من بازخوردهای عمومی که از عطرها گرفته ام را عموما از ژنتیک دیزاینری ها گرفته ام. که حالا گاهی دیزاینری بوده اند و گاهی نه . نیش دیزاینری بوده اند.. عموما عطرهای فرویتی به شرط سنتتیک نبودن به راحتی بازخورد میگیرند. بلوند امبر کلایو کریستین را احتمالا صدها برند دیگر با هدف ساختش قبلا هزاران عطر ساخته اند اما محدودیت و کاهش فاکتور قیمت باعث شده دست ببرند به اجزایی گاه سنتتیک که عطرباز حرفه ای را فراری دهد و امروز آنها را شماتت کنند. یا مثلا در کارهای آتلیه کولون و لوبن آنها را دوست داشته باشند ولی کماکان به آن عدد بالایی ندهند. بلوند امبر قرار نیست از کارهای دارچینی-وانیلی یا داروچینی-بوزی-فرویتی آرمانی یا سایر برندها بازخورد بیشتری بدهد ولی جزئیات این بازخورد را میتواند دچار تغییر کند. کیفیت بالا ، آزار دهنده نبودن، سردرد نساختن حتی در اسپری بالا و کلمات ثروتمند و سنسوال را از طریق کیفیت نتهایش با شیوایی بیشتر و بهتری ادا میکند.

■ امتیازت به رایحه؟
کیفیت گریبانتان را میگیرد که امتیاز بدهید. و من قربانی کیفیتم.
- به خود رایحه بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت: ۶.۵ از ۱۰
- به بازخورد : ۹ از ۱۰
- به کیفیت : ۱۰ از ۱۰
- به پرفورمنس : در ۴ ساعت اول ۷.۵ از ۱۰ در ۴ ساعت بعدی ۵.۵ از ۱۰.
- به ارزش خرید نسبت به قیمت: نمیدانم در مورد این کار چنین چیزی صدق میکند یا خیر. اصولا مخاطبی که کلایو کریستین برای خودش انتخاب کرده است و مخاطبی نیز که کلایو را انتخاب کرده است ، عدم توافقی بر فاکتور ندارند. ارزش خرید ، زمانی معنا دارد که بگوییم با این چنین پرفورمنس و این چنین رایحه ای چه کارهای دیگری میشود گرفت. که باز هم در مورد خانه هایی مثل روژا ، کلایو و لویی ویتان این سد برداشته میشود چون مخاطبش عموما بیش از اینکه دنبال تجربه عطربازی باشد دنبال رایحه ای لوکس است. (حتما دوستان عطرباز نیز سراغ این برندها می آیند اما برای یک عطرباز تجربه هایش برایش مهمتر است). اما برای مخاطب عام که قرار است ریال بر ریال بگذارد احتمالا ۵ از ۱۰. چون تجربه های بسیار خوبی برای خرید میتواند داشته باشد‌ .
- به کلیت کار (اعم از رایحه و پرفورمنس ) بدون در نظر گرفتن قیمت خرید : ۷ از ۱۰


■ بهترین کار این برند از نظر بازخورد همین است؟
در عطر گرام ۶ کاری را که خودم داشته ام را با تصویر باتل هایشان و اطلاعات بچکدشان و مقایسه ی رایحه شان برای شرایط و استایلهای مختلف خواهم گذاشت که یک بررسی بین اصل و فیک نیز بتوانید در اختیار داشته باشید.

■ با این تبی که هر روز یک چیزی هایپ میشود چه کنیم ؟
- با یک عطرباز با تجربه صحبت کنید تا شما را به رایحه ی مطابق با میل و استایل و ذائقه تان برساند تا تحت تاثیر موج های هایپ نباشید. مگر در حد تست و بررسی‌. میتوانید ماهیانه یک تعداد محدود سمپل از روایح محتلف بگیرید و خودتان به این متیجه برسید که کدام آکوردها یا روایحی را دوست دارید و از این پس تجربه هایتان در آن آکورد را عمق ببخشید.

■ ایکاروس که سورسینیلی و فازولاری و مورز و غیره را معرفی میکرد چه شد ؟
- در یک مجموعه موجی که همگی قوی هستند ، فکر میکنم باید ابتدا این امواج را بررسی کرد . اینکه من بگویم فلان عطر به این قیمت نمیرزد اما در مقابلش بوی لاشه ی دباغی شده را معرفی کنم مخاطب و خصوصا مخاطب عام نمیتواند اعتماد کند. (این را انحصارا به حمیدرضا گفتم ک دلم برایت تنگ شده مرد بزرگ). مثلا در خصوص مانا (معنا) کاری بود که فصل معرفی کردنش لااقل دو ماه دیگر است و در این فصل قطعا تستش اشتباه است. و البته در کشور ما اصولا نه او و نه اومبره نوماد نباید به مرحله ی هایپ برسند چون ذائقه ی عموم نیست و نمیتوان با القاب پسر شاه و شیخ پولدار ، ذائقه را تغییر داد. لااقل بخش زیادی از نسل من با رز در گارد هستند. چیزی که من نیستم اما در پیشنهادها یا رویوها لحاظش میکنم.

■ بلوند امبر را دوباره تمدید میکنم؟
در کامنتها میبینم از هایپ شدن برخی عطرهایی که دوستشان دارید خرسند نیستید. فکر میکنم نگرانی ندارد. ما با برندهای خوب و جان داری مواجهیم که تجربه های موفق مختلفی دارند و در آینده نیز خواهند داشت. بلوند امبر بسیار خوب است. اما "بسیار خوب " ها بسیار زیادند.

■ کجا بلوند امبر را میپوشی ؟
- یک فضای کافه-رستورانی در حد لیدوما و نه حتی بیشتر. اسم بردم که فضا را با رایحه بتوانید تطبیق بدهید. کماکان لوکس و اشرافی در بین روایح برای من عطریست که بتوانم در موزه پرادو بپوشمش . یعنی در جایی که تنها نماد ثروت و ارزش ، هنر و نهاد انسان است و تو بخواهی روبروی یک اثر بایستی و کماکان ولو قدری فکر کنی آداب ظاهری ایستادن روبروی آن را به جای آورده ای . و آیا بلوند امبر به این بلوغ در اشرافی بودن میرسد ؟ بعید میدانم. ولی آیا عطری که در موزه پرادو بتوان پوشید را میتوان در لیدوما استفاده کرد : باز هم خیر.
06 آبان 1402 پاسخ تشکر
58 تشکر شده توسط : Mahdi سعید
امتیاز به محتوای ریویو: ۱۰ از ۱۰
امتیاز به جذابیت و شیوه‌ی نگارش متن: ۱۰ از ۱۰
امتیاز به کامل و جامع بودن ریویو به طوری که هیچ سوال بی پاسخی باقی نمونه: ۱۰ از ۱۰

دم شما گرم واقعا! بسیار لذت بردم از خوندنش.
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سالمی marjanmohamadi
سلام به دکترجان عزیز و همه عطرافشانیهای محترم.فقط میتونم بگم وقتی رویوهای شما رو میخونم لذت میبرم و تحسین میکنم اینهمه اشراف علمی و نبوغ و توانایی بردن خواننده متن به دنیای زیبای هنر عطر.سپاس فراوان بابت اشتراک این نبوغ خدادادی و زحمات فراوانتون در کسب علم و تجربه با ما تشنگان این دنیای هنر. سلامت و درخشان باشید 😊✋️🙏🙏🙏❤️❤️❤️
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : marjanmohamadi کامیار فخر
جناب ایکاروس گرامی، زبان از شرح مرارتی که برای یافت آثار مکتوب شما یا برقراری ارتباط با شما کشیدم، به راستی قاصر است.حضور دوباره ی شما بسیار مسرت بخش بود.
امیدوارم همواره لحظات تان آکنده از روایح خوش، و پیرامونتان لبریز از معاشرین همدل باشد.
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور امید
سپاس فراوان از نوشته های مفیدتون. من که نه لیدوما رو دیدم و نه موزه پرادو رو. ولی اونطور که گفتید نماد ثروت و ارزش و هنر هست برای چنین جایی چه عطرهایی می‌پوشید؟( اسامی شون)
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی
ضمن عرض ادب و سلام خدمت عزیزان. و لطفی که به من داشتند .

در پاسخ به محسن عزیزم.
من رندوم میگم از بین عطرهایی که در این سالها در هر موقعیتی جز اینها پوشیدمشون پشیمان شدم که ارج و عزتشون رو کم کردم‌ .

Oud Sinharaja Bortnikoff

Roja Dove - Diaghilev

Imperial Boadicea the Victorious

Myrrhe Impériale Giorgio Armani

Ferme tes Yeux Jar Parfums

Paris Leather Grossmith

Tiedeur D'un Soir D'ete Henry Jacques

Mr. H Henry Jacques

Roi Sans Equipage Henry Jacques

Monsieur Bouquet Henry Jacques

Cannibal Serge Lutens

Ottoman Empire Areej Le Doré

Fougère Noire Sultan Pasha Attars

Encens Chypre Sultan Pasha Attars

Aurum d'Angkhor Sultan Pasha Attars

از بین کارهایی که در دسترس تر هستن شاید :
Fougère Royale houbigant Parfum
Scandal Roja Dove
Ashoka by Neela Vermeire
Chypre Palatin MDCI Parfums
Bois des Iles chanel
Tygar Bvlgari
Spice and Wood by Creed
Myths Man Amouage
Gris Dior
31 Rue Cambon (Les Exclusifs) Chanel
Papillon Perfumery Salome
Masque Milano Tango
Sheme Nishane
Serge Lutens Muscs Koublaï Khän
Matiere Premiere Falcon Leather
Portraits - The Tragedy of Lord George
Eau Sacrée James Heeley
Bois Noir Piguet
Benjoin Bohème Piguet
Nefs Nishane
French Lover
08 آبان 1402 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : Sepehr s محسن
دکتر عرض ادب وارادت
اگر فرصتی شد افتخار دهید این عزیز دل رادر یابیدPAPILLON ARTISAN PERFUMES Anubis - پاپیون آرتیزان پرفیومز آنوبیس
08 آبان 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mehran سالمی
یک زمانی چقدر دنبال پیدا کردن یک سمپل از ژار بودم!
آخر سرم موفق نشدم کسی رو پیدا کنم
با دیدن اسمش تجدید خاطره شد
18 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک
با سلام و احترام خدمت ایکاروس عزیز و گرانقدر
سپاسگزارم به خاطر ریویوهای زیباتون.
کاش سبک ریویوهایتان مثل گذشته داستان گونه می بود. من شخصا با ریویوهای قدیمی بهتر ارتباط برقرار میکردم تا این پرسش و پاسخ ها
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟